نوشته شده توسط : ساحل

بهترین طراح سایت در کرج : کار را به کارشناس بسپارید، اگر به دنبال راه اندازی تارنما هستید، کارآزمودگان حرفه ای آریا کیان همواره در کنار شما هستند. جهت مشاوره مجانی با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

 

با رشد و پیشرفت تند در دنیای مجازی و اینترنت، خیلی از کسب و کارها به سمت سرمایه گذاری اینترنتی روی آورده اند. این پیشه عملا احتیاج به بستر مناسب که همان سایت می باشد را دارد. کمپانی آریا کیان در گویه طراحی سایت در کرج تکاپو می نماید.

 

قیمت طراحی سایت در کرج :
هزینه تاسیس تارنما بستگی به امکاناتی دارد که احتیاج هست سایت شما داشته باشد. بعد نخستین قدم این است که نیازها و خواسته های شما از سایت مشخص شود تا بتوان برآورد هزینه کرد. برای تعیین خرج کافیست با آریا کیان تماس بگیرید. 02634320755
لینک تماس با ما

 

اگر منظور دارید سایت بسازید و یا ساختار آن را تغییر دهید و بروز نمایید با ما همراه شوید، لغایت در لینک های برتر پیمان گیرید.

حتی اگر در فکر کسب و کاری هستید با مشاوران مجموعه ما کسب و کارتان را آنالیز کنید و یک طرح جامع برای کسب و کارتان پایه ریزی نمایید و در پایان یک سایت با کیفیت و با سئو بالا برای خودتان داشته باشید.

طراحی سایت حرفه ای در کرج
دنیای تکنولوژی، امروزه کاربران را به سمتی می کشاند که برای گرفتن و خرید هر چیزی به اینترنت روی بیاورند.

اگر کسب و کار شما در این رسانه عظیم ثبت نشده باشد، جایگاهی برای ابقاء در حوزه نت نخواهید داشت.

طراحی سایت برای سوداگری فرایند آغاز به گستره بازرگانی الکترونیک رابرایتان فراهم می نماید؛ اما فقط اقدام به طراحی سایت کافی نیست، باید سایت خویش را به شرکتی بسپارید که بهره وری سایت شما را بالا ببرد.

دست یابی به بهره وری بالا و فروش اغلب قطعا توان می خواهد، زیرا در زمینه کسب و کارتان قطعا شما نخستین اقدام کننده به داشتن سایت نمی باشید.

به همین دلیل برای ماندن و پیشرفت در این پهنه باید با نیرو قبل بروید و خود را به صفحات اول برسانید لغایت دیده شوید و پایدار بمانید.

بهترین طراح سایت کرج

طراحی سایت ارزان در کرج
در گستره نت و تارنما قطعا بزرگ و کوچک بودن کسب و کار شما ملاک نمی باشد، بلکه کیفیت و روند بهینه سازی سایت می باشد که شما را ماندگار و مطرح می نماید و باعث پررنگ و درخشان تر شدن کسب و کار شما می گردد.
ازدیگر خاصیت های داشتن سایت، رسیدن به میزان درآمد بالا بدون داشتن هزینه های گزاف می باشد؛ که یومیه چند ساعت وقت شما را بیشتر نخواهد گرفت.

شرکت طراحی سایت در کرج : شرکت آریا کیان با مبلغ های زیاد منصفانه بهترین کیفیت را در خدمات طراحی سایت و سئو برای شما عزیزان فراهم می آورد.
طراحی وب سایت کرج : بس است با عدد ما تماس بگیرید الی مشاوران ما بصورت رایگان شما را راهبری کنند.

طراحی سایت تند در کرج
هر معاش که شما کسب و کارتان را دیرتر وارد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج دامنه اینترنت و وب نمایید، از رقبای زیاد زیادی عقب خواهید ماند. پس بهتر است که از همین حالا دست به پیشه شوید و در ساحل رقبای خویش به سرعت رشد خویش بیاندیشید. کمپانی آریا کیان شما را در این مسیر به رشد خوب و پر بازده ای در سریعترین زمان خواهند رساند.

طراحی قالب سایت در کرج
نمای سایت یکتا از خاصیت های مهم دلخواه مشتریان می باشد، که به انگیزه جذب و یا دفع مشتری باید به آن بسیار توجه نمود. طراحان حرفه ای این مجموعه، بر اساس سلیقه و سخیف کاری مشتری قالب های بسیار زیبا و هنری و همچنین کاربر پسند با رعایت اصول سایت سازی را طراحی خواهند کرد.

طراحی سایت با امنیت بالا در کرج
دغدغه بسیاری از کاربران، امنیت بالای سایتشان می باشد که همنشین دارند بدون مزاحمت و خللی در کارشان ، شغل خویش را اتمام دهند. کمپانی آریا کیان همواره تلاش خواهد کرد در این مسیر به اتفاق شما باشد و مشکلی برای سایت شما بوجود نیاید.

 

طراحی سایت ریسپانسیو
سایت های اینترنتی امروزه علاوه بر رایانه، روی تبلت و گوشی های به اتفاق با سایز های گوناگون صفحه نمایش مورد بازدید قرار می گیرد. فلذا طراحی ساختار سایت باید ریسپانسیو باشد، که کل مصرف کنندگان بتوانند آن را بدون سخت باره کاربرد قرار دهند.

 

طراحی سایت در کرج
پشتیبانی سایت اینترنتی در کرج
مسلما شما وقتی سایت را تحویل می گیرید کارتان تمام نمی شود، بلکه تازه وارد بازار بزرگ تجارت الکترونیکی می شوید و باید سعی کنید سایتتان را در رتبه های بالا نگه دارید. شرکت آریا کیان برای راحتی شما مشتریان عزیز ، پنل مدیریت را در برگزیدن شما پیمان می دهد، که برای محتوا گذاری بتوانید کاربرد کنید.

استفاده از این پنل برای شما کاربران عزیز در یک جلسه تعلیم داده می شود و کماکان روند حمایت نیز همواره برای شما آماده است، الی با مرکز حمایت کمپانی در ارتباط باشید و مشکلات و خواسته های خود را رفع نمایید.

طراحی سایت خویش را به ما بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلویزیون ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید، ارائه گارانتی معتبر و معرفی مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون ال جی، گوی سبقت را از سایر برندها ربوده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در بازار رقابت تولید تلویزیون‌های جدید با کیفیت بالا و وضوح تصویر، تلویزیون ال جی جزو برندهایی است که گوی سبقت را از سایر برندها ربوده و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید تلویزیون، ارائه گارانتی معتبر و معرفی مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون‌های ال جی از دیگر خدمات این برند است.

مهندسین و تکنسین‌های مجرب و کارآزموده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی همواره تلاش می‌کنند همگام با پیشرفت تکنولوژی در تلویزیون‌های ال جی بر دانش و مهارت خود بیفزایند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

اگر نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی خود پیدا کردید کافی است با نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز ال جی در شهر خودتان تماس بگیرید. تکنسین‌های مجرب در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و تعمیر تلویزیون در منزل و محل کار شما می‌باشند. البته این توصیه مختص دارندگان تلویزیون با برند ال جی نیست! شما می‌توانید با سپردن تعمیرات هر تلویزیونی به دست افراد ناشی از چاله به چاه بیفتید و یک خرج حسابی روی دست خودتان بگذارید! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی یکی از برندهای معتبر در میان برندهای لوازم خانگی محسوب می‌شود و چنانچه قصد خرید تلویزیون داشته باشید، مسلماً یکی از پیشنهادهای پیش روی شما تلویزیون ال جی است. تکنولوژی بالا در تولید تلویزیون‌های ال جی و ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور و همکاری با مهندسین و تکنسین‌های مجرب در تعمیر تلویزیون‌های ال جی آن را به برندی پرطرفدار در بین افراد در سراسر جهان تبدیل کرده است. در این مقاله سعی داریم با مشکلات و معایبی که گاهی برای تلویزیون‌های ال جی پیش می‌آید آشنا شویم و دلیل تاکید مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی را بررسی کنیم.

مشکلات متداول تلویزیون ال جی

خرابی بک لایت تلویزیون ال جی

برای اینکه صفحه تلویزیون دیده شود نیازمند نور بک لایت است. در واقع بک لایت نور پشت صفحه ال ای دی است که با خراب شدن بک لایت تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می‌شود معمولاً صدا باقی می‌ماند و شما می‌توانید شبکه‌های تلویزیون را عوض کنید. برای اینکه اطمینان داشته باشید که سیاه شدن تصویر تلویزیون به علت خرابی بک لایت است با یک چراغ قوه نور را به صورت مورب به صفحه تلویزیون بتابانید، در صورتی که بتوانید هاله‌ای از تصویر را ببینید بک لایت تلویزیون شما خراب شده است و باید تعمیر و یا تعویض شود.

نیازی به حمل تلویزیون به تعمیرگاه نیست. تعمیر تلویزیون ال جی که بک لایت آن خراب شده در منزل امکان پذیر است. برای تعمیر بک لایت بهتر است که از بهترین نوع قطعه در بازار استفاده شود تا شما چندین سال از بابت سالم بودن تلویزیون خود اطمینان داشته باشید. نمایندگی ال جی سرویس تعمیرات خود را شش ماه به صورت کتبی ضمانت می‌کند. این گارانتی برای آسوده بودن خاطر شماست.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

معمولاً این مشکل در تلویزیون‌های ال ای دی ال جی بیشتر پیش می‌آید. تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد، دلایل متفاوتی دارد، اولین دلیل خرابی بک لایت تلویزیون است. بک لایت مجموعه‌ای از لامپ‌های ال ای دی است که نور را برای نمایش تصویر ایجاد می‌کنند. بک لایت فقط در تلویزیون ال ای دی و ال سی دی وجود دارد. در تلویزیون‌های oled خود پیکسل روشن می‌شود و نیازی به نور زمینه ندارد.

خرابی برد تیکان نیز باعث می‌شود که تصویر تلویزیون قطع شود درحالی که صدا باقی مانده است. برد تیکان وسیله‌ای برای ارسال اطلاعات به صفحه نمایش تلویزیون است. در صورتی که برد تیکان خراب شود تصویر تلویزیون به صورت سرمه‌ای و یا سفید در می‌آید. تعمیر برد تیکان در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی انجام می‌شود.

خرابی برد پاور نیز باعث می‌شود که تصویر تلویزیون قطع شود. وظیفه برد پاور ولت‌رسانی به بک لایت و مین برد تلویزیون است. در صورتی که ولت بک لایت قطع شود تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. برد پاور یا منبع تغذیه نیز در بیشتر موارد قابل تعمیر است. سعی کنید برای حل مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرد نه تعمیرگاه‌های متفرقه تا مشکل تلویزیون شما چند برابر نشود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از مشکلات شایع در تلویزیون‌های ال جی خاموش و روشن شدن متوالی تلویزیون است. معمولاً این خرابی در تلویزیون‌هایی که از عمر آنها ۵ الی ۶ سال می‌گذرد از برد پاور تلویزیون است. در اکثر مواقع مشکل برد پاور تلویزیون با تعویض قطعات فرسوده و سرویس آن حل می‌شود و نیازی به تعویض برد پاور نیست، اما در صورتی که خرابی برد زیاد باشد و یا قطعه مورد نیاز برای تعویض پیدا نشود بهتر است که برد تعویض شود. اگر نیاز به تعویض برد پیدا شد نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی این اطمینان را به شما می‌دهد که از قطعات اورجینال برای تلویزیون شما استفاده کند.

خرابی مین برد نیز باعث به وجود آمدن مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می‌شود. به این صورت که اگر شما از کابل hdmi فرسوده استفاده کنید باعث خرابی این برد خواهد شد.

راه‌های پیشگیری از خرابی مین برد

برای اینکه مین برد تلویزیون ال جی آسیب نبیند سعی کنید هر ۲ سال کابل hdmi خود را تعویض کنید. به هیچ عنوان زمانی که تلویزیون روشن است کابل hdmi را به آن متصل نکنید. برای این کار اول تلویزیون را خاموش کنید بعد اتصالات را انجام دهید.

برای استفاده از فلش مموری حتماً آن را ویروس کشی کنید. یک از عواملی که باعث خرابی مین برد تلویزیون ال جی می‌شود استفاده از فلش مموری ویروسی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4918400/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رشد و توسعه مشاغل به گونه‌ای است که اگر همراه با فناوری های به روز نباشد، برای شرکت مشکلاتی ایجاد می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه سرعت تغییر به گونه‌ای است که مشاغل مدل‌های سنتی خود را رها کرده و حرفه‌ای تر اداره می‌شوند. در گذشته استفاده از دفاتر حسابداری و سوابق حسابداری امری عادی بوده است که محاسبات دستی احتمالاً مستعد خطا هستند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن، امروزه بسیاری از این محاسبات فقط با یک دکمه انجام می‌شود. در حقیقت با استفاده از نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار پخش مویرگی، مستندسازی و محاسبه کلیه ملزومات حسابداری بسیار ساده‌تر از گذشته شده است.

در این میان، پخش کنندگان از نرم افزار برای بهبود فرآیند خود استفاده می‌کنند. در این مطلب در مورد شرکت‌های پخش، نیازهای آنها به نرم افزار پخش کننده مویرگی جدید و بسته نرم افزاری جدید صحبت خواهیم کرد.

پخش مویرگی چیست؟

پخش مویرگی فرآیندی است که شرکت‌ها محصول یا خدمات خود را به مشتری تحویل می‌دهند. به عبارتی توزیع محصولات از تولید کننده تا آخرین خریدار. مویرگ‌ها عروق کوچکی هستند که خون را به سلول‌ها منتقل می‌کنند و با این استعاره سیستم توزیع مویرگی ایجاد کرده‌اند. این یک سیستم ایده‌ای است که باید در همه مشاغل جدی گرفته شود.

بسیاری از شرکت‌ها این کار را در داخل انجام می‌دهند. به عبارت دیگر آنها ابزار، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز خود را دارند و در رده شرکت‌های پخش مویرگی مستقل قرار می‌گیرند.

دسته دیگر مسئولیت توزیع محصولات به یک یا چند شرکت را بر عهده دارند. شرکت‌های پخش مویرگی مستقل تا حد زیادی مسئولیت توزیع محصولات شرکت‌های فعال در صنایع غذایی، دارویی و مواد شوینده را برعهده دارند.

چند نوع پخش داریم؟

۱. سفارش و توزیع عالی

در مرحله اول، شخصی به عنوان بازدیدکننده به فروشگاه می‌آید و با وسایل و ابزار خود شروع می‌کند (بازدید سنتی که از کاغذ و قلم برای یادداشت‌ها و کاتالوگ کاغذ برای معرفی محصولات یا بازدید مدرن که از نرم افزار مخصوص تبلت استفاده می‌کند) و سفارش می‌گیرد. سپس بعد از ارسال درخواست به شرکت پخش، نماینده سفارش فروشگاه را تحویل می‌دهد. (در اینجا، نماینده توزیع نیز می‌تواند یک رایانه لوحی و نرم افزار کوچک برای توزیع مشتری را تحویل و امضا کند).

۲. پخش گرم

در این نوع پخش، فقط یک نفر توزیع کننده و بازدید کننده است. به این ترتیب بازدید کننده محصولات را در اتومبیل خود قرار می‌دهد. سپس وی با مراجعه به فروشگاه‌ها با ابزار خود (سنتی یا مدرن) به سفارش و بازدید می‌پردازد.

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز را همزمان تهیه و به فروشگاه تحویل می‌دهید. در مورد بازدیدکننده مدرن، می‌تواند در همان لحظه با چاپگر فاکتور مشتری چاپ و تحویل دهد.

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش موویرگی

همیشه یکی از مشکلات شرکت‌های فعال در صنعت پخش، تصور غلط درباره روند پخش است. این امر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به مسیری نادرست بروند و هرچه این شرکت‌ها تلاش خود را گسترش دهند علاوه بر هزینه بیشتر منابع (با رشد شرکت‌ها) مشکلات بیشتری نیز خواهند داشت.

روند کلی شرکت‌های توزیع مویرگی شامل یازده فرآیند کلی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. نکته قابل ذکر این است که پرسنل واحدهای مختلف ممکن است در یک فرآیند دخیل باشند، به عنوان مثال علاوه بر مدیر انبار، مدیر فروش و کارشناس تجارت شرکت.

فهرست

عرضه

مدیریت شعب

مدیریت فروش

برنامه ریزی

حسابدار فروش و آموزش

حسابداری

تغذیه

حمل و نقل و توزیع

مرتب سازی

نیاز به یک سیستم یکپارچه برای مدیریت این فرآیند غیر قابل انکار است. در حقیقت از آنجا که افراد مختلفی از واحدهای مختلف در این فرآیند دخیل هستند، یک سیستم یکپارچه یکی از نیازهای اساسی سازمان است. این سیستم می‌تواند فرآیندهای سفارش و توزیع را مدیریت و همزمان اطلاعات مورد نیاز واحد حسابداری و مالی را ضبط کند.

نرم افزار پخش مویرگی به شما این امکان را می‌دهد تا وضعیت سفارشات، موجودی، پرداخت‌ها، مطالبات و بدهی‌های خود را به راحتی بشناسید تا بتوانید به راحتی تصمیمات شغلی بهتری بگیرید. با توجه به اینکه ممکن است تعداد بازدیدکنندگان زیاد باشد، استفاده از وب و اینترنت می‌تواند فوراً اطلاعات جدید یا موجودی کنترل را بدست آورد.

با توجه به کاهش احتمال خطا در این فرایند، می‌توان تصمیمات مناسبی در مورد رشد تجارت گرفت که آینده شرکت را تعیین می‌کند.

شرکای سیستم، نرم افزار حسابداری مناسب برای مشاغل کوچک با به روزرسانی مداوم، انتخاب مناسبی برای مدیران تجارت است. نرم افزار پخش مویرگی با سیستم سفارش‌دهی، سیستم پخش جریان سرد، سیستم پخش جریان گرم و اپلیکیشن سفارش برای موبایل و تبلت، نرم افزاری قدرتمند را برای شرکت‌های پخش فراهم کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4918704/%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%B1%DA%AF%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پکیج های خرج ماهانه پشتیبانی تارنما تعرفه پشتیبانی سایت در کرج
وجود دشواری ها فنی در سایت مایه افت رتبه شما در نتایج جستجو گوگل خواهد شد .بنابراین لازم است دائما سایت خویش را رصد کنید الی از عدم هستی مشکلاتی مثل لینک های شکسته و دشواری ها فنی و ... مطمئن شوید.برون سپاری این کار به تیم کارآزموده مایه صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

با انتخاب پکیج تعرفه حمایت سایت سی یو وب متناسب با بودجه و احتیاج خویش ، از خدمات تعرفه پشتیبانی سایت پشتیبانی وبسایت بهره مند شده و سایت خود را جهت بهتر دیده شدن در صفحات نتایج جستجو و افزایش بیننده بروز نگه دارید.

پشتیبانی سایت در کمپانی سی یو وب (30uweb) شامل تقسیم های گوناگون حمایت فنی ، محتوایی و مدیریت شبکه های اجتماعی می شود ، که در سئو سایت شما کارساز بوده و باعث درمان رتبه در نتایج جستجو گوگل می شود.

در چهره رغبت به تغییر دفعات محتواگذاری در پکیج های تعرفه حمایت سایت می توانید با ما تماس بگیرید و پکیج اختصاصی خود را داشته باشید.

 

 

هزینه حمایت فنی سایت فروشگاهی
برطرف کردن سریع دشواری ها سایت فروشگاهی از اهمیت فوقانی برخوردار است. خطا در سیستم پرداخت آنلاین سایت شما برای چند ساعت می تواند زیان زیادی به کسب و کارتان وارد کند.با حمایت فنی سایت خویش با گمان آسوده روی فروش تمرکز کنید.

افزودن محصولات جدید به فروشگاه از موارد پشتیبانی محتوایی سایت های فروشگاهی است. تولید محتوای محصول بهینه شده برای موتور جستجو، امری کاملا تخصصی است. برای اخذ بهترین نتیجه حتما از کسان حرفه ای برای این پیشه بهره‌گیری نمایید. برای مشاهده تعرفه تولید محتوای سایت فروشگاهی کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

علی‌رغم این که هنوز هیچ تصویر رسمی‌ای از گلکسی Z فولد بعدی در دسترس نیست، رندرهای تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که اطلاعات فاش‌شده گذشته را تایید می‌کنند.

در اولین نگاه، طراحی متمایز بخش دوربین پشتی نمایان است که به وضوح از گلکسی S21 الترا برداشته شده است که کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا سامسونگ سابقه انتقال طراحی‌های خود را در بین سری‌های مختلف دارد. با توجه به چالش‌ها و محدودیت‌های طراحی، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی گلکسی Z فولد ۳ نسبت به سری گلکسی S21 در سطح پایین‌تری قرار داشته باشد. همچنین مدتی است که شاهد نشانه‌هایی ازظهور قلم S Pen در Z فولد ۳ هستیم. در حالی که قبل‌تر تصور می‌کردیم که سامسونگ برای این قلم، محفظه‌ای را درون گوشی طراحی خواهد کرد اما با معرفی گلکسی S21 الترا و S Pen کاملاً جداگانه، بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا غول کره‌ای برای گلکسی Z فولد ۳ نیز همین راه را پیش خواهد گرفت یا خیر.

رندر گلکسی Z فولد 3

رندر منتشر شده گلکسی Z فولد ۳

شایعات اخیر که در مورد Z فولد ۳ منتشر شده است، ادعا می‌کنند این گوشی از نمایشگر کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود بهره می‌برد. یعنی صفحه‌نمایش داخلی آن ۷٫۵۵ اینچ  و صفحه‌نمایش خارجی آن ۶٫۲۱ اینچ خواهد بود که در مدل قبلی، این ابعاد به ترتیب ۷٫۵۹ و ۶٫۲۳ اینچ بودند. برخی منابع ذکر کرده‌اند که این کاهش سایز نمایشگر به دلیل جای دادن یک قلم S Pen در بدنه گوشی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار Z فولد ۳ وجود دوربین جلوی آن در زیر صفحه‌نمایش است اما این مورد کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد و در رندرها نیز شاهد حفره پانچ در بالای نمایشگر داخلی هستیم. انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ را در ژوئن امسال با قیمتی مشابه گلکسی Z فولد ۲ ببینیم.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استیو جابز از هر لحاظ انسان بزرگی بود که نه تنها با کمک نبوغ و البته تیم منتخب خود اپل را دو بار به اوج قله‌های موفقیت رساند بلکه زندگی بسیاری از ما را تغییر داد و شاید هم‌اکنون نیز در حال استفاده از ایده‌ها و محصولاتی باشیم که اولین بار توسط او ارائه شدند. بنابراین علاقه بی‌حد و حصر برخی از افراد به خرید متعلقات او عجیب نیست.

 

هر از گاهی چنین روندی تکرار می‌شود. یعنی یکی از وسایلی که زمانی به استیو جابز تعلق داشته است در سطح اینترنت پدیدار می‌شود و معمولاً خریداران بهای گزافی را برای آن پرداخت می‌کنند. جدیدترین محصول مربوط به یک کامپیوتر اپل ۱ است که سال‌ها پیش توسط استیو جابز و دیگر شریک آن در تاسیس شرکت اپل، استیو وزنیاک ساخته شده بود. این کامپیوتر هم‌اکنون با قیمت ۱.۵ میلیون دلار برای خرید روی وب‌سایت ebay قرار گرفته است. حتماً با خواندن قیمت اعجاب انگیز این محصول شگفت‌زده شده‌اید اما چرا باید این‌گونه باشد؟ در حقیقت طبق توضیح وب‌سایت ebay باید از این دید به آن نگاه کنیم:

این یک فرصت استثنائی است زیرا اکنون تنها ۶ کامپیوتر مجهز به چوب Byte Shop KOA شناخته شده وجود دارد که اکثر آن‌ها درون موزه نگه‌داری می‌شوند و این محصول در مقایسه با آن‌ها از شرایط ظاهری بسیار خوبی در تمام زمینه‌های خود بهره‌مند است. همچنین بدنه این محصول طی سالیان متوالی گذشته درون یک محفظه ویژه نگه‌داری شده است تا در برابر گرد و خاک و خوردگی محافظت شود.

در حقیقت این یک کامپیوتر مبتنی بر تابع‌ها است که اکنون حتی از زمان تولید خود در ۴۵ سال گذشته (سال ۱۹۷۶) نیز باارزش‌تر است. صاحب این کامپیوتر پیش از این جزئیات قابل توجهی در مورد مالکیت آن ارائه داده است:

سند اثبات واقعی بودن این کامپیوتر در شماره ۷۹ دفتر ثبت اسناد رسمی اپل به عنوان خریدار دوم برای من موجود است. من مالکیت این محصول را در اوایل سال ۱۹۷۸ از صاحب اصلی آن جهت ارائه یک کامپیوتر جدیدتر اپل ۲، دریافت کردم.

خریدار جدید افزون بر دریافت کامپیوتر، یک نسخه دیجیتال از دفترچه راهنمای مشتریان اصلی این محصول، شماتیک‌ها، راهنمای اولیه، رابط و راهنمای کاست آن را نیز به دست خواهد آورد.

جابز و وزنیاک در اوایل سال ۱۹۷۶ اپل ۱ را تولید کردند تا آن را به عنوان اولین محصول خود به مشتریان بفروشند. پیش از توقف تولید این دستگاه، تنها حدود ۲۰۰ نسخه از آن تولید شد. این کامپیوترها آن زمان قیمتی برابر با ۶۶۶.۶۶ دلار داشتند. استیو جابز از جمله افرادی محسوب می‌شود که حتی اکنون حدود ۱ دهه پس از مرگش، تاثیرات عظیمش بر دنیای فناوری را نمی‌توان انکار کرد.

اپل که اکنون به عنوان میراث جابز و یار قدیمی‌اش در حال رشد و توسعه است، از پیشرفت دست برنمی‌دارد. برای مثال این شرکت مدتی پیش پتنت‌های جدیدی را در ایالات متحده به ثبت رسانده بود. حال گزارش‌های جدید مشخص کرده‌اند که اپل در حال تحقیق است که سیری (دستیار صوتی این شرکت) چگونه می‌تواند صداها و موقعیت انتشار آن‌ها را تنها از طریق لرزش تشخیص دهد. دو پتنت لو رفته فاش می‌کنند که این شرکت در حال مطالعه روش‌های مختلف است تا محصولاتش افراد را تشخیص دهند یا با آن‌ها تعامل داشته باشند.

یکی از این پتنت‌ها به این اشاره دارند که سیری افراد مشخصی را از طریق صدایشان و دستور‌های مختلف آن‌ها تشخیص دهد. دستگاه مجهز به این فناوری، از میکروفون‌های مرسوم بهره نخواهد گرفت و در واقع حتی نیازی به میکروفون نخواهد داشت. با وجود این که اپل به دنبال ساخت چنین فناوری‌های نوظهوری است، اما گاهی اوقات همه نیاز به فرصتی برای بازنگری دارند. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا کامپیوتر اپل ۱، ۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد یا تمام متن آگهی فروش و فرایند خرید آن یک حماقت به تمام معنا است؟

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای کار در امکادو:

شاید مهم ترین سوالی که در ذهن شما آمده است، این باشد: چرا امکادو؟ در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین قابلیت های امکادو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

  • بدون سرمایه اولیه و دانش فنی: در امکادو به هیچ سرمایه اولیه و دانش فنی نیاز ندارید، زیرا همه چیز برای شما رایگان است و هرچه برای یادگیری نیاز دارید در پایگاه دانش موجود است.
  • مورد تایید جمهموری اسلامی ایران: امکادو دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن، تجارت و نماد طلایی تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد، از این جهت کاملا مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای امکادو تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
  • قوانین: امکادو داری قوانین درونی است که مختص کارکنان (کسانی که به کسب درآمد میپردازند) میباشد و این قوانین نیز بسیار محکم است و به تایید ارگان های مورد نظر رسیده است.
  • پنل کاربری: امکادو داری پنل کاربری فوق حرفه ای است که کاربران میتوانند به آسانی تمامی عملکردهای خود را انجام دهند و بدون هیچ مشکلی همه چیز را ثبت و مشاهده کنند و ریز درآمد های خود را برحسب نوع محصول، ارجاع های بازرایابی و… مشاهده و کنترل کنند.
  • پشتیبانی کارکنان: امکادو برای تمامی کارکنان پشتیبانی رایگان دائمی از طریق تیکت در نظر گرفته است.
  • تسویه حساب فوری: امکادو در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد شما را به حساب بانکی شما واریز میکند.
  • اپلیکیشن موبایل: امکادو دارای اپلیکیشن موبایل است که به کاربران این امکان را میدهد تا بدون رایانه شخصی به کسب درآمد بپردازند.
  • مدال های کارکنان: امکادو به تمامی کارکنان خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر فروشندگان و اعتماد مشتریان به فروشندگان میشود.
  • مدال های محصولات: امکادو به تمامی محصولات خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر محصولات و اعتماد مشتریان به محصولات میشود.

چطور در امکادو به کسب درآمد بپردازم؟

برای شروع کسب درآمد در امکادو کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: در امکادو به آدرسemcado.ir  ثبت نام کنید.

مرحله دوم: درخواست ارتقا حساب کاربری خود را راسال کنید.

مرحله سوم: اطلاعات خود را برای کارشناسان امکادو ارسال کنید تا هویت شما تایید شود.

مرحله چهارم:  کار تمام است شما آماده کسب درآمد هستید.

نکته: تمامی مراحل کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

در امکادو بیش از 3000 محصول فارسی، بیش از 500 شرکت و برند، بیش از 10000 طراح و برنامه‌ نویس مشغول به فعالیت هستند. این آمار با توجه به استقبال کاربران برای کسب درآمد در منزل روز به‌ روز در حال افزایش است. قوانین حمایت از طراح و خریدار، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان محصولات باعث جلب اعتماد مشتریان و تکرار خرید آن‌ها گشته است. شما هم می‌توانید با مراجعه به امکادو از محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید همچنین به کسب درآمد بپردازید، شما میتوانید برای ورود به امکادو روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع:

منبع:

https://techna.news/article-991113005-emcado.html



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روال کار بسیاری از شرکت‌ها به این چهره است که بعد از انجام پیمان نامه طراحی، خدمات پشتیبانی را برای پیوسته فعالیت‌های سایت طراحی شده در عقیده نگرفته‌اند و این عدم پشتیبانی در صورت بروز مشکلات مقطعی پیشه را برای بسیاری از وب‌مستران مشکل می‌کند و این مشکلات می‌توانند سایت را برای چند ساعت از دسترس کاربران خارج کند که این خویش باعث وارد شدن خساراتی به شرکت مربوطه می‌شود.
بنابراین پشتیبانی تارنما یک ریشه-بن-بیخ مهم برای دارندگان سایت‌های درآمدزا به حساب می‌آید.
با داشتن پشتیبانی آنلاین کار و جنبش سایت وردپرسی خود را تضمین کنید.

پشتیبانی طراحی سایت‌های وردپرس
برای یک مدیر سایت وردپرسی بسیار قبل آمده است که برای رفع دشواری ها مربوط به سایت وردپرس روزها وقت می‌گذارد و سررسید مفید خود را برای سپریدن کارهای دیگر از دست می‌دهد.رفع نواقص سایت وردپرس احتیاج به تجربه و دانش خاص دارد و این برای تیم مدیریت سایت مبهوت کننده می‌باشد. تیم حمایت آنلاین وردپرس وب رمز برای تسریع در زمان رفع دشواری ها سایت وردپرسی خدمات حمایت سایت وردپرسی را برای مشتریان در عقیده گرفته است. حمایت وردپرس بر پای بست، پنل‌های ارائه شده بدست تیم پشتیبانی فنی وب رمز اتمام می‌شود. پشتیبانی آنلاین برای سایت‌های وردپرسی طبق چهار پنل طلایی، نقره‌ای، برنزی و VIP ارائه می‌شود. در پیمان نامه حمایت سایت موارد مربوط به هر پنل به تفضیل شرح دیتا می‌شود و خرج پشتیبانی سایت در این پنل‌ها متفاوت می‌باشد.

خدمات وب رمز در پشتیبانی آنلاین وردپرس
نحوه پشتیبانی از سایت توسط تیم فنی و تيم طراحی سایت وب رمز به صورت ارسال تیکت می‌باشد و از دسته خدماتی که در تمام پنل‌های وردپرس به چهره استاندارد اعمال می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه بکاپ‌های دوره‌ای از فایل‌ها ، تنظیمات پنل سایت، دیتابیس و محتوای وب سایت
نصب تنظیمات و افزونه‌های بایسته و اطمینان ازعملکرد بدون نقص آن‌ها
به‌روز رسانی امنیتی هسته پرتال وب سایت وردپرسی و افزونه‌های پرتال
غیرفعال کردن یا حذف بعضی افزونه‌ها به جهت تست بهبود عملکرد
در پیوستگی تعرفه حمایت سایت در جدول ذیل بر بنیاد پنل مربوطه ارائه شده است.

شرح خدمات برنزی نقره‌ای طلایی VIP
تهیه بکاپ های مقطعی از فایل ها و تنظیمات پنل سایت
تهیه بکاپ های دوره ای از دیتابیس و محتوای وب سایت
به‌ روز رسانی امنیتی هسته پرتال تارنما وردپرسی
به روز رسانی امنیتی افزونه های پرتال وردپرسی بنا به ضرورت
غیر فعالسازی افزونه های بنا بر نیاز و صلاحدید به جهت درمان عملکرد
حذف افزونه های غیر ضروری جهت اطمینان از عملکرد صحیح
نصب و تنظیمات افزونه‌های ضروری بنا به تشخیص و صلاحدید تیم فنی
اطمینان از کارکرد کامل و عملکرد درست و بدون نقص وب سایت
راه اندازی مجانی کمپین های گوگل ادز در صورت سفارش -
چک کردن کد و سورس صفحات برای رفع اشکالات و بهینه‌سازی -
اطمینان از عدم هستی صفحات 404 و ایجاد ریدایرکشن های لازم -
افزایش و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت با افزونه های مناسب -
تهیه و نصب تصدیق (رانندگی) اس اس ال مجانی سالیانه بنا بر نیاز -
رفع اشکالات احتمالی استشهاد SSL سایت و اطمینان از عملکرد صحیح -
ارائه گزارش از بهبودها و تغییرات انجام شده بر روی وب سایت -
افزایش سرعت بارگذاری سایت با تکنیک های پیشرفته تا حداکثر میزان شدنی به لحاظ فنی - -
راه اندازی و بهینه سازی مجانی کمپین های گوگل ادز - -
امکان درخواست دگرگونی ها صرفا ظاهری در طراحی موجود سایت - -
نصب و تنظیم افزونه‌های مدنظر کارفرما و بنا به صلاحدید تیم فنی شرکت - -
طراحی اختصاصی صفحات لندینگ لغایت ۳ طرح طبق عقیده کارفرما بنا بر نیاز - -
طراحی اسلایدر یا عکس ها مطالب لغایت ۱۰ تصویر بنا بر نیاز - -
ایجاد فرم پاپاپ در صفحات ویژه جهت گرفتن لید و افزایش ROI - - -
رفع موانع و تعبیه فاکتورهای حداقلی در جهت بهینه سازی سایت - - -
تهیه و پست یک مطلب در هفته برای شبکه های اجتماعی بنا بر نیاز - - -
ارسال خبرنامه به اعضا سایت و مشتریان - تا ۵ هزار ایمیل - بطور هفتگی بنا بر نیاز - - -
ارائه مشاوره مجانی جهت برنامه ریزی ایجاد باشگاه مشتریان - - -
سوالات متداول
خدمات حمایت سایت‌های وردپرسی وب‌رمز دربرگیرنده چه پلن‌هایی است؟
خدمات پشتیبانی‌ وب‌سایت‌های وردپرسی شامل چه مواردی است؟
طول دوره پشتیبانی سایت وردپرس وب‌رمز چقدر است؟
آیا بهینه سازی سرعت سایت جزو خدمات پشتیبانی سایت است؟
کدام پلن پشتیبانی پسندیده سایت من است؟

منبع:

https://avashtech.com/support-site/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب‌سایت «گلس‌دور» (Glassdoor) که کاربران می‌توانند از طریق آن به کارفرمایان فعلی و گذشته خود به صورت ناشناس امتیاز دهند، بر اساس امتیازات کاربران لیست ۲۵ شغل با بیشترین میزان رضایت در ایالات متحده را منتشر کرده که توسعه دهنده جاوا در صدر آن قرار گرفته است.

دانشمند داده و مدیر محصول پس از جاوا به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. یکی از نتایجی که می‌توان از جدول زیر گرفت این است که شغل‌های IT در مجموع بیشترین میزان رضایت شغلی را داشته و حقوق سالانه بعضی از آنها مثل مهندس نرم‌افزار (۱۱۰ هزار دلار) تقریباً با حقوق سالانه یک دندان‌پزشک (۱۳۴ هزار دلار) برابری می‌کند.

 

 

 

گلس‌دور می‌گوید لیست زیر بر اساس برخی شغل‌ها با بالاترین امتیاز کلی در این پلتفرم ایجاد شده است و می افزاید: «امتیاز شغلی گلس‌دور با در موازنه سه فاکتور به شکل مساوی محاسبه می شود: پتانسیل دستمزد (میانگین حقوق پایه سالانه)، امتیاز کلی رضایت شغلی و تعداد آگهی‌های فعال.» داده‌های جدول در بازه زمانی بین دسامبر ۲۰۱۹ تا دسامبر ۲۰۲۰ بدست آمده است.

  • توسعه دهنده جاوا (حقوق [سالانه]: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی [از ۵]: ۴.۲)
  • دانشمند داده (حقوق: ۱۱۳ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مدیر محصول (حقوق: ۱۲۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • معماری سازمانی (حقوق: ۱۳۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مهندس DevOps (حقوق: ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مهندس امنیت اطلاعات (حقوق: ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مدیر توسعه کسب و کار (حقوق: ۸۲ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس موبایل (حقوق: ۹۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس نرم افزار (حقوق:‌ ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۸)
  • دندان پزشک (حقوق: ۱۳۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۰)
  • مهندس فرانت اند (حقوق: ۸۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مدیر منابع انسانی (حقوق: ۸۷ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مدیر استراتژی (حقوق: ۱۲۳ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • توسعه دهنده سلزفورس (حقوق: ۸۹ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مهندس اتوماسیون (حقوق: ۸۶ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس بک اند (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۳)
  • مهندس یادگیری ماشینی (حقوق: ۱۰۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مدیر بازاریابی محصول (حقوق: ۱۲۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۱)
  • مدیر مالیات (حقوق: ۱۱۱ هزار دلار؛ رضای شغلی: ۴.۰)
  • مدیر برنامه (حقوق: ۸۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • مشاور (حقوق: ۸۳ هزار دلار؛ رضای شغلی: ۳.۹)
  • مهندس راهکارها (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مهندس کلاود (حقوق: ۱۰۵ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • طراح UX (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • طراح محصول (حقوق: ۱۰۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۱)
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پی وصول شکایت از سوی کاربران مبنی بر محاسبه ترافیک برخی از سرویس‌های داخلی بر مبنای تعرفه بین‌المللی توسط اپراتورهای موبایل، معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار «ساترا» (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که این پرونده جهت بررسی و صدور حکم به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شده است.

آنطور که روابط عمومی ساترا با ارسال خبری برای رسانه‌ها اطلاع داده است، برخی اپراتورهای موبایل که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ملزم به محاسبه ترافیک پلتفرم‌های صوتی و ویدیویی داخلی با تعرفه نیم‌بها بودند، «با تبلیغات اغواکننده مبنی بر مشاهده رایگان سریال، تعرفه ترافیک اینترنت آنها را به نرخ بین‌الملل محاسبه کرده‌اند.» بر این اساس ساترا خبر می‌دهد که معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار این سازمان، «پیگیری موضوع را برای احقاق حقوق کاربران در دستور کار قرار می‌دهد.»

بنا بر اعلام معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا، مطابق مصوبه شماره 237 و 248 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، و همچنین مصوبه شماره ۲۵۱ این کمیسیون، اپراتورهای تلفن همراه ملزم به اعمال تعرفه نیم‌بها و سرعت متفاوت و بسته‌های ترجیحی برای تولیدکنندگان محتوای داخلی هستند و «کلیه اپراتورهای داخلی موظف‌اند امکان تفکیک ترافیک داخل از بین‌الملل را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتواهای داخلی را به صورتی ترجیحی و به میزان حداکثر ۵۰ درصد تعرفه دیتای بین‌الملل محاسبه کنند.»

این معاونت اعلام کرد پرونده جهت بررسی و صدور حکم به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شده است. در صورت تأیید این شکایت، پلتفرم‌های صوت و تصویر ملزم خواهند شد ضمن شفاف‌سازی، نسبت به اصلاح قراردادهای خود و نحوه قیمت‌گذاری حق اشتراک و ترافیک به نفع استفاده‌کنندگان اقدام کنند.

ساترا همچنین اعلام کرده است که انتظار می‌رود «بر اساس حکم صادره ساترا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات نیز نسبت به اصلاح این شیوه نامطلوب درآمدزایی توسط اپراتورهای تلفن همراه، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.»

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان یکتا از نیاز‌های اصلی یک سوداگری کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم تخمین ریزبین از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، نخستین قدمی است که باید برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . بعد برای آشنایی با شیوه برآورد و نقش VOIP در تفریق هزینه‌های تلفنی یک کمپانی با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در تفریق خرج تاسیس ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج تاسیس VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی انواع مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به صورت کاملا مجزا تاسیس شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در بیشتر سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین فرمایش یکی از دلایلی است که موجب می‌شود هزینه راه اندازی ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ تفریق یابد .‌ ما قبلا در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .

هزینه تاسیس VOIP
مدیریت بر خرج های راه اندازی VOIP (ویپ) :
هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در سازمان خود می‌کنید باید بدانید که از میانی تمامی ساز و برگ یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای تاسیس اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی دگرگونی ها و گسترش مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای درک بهتر این سوژه به این نمونه پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به تلفن داخلی احتیاج دارند آوش نت  و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در عقیده گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای شفا کیفیت سیستم دربایستن دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به چهره آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ شماره تلفن نیاز دارد . این در حالی است که اگر پیمان باشد در آینده این تعداد داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این کمپانی ناچار به تعویض سیستم تلفنی خود خواهد بود .

حال اگر پیمان باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان بهره‌گیری نماییم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی باره نظر را پیاده‌سازی کنیم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به چهره نرم‌افزاری روی رایانه آن‌ها نصب کنیم و تنها در مواردی که بیچارگی داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری ویژه VOIP بهره‌گیری کنیم .

در این حالت با افزایش شمار کاربران مشکلی ایجاد نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات زیاد جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خود را بعدها متناسب با دگرگونی ها و نیاز‌های سازمان خویش گسترش دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، تعبيه و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خود را به صورت کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت نماییم و بعدها برای توسعه مرکز تلفن خود مشکلی نداشته باشیم .



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باور کردنی نیست که تا همین چند وقت پیش، برای پرداخت قبوض مجبور بودید در برف و باران و تگرگ به بانک مراجعه کنید.

 

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، دریافت برگه‌های کاغذی تنها راه ممکن برای آگاهی از هزینه‌هایی بود که باید در ازای دریافت خدمات مختلف پرداخت می‌کردید. طبیعی است که انجام این کار با مشکلات متعددی همراه بود.

خوشبختانه این روزها گسترش فناوری و طراحی برنامه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ، داستان را به سمت‌و‌سوی دیگری هدایت کرده است. امروز، کافی است در منزل یا محل کار خود گوشه دنج و راحتی را انتخاب و در کمال امنیت و آرامش، قبض‌های خود را استعلام و پرداخت کنید.

آشنایی با اپلیکیشن تاپ

رشد جمعیت، توسعه زیرساخت‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های بانکی و مجموعه‌ای از عوامل دیگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمینه را برای پرداخت الکترونیکی به روش امن و آسان آماده کنند.

‌اپلیکیشن تاپ نرم‌افزاری کاربردی و رایگان برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است که با در‌اختیار قرار‌دادن امکانات و سرویس‌های مختلفی نظیر پرداخت قبوض آنلاین، زندگی را ساده‌تر می‌کند.

وقتی از پرداخت الکترونیک سخن به‌میان می‌آید، سادگی و امنیت حرف اول را می‌زند. این اپلیکیشن با ضمانت شبکه بانکی کشور در بستری امن و با‌کیفیت عملیات پرداخت الکترونیکی را ممکن می‌کند. انجام این کار، با استفاده از کد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر کشور امکان‌پذیر است.

به‌کارگیری این برنامه کمک می‌کند همه خدمات مورد‌نیاز خود را به‌همراه داشته باشید. اپلیکیشن تاپ هر روز با در‌اختیار گذاشتن امکانات و ویژگی‌های تازه‌تر تلاش می‌کند علاوه‌بر تأمین امنیت، نیازهایتان در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک را نیز رفع کند.

اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی توسعه‌دهندگان شرکت تابان آتی پرداز است. این شرکت از زیرمجموعه‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان است و خدماتش را با نظارت مستقیم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شاپرک و بانک مرکزی ارائه می‌دهد. بدیهی است که برخورداری از امکانات گسترده و شرایط آسان و امنیت چشمگیر، حاصل چنین همکاری گسترده‌ای است.

تاپ

آشنایی با سرویس پرداخت قبوض آنلاین اپلیکیشن تاپ

با اپلیکیشن تاپ، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن‌همراه و سایر قبوض خدماتی فقط با چند کلیک امکان‌پذیر است. استفاده از روش‌های امن و آسان پرداخت الکترونیکی قبوض ‌به‌طور درخورتوجهی از اتلاف وقت و انرژی و هزینه‌های جاری شما جلوگیری می‌کند. برای بهره‌مندی از سامانه مدیریت قبوض تاپ، کافی است تنها یک بار قبض‌های خود را با نام دلخواه تعریف کنید. پس‌از‌آن، هر بار به‌سادگی می‌توانید مبالغ قبض مدنظر را استعلام و پرداخت کنید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن تاپ

برای بهره‌مندی از امکانات متنوع این برنامه، طبیعی است که ابتدا باید به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشید. سپس، به‌سادگی می‌توانید اپلیکیشن را دانلود و روی تلفن‌همراهتان نصب کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، تنها چند ثانیه باید منتظر بمانید تا اپلیکیشن تاپ فعال شود.

با ورود به این برنامه، آیکون‌های گوناگونی در‌مقابل چشمان شما ظاهر می‌شوند که هر‌یک به سرویس خاصی اشاره می‌کنند. حالا کافی است آیکون قبض را انتخاب کنید و از امکان پرداخت قبوض آنلاین بهره‌مند شوید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367309-top-application-codepardaz/



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 ممکن است مرسدس بنز کلاس S «بهترین خودرو جهان» شناخته شود؛ اما باید بدانید هیچ خودرویی کامل نیست. دایملر ۷۳۰ میلیون یورو (۸۸۸ میلیون دلار) در تأسیسات کارخانه ۵۶ خود در سیندلفینگن آلمان سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند آن را برای نسل W223 آماده کند. بااین‌حال، پرچم‌دار مرسدس بنز فقط چند ماه پس از ورود به خط‌تولید فراخوان شده است.

نمای سه چهارم مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 / 2021 Mercedes S-Class در ورودی پارکینگ

چگونه چنین اتفاقی رخ داده است؟ به‌گزارش موتوروان به‌نقل از بیزینس‌اینسایدر، میل‌فرمان‌های داخلی عامل ایجاد این مشکل هستند که در بدترین حالت به‌طور بالقوه به مشکلات جدی در هدایت خودرو منجر می‌شود. از مالکان خودرو مرسدس بنز کلاس S خواسته شده است که برای بررسی میل‌فرمان‌های داخلی و تعویض آن‌ها در‌صورت لزوم، به‌رایگان با یکی از نمایندگی‌های محلی خدمات پس از فروش مرسدس بنز تماس بگیرند و پس از نوبت‌گیری به آنجا مراجعه کنند.

سخن‌گوی این شرکت به بیزینس اینسایدر گفت که حداکثر ۱،۴۰۰ خودرو تحویل گرفته‌شده فراخوانده می‌شوند و در نامه برای اطلاع مالکان از خطر، واژه «بلافاصله» استفاده شده است تا آن‌ها به‌سرعت به نمایندگی‌های خدمات مرسدس مراجعه کنند. سخن‌گوی مرسدس بنز در این زمینه توضیح می‌دهد:

ممکن است خودروهای کلاس S مدل ۲۰۲۱ میل‌فرمان‌های داخلی در‌نظر‌گرفته‌شده برای این خودرو را نداشته نباشند. در‌این‌صورت، اتصال به شانه‌ی فرمان ممکن است به‌طور‌ دائمی در‌برابر فشار رانندگی مقاومت نکند.

طبق گفته‌ی مسئولان مرسدس بنز، این قطعه که یکی از تأمین‌کنندگان به کارخانه اصلی می‌فرستد، از قبل به‌عنوان واحدی کامل مونتاژ و سپس در کارخانه ۵۶ روی خودرو نصب می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد کل فرایند تولید حتی برای خودرو پرچم‌دار ساخته‌شده در کارخانه‌ای جدید با تکنولوژی پیشرفته دچار مشکل است؛ زیرا یکی از قطعات ساده در سیستم فرمان آن مشکل دارد. همین کارخانه خودرو شیک مرسدس بنز میباخ S کلاس را ساخته و اواخر امسال، مدل کاملا برقی EQS را نیز به آن اضافه خواهد کرد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/car-news/367315-2021-mercedes-s-class-recall/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گروه ما احد از خریداران عمده ضایعات کیس به شمار می آید. کیس ها حائز قطعات مختلفی هستند. اما از دسته قطعات آن ها می طاقت به قاب کیس اشاره کرد. قاب کیس از مواد مختلفی ساخته می شود که این مواد در ضمن در اینکه شما بتوانید این کیس ها را به عنوان پسمان ها به فروش برسانید بسیار موثر است. کیس ها معمولا در آغاز از جنس پلاستیک بوده اند و به همین علت نیز بسیار ارزان قیمت بوده و همچنین کیفیت کیس های کنونی را نیز نداشته اند. کیس های معمولی، ترکیبی هستند از ورقه های فولادی کیس های قدیمی ارزان قیمت و پلاستیک ساده و بی کیفیت هستند. این کیس ها معمولا به شدت در معرض گزند هستند و با هر ضربه ی کوچکی ممکن است که به همه خراب شوند. از آنجا که این کیس ها معمولا قطعاتی ارزشمند را در خویش جای می دهند بهتر است که از فلزات سخیف برای ساخت آن ها کاربرد شود. ورقه های فولادی گالوانیزه که به طریق نورد سرد فرآوری شده و به SECC معروفند، زیاد ارزان بها بوده و انتقال گرما نکویی دارند. البته از ویژگی های منفی این کیس ها میتوان به وزن بالای آن ها اشاره کرد که در کناره ثبات زیر باعث می شود که کارایی مناسبی نداشته باشند.

در کیس های چیره دست گواه آلومینیوم آنودایز شده، فولاد ضد زنگ، فلزات برش خورده، کاربید تیتانیوم و مواردی از این قبیل خواهیم بود. البته افزایش بها لزوماً به معنای کیفیت بهتر نیست. یک کیس سطح میانه از برندهای معتبر، برگزیدن بهتری نسبت به کیس گران قیمت ولی اسقاطی محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و سرمایه‌گذار آن‌ها مشترک است. حالا طبق گفته وان پلاس، تیم‌های تحقیق و توسعه این دو کمپانی ادغام شده‌اند.

به تازگی گزارشی درباره ادغام بخش تحقیق و توسعه این شرکت‌ها منتشر شده بود که وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای چنین موضوعی را تایید کرده. این کمپانی چینی گفته:

«برای به حداکثر رساندن منابع و همچنین رشد بیشتر وان پلاس، ما در فرایند ادغام برخی از توانایی‌های تحقیق و توسعه خود با «OPLUS»، سرمایه‌گذار بلندمدتمان قرار داریم. وان پلاس بطور مستقل به کار خود ادامه می‌دهد و به دنبال ارائه بهترین تجربه کاربری برای کاربران کنونی و کاربران آینده است.»

OPLUS سرمایه‌گذار وان پلاس، اوپو و ریلمی است، بنابراین این احتمال وجود دارد که چنین ادغامی را میان این سه کمپانی شاهد باشیم و شاید محصولات آن‌ها شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا کنند. با این وجود بخش نرم افزار آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

 

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و حتی جدیدترین نوآوری این دو کمپانی تحت مالکیت «BBK Electronics» فرقی باهم ندارند. وان پلاس در گذشته از یک گوشی مفهومی به نام «کانسپت وان» رونمایی کرده بود که دوربین اصلی آن مخفی می‌شدند. فناوری تغییر رنگ شیشه چندین ماه پیش به گوشی مفهومی جدید این کمپانی آورده شد و حالا توسط گوشی اوپو Reno 5 Pro Plus بطور انبوه تولید می‌شود.

وان پلاس سال گذشته میلادی تصمیم گرفت وارد بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شود و در همین راستا شاهد رونمایی از گوشی‌های نورد، نورد N10 5G و N100 بودیم. همین رویکرد باعث شباهت بیشتر این شرکت با اوپو می‌شود.

به نظر می‌رسد پس از ادغام بخش تحقیق و توسعه این کمپانی، اوپو پرسنل جدید را استخدام می‌کند. ظاهرا این ادغام در دسامبر سال گذشته میلادی انجام شده و این شرکت‌ها بخشی از «Oga Group» محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود در آینده علاوه بر این دو کمپانی، شاهد ادغام بیشتری میان آن‌ها و ریلمی هم باشیم.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رویداد «عمق بلاک‌چین» با حضور کارشناسان مختلف به منظور بیان مفاهیم بلاک‌چین و بررسی قابلیت‌های آن از منظر فنی و امنیت سایبری و تاثیراتش در بخش‌های مختلف زندگی، توسط گروه علمی ‌پژوهشی «اورکلاک» برگزار شد.

این رویداد میزبان کارشناسانی در حوزه امنیت، رمزارزها، روانشناسی، گرافیک، رسانه و وب بود که هر یک از متخصصین به بیان کاربردهای بلاک‌چین از زاویه دید خود پرداختند و با توضیح این پدیده نوظهور به زبان ساده، از نقش آن در امنیت سایبری، رعایت حق کپی رایت آثار هنری، غلبه بر اثرات روانی کلاس‌های انگیزشی و جلوگیری از انتشار فیک نیوزها سخن گفتند.

 

 

 

بلاک‌چین به زبان ساده

در ابتدای پنل، «علی خوش خلق»، کارشناس سامانه‌های نهفته، با بیان این که در دنیای امروزه مفهومی به نام اطلاعات بسیار اهمیت پیدا کرده است به هدف بلاک‌چین برای حفظ امنیت داده‌ها اشاره کرد و گفت: «امروزه اکثر اطلاعات در یک کامپیوتر قوی (سرور) در نقطه‌ای از دنیا قرار دارد که ما در بستر اینترنت به آن متصل می‌شویم و داده‌های مورد نیاز خود مثل عکس، فیلم و... را دریافت می‌کنیم. این گونه اطلاعات در نقاط خاصی متمرکز شده‌اند که امکان سلطه افراد بر آن و یا سرقت وجود دارد. حال زنجیره بلوکی آمده تا این تمرکز داده‌ها را بشکند و به جای ذخیره سازی اطلاعات روی یک سیستم خاص، در اختیار تمامی اعضای شبکه قرار بگیرد.»

«بهزاد قاسمی»، کارشناس امنیت سایبری، در تکمیل صحبت‌های خوش خلق به بزرگ‌ترین عیب دیتابیس‌های امروزی اشاره کرد و گفت: «اطلاعات همیشه در معرض خطر هستند که مورد سرقت یا تغییر قرار بگیرند، این بزرگترین عیب یک دیتابیس است و بلاک‌چین آمده تا آن را با تمرکز زدایی بهینه کند؛ چرا که برای تغییر اطلاعات بایستی تمامی داده‌های ثبت شده در حلقه‌های زنجیره بلوکی تغییر داده شوند و این امر تقریبا ناشدنی است.»

او با اشاره به این که هر وقت اسم بلاک‌چین برده می‌شود، ذهن افراد به صورت ناخودآگاه به سمت ماینرهای بزرگ و پر سر و صدا می‌رود توضیح داد که کامپیوترهای ساده مثل رزبری پای نیز می‌توانند پردازش لازم این شبکه را انجام دهند و به نود یا گره زنجیره بلوکی تبدیل شوند.

در ادامه مراسم، خوش خلق به بررسی نکات تکنیکی و فنی بلاک‌چین پرداخت و گفت: «ساختار بلاک‌چین موجود واسط را از بین می‌برد، همه سیستم‌ها را مستقیما به یکدیگر متصل می‌کند و هر اتفاقی که در شبکه رخ دهد با قراردادهای هوشمند (Smart Contract) سریعا به تمامی دستگاه‌ها اطلاع داده می‌شود.»

 

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%a9%da%86%db%8c%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()