نوشته شده توسط : ساحل

در مقالات قبلی در باره واژه ها کلیدی ,تحقیق واژه ها کلیدی و اهمیت پژوهش واژه ها کلیدی در فرآیند سئوی سایتتان گفتگو کردیم. حال که که اهمیت این سوژه و نقش آن در پروسه بهینه سازی سایتتان را می دانید , احتیاج دارید لغایت ابزارهای برگزیدن کلمات کلیدی را بشناسید.

این افزار ها به شما کمک می کنند با شیوه جستجوی کاربران در گستره فعالیتان آشناشده, درک بهتری از نیاز آنها داشته باشید. در مورد اهمیت این جستار در نوشتار قبلی به صورت گسترده بحث کردیم.

در این نوشتار به سراغ ابزارهای گزینش کلمات کلیدی پرکاربردی خواهیم رفت که بسیاری از آنها مجانی هستند. البته برخی از این ابزار ها نسخه های مجانی محدودی دارند .

در هر چهره برای دستیابی به اطلاعات صحیح سعی کنید به صورت ترکیبی از این ابزارها کاربرد و اطلاعات آنها را با هم مقایسه کنید . با این طریق در نهایت می توانید واژه ها کلیدی مناسب با کسب و کارتان را پیدا کنید.

ابزارهای برگزیدن واژه ها کلیدی :
در ادامه لیستی از ابزارهای گوناگون ابزار تحقیق کلمه کلیدی keywordtool.ioبرگزیدن کلمات کلیدی مناسب آورده شده که به بررسی آنها می پردازیم.توجه داشته باشید که بعضی از این ابزارها محدودیت ارائه خدمات دارند و باید نسخه پریمیوم آنها خریداری شود.

Kwfinder
Google Trends
Keyword Sheeter
Bing Webmaster Tools
Keywordtool.io
Spyfu
Bulk Keyword Generator
Keyworddit
Google Search Console
Questiondb
Google
Keyword Planner
SEMrush
Ubersuggest
LSI Graph
Answer the Public
ابزار جستجوی کلمات کلیدی Kw finder :
ابزارهای انتخاب واژه ها کلیدی

Kwfinder احد از ابزارهای گزینش کلمه کلیدی به آمار می آید. که می توانید از این ابزار در فرآیند پژوهش کلمات کلیدی کاربرد کنید.برای به کارگیری این ابزار وارد تارنما Kwfinder شوید در قسمت بالا سمت راست روی لینک آبی رنگ کلیک کنید :

 



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پژوهشگران هاروارد در مقاله‌ای جدید بدین نتیجه رسیده‌اند که برای مبارزه‌ی مؤثر با ویروس کرونا احتمالا تا دو سال آینده به دوری‌گزینی‌های اجتماعی متناوب نیاز خواهیم داشت.

در مطالعه‌ای جدید که روز سه‌شنبه در ژورنال ساینس منتشر شد، گروهی از پژوهشگران هاروارد استدلال کرده‌اند که به‌دلیل تداوم دنیاگیری ویروس کرونا، ممکن است تا سال ۲۰۲۲ به دوری‌گزینی اجتماعی طولانی‌مدت یا متناوب نیاز باشد. دانشمندان پس از تجزیه‌وتحلیل مدل‌های کامپیوتری از چند سناریو، بدین نتیجه رسیدند که رفع سریع یا زودهنگام محدودیت‌های کنونی ممکن است نقطه‌ی اوج دنیاگیری را به تعویق بیاندازد و احتمالا پیامدها را نیز به‌مراتب تشدید کند.

پژوهشگران با هشدار دراین‌باره که تجدید فعالیت ویروس ممکن است تا سال ۲۰۲۴ محتمل باشد، در مقاله می‌نویسند «مداخلات بیشتر از جمله گسترش ظرفیت مراقبت‌های ویژه و درمان مؤثر، موفقیت دوری‌گزینی متناوب را بهبود خواهد داد و کسب ایمنی جمعی را تسریع خواهد کرد.»

درهمین‌حال، دوره‌های طولانی‌تر دوری‌گزینی اجتماعی شدید ممکن است درنهایت مضر باشد. در مدلی که دربردارنده‌ی اقدامات سخت‌گیرانه‌ی دوری‌گزینی اجتماعی بود، «فاصله‌گذاری اجتماعی چنان کارآمد بود که تقریبا در هیچ جمعیتی ایمنی به‌دست نیامد.» درواقع «تحت تمام سناریوها»، رفع اقدامات شبیه‌سازی‌شده‌ی دوری‌گزینی اجتماعی به تجدید فعالیت ویروس منجر می‌شد. به‌منظور برخورد با این مشکل، پژوهشگران رویکردی نوبتی یا «فاصله‌گذاری متناوب» را پیشنهاد می‌دهند که در فواصل منظم اتفاق افتد.

پژوهشگران همچنین خاطرنشان کردند که مدل‌هایشان به‌معنای مقرراتی سخت‌گیرانه و شدید نیست. آن‌ها در مقاله نوشته‌اند باتوجه به بار اقتصادی تحمیلی ناشی از فاصله‌گذاری پایدار، درباره‌ی توصیه‌ی این سناریوها موضعی اتخاذ نمی‌کنند؛ اما پیش‌بینی می‌کنند که درصورت تأثیر ضعیف فاصله‌گذاری یا حفظ‌نکردن پایدار دوری‌گزینی برای طولانی‌مدت، فشاری بالقوه فاجعه‌بار بر سیستم‌های بهداشت وارد خواهد شد.

پژوهشگران برخلاف پیش‌بینی‌هایشان اذعان دارند که به‌منظور افزایش دقت مدل‌هایشان باید همچنان به برخی پرسش‌های بنیادی پاسخ داد. به‌عنوان مثال آیا انتشار ویروس در زمستان سریع‌تر از تابستان خواهد بود؟ به‌محض آلودگی، ایمنی تا چه مدت دوام خواهد داشت؟ تعامل ویروس با دیگر ویروس‌های عامل ظهور علائم سرماخوردگی معمولی چگونه خواهد بود؟

به‌نقل از پژوهشگران، شانس نابودی کامل ویروس کرونا برای همیشه اندک است. جهان احتمالا هر یک‌سال، دو سال یا چند سال یک‌بار باید با طغیان بیماری و تجدید فعالیت ویروس روبه‌رو شود. با این حال در زمین مبارزه با کرونا سلاحی قدرتمند وجود دارد. در مقاله آمده است «واکسن انباشت ایمنی را در جمعیت تسریع خواهد کرد، طول همه‌گیری‌ها را کاهش خواهد داد و از عفونت‌هایی ممانعت خواهد کرد که ممکن است به مراقبت‌های ویژه نیازمند شوند.»

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مهدی نایبی، مدیرعامل الوپیک، سرویس فعال در حوزه‌ی حمل‌ونقل بسته‌‌های درون شهری دیروز در توییتی نوشت که اسنپ حتی در شرایط اقتصادی سخت کنونی نیز دست از سیاست‌های غیرعادلانه‌ی رقابتی خود برنمی‌دارد و قصد دارد با شکستن قیمت‌ها، رقبا را به زانو درآورد. وی درادامه گفت که این فشار بیش از همه متوجه پیک‌های موتوری است. اما جریان چیست؟ آیا دوباره پای اسنپ به مسئله‌ی انحصارگری باز شده است؟

جنجال‌ها بر سر انحصارگری اسنپ داستان جدیدی نیست؛ دیگر سرویس‌های آنلاین تاکسی و حمل و نقل نیز طی سال‌های اخیر، بارها این مسئله را عنوان کرده و به بحث در سطح رسانه‌ای کشانده‌اند.

آذرماه سال ۹۶، تپسی به‌صورت رسمی شکایتی را علیه اسنپ در شورای رقابت طرح کرد؛ دلیل این شکایت، جلوگیری اسنپ از فعالیت همزمان رانندگانی بود که اپلیکیشن تپسی و سایر تاکسی‌های آنلاین را به همراه اسنپ روی گوشی‌ هوشمند خود نصب کرده بودند و به فعالیت همزمان می‌پرداختند. تپسی در بیانیه‌ی خود دسترسی به اطلاعات گوشی کاربران را غیراخلاقی و مخالف قوانین رقابتی عنوان کرده بود؛ اما تلاش‌های تپسی راه‌ به جایی نبرد، چرا که شورای رقابت اقدامات اسنپ را مغایر قوانین رقابتی ندانست.

۵ آذرماه سال ۹۷، سه شرکت‌ تپ‌سی، الوپیک و ماکسیم با ارسال نامه‌ای به آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رحمانی فضلی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، جنیدی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ضمن ابراز نارضایتی از سیاست اسنپ مبنی بر «ملزم‌کردن کاربر به حذف نرم‌افزارهای رقیب، برای ادامه‌ی استفاده از خدمات اسنپ»، خواستار برخورد با این شرکت شدند. اسنپ این ادعا را رد کرد (شرح جوابیه‌ی اسنپ را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید).

درزمینه‌ی سرویس سفارش غذا هم چیلیوری توانست رأی شورای رقابت را درمورد رویه‌ی ضدرقابتی اسنپ‌فود به‌نفع خود دریافت کند. بااین‌حال این روند بیش از دو سال به‌طول انجامید و بااینکه چیلیوری قصد داشت غرامت زیادی از اسنپ فود بگیرد، در بحبوحه‌ی شیوع ویروس کرونا نتوانست در بازار سفارش آنلاین غذا باقی بماند و به‌ناچار دست از فعالیت کشید.

حال، بار دیگر، بحث سیاست‌های انحصارگرایانه اسنپ درقبال رقبایش در بازارهای مختلف به‌دلیل شکستن قیمت‌ها درحال بالاگرفتن است. مدیرعامل الوپیک این رفتار اسنپ را درادامه‌ی رفتارهای قبلی‌اش می‌داند و می‌گوید اسنپ در ازای به‌دست‌آوردن بازار بزرگ‌تر از نیروی کار خود سوءاستفاده می‌کند.

در یک بازار سالم باید رقابت میان رقبا وجود داشته باشد. رقبا باید بتوانند در سایه‌ی قوانین مشخص و شفاف حاکمیتی به مردم خدمت‌رسانی کنند؛ اما این خدمت‌رسانی تنها نباید به سود صاحب کسب‌وکار و مشتری باشد بلکه باید برای نیروی فعال در آن کسب‌وکار نیز سودی معقول داشته باشد؛ نه اینکه قشری از کارکنان به‌واسطه‌ی نیاز به کسب درآمد روزانه و در بحبوحه‌ی شرایط بد اقتصادی و کاهش تقاضاها، مجبور به پذیرش هرگونه درخواستی با هر نرخ قیمتی ازسوی مشتری شوند. اگر محیط کار سالمی وجود داشته باشد، کسب‌وکار باید رضایت حداقلی نیروی کار خود را نیز فراهم کند و این نیروی کار به‌سبب کاهش شدید تقاضا، قربانی انحصارگری میان رقبا نیز نشود.

نایبی

نایبی، مدیرعامل الوپیک بر این باور است که اسنپ از آغاز سال جدید با شکستن عجیب قیمت‌ها در سرویس‌های مختلف خود، سعی داشته تا بازارش را قوی کند و تنها به فکر منافع خود بوده است. ازسویی پیک‌های موتوری در شرایط شیوع ویروس کرونا و آغاز سال جدید که به‌دنبال تعطیلی‌ها همیشه اندکی رکود را تجربه می‌کنند، با کاهش شدید تقاضا مواجه شدند و تنها برای سرپاماندن در شرایط ضعیف اقتصادی به کار کردن با هر نرخی ادامه داده‌اند.

نایبی می‌گوید علت مطرح‌کردن دوباره‌ی موضوع مذکور ازسوی وی، اتخاذ تصمیمات اساسی در زمینه‌ی انحصارطلبی فعالین استارتاپی کشور است. او می‌گوید قشر ضعیف پیک موتوری صدای بلندی ندارد تا به شرایط حال حاضر اعتراض کند؛ اما نباید به این دلیل، به این طبقه فشار آورد. به‌گفته‌ی او، اسنپ دسترسی زیادی به منابع مالی و روابط گسترده‌ای دارد؛ همانطور که پیشتر شنیده بودیم، ایرانسل در ترکیب سهام‌داران اسنپ است و می‌توان گفت که بخشی از منابع مالی اسنپ دولتی بوده و سهامدار و مدیران‌ آن نیز یکی نیستند. درحالی‌که استارتاپ‌های زیادی در کشور سر پای خود فعالیت می‌کنند، در مجموعه‌ی اسنپ از سرمایه به بهترین نحو استفاده نمی‌شود و سرمایه همواره به‌شکل سوبسید و به‌منظور ایجاد انحصار هزینه می‌شود. همچنین اسنپ‌باکس تنها با حربه‌ی قیمت ارزان‌تر سعی در رقابت با رقبای خود دارد.

مدیرعامل الوپیک می‌گوید که در حوزه‌ی پیک موتوری، اسنپ برای مدتی کمیسیون دریافت نمی‌کرد درحالی‌که الوپیک ۲۰ درصد از هر سفر کمیسیون دریافت می‌کند تا سرپا بماند. یعنی سفارشی که برای مشتری الوپیک ۱۰ هزار تومان هزینه دارد، با سوبسید ۵۰ درصدی اسنپ، برای مشتری ۵ هزار تومن هزینه خواهد داشت. ۵ تا ۶ هزار تومان نیز از سوی اسنپ به پیک موتوری پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل الوپیک می‌گوید دو سال پیش نیز موضوع مسدودسازی اپلیکیشن الوپیک توسط اسنپ برای کاربرانش پیش آمد که در تمام دنیا امری غیرقانونی محسوب می‌شود و تعطیلی یا جریمه‌های سنگین را برای استارتاپ به‌دنبال دارد؛ اما در ایران این چابکی ازسوی نهادهای دولتی و نظارتی دیده نمی‌شود بنابراین باید در این زمینه کار دیگری انجام داد و بحث مطرح کرد.

نایبی می‌گوید که همین مطرح‌کردن بحث انحصارگری اسنپ در جلسات مختلف و با نهادهای مختلف باعث شد تا نهایتا اسنپ برای مدتی اقدامات انحصارگرایانه‌اش را کنار بگذارد؛ اما در سال جدید باز آن رفتارها تکرار می‌شود.

مدیرعامل الوپیک اذعان دارد، حال که درزمینه‌ی ارسال و حمل‌ونقل کالا تنها الوپیک و اسنپ باکس در بازار باقی مانده‌اند و درزمینه‌ی سفارش آنلاین غذا نیز انحصاری بزرگ ایجاد شده، وی سعی دارد نسبت‌به شایسته‌نبودن این حرکات اطلاع‌رسانی کند و بگوید که فعالیت استارتاپ‌ها باید زیرنظر نهادهای رسیدگی به مسائل رقابتی قرار بگیرد و اجازه‌ی این‌گونه انحصارها داده نشود.

اگر جلوی چنین فعالیت‌هایی گرفته نشود، مردم هم به‌دلیل قرارداشتن در مضیقه‌ی اقتصادی به‌خصوص در شرایط کنونی، به سمت گزینه‌های ارزان می‌روند. درنتیجه چنین کسب‌وکاری به‌تدریج مردم را سمت خود می‌کشد و پیک‌ها را مجبور می‌کند تا درخواست‌ها را حتی نصف قیمت حداقلی قبول کنند.

پس از آن و درنتیجه‌ی در دست گرفتن بازار دو اتفاق بد می‌افتد: اول اینکه مشتری به‌دلیل مواجهه با قیمت‌های پایین موقتی بدعادت می‌شود و دوم اینکه، فشار شدیدی بر پیک موتوری می‌آید تا با قیمتی که توجیه اقتصادی ندارد کار کند و این موضوع بر رقیب‌ها هم فشار می‌آورد.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347512/alopeyk-snap-monopoly-rivalry/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خرید ارزان ترین لپ تاپ همواره دغدغه ی بسیاری از دانشجویان و افرادی که نمیخواهند خرج ی زیادی را برای لپ تاپ صرف کنند بوده و هست، آنچه که در این مسیر باید به یاد داشته باشید شناخت احتیاج های روزمره و حرفه ای خودتان است. ما در این نوشتار سعی داریم به صورت جامع 5 باره از لپ تاپ های ارزان تر از 4 میلیون تومان و اخیر فرآوری شده را در برند های ایسوس، لنوو و ایسر برای شما عزیزان رسیدگی کنیم. علت انتخاب این 3 برند طرفدارانِ آنها در میانِ مردمان ایران زمین است چرا که با پروا به شمردن های سپریدن شده در بیش از 90 درصد خرید و فروش لپ تاپ ها نامِ یکتا از این سه کمپانی خوش اسم دیده میشود. با ما به اتفاق باشید لغایت شما عزیزان را اغلب با این 5 فرآورده آشنا کنیم، به امید آنکه بتوانیم گذرگاه طولانی و خسته کننده ی خریدِ یک لپ تاپ مناسب را برای شما عزیزان کوتاهی تر کنیم.

طبعاً تمام کسانی که میخواهند به پیگیری یک لپ تاپ ارزان قیمت، بازار را زیر و زبر کنند در گوشه ی ذهنِ خویش این پیش فرض را در نظر میگیرند که در آینده قرار است خویش را برای عملکرد سنگین لپ تاپ آماده کنند و برای اجرا کردنِ هر یک از فرامینی که به نرم افزار میدهند، مشکل اسباب ساعت ها باید پردازش کند. در جوابِ این ذهنیّت ها باید پذیرفتن نماییم که همواره شما به اندازه ی خرج ای که میکنید از خریدِ خود لذّت میبرید امّا این به معنای آن نیست که قدرتِ سنجش از شما گرفته میشود. با شناسایی هر یک از این 5 لپ تاپ وظیفه و نقش هر بخش در مشکل انگیزه ها را برایتان شرح میدهیم تا با تلمیح و زاویه ی چشمی به بیچارگی های خود دیدِ لازم را برای بهره بردنِ از هریک از سرنوشت های داخلی لپ تاپ داشته باشید و خرج ی مقداری که میخواهید برای خرید صرف کنید را در دسته های لازم تخصیص دهید.

 

 


1. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330

قیمت: 2،869،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سنه 98

پس از کامیابی چشم راهبند سری لپ تاپ های Ideapad خصوصا در بخش آیدیاپد های 330 شرکت لنوو تصمیم به فرآوری سری جدیدی از لپ تاپ های آیدیاپد با پردازشگر های تولیدی جدید خصوصاً خانواده ی Intel Pentium گرفت. لپ تاپ Idepad 330 در مشخصات فنی گونانگون در گزین کردن مشتریان لنوو پیمان میگیرد امّا در این نوشتار ما برای شما عزیزان چند نمونه ی مشخص و ارزان بها را بررسی خواهیم کرد که خوشبختانه به لطف برخورداری از چیپست های جدید پنتیوم توانایی احسان در بررسی به پردازش های کمابیش سنگین تر دارند. چیپست پردازشی این لپ تاپ با عناونِ Intel Pentium N4000 شناخته میشود که بسامد پردازشی چشم گیری برابر با 2.6GHZ را در اختیار کاربران میگذارد. این میزان از سرعت عملکرد به به اتفاق 4 مگابایت فضای کَش به راحتی در بسیاری از بازی های ساده هم همانند PES یا FIFA هم شما را به احسان مدد میکند! جالب است بدایند با توجه به نوسان قیمت های اخیر، خرید یک لپ تاپ در این رنج بها که بتوان با آن بازی کرد کاملاً بعید از انتظار است... به چهره کلّی در خصوص این لپ تاپ نسبتاً نیرومند باید پهنا کنیم که شاید پردازنده ی مرکزی قدرتمندی داشته باشد امّا در سپریدن کارهای گرافیکی باید کمی سنجیدگی کنید چرا که برای این مثال هم لنوو فضای اختصاصی در نظر گرفته نشده است و باید به همان پردازند ی مرکزی Share اتّکا کنید.

فضای رَم این لپ تاپ هم همانند هم ردیف های سایر 4 گیگابایت است و همچنین حافظه ی داخلی آن 500 گیگابایت HDD در نظر گرفته شده است. نمایشگر این لپ تاپ نیز از پنل 15.6 inch با کیفیت HD و رزولوشنِ 1366.768 قرار گرفته که مثل همیشه در سطح معمول و مقرون به صرفه است.

 

2. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320

قیمت: 3،469،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سنه 98

یکی از سرشناس ترین و پر پیرو ترین لپ تاپ های فرآوری شده در تاریخِ شرکت لنوو که هزاران مدل متعلق به با مشخصات فنی گوناگون موجود شد و همگان را متحیّر کرد لپ تاپ Ideapad 320 بوده است. این لپ تاپ پر پیرو که به انگیزه فرآوری در هزاران مدل کابوسِ فروشندگان لپ تاپ است به تازگی همچنان بخشی از فروش خود را متوقف نکرده و با ارائه ی محصولاتِ با کیفیت و ارزان بها کماکان مدعی بخش عمده ای بازار لپ تاپ های هوشمند و ارزان بها است. نمونه ی مورد بررسی ما در این نوشتار به به اتفاق یک چیپست پردازشی AMD E2-9000 به دست کاربران میرسد. این پردازنده که در سری چیپست های Bristol Ridge شناخته میشود بسامد پردازشی متوسط ای مساوی با 2.0GHZ برایتان به ارمغان می آورد. با اینکه قیمتِ این لپ تاپ ناچیز تر از چیزی بود که توقعش را داشتیم امّا به همان نسبت باید مراقب رفتارتان با این نازک و نارنجی لنوو باشید، اگر بیش از اندازه به چیپست اختناق بیاورید باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید! لنوو تخصیص دادنِ بیش از 1 مگابایت فضای کَش را برای این لپ تاپ غیر بخردانه دانسته و از این رو تا حدی سرعت عملکردِ این چیپست پردازشی را تفریق داده اند.

مثل همیشه 4 گیگابایت فضای رَم برای پردازنده در نظر گرفته شده است که امیدوار کننده است امّا نقطه ی قوّت این لپ تاپ در فضای اندوخته سازی آن خفته است! لنوو 1 ترابایت فضای HDD برای این لپ تاپ مشخص نموده است که به عقیده میرسد با پروا به مشخصات فنّی تا بی گمان زیادی برای افرادی که علاقه خاصی به فیلم و سریال دارند طراحی شده است لغایت بتوانند فیلم های خود را بایگانی کنند و همواره همراه خویش داشته باشند.

در نهایت میرسیم به سرنوشت خوشایندِ چیپست پردازش گرافیکی که لنوو برای آن سنگ تمام گذاشته است ! بر خلاف تمام مثال های قبلی که فاقد فضای اختصاصی پردازنده ی گرافیکی بوده اند لنوو برای این محصول از یک تراشه گرافیکی AMD Radeon 530M GDDR5 بهره اسیر است. این تراشه ی گرافیکی از 2 گیگابایت فضای اختصاصی برای عوامل گرافیکی استفاده میکند که مایه میشود بتوانید بسیاری از بازی های گرافیکی، نرم اسباب های ادیت تصویر و طراحی را به راحتی اجرا کنید و از آنها لذت ببرید. در پایان باید اعتراف نماییم که لنوو هرآنچه در پردازنده ی مرکزی مختصر گذاشته در تقدیر های دیگر افزوده است.

 

3. لپ تاپ ایسوس مدل X540NA

قیمت: 3،019،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سنه 98

ایسوس در ساختِ لپ تاپ های سری VivoBook سعی داشته الی در عینِ مقرون به صرفه بودنِ فرآورده آن ها را با سخت افزار های متفاوت و برای استعمال های گوناگون طراحی و به تولید برساند در نتیجه فراز و فرودِ زیادی در مشخصاتِ فنی این سری نگریستن میشود به همین دلیل این فرمایش نیازمندِ آن است که کاربران با توجه به نوعِ نیاز های نرم افزاری خود محصولِ باره عقیده را خریداری کنند.
ایسوس X540NA با یک پردازنده ی اینتل Celeron N3350 در اختیارِ شما عزیزان پیمان خواهد گرفت و برای بازدهی هرچه بیشترِ این پردازنده ی مرکزی فضای رَم 4 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده ، در ضمن یک هاردِ 500 گیگابایتی در کالبُدِ این لپ تاپ قرار گرفته است که قادر است لغایت حدود زیادی در کار های روزمره شما را یاری کند ، توجه داشته باشید که برای انجامِ کارهایی که به فضای بیشتری بیچارگی دارد بهتر است از یک هاردِ اکسترنال جداگانه نیز سهم ببرید. ایسوس با پروا به سخت افزاری که برای این مثال از X540NA بکار برده است یک پردازنده ی گرافیکی با عنوانِ Intel HD Graphics 500 نیز برای این فرزندِ همه کاره ی خود ساحل گذاشته است لغایت قادر باشد از بعد احتیاج های شما عزیزان برآید. 150درصد افزایشِ کنتراست در تصاویر! تضاد رنگ ها و ایجادِ مرزِ مشخص میانِ آنها برای درکِ بهتری در عکس ها و جلوه ی هرچه بیشترِ آنها یکی از واجباتِ علاقمندان به هنرِ عکاسی است، ایسوس با بکارگیری تکنولوژی ASUS True2Life عکس ها را به نحوی شارپ تر و برجسته نمایش میدهد تا جایی که مرزِ میانِ تصویر و درستی را به حداقل میرساند.
طراحانِ ایسوس از همان سرمشقی که برای طراحی بدنه ی X540NA استفاده شده است برای کیبورد نیز بهره اسیر اند و از همان الگوی خودخواه-خودپسند برای ساختِ صفحه کلید بهره‌گیری کرده اند، زمانی که درحالِ تایپ کردنِ یک مطلب هستید، پرماسیدن فردی را دارید که سال ها پیش در حالِ تایپ با دستگاهِ تایپِ جوهری بوده است، یک فاصله ی 2.3 میلیمتری برای هر دکمه در عقیده گرفته شده که با فشردنِ آن حسی خوشایند برای کاربر به ارمغان می آورد بگونه ای که به عقیده میرسد ایسوس میخواهد آن خاطرات و دانستن سادگی در تایپ کردن را برای کاربرانش زنده نگاه دارد . ابعادِ صفحه کلید و تاچ پد نسبت به مدل های اسبق نیز افزایشِ چشمگیری داشته است الی بتواند فضای اکثریت را برای تایپ کردن به کاربر برگزیدن دهد. باتری نیز یگانه از شاخصه های مهم در تولیدِ لپ تاپ های عصرِ حاضر است چرا که بسیاری از ما هر روز مدت زیادی را خارج از خانه میگذرانیم و ممکن است دسترسی به پریزِ برق نداشته باشیم، به همین جهت ایسوس باتری این مدل را با 3 برابر طولِ عمرِ بیشتر نسبت به مدل های قبلی فرآوری و خیالِ کاربران را از این بابت آسان کرده است.

 

4. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 320

قیمت: 3،669،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

لپ تاپ Ideapad 320 Intel N4200 از جمله محصولاتِ فرآوری شده بدست کمپانی لنوو میباشد که توانسته به عنوانِ یک پروژه عظیم از طرفِ این شرکتِ چند ملیتی پروا بسیاری از کاربران را به خویش جلب کند ، این لپ تاپ در رنگ ها و سخت افزار های گوناگون به بازارِ جهانی عرضه شده است تا هرکس با پروا به نوعِ کاربری مورد نظرِ خویش بتواند محصول مناسبِ خویش را با ارزان ترین قیمت خریداری کند.
پردازنده ی بکار برده شده برای این نمونه از نوعِ Intel Pentium N4200 میباشد که به راحتی از پس بیچارگی های کبیر و کوچکِ شما عزیزان برخواهد آمد همچنین لنوو از یک پردازنده ی گرافیکی Intel HD Graphics 505 بدون حافظه ی گرافیکی سهم اسیر است، این چنین توان پردازشی در گستره ی یک رَم 4 گیگابایتی قطعا قدرتِ کمی به نظر نمیرسد. مقدار حافظه اندوخته سازی برای این لپ تاپ از نوعِ 1 ترابایتی بوده با سرعت 5400 دور در دقیقه که میتواند لغایت نزدیک زیادی شما را از خرج ی اضافی برای خریدِ هارد اکسترنال نجات دهد. این لپ تاپ با باتری مناسبی که درونش گنجانده شده میتواند لغایت نزدیک 5 ساعت مداوم شارژ نگه دارد ، این آپشن آیدیاپد 320 را محصولِ مناسبی برای افرادی میکند که به هر دلیلی نمیخواهند زمان زیادی از روزِ خود را صرفِ شارژ کردنِ لپ تاپ خویش بکنند و ترجیح میدهند مفید ترین بازده را در طولانی ترین مدت از لپ تاپ خود مشاهده کنند.
لنوو مدّت زیادی است که از طراحی کیبوردِ جزیره ای در محصولاتِ خویش بهره‌گیری میکند، در این طراحی دکمه ها بصورت مربعی در نظر کرفته شده اند و صفحه کلید کاملا مسطح به نظر میرسد امّا انحنای کمی روی تک تک کلید های این کیبورد قابل لمس است که پرماسیدن نکوداشتن در هنگام تایپ کردن به کاربر ارائه میدهد و به شما فرمان ی نوشتنِ یک متن طولانی و بلند را بدونِ خسته شدنِ دستانتان خواهد داد. فشردنِ دکمه های این کیبورد نیروی زیادی احتیاج ندارد و اسطکاک کمی با سطحِ انگشتانِ شما برقرار میکند که نوعی پرماسیدن نرم بودن را به کاربر منتقل میکند. ابعادِ تاچ پد در این لپ تاپ 10×5.3 سانتی متر طراحی شده الی بتوانید از قابلیت های چند لمسی در آن یا به عبارتی ( Gesture) در پایان آسانی و سادگی سهم ببرید.

 

5. لپ تاپ ایسر مدل Aspire ES1- 533

قیمت: 3،119،000 تومان

ارزان ترین لپ تاپ های سال 98

لپ تاپAspire ES1- 533 بر خلاف مثال ی پیشین که برادر دو قلوی این لپ تاپ به شمار میرود در این فرآورده از سری چیپست های پردازشی اینتل با عنوانِ Celeron N4200 استفاده شده است. استفاده از این پردازنده لغایت حد زیادی این لپ تاپ را به نمونه های فرآوری شده در برند ایسوس شبیه کرده است. فرکانس پردازشی این چیپست رقمی برابر با 2.5GHZ را در حالت حداکثر نمایش میدهد که برای لپ تاپی در این رده خارق العاده است. علاوه بر توان پردازنده 2 مگابایت کَش در نظر گرفته شده برای آن الی حد زیادی در سرعت بررسی به پردازش های روزمره کمک میکند.
همانند نمونه ی پیش 4 گیگابایت فضای رَم برای Aspire ES1 تدارک دیده شده است که خوشبختانه دربایستن های شما عزیزان را پاسخگو خواهد بود. امّا باید با زبانی دوستانه باورپذیری کنیم اگر میخواهید بازی های گرافیکی را اجرا کنید یا با نرم انگیزه ها های سه بعدی سازی به چهره چیره دست شغل کنید باید بیش از این ها راز کیسه را شُل کنید و دست کم خرج ای چند ده میلیونی را متقبل شوید چرا که پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز Intel HD Graphics 505 به چهره آن بورد و بدونِ فضای اختصاصی میباشد و قطعاً در کارهای وزین شما را ناامید خواهد کرد امّا در عوامل روزمره قطعاً بهترین گزینه خواهد بود.
نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیتِ HD و رزولوشنِ 1366.768 گزینه ی ارزان مناسبی برای همنشین دارانِ نمایشگر های کبیر محصوب میشود. پنل این نمایشگر TFT LCD است که تا حدود زیادی بیچارگی های شما را پوشش میدهد امّا به خاطر داشته باشید که در تابش سر راست نور خورشید از آن استفاده نکنید! شدنی است کمی از کیفیت آن کاسته شود. در پایان پس از توضیحاتِ ناچیز این دو دوست دوقلو را میتوانیم گزینه های پسندیده برای علاقه مندان به دانش کامپیوتر و نرم افزار بدانیم که نمیخواهند هزینه ی زیادی برای آن بپردازند.

 

6. لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook E203NA

قیمت: 3،440،000 تومان

معرفی 5 لپ تاپ ارزان و کارآمد

با ارزان ترین لپ تاپ در برند ایسوس آشنا شوید! ظاهری جذاب و گیرا که هر کسی را به سمت خویش جذب میکند با وزنِ 0.98 کیلوگرم که آسانی در حمل و نقل را به نهایت رسانده است. توصیه میکنیم اگر میخواهید از لپ تاپ خود در کارهایی ساده و روزمره مانندِ وبگردی، تماشای فیلم و استفاده از نرم انگیزه ها های آفیس استفاده کنید لپ تاپ ایسوس E203NA را در نخستینگی پیمان دهید. پردازنده ی مرکزی این لپ تاپ را شرکتِ اینتل از جمله ی Celeron N3350 قرار داده است که میتواند با فرکانس پردازشی حداکثر معادلِ 2.4 GHZ به راحتی از بعد احتیاج های روزمره ی شما عزیزان برآید. فضای کَش این پردازنده 2 مگابایت در نظر گرفته شده است که برای اینچنین پردازنده ای پسندیده است. قبل از هرگونه بررسی در خصوص لپ تاپ های دیگر میخواهیم شما را اغلب با پردازنده و فضای کَش آشنا کنیم. پردازنده را که همه میشناسیم به راستی همان مغزِ لپ تاپ است که در بعضی لپ تاپ های گران بها دیگر به دو بخشِ پردازنده مرکزی و گرافیکی دسته میشود، این پردازنده ی مرکزی به منظورِ پردازش و محاسباتِ لازم در لپ تاپ در کالبُد آن قرار میگیرد و با فرکانسی مشخص پردازش های خود را انجام میدهد امّا برای کالبدشناسی فضای کَش باید گریزی به فضای رَم موجود در لپ تاپ بزنیم! میزان فضای رَمی که برای E203NA تدارک دیده شده عدد 4GB را به نمایش میگذارد. این محیط‌ به راستی میز کارِ پردازنده ی مرکزی است و چیپست پردازشی بر روی این میزِ پیشه به پردازش های خویش بررسی میکند برآیند اینکه هرچه این فضا بزرگتر باشد سرعت بررسی به این اعمال افزایش پیدا خواهد کرد. امّا فضای کَش چیست؟ تصور کنید 4 گیگابایت فضای رَم یک میز پیشه بزرگ برای پردازنده ی مرکزی برشمرده شود، در این صورت پردازنده ی مرکزی باید مسافتی را برای رسیدگی به اعمالی که هرروز اتمام میدهد طی و زمانی را برای این کار صرف کند. لپ تاپ ارزان و با کیفیت برای بازدارندگی از این برباد دان وقت باید تمامِ اعمال در حال سپریدن را در کم و بیش ترین نقطه به پردازنده قرار دهیم و به زبانی ساده آن چیز هایی که همواره مورد بیچارگی هستند دائم در دسترس باشند. برآیند اینکه به این هدف فضای کَش باره طراحی و ساخت قرار گرفت تا در انجامِ اعمال روزمره سرعت اکثریت داشته باشیم و بتوانیم بیشترین بازدهی را از تراشه ی پردازنده داشته باشیم.

میرسیم به فضای اندوخته سازی که به صورت تودگانه با عنوانِ (هارد) شناخته میشود. ایسوس یک فضای 500 گیگابایتی برای لپ تاپ E203NA تدارک دیده است که خوشبختانه متناسب با نوع کاربری و دربایستن های کاربرانی است که این محصول را خریداری میکنند. حافظه های ذخیره سازی به چهره کلّی به 2 دسته تقسیم میشوند که با نام های HDD (Hard Disk Drive) و SSD ( Solid State Drive) شناخته میشوند. حافظه های خشک یا همان SSD که از قیمت های فوقانی برخوردارند سرعت چشمگیری را برای اعمال روزمره در اختیارتان میگذارند امّا در هیچ یک از 5 لپ تاپی که برایتان شرح میدهیم جای ندارد. حافظه های HDD از سرعت ذیل ترین برخوردار هستند امّا خوشبختانه قیمت بسیار معقولی دارند. لپ تاپ در حال رسیدگی ما نیز از همین نوع برخوردار است که رقمی مساوی با 500GB را دراختیار کاربران قرار میدهد.

در نهایت میرسیم به مقوله ی پردازنده ی گرافیکی که در نمونه ی درحال بررسی به چهره آنبورد پیمان گرفته است. گرافیک آنبورد به معنای عدم وجود فضای اختصاصی برای پردازش های گرافیکی است و به چهره کلّی تمامِ اعمال گرافیکی بدست دسته مشخص شده ای در تراشه ی مرکزی چهره میگیرد. پردازنده ی آنبوردِ این لپ تاپ که Intel HD 500 شناخته میشود بالطبع از توانِ زیادی برخوردار نیست و نمی تاب برای کارهای گرافیکی سنگین مثل بازی های گرافیکی یا نرم انگیزه ها های طراحی سه بعدی روی آن حساب مفتوح کرد امّا خوشبختانه برای نیاز های روزمره قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد و به اندازه ی هزینه ای که برای آن میشود کاربر را مدد میکند.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتخاب تبلت مناسب برای کودکان مشابه غلبه کردن بر یک چالش بزرگ است. با رشد تند تکنولوژی، گزینه‌های زیادی برای گزینش در هر زمینه‌ای وجود دارد. این حجم عظیم از گزینه‌های گوناگون انتخاب را سخت کرده و حتی باعث می‌شود لغایت شما ندانید که دقیقا به چه چیزی نیاز دارید. تبلت‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. تبلت کاربردی و با کیفیت برای کودکان شرکت‌های بازرگانی صدها تبلت با عملکردهای گوناگون و قیمت‌های مختلف به بازار ارائه کرده‌اند. همین مایه می‌شود الی خریدار کمی سردرگم شده و نداند که بهترین گزینه برای خرید کدام است. در نخست باید بدانیم که تبلت را برای چه کاری نیاز داریم! چرا به خرید تبلت احتیاج پیدا کرده‌ایم؟ بر بنیاد نیازهایمان، آن تبلت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟!

در مورد کودکان و نوجوانان نیز به همین چهره است. اینکه بدانیم چرا مولود ما به تبلت نیاز دارد، زیاد مهم است. اگر در راستای اهداف سازنده در حیات کودکان و نوجوانان بهره‌گیری نشود، تاثیرات منفی بر روی کودکان بر جای خواهد گذاشت. هر تبلتی برای هر سنی پسندیده نیست. برای دوری از چنین تاثیراتی، باید از تبلت‌های مخصوص کودک و نوجوان کاربرد کرد. تبلت‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به لحاظ عملکرد با تبلت هایی که برای بزرگسالان و مقاصد ویژه طراحی شده‌اند، متفاوت هستند. فلذا بر پای بست، بیچارگی باید تبلت پسندیده برای کودکان و نوجوانان را برگزیدن کرد.

چه کسی پیمان است از تبلت بهره‌گیری کند؟
اولین چیزی که باید مد نظر قرار داد، این است که تعیین کنید که کدام یک از فرزندانتان قرار است از تبلت کاربرد کند؟ تبلت برای یگانه از فرزندان است یا همه‌ی فرزندان؟ آیا والدین هم از آن تبلت کاربرد میکنند؟

تبلت مناسب برای استفاده‌ یک فرزند:
یک انتخاب دشوار این است که آیا تبلت را مناسب برای سن کودک در همان سنه گزینش کنیم یا اینکه تبلتی خریداری نماییم که برای سال‌های پس او نیز کاربرد داشته باشد!

تبلت مشترک:
اگر پیمان است تبلت را با کودک خویش به صورت مشترک استفاده کنید، باید محصولی را برگزیدن کنید که منعطف باشد. این فرآورده باید به نحوی باشد که بتوان محتوای آن را به راحتی مهار کرد. به چهره ایده آل، یک تبلت با توانایی ورود جداگانه برای اشخاص مختلف، بهترین برگزیدن است. دسترسی داشتن فرزندانتان به حساب‌های بانکی یا ایمیلتان بدون اطلاع شما یک فاجعه است. کل ی اینها باعث می شود بیچارگی به یک تبلت ویژه کودکان با دسترسی والدین برای کنترل آنها حس شود.

دلایل بیان شده مایه می‌شوند تا شما در خرید اندک شوید. برای نمونه آیپد قابلیت استفاده‌ بدست چند کاربر با حسابهای کاربری مجزا را ندارد. حتی برنامه‌های آن‌ اندک است و تنوعی که برای سایر تبلت‌ها وجود دارد، برای آیپد هستی ندارد. بنابراین برگزیدن یک برند معروف دلیل بر کاربردی بودن آن فرآورده نیست. مهم این است که محصول باید دقیقا بر اساس نیازهای کاربران تهیه شود و نه نام تجاری آن.

نکات مختلفی را به اثناء خرید یک تبلت باید در نظر بگیرید که این تبلت پسندیده برای کودکان شما نیز باشد. نکاتی از آنگونه سایز صفحه نمایش، قیمت، تاثیر و غیره را باید به اثناء خرید مد نظر قرار داد:

سایز صفحه نمایش:
صفحه نمایش تبلت‌های رایج در بازار به طور معمول ۷ تا ۱۰ اینچ است. باید پیش از خرید فکر کنید که کاربر تبلت چه کسی خواهد بود. یک تبلت ۷ اینچی یک تبلت مناسب برای کودکان است. این تبلت سبک و به راحتی قابل حمل است. از طرفی سایر یک تبلت ۱۰ اینچی فضای اکثریت به کودکان می‌دهد و برای نگریستن کردن ویدیو و بازی کردن مناسب‌تر است؛ اگرچه کودکان با یک تبلت ۱۰ اینچی به همان اندازه دلشاد می‌شوند که با یک تبلت ۷ اینچی. لذا این سوژه به عنوان یک عامل تعیین کننده نخواهد بود. پس اگر منظور خاصی برای خرید یک تبلت ۱۰ اینچی ندارید و صرفا بخاطر بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش است، بدانید که بها آن نیز جالب توجه است. پس تمرکز خود را تنها بر روی کبیر بودن صفحه نمایش نگذارید و تبلت‌های ۷ اینچی را نیز در گزینه‌های خود قرار دهید.


قیمت تبلت:
اکثر مردم می‌دانند که آیپد بالاترین قیمت‌ها را در میانی تمام برندهای تبلت دارد. تبلت‌های اندروید تنوع قیمت زیادی دارند. نکته‌ی مهم اینجاست که شما باید آن محصولی را انتخاب کنید که متناسب با دربایستن شما است.

تبلت‌های ارزان بها معمولا صفحه نمایش‌های کوچکتر، کیفیت گرافیکی پایین‌تر، دوربینی با رزولوشن کمتر و سرعت پایین‌تری دارند. حتی شدنی است حافظه‌ی درونی کمتری نیز نسبت به سایر تبلت‌ها داشته باشند. اگرچه گرافیک ذیل و سایز صفحه نمایش نامناسب خیلی کمتر کودکان را رنجانیدن می‌دهد الی سرعت بارگذاری پایین دستگاه، اما این را فراموش نکنیم که سرعت پایین بارگذاری دستگاه حتی برای کودکان هم خوشایند نیست. پس بر اساس بودجه‌ای که می‌توانید خرج کنید، تبلتی با بالاترین سرعت برگزیدن کنید.

اپلیکیشن: انتخاب، هزینه، کیفیت و استفاده‌ چندگانه‌ِ تبلت:
چه شما یک آیپد بخرید یا احد از بهترین تبلت‌های اندروید و یا حتی تبلت‌های ویندوز، اپلیکیشن‌های روی تبلت یک خاصیت مهم برای استفاده‌ی کودکان است. اپلیکیشن‌ها، برنامه‌ها و بازی‌هایی هستند که می‌توان دانلود، نصب و کاربرد کرد. این برنامه‌ها معمولا یکبار برای دانلود و نصب اولیه احتیاج به اینترنت دارند، پس از آن سایر نیازی به پیوست دستگاه به اینترنت نیست. دنیای اپلیکیشن‌ها بی‌نهایت است و هرگونه برنامه‌ای که فکرش را بکنید، ساخته شده است. ولی بیشترین استفاده کودکان از اپلیکیشن‌ها بازی و آموزش است.

انتخاب
در دنیای وسیع و گوناگون برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها، گزینش اپلیکیشن متناسب با هدف بسیار مهم است. شما نمی‌توانید یک برنامه‌ی محاسباتی مهندسی را برای تبلت کوذک نصب کنید. هر برنامه‌ی استانداردی که طراحی می‌شود برای سن و یا مخاطب خاصی در نظر گرفته می‌شود. گزینش تبلت برای کودکان و نوجوانان بخاطر حساسیت مرحله رشد و تربیتشان و وانگهی تاثیر پذیری بالا، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

هزینه
علاوه بر برنامه‌های رایگان، برخی برنامه‌ها نیز وجود دارند که تمام قابلیت‌ها را به رایگان در کمر بستن کاربر پیمان نمی‌دهند. بلکه با گرفتن هزینه، برنامه را به چهره کامل و با کیفیت بالا به کاربر ارائه می‌کنند. پیش از دانلود و نصب هرگونه برنامه و استفاده‌ از آن، اطمینان حاصل کنید که برنامه برای مولود شما استعمال دارد.

کیفیت
فروشگاه‌های اپلیکیشنی هستی دارند که بازبینی خاصی بر روی برنامه‌ها سپریدن می‌دهند زیرا که کاربران این فروشگاه‌ها، کودکان و نوجوانان هستند.

نارتب نیز تبلت های ویژه‌ای را طراحی کرده و این محصولات را با کیفیتی بالا و قیمتی پسندیده به بازار عرضه داشته است. مخاطبین تبلت نارتب کودکان و نوجوانان بوده و برنامه‌های نصب شده بر روی این تبلت کاملا برای کودکان و نوجوانان مناسب و کاربردی هستند. فروشگاه این تبلت‌ها نارکِت اسم دارد. در این فروشگاه می‌توان تمام برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مربوط به کودکان و نوجوانان را یافت.

کنترل فرزندان بدست والدین و دسترسی داشتن به اینترنت
انتخاب تبلت پسندیده برای کودکان - کنترل والدین
ویژگی‌های حفاظتی موجود برای کودکان در تبلت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. محدودیت در استفاده از اینترنت، پرداخت‌های درون شبکه‌ای، جستجوگرهای مخصوص کودکان و غیره، همگی از ویژگی‌های یک تبلت پسندیده برای کودکان هستند. شما به عنوان والدین موظفید الی قبل از خریداری تبلت پسندیده برای فرزند خود، خصوصیات و ویژگی‌های موجود را بررسی کنید و تبلتی را گزینش کنید که در ترقی مولود شما نقش موثری داشته باشد. البته صرف تهیه کردن تبلت کودک به تنهایی کافی نیست و مستلزم وارسی شما بر فعالیت‌های فرزندتان در تبلت است. نارتب، تنها فرآوری کننده‌ی تبلت‌های کودک و نوجوان در ایران، محصولاتی را ارائه داده است که در مقابل ضربه زیاد مقاوم هستند. بامپر یا قاب‌هایی نیز برای بازدارندگی از ضربه خوردن این تبلت‌ها ارائه شده است که از کیفیت زیاد فوقانی برخوردار بوده و زیاد ثابت هستند.

ویژگی‌های سخت افزاری
عمر باتری
عمر باتری‌ها به طور گسترده‌ای متفاوت هستند. تبلتی را گزینش کنید که باتری نیرومند داشته باشد. زیرا فرزند شما برای بازی کردن، فیلم و کارتون دیدن بیچارگی به تبلتی دارد که باتری مدت زمان زیادی شارژ نگه دارد. در هر صورت به یاد داشته باشید که باید مقدار موعد استفاده از یک تبلت را برای کودک محدود کرد لغایت به سایر کارها در دنیای اطرافش بپردازد و یادگیری کاملتر و واقعی‌تری از محیط اطرافش داشته باشد.

دوربین
دوربین هر تبلت نیز با توجه به کیفیت و قیمت آن، متفاوت است. بسته به بودجه‌ای که می‌خواهید خرج کنید، تبلتی را برگزیدن کنید که هم دوربین جلو و هم دوربین پشت داشته باشد. برای اجرای برنامه‌های فوق‌العاده‌ای نظیر LabCamera به دوربین با کیفیت نیاز است و نارتب این نیاز را برای کاربران برطرف ساخته است.

حافظه داخلی
برای تبلت‌های مشترک در خانواده که برای مشاهده کردن ویدیو و یا شنیدن موسیقی بهره‌گیری می‌شوند، حافظه‌ی داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کودکان به واسطه‌ سواد کمی که دارند، نمی‌توانند از همه‌ی ویژگی‌های یک تبلت استفاده کنند. به آن‌ها دسترسی به برنامه‌های مربوط به خودشان را بدهید و در به کارگیری دیگر برنامه‌ها محدودیت تعیین کنید. به این چهره می‌توانید حافظه‌ی داخلی یک تبلت را کنترل کنید. نارتب این بیچارگی والدین را با به کارگیری گزینه “برنامه‌ها” در برنامه‌ی “مدیریت تبلت” برطرف ساخته است.

وضوح تصویر
کودکان روشنی تصویر را در صفحه نمایش به آن اندازه که بزرگسالان متوجه می‌شوند، فهم نمی‌کنند، ولی وضوح تصویر در گزینش یک تبلت عامل زیاد مهمی به آمار می‌رود. نارتب با در نظر اخذ سلامت چشم کودکان و نوجوانان، تبلت‌هایی با صفحه نمایش استاندارد عرضه داشته است.

صرف نظر از قیمت، بی‌شک هرچه کیفیت یک تبلت بالاتر باشد، تاثیر و دوام آن نیز به نسبت بالاتر خواهد بود. با توجه به این نکات، هر تبلتی حائز قابلیت‌های خاصی است و برای افراد خاصی در گویه ای مشخص طراحی شده‌. یک تبلت با سیستم عامل پیچیده و منوهای دشوار به درد یک کودک نمی‌خورد. والدین باید دقت کافی را به اثناء برگزیدن و خرید یک تبلت پسندیده برای کودکان داشته باشند.

نارتب سازنده‌ی تبلت‌ ویژه کودکان و نوجوانان، محصولاتی با کیفیت بالا، طراحی قشنگ و با قیمتی پسندیده ارائه کرده است. با خرید نارتب، از ویژگی‌های بی همتا این تبلت‌ بهره‌مند شوید و به رشد و یادگیری بهتر مولود خویش در دنیای دیجیتال و فناوری کمک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()