نوشته شده توسط : ساحل

اگر یک کسب و کار حقیر یا متوسط داشته باشید، چه بسا فرق چندانی بین تقسیم بازاریابی و فروش قائل نیستید،

بازاریابی یا فروش، کدام مهمتر است؟ در اصطلاح عامه، خیلی اوقات کلمه بازاریابی و فروش برابر یک سایر کاربرد می شود ولی واقعیت این است که این دو با یکدیگر متفاوت هستند. در این نوشتار سعی شده به تفاوت بازاریابی و فروش پرداخته و نقش آن ها را در افزایش هوده شرکت ها مورد برسی پیمان دهیم.

فروش چیست؟
در بازاریابی و فروش:
فروش = محصولی که موجود است را بفروشید .

کار دسته فروش ساده است این تقسیم باید آنچه موجود است را تبدیل به پول نقد کند. که یعنی سرنخ‌های فروش را تبدیل به مشتریانی می‌کند که به شرکت شما پول می‌دهند و اینکار، با تعامل سر راست با مشتریان بالقوه برای متقاعدسازی آنها به خرید سپریدن می‌شود.

اگر بخواهیم فعالیتهای شاخص یک فروشنده حرفه ای را نام ببریم، می توانیم به کارهای زیر اشاره کنیم:

ملاقات یا تماس تلفنی با تصمیم سازان خرید در کمپانی خریدار
ملاقات یا تماس تلفنی با تصمیم گیرندگان خرید در کمپانی خریدار
طراحی طریق معرفی و در ضمن تعبيه مطالب جهت شناسایی و ارائه محصول یا خدمات به مشتری
ملاقات یا تماس تلفنی با اعضای شبکه برگشت دادن یا معرفی فروشنده به مشتریان احتمالی
ارتباط با مشتریان جهت پیگیری و پیشبرد پروژه های در دست اقدام
تشکیل جلسات هماهنگی در تو شرکت برای تهیه، تولید و تحویل به هنگام کالا به مشتری
فروش عبارت است فعالیت برای متقاعد کردن مشتری به انجام خرید.

بازاریابی چیست؟
در بازاریابی و فروش:
بازاریابی = هم الان و در آینده، با مشتریان خویش همجهت شوید

هدف معمول بازاریابی این است که مشتریان بالقوه را به فرآورده یا خدمات شما علاقه‌مند کند و سرنخ فروش به هستی آورد.

بنابراین فعالیت‌های آن شامل موارد زیر می‌شود:

تحقیق مصرف کننده برای شناخت نیازهای مشتریان
توسعه محصولات خلاقانه که بتوانند نیازهای کنونی و آینده مشتریان را برآورده کنند
تبلیغات محصولات و خدمات برای بالا بردن آگاهانیدن و برپایی برند
قیمت گذاری محصولات و خدمات برای بدست آوردن بیشترین فایده در طولانی‌مدت
بازاریاب باید به برند کمک کند لغایت پیشنهادات، قیمت‌گذاری و روابط خویش را به نحوی تغییر دهد که نیازهای مشتریان را بهتر برآورده کند و در نتیجه، فروش شرکت افزایش یابد.

بازاریابی عبارت است از فعالیتهای کشاندن مشتری به پای میز مذاکره یا به فروشگاههای عرضه محصولات

تفاوت‌های اصلی میانی بازاریابی و فروش

فرق بازاریابی و فروش چیست؟


فرق بین بازاریابی و فروش
فروش عبارت است از تغییر مالکیت یک فرآورده از فردی به فرد سایر در ازای قیمتی مشخص، د‌رحالی‌ که بازاریابی فعالیت‌های مربوط به تحلیل بازار و درک نیازهای مشتری‌ است، به‌طوری‌ که هر سررسید که محصول جدید شناسایی شد مشتری‌ها با اشتیاق آن را خریداری کنند.
فروش در رابطه‌ی نفر به تن شکل می‌گیرد، اما بازاریابی دربرگیرنده رابطه‌ی یک تن با کسان بسیاری است.
فروش دربرگیرنده رویکردی مجزاست که بر فروش همه‌ی چیزهایی که فرآوری شده‌اند تمرکز دارد. درمقابل بازاریابی رویکردی یکپارچه است که تمرکزش بر نیازهای مشتری و برآورده کردن آنهاست.
فروش فرایندی کوتاه‌مدت است درحالی‌ که بازاریابی فرایندی طولانی‌مدت است.
فرایند فروش شامل تبادل کالا در ازای پول است. اما بازاریابی شامل تشخیص نیازهای مشتری و برآورده کردن آنهاست.
فروش فعالیتی است که بدست افراد تحریک می‌شود و حول محور آنها شکل می‌گیرد اما بازاریابی فعالیتی رسانه‌محور است.
در فروش این ریشه-بن-بیخ که مشتری باید مراقب باشد حاکم است، ولی ریشه-بن-بیخ حاکم بر بازاریابی این است که فروشنده باید مراقب باشد.
در بازاریابی تأکید بر نیازهای بازار است، اما در فروش بر نیازهای کمپانی تمرکز می‌شود.
در فروش مشتری واپسین حلقه‌ است برای نمونه ابتدا محصول فرآوری می‌شود و سپس به مشتری فروخته می‌شود. اما در بازاریابی اولویت با مشتری است، چرا که نخست نیازهای او تشخیص داده می‌شوند و فرآورده طبق آنها تولید و به مشتری فروخته می‌شود.
فروش مشتری‌محور است ولی بازاریابی محصول‌محور.
فروش بر کسان تمرکز دارد، برای نمونه از راه رابطه‌ی سر راست با مشتری او را متقاعد می‌کند که محصول را بخرد. ولی بازاریابی بر عموم ملت متمرکز است، برای نمونه ارزشی در فرآورده برپایی می‌کند لغایت فروش افزایش پیدا کند.
فروش از استراتژیِ تنگنا کاربرد می‌کند (محصول به مشتری تحمیل می‌شود) درحالی‌ که بازاریابی از استراتژیِ کشش بهره‌گیری می‌کند (مشتری خودش به سمت فرآورده می‌آید).



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل




انتخاب پسورد مطمئن براي کامپیوترهای شخصی

 

هميشه براي انتخاب پسورد خود دو چيز را در نظر داشته باشيد؛ اول اين که هيچ وقت پسورد خود را ساده انتخاب نکنيد، زيرا داشتن پسورد ساده کار هکر را راحت‌تر کرده و خيلي ساده مي‌تواند پسورد آي‌دي شما را هک کند، مثلا انتخاب پسورد 123456هيچ وقت نمي‌تواند پسوردي مناسب و خوبي براي شما باشد.

دوم اينکه هيچ‌گاه مشخصات فردي را براي پسورد خود انتخاب نکنيد، زيرا اگر کسي مشخصات شما را داشته باشد مي‌تواند به آيدي شما نيز دسترسي داشته باشد، مثلا نام، نام خانوادگي، شماره شناسنامه، نام همسر، شماره تلفن، تاريخ تولد و... نمي‌تواند پسورد مناسبي باشد.

هميشه سعي کنيد از ترکيب اعداد و حروف براي پسورد خود انتخاب کنيد، استفاده از Space (فاصله) و Shift+123... (@#$%^&*) تا حد زيادي از لو رفتن پسورد جلوگيري مي‌کند.

سعي کنيد پسورد خود را بين دوتگ <##> قرار دهيد (يک پنجره پي ام باز کنيد اين نوشته را بفرستيد <#4415yhk#> بعد آن را سند کنيد ولي مشاهده مي‌کنيد که نوشته‌اي براي طرف مقابل فرستاده نشد).

هم‌چنين استفاده از Alt مثلا استفاده ترکيبي کليدهاي Alt+0140 يا Alt+0256 و... براي داشتن يک پسورد مطمئن و مناسب قابل توجه است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/sure-choice-personal-computers.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 

 

به کیبورد سیستم تان جان تازه ای ببخشید!

 

چقدر از کیبورد خودتان راضی هستید؟ آیا به درستی کار می کند؟ تمامی این کلیدها در صورتی می توانند مورد استفاده باشند که همگیشان به درستی کار کنند. کافیست یکی از آنها کار نکند دیگر صفحه کلید شما مورد اطمینان نیست و بزودی به کلیدی که کار نمی کند نیاز پیدا خواهید کرد. قبل از آنکه اعصابتان بخاطر مدام فشار دادن کلید خراب، خرد شود، چند نکته زیر را هم امتحان کنید شاید کلید کیبورد سر به راه شد و مدتها در کنارتان بدرستی انجام وظیفه کرد. در این ترفند سعی می کنیم مرحله به مرحله سرویس را به شما آموزش دهیم.

 

مراحل سرویس:

ابتدا کامپیوتر را خاموش کنید. سپس کیبورد را از کامپیوتر جدا کنید و آنرا به پشت برگردانید و تمامی پیچهای آنراباز کنید. سعی کنید در کنار دستتان ظرفی باشد که پیچها را درون آن بیندازید تا گم نشود. سپس قاب روی کیبورد را به آرامی و با دقت بردارید و مراقب باشید تا کلیدها از روی قاب جابجا نشوند، اکثر کیبوردها بعد از باز کردن پیچهایشان بوسیله خارهایی چفت می باشند، این خارها در کنار کیبورد وجود دارد، سعی کنید آنها را به آرامی باز کنید تا دو سطح کیبورد آزاد شود، این کار را به دقت انجام دهید تا این خارها نشکند.سپس قاب محافظ صفحه کلید راباز کنید. دقت کنید معمولا این قاب توسط پیچهایی به بدنه متصل می باشند. بعد از باز کردن پیچها امکان دارد باز هم قاب باز نشود. در بعضی از کیبوردها علاوه بر پیچ ، چفتهای پلاستیکی نیز وجود دارند که مانع از باز شدن صفحه محافظ می شوند آنها را با دقت آزاد کنید.
اکنون پنبه ای را به الکل سفید آغشته کرده و دو سطح مدار صفحه کلید را به آرامی تمیز کنید. بسیار احتیاط کنید که به مدارها آسیبی نرسانید. بعد از تمیز کردن،برد مربوطه را با پنبه خشک تمیز کنید تا اگر جرمی بجا مانده از بین برود و باعث قطع ارتباط دو سطح مدار نشود. توجه داشته باشید که در بعضی از موارد بعد از تمیز کردن مدار باز هم مشکل کماکان باقی می ماند.
در اکثر این موارد اتصال مدار قطع شده است، این امر بیشتر زمانی اتفاق می افتد که مایعات داخل کیبورد ریخته شده باشد. اکنون پا را فراتر می گذاریم و در صورتی که محل قطع اتصال دیده نشود با یک اهمتر مدار قطع شده را پیدا می کنیم. توضیح این کار ساده است. اهمتر را بر روی حالت اتصال کوتاه قرار دهید. در این حالت در صورتیکه هر دو سر اهمتر را به هم بزنید بوق اتصال کوتاه شنیده می شود. ابتدا یک سر اهمتر را به مدار کلید قطع شده بزنید و با سر دیگر آن مدار را تا انتها دنبال کنید در صورتیکه در هر کجا بوق اتصال شنیده نشد آن قسمت از مدار قطع شده است.
در بازار الکترونیک، ماژیکهایی وجود دارند( خیلی شبیه به خود کار غلط گیر) که قادرند اینگونه قطع شدگی ها را ترمیم کنند. با استفاده از آنها اتصال بین دو نقطه را بر قرار کنید. برای اطمینان مجددا با اهمتر چک کنید.سپس ریبون و محل اتصال آن به کیبورد را با اسپرس خشک تمیز کنید.در صورت نداشتن ماژیک فوق از یک رشته سیم نازک جهت بر قرار کردن اتصال بین دو نقطه قطع شده استفاده کنید. به وسیله چسب نواری (چسب شیشه ای) دو سر سیم را به ابتدا و انتهای محل قطع شدگی متصل کنید.

در انتها نیز کلیدها و قاب بدنه کیبورد را تمیز کنید، دقت داشته باشید که قاب و کلیدها کاملا خشک شده باشند. درصورتیکه کمی آب داخل کلیدها یا بدنه باقی بماند باعث از بین رفتن مدار کیبورد می شود. اکنون کیبورد را به دقت بسته و آن را چک کنید. امیدوارم مشکلات بر طرف شده باشد.

منبع:ترفندستان

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


اصول مهم بازاریابی تلفنی
اصول مهم بازاریابی تلفنی را بشناسید و آن را به کار بگیرید ؟
ارسال شده توسط: چنگیز قیاسی 28 فروردین 97 ساعت 17:19

اصول مهم بازاریابی تلفنی در دنیای امروز که اکثر بستگی ها در پیش درآمد با آن شروع می شود از نکات مهم و از اساس شروع یک معامعه کبیر است که همواره افراد کامیاب در ایجاد چنین ارتباطی موفق هستند .در پیوسته با میهن پست همراهش شوید.

بنابراین پیش از روشنگری بیشتر در مورد اصول مهم بازاریابی تلفنی باید گفت که بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به فرمایش تأمین مایحتاج و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای صریح شدن این تعریف باید بدواً واژگان مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را رسیدگی کرد.

اصول مهم بازاریابی تلفنی و جزئیات و سوال های پیرامون آن را البته باید متعلق به هایی پرسید که بازاریابی تلفنی را تجربه کرده اند این که آیا الی به حال هنگام بازاریابی تلفنی پرماسیدن بدی به شما دست داده است؟ آیا از اینکه پیشنهادتان موردقبول واقع نمی‌شود، ناراحت شده‌اید؟ آیا از کامیابی محدودتان ناامید شده‌اید؟

بنابراین پیشنهادات و یا بهتر بگوییم هشدارهای پایین نکاتی کاملا جدی و رسمی در ارتباط با اصول مهم بازاریابی تلفنی هستند که می‌توانند لذت پیشه را در شما از بین برده و فروشتان را به دست کم برسانند. بنابراین باید در بازاریابی تلفنی به نکاتی از قبیل موارد پایین توجهی اکید داشته باشد.

بازارابی تلفنی (۲)

مشتری را دک نکنید بلکه آن را به سوی خودتان جذب کنید: اغلب ما از کسانی که پافشاری می‌کنند و تمام مدت در مورد خودشان گفتگو می‌کنند، خوشمان نمی‌آیند. به بازاریابی خویش اندیشه کنید. آیا مدام در حال ارائه مصرانه اطلاعات در مورد خودتان یا محصول و خدماتتان هستید؟ این شغل ممکن است مشتریانتان را فراری دهد، درحالی‌که فقط کاری که باید سپریدن دهید این است که آن‌ها را به تو بکشید.

یکی از اصول مهم بازاریابی تلفنی این است که روی مایحتاج و دغدغه‌های مشتریان بالقوه‌تان تمرکز کنید و به آن‌ها چیزی توصیه کنید که می‌خواهند. شما به آن‌ها کمک می‌کنید، آن‌ها را به مشتری تبدیل می‌کنید و درآمد اکثریت به دست می‌آورید.

به سوال و درخواست مشتری پاسخ مکتوب ارائه ندهید: در نود درصد اوقات ارائه استجابت کتبی به استعلام مشتری به فروش منجر نمی‌شود. تلفن را بردارید و از سوالات آن شخص برای شروع مکالمه بهره‌گیری کنید با پرسیدن چند سوال اغلب می‌توانید دریابید که او چه اهداف و نیازهایی دارد و سپس راه‌حل خویش را به او شناسایی کنید.

در مشتریان انرژی ایجاد کنید: بازاریابی تلفنی به معنای آغاز مکالمه با مشتریان بالقوه، شناخت نیازهای آنان و کمک به آن‌ها در درک راه‌حل‌های پیشنهادی شماست. برای اینکه مشتریان اکثریت به دست آورید، به افراد بیشتری کمک کنید الی گونه محصول یا خدمات شما را درک کنند و مشتریان بالقوه‌تان را دلگرمی کنید الی با شما تماس بگیرند.

آیا نوع بازاریابی‌تان به شما کمک می‌کند تا مشتری بالقوه کافی به دست آورید و با آن‌ها گفتگو کنید؟ شما می‌توانید با یک پیام تبلیغاتی پسندیده و راهبرد آنلاین و آفلاین جریان متداومی از مشتریان خفته شایسته را برای خود ایجاد کنید.

خریدار را راستین نمی بینید زمانتان را هدر ندهید: هر چقدر هم که سیستم کاریتان خوب باشد، برخی مواقع می‌بینید که دارید با افرادی صحبت می‌کنید که یا نمی‌توانند از پس هزینه خدماتتان برآیند یا محصولات شما سودی برای آن‌ها ندارد. مکالماتی از این قبیل باعث هدر رفتن تقسیم زیادی از زمانتان می‌شود.

از دیگر نکات مهم اصول مهم بازاریابی تلفنی این است که از سوالات تعیین‌ کننده و پذیرش مشتری‌ها در طول ۳ دقیقه پیش درآمد مکالمه کاربرد کنید و ببینید که آیا فردی که پشت خط است، مشتری واقعی است یا خیر. اگر نبود، از او به خاطر هنگامیکه گذاشته تشکر کنید و به سراغ فرد دیگری بروید.

بازارابی تلفنی (۳)

قیمت فرآورده و یا خدماتتان را خیلی زود اعلام نکنید: زمانی که مشتریان بالقوه تماس می‌گیرند، احد از نخستین سوالاتی که می‌پرسند در مورد قیمت محصول یا خدمات است. اگر به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید، احتمالا مکالمه به زودی واپسین،انجام می‌یابد و فروش را از دست خواهید داد؛ چون هنوز قیمت‌ها از عقیده آن‌ها معنایی ندارند.

زمانی که یک مشتری از شما قیمت می‌پرسد لغایت زمانی که کاملا متوجه نشده‌اید او چه چیزی می‌خواهد قیمت را اعلام نکنید. سپس قیمت را در قالب راه‌حل‌هایی ارزشمند و با کیفیت به او عنوان کنید.

هدف و ارزش از نگاه مشتریتان را مشخص کنید: شما کاملا از مزایای فرآورده و خدماتتان آگاه هستید؛ می‌خواهید که مشتریان خفته نیز این مزایا را کاملا متوجه شوند. برای اینکه به مشتریان کمک کنید تا ارزشی را که برپایی کرده‌اید درک کنند، از آن‌ها بخواهید الی چیزی را که می‌خواهند، تعریف و آنچه را که برایشان ارزش دارد، مشخص کنند.

بیراه نروید و خیلی زیاد گفتگو نکنید: شما از زیروبم محصولاتتان با تازه هستید؛ می‌توانید ساعت‌ها در باره آن‌ها، فرآیند کاریتان، ویژگی‌ها و مزایای محصولات گفتگو کنید. این کار را نکنید. شما با این پیشه حوصله مشتری را راز می‌برید و پروا او را از دست می‌دهید، به خصوص اگر بازاریابی‌تان از گونه تلفنی باشد.

هر سررسید که با یک مشتری تماس می‌گیری یا احد از مشتریان نهفته با شما تماس می‌گیرد، متعلق به تماس برای درک نیازهای مشتری کاربرد کنید. سوال بپرسید. فرمان دهید آن‌ها گفتگو کنند تا شما اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید.

اصول فروش تلفنی

فراموش نکنید که شما باید به مشتریتان تقاضا فروش بدهید: اگر می‌خواهید ملت محصولات یا خدماتتان را بخرند، باید از آن‌ها درخواست کنید. به عقیده مشخص می‌آید؛ ولی بازاریاب‌های تلفنی معمولا منتظر می‌مانند تا مشتری علاقه‌اش به خرید را عنوان کند.

بازارابی تلفنی (۱)

چرا این پیشه را می‌کنیم؟ شما لغایت زمانی که اعتمادبه‌نفس کافی در گویه تکنیک‌های فروش تلفنی را کسب نکنید، از شنیدن پذیرش رد در ازای تقاضا فروشتان می‌ترسید. برای همین است که معمولا در ازای این پیشه تنها به ذکر ویژگی‌ها و مزایای فرآورده یا خدمات می‌پردازید.

اگر با مشتریان نهفته و مناسبی صحبت کنید، شایستن اینکه از شما خرید کنند زیاد بسیار است. به آن‌ها کمک کنید لغایت ارزش مدنظرشان را مشخص و سپس خرید را نهایی کنید.

در مکالمه هدفتان دریافت جواب «بله» باشد: قصد اولیه شما این است که وقتی از مشتریان در مورد ثبت سفارش یا ثبت‌نام برای به کارگیری خدمات سوال می‌کنید، از آن‌ها پاسخ «بله» را اخذ کنید اگر یک الگو از پاسخ‌های مثبت جاسازی کنید، شانس شنیدن پاسخ مثبت را برای خویش افزایش داده‌اید.

اهداف آن‌ها را بررسی کنید و از آن‌ها بپرسید که دقیقا پیگیری چه چیزی هستند. راه‌حلی را هم که یافته‌اید رسیدگی کنید و از آن‌ها سوال کنید که آیا همان چیزی است که به دنبالش بودند یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

5 ترفند حیاتی برای دارندگان پرینتر رنگی

 

در صورتی که شما پرینتر رنگی دارید اکیدأ به شما پیشنهاد میکنیم این 5 نکته اساسی و مهم را مطالعه کنید چرا که در صورتی که به این 5 ترفند اهمیت دهید و به آنها عمل کنید عمر پرینتر و جوهر آن را تضمین خواهید کرد.

 

حذف کردن خطوط اضافی:
مشکل: عکسی را چاپ کرده‌اید ولی می‌بینید که در آن خطوط اضافی دیده می‌شوند. این خطوط از کجا آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند؟
راه حل: در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزن‌های جوهرافشان به کار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر می‌توانید از بین ببرید:
قبل از چاپ عکس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور می‌توانید توسط گزینه‌های زیر اقدام کنید:

 

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

 

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره‌هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. "البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران می‌باشد انجام دهید".

 

با وجود پاک کردن سوزن‌ها هنوز کیفیت چاپ بد است. چکار باید کرد؟
مشکل: از پرینتر جوهری خود تنها گاهی وقت‌ها استفاده می‌کنید. متاسفانه هنگام استفاده چنان کیفیت بدی به شما می‌دهد که حتی نمی‌توانید، متوجه چیزی بر روی صفحه چاپ شده شوید. مطمئنا بخاطر مخزن‌های خالی از جوهر نمی‌باشد چرا که آنها را امتحان کرده‌اید.
راه حل: در آن دسته از چاپگرهای جوهری که مغزی و هد چاپگر یک قسمت واحد را تشکیل می‌دهند، مشکل خشک شدن جوهر در هد چاپگر در حالتی که از دستگاه زیاد استفاده نشود، دیده می‌شود.
اگر میزان کثیفی سوزن‌های چاپگر از یک حد مخصوص گذشته باشد، دیگر حتی با پاک کردن سوزن‌ها نیز کاری از دست شما ساخته نیست. در بهترین حالت، کارتریج مورد نظر را از دستگاه خارج کرده و هد چاپگر را با دستمال تمیز و خیسی پاک کنید. برای خیس کردن دستمال از آب معدنی استفاده کنید، چرا که مواد درون آب لوله می‌توانند دوباره باعث گرفتگی سوزن‌ها شوند. اگر این کار هم به شما کمک نکرد، با مسئولیت خودتان می‌توانید کمی خشن‌تر پیش بروید:
دستکاری و پاکسازی درونی با مواد پاک کننده شیشه یا نگه داشتن هد چاپگر در آب گرم.
سوزن‌های جوهرافشان به علت گرما خود را کمی باز کرده و جوهر خشک شده نیز از بین می‌رود.

 

هد چاپگر را شخصأ پاک کنید:
مشکل: فرض کنیم که در چاپگر شما کارتریج و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند و به جز آن هم اجازه بیرون آوردن هد از چاپگر به شما داده نمی‌شود. بسیار کثیف شده است و می‌خواهید آنرا تمیز کنید. اما به سوزن‌ها دسترسی ندارید.
راه حل: بعضی از هدهای چاپگر‌ها مثلا در گروه Epson-Stylus در دستگاه به صورت پایدار نصب شده‌اند و پیشنهاد هم نمی‌کنیم آنها را باز کنید. اما باز هم راهی برای تمیز کردن هد از همه کثیفیها وجود دارد. ولی قبل از آن باید از حالتی که در آن ایستاده است خارج شود، چرا که در غیر اینصورت هیچ امکان حرکتی برای آن نخواهد بود. برای باز کردن این قفل، پرینتر را روشن کرده و به محض خارج شدن هد پرینتر از مکان ایستاده خود، پرینتر را از برق بکشید. اکنون دیگر هد چاپگر قابل تکان دادن است.
اکنون دستمال تمیز و خیسی را زیر هد کشیده و با یک دست آن را محکم نگه داشته و با دست دیگر هد را به جهات مختلف حرکت دهید. اگر وقت داشتید مکان اولیه در پرینتر که هد را از آنجا برداشتید، نیزتمیز کنید. بنا به تجربه ما، در این مکان نیز بخشی از جوهرهای خشک شده که با گردو خاک نیز مخطوط شده است وجود دارند.
هنگامی که همه چیز را تمیز کردید، سیم برق را به پریز وصل کنید. چاپگر دوباره روشن می‌شود برای اطمینان می‌توانید برگه‌ای را بصورت تست چاپ کنید.

 

اگر بیش از حد با جوهر اقتصادی رفتار کنید، برایتان گران تمام می‌شود:
مشکل: وقت تمیز کردن هد چاپگر را نداشته و به این علت مجبور به خریدن فشنگ‌های جدید شده‌اید. البته با اینکه هنوز هم جوهر در کارتریج قدیمی شما وجود داشته است. می‌خواهید مانع از تکرار این موضوع شوید.
راه حل: کمتر صرفه‌جویی کرده و بیشتر چاپ کنید تا بتوانید در جوهر صرفه‌جویی کنید. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما درست است.
دلیل: کسی که کم چاپ می‌کند، به احتمال زیاد به جوهر بیشتری نیاز خواهد داشت چرا که با هر بار پاک کردن هد و سوزنها، مقداری جوهر نیز تلف می‌شود.
اگر جوهر از زمان چاپ قبلی (ترفندستان) در سوزن‌های جوهرافشان خشک شده باشد، حتی ممکن است که احتیاج به چند بار پاک کردن باشد تا بتوانید کیفیت مطلوب را در چاپ خود ببینید.
ناگفته نماند که چاپگرهای جوهری در حقیقت صرفه‌جو نیستند. بلکه جوهر زیادی را هم مصرف می‌کنند تا بتوانند سوزن‌ها را دوباره خالی کنند. شما در صورتی که مرتبا از پرینتر خود استفاده کنید، مانع از این عمل می‌شوید. حتی چاپ صفحاتی از اینترنت نیز کافی می‌باشد، خوبی این صفحات این است که با توجه به وجود عکس و متن، ترکیب عالی برای تمیز نگهداشتن سوزن‌ها خواهید داشت.

 

مسیر عبور هد چاپگر:
مشکل: شما از چاپ پرینتر خود راضی نیستید. حروف کشیده شده به نظر می‌رسند، عکس‌ها ظرافت مورد نظر را ندارند و خطوط بسیار کثیفند.
راه حل: اگر چنین چیزهایی برای شما مهم می‌باشند، در بیشتر وقت‌ها مسیر گذاری هد چاپگر به شما کمک می‌کند. بنا به مدل پرینتری که استفاده می‌کنید در گزینه‌های زیر مراجعه کنید:

Control Panel->Printers and Faxes->Properties->General

 

بیشتر مدل‌ها احتیاج به چند برگ کاغذ A4 برای این کار دارند. برای مثال مدل Epson Stylus C86 چهار صفحه A4 را احتیاج خواهد داشت تا عمل alignment را انجام دهد. برگه‌ها هم بدون هیچ مشکلی هم در رو و هم در پشت به چاپ می‌رسند . این کار باعث صرفه‌جویی در مصرف کاغذ می‌شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/restart-stethoscope-veiled-others.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

اگر کامپيوتر شما بخاطر خراشيدگي هايي که بر روي يک ديسک مهم شما ايجاد شده اند از خواندن آن امتناع مي کند، ممکن است طرح هاي نجات ما براي شما مفيد باشند.

CDها و DVDها به طور غافلگير کننده اي تحمل استفاده هاي نادرست را دارند، اما زماني مي رسد که ديسک هاي موسيقي، بازي، برنامه و يا فيلم شما ديگر از پخش شدن امتناع مي کنند. اين وضعيت مي تواند بخاطر گردوخاک، فرسودگي عادي در طول زمان و يا به احتمال يک خراشيدگي روي دهد. بديهي است که شما به آساني مي توانيد کمي گرد و خاک را برطرف کنيد، اما براي نشانه ها و يا حتي خراشيدگي هاي قابل ملاحظه تر، بايد راه حل دقيق تري پيدا کنيد زيرا در غير اين صورت ممکن است آسيب هاي بيشتر و حتي غيرقابل جبراني را به ديسک خود بزنيد که آن را کاملا غير قابل استفاده کنند. خبر خوب اين است که با کمي دقت و توجه در اغلب موارد مي توان يک ديسک غير قابل پخش را وادار کرد که براي يک بار ديگر خوانده شود. بنابراين اگر ديسکي داريد که درايوتان از خواندن آن امتناع مي کند، با دنبال کردن اين مقاله به احتمال مي توانيد راه حلي براي مشکل خود پيدا کنيد.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم اول
در بسياري از موارد ديسک ها تنها به اين دليل قابل خواندن نيستند که مقدار زيادي گرد و خاک، چربي و لکه هاي مختلف بر روي آن ها انباشته شده اند. اين موارد به ليزر درايو شما اجازه نمي دهند که داده ها را از طريق لايه پلاستيکي شفافي که در طرف اطلاعاتي ديسک قرار گرفته (نه طرفي که اطلاعات و مارک تجاري ديسک روي آن چاپ شده اند)، بخواند. خوشبختانه خراشيدگي هاي کوچکي که بر روي اين سطح ديسک ايجاد شده اند معمولا قابل ترميم هستند. با اين حال، برخلاف آن چه که عموماً تصور مي شود، خراشيدگي هايي که بر روي طرف ليبل ديسک ايجاد شده باشند مي توانند بسيار جدي تر و حتي غير قابل ترميم باشند. دليل اين مسئله آن است که لايه نگهدارنده اطلاعات در يک ديسک عملا به سطحي که ليبل تجاري ديسک روي آن قرار دارد نزديک تر است.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم دوم
يکي از اولين مواردي که وقتي با مشکلات ديسک مواجه مي شويد بايد به آن توجه داشته باشيد (حتي اگر فکر مي کنيد که اين مشکلات بخاطر خراشيدگي ها به وجود آمده اند)، يک تميز کاري ساده است. پاکسازي و کمي صيقل دادن طرف اطلاعاتي ديسک غالباً تمام چيزي است که براي حل مشکل خود به آن نياز داريد. کيت هاي ارزان قيمت زيادي در بازار وجود دارند که اين کار را به خوبي انجام مي دهند. بهتر است وسوسه نشويد ديسک خود را با مواد پاک کننده قوي و يا جريان قوي آب شست و شو دهيد زيرا اين کار مي تواند مشکل را تشديد کرده و حتي به طرف ليبل ديسک آسيب برساند.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم سوم
در بعضي از کيت ها يک اسپري پاک کننده حاوي الکل ايزوپروپيل وجود دارد که بايستي بر روي طرف اطلاعاتي ديسک مورد استفاده قرار گيرد. شما هرگز نبايد از يک ساينده خانگي براي تميز کردن ديسک خود استفاده کنيد. تقريبا پس از گذشت 30 ثانيه، الکل چربي ها و آلودگي ها را حل کرده و شما مي توانيد ديسک را با استفاده از پد مخصوصي که در داخل کيت قرار دارد، تميز کنيد. به عنوان يک راه حل جايگزين، مي توانيد از يک پارچه تميز، خشک و بدون پرز براي اين منظور استفاده کنيد. توجه به اين نکته بسيار مهم است که بايد ديسک را از داخل به سمت خارج تميز کنيد. هرگز براي تميز کردن ديسک از يک حرکت دوراني استفاده نکنيد زيرا اين کار مي تواند وضعيت را بدتر کند.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم چهارم

اگر تميز کردن ديسک نتوانست مشکل را برطرف کند، صيقل دادن آن قدم بعدي خواهد بود. کيت هايي مانند Maplin حاوي ماده جلا کاري و همچنين يک پارچه يا پوست طبيعي براي استفاده از آن هستند. چند قطره از اين ماده را بر روي ديسک ريخته و سپس آن را با استفاده از پارچه همراه کيت از داخل به بيرون (به صورت شعاعي) بر روي ديسک بماليد. اجازه دهيد ديسک کاملا خشک شود و سپس آن را با پوست طبيعي جلا دهيد. اين کار بخش عمده اي از خراشيدگي هاي کوچک را برطرف خواهد کرد.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم پنجم
براي خراشيدگي هاي عميق تر، ممکن است نياز داشته باشيد که از يک ابزار پاکسازي مانند Skip Dr استفاده کنيد. اين يک دستگاه ابتکاري است که از آب مقطر و يک گردونه ترميم کننده خاص استفاده کرده و سطح ديسک را به صورت شعاعي صيقل مي دهد. پس از اسپري ماده تميز کننده بر روي ديسک، آن را در داخل دستگاه Skip Dr قرار داده و دسته آن را در جهت حرکت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا ديسک يک فرآيند کامل صيقل را پشت سر بگذارد. سپس ديسک را خارج کرده و آن را با پارچه اي که در داخل کيت ابزار قرار دارد خشک کنيد. براي جلا دادن ديسک بايد از پد ويژه اي که همراه دستگاه ارايه شده است استفاده کنيد. در هنگام جلا کاري مطمئن شويد که ديسک بر روي يک سطح صاف، تميز و نرم قرار گرفته است. اگر ديسک مورد نظر در وضعيت بسيار بدي قرار داشته باشد، ممکن است مجبور شويد اين فرآيند را يک بار ديگر تکرار کنيد.

 

ترميم خراشيدگي هاي ديسک

 

قدم ششم
اگر هيچيک از اين تکنيک ها مشکل شما را برطرف نکردند، زمان آن رسيده است که از راه حل هاي نااميدانه استفاده کنيد. باور کنيد يا نه، بعضي از مواد جلا کاري فلزي گاهي اوقات مي توانند به حل اين مشکل کمک کنند، اما بوي چندان خوبي ندارند. با استفاده از نوع اليافي يا نوع مايع آن به همراه يک دستمال نرم، خراشيدگي ها را در يک امتداد شعاعي از مرکز ديسک به سمت خارج صيقل دهيد تا کاملا محو شوند. پيش از جلا کاري نهايي ديسک با يک پارچه micro-Fibre، اجازه بدهيد کاملا خشک شود. اگر مي توانيد يک خراشيدگي را با ناخن خود احساس کنيد، به احتمال قادر به برطرف کردن آن نخواهيد بود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/repair-discus.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شرکتی ، نخستین قدم حضور چیره دست برای کسب و کارها در دنیای آنلاین است. الان سایر اهمیت حضور در دنیای آنلاین برای کسب و کارها بر هیچ بیزینس‌من کاربلد و باتجربه ای پوشیده نیست. بیش از ۴۵ میلیون تن در ایران به اینترنت دسترسی دارند. آن ها برای یافتن محصولات و خدمات مورد عقیده و خرید آن ها با جستجو در گوگل، وارد وب‌سایت‌ها می شوند و از هر کدام از آن‌ها که اطلاعات کافی ارایه دهند و قابل اطمینان تر باشند، خرید می کنند.

سوالی که پیش می‌آید این است که در طراحی سایت شرکتی، باید چه نکات و اصولی را رعایت کنیم؟

طراحی سایت شرکتی

هدف ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب این است که وب سایت شما را به‌گونه‌ای طراحی نماییم که کاربران جدید پس از ورود به وب‌سایت، با تصویری ایده آل از کسب و کار باره انتظارشان روبرو شوند. در ادامه، به الزامات اساسی طراحی سایت شرکتی اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم و اصول طراحی سایت شرکتی
در طراحی سایت شرکتی، باید کوشش کنیم الی خدمات یا محصولات را به بهترین شکل به کاربران ارایه دهیم؛ پیشینه فعالیت سوداگری و تجربه مشتریان قبلی را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم؛ با آن‌ها در تعامل باشیم و به سوالاتشان پذیرش دهیم. همه این کارها باعث ایجاد حس اعتماد در کاربران می‌شود و ما را به کامیابی در پروسه فروش اینترنتی کم و بیش می‌کند.

طراحی سایت شرکتی برای کسب‌وکار یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است و می‌تواند آینده کسب و کار شما را تضمین کند. شما پس از طراحی سایت شرکتی، باید محتوای مفید پیوسته با سوداگری خود را بر روی آن به اشتراک بگذارید، سایت را به‌روز کنید و چه بسا هزینه‌هایی را برای معرفی آن و جذب کاربران جدید بکنید. برای نمونه می‌توانید وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و از راه گوگل، مشتریان جدیدی را به دست آورید. یا این‌که وب سایت خویش را در دایرکتوری تارنما های سوداگری ثبت کنید. یک صفحه در شبکه های مجازی‌ای که فکر می‌کنید احتمالا مشتریان شما در آن‌ها حضور داشته باشند، برای سوداگری خویش ایجاد کنید و تارنما سوداگری را نیز در آن معرفی کنید.

راه های انبوه دیگری برای جذب کاربر اغلب برای وب سایت و فروش هستی دارد، برای آشنایی بیشتر با این راه‌ها، با کلیک بر روی لینک ” چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ “، می‌توانید یک نوشته دیگر از تیم ما را مطالعه نمایید.

نکات مهم و ویژگی های طراحی سایت شرکتی

توجه داشته باشید که اگر تخصص کافی در اتمام هر کدام از این روش‌ها نداشته باشید، ممکن است زمان و هزینه خویش را به هدر دهید. توصیه ما این است که از یک تیم طراحی سایت شرکتی حرفه ای کمک بگیرید. حتی می توانید با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مشارکت کنید و علاوه بر طراحی سایت شرکت خود، از آن‌ها در گویه بهینه سازی سایت، بازاریابی موتورهای جستجو، اصول تکاپو در شبکه های اجتماعی و دیگر موارد کمک بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات مهم در طراحی سایت شرکتی
در طراحی سایت شرکتی، می بایست ویژگی‌ها و امکانات خاصی در عقیده گرفته شود. وانگهی رعایت اصول طراحی رابط کاربری و استانداردهای گرافیکی در طراحی سایت شرکتی زیاد اهمیت دارد. به راستی می توان گفت، امکانات و دسته بندی های گوناگون وب سایت، می بایست در چیدمانی بنیادی و با طرح و رنگی کاربرپسند، پیاده سازی شود. در ادامه به بعضی از امکانات بنیادین و بسیار مهم تارنما های شرکتی که ما در تارنما مشتریان خدمات طراحی سایت متاوب رعایت می‌کنیم، اشاره خواهیم کرد.


۱- ساختاربندی و اولویت‌بندی محتوایی
اکثر کاربران بعد از ورود به وب سایت به تعقیب آشنایی با سابقه کسب‌وکار، فعالیت‌ها، محصولات، خدمات و مسیر های ارتباطی هستند. هر کدام از این بخش‌ها از اهمیت زیاد بالا، اما متفاوتی برای کاربران برخوردارند. شدنی است در وب سایت یک شرکت، شناسایی پیشینه آن کسب‌وکار در اولویت باشد و در وب‌سایت شرکتی دیگر، شناسایی محصولات و مزایای آن‌ها. ما در متاوب، ابتدا محتوای قابل ارایه در وب‌سایت را بر اساس استراتژی‌های کلی آن کسب‌و‌کار، اولویت‌بندی می‌کنیم و سپس با ساختاربندی آن‌ها، هر کدام را در تقسیم مناسبی از وب‌سایت در دسترس کاربران پیمان می‌دهیم.


۲- رعایت اصول و قواعد استاندارد در کدنویسی
برای نمایش صحیح سایت در مرورگرهای مختلف، می بایست استانداردهای کدنویسی در طراحی سایت شرکتی رعایت شوند. آمارها پرتو می‌دهد که امروزه بیش از ۶۰ درصد کاربران اینترنت، از موبایل یا تبلت برای وب‌گردی بهره‌گیری می کنند. بعد طراحی سایت شرکتی می‌بایست به‌گونه‌ای باشد که وب‌سایت در موبایل و تبلت ها نیز به نکوداشتن نمایش دیتا شود و کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات و بخش های مختلف وب‌سایت دست پیدا کنند. همچنین رعایت اصول و قواعد استاندارد در کدنویسی طراحی سایت شرکتی، برای کسب رتبه مناسب در موتورهای جستجو الزامی است.

اصول طراحی سایت شرکتی


۳- طرح و رنگ گرافیکی وب سایت
همه کوشش ما در بحث طراحی سایت شرکتی، ایجاد پایگاهی معتبر در بستر اینترنت برای گسترش کار و جنبش حرفه‌ای‌ یک برند است. هر برند، برای برقراری وابستگی مناسب با مخاطبان خود، می بایست هویت بصری مشخصی داشته باشد. در طراحی سایت شرکتی، اینکه از چه رنگ، عکس، فونت و چیدمانی بهره‌گیری شود، اهمیت بسیاری دارد. رعایت این اصول مایه می‌شود لغایت تجربه‌ای از یک برند منحصربه‌فرد و قابل اعتماد پس از ورود به تارنما در ناخودآگاه ذهن کاربران برپایی شود.

تعرفه و بها طراحی سایت شرکتی
قیمت‌گذاری بر روی پروژه‌های طراحی سایت شرکتی، به امکانات، بخش‌بندی‌ها، چندزبانگی و صفحات مختلف آن پیوستگی دارد. برای تخمین دقیق بها طراحی سایت شرکتی، می توانید با کلیک بر روی این لینک با کارشناسان متاوب در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴  3980902037

شبکه اجتماعی توئیتر تنظیمات امنیتی خود را آپدیت کرده و از این پس کاربران این شبکه اجتماعی نیازی نیست برای ورود به حساب کاربری خود شماره موبایل وارد کنند.

ثبت شماره تماس برای ورود به توئیتر کنار گذاشته شد

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، توئیتر تنظیمات امنیتی خود را آپدیت کرده و به کاربرانش اجازه می دهد بدون لینک کردن شماره موبایل خود، شیوه احراز هویت دوعاملی را فعال کنند.

این شبکه اجتماعی اکنون به کاربرانش اجازه می دهد اپلیکیشن های احراز هویت یا کلید های امنیت را برای  مقابله با روش های هک «سیم سواپ» استفاده کنند. «سیم سواپ» (SIM swapping) به هکرها اجازه می دهد وارد دستگاه های موبایل شوند.

این آپدیت در حالی عرضه می شود که چند ماه قبل هکرها با سرقت شماره موبایل جک دورسی (مدیر ارشد اجرایی توئیتر) به حساب کاربری او دست یافتند.

توئیتر در سال ۲۰۱۳ میلادی فرایند احراز هویت دوعاملی را پس از چند عملیات هک پیچیده اجرا کرد. در این ویژگی امنیتی کدی ۶ رقمی به وسیله پیامک برای فرد ارسال می شود تا او بتواند وارد حساب کاربری خود شود اما از آنجا که پیامک ها نیز در برابر عملیات هک قرار دارند، اتکا به این ویژگی راهی دیگر برای هک حساب کاربری افراد ایجاد می کند.

بنابراین از این پس کاربران توئیتر مجبور نیستند برای دسترسی به حساب کاربری خود، شماره موبایلشان را ارائه کنند. در عوض آنها می توانند از کلید های امنیتی استفاده کنند.

کلیدهای امنیتی دستگاه هایی شبیه یو اس بی یا استانداردهای احراز هویت وب هستند که کنسرسیوم World Wide Web آنها را تایید کرده است. این فرایندها به سرورها اجازه می دهد کاربران را به وسیله کلیدهای رمزگذاری شده عمومی به جای پسورد، تثبیت و احراز هویت کنند

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980902037.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


گروه فناوری الف،  ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰  3980904029

شرکت آی بی ام در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۱۹۹۲ اولین گوشی تلفن همراه دنیا را که به سیمون مشهور شد، عرضه کرد و حالا ۲۵ سال از آن زمان گذشته است.

اولین گوشی تلفن همراه ۲۵ ساله شد

به گزارش مهر به نقل از تایمز او ایندیا، گوشی هوشمند مذکور نخستین بار در نمایشگاه COMDEX لاس وگاس در معرض دید عموم قرار گرفت. گوشی سیمون که از نظر ابعاد به اندازه یک پاره آجر بود، دارای یک نمایشگر لمسی نیز بود.

در فاصله آگوست سال ۱۹۹۴ تا فوریه ۱۹۹۵ نزدیک به ۵۰ هزار واحد از این گوشی در آمریکا به فروش رفت. از جمله امکانات سیمون می توان به ۳۲ کیلوبایت حافظه داخلی اشاره کرد که البته این رقم تا ۶ مگابایت قابل افزایش بود.

برای سیمون تقویم، دفترچه تلفن، ماشین حساب، ساعت، دفترچه یادداشت الکترونیک و قابلیت دریافت و ارسال فاکس و ایمیل هم در نظر گرفته شده بود.

البته عمر باتری سیمون تنها یک ساعت بود و لذا باید همیشه در نزدیکی شارژر خود قرار داده می شد.

وزن این گوشی ۵۱۰ گرم و ابعاد آن هم ۲۰ در ۶.۴ در ۳.۸ سانتیمتر بود. نمایشگر ۱۶۰ در ۲۹۳ پیکسلی سیمون هم با استفاده از یک قلم هوشمند قابل کنترل بود.  

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980904029.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

WEB DESIGN IN KARAJ
طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
سئو و بهینه سازی سایت
طراحی سایت شرکتی
چرا طراحی سایت گوهران؟

طراحی سایت حرفه ای
شرکت طراحی سایت کرج (گوهران) از با سابقه ترین های طراحی سایت در ایران و کهنه ترین کمپانی طراحی سایت در کرج می باشد. ثمره سالها تجربه و ادب در ساحل استفاده از تکنولوژی و استانداردهای مدرن و به روز در طراحی سایت، آمادگی لازم برای ارائه خدمات نوین و آرمانی را به ارمغان می آورد. از ویژگی های بارز مجموعه طراحی تارنما در کرج بر پایه نیازهای مشتری است،همچنین طراحی سایت حرفه ای و شکیل و استاندارد در دست کم موعد و هزینه است. برخی از خدمات مهم طراحی سایت در کرج گوهران که به مشتریان خویش ارائه می دهد را می تاب طراحی سایت چیره دست ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی هویت بصری برند، دیجیتال مارکتینگ و… اسم برد.

طراحی سایت شرکتی در کرج


طراحی سایت در کرج “گوهران” با تکیه بر سالها تجربه خود در مقوله طراحی سایت، این اطمینان را خواهد عدل که وب سایت را مطابق با امکانات باره دربایستن و بر بنیاد سلیقه شما طراحی و راه اندازی خواهد نمود. به کارگیری بروزترین متدهای طراحی سایت، سهولت کاربری و قابلیت ارتقا، خلق المان‌های گرافیکی، امنیت و سرعت بالا از مهمترین ویژگی‌های تیم ما می باشد. ما برای طراحی سایت در کرج از با تجربه ترین متخصصان طراح سایت در کرج استفاده کرده ایم. نمونه کارهای طراحی سایت نمایانگر قدرت و توانمندی ما در طراحی تارنما می باشد و این اطمینان را به شما می دهیم که مجموعه ما بهترین گزینه برای طراحی سایت حرفه ای و متفاوت شماست

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،  ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶  3980911081

بدون شک اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی محسوب شده که کاربران در آن ویدئوها یا تصاویر خود را به اشتراک می گذارند. به نوعی باید اینستاگرام را شبکه اجتماعی تصویری به حساب آورد که در طول چند سال گذشته رشد چشمگیری یافته است.

هوش مصنوعی اینستاگرام و چگونگی انتخاب پست‌های اکسپلور

به گزارش الف، همانطور که می دانید این شبکه اجتماعی دارای قابلیت ها و رابط کاربری با ویژگی های مختلف است که به افراد اجازه می دهد کاربری هوشمندانه ای از این شبکه اجتماعی تصویر محور داشته باشند. شاید همیشه این پرسش برای کاربران اینستاگرام به وجود آید که چگونه هوش مصنوعی این شبکه به انتخاب محتوا در بخش اکسپلور می پردازد. بخشی که اخیرا به این شبکه افزوده شده و موجب می شود تا پیج افراد با سرعت بیشتری رشد کند.

باتوجه به توضیحاتی که اینستاگرام داده، این شبکه در بخش اکسپلور از هوش مصنوعی بهره می برد که برای یافتن محتوا روی اکانت هایی با پست های جذاب و جالب فوکوس می کند. این شبکه به دلیل آن که پست های نامناسبی در آن منتشر نشود، زیر نظر گروه های مختلف قرار دارد که کار را برای این شبکه دشوار می سازد.

بنابراین باید بیان داشت که اینستاگرام توجه بسیاری روی محتوا بخش اکسپلور دارد تا از طریق آن حتی محتوای جذاب تری را به مخاطب خود پیشنهاد دهد. متاسفانه برخی کاربران سعی دارند تا این شبکه اجتماعی را به حاشیه ببرند اگرچه تاکنون موفق نشدند. در واقع شبکه اینستاگرام هم مانند برخی از شبکه های  دیگر به دلیل نمایش محتوای نامناسب از جمله شایعه پراکنی و تصاویر نامناسب، تحت نظر گروه های گسترده ای قرار دارد. این اپلیکیشن محبوب برای به حاشیه بردن چنین مطالبی و عدم نمایش آنها در بخش اکسپلور از الگوریتم های هوشمند و یادگیری ماشینی بهره می گیرد و به تازگی برای اولین بار اطلاعات کافی پیرامون آن اعلام شد.

اگرچه اینستاگرام ابتدا کاربران کمی داشت اما در حال حاضر تعداد آن نزدیک به 1 میلیارد است و تعداد کاربران فعال روزانه آن نیز بیش از 100 میلیون اعلام شد. با این تفاسیر ذره بین بیشتری روی آن قرار دارد تا موجب رواج خشونت و رفتارهای نامناسب با ویدئوهای نامطلوب نشود. از این رو با کمک هوش مصنوعی سعی داشته این مسائل را به حداقل رسانده تا تبدیل به یک شبکه اجتماعی بهتر نسبت به قبل تبدیل شود.

این شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر در نوع خود قابل توجه بوده و تجربه کاربری خوبی را در طول چند سال گذشته رقم زد. میلیون ها کاربر اینستاگرام در بخش اکسپلور این شبکه اجتماعی محتواهای مختلفی دارند که بوسیله هوش مصنوعی پدیدار می شود.

شبکه اینستاگرام برای مقابله با این چالش، الگوریتم ها را به گونه ای تنظیم کردند که به جای تمرکز روی پیدا کردن یک پست، روی یافتن اکانت هایی فوکوس می کند که ممکن است برای کاربر جذاب باشد. شناسایی حساب شبیه به هم توسط یک تکنیک از نوع LM با نام word embedding صورت می گیرد. این تکنیک که به عنوان درون سازی واژه محسوب می شود، بسیار کاربردیست. قابلیت word embedding نیز به تشخیص شباهت محتوا متنی پیج ها می پردازد.

به نوعی هوش مصنوعی اینستاگرام از فاکتورهای مختلفی استفاده می کند تا پیج هایی که دارای ساختار محتوایی شبیه به هم هستند را به سادگی پیدا کند. این امر کمک می کند تا افراد هر محتوایی که دوست دارند را بیشتر در بخش اکسپلور یا کاوش خود مشاهده کنند. برای مثال دو کلمه هشدار و آتش ارتباط ساختاری با هم دارند اما دو کلمه ساندویچ یا پرنده هیچ اشتراکی لغوی با هم ندارند. بنابراین هوش مصنوعی به خوبی تشخیص می دهد کدام پیج شبیه هم هستند و باید به نمایش آنها در بخش اکسپلور بپردازد. 

این نکته نیز قابل توجه است که هوش مصنوعی اکسپلور اینستاگرام به سمت حساب هایی می رود که کاربر پیشتر از آن دیدن کرده یا ذخیره نمود. حتی این موضوع شامل حساب هایی که از کاربران بسیاری هم برخوردار است، می شود.

این موارد به عنوان حساب بذر به حساب آمده و ۵۰۰ حساب شبیه به آنها شناسایی خواهد شد. این اکانت ها پس از فیلتر اسپم ها، اطلاعات اشتباه و دیگر گزینه های نامطلوب بر اساس علاقه کاربر ترتیب بندی می شود و پست های آنها در فهرست 25 گزینه اول قرار می گیرد.

این شبکه اجتماعی فیسبوک در تلاش است تا با هوش مصنوعی قابلیت های بهتری را به شبکه خود بیافزاید تا کاربران بیشتری را جذب کرده و محبوبیت خود را هم دوچندان سازد. بنابراین انتظار داریم در ماه های آینده آمار کاربران از 1 میلیارد عبور کند.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980911081.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آژانس فضایی اروپا ماموریت شکار سیارک‌های خطرناک به منظور نجات نوع بشر و پیشگیری از یک حادثه آخرالزمانی را تایید کرد.

آژانس فضایی اروپا ماموریت نجات بشر را تایید کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، وزرای کشورهای اروپایی مسئول آژانس فضایی اروپا(ESA) ماموریت "هرا"(Hera) را تأیید کردند، مأموریتی که آزمایش می‌کند آیا منحرف کردن یک سیارک یا شهاب سنگ در حال برخورد با زمین می‌تواند بشریت را نجات دهد؟

طی این مأموریت ۳۲۰ میلیون دلاری، آژانس فضایی اروپا و ناسا یک جفت فضاپیما را به یک سیستم دو سیارکی به نام "دیدیموس"(Didymos) خواهند فرستاد.

ناسا برای نخستین بار کاوشگر خود موسوم به "دارت"(DART) را با سرعتی در حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت به سیارک کوچک‌تر به نام "دیدیمون"(Didymoon) پرتاب خواهد کرد. یک تاسواره ایتالیایی به نام "LICIACube" این واقعه را ثبت خواهد کرد.

سپس "هرا" وارد عمل می‌شود تا از دهانه ایجاد شده توسط این برخورد نقشه برداری کند و جرم سیارک را اندازه گیری کند.

"هرا" دو تاسواره را حمل می‌کند که می‌توانند قبل از سقوط به سطح، بسیار نزدیک به سطح سیارک‌ها پرواز کنند. این فضاپیماها که به اندازه یک کیف دستی هستند، مانند پهپادها عمل می‌کنند و اطلاعات حیاتی در مورد دهانه ضربه را ثبت می‌کنند و به دانشمندان داده‌های مختلفی از جمله جرم سیارک را ارائه می‌دهند که به آنها کمک می‌کند ترکیب آن را دریابند.

آژانس فضایی اروپا می‌گوید هدف این است که سیارک‌ها را به شکل یک روش دفاعی سیاره‌ای منحرف کند.

از آنجا که "دیدیمون" به دور شریک بزرگ‌تر خود می‌چرخد، دانشمندان باید بتوانند تأثیر "دارت" را در مسیر و مدار آن اندازه گیری کنند، حتی اگر بسیار اندک باشد.

سیارک کوچک‌تر در این سیستم به اندازه هرم بزرگ مصر است، بنابراین در صورت برخورد با زمین می‌تواند یک شهر را کاملا ویران کند. با این حال، این یک ماموریت بسیار مشکل است، زیرا هر دو سیارک در مقیاس کلی نسبتاً کوچک هستند و هیچ فضاپیمایی تاکنون به چنین اجرام فضایی کوچکی نرفته است.

در حالی که برخورد یک سیارک با این اندازه‌ها به زمین یک اتفاق تقریبا بعید است، بر خلاف زلزله یا فوران آتشفشانی قابل پیشگیری است.

"هولگر سیرکس" محقق موسسه ماکس پلانک می‌گوید: ما واقعاً باید به دقت حدود ۲۰۰۰ اشیاء نزدیک زمین را دنبال کنیم تا نسل ما هم مانند دایناسورها منقرض نشود.

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980913018.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماهنامه بازاریاب بازارساز - علیرضا سالمی:

گام اول: سازمان

شما بازاریاب هستید. لازم نیست از کل چیز راز در بیاورید (البته تنها در ابتدای کار، بعد از مدتی هر اطلاعاتی می تواند برای شما سودمند واقع شود.) در ابتدای پیشه سعی کنید که درک صحیحی از سیستم بازاریابی شرکت پیدا کنید. بدین رو آغاز به سپریدن کارهای زیر کنید:

1. وارد سیستم نظرسنجی از مشتریان شوید

شرکت های متوسط و کبیر بیشتر به صورت منظم نظرسنجی هایی را به روش های گوناگون از مشتریان خود انجام می دهند. این نظرسنجی ها طیف وسیعی از موضوعات همانند میزان خوشنودی از کیفیت محصولات، میزان رضایت از خدمات پس از فروش، میزان رضایت از فرایند خرید (از سررسید برگزیدن محصول لغایت اخذ آن) و ... را در بر می گیرد. این نظرسنجی ها منابع ارزشمندی برای آشنایی با کمپانی و جایگاه آن در بازار و در میان مشتریان است. نمراتی که از این نظرسنجی ها در می آید، نقاط قوت و ضعف سازمان را می شناساند.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

نکته عملی: همگی کمپانی هایی که استشهاد مدیریت کیفیت (ISO) دارند، دارای سیستم مدون نظرسنجی هستند. یکتا از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روش انجام نظرسنجی ها را بررسی کنید. آنها را با شیوه های استاندارد بسنجید. اگر پیشنهادی دارید ارائه دهید.

برای مرتفع کردن نقاط ضعفی که در این فرایند می بینید، توصیه دهید. اگر هم کمپانی فاقد این سیستم بود، کارتان را از همین جا شروع کنید. یک سیستم خوب برای نظرسنجی از مشتریان در موضوعات گوناگون گذرگاه بیندازید. مدیران از نظرسنجی ها خوش شان می آید. آنها دوست دارند بدانند در کمپانی شان چه تازه است. کجای کارشان ایراد دارد و مشتریان در ارتباط با آنها چه اندیشه می کنند.

2. یکتا از ارزشمندترین دارایی های هر شرکت، بانک اطلاعاتی شکایات و پیشنهادات آن است

تمام خواسته های مشتریان در غُر زدن های شان است. آنها در باره خواسته های شان کوتاهی نمی آیند و مدام ایراد می گیرند و خواسته های پشت سر هم دارند. این خواسته ها به عنوان گلایه یا پیشنهاد در فایل های مخصوصی ثبت می شوند. البته برای شرکت هایی که حائز گواهی مدیریت کیفیت (ISO) هستند، به این فایل ها رجوع کنید و الی می توانید اطلاعات کسب کنید.

نکته عملی: همانگونه که گفته شد، اگر بخت داشته باشید و بتوانید در شرکتی که برخی مواقع مدیریت کیفیت (ISO) دارد استخدام شوید، برخی کارها از پیش سپریدن شده و اطلاعات موجود است. و اگر هم نتوانستید در چنین شرکتی شغل کنید، خودتان دست به کار شوید و آغاز به اخذ پیشنهادات و شکایات مشتریان شوید.

این پیشه را از راه های مختلف مثل نظرسنجی ها، تماس تصادفی و غیره می توانید سپریدن دهید ولی یادتان نرود، فقط اخذ شکایت یا رهنمود مهم نیست. مهم تر متعلق به این است که آن را لغایت انتها پیش ببرید، حلش کنید، مشتری را خشنود کنید و در نهایت احد از ایرادات عملکرد سازان را رفع نمایید.

گام دوم: مشتریان

اگر بتوانید مشتریان تان را بشناسید، به چند مزیت مهم دست پیدا می کنید:

اول: از جایگاه کمپانی در بازار اطلاعات نکویی به دست می آورید.

از این شیوه می توانید نام تجاری (Brand) شرکت را که ارزشمندترین دارایی های شرکت است، بشناسید. می توانید عواملی را که باعث قوت اخذ آن شده اند، دریابید و در برنامه های تبلیغاتی تان بر آنها تکیه کنید. می توانید عوامل آسیب زننده به نام بازرگانی را کشف کنید و با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت، سعی در تقویت آن کنید. (این پیشه از طرفی هم مایه جلب توجه مدیریت به شما می شود.) همین یعنی کلی شغل برای سپریدن دادن.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟

دوم: مشتریان تان را می شناسید.

این یک مزیت بزرگ برای شما به عنوان بازاریاب است. همین اطلاعات باعث می شود که در طراحی محصولات جدید، یا هر شغل دیگری عقیده شما را بپرسند چون تنها شمایید که با مشتری در وابستگی هستید و خواسته های او را می دانید. این اطلاعات به تدریج شما را در سازمان مهم می کند و اگر بتوانید با حفظ وابستگی با مشتریان اطلاعات تان را نسبت به آنها افزایش دهید، روز به روز در سازمان مهم تر می شوید.

یادتان نرود که نیازی نیست از همه چیز سر در بیاورید ولی اینگونه اطلاعات باعث می شود که سایر واحدهای سازمان نیاز داشته باشند تا شما به همه چیز فراگرفتن داشته باشید، به خصوص گل سرسبد سازمان یعنی واحد تحقیق و توسعه.

سوم: با دنبال شکایات و خواسته های مشتریان، می توانید خویش را به آنها بشناسانید.

یکی از زیرمجموعه های یکتا بازاریابی واحد بستگی با مشتریان است. با پیگیری خواسته های مشتریان و برآورده کردن خواسته های آنان و جلب رضایت شان، واحد خویش را به آنان بشناسانید.

پس از مدتی مشتریان واحد شما و خط تلفن شما را به عنوان دروازه کمپانی می شناسند. اینگونه به صورت اتوماتیک اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و کمپانی هم شما را نقطه ارتباطی خود با دنیای خارج در عقیده می گیرد.

بازاریابی و فروش در ایران چگونه باید انجام شود؟

چهارم: برخی مواقع اوقات پیش می آید که از دیگر واحدهای سازمان به خصوص واحد تحقیق و گسترش درخواست انجام تحقیقات موردی به شما می شود.

اگر این تحقیقات درباره ایده برای فرآورده جدید باشد، در فایل پیشنهادات سر بکشید، برخی از مشتریان ذهن فعالی دارند و ایده های نکوداشتن می دهند.

پنجم: از طریق پیشنهادات و شکایات و دنبال آنها، می توانید مشتریان تان را تقسیم بندی کنید.

حدود 10 درصد از مشتریان هستند که اطلاعات و تجربه بالاتری نسبت به سایرین دارند. آنها را متمایز کنید و در یک فایل جداگانه نام شان را بیاورید.

به قصد سپریدن تحقیقات تحلیلی که نیاز به نزاکت و تجربه زیادی است (و نمی توانید به هر کسی رجوع کنید)، این بانک اطلاعاتی به دردتان می خورد.

گام سوم: رقبا

بانک اطلاعات رقبا را به روز کنید. شرکت های بزرگ و باتجربه، دارای بانک اطلاعاتی منظمی از رقبای شان هستند. یکی از نخستین کارهایی که شا زمانی که وارد یک شرکت می شوید می بایست انجام دهید این است که رقبای آن شرکت را بشناسید.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

به سراغ اطلاعاتی که از آنها جمع شده (نظیر کاتالوگ، سایت، لیست بها و ...) بروید و به دقت آنها را مطالعه کنید. سعی کنید هرگونه اطلاعاتی را از رقبا در ذهن بسپارید. نام آنها، محصولات شان، بها های شان، اینکه با چه کمپانی های بیگانه شغل می کنند، اسم مدیرعامل و هر اطلاعات دیگر.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

پژوهشگران به تازگی یک ساعت هوشمند جدید تحت عنوان LumiWatch را طراحی و تولید کرده‌اند که می‌تواند تصاویر را برروی پوست دست کاربران به نمایش بگذارد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، محققان و دانشمندان فعال در دانشگاه کارنیج مِلون از نمونه اولیه یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده‌اند که این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا درصورت لزوم، تصاویر و محتوای موردنیاز را برروی پوست دست و بازوهای خود به نمایش بگذارند.

 

در واقع، این ساعت هوشمند همانند یک دستگاه ویدیو پروژکتور عمل می‌کند و قادر است تصاویر، متون و ویدیوهای موردنظر را در جای دیگری بجز صفحه نمایش خود، نشان دهد. به طور ساده باید گفت که ساعت هوشمند لومی واچ (LumiWatch) کاربران را تبدیل به یک صفحه نمایش می‌کند.

 

همچنین این ساعت هوشمند می‌تواند تصاویر را حدودا پنج برابر اندازه نمایشگر خود کرده و بر سطحی معادل ۴۰ سانتی متر مربع به نمایش بگذارد.

 

لومی واچ به یک تراشه پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز و همچنین یک حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی و چهار گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. این ساعت که از یک باتری ۷۴۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه ۵.۱ سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، از امکانات دیگری همچون اتصال به اینترنت بی‌سیم (وای فای) و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

 

به گفته این پژوهشگران، قیمت ساعت هوشمند لومی واچ ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

 

  اخبار علمی ,خبرهای  علمی, ساعت هوشمند
 
  اخبار علمی ,خبرهای  علمی, ساعت هوشمند
 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,گجت

به تازگی کارآفرینان کره جنوبی دستگاهی ساخته اند که موبایل را به رایانه غواصی تبدیل می کند. این گجت ضدآب است و تا عمق ۶۰ متری آب قابل استفاده است.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، در این اواخر رایانه های غواصی ساخته شده اند که مانند ساعت مچی روی دست بسته می شوند. اما بسیاری از غواصان ترجیح می دهند که از نمایشگرهای تمام رنگی بزرگتر استفاده کنند. متاسفانه چنین دستگاه هایی بیش از هزار دلار قیمت دارند. درهمین راستا گروهی از کارآفرینان کره جنوبی دستگاه ارزانی ساخته اند که تلفن هوشمند را به رایانه غواصی تبدیل می کند.

 

گجت مذکور به نام Diveroid mini ضد آب است و می توان تا عمق ۶۰ متری آب از آن استفاده کرد. این دستگاه طوری طراحی شده تا روی قاب موبایل های زیرآبی نصب شود.

 

Diveroid mini به وسیله یک باتری سلولی به اندازه یک سکه فعال می شود. عمر این باتری دوساله است. به هرحال گجت می تواند عمق و دمای آب را اندازه بگیرند و با استفاده از یک بلوتوث کم مصرف اطلاعات را به اپلیکیشنی در موبایل منتقل کند. این اپلیکیشن  نیز وضعیت هر شیرجه(مدت زمان، عمق، دما و غیره) را محاسبه می کند و اطلاعات مهم  را نمایش می دهد.

 

همچنین Diveroid mini با استفاده از قطب نمای تلفن هوشمند به غواص نشان می دهد امواج او را به کدام سو می برند.

 

هنگامیکه کاربر با موبایل عکاسی یا ویدئو ضبط می کند، اپلیکیشن به طور خودکار توازن رنگ سفید را فراهم می کند تا به این ترتیب تاریکی محیط در اعماق آب را جبران کند.

 

هنگامی که غواصی تمام شود، کاربر می تواند اطلاعات اپلیکیشن را به راحتی منتقل کند. همچنین آنها می توانند از اپلیکیشن برای اشتراک گذاری اطلاعات درباره شیرجه و جهتشان در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews8072.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در چند سنه ماضی تغییرات زیادی در دنیای سئو رخ داده است. با اینحال هنوز هم بعضی از اصول اساسی ویژه آن بدون تغییر باقی باقیمانده است. به عنوان مثال قصد پیمان دادنِ کلمات کلیدی، به هدف درمان رتبه بندی طبیعی، تاثیر خود را از دست داده است ولی به کارگیری واژه ها کلیدی هنوز هم امری زیاد ضروری است.

وقتی الی اینجا آمده‌اید یعنی با اصول و مبانی سئو آشنا هستید و به تعقیب تکنیک‌های سئو هستید. با هستی تکنیک‌های متنوع سئو، تشخیص اینکه به چه نوع تکنیکی باید پایبند بود و از چه روشی می تاب چشم پوشی کرد کم و بیش غیر شدنی است. در این نوشتار منظور داریم 10 باره از مهم ترین نکات و ترفندهای سئو را ذکر کنیم.

بازاریابان B2B و B2C، به پیگیری اخذ ترافیک از راه نتایج برآمده از موتورهای جستجوگر هستند زیرا این گونه شدامد 8.5 برابر بخت اکثریت نسبت به لینک‌های بیگانه برای تبدیل شدن به مشتری دارند. اگر فقط بر روی این تکنیک‌ها تمرکز داشته باشید، می توانید ترافیک طبیعی بسیاری به سمت سایت خویش جذب کنید و رتبه‌بندی سایت را بدون جریمه شدن، بهبود ببخشید.

افزایش شدامد طبیعی سایت

ما در هفته گذشته مقاله ای با عنوان 200 فاکتور مهم سئو در رتبه بندی گوگل منتشر کردیم که می‌توان گفت کامل ترین منبع شدنی در اینترنت به شمار می‌آید. در آن مقاله کوشش کردیم الی تمام عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو را برای شما نام ببریم.

شاید پُست فعلی به خوبی و کمال آن مقاله نباشد، اما در عوض در این مقاله 10 باره از مهم ترین نکاتی که برای سئو لازم است بدانید را برایتان نام می بریم. اگر بتوانید بر روی همین موارد تمرکز کنید و آنها را بر روی وب سایت خویش اعمال کنید، مطمئن باشید طی چند ماه نتایج برآمده از آن را به خوبی تماشا خواهید کرد.

هر چیزی که باعث کند شدن سایت می شود را حذف کنید

نکاتی که باید در مورد ابزار و افزونه های سئو بدانید


همانطور که می دانید، سرعت بارگذاری صفحه یگانه از فاکتورهای بایسته در سئو است.

در گذشته اغلب افراد مجبور بودند با سایت‌هایی که بارگذاری بسیار آهسته‌ای داشتند ساحل بیایند. در آن روزها 5 دقیقه انتظار برای بارگذاری یک سایت خبری، چیز عجیبی نبود. این سوژه به هیچ عنوان تجربه نکوداشتن نیست اما هنوز هم در اغلب سایت‌ها به چشم می‌خورد.

صفحه‌ای که بارگذاری کندی دارد می تواند گیر از خرید محصولات بدست مشتریان شود. پژوهش ها و تحقیقات اتمام شده پرتو می‌دهد که یک ثانیه دیرکرد در موعد بارگذاری صفحه، می‌تواند به 7 درصد کاهش در نرخ تبدیل منجر شود.

اهمیت سرعت لود سایت در

بگذارید بگوئیم در ذهن خریداران احتمالی، یک سایت کند مساوی است با یک سایت غیر قابل اعتماد. تمام.

سرعت سایت برای کاربران و گوگل بسیار مهم است. بر اساس یافته‌های سایت eConsultancy اگر مدت موعد بارگذاری سایت بیشتر از 3 ثانیه باشد، تقریباً 40% کسان آن را ترک می‌کنند.

ریزش بازدید کننگان به علت کندی سایت

از زمانی که کسب وکارها در باره فرصت های موجود در افزایش ترافیک طبیعی و در آمد برآمده از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر مستحضر شدند، تقاضا برای بالا بردن سایت افزایش یافت. در 9 آوریل سال 2010، گوگل سرعت سایت را به عنوان یکتا از فاکتورهای مهم در رتبه بندی در عقیده گرفت.

این موضوع بدین معنی است که اگر سرعت بارگذاری سایت شما زیر است، برای به دست آوردن رتبه های بالاتر در موتورهای جستجوگر شغل مشکل و کاستی در پیش دارید حتی اگر محتوای شما با کیفیت باشد و طراحی سایت حرفه ای داشته باشید.

بر بنیاد مطالعات درونی گوگل، زمانی که صفحه ای به کندی بارگذاری می شود، بازدید کنندگان زمان زیاد کمی را در آن سایت سپری می کنند و سعی می کنند خیلی زود سایت را ترک کنند. از جانب دیگر، صفحاتی که سرعت بارگذاری بالایی دارند، هزینه های عملیاتی را تفریق می دهند و می توانند تجربۀ کاربران را شفا بخشند در حالیکه مزایای دیگری نیز به به اتفاق خواهد داشت.

اهمیت سرعت بارگذاری وب سایت

از شر همگی عناصر غیر ضروری که باعث کند شدن سایت شما شده است، رها شوید. اگر از کاربران وردپرس هستید، کوشش کنید برخی از افزونه های غیر ضروری که کاربرد نمی کنید را غیر پرکار سازید. در ضمن سایدبار خود را مرتب کنید و تنها ابزارک های باره دربایستن و بایسته را در آن بگنجانید.

اگر همنشین داشتید، در مقاله‌ای با اسم «راهنمای کامل سرعت سایت» در تارنگار مدرن می‌توانید به طور کامل درباره سرعت سایت بخوانید و با 8 شیوه افزایش سرعت سایت آشنا شوید.

به سایر سایت هایی که محتوای مرتبط دارند لینک دهید
لینک دادن به سایر سایت ها برای رشد سایت بسیار بایسته است.

- برایان کلارک، مدیر Copyblogger Media

بیشتر کسان اندیشه می کنند که لینک دادن به محتوای معتبر و پیوسته می تواند بد باشد زیرا مایه می شود کسان از تارنما بیرون شوند. اما در حقیقت اینگونه نیست. "رَند فیشکین" بنیادگذار سایت Moz معتقد است:

لینک دادن به سایت های معتبر می تواند شدامد قابل پیگیری زیادی وارد آن سایت ها کُند و همین امر مایه می شود سایت شما با ارزش تر و قابل پیمانه تر شود.

به وب سایت های معتبر لینک دهید

نمی توانید از دیگران انتظار داشته باشید به سایت شما لینک دهند در حالیکه خودتان از انجام اینکار خودداری می کنید. به عنوان مثال اگر به پیگیری به دست آوردن لینک های درونی از سایت های معتبر و قابل اعتماد هستید، گرد از آسانترین انحاء برای انجام اینکار این است که تمایل خود برای لینک دادن به چنین سایت هایی را پرتو دهید.

البته باید به خاطر داشته باشید که تنها به محتوایی لینک دهید که معتبر و ارزشمند است. در این چهره می توانید از مزایای این لینک ها برای سئو سایت خویش بهره مند شوید. مهم تر از همه این است که به کسان مختلف آگاهی دهید که به تارنما شان لینک کرده اید، به این ترتیب شایستن اینکه این افراد در به اشتراک گذاری محتوا به شما کمک کنند بالا می رود.

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,لپ‌تاپ
محققان نقص‌های امنیتی را در پردازنده‌های کامپیوتری که توسط سه طراح بزرگ تراشه‌های جهانی یعنی اینتل، AMD و ARM تولید شده، شناسایی کرده‌اند و این یعنی تقریبا هر گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ در جهان می‌تواند با داشتن اطلاعات حساس از جمله رمز عبور، سرقت شود.

به گزارش ایسنا، سرورهای ابری که وب‌سایت‌ها و سایر اطلاعات اینترنتی را ذخیره می‌کنند نیز در معرض خطراند. این یکی از بزرگترین آسیب‌پذیری‌های امنیت‌ سایبری است که از نظر تاثیر بالقوه بر سیستم‌های کامپیوتری شخصی، تجاری و زیربنایی دیده ‌شده‌ است. چنین نقصی در بخش اساسی کامپیوتر قرار دارد و هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا یک دستگاه، هدفمند شده یا نه، وجود ندارد.

 

هر دو نقص (Specter) و (Meltdown) به‌وسیله یک تکنیک طراحی در اینتل، ایجاد شده‌ که به منظور ارتقای عملکرد تراشه‌ها، شناخته‌شده و به عنوان اجرای احتمالی ایجاد شده‌ است. این بدان معناست که هکرها می‌توانند به بخشی از حافظه کامپیوتر دسترسی پیدا کنند که باید غیرقابل دسترسی باشد. داده‌های حساسی نظیر کلمه عبور، ایمیل، اسناد و عکس‌ها که در معرض خطر قرار می‌گیرند.

 

بیشتر حملات سایبری شامل یافتن نقص در نرم‌افزار رایانه‌ای می‌شود که هکرها اجازه دسترسی به حافظه دستگاه یا سیستم‌عامل را می‌دهند. برای مثال، در سال 2017 یک حمله به نام "WannaCry" یک عیب در نسخه‌های قدیمی ویندوز، ایجاد کرد که در حدود 150،000 کشور و 300،000 کامپیوتر را تحت‌تاثیر قرار داده و تأثیرات ویران کننده‌ای بر شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته است.

 

اما هکرها می‌توانند با استفاده از دو نقص مذکور، از طریق تمام لایه‌های نرم‌افزاری، به تراشه پردازنده‌ مرکزی (cpu) که عملکرد اساسی کامپیوترها را انجام می‌دهد، دست‌ یابند. از آنجا که این طرح‌های مشابه توسط تمام سازندگان عمده تراشه‌ها استفاده می‌شود، تقریبا هر کامپیوتر در جهان، از جمله اپل، دستگاه‌های اندروید، MacBooks، رایانه‌های رومیزی بزرگ و سرورهای اینترنتی، می‌تواند تحت‌تاثیر قرار گیرد.

 

فرایندهای هکری نیز بسیار اساسی است و هیچ ورودی از عملیات نرم‌افزار هک ایجاد نمی‌شود، به این معنی که هیچ رکوردی در مورد اینکه آیا یک تراشه خاص هک شده یا نه، وجود ندارد. این امر شناسایی حملات سایبری را در مراحل اولیه به منظور جلوگیری از وقوع دوباره آن‌ها یا بررسی اینکه چه اطلاعاتی ممکن است به دست آمده یا دزدیده شده باشد را دشوارتر می‌کند.

 

خوشبختانه، شرکت‌های فناوری قبلاً شروع به انتشار تکه‌های نرم‌افزاری کرده‌اند که می‌گویند مشکلات را بدون تأثیر قابل توجهی در عملکرد، حل خواهند کرد. اما برخی ادعا می‌کنند که هرگونه اصلاح می‌تواند به طور چشمگیری سرعت کامپیوتر را کاهش دهد. از این‌رو  باید صبر کرد تا اثر طولانی مدت آن‌ را دید.

 

این داستان همچنین یک مسئله مهم در مورد افشای این نقص امنیتی از سوی مسئولان را مطرح می‌کند. گزارش‌ها حاکی است که صنعت، ماه‌ها این مشکل را شناسایی کرده، اما جزئیات محدودی از آن تاکنون منتشر شده‌ است. بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، این در حالی است که مصرف کنندگان حق دارند در مورد چنین نقصی در اسرع وقت مطلع شوند تا بتوانند از داده‌های خود محافظت کنند. البته، مشکل این است که این امر می‌تواند باعث لو رفتن حملات سایبری توسط هکرها نیز شود.

 

در گذشته، این بحث باعث شده که شرکت‌های فناوری از قانون برای جلوگیری از محققان در نحوه تشخیص مشکلات امنیتی به‌کار ببرند. به‌عنوان مثال، دانشمندان دانشگاه بیرمنگام تحت فشار قانونی از تولید کننده خودرو فولکس واگن مواجه شدند و آن‌ها را به انتشار جزئیات نقص در سیستم‌های ورودی بدون کلید خودرو وا داشتند.

 

مسیر پیشنهادی "افشای مسئولیت" است. هنگامی که محققان یک مشکل را کشف می‌کنند، به تعداد کمی از افراد مرتبط اجازه می‌دهند تا بر روی یک راه‌حل کار کنند. پس از تهیه راه‌حل، سازنده می‌تواند مشکل را به عموم مردم نشان دهد تا پتانسیلِ هک کردن و آسیب به قیمت سهام شرکت را به حداقل برسانند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11000038.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, تبلت
سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و ۱۰ اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند.

به گزارش ایسنا، به  نقل از وب سایت the verge، یک هفته پیش بود که اخبار جدیدی درباره تصمیم مایکروسافت برای ارائه یک تبلت ارزان قیمت و به صرفه منتشر شد. حالا به نظر می رسد این شرکت بزرگ آمریکایی قصد دارد امروز عضو جدیدی را به خانواده تبلت و رایانه‌های سرفیس اضافه کند و آن تبلت جدیدی تحت عنوان سرفیس گو ( Surface Go) است.

 

بلومبرگ نیز اخیرا گزارش‌هایی منتشر کرده بود که نشان می‌داد مایکروسافت می‌خواهد برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند پول هنگفتی را برای خریداری و تهیه تبلت بپردازند، یک دستگاه تبلت سرفیس ۱۰ اینچی که لبه‌های منحنی‌تری دارد و از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند را تولید و معرفی کند.

 

تصاویر جدید در صفحه کاربری توییتر مایکروسافت از معرفی این محصول در تاریخ ۱۰ ژوئیه ( ۱۹ تیر) در ساعت ۶ صبح حکایت دارد. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد به منظور رقابت با تبلت‌های آی‌پد اپل و کروم بوک‌های گوگل، این محصول جدید را با پایه قیمت ۳۹۹ دلار عرضه کرده و به فروش برساند.

 

به نظر  می‌رسد که صفحه نمایش این تبلت جدید ارزان قیمت، ۱۰ اینچ و با رزولوشن و کیفیت تصویر ۱۲۰۰ در ۱۸۰۰ در کنار تراشه پردازنده  پنتیوم گلد اینتل خواهد بود. از دیگر قابلیت های این تبلت با صرفه اقتصادی می‌توان به گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در نسخه LTE با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. همچنین شایعات در فضای مجازی حاکی است که تبلت جدید و ارزان قیمت مایکروسافت تحت عنوان «Surface Go» معرفی و عرضه خواهد شد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11003045.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی تلفنی گرد از گونه ها بازاریابی است که در دنیای امروز برای اکثر کسب و کارها، به ویژه برای کسب و کارهای حقیر و متوسط اهمیت بسیاری دارد. هزینه این گونه بازاریابی در مقایسه با انواع دیگر آن زیاد مختصر است و به همین علت برای کسب و کارهای نوپا از جذابیت خاصی برخوردار است. هرچند که برقراری وابستگی با مشتری به وسیله تلفن و ترغیب وی برای یک دیدار از کم و بیش یا فروش محصول دشواری‌های ویژه به خویش را دارد. ولی به بازبینی موعد و با کسب تجربه، این دشواری‌ها برای شما راحت خواهد شد.

برای تکاپو در عرصه بازاریابی تلفنی و تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق باید ۵ ویژگی‌ ذیل را داشته باشید.

نسبت به مکالمه و سخن گفتن با سایرین مشتاق باشید به عبارتی روابط عمومی‌تان بالا باشد.
نسبت به محصولی که در ارتباط با آن صحبت می‌کنید علاقمند باشید. علاقه به محصول باعث می‌شود با اشتیاق از آن فرآورده تعریف کنید و مشتری را برای خرید، بیشتر ترغیب کنید.
همیشه برای شنیدن سخنان فرد روبرو حاضر باشید. شما فقط نقش راوی را ندارید.
اعتماد به نفس داشته باشید و از ابراز عقیده خود نترسید و دریافتن نگرانی نداشته باشید.
اخم نکنید یا بهتر بگویم سعی کنید دائم شاد باشید.
مطلبی در ارتباط با مخاطبان و مشتریان شما در بازاریابی تلفنی
قبل از شروع یک تماس تلفنی باید مخاطبان خود را بشناسید. به لحاظ رفتارشناسی، افراد یک جامعه را می‌توان به سه بخش دسته کرد. افراد بصری، کسان سمعی و افراد لمسی.

دسته نخست کسان بصری هستند. این کسان شخصیتی برون‌گرا دارند. بیشتر بدن صدایشان بالا است و رغبت زیادی به سخن گفتن طولانی ندارند. صحبت‌های اضافی آن‌ها را کلافه می‌کند. افراد بصری بیشتر به کیفیت‌های دیداری توجه دارند. فلذا بهترین گذرگاه برقراری بستگی با آنها ایجاد یک تماس کوتاه و دعوت به یک جلسه حضوری است. کسان بصری توجه زیادی به جزئیات، طرز گفت وگو یا اجلاس و برخاست شما دارند. با رعایت فرهنگ و صمیمیت اثناء مکالمه می‌توانید آنها را مجذوب خویش کنید طوری که تقاضا شما را خیلی زود اجابت کنند.

افراد سمعی برخلاف افراد بصری صدای آرامی دارند و از جملات بلند بهره‌گیری می‌کنند. این تقسیم بهترین افراد برای گفتگو و گفت و گو هستند؛ زیرا به شنیده‌هایشان اعتماد می‌کنند و نقطه تصمیم‌گیری آنها گوش‌هایشان است. ولی نکاتی هستی دارد که در مکالمه با این افراد باید رعایت کنید. به عنوان نمونه هنگام گفت و گو جملاتتان را خلاصه نکنید، ولی شاخ و برگ زیادی هم به صحبت‌های خود ندهید. هنگامی که آنها گفتگو می‌کنند حتما صبور باشید و تا سرانجام به صحبت‌هایشان گوش کنید. فرمان دهید جملاتشان را الی پایان بیان کنند و میانی حرفشان نپرید.

در باره کسان لمسی باید گفت که این افراد اغلب بذله گو طبع، احساسی و البته خیلی آرام هستند. اغلب در مورد چیزهایی گفتگو می‌کنند که از نزدیک لمسش کرده باشند. در حین گفت و گو با آنها محبت اکثریت به هزینه دهید. بگذارید محبت شما را در دل خود حس کنند. در این چهره سخن شما نفوذ زیادی در ایشان خواهد داشت. گفتگو کردن با کسان لمسی راحت است. بعد افراد سمعی، کسان لمسی بهترین کسان برای گفتگو هستند.

قبل از تماس تلفنی چه کنیم؟
لیستی از افرادی که با آنها تماس خواهید گرفت حاضر کنید و بدون هیچ قبل فرضی با آنها تماس بگیرید. گاهی ممکن است افرادی را از فهرست لیستی که آماده کرده‌اید حذف کرده و با آنها تماس نگیرید، زیرا اندیشه می‌کنید به هیچ عنوان از محصول و یا خدمات شما پیشباز نخواهند کرد، درحالی که ممکن است این نوع نباشد و این تنها اندیشه شماست. خودتان را با چنین افکاری درگیر نکنید. زیرا می‌تواند تاثیر منفی در شما داشته باشد و به کارتان آسیب بزند. شدنی است با کنار گذاشتن یک شماره، مشتری احسان را از دست بدهید.
هر آنچه را که دربایستن دارید از پیش آماده کنید. همانند خودکار، کاغذ، فهرستی که حاضر کرده‌اید، یک نوشیدنی همانند قهوه و هر چیز دیگری که نیاز دارید.
بازاریابی تلفنی بدون سامان سپریدن نمی‌شود. میز خویش را مرتب کنید. میز آشفته می‌تواند هنگام مکالمه حواس شما را پرت کند. علاوه بر این، ممکن است اثناء مکالمه به چیزی مشابه یک یادداشت از پیش آماده شده یا یک بروشور برای توضیحات اغلب دربایستن پیدا کنید، بعد باید کل چیز را مرتب نگه دارید الی در چهره نیاز سریعا به آن دسترسی داشته باشید و هنگام مکالمه به تعقیب آن نگردید.
مکالمه را آغاز کنید
چگونگی آغاز یک تماس نکته‌ی بسیار مهمی است. در بازاریابی تلفنی، چون از پشت تلفن با مشتری صحبت می‌کنید و محدودیت‌هایی دارید، طرز گفتگو کردن شما با مخاطب، بخصوص در دقایق اولیه تماس تلفنی، از اهمیت زیاد زیادی برخوردار است.

اگر در چند ثانیه اول نیرومند عمل نکنید و به قولی میخ را محکم نکوبید، حتما یک مشتری نهفته را از دست خواهید داد و باید با او خداحافظی کنید. اگر بتوانید در نخستین ثانیه‌های گفت و گو با مشتری دلیلی قانع کننده برای پیوسته صحبت به او بدهید، یعنی عملکرد شما بسیار عالی بوده به احسان از پس این پیشه برآمده‌اید. در این خصوص قانونی به نام قانون ۷ ثانیه طلایی وجود دارد که احد از قوانین مهم و نامدار در بازاریابی تلفنی به شمار می‌رود.

بازاریابی تلفن

قانون ۷ ثانیه طلایی در بازاریابی تلفنی چیست و چرا مهم است؟
بر اساس این قانون، از لحظه‌ای که تماس تلفنی شروع می‌شود، شما به عنوان یک بازاریاب تلفنی فقط ۷ ثانیه وقت دارید لغایت دلیلی قانع کننده برای پیوسته مکالمه به مخاطب خود ارائه بدهید. به عنوان مثال اگر با مدیر یک سازمانی تماس گرفته‌اید اولین جمله شما می‌تواند جمله ذیل باشد:

می‌توانم کاری کنم که بهره‌وری شرکت شما لغایت ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

اگر بیننده دریافتن کند که سخنان شما برای او منفعتی دارد قطعا مشتاق به شنیدن پیوسته سخنان شما خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم، اثناء صحبت با تلفن، چون بیننده خویش را نمی‌بینید و از ابزارهایی مثل زبان تن نمی‌توانید کاربرد کنید، محدودیت‌هایی دارید. بعد تنها آلت شما صدای شماست. مخاطب از روی صدای شما برای خویش در ذهنش تصویر می‌سازد. با صدایی ملایم و جذب کننده و با لحنی روان و سلیس کوشش کنید تصویر نکوداشتن از خویش در ذهن بیننده به جا بگذارید.

مراحل یک گفت و گوی خوب در بازاریابی تلفنی
برای اینکه گفت و گوی خوب و موثری داشته باشید، با برنامه پیشین عمل کنید. در بازاریابی تلفنی برنامه‌ریزی صحیح اهمیت بسیاری دارد. برای برپایی یک پیوستگی موثر و خوب پروا به نکات ذیل الزامی است.

فهرستی از مخاطبان را که پیمان است با آن‌ها گفت و گو کنید آماده کرده و به تک تک آن‌ها، بدون هیچ پیش فرض و هیچ نوع تعصبی زنگ بزنید. با توجه به اینکه معمولا کسان انتهایی لیست مشتریان، مورد توجه اقلیت قرار می‌گیرند، رهنمود می‌شود لیست را از فرجام شروع کنید.

از کجا بازاریابی تلفنی را شروع کنیم؟


مطمئن شوید فردی که با او مذاکره خواهید کرد، گزین کردن کامل برای تصمیم‌گیری و خرید فرآورده شما را دارد. قبل از مذاکره اطلاعاتی از فرد روبرو به دست آورید. در این گویه گفت و گو با منشی‌ها را غنیمت بشمارید. آنها بیشترین اطلاعات را در ارتباط با مشتری شما دارند. پیش از گفت و گو حتما نام مخاطب را بدانید؛ زیرا جذاب‌ترین کلمه برای هرکسی در گفت و گو اسم اوست. وقتی در حین مکالمه، فرد روبرو را با اسمش صدا می‌زنید، صمیمیت بیشتری می‌آفرینید و بیننده دریافتن راحتی بیشتری دارد.
با خط تلفن ثابت تماس بگیرید. به کارگیری خطوط تلفن همراه بخصوص خطوط اعتباری ممکن است بیننده را نسبت به شما بی‌اعتماد کند.
با مخاطب تماس بگیرید و حتما سلام و احوال پرسی گرم و کوتاه با او داشته باشید. پر انرژی صحبت کنید. صحبت کردن با صدای خسته، خواب آلود، بی‌رمق و کسل کننده بی گمان مشتری را فراری خواهد داد.
خودتان را معرفی کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم. از وبسایت تله بازاریابی تماس می‌گیرم خدمتتون»
زمینه کاری خودتان را شناسایی کنید لغایت بیننده به طور نسبی متوجه شود که در ارتباط با چه چیزی پیمان است با او صحبت کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم از وبسایت تله بازاریابی آموزگار و رایزن بازاریابی»
از قانون WIFM (What’s in it for me?) استفاده کنید. دلیل تماس خود را در قالب جملاتی بیان کنید که بیننده شما پرماسیدن کند پیوسته این مکالمه برای او هوده و منفعتی خواهد داشت. در غیر این صورت طبق قانون ۷ ثانیه طلایی، مخاطب شما مایل به گوش دادن به صحبت‌های شما نخواهد بود، زیرا برای او سودی ندارد.
در درازا تماس حواستان به مدت زمانی که صرف می‌کنید باشد. شما باید بدانید که به عنوان نمونه ۳ دقیقه یا ۸ دقیقه است که با مخاطب خویش گفتگو می‌کنید. اگر زمان از دست شما در برود و بعد از مدتی متوجه شوید که نیم ساعت است در حال مکالمه هستید، به معنی غیر حرفه‌ای بودن شماست. شما به عنوان یک بازاریاب باید با کسان زیادی در تماس باشید بعد سررسید برای شما اهمیت دارد. از طرفی موعد برای مشتری هم بسیار مهم است. پس حواستان به سررسید مکالمه باشد.
پس از اتمام گفت و گو مخاطب را تحت اختناق قرار ندهید الی در همان لحظه اقدام به تصمیم‌گیری کند. به مشتری فرصت کافی برای تصمیم گیری بدهید. با این کار برای مشتری گرامیدن قائل شوید و او را شیفته خود کنید. حتی اگر مراحل را لغایت به اینجا خوب طی کرده باشید، اصرار و سماجت بسیار مخاطب ناراحت کرده و مایه از دست رفتن مشتری می‌شود و این اصلا خوب نیست، زیرا علاوه بر از دست دادن مشتری، زحمات شما هم به باد می‌رود.
به بهانه‌ای برای یک مکالمه دیگر و پیگیری نتیجه از مشتری وقت بگیرید. به عبارتی دیگر و به زبان بازاریابان تلفنی نوعی پل برپایی کنید. مخاطب را برای ایجاد یک تماس سایر مشتاق کنید. مثلا بگویید: «از هفته پس تخفیفات گزیده تر خواهیم داشت»، «از هفته پس جشنواره ما آغاز خواهد شد» یا «اگر موافق باشید برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان، کاتالوگ‌ها و یا بروشورهایمان را برایتان ارسال کنم». از مخاطب برای برپایی یک تماس سایر فرمان بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی تلفنی گرد از گونه ها بازاریابی است که در دنیای امروز برای اکثر کسب و کارها، به ویژه برای کسب و کارهای حقیر و متوسط اهمیت بسیاری دارد. هزینه این گونه بازاریابی در مقایسه با انواع دیگر آن زیاد مختصر است و به همین علت برای کسب و کارهای نوپا از جذابیت خاصی برخوردار است. هرچند که برقراری وابستگی با مشتری به وسیله تلفن و ترغیب وی برای یک دیدار از کم و بیش یا فروش محصول دشواری‌های ویژه به خویش را دارد. ولی به بازبینی موعد و با کسب تجربه، این دشواری‌ها برای شما راحت خواهد شد.

برای تکاپو در عرصه بازاریابی تلفنی و تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق باید ۵ ویژگی‌ ذیل را داشته باشید.

نسبت به مکالمه و سخن گفتن با سایرین مشتاق باشید به عبارتی روابط عمومی‌تان بالا باشد.
نسبت به محصولی که در ارتباط با آن صحبت می‌کنید علاقمند باشید. علاقه به محصول باعث می‌شود با اشتیاق از آن فرآورده تعریف کنید و مشتری را برای خرید، بیشتر ترغیب کنید.
همیشه برای شنیدن سخنان فرد روبرو حاضر باشید. شما فقط نقش راوی را ندارید.
اعتماد به نفس داشته باشید و از ابراز عقیده خود نترسید و دریافتن نگرانی نداشته باشید.
اخم نکنید یا بهتر بگویم سعی کنید دائم شاد باشید.
مطلبی در ارتباط با مخاطبان و مشتریان شما در بازاریابی تلفنی
قبل از شروع یک تماس تلفنی باید مخاطبان خود را بشناسید. به لحاظ رفتارشناسی، افراد یک جامعه را می‌توان به سه بخش دسته کرد. افراد بصری، کسان سمعی و افراد لمسی.

دسته نخست کسان بصری هستند. این کسان شخصیتی برون‌گرا دارند. بیشتر بدن صدایشان بالا است و رغبت زیادی به سخن گفتن طولانی ندارند. صحبت‌های اضافی آن‌ها را کلافه می‌کند. افراد بصری بیشتر به کیفیت‌های دیداری توجه دارند. فلذا بهترین گذرگاه برقراری بستگی با آنها ایجاد یک تماس کوتاه و دعوت به یک جلسه حضوری است. کسان بصری توجه زیادی به جزئیات، طرز گفت وگو یا اجلاس و برخاست شما دارند. با رعایت فرهنگ و صمیمیت اثناء مکالمه می‌توانید آنها را مجذوب خویش کنید طوری که تقاضا شما را خیلی زود اجابت کنند.

افراد سمعی برخلاف افراد بصری صدای آرامی دارند و از جملات بلند بهره‌گیری می‌کنند. این تقسیم بهترین افراد برای گفتگو و گفت و گو هستند؛ زیرا به شنیده‌هایشان اعتماد می‌کنند و نقطه تصمیم‌گیری آنها گوش‌هایشان است. ولی نکاتی هستی دارد که در مکالمه با این افراد باید رعایت کنید. به عنوان نمونه هنگام گفت و گو جملاتتان را خلاصه نکنید، ولی شاخ و برگ زیادی هم به صحبت‌های خود ندهید. هنگامی که آنها گفتگو می‌کنند حتما صبور باشید و تا سرانجام به صحبت‌هایشان گوش کنید. فرمان دهید جملاتشان را الی پایان بیان کنند و میانی حرفشان نپرید.

در باره کسان لمسی باید گفت که این افراد اغلب بذله گو طبع، احساسی و البته خیلی آرام هستند. اغلب در مورد چیزهایی گفتگو می‌کنند که از نزدیک لمسش کرده باشند. در حین گفت و گو با آنها محبت اکثریت به هزینه دهید. بگذارید محبت شما را در دل خود حس کنند. در این چهره سخن شما نفوذ زیادی در ایشان خواهد داشت. گفتگو کردن با کسان لمسی راحت است. بعد افراد سمعی، کسان لمسی بهترین کسان برای گفتگو هستند.

قبل از تماس تلفنی چه کنیم؟
لیستی از افرادی که با آنها تماس خواهید گرفت حاضر کنید و بدون هیچ قبل فرضی با آنها تماس بگیرید. گاهی ممکن است افرادی را از فهرست لیستی که آماده کرده‌اید حذف کرده و با آنها تماس نگیرید، زیرا اندیشه می‌کنید به هیچ عنوان از محصول و یا خدمات شما پیشباز نخواهند کرد، درحالی که ممکن است این نوع نباشد و این تنها اندیشه شماست. خودتان را با چنین افکاری درگیر نکنید. زیرا می‌تواند تاثیر منفی در شما داشته باشد و به کارتان آسیب بزند. شدنی است با کنار گذاشتن یک شماره، مشتری احسان را از دست بدهید.
هر آنچه را که دربایستن دارید از پیش آماده کنید. همانند خودکار، کاغذ، فهرستی که حاضر کرده‌اید، یک نوشیدنی همانند قهوه و هر چیز دیگری که نیاز دارید.
بازاریابی تلفنی بدون سامان سپریدن نمی‌شود. میز خویش را مرتب کنید. میز آشفته می‌تواند هنگام مکالمه حواس شما را پرت کند. علاوه بر این، ممکن است اثناء مکالمه به چیزی مشابه یک یادداشت از پیش آماده شده یا یک بروشور برای توضیحات اغلب دربایستن پیدا کنید، بعد باید کل چیز را مرتب نگه دارید الی در چهره نیاز سریعا به آن دسترسی داشته باشید و هنگام مکالمه به تعقیب آن نگردید.
مکالمه را آغاز کنید
چگونگی آغاز یک تماس نکته‌ی بسیار مهمی است. در بازاریابی تلفنی، چون از پشت تلفن با مشتری صحبت می‌کنید و محدودیت‌هایی دارید، طرز گفتگو کردن شما با مخاطب، بخصوص در دقایق اولیه تماس تلفنی، از اهمیت زیاد زیادی برخوردار است.

اگر در چند ثانیه اول نیرومند عمل نکنید و به قولی میخ را محکم نکوبید، حتما یک مشتری نهفته را از دست خواهید داد و باید با او خداحافظی کنید. اگر بتوانید در نخستین ثانیه‌های گفت و گو با مشتری دلیلی قانع کننده برای پیوسته صحبت به او بدهید، یعنی عملکرد شما بسیار عالی بوده به احسان از پس این پیشه برآمده‌اید. در این خصوص قانونی به نام قانون ۷ ثانیه طلایی وجود دارد که احد از قوانین مهم و نامدار در بازاریابی تلفنی به شمار می‌رود.

بازاریابی تلفن

قانون ۷ ثانیه طلایی در بازاریابی تلفنی چیست و چرا مهم است؟
بر اساس این قانون، از لحظه‌ای که تماس تلفنی شروع می‌شود، شما به عنوان یک بازاریاب تلفنی فقط ۷ ثانیه وقت دارید لغایت دلیلی قانع کننده برای پیوسته مکالمه به مخاطب خود ارائه بدهید. به عنوان مثال اگر با مدیر یک سازمانی تماس گرفته‌اید اولین جمله شما می‌تواند جمله ذیل باشد:

می‌توانم کاری کنم که بهره‌وری شرکت شما لغایت ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

اگر بیننده دریافتن کند که سخنان شما برای او منفعتی دارد قطعا مشتاق به شنیدن پیوسته سخنان شما خواهد بود. همان طور که اشاره کردیم، اثناء صحبت با تلفن، چون بیننده خویش را نمی‌بینید و از ابزارهایی مثل زبان تن نمی‌توانید کاربرد کنید، محدودیت‌هایی دارید. بعد تنها آلت شما صدای شماست. مخاطب از روی صدای شما برای خویش در ذهنش تصویر می‌سازد. با صدایی ملایم و جذب کننده و با لحنی روان و سلیس کوشش کنید تصویر نکوداشتن از خویش در ذهن بیننده به جا بگذارید.

مراحل یک گفت و گوی خوب در بازاریابی تلفنی
برای اینکه گفت و گوی خوب و موثری داشته باشید، با برنامه پیشین عمل کنید. در بازاریابی تلفنی برنامه‌ریزی صحیح اهمیت بسیاری دارد. برای برپایی یک پیوستگی موثر و خوب پروا به نکات ذیل الزامی است.

فهرستی از مخاطبان را که پیمان است با آن‌ها گفت و گو کنید آماده کرده و به تک تک آن‌ها، بدون هیچ پیش فرض و هیچ نوع تعصبی زنگ بزنید. با توجه به اینکه معمولا کسان انتهایی لیست مشتریان، مورد توجه اقلیت قرار می‌گیرند، رهنمود می‌شود لیست را از فرجام شروع کنید.

از کجا بازاریابی تلفنی را شروع کنیم؟


مطمئن شوید فردی که با او مذاکره خواهید کرد، گزین کردن کامل برای تصمیم‌گیری و خرید فرآورده شما را دارد. قبل از مذاکره اطلاعاتی از فرد روبرو به دست آورید. در این گویه گفت و گو با منشی‌ها را غنیمت بشمارید. آنها بیشترین اطلاعات را در ارتباط با مشتری شما دارند. پیش از گفت و گو حتما نام مخاطب را بدانید؛ زیرا جذاب‌ترین کلمه برای هرکسی در گفت و گو اسم اوست. وقتی در حین مکالمه، فرد روبرو را با اسمش صدا می‌زنید، صمیمیت بیشتری می‌آفرینید و بیننده دریافتن راحتی بیشتری دارد.
با خط تلفن ثابت تماس بگیرید. به کارگیری خطوط تلفن همراه بخصوص خطوط اعتباری ممکن است بیننده را نسبت به شما بی‌اعتماد کند.
با مخاطب تماس بگیرید و حتما سلام و احوال پرسی گرم و کوتاه با او داشته باشید. پر انرژی صحبت کنید. صحبت کردن با صدای خسته، خواب آلود، بی‌رمق و کسل کننده بی گمان مشتری را فراری خواهد داد.
خودتان را معرفی کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم. از وبسایت تله بازاریابی تماس می‌گیرم خدمتتون»
زمینه کاری خودتان را شناسایی کنید لغایت بیننده به طور نسبی متوجه شود که در ارتباط با چه چیزی پیمان است با او صحبت کنید. مثلا بگویید: «بنده محمدی هستم از وبسایت تله بازاریابی آموزگار و رایزن بازاریابی»
از قانون WIFM (What’s in it for me?) استفاده کنید. دلیل تماس خود را در قالب جملاتی بیان کنید که بیننده شما پرماسیدن کند پیوسته این مکالمه برای او هوده و منفعتی خواهد داشت. در غیر این صورت طبق قانون ۷ ثانیه طلایی، مخاطب شما مایل به گوش دادن به صحبت‌های شما نخواهد بود، زیرا برای او سودی ندارد.
در درازا تماس حواستان به مدت زمانی که صرف می‌کنید باشد. شما باید بدانید که به عنوان نمونه ۳ دقیقه یا ۸ دقیقه است که با مخاطب خویش گفتگو می‌کنید. اگر زمان از دست شما در برود و بعد از مدتی متوجه شوید که نیم ساعت است در حال مکالمه هستید، به معنی غیر حرفه‌ای بودن شماست. شما به عنوان یک بازاریاب باید با کسان زیادی در تماس باشید بعد سررسید برای شما اهمیت دارد. از طرفی موعد برای مشتری هم بسیار مهم است. پس حواستان به سررسید مکالمه باشد.
پس از اتمام گفت و گو مخاطب را تحت اختناق قرار ندهید الی در همان لحظه اقدام به تصمیم‌گیری کند. به مشتری فرصت کافی برای تصمیم گیری بدهید. با این کار برای مشتری گرامیدن قائل شوید و او را شیفته خود کنید. حتی اگر مراحل را لغایت به اینجا خوب طی کرده باشید، اصرار و سماجت بسیار مخاطب ناراحت کرده و مایه از دست رفتن مشتری می‌شود و این اصلا خوب نیست، زیرا علاوه بر از دست دادن مشتری، زحمات شما هم به باد می‌رود.
به بهانه‌ای برای یک مکالمه دیگر و پیگیری نتیجه از مشتری وقت بگیرید. به عبارتی دیگر و به زبان بازاریابان تلفنی نوعی پل برپایی کنید. مخاطب را برای ایجاد یک تماس سایر مشتاق کنید. مثلا بگویید: «از هفته پس تخفیفات گزیده تر خواهیم داشت»، «از هفته پس جشنواره ما آغاز خواهد شد» یا «اگر موافق باشید برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان، کاتالوگ‌ها و یا بروشورهایمان را برایتان ارسال کنم». از مخاطب برای برپایی یک تماس سایر فرمان بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, واتساپ
پیام رسان واتساپ قول داده است امنیت بیومتریک را برای اندرویدی ها تشدید کند، این کار پس از آن انجام می شود که برخی کاربران iOS از مدتی پیش از ویژگیهای مشابه بهره مند شده اند. 

به گزارش انتخاب، به نظر می رسد واتساپ تصمیم دارد، امنیت بیومتریک را برای کاربران اندرویدی فعال کرده و پس از مدتی کوتاه از نسخه آزمایشی، نسخه رسمی را وارد بازار کند.

 

آخرین نسخه واتساپ به شما امکان می دهد تا گزارش های خود، مکالمات و برنامه واتساپ خود را با اثر انگشت ثبت شده خود قفل کنید. شما می توانید این کار را در تنظیمات> حساب> حریم خصوصی> قفل اثر انگشت پس از به روزرسانی برنامه به جدیدترین نسخه انجام دهید.

 

همچنین تنظیمات اضافی برای تایمر قفل وجود دارد، که بسیار مناسب است زیرا احتمالاً نمی خواهید هر بار که از برنامه استفاده می کنید  ابتدا مکالمات خود را باز کنید.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11039761.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون
به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری، کاربرانی که قصد خریداری گوشی‌های آیفون را دارند، بهتر است با توجه به نیاز و بودجه خود در این مورد تصمیم گیری و انتخاب کنند.

 به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که در وب سایت دیجیتال ترندز آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی و تحلیل قابلیت‌های کاربردی و مشخصات فنی موجود در مدل‌های مختلف آیفون‌های جدید، فهرست و گزارشی را تهیه و منتشر کرده اند که به کاربران و علاقمندان به خریداری گوشی های آیفون کمک و راهنمایی می کند تا کدام مدل آن را تهیه، خریداری و استفاده کنند.

 

اپل به عنوان توسعه دهنده گوشی‌های هوشمند آیفون هر ساله در جریان برگزاری رویدادی از مدل‌های جدید گوشی‌های خود رونمایی و پرده برداری می‌کند که از جمله جدیدترین گوشی‌های آن می‌توان به آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس اشاره کرد که در سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی و سپس روانه بازارهای جهانی شد.

 

اپل به هنگام معرفی این محصولات جدید، آیفون ۱۱ را جایگزینی برای آیفون ایکس آر نامید که از قیمت پایین تر و اندازه کوچکتری نسبت به دو مدل پرچمدار دیگر برخوردار است و درواقع، نسخه مقرون به صرفه و اقتصادی گوشی های آیفون به شمار می رود.

 

بر اساس گزارش وب سایت CNBC، قیمت گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب ۶۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار گزارش و اعلام شده است.

 

پیشتر نیز بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده بودند که استقبال کاربران و مشتریان در بازارهای جهانی علی الخصوص چین از گوشی مقرون به صرفه آیفون ۱۱ بسیار بیشتر از دو مدل دیگر آن خواهد بود.

 

حالا به تازگی کارشناسان فهرستی از مدل گوشی های جدید آیفون که در طول یکی دو سال اخیر معرفی و عرضه شده اند، منتشر کرده اند تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود بهترین و مناسب ترین گوشی موجود در بازار را خریداری و استفاده کنند.

 

آیفون ۱۱؛ مناسب برای اکثریت کاربران / کاربران با استفاده معمولی از موبایل

 

آیفون ۱۱ پرو و آیفون پرو مکس؛ مناسب برای علاقمندان به عکاسی

 

آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو مکس؛ مناسب برای تاجران و صاحبان کسب و کار

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11039785.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

 

پیش از نخست مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:
پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت کاربرد کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر منظور استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در تقسیم Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این پیشه مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید الی با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این کار را سپریدن داد.

صفحه گزیده تر اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

 

 

2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید لغایت به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام دائمی و موقتی

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

 

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت منزه کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و کوشش میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این پیشه منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر نخست گزینه Something else رو گزینش کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در ذیل صفحه رو کلیک کنید.

 

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همش حذف خواهد شد

 

 

 

این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید کار را به درستی اتمام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

 

پیش از نخست مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:
پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت کاربرد کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر منظور استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در تقسیم Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این پیشه مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید الی با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این کار را سپریدن داد.

صفحه گزیده تر اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

 

 

2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید لغایت به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام دائمی و موقتی

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

 

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت منزه کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و کوشش میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این پیشه منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر نخست گزینه Something else رو گزینش کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در ذیل صفحه رو کلیک کنید.

 

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همش حذف خواهد شد

 

 

 

این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید کار را به درستی اتمام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

 

پیش از نخست مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:
پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت کاربرد کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر منظور استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در تقسیم Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این پیشه مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید الی با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این کار را سپریدن داد.

صفحه گزیده تر اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

 

 

2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید لغایت به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام دائمی و موقتی

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

 

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت منزه کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و کوشش میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این پیشه منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر نخست گزینه Something else رو گزینش کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در ذیل صفحه رو کلیک کنید.

 

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همش حذف خواهد شد

 

 

 

این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید کار را به درستی اتمام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

 

پیش از نخست مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:
پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت کاربرد کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر منظور استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در تقسیم Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این پیشه مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید الی با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این کار را سپریدن داد.

صفحه گزیده تر اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

 

 

2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید لغایت به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام دائمی و موقتی

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

 

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت منزه کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و کوشش میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این پیشه منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر نخست گزینه Something else رو گزینش کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در ذیل صفحه رو کلیک کنید.

 

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همش حذف خواهد شد

 

 

 

این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید کار را به درستی اتمام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاک کردن اکانت اینستاگرام پیشه پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

 

پیش از نخست مراحل منزه کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در عقیده داشته باشید:
پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ آدم دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت کاربرد کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر منظور استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در تقسیم Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور زودگذر هدف محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت گذرا غیرفعال کنید که برای این پیشه مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به چهره دائمی
1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید الی با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با به کارگیری خود اپلیکیشن این کار را سپریدن داد.

صفحه گزیده تر اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

 

 

2_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که هدف حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید لغایت به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و مجدد به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به گام دوم نیست.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام دائمی و موقتی

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

 

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما علت منزه کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و کوشش میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این پیشه منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر نخست گزینه Something else رو گزینش کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در ذیل صفحه رو کلیک کنید.

 

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همش حذف خواهد شد

 

 

 

این یعنی اینکه اگر با تصویر پایین روبرو شدید کار را به درستی اتمام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه یادگارها آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, هک مخفی گوشی
محققان امنیتی به روشی جدید برای هک گوشی ها و بلندگوهای هوشمند دست یافته اند که در قالب آن از لیزر برای صدور مخفیانه فرامین صوتی برای فعال کردن بلندگوهای مذکور استفاده می شود. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، با استفاده از این روش می توان برخی گوشی های مجهز به دستیار صوتی و هر بلندگوی هوشمندی را هک کرد، حتی اگر فاصله منبع منتشرکننده لیزر از بلندگو بیش از صد متر باشد.

 

نشانگرهای لیزری که برای انتشار نور لیزر به کار می روند، قابلیت فریب دادن بلندگوهای هوشمند، گوشی های همراه و تبلت ها را دارند و می توانند از قابلیت درک فرامین صوتی این دستگاه های الکترونیک برای فعال کردن آنها و اجرای برنامه ها و دستورات مختلف سواستفاده کنند.

 

حالا این ضعف برای سواستفاده گسترده به کار گرفته شده و محققان ژاپنی و آمریکایی با همکاری یکدیگر از این روش برای خرید اقلام مختلف از طریق بلندگوهای هوشمند بهره گرفته اند.

 

آنان با فعال کردن دستیار صوتی شرکت های گوگل، آمازون و اپل از طریق تاباندن اشعه لیزر نشانگرهای لیزری بر روی میکروفون بلندگوهای مختلف هوشمند، برای خرید غیرقانونی و مخفیانه اقدام کرده اند.

 

پژوهشگران مذکور بعد از هفت ماه کار تحقیقاتی موفق به هک کردن دهها بلندگو در فواصل ۷۰ تا ۱۱۰ متری از منبع انتشار لیزر شده اند. برای متمرکز کردن لیزر بر روی میکروفون بلندگوهای هدف از لنزهای تله فوتو استفاده شده است. به همین شیوه بلندگوی گوگل هوم فریب داده شد تا درب پارکینگ یک منزل را با صدور فرمان صوتی باز کند.

 

به گفته محققان یک صفحه کوچک به نام دیافراگم در داخل میکروفن این دستگاه ها وجود دارد که در صورت برخورد صدا حرکت می کند و لیزر می تواند این حرکت را تکرار کرده و آن را به علائم برقی تبدیل کند که دستگاه قادر به درک آن باشد. از این روش برای باز کردن قفل هوشمند درب ها هم می توان استفاده کرد.

 

پژوهشگران مذکور می گویند این موضوع را به اطلاع شرکت های تسلا، فورد، آمازون،اپل و گوگل رسانده اند تا آنها هر چه سریع تر شیوه طراحی میکروفون بلندگوهای هوشمند خود را تغییر دهند. این روش تا به حال برای هک بلندگوی گوگل هوم، نست، بلندگوی اکو پلاس / شو / دات، پرتال مینی فیس بوک، فایرکیوب تی وی، اکو بی ۴، دستیار صوتی سیری آیفون ایکس آر، آی پد ۶th Gen، دستیار صوتی گوشی های گالکسی اس ۹ و پیکسل ۲ گوگل استفاده شده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040141.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
طبق اخباری جدید نوکیا قصد دارد در بازار هند تلویزیون های هوشمند عرضه کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، نام نوکیا از مدت ها قبل با موبایل های محکم عجین شده است. اما این شرکت پیش از تولید موبایل و در دهه ۹۰ میلادی تلویزیون تولید می کرد.  البته تلاش های نوکیا برای تولید تلویزیون پس از دوره تولید موبایل هیچ گاه مورد توجه قرار نگرفت.

 

اما به نظر می رسد این امر در حال تغییر است و شرکت سعی دارد طیفی از تلویزیون های هوشمند را در هند عرضه کند.

 

به طور دقیق تر، خرده فروشی بزرگ Flipkart در هند تصمیم دارد طیفی از تلویزیون های هوشمند را با برند نوکیا عرضه کند.

 

 در حال حاضر جزئیات این طرح هنوز مشخص نیستند. این در حالی است که شرکت چینی OnePlus نیز در این اواخر تلویزیون های خود را در هند عرضه می کند.

 

 البته عرضه تلویزیون هوشمند در هند برای برند نوکیا اقدام تجاری معقولانه ای به نظر می رسد. بسیاری از مردم در هند از موبایل هایشان به عنوان وسیله اصلی اتصال به اینترنت استفاده می کنند.  بنابراین به دلیل آشنایی  مردم هند با این برند و موبایل های آن احتمالا تلویزیون های نوکیا نیز با استقبال روبرو شوند.

 

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040231.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح
یک قلم هوشمند جدید به کاربران اجازه می‌دهد بر روی هر سطحی یادداشت‌های خود را بنویسند و سپس این متن بطور خودکار بر روی نمایشگر تلفن همراه ظاهر شود.
این قلم هوشمند موسوم به Phree همچنین به عنوان یک هدست بلوتوث عمل کرده و اطلاعات تلفن همراه را روی یک نمایشگر داخلی نشان می‌دهد. قلم Phree توسط شرکت فناوری‌های OTM ساخته شده است. این قلم هوشمند از فناوری سنجش ترجمه نوری به همراه یک حسگر تداخل‌سنج لیزر سه‌بعدی برای پیگیری حرکت استفاده می‌کند.

 

قیمت قلم هوشمند Phree, قابلیت های قلم هوشمند Phree,قلم هوشمند

قلم Phree در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه شده است

 

این فناوری بویژه از لیزرهای رهگیری حرکت برای پیگری حرکات قلم و شکل حروف استفاده می‌کند. این حروف بر روی همه سطوح از جمله میز، صندلی، دست و حتی دیوار قابل رهگیری است. این حروف توسط بلوتوث بر روی نمایشگر و روی طیفی از برنامه‌های سازگار مانند OneNote، Office یا وایبر تایپ می‌شود.


قلم Phree با یادگیری شیوه نوشتار فرد و حالت گرفتن آن توسط کاربر، می‌تواند به عنوان یک ابزار بیومتری استفاده شود. علاوه بر آن، Phree می‌تواند نقش‌ها، حاشیه‌نویسی‌ها و سایر نمادها را شناسایی کند تا کاربران بتوانند شکلک‌های طراحی دستی را ارسال کنند. همچنین نمایشگر کوچک روی این قلم اطلاعات و پیامکهایی را نمایش می‌دهد که بطور مستقیم از روی نمایشگر قابل پاسخگویی است.

 

قلم هوشمند Phree, قابلیت های قلم هوشمند Phree,کاربردهای قلم هوشمند

قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح

 
قلم هوشمند Phree از یک بلندگوی داخلی برخوردار بوده، از این رو می‌توان از آن به عنوان یک هدست بلوتوث برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی استفاده کرد. طول پیش‌ساخت این قلم 142 میلی‌متر، عرض آن 18 میلی‌متر و ضخامت آن 8.5 میلی‌متر است. قلم Phree با وزن 30 گرم در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه شده است.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/ability3-answer2-typing.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شارژ تلفن همراه با خاک گیاهان
مهندسان شرکتی در شیلی یک شارژر یواس‌بی تولید کرده‌اند که انرژی را از درون خاک جمع‌آوری کرده و با آن، تلفن همراه را شارژ می‌کند.
یک گیاه می‌تواند تلفن همراه هوشمند را در 1.5 ساعت شارژ کرده یا برق لازم برای لامپ‌ها و سایر دستگاه‌ها را تأمین کند. نمونه پیش‌ساخت این فناوری که E-Kaia نام دارد، توسط اولین آراونا، کامیلا روپسیش و کارولینا گوئررو ساخته شده است. این سه نفر در سال 2009 زمانی که دانشجوی دانشگاه Duoc و دانشگاه ملی آندرس بلو بودند، این فناوری را ساختند.

 

یک مدار زیستی در زیر خاک دفن شده و یک خروجی یو‌اس‌بی در بالای گلدان گیاه قرار می‌گیرد. در زمان فتوسنتز، گیاهان به تولید مواد ارگانیک پرداخته که به رشد آن کمک می‌کند. گیاهان بویژه انرژی نور را به انرژی شیمیایی تبدیل می‌کنند. موجودات ریز طبیعی در اطراف ریشه، این ترکیبات را برای تولید انرژی لازم به منظور رشد گیاه تجزیه می‌کنند، اما برخی الکترون‌ها به شکل محصول فرعی منتشر می‌شوند.

 

نور خورشید وارد کلروپلاست گیاه شده و آب به اکسیژن، پروتون و الکترون تجزیه می‌شود. مدار زیستی شامل یک الکترود است که الکترون‌ها را گرفته و آن را به شکل الکتریسیته جمع‌آوری می‌کند. از آنجایی که همه الکترون‌ها مورد نیاز نیستند، جمع‌آوری آن‌ها به گیاه آسیبی نمی‌رساند. به گفته سازندگان، این فناوری می‌تواند تا حدود 600 میلی‌آمپر خروجی بدهد که برای شارژ کردن یک تلفن همراه در 1.5 ساعت کافی است.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/mobile3-phone2-recharge.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1. وارد سیستم نظرسنجی از مشتریان شوید

شرکت های میانه و کبیر بیشتر به چهره منظم نظرسنجی هایی را به شیوه های مختلف از مشتریان خود انجام می دهند. این نظرسنجی ها طیف وسیعی از موضوعات همانند میزان خوشنودی از کیفیت محصولات، میزان خوشنودی از خدمات پس از فروش، میزان رضایت از فرایند خرید (از موعد برگزیدن فرآورده الی گرفتن آن) و ... را در بر می گیرد. این نظرسنجی ها منابع ارزشمندی برای آشنایی با کمپانی و جایگاه آن در بازار و در میانی مشتریان است. نمراتی که از این نظرسنجی ها در می آید، نقاط قوت و ضعف سازمان را می شناساند.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

نکته عملی: تمامی شرکت هایی که گواهی مدیریت کیفیت (ISO) دارند، حائز سیستم مدون نظرسنجی هستند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روش اتمام نظرسنجی ها را بررسی کنید. آنها را با روش های استاندارد بسنجید. اگر پیشنهادی دارید ارائه دهید.

برای مرتفع کردن نقاط ضعفی که در این فرایند می بینید، رهنمود دهید. اگر هم شرکت فاقد این سیستم بود، کارتان را از همین جا شروع کنید. یک سیستم خوب برای نظرسنجی از مشتریان در موضوعات مختلف راه بیندازید. مدیران از نظرسنجی ها خوش شان می آید. آنها اخ دارند بدانند در شرکت شان چه تازه است. کجای کارشان ایراد دارد و مشتریان درباره آنها چه اندیشه می کنند.

2. یکی از ارزشمندترین دارایی های هر شرکت، بانک اطلاعاتی شکایات و پیشنهادات آن است

تمام خواسته های مشتریان در غُر زدن های شان است. آنها در باره خواسته های شان اختصار نمی آیند و مدام ایراد می گیرند و خواسته های پشت سر هم دارند. این خواسته ها به عنوان شکایت یا پیشنهاد در فایل های مخصوصی ثبت می شوند. البته برای شرکت هایی که حائز گواهی مدیریت کیفیت (ISO) هستند، به این فایل ها رجوع کنید و الی می توانید اطلاعات کسب کنید.

نکته عملی: همان طور که گفته شد، اگر بخت داشته باشید و بتوانید در شرکتی که برخی مواقع مدیریت کیفیت (ISO) دارد استخدام شوید، برخی کارها از قبل انجام شده و اطلاعات موجود است. و اگر هم نتوانستید در چنین شرکتی شغل کنید، خودتان دست به پیشه شوید و شروع به گرفتن پیشنهادات و شکایات مشتریان شوید.

این کار را از راه های گوناگون مشابه نظرسنجی ها، تماس تصادفی و غیره می توانید انجام دهید اما یادتان نرود، فقط گرفتن گلایه یا توصیه مهم نیست. مهم تر از آن این است که آن را تا انتها قبل ببرید، حلش کنید، مشتری را خشنود کنید و در نهایت گرد از ایرادات عملکرد سازان را رفع نمایید.

گام دوم: مشتریان

اگر بتوانید مشتریان تان را بشناسید، به چند برتری مهم دست پیدا می کنید:

اول: از جایگاه کمپانی در بازار اطلاعات نکویی به دست می آورید.

از این طریق می توانید نام بازرگانی (Brand) کمپانی را که ارزشمندترین دارایی های کمپانی است، بشناسید. می توانید عواملی را که باعث قوت دریافت آن شده اند، دریابید و در برنامه های تبلیغاتی تان بر آنها تکیه کنید. می توانید عوامل آسیب زننده به نام تجاری را کشف کنید و با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت، سعی در تقویت آن کنید. (این شغل از طرفی هم مایه جلب پروا مدیریت به شما می شود.) همین یعنی کلی شغل برای انجام دادن.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

دوم: مشتریان تان را می شناسید.

این یک مزیت کبیر برای شما به عنوان بازاریاب است. همین اطلاعات مایه می شود که در طراحی محصولات جدید، یا هر شغل دیگری عقیده شما را بپرسند چون فقط شمایید که با مشتری در وابستگی هستید و خواسته های او را می دانید. این اطلاعات به تدریج شما را در سازمان مهم می کند و اگر بتوانید با حفظ پیوستگی با مشتریان اطلاعات تان را نسبت به آنها افزایش دهید، روز به روز در سازمان مهم تر می شوید.

یادتان نرود که نیازی نیست از همه چیز سر در بیاورید اما این طور اطلاعات باعث می شود که دیگر واحدهای سازمان نیاز داشته باشند الی شما به کل چیز احاطه داشته باشید، به خصوص گل سرسبد سازمان یعنی واحد پژوهش و توسعه.

سوم: با دنبال شکایات و خواسته های مشتریان، می توانید خود را به آنها بشناسانید.

یکی از زیرمجموعه های واحد بازاریابی واحد پیوستگی با مشتریان است. بازاریابی و فروش در ایران چگونه باید انجام شود؟ با پیگیری خواسته های مشتریان و برآورده کردن خواسته های آنان و جلب خوشنودی شان، واحد خویش را به آنان بشناسانید.

پس از مدتی مشتریان یکتا شما و خط تلفن شما را به عنوان دروازه شرکت می شناسند. اینگونه به چهره خودکار اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و شرکت هم شما را نقطه ارتباطی خویش با دنیای خارج در نظر می گیرد.

چهارم: برخی مواقع اوقات پیش می آید که از سایر واحدهای سازمان به خصوص یکتا تحقیق و گسترش درخواست سپریدن تحقیقات موردی به شما می شود.

اگر این تحقیقات درباره ایده برای محصول جدید باشد، در فایل پیشنهادات راز بکشید، بعضی از مشتریان ذهن فعالی دارند و ایده های خوبی می دهند.

پنجم: از راه پیشنهادات و شکایات و تعقیب آنها، می توانید مشتریان تان را دسته بندی کنید.

حدود 10 درصد از مشتریان هستند که اطلاعات و تجربه بالاتری نسبت به دیگران دارند. آنها را جدا کنید و در یک فایل جداگانه نام شان را بیاورید.

به قصد اتمام تحقیقات تحلیلی که دربایستن به نزاکت و تجربه زیادی است (و نمی توانید به هر کسی رجوع کنید)، این بانک اطلاعاتی به دردتان می خورد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

1. وارد سیستم نظرسنجی از مشتریان شوید

شرکت های میانه و کبیر بیشتر به چهره منظم نظرسنجی هایی را به شیوه های مختلف از مشتریان خود انجام می دهند. این نظرسنجی ها طیف وسیعی از موضوعات همانند میزان خوشنودی از کیفیت محصولات، میزان خوشنودی از خدمات پس از فروش، میزان رضایت از فرایند خرید (از موعد برگزیدن فرآورده الی گرفتن آن) و ... را در بر می گیرد. این نظرسنجی ها منابع ارزشمندی برای آشنایی با کمپانی و جایگاه آن در بازار و در میانی مشتریان است. نمراتی که از این نظرسنجی ها در می آید، نقاط قوت و ضعف سازمان را می شناساند.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

نکته عملی: تمامی شرکت هایی که گواهی مدیریت کیفیت (ISO) دارند، حائز سیستم مدون نظرسنجی هستند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روش اتمام نظرسنجی ها را بررسی کنید. آنها را با روش های استاندارد بسنجید. اگر پیشنهادی دارید ارائه دهید.

برای مرتفع کردن نقاط ضعفی که در این فرایند می بینید، رهنمود دهید. اگر هم شرکت فاقد این سیستم بود، کارتان را از همین جا شروع کنید. یک سیستم خوب برای نظرسنجی از مشتریان در موضوعات مختلف راه بیندازید. مدیران از نظرسنجی ها خوش شان می آید. آنها اخ دارند بدانند در شرکت شان چه تازه است. کجای کارشان ایراد دارد و مشتریان درباره آنها چه اندیشه می کنند.

2. یکی از ارزشمندترین دارایی های هر شرکت، بانک اطلاعاتی شکایات و پیشنهادات آن است

تمام خواسته های مشتریان در غُر زدن های شان است. آنها در باره خواسته های شان اختصار نمی آیند و مدام ایراد می گیرند و خواسته های پشت سر هم دارند. این خواسته ها به عنوان شکایت یا پیشنهاد در فایل های مخصوصی ثبت می شوند. البته برای شرکت هایی که حائز گواهی مدیریت کیفیت (ISO) هستند، به این فایل ها رجوع کنید و الی می توانید اطلاعات کسب کنید.

نکته عملی: همان طور که گفته شد، اگر بخت داشته باشید و بتوانید در شرکتی که برخی مواقع مدیریت کیفیت (ISO) دارد استخدام شوید، برخی کارها از قبل انجام شده و اطلاعات موجود است. و اگر هم نتوانستید در چنین شرکتی شغل کنید، خودتان دست به پیشه شوید و شروع به گرفتن پیشنهادات و شکایات مشتریان شوید.

این کار را از راه های گوناگون مشابه نظرسنجی ها، تماس تصادفی و غیره می توانید انجام دهید اما یادتان نرود، فقط گرفتن گلایه یا توصیه مهم نیست. مهم تر از آن این است که آن را تا انتها قبل ببرید، حلش کنید، مشتری را خشنود کنید و در نهایت گرد از ایرادات عملکرد سازان را رفع نمایید.

گام دوم: مشتریان

اگر بتوانید مشتریان تان را بشناسید، به چند برتری مهم دست پیدا می کنید:

اول: از جایگاه کمپانی در بازار اطلاعات نکویی به دست می آورید.

از این طریق می توانید نام بازرگانی (Brand) کمپانی را که ارزشمندترین دارایی های کمپانی است، بشناسید. می توانید عواملی را که باعث قوت دریافت آن شده اند، دریابید و در برنامه های تبلیغاتی تان بر آنها تکیه کنید. می توانید عوامل آسیب زننده به نام تجاری را کشف کنید و با ارائه پیشنهاداتی به مدیریت، سعی در تقویت آن کنید. (این شغل از طرفی هم مایه جلب پروا مدیریت به شما می شود.) همین یعنی کلی شغل برای انجام دادن.

بازاریابی را از کجا و چگونه باید آغاز کنیم؟

دوم: مشتریان تان را می شناسید.

این یک مزیت کبیر برای شما به عنوان بازاریاب است. همین اطلاعات مایه می شود که در طراحی محصولات جدید، یا هر شغل دیگری عقیده شما را بپرسند چون فقط شمایید که با مشتری در وابستگی هستید و خواسته های او را می دانید. این اطلاعات به تدریج شما را در سازمان مهم می کند و اگر بتوانید با حفظ پیوستگی با مشتریان اطلاعات تان را نسبت به آنها افزایش دهید، روز به روز در سازمان مهم تر می شوید.

یادتان نرود که نیازی نیست از همه چیز سر در بیاورید اما این طور اطلاعات باعث می شود که دیگر واحدهای سازمان نیاز داشته باشند الی شما به کل چیز احاطه داشته باشید، به خصوص گل سرسبد سازمان یعنی واحد پژوهش و توسعه.

سوم: با دنبال شکایات و خواسته های مشتریان، می توانید خود را به آنها بشناسانید.

یکی از زیرمجموعه های واحد بازاریابی واحد پیوستگی با مشتریان است. بازاریابی و فروش در ایران چگونه باید انجام شود؟ با پیگیری خواسته های مشتریان و برآورده کردن خواسته های آنان و جلب خوشنودی شان، واحد خویش را به آنان بشناسانید.

پس از مدتی مشتریان یکتا شما و خط تلفن شما را به عنوان دروازه شرکت می شناسند. اینگونه به چهره خودکار اطلاعات به سمت شما سرازیر می شود و شرکت هم شما را نقطه ارتباطی خویش با دنیای خارج در نظر می گیرد.

چهارم: برخی مواقع اوقات پیش می آید که از سایر واحدهای سازمان به خصوص یکتا تحقیق و گسترش درخواست سپریدن تحقیقات موردی به شما می شود.

اگر این تحقیقات درباره ایده برای محصول جدید باشد، در فایل پیشنهادات راز بکشید، بعضی از مشتریان ذهن فعالی دارند و ایده های خوبی می دهند.

پنجم: از راه پیشنهادات و شکایات و تعقیب آنها، می توانید مشتریان تان را دسته بندی کنید.

حدود 10 درصد از مشتریان هستند که اطلاعات و تجربه بالاتری نسبت به دیگران دارند. آنها را جدا کنید و در یک فایل جداگانه نام شان را بیاورید.

به قصد اتمام تحقیقات تحلیلی که دربایستن به نزاکت و تجربه زیادی است (و نمی توانید به هر کسی رجوع کنید)، این بانک اطلاعاتی به دردتان می خورد.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لامپی که بلندگو می‌شود
شرکت سونی نوعی لامپ حبابی ارائه داده که نقش بلندگو را نیز همزمان ایفا می‌کند و با بلوتوث و برنامه‌های نرم‌افزاری گوشی هوشمند جفت می‌شود.
این سامانه به نام LSPX-100E26J درست مانند یک لامپ حبابی ال‌ای‌دی استاندارد نصب می‌شود و با برنامه‌های نرم‌افزاری اندروید یا iOS همراه خود سازگار است. این برنامه نرم‌افزاری به کاربران امکان کنترل‌کردن خروجی صوتی لامپ را می‌دهد. کنترل از راه دور همچنین امکان سازگارکردن صدا و شفافیت لامپ را فراهم می‌کند.

 

سونی مدعی است از فناوری ویژه‌ای برای به حداقل‌رساندن هر نوع سایه ایجادشده توسط مکانیسم بلندگو در درون لامپ کمک گرفته است. بخش نوردهی لامپ هفت وات نیروی برق و بلندگو نیز حدود دو وات نیرو مصرف می‌کند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/bulbs3-speaker.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح
یک قلم هوشمند جدید به کاربران اجازه می‌دهد بر روی هر سطحی یادداشت‌های خود را بنویسند و سپس این متن بطور خودکار بر روی نمایشگر تلفن همراه ظاهر شود.
این قلم هوشمند موسوم به Phree همچنین به عنوان یک هدست بلوتوث عمل کرده و اطلاعات تلفن همراه را روی یک نمایشگر داخلی نشان می‌دهد. قلم Phree توسط شرکت فناوری‌های OTM ساخته شده است. این قلم هوشمند از فناوری سنجش ترجمه نوری به همراه یک حسگر تداخل‌سنج لیزر سه‌بعدی برای پیگیری حرکت استفاده می‌کند.

 

قیمت قلم هوشمند Phree, قابلیت های قلم هوشمند Phree,قلم هوشمند

قلم Phree در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه شده است

 

این فناوری بویژه از لیزرهای رهگیری حرکت برای پیگری حرکات قلم و شکل حروف استفاده می‌کند. این حروف بر روی همه سطوح از جمله میز، صندلی، دست و حتی دیوار قابل رهگیری است. این حروف توسط بلوتوث بر روی نمایشگر و روی طیفی از برنامه‌های سازگار مانند OneNote، Office یا وایبر تایپ می‌شود.


قلم Phree با یادگیری شیوه نوشتار فرد و حالت گرفتن آن توسط کاربر، می‌تواند به عنوان یک ابزار بیومتری استفاده شود. علاوه بر آن، Phree می‌تواند نقش‌ها، حاشیه‌نویسی‌ها و سایر نمادها را شناسایی کند تا کاربران بتوانند شکلک‌های طراحی دستی را ارسال کنند. همچنین نمایشگر کوچک روی این قلم اطلاعات و پیامکهایی را نمایش می‌دهد که بطور مستقیم از روی نمایشگر قابل پاسخگویی است.

 

قلم هوشمند Phree, قابلیت های قلم هوشمند Phree,کاربردهای قلم هوشمند

قلم هوشمند با قابلیت پاسخگویی به تماس تلفنی و تایپ روی همه سطوح

 
قلم هوشمند Phree از یک بلندگوی داخلی برخوردار بوده، از این رو می‌توان از آن به عنوان یک هدست بلوتوث برای پاسخگویی به تماس‌های تلفنی استفاده کرد. طول پیش‌ساخت این قلم 142 میلی‌متر، عرض آن 18 میلی‌متر و ضخامت آن 8.5 میلی‌متر است. قلم Phree با وزن 30 گرم در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی ارائه شده است.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/ability3-answer2-typing.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اجاق هوشمندی که با دیدن می‌پزد
سرآشپران حرفه‌ای سال‌ها آموزش می‌بینند تا یاد بگیرد دقیقا چگونه مرغ برشته شده و یا کیک پای توت‌فرنگی بپزند. اما راه جدیدی وجود دارد که بدون آموزش به همان نتیجه دست یافت. یک استاراپ در سانفرانسیسکو اجاقی هوشمند به نام June تولید کرده که به طور اتوماتیک غذایی که در آن قرار می‌گیرد را تشخیص می‌دهد و آن را کاملا می‌پزد.

 

 اجاق هوشمند June که روی میز قرار می‌گیرد آنقدر بزرگ هست که بتوان یک پیتزا یا مرغ درسته را در آن قرار داد. ویژگیهای  اجاق هوشمند June یک صفحه نمایش 5 اینچی، ترازوی دیجیتالی و پردازنده Nvidia دارد. در شیشه‌ای آن عمل‌آوری شده تا داغ نشود و المنت‌های گرم‌کننده داخلی آن از فیبر کربنی ساخته شده و همچنین دارای قابلیت تنظیم وای‌فای را دارد.

 

اما چیزی که باعث وجه تمایزاجاق هوشمند June با دیگر وسایل خانه را سبب می‌شود، نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که توانایی تشخیص غذایش را فراهم می‌کند. داخل اجاق هوشمند June یک دوربین HD قرار دارد که با الگوریتم‌های هوشمند ماشینی ترکیب می‌شود و ترازوی تعبیه شده در آن نوع غذایی که در آن قرار گرفته و زمان لازم برای پخت را تشخیص می‌دهد. شرکت هوشمند June گفته که در حال حاضر توانایی تشخیص غذاهای رایج مانند گوشت‌ها و نان را دارد اما در آینده دقیق‌تر خواهد شد و پایگاه داده‌اش گسترش می‌یابد. مدیر و موسس شرکت اجاق هوشمند June ، مت وان هورن، گفت: “در حال حاضر استیک، مرغ، ماهی سفید، ماهی سالمون، بیکن، خمیر کیک، مخلوط براونی، تست و همبرگر را تشخیص می‌دهد.”

 

اجاق هوشمند June,اجاق گاز هوشمند,ویژگیهای اجاق هوشمند June

داخل اجاق هوشمند June یک دوربین HD قرار دارد

 

به همراه این اجاق هوشمند یک اپ هم ارائه می‌شود که روی پروسه پخت غذا نظارت دارد و وقتی کار انجام شد و یا نزدیک به انتهای کار باشد، هشدارهایی ارسال می‌کند. از این اپ می‌توان برای کنترل از راه دور نیز استفاده نمود تا دمای اجاق Juneرا تغییر داد و یا کاملا آن را خاموش نمود. همچنین تصاویری زنده از دوربین اجاق گازهوشمند را پشتیبانی می‌کندوازکاربردهای اجاق هوشمند تا بتوان بر پروسه پخت از راه دور نظارت داشت. این اپ دستور پخت‌هایی نیز ارائه می‌دهد تا به کاربر برای تصمیم‌گیری در پخت غذا کمک نماید.

در آخر، June دارای یک دماسنج هسته‌ای است تا بتواند دمای درونی آنچه در حال پخت است را مشخص کند درست مانند دماسنج‌های دستی که در استیک و پخت استفاده می‌شود

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/cooking3-intelligence2-see.html



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بطری آب هوشمند که با حس تشنگی می‌درخشد
محققان آمریکایی یک بطری آب طراحی کرده‌اند که در زمان احساس تشنگی کاربر، می‌درخشد. بطری هوشمند HidrateMe با استفاده از یک حسگر و برنامه تلفن هوشمند، به جای یک دوست کوچک آبرسان عمل کرده که مراقب سلامت فرد است.


یک برنامه رایگان که با بلوتوث همگام‌سازی می‌شود، میزان آب مصرفی کاربر را پیگیری کرده و میزان نوشیدنی لازم برای وی را بر اساس فیزیک بدن مانند قد و ون و همچنین موقعیت، ارتفاع و رطوبت تخمین می‌زند. کم شدن آب بدن اتفاق ناخوشایندی است که می‌تواند خطرناک هم باشد و علائم آن، سردرد،‌سرگیجه و درد عضلانی است.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/intelligent3-water2-shines.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Muse هدبندی برای کنترل استرس !
استرس تبدیل به یکی از یاران همیشگی انسان های عصر امروزی شده تا جایی که برخی برای غلبه بر این حس به مصرف داروهای آرامش بخش روی می آورند. این موضوع در حالی است که فناوری در سال های اخیر به کمک انسان ها شتافته تا زندگی بهتری را برای آنها رقم بزند.


گجت های بسیاری برای کنترل و مدیریت استرس تولید و روانه بازار فناوری شده اند که از میان آنها می توان به ساعت، دستبند و همینطور هدفون های هوشمندی را نام برد که این امکان را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. اکنون گجت جدید و متفاوتی با همین قابلیت تولید و عرضه شده که می تواند سودمند و مفید باشد.


محققان امریکایی موفق به ساخت هدبند متفاوتی به نام Muse شده اند که به کنترل امواج مغزی کاربر پرداخته و واکنش های متفاوتی را در برابر استرس وارد شده به شخص بروز می دهد. هدبند Muse می تواند نقش متفاوتی در مدیریت و همینطور کنترل استرس ایفا کند.

 

کنترل استرس با گجت Muse, هدبند Muse, کنترل استرس

  استفاده طولانی مدت از گجت Muse می تواند باعث آرامش و  تمرکز بیشتر شود

 

از قابلیت های هدبند Muse می توان به مجهز بودن به هفت حسگر EEG را نام برد که هر گونه فعالیت الکتریکی نامرتب در مغز را شناسایی و اطلاعات را به نرم افزاری که روی اسمارت فون ها نصب می شود، ارسال می کند.


گجت Muse با نرم افزاری که Calm نامیده می شود و باید روی اسمارت فون یا تبلت ها نصب شود، ارتباط برقرار می کند و به کاربرانش اجازه می دهد تا از وضعیت خود اطلاع پیدا کنند. این نرم افزار از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS را برخوردار است. مخترعان گجت Muse معتقدند استفاده طولانی مدت از این گجت می تواند در آرامش و همینطور تمرکز بیشتر کاربران نقش به سزایی را ایفا کند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/head3-control2-stress.html



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اجاق هوشمندی که با دیدن می‌پزد
سرآشپران حرفه‌ای سال‌ها آموزش می‌بینند تا یاد بگیرد دقیقا چگونه مرغ برشته شده و یا کیک پای توت‌فرنگی بپزند. اما راه جدیدی وجود دارد که بدون آموزش به همان نتیجه دست یافت. یک استاراپ در سانفرانسیسکو اجاقی هوشمند به نام June تولید کرده که به طور اتوماتیک غذایی که در آن قرار می‌گیرد را تشخیص می‌دهد و آن را کاملا می‌پزد.

 

 اجاق هوشمند June که روی میز قرار می‌گیرد آنقدر بزرگ هست که بتوان یک پیتزا یا مرغ درسته را در آن قرار داد. ویژگیهای  اجاق هوشمند June یک صفحه نمایش 5 اینچی، ترازوی دیجیتالی و پردازنده Nvidia دارد. در شیشه‌ای آن عمل‌آوری شده تا داغ نشود و المنت‌های گرم‌کننده داخلی آن از فیبر کربنی ساخته شده و همچنین دارای قابلیت تنظیم وای‌فای را دارد.

 

اما چیزی که باعث وجه تمایزاجاق هوشمند June با دیگر وسایل خانه را سبب می‌شود، نرم‌افزار و سخت‌افزاری است که توانایی تشخیص غذایش را فراهم می‌کند. داخل اجاق هوشمند June یک دوربین HD قرار دارد که با الگوریتم‌های هوشمند ماشینی ترکیب می‌شود و ترازوی تعبیه شده در آن نوع غذایی که در آن قرار گرفته و زمان لازم برای پخت را تشخیص می‌دهد. شرکت هوشمند June گفته که در حال حاضر توانایی تشخیص غذاهای رایج مانند گوشت‌ها و نان را دارد اما در آینده دقیق‌تر خواهد شد و پایگاه داده‌اش گسترش می‌یابد. مدیر و موسس شرکت اجاق هوشمند June ، مت وان هورن، گفت: “در حال حاضر استیک، مرغ، ماهی سفید، ماهی سالمون، بیکن، خمیر کیک، مخلوط براونی، تست و همبرگر را تشخیص می‌دهد.”

 

اجاق هوشمند June,اجاق گاز هوشمند,ویژگیهای اجاق هوشمند June

داخل اجاق هوشمند June یک دوربین HD قرار دارد

 

به همراه این اجاق هوشمند یک اپ هم ارائه می‌شود که روی پروسه پخت غذا نظارت دارد و وقتی کار انجام شد و یا نزدیک به انتهای کار باشد، هشدارهایی ارسال می‌کند. از این اپ می‌توان برای کنترل از راه دور نیز استفاده نمود تا دمای اجاق Juneرا تغییر داد و یا کاملا آن را خاموش نمود. همچنین تصاویری زنده از دوربین اجاق گازهوشمند را پشتیبانی می‌کندوازکاربردهای اجاق هوشمند تا بتوان بر پروسه پخت از راه دور نظارت داشت. این اپ دستور پخت‌هایی نیز ارائه می‌دهد تا به کاربر برای تصمیم‌گیری در پخت غذا کمک نماید.

در آخر، June دارای یک دماسنج هسته‌ای است تا بتواند دمای درونی آنچه در حال پخت است را مشخص کند درست مانند دماسنج‌های دستی که در استیک و پخت استفاده می‌شود.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/cooking3-intelligence2-see.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 SLEEPsense گجتی برای کنترل خواب کاربران
گجت های متفاوت و بسیاری از سوی کمپانی ها یا شرکت های مختلف برای رصد یا ارتقاء خواب کاربران تولید و عرضه می شوند. سامسونگ محصول جدیدی را با نام SLEEPsense عرضه کرده که به کنترل و چگونگی خواب کاربرانش می پردازد.


سنسور جدید کمپانی سامسونگ از ضخامتی حدودا یک سانتی متری برخوردار شده که در زیر تخت یا بستر کاربران قرار گرفته و از این طریق می تواند به رصد میزان خواب و همینطور استراحت کاربرانش در طول شبانه روز پرداخته و داده ها را با آنها به اشتراک بگذارد. این گجت هوشمند علاوه بر رصد خواب کاربرانش می تواند با سایر گجت ها نیز ارتباط برقرار کند. برای مثال، سنسور  SLEEPsense می تواند با سیستم تهویه هوا، تلویزیون یا حتی درب های ورودی هوشمند ارتباط برقرار کند تا بر کیفیت خواب کاربرانش افزوده شود.

 

ویژگیهای گجت SLEEPsense,اختراعات جدید,گجت SLEEPsense برای کنترل خواب

 SLEEPsense می تواند با سیستم تهویه هوا، دربهای ورودی هوشمند و ... ارتباط برقرار کند

 

 کاربران در زمان استراحت به سادگی و بدون اینکه بستر خود را ترک کنند، با استفاده از سنسور  SLEEPsense و با ارسال دستوری ساده می توانند تلویزیون یا لامپ ها را خاموش کنند. از دیگر ویژگی های  سنسور SLEEPsense می توان به فناوری  EarlySense در آن اشاره کرد که قادر به کنترل علائم حیاتی کاربرانش مانند ضربان قلب، میزان تنفس و ... است. کاربران با استفاده از این گجت هوشمند می توانند به بررسی میزان یا کیفیت خواب خود پرداخته تا استراحت بهتری را تجربه کنند. SLEEPsense با برقراری ارتباط با اسمارت فون یا تبلت ها می تواند اطلاعات و داده ها را به کاربرانش منتقل کند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/sleep3-sense3-control.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()