نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس یا جوملا کدام بهترند ؟ در این مطلب به رسیدگی هردو پلتفرم و سوالات عموم کاربران میپردازیم

یکی از سوالاتی که در هنگام طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کاربران به هستی می آید این است که از کدام سیستم مدیریت محتوا( CMS ) استفاده کنند

یا به عبارتی سایر طراحی سایت با کدام سیستم مدیریت درونمایه ساده تر می باشد , وردپرس یا جوملا ؟

یکی از بنیادین ترین مسئله ها درهنگام برگزیدن سیستم مدیریت محتوا گونه سایت می باشد.

وردپرس یا جوملا برای تمام کسان از نوآموز گرفته تا چیره دست مفید می باشد و اغلب وبلاگ نویسان معمولا اولین تجربه خویش را با وردپرس داشته اند

و از این پلتفرم برای آغاز وبلاگ نویسی خویش بهره‌گیری کرده اند

جوملا نیز مثل وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای عالی می باشد با اینکه مانند وردپرس توانایی اجرای یک سایت ساده را نیز دارد

اما تاسیس آن پیچیدگی هایی فراتر از وردپرس داشته و تاسیس آن مثل وردپرس ساده نیست از این روجوملا برای کسان تازه کار مناسب نمی باشد.

وردپرس چیست وبرای چه کسانی مناسب می باشد؟
وردپرس یک سیستم کاربر پسند و بلاگینگ می باشد که متعلق به به عنوان یک وبسایت معمولی بدون داشتن نزاکت HTML یاد می شود

می تاب پست ها و صفحات مختلفی در آن بوجود آورده و با به کارگیری پلاگین ها میتوانید امکانات متعددی را که در جوملا بصورت پیش فرض هستی دارد را به آن اضافه کرد

گوگل بخاطر اینکه وردپرس یک سیتم بلاگینگ می باشد علاقه خاصی به این سیستم مدیریت محتوا داشته و چشم پوشی کردن متعلق به پیشه زیاد دشواری می باشد.

محیط کاربری وردپرس ساده می باشد و بیچارگی به فراگیری مباحث پیچیده وجود ندارد

سفارش سازی پیرامون وردپرس نیاز به ادب کمی Css دارد و برپایی تغییرات در آن پیچیده نمی باشد
مزیت های وردپرس
متن بازبودن وردپرس بدین معناس که میتوان این پلتفرم را دانلود کرده وبصورت سفارشی مطابق با احتیاج های خویش تغییر دهید

و از ابتدایی ترین تا حرفه ای ترین سایت ها را به هستی بیاورید

نصب اسان: شما به راحتی و با چند کلیک میتوانید وردپرس را نصب کنید

شخصی سازی : در سایت وردپرس قالب های زیادی در دسترس می باشند

و این خاصیت این امکان را به کاربران نوآموز که هیچ وجه تجربه طراحی سایتی ندارند می دهند تا سایت خود را بصورت مد نظر طراحی کنند

درکنار این قالب ها پلاگین هایی وجودارد که به کاربران این امکان را می دهند تا نما سایت خود را مطابق با خواسته و دربایستن خویش طراحی کنند.

معایب وردپرس
آسیب پذیری وردپرس

امکان کاهش سرعت سایت های وردپرسی

بستر نامناسب برای گسترش اختصاصی سایت ها

نبود حمایت اختصاصی وردپرس

نیاز به فرهنگ فنی برای گسترش سایت

آسیب پذیری وردپرس
از انجایی که وردپرس یک سیستم متن باز است و توسط کسان زیاد زیادی توسعه داده می شود

به محض اینکه یک راه نفوذ در هسته وردپرس معرفی شود به کاربران اطلاع رسانی میشود تاکاربران نکات امنیتی را رعایت کنند.

سپس در کوتاهی ترین سررسید و با یک آپدیت ساده جلوی مسیر نفوذ را می گیرند به همین خاطر خیالمان از امنیت وردپرس راحت است.

اما دائم نمی نا این اطمینان را حاصل کرد زیرا امنیت همش مربوط به هسته وردپرس نمی باشد

بلکه همه افزونه ها و قالب ها می توانند خطری جدی برای امنیت وردپرس باشند

زیرا این ها حائز باگ های امنیتی بوده که مایه بخطر افتادن سایت شما می شود .

همه ی افزونه ها و قالب ها، استاندارد و مطمئن نیستند

امکان کاهش سرعت سایت های وردپرسی
یکی از ویژه گی های یک سایت خوب و استاندارد سرعت بارگذاری سایت می باشد

زیرا سرعت بارگذاری موجب تجربه کاربری بهتر و رتبه بهتر سایت در نتایج جست و جو می شود.

درحالت پیش فرض سرعت سایت های وردپرسی پذیرفتنی است

اما ممکن است این فرمایش تحت تاثیر عواملی همچون نوع قالب و افزونه های نصب شده و … قرار بگیرد

ممکن است برخی قالب بصورت غیر استاندارد کدنویسی شده باشند چنین قالب های کارایی بسیار زیادی در سرعت بارگذاری سایت دارند

بستر نامناسب برای توسعه اختصاصی سایت ها
بسیاری از توسعه دهندگان وب بر این باورند که بسیاری از دسته های وردپرس مانند توابع و کلاس ها …. با تکنیک های کهنه PHP نوشته شده

و دارای اصول مشخصی نیستند بر همین پای بست، وردپرس برای توسعه بستری مناسب و استادارد ندارد

رابط کاربری و فرآوری محتوا
برای برپایی یک نوشته یا فرآوری درونمایه دقیقا به تقسیم ویرایشگر سیستم های مدیریت محتوا دربایستن داریم. هر دو سیستم به نوع ی ویژه به خود دارای این تقسیم هستند که با هم به رسیدگی آن ها می پردازیم.

در وردپرس…
creating-post-hamyarwp
زمانی که در داشبورد وردپرس هستید به راحتی از تقسیم نوشته ها و کلیک روی گزینه ی اضافه کردن نوشته می توانید محتوای خویش را برپایی کرده و آن را منتشر کنید. ویرایشگری که در وردپرس تعبیه شده با کمک افزونه ی قدرتمند TinyMCE که یک ویرایشگر دیداری است، کار و جنبش می کند که از عقیده امکانات و بهینه سازی ویرایشگر فوق العاده ای است. در ضمن برای ویرایش هر نوشته یا فیش به راحتی می توانید مجدد وارد تألیف شده و تغییرات خود را اعمال کنید.

در جوملا…
joomla-creating-post-hamyarwp
کنترل پنل جوملا ظاهری منظم و مرتب دارد که گزینه ی افزودن مقاله ی جدید در آن به چشم می خورد. با کلیک روی آن به صفحه ی ویرایشگر جوملا منتقل خواهید شد. در آن می توانیم مقاله ی جدید خویش را برپایی کنید، مقالات پیشین را ویرایش کنید، تقسیم بندی ها را اتمام دهید، چند رسانه ای ها را بارگذاری کنید و سایر موارد نیز در آن هستی دارد.

نتیجه گیری این بخش
وردپرس سیستم مدیریت محتوای عالی برای انتشار مطالب است.برای رفتن به نوشته ها به راحتی می توان وارد شد و در ضمن می تاب به راحتی مقالات را ویرایش کرد. وانگهی به راحتی می توانید قبل نمایشی از نوشته ی خود را ملاحظه کنید.
در جوملا نیز تولید و افزودن نوشته پیشه ساده ای است و تقریبا می طاقت گفت امثال وردپرس می باشد با این تفاوت که قبل نمایش نوشته در آن به راحتی وردپرس نیست و قبل از انتشار نمی تاب به نکوداشتن پیش نویسی را تماشا کرد.

امنیت
در وردپرس…
wordpress-security-hamyarwp
اگر وبسایتی دارید پس در برابر مسائل امنیتی آن نیز مسئول هستید. در این مورد افزونه های متعدد و سرویس های زیادی موجود است.اما خارج از مبحث افزونه ها، نکات دیگری هست که باید به آن پرداخت. احد از مهم ترین موارد بروز رسانی مرتب و منظم سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که به راحتی و به چهره منظم در دسترس پیمان می گیرد و شما نیز در پیشخوان خود می توانید آن را انجام دهید.

در جوملا…
joomla-security-hamyarwp
بروز رسانی در جوملا نیز امثال وردپرس چهره می گیرد و مشکلی در بروز رسانی ندارد. البته در جوملا نیز مهم ترین بخش حفظ امنیت همین بروز رسانی های منظم است.

نتیجه گیری این بخش
هر دو سیستم وردپرس یا جوملا در فرمایش بروز رسانی فعال و منظم هستند به نوع ای که باید به آن پروا شایانی چهره گیرد تا امنیت این سیستم ها تامین شود.

کدام سیستم مدیریت درونمایه را انتخاب کنیم؟ وردپرس یا جوملا؟
انتخاب اینکه باید از چه سیستمی کاربرد کنید ارتباط به نوع نیازهای شما دارد. هر دو پلتفرم برای وبسایت های تجاری، وبلاگ های پیشرفته، و سایت های دارای نمونه پیشه و… مناسب هستند. اگر بخواهیم با پروا به توضیحات ارائه شده از آنها عملکرد را رسیدگی کنیم، عملکردی مانند دارند اما در عمل این چنین نیست و تفاوت هایی با یکدیگر خواهند داشت.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لاصه این مطلب: در این مقاله با مفهوم روانشناسی فروش و اهداف آن آشنا می‌شویم.اگر اندیشه می‌کنید با هستی ارائه‌ی محصولات با کیفیت و بها مناسب، کالای شما فروش احسان ندارد؛ یا قصد آغاز بازاریابی برای یک فرآورده را دارید، این مقاله را از دست ندهید.

فروشندگی یکی از شغل‌هایی است که به طور سر راست با ذهن و روحیات انسان‌ها در ارتباط است. شما باید بتوانید یک انسان هوشمند را متقاعد کنید که توضیحاتتان را بپذیرد و خواسته‌ی شما را سپریدن دهد. به همین انگیزه برای تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی موفق لازم است با برخی تکنیک‌های روانشناسی آشنا شوید. این سوژه آن‌چنان اهمیت دارد که برایان تریسی نویسنده‌ی کامیاب در حوزه‌ی تجارت و کسب‌وکار هم کتابی با این عنوان نوشته است.
روانشناسی فروش استفاده از مجموعه راهکارها و تکنیک‌های پابرجا کردن شده برای جذب مشتری است. برای ارائه‌ی محصول پسندیده پیش درآمد باید نیازهای مشتری را بشناسید، سپس او را قانع کنید که کالا یا خدماتتان نیاز او را برطرف می‌کند. در نهایت خریدار به شما اعتماد می‌کند و حاضر است برای دریافت محصولات شما خرج بپردازد، این مساله مایه افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.
برای آگاهانیدن از روش‌ها و تکنیک‌های روانشناسی فروش، در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

اصول روان شناسی فروش
مشتری از شما چه می‌‌خواهد؟

اولین قدم برای جذب مشتری، هشدار از مایحتاج و خواسته‌های او است. شما باید بدانید چه می‌خواهد الی بتوانید متناسب با آن برنامه ریزی و فرآورده مناسبی تعبيه و شناسایی کنید. از طرفی بیچارگی همه‌ی مشتریان یکسان نیست و روحیات و سلیقه‌های متفاوتی دارند که خوب است شما از آن‌ها آگاه شوید، اما چگونه؟
انتخاب شیوه نیازسنجی مخاطب، به نوع فروش شما بستگی دارد. اگر فروش حضوری دارید توجه به زبان بدن مشتری زیاد مهم است. دقت کنید که وقتی محصولی را توصیه می‌دهید چه واکنشی پرتو می‌دهد؟ حالت چهره و نگاهش چگونه است؟ بی‌میل به نظر می‌رسد یا مشتاق؟ سریع چشم از فرآورده برمی‌دارد یا چند ثانیه به آن نگاه می‌کند؟ درباره‌ی قیمت یا کیفیت آن کنجکاوی اکثریت پرتو می‌دهد یا نه؟ با توجه کافی به رفتار مشتری می‌توانید به این سوالات پاسخ دهید.
اگر فروش غیر حضوری و آنلاین دارید روش‌های دیگری را آزمون کنید. صفحاتی که بیشترین بازدید را داشته‌اند شناسایی و بررسی کنید چرا اغلب باره توجه پیمان گرفته‌اند. از نظر سنجی‌های آنلاین بهره‌گیری کنید و یکراست نظرشان را جویا شوید.هم‌چنین می‌توانید از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس برای بررسی سن، جنسیت و موقعیت جغرافیایی کاربران سایت استفاده کنید.
این نظرسنجی علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند به فهم بهتری از بیچارگی مخاطبانتان برسید، به مشتری نیز اطمینان می‌دهد که آنچه شما دارید، نیازشان را برطرف می‌کند. درواقع آن‌ها را مطمئن می‌کند که به دنبال تامین خواسته‌هایشان هستید.
مشتری‌ها هیچ وقت به شما نمی‌گویند که چرا تمایل دارند از شما خرید کنند و یا این‌که چرا کالای شما برای آن‌ها جذاب است، آن‌ها می‌دانند که اگر فروشنده متوجه این سوژه شود، ممکن است آن‌ها را ترغیب به خرید بیشتر کند اما یکتا از تکنیک‌های جذب مشتری، جمع‌آوری نظرات مثبت کاربران و مشتری‌های قبلی است که مایه اطمینان مشتری‌های جدید می‌شود.
خریداران گوناگون را بشناسید

طبیعی است که افراد ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی دارند؛ برای عده‌ای خرید کردن نوعی تفریح به احصاییه می‌رود و هر ازگاهی به مراکز خرید و آنلاین شاپ‌ها راز می‌زنند لغایت از جدیدترین گونه ها و قیمت‌ها مستحضر شوند. این افراد معمولا بر بنیاد احساساتشان خرید می‌کنند. دسته‌ی دوم کسانی هستند که در فواصل مختلف بر پای بست، نیازشان خرید می‌کنند و در پایان از آن خوشنود هستند. دسته‌ی سوم کسانی هستند که در فواصل بیش‌تر و بر پای بست، اصلی‌ترین نیازهایشان خرید می‌کنند؛ این افراد معمولا بعد از اتمام خرید از خود می‌پرسند که آیا می‌توانستند با بها مناسب‌تری کالای مورد عقیده را خریداری کنند یا نه؟ به عبارتی این گروه خرید محافظه کارانه‌تری دارند.

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های فروش، پروا به خاصیت شخصیتی خریدار است. هریک از گروه‌های گفته شده به دلایل متفاوتی خرید می‌کنند. شما باید هر گروه را به شیوه‌ی پسندیده خود به خرید دلگرمی کنید.

گروه اول با احساسات خرید می‌کنند و باید حس نکویی از این کار داشته باشن، به‌روز بودن در خرید و اینکه از جدیدترین کالاهای موجود دربازار آگاهی داشته باشند، اهمیت زیادی برای این گروه دارد. هم‌چنین خوب است برای این تقسیم از مشتری‌ها جدیدترین محصولات را ارایه دهید و این حس را به آنها منتقل کنید که بهترین محصول، جدیدترین فرآورده است. معمولا این افراد  به دنبال کادوهای ویژه و متفاوت برای مناسبت‌های گوناگون می‌‌گردند، فلذا بهتر است که با عنوان و تیترهای جذاب آن‌ها را به سمت محصولات ویژه سوق بدهید. برای نمونه تیتری مانند " بهترین کادوی روز مادر برای آن‌ها که به مادرانشان عشق می‌ورزند." می‌تواند برای این گروه از مشتری‌‌ها، بسیار ترغیب‌کننده باشد.

گروه دوم و سوم با منطق بیشتری تصمیم می‌گیرند و خرید برای آن‌ها وسیله‌ای برای رفع نیازهایشان است. در روانشناسی فروش رهنمود می‌شود برای این کسان انگیزه ها بخردانه برای خرید بیاورید و آن‌ها را مطمئن کنید که بدون تهیه‌ی فرآورده مورد نظر با کاستی و سختی‌هایی مواجه خواهند شد. گروه دوم معمولا به تعقیب تهیه‌ی کالایی با قیمت میانه هستند. شما می‌توانید چند گونه از یک کالا با کیفیت و قیمت‌ متفاوت به آن‌ها پیشنهاد کنید. آن‌ها وقتی با قیمت‌های گوناگون از یک نوع محصول مواجه شوند، ناخودآگاه مطمئن می‌شوند که در حال انتخاب بهترین بها هستند و با تسکین یگانه از پیشنهادهای شما را گزینش می‌کنند.

مهم‌ترین مهارت‌های فروش برای دسته‌ی سوم تعریف می‌شود. این گروه حدود 25 درصد مشتریان را ساختن می‌دهند. برای این دسته از افراد، باید راهکارهای ویژه‌ای درنظر بگیرید که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. این موارد کمک می‌کند مشتری ترسی از تصمیم گیری نداشته باشد.

     اگر برای گرفتن یک فرآورده یا یک بسته‌ی خدماتی ساده 500 هزار تومان درنظر بگیرید، بسیاری از مشتریان آماده به پرداخت آن نخواهند بود چون اندیشه می‌کنند پرداخت این مبلغ به صورت یکجا عاقلانه نیست. حال اگر از مشتریان بخواهید برای گرفتن محصول تنها ماهی 42 هزار تومان پرداخت کنند، عاقلانه‌تر به نظر می‌رسد. هرچند درنهایت همان 500 هزار تومان را در یک سنه پرداخت خواهند کرد. در این روش با دسته کردن مبلغ پرداختی به بخش‌های کوچک‌تر، مشتری‌های محتاط کم‌تر احساس ترس بابت از دست دادن پولشان دارند و برآیند اینکه علاقه‌ی بیشتری به خرید پرتو می‌دهند.
     از واژه ها مناسب برای تبلیغ فرآورده کاربرد کنید. مشتری را قانع کنید که قرار است مبلغی جزیی را پرداخت کند و هیچ فشار مالی را بابت این خرید پرماسیدن نخواهد کرد. نمونه‌ای از این روش را در تبلیغ‌های خیریه محک می‌بینیم. در تبلیغ این خیریه گفته می‌شود با معاش 1000 تومان چه‌کار می‌شود کرد؟ که قاعدتا استجابت همه‌ی ما این است که این مبلغ تقریبا  بی‌ارزش است و نمی‌توان با آن کاری سپریدن داد. سپس از ما می‌خواهند با پرداخت فقط معاش 1000 تومان به این خیریه کمک کنیم. این مبلغ در سنه برابر 365 هزار تومان خواهد بود که بسیاری از افراد آماده به پرداخت آن نیستند، اما با یک ذکر مناسب می‌توان بیننده را قانع به پرداخت این هزینه کرد.

روانشناسی خرید و فروش محصولات چیست؟

 
هدف اصلی روانشناسی فروش چیست؟ چگونه با این روش مشتریان را متقاعد کنیم؟

 همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین دلیلی که ما از روانشناسی فروش استفاده می‌کنیم، افزایش فروش محصولات و خدمات است. بعد از رسیدگی احتیاج مخاطبان و آشنایی با نوع شخصیت مالی آن‌ها، باید از تکنیک‌های فروش برای جذب مشتری استفاده کنیم که برخی از این موارد در ادامه آورده شده‌است.
یکی از اصول فروش موفق، برقراری پیوستگی کارساز با مشتریان است. آن‌ها دوست دارند با شما دریافتن راحتی کنند و با خیال آسوده از علایق و احساسات خودشان گفتگو کنند. برای این قصد چند پیشنهاد را به خاطر بسپارید:

    برای وقت مشتری ارزش قائل شوید و او را منتظر نگذارید. بیننده را مطمئن کنید که به او اهمیت می‌دهید و تمام تلاشتان را می‌کنید که درخواستش را به بهترین شکل برآورده کنید. مشتریان به فروشنده‌هایی که نام آن‌ها را به یاد می‌سپارند اعتماد و علاقه‌ی اکثریت دارند؛ بعد سعی کنید نامشان را به ذهن بسپارید. بهتر است اطلاعات مربوط به خرید قبلی مشتری را نیز به خاطر داشته باشید و با یادآوری این اطلاعات، به او پرتو بدهید که برای او اهمیت زیادی قائل هستید.
    مشتری‌ها را با صفات پسندیده توصیف کنید لغایت متقاعد شوند که به دلیل داشتن یک خاصیت خاص، امکان این خرید برای آن‌ها برپایی شده است. آن‌گاه این خرید را یک امتیاز برای خویش می‌دانند و کوشش می‌کنند حتما از آن کاربرد کنند. به او بگویید چون از مشتریان باسابقه و خوش حساب شما است، عنوان کاربر اخص را اخذ می‌کند و محصولات جدید و تخفیف‌ها نخست به او آگاهی رسانی خواهد شد. این کار وفاداری او به مجموعه‌ی شما را نیز افزایش می‌دهد.
    گرد سایر از تکنیک‌های فروش، تکنیک پا بین در است. در این طریق لازم نیست از پیش درآمد اعلام کنید که هدف فروش قطعی کالای خویش را دارید، بلکه وانمود می‌کنید فقط می‌خواهید نظر مشتری را جویا شوید. بعد از اینکه مشتری ایمان کرد که فقط بس است محصول را ببیند، با این خواسته موافقت می‌کند و سری به محل کسب‌و‌کار شما می‌زند. حواستان باشد که باید قدم به قدم جلو بروید و در مرحله پس از او بخواهید که محصولتان را امتحان کند مثلا کاربری برای دید محصولات آموزشی به سایت مراجعه می‌کند اما شما با پیمان دادن مجانی چند صفحه از محتوای آموزشی‌تان، او را به خواندن تشویق می‌کنید و در پیوستگی نیاز به خرید را در مشتری بیدار می‌کنید.

 
چگونه اغلب بفروشیم؟

فروشِ بیشتر،تقریبا قصد همه کسانی است که به نوعی به تکاپو در یک کسب‌و‌کار می‌پردازند. فروش، تنها به محصولات فیزیکی چکیده نمی‌شود و دربرگیرنده هر گونه کالا و خدماتی می‌شود که در ازای آن درآمدی حاصل می‌شود. اما راه‌حل فروش بیشتر چیست؟ و چگونه می‌توانیم افزایش فروش و در نتیجه آن افزایش درآمد داشته باشیم؟ گرد از بهترین کتاب‌هایی که در باره رشد در فروش نوشته شده است؛ کتاب رسیدن به فروش بیش از حتماً نوشته دنیل پریستلی است که به شما راه حل خلق صف‌های طولانی برای محصول و خدمات‌تان را تعلیم می‌دهد. مطالعه این کتاب ارزشمند را به شما رهنمود می‌کنیم.

اگر کسب‌و‌کار شما مربوط به فروش خدمات و به خصوص فروش خدمات بیمه است، کتاب چگونه به هرکس در هرکجا بفروشیم؟ نوشته حمید امامی را از دست ندهید! این کتاب همان‌طور که از عنوانش مشخص است، تعلیم فروش و ارائه خدمات در هر شرایط و با هر گونه مخاطبی است.
جمع بندی: روانشناسی فروش چیست؟

همان‌طور که در این نوشتار گفته شد، فروشندگی با روح و ذهن انسان‌ها در پیوستگی است و آشنایی با اصول روانشناسی فروش به ما کمک می‌کند بتوانیم مشتری‌های گوناگون را معرفی و متناسب با روحیاتشان رفتار کنیم. بعضی از مشتری‌ها بر پای بست، دربایستن و برخی بر پای بست، احساساتشان خرید می‌کنند؛ از طرفی بعضی از مشتری‌ها بسیار محتاط هستند و بسهولت خرید نمی‌کنند؛ پس آشنایی با اصول روانشناسی فروش لازمه‌ی هر کسب و کار موفقی است. تبدیل شدن به یک فروشنده‌ی موفق دشوار نیست، فقط کافی است اطلاعات خویش را در این مقوله بالا ببرید و به نکات گفته شده در این مقوله توجه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره» در ابعادی مناسب عرضه شده تا بتوانید آن ‌را با خویش در کمپینگ یا طبیعت‌گردی به اتفاق داشته باشید. این مجموعه دارای چهار صندلی و یک میز از جنس پلاستیک است. استفاده از پلاستیک کمک می‌کند وزن محصول کاهش یابد تا حمل این گردآور آسان شود؛ وانگهی پلاستیک استفاده‌شده مایه می‌شود بتوانید از آن در شرایط آب‌و‌هوایی متنوع کاربرد کنید؛ بدون آنکه آسیبی ببیند و زنگ بزند. با برقرار کردن چتر در قسمت مرکزی میز می‌توانید در آب‌وهوای بارانی نیز از این مجموعه کاربرد کنید. پایه‌های این میز از جنس آلومینیوم و فلز است که مقاومت نکویی دربرابر ضربه دارد لغایت بتوانید با خیالی آسوده برای مدت‌زمان زیادی متعلق به کاربرد کنید. مجموعه‌ی میز و صندلی سفری 4نفره به به اتفاق یک کیف پلاستیکی عرضه شده و با توجه به وزن کمی که دارد، برای استفاده در هنگام سفر و... گزینش سنجیده‌ای است.
نقد و رسیدگی تخصصی
افراد گوناگون به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات ویژه خود را می‌طلبد. در این میان، افراد بسیاری هستند که برادر دارند حتی در موعد سفر کاملا آسان باشند. مجموعه‌ی میز و صندلی سفری چهارنفره‌ای که قبل روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد و بتوانید با به کارگیری آن در سررسید سفر به‌ویژه اثناء نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه به‌خوبی شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن ساحل رفقا و خانواده‌ی خویش لذت بیشتری ببرید.
تولید‌کننده برای این محصول از آلومینیوم بهره‌گیری کرده است. به کارگیری این فلز باعث می‌شود محصول دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر نم نیز مقاومت نکویی از خود پرتو دهد. وانگهی استفاده از آلومینیوم باعث وزن سخیف آن می‌شود که حمل راحت‌ترش را برای شما به به اتفاق خواهد داشت.

 

 

 

قسمت رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک «ABS» و «پلی‌پروپیلن» تولید شده‌ است. این مواد ساختاری محکم و بادوام داشته و ثبات اغلب فرآورده را در پی‌دارند. سرنوشت صندلی‌ها حائز ساختاری فرورفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در سررسید نشستن منجر شود.

 

 

 

 

این محصول به‌صورت میز و صندلی تاشو تولید شده است؛ به همین علت می‌توانید به‌سادگی درزمانی که دربایستن ندارید، آن را الی کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی فرآورده را با اتومبیل حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان نگهداری کنید.

 

 

برای استوار نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است. این ضامن‌ها در موعد بازشدن صندلی، لولاها را استوار نگه‌ می‌دارند و کمک می‌کنند الی با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.

 

 

 

همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار تن در عقیده گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما پسندیده باشد. شما می‌توانید از این گردآور در تراس یا حیاط خانه ها خویش نیز بهره‌گیری کنید و یک دورهمی ساده با رفقا یا خانواده‌تان داشته باشید.

 

 

 

در سرنوشت میانی میز، یک منفذ هستی دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز بهره ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به به اتفاق فرآورده عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود.

 

نتیجه‌گیری

مجموعه‌ی میز و صندلی سفری چهارنفره از ساختار سخیف و مقاومی سهم می‌برد و به‌خوبی به شما برای پیک‌نیک و سفر کمک می‌کند. این محصول به‌صورت تاشو تولید شده است و می‌توانید به شکل مناسبی آن را در مکان‌های مختلف همراه خود ببرید و کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, توئیتر
شرکت توئیتر هم در زمره شرکت‌هایی قرار گرفت که قصد مبارزه با "دیپ‌فیک" را دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، ماه پیش توئیتر اعلام کرد که در حال کار روی روش‌هایی است که به مدیریت بهتر "دیپ‌فیک"(deepfake) کمک می‌کنند.

 

حال این شرکت پیش‌نویس دستورالعمل‌هایی را منتشر کرده که مربوط به چگونگی رسیدگی به مشکلات دیپ‌فیک است و از مردم می‌خواهد سیاست‌های مربوط به آنچه را که "رسانه‌های مصنوعی و دستکاری شده" می‌خواند بررسی و تنظیم کنند.

 

توئیتر می‌گوید این دستورالعمل، رسانه‌های جعلی و ساختگی از قبیل عکس، صوت و یا ویدئو را که به طور قابل توجهی تغییر کرده باشند و قصد گمراه کردن مردم را داشته باشند و یا معنای اصلی آن را تغییر داده باشند مشخص خواهد کرد.

 

چنین دستکاری‌هایی معمولا عمیق و یا نیمه عمیق خوانده می‌شوند.

 

دیپ فیک یا جعل عمیق، ترکیبی از کلمه‌های " یادگیری عمیق" و "جعلی"، یک تکنیک برای ترکیب تصویر انسان به وسیله هوش مصنوعی است تا با استفاده از آن تصاویری جعلی از یک انسان ساخته شود. با پیشرفت روز افزون دنیای فناوری امروزه انتشار اخبار و چهره‌های جعلی افزایش یافته است.

 

با توجه به این دستورالعمل‌ها توئیتر چنین اقداماتی را انجام خواهد داد:

 

یک پیام هشدار در کنار توئیت‌هایی درج خواهد کرد که دارای رسانه‌های جعلی و دستکاری شده هستند.

 

پیش از اشتراک و یا لایک توئیت‌هایی با محتوای جعلی توسط کاربران، به آن‌ها هشدار خواهد داد.

 

به مقاله‌های خبری یک لینک اضافه خواهد کرد بنابراین مردم می‌توانند اطلاعات بیشتری راجع به جعلی بودن یک رسانه از منابع مختلف پیدا کنند.

 

اگر توئیتر تصمیم بگیرد که یک توئیت حاوی محتوای جعل‌ عمیق یا نیمه عمیق است و می‌تواند امنیت جسمی فردی را تهدید کند و یا منجر به بروز آسیب جدی دیگر شود، آن توئیت را حذف خواهد کرد.

 

البته این دستورالعمل‌ها به طور رسمی تنظیم نشده است.

 

 

توئیتر پس از بررسی بازخوردهای این دستورالعمل، حداقل ۳۰ روز قبل از آغاز به کار این دستورالعمل‌ها، نسخه رسمی آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

 

محتوای دیپ‌فیک نه‌تنها می‌تواند به مردم آسیب بزند، بلکه می‌تواند در فعالیت‌های گمراه‌سازی هم استفاده شود.

 

توئیتر یکی از چندین شرکت بزرگ فناوری است که راه‌های مقابله با دیپ‌فیک را بررسی می‌کند.

 

پیش از این آمازون هم اعلام کرد که به فیسبوک ملحق شده تا در برابر تکنیک "جعل عمیق" ویدئوها مبارزه کند.

 

شرکت‌ مایکروسافت و دانشگاه ام‌.آی‌.تی هم اقداماتی را برای مبارزه با جعل عمیق پیش گرفته‌اند.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040633.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپلیکیشن مخفی کردن چهره
به تازگی اپلیکیشنی برای گوشی آیفون عرضه شده که به کاربران امکان می دهد چهره سوژه های عکاسی را بپوشانند و مخفی کنند. 

به گزارش فارس به نقل از اسلش گیر، اپلیکیشن مخفی کردن چهره سوژه های عکاسی آیفون به خصوص برای استفاده معترضان آمریکایی مفید است که دوست ندارند پلیس با مشاهده چهره آنها در عکس های تجمعات اعتراضی برایشان دردسر درست کند.

 

برنامه یادشده که دوربین ناشناس یا Anonymous Camera نام دارد، علاوه بر مات کردن و مخفی کردن چهره افراد در عکس ها و نیز ویدئوها می تواند در صورت لزوم یک فرد را به طور کامل از تصویر حذف کند. در هفته های اخیر و با گسترش تجمع های اعتراضی در آمریکا، عرضه اپلیکیشن هایی برای پنهان کردن هویت افراد در آمریکا از طریق دستکاری عکس ها و ویدئوهای گوشی ها افزایش یافته است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپلیکیشن مخفی کردن چهره

یکی از مزایای مهم این برنامه رایگان بودن آن است. البته یک نسخه حرفه ای تر از برنامه یادشده نیز عرضه شده که بارگذاری و نصب آن دو دلار هزینه دارد. خدمات ویدئویی برنامه یادشده فاقد واترمارک یا عنوان رسمی برنامه است.

 

برنامه یادشده از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی اشخاص و محو خودکار چهره آنها استفاده می کند. البته این برنامه تنها برای حذف چهره در عکس ها و ویدئوهای مربوط به جمع های کوچک و چند نفره مناسب است.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11054462.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چه جنس برای میز تحریر پسندیده است؟

میز تحریر چوبی: میزهای چوبی یا با روکش چوب برترین برگزیدن برای میزهای شغل و میز تحریر هستند، این میزها با کمترین امکان لغزیدن کتاب ها و مقاومت بالای آنها مورد پیشباز فراوانی قرار گرفته اند.

 

میز تحریر لمینت یا ام دی اف: سطح پلاستیکی که در یک هسته چوبی قرار دارد، لمینت باصرفه، با دوام و همين‌ طور پایداری آن بیش از حتی چوب خالص یا روکش چوبی است. لمینت حائز آرایه ها و زمينه های رنگی وسیعی و همچنين الگوهایی با طرح انواع چوب است. یک لمینت با کیفیت با اینکه شدنی است دارای ضخامت کمی باشد اما در در برابر خفگی بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

 

اندازه های استاندارد برای ساخت میز تحریر چگونه است؟

برای ساخت میز تحریر باید طول میز را بین ۱۵۰ لغایت ۷۰ سانتیمتر در نظر بگیرید. همچنين می توانید برای عمق صفحه میز عددی بین ۶۰ لغایت ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ لغایت ۷۳ سانتیمتر است و در صورتی که احتیاج دارید از پایه و یا چرخ بهره‌گیری کنید باید ارتفاع چرخ یا پایه را به بلندی میز اضافه کنید ضخامت پسندیده صفحه میز تحریر حداقل ۱۶ میلیمتر است و در چهره تمایل می توانید به صفحه را به چهره دوبله بسازید که ضخامت آن به ۳۲ میلیمتر افزایش پیدا می کند.

 

طول:۱۵۰- ۷۰ سانتیمتر

عرض:۶۰ – ۷۵ سانتیمتر

ارتفاع:۷۷ – ۷۳ سانتیمتر

 

• نخستین نکته در خرید میز تحریر کودک این است که: باید استحکام میز را بسنجید، میز تحریر کودک نباید زیاد از کران فانتزی و ضعيف باشد. بچه ها بازی گوش هستند، این اقتضای سن آن ها است و احتمالاً با میز خود هم امکان دارد بازی کنند، میزی که هدف خریدش را دارید باید استوار و در عین حال سخیف و بی خطر باشد.

 

• میز تحریر نباید لبه های تیز و برنده داشته باشد، این نکته بسیار مهم است. لبه های میز بچه باید خمیده و قابل نرمش باشند، شما باید لبه های میز را لمس کنید و از امنیت آن مطمئن شوید، همانطور که در بالا هم گفتیم، کودکان بازیگوش هستند و باید شکیبیدن بدهیم که چه بسا اطراف میز زمین بخورند، پس در مرحله دوم رعایت این نکته اجباری است.

 

• باید پسندیده با فضایی که در نظر دارید میز تحریرتان را جاسازی کنید، به اطاق بچه تان یا قسمتی از خانه که برای بچه تان در نظر گرفته اید نگاهی بیاندازید و ببینید باید چه میزی و در چه سایزی را تعبيه کنید، این شغل را از پیش انجام دهید زیرا هنگامی که برای خرید اقدام می کنید، اینقدر مدل های مختلف می بینید که امکان دارد گیج شوید.

 

• بلندی میز باید به نوع ای باشد که هنگامی که بچه تان دستش را روی میز بگذارد میز و آرنج بچه در یک خط پیمان بگیرند، سعی نکنید با بلندی صندلی این فاصله را تنظیم کنید به دلیل آن که آن گاه پاهای بچه آزار می شوند، درباره پاها هم: کف پای بچه باید روی زمین باشد و زانوی بچه هم در گوشه ۹۰ قرار بگیرد.

 

• نکته سایر در پرداخت هزینه بسیار سخت گیری و پایداری نکنید، شما پیمان نیست هر ماه یک میز جاسازی کنید، قدری بیشتر پول خرج کنید و میز بهتری را بخرید لغایت فرزندتان در نهایت آرامش تکلیف هایش را سپریدن دهد، در صورتی که میز بچه را ستوهی کند وی از انجام صحیح تکلیف های خویش راز مفتوح می زند و به مرور از این کار زده می شود، پس تلاش کنید نکات بالا را در نظر بگیرید.

 

خرید میز تحریر,نکاتی برای خرید میزتحریر
باید مناسب با فضایی که در نظر دارید میز تحریرتان را جاسازی کنید

 

فضای شما برای قراردادن یا میز تحریر چه مقدار است؟

به فضای خود هم نگاهی واقع نگرانه بیندازید و ببینید چه مقدار محیط‌ برای میز تحریر دارید. مجدداً تأکید می کنم که یک میز بزرگ مقدار زیادی فضا اشغال می کند و یک میز اِل بهترین انتخاب برای فضای کوچک نیست.

 

میز ال به اندازه میز نیمکتی با هر فضایی جور نمی شود و جا دادن آن در یک اتاق حقیر آن محیط‌ را پر و باقی مکان را بدون کاربرد و تنگ می کند. اگر اتاق کوچکی دارید، باید از تمام فضاها بیشترین استفاده را بکنید.

 

کتابخانه باید در نزديک ترین فاصله نسبت به میزتحریر باشد لغایت به کارگیری آن در زمان مطالعه بسهولت چهره بگیرد.

 

اگر کتابخانه ای بصورت مجزا ندارید، در موقع خرید به میزهای تحریر که دارای کتابخانه هستند توجه داشته باشید.

 

در صورتی که فضای اتاق حقیر است، میز تحریری برگزیدن کنید که کتابخانه ای در بالای خویش داشته باشد.

 

استفاده از فضای حصار در فضاهای حقیر ایده ای بنیادین است.

 

چه ظاهری را برای میز تحریر ترجیح می دهید

چنانچه اطاق کودک شما یک تم مشخص دارد یا بر مبنای میز تحریر فانتزی یک رنگ ویژه طراحی شده و می خواهید که میز تحریرها هم از آن نظم فرمانبرداری کنند، انسجام آن با فضای پیشین را زمان خرید به یاد داشته باشید.

 

در این موعد همانقدر که میزهای معمولی رنگ چوب یا سفید رنگ یا رنگ سیاه در بازار است، میزهای رنگی رنگی هم پیدا می شود. نگاهی به اتاق کودک تان بیندازید و ببینید کدامیک میز تحریر به آن می آید.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در سنه 1820 امید به زندگی هر شخص کمتر از 35 سنه بود، 94 درصد از جمعیت دانشمند در تهیدستی- نداری شدید حیات می‌کردند و کمتر از 20 درصد مردم گیتی سواد داشتند.

امروزه ولی امید به زندگی در میان کسان به بیش از 70 سال واصله است، کمتر از 10 درصد مردم عالم در فقر شدید حیات می‌کنند و بیش از 80 درصد جمعیت گیتی باسواد هستند.

این بهبودها به‌طور عمده به خاطر پیشرفت‌های مفصل در تکنولوژی، ابتدا عصر صنعتی و پیوستگی عصر اطلاعات ایجاد شده‌اند. تکنولوژی‌های جالب و جدید زیادی وجود دارند که کماکان روند تغییر جهان و شفا رفاه انسان را ادامه می‌دهند.

در واقع به همین دلیل می‌توانیم به آینده دنیای فناوری امیدوار باشیم.

خودروهای بدون راننده: خودروهای بدون راننده‌ای که این ایام هستی دارند در بسیاری از شرایط رانندگی، از خودروهایی که توسط انسان رانده می‌شوند امنیت بیشتری دارند. خودروهای بدون راننده تا حدود 3 الی 5 سنه آینده ایمن‌تر شده و به تولید انبوه می‌رسند.

سازمان سلامت جهانی تخمین زده است که هر سنه 25/ 1 میلیون تن از جراحات ناشی از تصادفات رانندگی می‌‌میرند. نیمی از قربانیان عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران هستند.

خودروها اکنون که مهم‌ترین دلیل اجل افراد 15 تا 29 ساله در جهان هستند. خودروهای بدون راننده ولی دنیای سده بیستم را مجدد شکل می‌دهند. خودروهای هوشمند با یکدیگر ارتباط برپا می‌کنند لغایت از تصادفات و شدت ترافیک‌های خیابانی و جاده‌ای بکاهند.

این خودروها به رانندگان دستور می‌دهند که در موعد حضور در خودرو به فعالیت‌های دیگری مشابه انجام امور اداری، آموزشی و اجتماعی‌شان بپردازند.

انرژی پاک: مبارزه با تغییرات آب و هوایی برای تفریق میزان مصرف انرژی هنوز به جایی نرسیده است. با این حال اما خوشبختانه دانشمندان، مهندسان و کارآفرینان تلاش می‌کنند با به کارگیری پیشرفت‌های تکنولوژیک این شغل را اتمام بدهند.

در همین امتداد بها سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی از سنه 1977 تا حالا تفریق 5/ 99 درصدی داشته است.

انرژی شمسی به زودی به صرفه ترین سوخت جایگزین برای سوخت‌های فسیلی خواهد شد. رونق تولید خودروهای الکتریکی مشابه محصولات شرکت تسلا و کاهش بها نهایی آنها با فرآوری انبوه، اقدام ابهت در این جهت خواهد بود. به این ترتیب به تدریج شاهد شکل‌گیری جایگاه‌های شارژ الکتریکی خودروها به جای جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز خواهیم بود.

واقعیت مجازی و افزوده: پردازنده‌های کامپیوتری این روزها آنقدر تند شده‌اند که می‌توانند به نکوداشتن تجربه لذت‌بخشی از درستی مجازی و افزوده را برای ما برپایی کنند.

شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک، گوگل، اپل و مایکروسافت میلیاردها دلار برای گسترش، راحتی استفاده و در دسترس بودن تکنولوژی‌های درستی مجازی و درستی افزوده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بعضی از مردم اندیشه می‌کنند که این تکنولوژی‌ها تنها برای بازی‌های ویدئویی کاربرد دارند، ولی این کسان با گذر زمان خواهند دید که این تکنولوژی‌ها برای انجام کارهای مختلف مفید خواهند بود؛ از ملاقات با رفقا و آشنایان از سراسر جهان گرفته لغایت کاربردهای پزشکی همانند بهبود ترس‌ها یا کمک به توانبخشی به افراد فلج.

پهپادها و خودروهای پرنده: GPS اولین بار به‌عنوان یک تکنولوژی نظامی معرفی شد، ولی حال که برای تاکسی گرفتن، پیدا کردن راه و حتی سپریدن بازی‌هایی مانند پوکمون هم به‌کار برده می‌شود.

پهپادها هم در ابتدا یک فناوری نظامی بودند، اما به سرعت برای انجام کارهای مختلف بازرگانی و مصرفی باره بهره‌گیری پیمان گرفتند؛ لغایت جایی که اکنون شرکت‌های بزرگی همانند آمازون و گوگل در حال ساخت پهپادهای خودشان هستند. در همین حال موج جدیدی از ساخت خودروهای پرنده بدست استارت آپ های گوناگون به گذرگاه افتاده است.

خودروهای پرنده از همان فناوری پهپادها استفاده می‌کنند، اما آنقدر کبیر هستند که بتوانند حتی افراد را هم جا‌به‌جا کنند. با این اوصاف چشمداشت می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور خودروهای پرنده مقرون به‌صرفه‌تر از هواپیماها هم باشند.

هوش مصنوعی: هوش مصنوعی به پیگیری الگوریتم‌های جدید و استفاده مفصل در جمع‌آوری اطلاعات و پردازش کامپیوتری، پیشرفت سریعی در یک دهه ماضی داشته است. هوش مصنوعی نزدیک در هر زمینه‌ای کاربرد دارد؛

برای نمونه در عکاسی یک تکنیک هوش مصنوعی به نام «تبدیل به سخیف هنرمندانه» هست که عکاسان را به شکل یک نقاش تبدیل می‌کند. گوگل اکنون یک سیستم هوش مصنوعی ساخته است که سیستم‌های انرژی دیتاسنترها را کنترل می‌کند و به این ترتیب صدها میلیون دلار در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌کند. کاربردهای گسترده هوش مصنوعی کسان را از کارهای تکراری ذهنی رها می‌کند، درست همانند انقلاب صنعتی که کسان را از سپریدن کارهای تکراری فیزیکی رها کرد.

سوپر کامپیوترهای جیبی برای همه: 80 درصد بزرگسالان عالم لغایت سال 2020 یک موبایل هوشمند متصل به اینترنت خواهند داشت. یک آیفون 6 نزدیک دو میلیارد ترانزیستور دارد که نزدیک 625 مساوی اغلب از ترانزیستورهای به‌کار رفته در یک رایانه پنتیوم اینتل سال 1995 است.

موبایل‌های هوشمند امروزی به مثابه سوپر کامپیوترها هستند. موبایل‌های هوشمند متصل به اینترنت امکاناتی را به افراد عادی می‌دهند که الی چند سال قبل تنها برای گروه خاصی از مردم در دسترس بودند.

تحصیل آنلاین با کیفیت بالا: در حالی که شهریه دانشگاه‌ها به سرعت بالا می‌رود، هر شخصی که یک موبایل هوشمند دارد می‌تواند کم و بیش در هر زمینه‌ای به‌صورت آنلاین تحصیل کند و به محتوای آموزشی غالبا رایگان و با کیفیت دسترسی داشته باشد.

در حالی که خرید یک دائرة المعارف بریتانیکا 1400 دلار هزینه دارد، اکنون که هر کاربر موبایل هوشمند می‌تواند در برابر به‌صورت مجانی از دانشنامه ویکی‌پدیا استفاده کند.

در همین حال کیفیت آموزش آنلاین هم رو به درمان است. در 15 سنه ماضی دانشگاه معتبر MIT سخنرانی‌ها و مواد درسی بیش از دو هزار دوره دانشگاهی را ضبط کرده و به صورت آنلاین ارائه دیتا است؛ روندی که چشمداشت می‌رود در چند سنه آینده دانشگاه‌های زیاد دیگری هم با آن به اتفاق شوند.

پزشکی کامپیوتری: لغایت همین اواخر کامپیوترها تنها در محیط‌های پزشکی و بیشتر برای اتمام کارهای تحقیقاتی و ثبت پیشینه مورد کاربرد قرار می‌گرفتند. امروزه ولی ترکیبی از علوم کامپیوتری و پزشکی در حال شکل‌گیری است که می‌تواند تنوع و پیشرفت‌های بزرگواری در دانش پزشکی ایجاد کند.

به عنوان مثال الی 15 سال پیش تنظیم توالی ژنوم انسان 3 میلیارد دلار هزینه داشت، امروزه ولی این هزینه به حدود هزار دلار کاهش یافته است و چشمداشت می‌رود روند کاهشی آن ادامه داشته باشد. به این ترتیب اصلاحات ژنتیکی به زودی به بخشی عادی از پزشکی تبدیل خواهد شد.

گمنبع:  https://www.beytoote.com/scientific/lashfiat-elmi/technologies-make1-future.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس یگانه از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که به زبان PHP نوشته شده است و بدلیل مدیریت راحت و بهینه‌بودن آن از لحاظ ساختار سئو سایت یکتا از بهترین گزینه‌ها برای طراحی تارنما محسوب می‌شود. در این نوشتار شما را با نحوه کار، تاریخچه و مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد.

وردپرس چیست؟

مزایای وردپرس - وردپرس چیست

در یک تعریف ساده وردپرس نرم‌افزاری است که می‌توانید برای برپایی وب‌سایت، تارنگار و یا حتی برپایی یک برنامه از آن استفاده کنید. وردپرس از سنه ۲۰۰۳ منتشر شده است و به عنوان یک سیستم مدیریت درونمایه زیاد انعطاف‌پذیر شناخته شده است. امروزه بیش از ۲۷ درصد از کل وب از جمله برخی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که احتمالا اسم آن‌ها را شنیده‌اید را شامل می‌شود.

 فواید و مزایای طراحی انواع سایت وردپرس و اختصاصی چیست ؟ وردپرس شما را توانا می‌سازد وب‌سایت خود را با به کارگیری بازبینی وب به طور کامل مدیریت کنید بدون اینکه احتیاج به یادگیری روش کدگذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در راستی اگر شما لغایت به حال از یک ویرایشگر متن مشابه مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید صحیح مثل همان می‌توانید از ویرایشگر وردپرس نیز در منزل بهره‌گیری کنید.

پیشنهاد وب رمز: بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۱۹
وردپرس چگونه شغل می‌کند؟

مزایای وردپرس - کارکرد وردپرس

برای استفاده از نرم‌افزار وردپرس ابتدا باید نرم‌افزار آن را دانلود و بر روی وب سرور خویش نصب کنید و یا با خرید هاست وردپرس وب‌رمز همهنگام با خریداری هاست، نسخه نصب شده وردپرس را گرفتن کنید. بعد از پیوست آن به پایگاه داده، امکان آغاز به فرآوری درونمایه مختص خودتان در وب می‌یابید. ممکن است پیچیده به عقیده برسد اما کل این پروسه برخی مواقع کمتر از 5 دقیقه درازا می‌کشد. بعد از نصب این نرم اسباب شما توانا خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و بر پایه وب برای انتشار مطالب و ساخت وب‌سایت خویش بهره‌گیری کنید. خدمات هاست وردپرس وب‌رمز پروانه می‌دهد یک وب‌سایت جدید وردپرس در کوتاهترین موعد ممکن ایجاد شود.
تاریخچه وردپرس

این نرم‌افزار بدست یک برنامه‌نویس فرانسوی به نام میشل والدریگی در سنه ۲۰۰۱ به عنوان یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی با به کارگیری php راه‌اندازی شد. ۲ سال بعد دو نفر با نام‌های مایک لیتل و مت مالنوگ به گسترش آن پرداختند و این پلتفرم را به آخر رساندند.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. در سال‌های بعد نسخه‌های به روز شده آن که دربرگیرنده سیستم‌های تم، ذخیره‌سازی همیشگی و ویدجت‌های بهتر بود به روزرسانی شد. در سنه ۲۰۱۶، وردپرس ۴.۵ پیوندهای درون خطی، میانبرهای قالب‌بندی جدید و پیش‌نمایش پاسخگو را به عملکردهای آن اضافه کرد.

وردپرس از زمانیکه برای نخستین بار منتشر شد لغایت کنون چندین بار ارتقا یافت که هربار نتایج بهتری توسط آمد.
چه کسانی از وردپرس کاربرد می‌کنند؟

مزایای وردپرس - مخاطبین وردپرس

امروزه وردپرس بدست ۳۱.۹ درصد از تمام وب‌سایت‌ها باره کاربرد قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار یک سیستم مدیریت درونمایه با ۵۹.۴ درصد از بهره بازار را در کمر بستن دارد.

هر توسعه‌دهنده درونمایه یا بازاریابی که در این حوزه فعالیت می‌کند می‌داند که درمورد طراحی وب و سیستم عامل‌های تارنگار گزینه‌های مختلفی هستی دارد. بسیاری گزینه‌های مجانی و پرداختی هستی دارد که به نظر می‌رسد انتخاب آن‌ها مشکل باشد.

طی ۱۵ سال گذشته وبلاگ‌نویسی و طراحی وب رشد مثبتی داشته است و شامل این آمار می‌شود:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد صفحه تحت وب در هر ماه رویت می‌کنند.

– ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ میلیون عقیده در هر ماه برپایی می‌شود.

– وبلاگ‌های وردپرس به بیش از ۱۲۰ زبان، از جمله اسپانیایی و هلندی نوشته شده است.

– کاربران وردپرس شامل CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می‌شوند.

با گذشت زمان توجه بلاگرها به وردپرس اغلب شده است. فراتر از وبلاگ‌نویسی وردپرس برای ساخت شبکه‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی است.

با وجود چنین ابزار، پلاگین‌ها و ویژگی‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس مسلما بهترین پلتفرم برای طراحی وب در کسب‌وکار است.
۱۶ مزیت وردپرس

در پیوستگی شما را با مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد.

مزایای وردپرس - مزایای وردپرس
۱.سادگی و راحتی در استفاده

این خاصیت به وردپرس کمک کرده است الی در رقابت با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به گزینش باره علاقه طراحان وب در همه جا ساخته است. در ضمن دربایستن به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. حتی اگر نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس کاربرد کنید به راحتی می‌توانید از آن کاربرد کنید.

شما می‌توانید قالب‌های آماده را برای وب‌سایت وردپرسی برگزیدن کنید و یا اگر به تعقیب یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید یا احتیاج به ویژگی‌های خاصی در طراحی وب‌سایت خویش دارید می‌توانید از یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای وب در این زمینه کمک بگیرید. این ویژگی مایه شده تا شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف یادگیری طراحی وب‌سایت کنید و این زمان را می‌توانید در جنبه‌های سایر کسب‌وکار خویش به پیشه گیرید.
۲.پایداری و خلاقانه بودن

وردپرس نیز امثال گوشی شما با آخرین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و هدف یک وب‌سایت در طول زمان تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که دشواری ها آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور همیشگی به آن اضافه می‌شود.
۳.گزینه‌های طراحی جذاب

وردپرس حائز هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها رایگان است. همچنین به شما اجازه سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد عقیده خویش را نیز می‌دهد.
۴.انعطاف‌پذیری

مزایای وردپرس - انعطاف‌پذیری وردپرس

شما می‌توانید برای ارائه یک وب‌سایت نو و جدید و یا انطباق آن با روند مداوم رسانه‌های اجتماعی نزدیک بیش از ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را انتخاب کنید.

به عنوان مثال می‌توانید پلاگین yoast را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر روی آن نصب کنید. در وردپرس درواقع یک کتابخانه از افزونه‌هایی با اهداف مختلف وجود دارد که در پهنا چند دقیقه می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

قبل از نصب آن بر روی وب‌سایت خویش اطمینان حاصل کنید که بررسی‌ها و نکات مهم آن را خوانده‌اید و مطمئن شوید که به روز رسانی‌ها به صورت منظم اتمام می‌شود.
۵.بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)

وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی اتمام می‌دهد. مواردی مانند تگ‌های H1,H2,H3، استفاده از کلمات کلیدی و غیره همگی در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل سپریدن است.
۶.ساختار

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس ساختار آن است. وب‌سایت‌هایی با ساختار تمیز و واضح سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وب‌سایت‌هایی با بارگذاری تند هستند.

وردپرس فرمان برپایی نقشه‌های سایت XML را می‌دهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل نشانه می‌دهد که صفحات وب‌سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.
۷.مدیریت آسان محتوا

مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از راه وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیریت کنید.

درست همانطور که می‌توانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وب‌سایت وردپرسی خویش نیز می‌توانید به همان سادگی این شغل را اتمام دهید.
۸.همه‌گیر بودن

مزایای وردپرس - همه‌گیر بودن وردپرس

هر جامعه و هر کسی که علاقمند به وب‌سایت باشد می‌تواند از وردپرس بهره‌گیری کند و نیازی به ادب اخص از قبیل نرم‌افزار اختصاصی و ابزارهای سایر که طراحان وب‌سایت شدنی است بهره‌گیری کنند نمی‌باشد.
۹.قابلیت اشتراک

اشتراک‌گذاری در وردپرس زیاد ساده‌تر از دائم است. با استفاده از ویدجت‌‌هایی که در آن طراحی شده است می‌توانید محتوای وب‌سایت خویش را در سایر سیستم عامل‌ها به اشتراک بگذارید و آن را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل کنید.
۱۰.منبع باز

نرم‌افزار منبع مفتوح نرم‌افزاری است که کد منبع آن برای اصلاح یا ارتقاء بدست هر کسی در دسترس است. وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار منبع باز، هر روز توسط هزاران تن از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان شفا می‌یابد.

این موضوع توسعه‌دهندگان را جذب می‌کند لغایت ویژگی‌های جدید را به این پلتفرم ارائه دهند. این توسعه‌دهندگان درواقع یک جریان افزایشی جدید ایجاد کرده‌اند که هر روز وردپرس را راحت‌تر و مفیدتر می‌کند.

اگر قابلیتی وجود دارد که شما برای سایت خود به آن قابلیت احتیاج دارید شانس این را دارید که در وردپرس افزونه‌ای برای اتمام آن وجود دارد. در ضمن توسعه‌دهندگان همراه با طراحان و هنرمندان گرافیک برای ایجاد تم‌های جذاب شغل می‌کنند و بسیاری از این تم‌ها به صورت رایگان و یا قیمت‌گذاری شده در دسترس قرار می‌گیرند. وب‌سایت‌های وردپرسی به دلیل ایجاد یک جامعه نیرومند از توسعه‌دهندگان خلاق می‌تواند برای شرکت‌هایی که متعلق به بهره‌گیری می‌کنند بی همتا باشد.
۱۱.پاسخ‌گویی

اگر شما می‌خواهید وب‌سایت خویش را به دستگاهی تنظیم کنید که برای بازدید‌کنندگان شما با یک تجربه فراموش نشدنی قابل دسترسی باشد، وردپرس برای شما بهترین انتخاب است و فرقی نمی‌کند که بازدیدکنندگان شما از تلفن هوشمند، کامپیوتر لوحی و یا رایانه رومیزی برای اتصال به آن بهره‌گیری می‌کنند.
۱۲.عملکرد

در حالیکه بسیاری از وب‌سایت‌های ساخته شده با HTML، فقط دربرگیرنده عملکردها و قابلیت‌های بنیادی هستند، وردپرس این مفهوم را با ارائه تم‌ها و پلاگین‌هایی که به راحتی وب‌سایت شما را سفارشی کرده و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد به سطح جدیدی اسیر است.

هنگامی که شما وب‌سایت خود را از طریق وردپرس راه‌اندازی می‌کنید، محدودیتی برای وضعیت به کارگیری انواع پلاگین‌ها و تم‌ها هستی ندارد. با طیف وسیعی که از تم‌های مدرن و کهن وجود دارد نزدیک هر کسی می‌تواند وب‌سایت خویش برای هر گونه کسب‌وکاری را راه‌اندازی کند.
۱۳.اپلیکیشن رابط برنامه‌نویسی(APIs)

شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی APIs هایی را ارائه می‌دهند که اجازه ادغام شخص ثالث با وب‌سایت‌های کاربر را می‌دهد. وردپرس هزاران APIs قابل دسترس ساخته است که به شما دستور می‌دهد منابع بیگانه را با وب‌سایت خود یکپارچه کردن کنید.
۱۴.مقیاس‌پذیری

اگر در ابتدای کار خود تنها به یک وب‌سایت با سرعت بالا بیچارگی داشته باشید با رشد و گسترش کسب‌وکار شما ممکن است کل چیز تغییر کند. توسعه‌دهندگان وب در کل جا تایید می‌کنند که وردپرس به شما این فرمان را می‌دهد که شبکه‌های وب‌سایت خود خیلی سریع و آسان بدون هدر دادن وقت و منابع ایجاد کنید.
۱۵.پشتیبانی وردپرس

جامعه وردپرس شامل هزاران تن از تکنسین‌ها و داوطلبان است که مشاوره و پشتیبانی رایگان در انجمن‌های گوناگون را ارائه می‌دهند. فقط کاری که احتیاج است اتمام دهید این است که سوال خویش را ارسال و پذیرش خود را بدون معطلی گرفتن کنید. وانگهی می‌توانید از خدمات پشتیبانی وردپرس وب‌رمز جهت دریافت حمایت و حفاظت وردپرس بهره‌ بگیرید و با خیال راحت به گسترش سایت خویش بپردازید.
۱۶.سرعت و کارایی

باور آن سخت است اما وردپرس فرمان می‌دهد الی وب‌سایت خویش را فقط در یک روز بسازید و فقط دربایستن به محتوا و تصویر دارد. بسیاری از کسان شدنی است با خویش بگویند گزینه‌های نرم‌افزاری دیگری وجود دارد که برخی از آن‌ها مزایای بالایی را ارائه می‌دهند. اما بهتر است بدانید که هیچ کدام از آن‌ها بیش از یک بار ارائه نمی‌شوند و هیچ کدام ارزش، انعطاف‌پذیری و کارایی روزافزون وردپرس را نخواهند داشت.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها
این گزارش به معرفی گوشی‌های هوشمند با قیمت زیر ۲۰۰ دلار که در بازارهای جهانی سال ۲۰۲۰ میلادی موجود هستند، می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، در گزارش که در وب سایت سی نت آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری و موبایل با بررسی گوشی های جدید موجود در بازارهای جهانی در سال ۲۰۲۰ فهرستی را تهیه و منتشر کرده‌اند که برای آن دسته از کاربرانی که علاقه و تمایل چندانی به صرف هزینه گزاف برای خریداری و استفاده از گوشی های هوشمند ندارند، مفید و کاربردی به نظر می‌رسد.

 

این کارشناسان به این دسته از کاربران توصیه کرده‌اند که در صورت تمایل به خریداری گوشی های جدید و در عین حال مقرون به‌صرفه که قیمت آن زیر ۲۰۰ دلار است، قادر خواهند بود گوشی های نام برده شده در فهرست زیر را خریداری و استفاده کنند.

 

سامسونگ گلکسی A۱۱

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

موتورولا موتو  G۷ Play

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

سامسونگ گلکسی A۰۱

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

موتورولا موتو E۶

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

ال جی K۴۰

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

موتورولا موتو G۶

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, بهترین گوشی‌ها

 

با نگاهی مختصر به فهرست بالا میتوان دریافت که کاربران در صورتی که بخواهند زیر ۲۰۰ دلار برای خرید یک گوشی جدید هزینه کنند گزینه های بسیار محدودی برای انتخاب خواهند داشت.

 

بنابراین این کارشناسان در ادامه این گزارش توصیه کرده اند در صورتی که کاربران تمایل به تعویض و خریداری گوشی هوشمند جدید در سال جاری میلادی دارند بهتر است با اندکی صرف هزینه بیشتر از قابلیت و امکانات جدید تری که در گوشی‌های اندکی گران‌تر وجود دارد، برخوردار و بهره مند شوند و گزینه های بسیار بیشتری برای انتخاب داشته باشند.  

 

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11053490.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ رئیس فیسبوک، از توییتر به دلیل نشانه گذاری بر یکی از توییت های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، انتقاد کرد و این اقدام را نادرست خواند.

 به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، یکی از پیام های ترامپ به عنوان دروغ تعیین شده بود، یک نماد هشدار دهنده در زیر آن ظاهر شد که از کاربران خواسته بود تا خود را با حقایق درباره رای گیری از طریق پست الکترونیکی آشنا کنند.

 

پیوند موجود در این امضا به یک صفحه ویژه توییتر منتهی می شود، که با پیوند مقاله ای از Politico تحت عنوان "ترامپ اظهارات بی اساس می کند که رای گیری از طریق پست منجر به جعل نتایج می شود".

 

زاکربرگ به فاکس نیوز گفت: ما یک سیاست متفاوت داریم. من قاطعانه اطمینان دارم که فیسبوک نمی تواند در آنچه مردم به صورت آنلاین می گویند داور باشد، به خصوص شرکت هایی که بستر چنین بحث هایی را ارائه می دهند نباید این کار را انجام دهند.

 

خود ترامپ پیش از این در پاسخ تهدید کرده بود که اگر همچنان به خاموش کردن صدای محافظه کاران بپردازند، شبکه های اجتماعی را به شدت کنترل و یا کاملاً می بندد.

 

 

منبع : 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105686.html

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی وبسایت چیره دست در تهران
در طراحی وبسایت و ساخت سایت یك وبسایت تشکیل شده است فایلها و عکس ها مختلف که بدست طراح سایت برپایی و بارگذاری میگردد ،كه در شمار مشخصی از فایلها در هر تقسیم برپایی میگردد و برای طراحی سایت صفحه ای خاص مرتب شده اند،مانند چیدن و منظم کردن فایلها و عکسها در کامپیوتر خودمان. صفحه اصلی یا Homa Page یك سایت معمولا" default.htmlیا index.html یا index.htm نامیده میشود اما با اسمی گوناگون نیز می تاب آنها را صدا یا بارگذاری کرد و این مهم صرفأ بسته به سلیقه طراح سایت ما دارد. در طراحی وبسایت و ساخت سایت وقتی یک سایت اینترنتی را تایپ میکنیم (مثلا" www.npco.net)، بازبینی گر کامپیوتر ما از طریق Domain ما ما به سراغ Hosting سایت ما میرود كه این آدرس آمده است، و برای سافتم آدرسی که ما از راه Domain داده ایم را جستجو میکند اگر فایل یا صفحه ی مورد عقیده را در آن وبسایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را صدا میکند و محتویات آنرا نمایش میدهد . فایل index.html ترکیبی می باشد و متون و عکس ها و عکسها و جداولی که ما بارگذاری کرده ایم کاربرد میکند .متن مورد عقیده در خویش سایت موجود می باشد این مهم در حالی است که طراح سایت ما شدنی است مطالب و عکسهای آن صفحه خاص را در پوشه های مختلفی بارگذاری کرده باشد و شدنی است بعضی از نوشتجات وتصاویر یک صفحه به یک پوشه یا صفحه ای سایر لینک داده شده باشد .(یعنی می طاقت با کلیک روی آن صفحه به آدرس یک صفحه طراحی شده سایر هدایت شد) این اطلاعات در یک فضای میزبانی به نام Hosting هستی دارد که مجموعأ یک وبسایت را می سازند. چرا باید طراحی سایت کنیم ؟ 
در پیوستگی به طور ناچیز توضیحاتی در طراحی وبسایت و ساخت سایت در باره مسائل مربوط به وضعیت طراحی وب سایت در مدلهای مختلف اشاره میکنیم الف – مرحله های طراحی و تولید و تاسیس وبسایت در طراحی وبسایت و ساخت سایت :

1.انتخاب یک نام مناسب براي سایت مورد نظر ما

2. ثبت Domain name (نام سايت دلخواه) در اينترنت درونی و خارجی

3.طراحي نرم اسباب و پنل مدیریت درونمایه و طراحی گرافیک اختصای برای سایت

4. خريد هاست و یا سروی های میزبانی ویندوز و یا لینوکس بسته به طراحی سایت سپریدن شده

5.بارگذاری سایت طراحی شده بر روی فضای میزبانیلینوکس یا ویندوز جاسازی شده (هاست) و افتتاح اولیه سايت

نرم ابزارها و یا در اصطلاح CMS های باره بیچارگی در طراحی وبسایت و ساخت سایت:

 

شالوده اصلی طراحی سایت و طراحی وبسایت بر پای بست، Microsoft .NET Framework می باشد. به کارگیری تکنولوژی .NET و یا PHP با انعطاف پذيری، قابليت اطمينان بالا، ابتکار و امنيت مثال زدنی خود قابليت های بسياری را برای وب مستران وطراحان سایت به وجود می آورد ، كه از آنگونه ی آن قابليت مديريت سورس ها، پشتيبانی از ماژولها و افزونه ها،همگون شدن با طریق انتخابی پروژه و وابسته نبودن به يك زبان برنامه نویسی و برنامه نویس خاص است.ضمن آنكه شالوده و زيرساختهای نرم انگیزه ها .NET و یا PHP به عنوان پایلوت اصلي اجرای یک پروژه طراحی سایت خواهد بود ، امكان به کارگیری ابزارهای کاربردی جانبی ديگری كه سازگار با ویندوز و یا لینوکس هستند را برای مدیر سایت بوجود می آورد به کارگیری طراحی سایت های ماژولار برای گسترش های بعدی خیلی به وب مستران کمک مینماید .ضمن آنكه هزينه های مجدد كاری (reworking) را در سررسید بروزرسانی های و یا توسعه های آتی می کاهد بانک اطلاعاتی MS SQL SERVERو SQL Server دو بانک اطلاعات رایج برای تولید بانکهای اطلاعاتی هستند

_چرا باید بررسیهای و مشکل گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟

مخاطبین اینترنت به اثناء ورود به سایت توسط نرم افزارهای امنیتی رسیدگی می شوند،سپس در صورت تأیید مذکر م اسباب امنیتی سایت به ایشان اجازه داده می شود الی از امکانات و برنامه های سایت کاربرد نماید و در صفحات گوناگون سایت طراحی شده برگردد
مدهای گوناگون وبسایت در طراحی وبسایت و ساخت سایت:

سایت ها ی اینترنتی بر اساس کاربرد و زبان برنامه نویسی به چند بخش مختلف تقسیم می شوند که عبارت است از :

سایت استاتیک یا ثابت(Static Website): در طراحی وبسایت و ساخت سایت اینگونه سایتهای استاتیک در اصل برای گسترش های آتی کاملأ براوو طراحی حرفه ای یا نیمه چیره دست سایت نیاز دارند و اصلأ مالکین و مدیران آن سایتها نمی توانند مطالب و محتوای آنها را بروز نمایند. زبان برنامه نویسی این طور از سایت ها در اغلب موارد HTML و Java Script میباشد که برای همه طراحان سایت بعنوان پیش فرض برگزیدن می شود که اگر طزاح سایت ما تخصصی تر باشد و یا با یک طراح سایت چیره دست طرف باشیم معمولأ از CSS نیز کاربرد میکنند از آنجا که در طراحی وبسایت و ساخت سایت از حجم اقلیت از برنامه نویسی دستی و کدهای اپراتوری در طراحی وبسایت های استاتیک بهره‌گیری میگردد، سرعت نمایش در مرورگرها (Loading) بالایی دارا می باشند. علاوه براین تفریق حجم کدها خوانایی اغلب سایت بدست موتور های جستجوگر را به تعقیب دارد.این موارد سبب بهتر شدن چگونگی آنها در طراحی وبسایت و ساخت سایت و با توجه به حجم این طور ستینها در موتورهای جستجوگر از آنگونه Google عملکرد بهتری از خودشان اثر میدهد و این مهم سئو سایت بسیار حائظ اهمیت است در ضمن این گونه سایت ها بها طراحی سایت پایین تری را نسبت به دیگر سایت ها که بهصورت داینامیک و یا با ابزارهای سایر تولید می شند را دارا هستند . بکار گیری طراحان سایت چیره دست و شرکتهای قدیمی کار در این صنف همانند شرکت نونگار پردازش و امثالهم با توجه به آشنائی کامل به این مهم و اجرای پروژه های متشابه زیاد در این گستره می تواند ما را به هدفمان از طراحی سایت نزدیکتر نماید و با استفاده از تکنیکهای روز سئو می توان این مهم را بیش از قبل تقویت نیز رو کرد .

 چرا باید طراحی سایت کنیم ؟ ولی در همان سان اختصاص کامل صاحب سایت به طراح سایت و افرادی که این سایت را کدنویسی کرده اند و خویش مالک سایت بدست صاحبان و مدیران سایت برپایی میکند زیرا تنها راه بهینه سازی محتوائی سایت استفاده از طراحان اولیه سایت است . سایت های استاتیک در طراحی وبسایت و ساخت سایت برای افراد و شرکتهای توصیه می شود که بروزرسانی محتوائی آنها در سنه خیلی کم است و در طول سال مطلب و یا محتوای جدید کمی به سایت افزایش یا کاهش خواهند داد و اصلأ برای سایتهای پر ادیت پیشنهاد نمیشود .
سایت دینامیک یا پویا (Dynamic Website): در طراحی وبسایت و ساخت سایت افراد معمولی و یا صاحبان سایت که دسترسی مستقیم به سایت را داشته باشند،با مقداری اطلاعات اولیه که معمولأ طراح سایت در گزین کردن ایشان پیمان میدهد خواهند توانست محتوای سایت های دینامیک را بعد از تحویل طراح سایت بروزرسانی نمایند .. زبان برنامه نویسی وبسایت های فعال میتواند متناسب با سطح سواد طراح سایت انتخاب شود و یا سلیقه سفارش دهنده ولی عمدتا" از زبان های برنامه نویسی ASP ASP.Net ، PHP، CSS، Silver light و یا Ajax در بین طراحان سایت رایج است که مهم در کل جا جهان نیز همطور است در طراحی وبسایت و ساخت سایت این نوع از سایت ها در آغاز شالوده و Home Page سایت توسط طراح سایت پیاده سازی و بر روی سرویس میزبانی و یا همان Hosting بارگذاری میگردد و سپس سایر مراحل اتمام میشود . از این رو طراح در طراحی وبسایت و ساخت سایت نسبت به موقعیت و حجم مطالب مورد احتیاج که توسط سفارش دهنده اعلام میشود و مدیران سایت ها بروزرسانی می نماید اطلاعی دقیقی نخواهد داشت بنابر این مورد در چنین طراحی سایتی از محبویت سایت در موتورهاب جستجوگری چون Google و ساختار و گرافیک کلی سایت مختصر میشود. یکتا از برتری های سایت های دینامیک این است که مدیر سایت و یا مالک سایت با استفاده از تعلیم اولیه ای که طراح سایت به ایشان میدهد می تواند به راحتی سایت خویش را از نظر محتوا و عکی بروزرسانی نماید و با توجه به اینکه دراین گونه سایت ها از زبان های برنامه نویسی بروز در گیتی ابکار گرفته میشود امکانات زیادی در آنها قابل ایجاد است به مانند ایجاد صفحات داینامیک و گالری های مدیا و عکس ها متحرک، فرم ها وموتورهای جستجوی تخصصی و حساس به لغات ویژه و یا ویژه که سفارش دهنده قصد آنهاست. اما بهره‌گیری زیاد از کد نویسی دستی توسط طراح سایت و برنامه نویسان وب سایتها مایه کند شدن نمایش سایت در مرورگرها می شود و (Loading) سایت وکم شدن رنکینگ آن در موتور های جستجو را بدنبال خواهد داشت سایت های دینامیک برای افراد، شرکت ها و مءسساتی که حجم تولید و یا ویرایش محتوای آنها بسیار است و طراحی سایت در کنارشان نیست خواستار بروزرسانی لحضه ای درمحتوای سایت را دارند،مناسب می باشد .
پرتال ها (Portals):

در طراحی وبسایت و ساخت سایت، پرتال ها سایت های دینامیک نیز نوعی از سایتها هستند که در نهایت چندین قصد و مقصود مختلف را در یک سایت پیگیری می کنند. به عبارت دیگر مجموع چند سایت دینامیک که برای بدست آوردن یک هدف مشترک برای یک مدیر و یا مجموعه ای از شرکتها را می تاب یک پرتال نامید. به عنوان نمونه پرتال خبری می تواند از چند سایت حقیر تر به هستی آمده باشد که هر یک امکان خاصی چون انتشار تصاویر،عضو گیری، انتشار اخبار، نظر سنجی و ... را در کمر بستن مالکان و یا بهربرداران آن پیمان می دهد.ضمن این که تمام ویژگی‌های یک سایت استاتیک می تواند در یک پرتال نیز توسط طراح سایت ایجاد گردد و بر اساس آن سهم برداری شود . در طراحی وبسایت و ساخت سایت معمولاً پرتال‌ها توسط سازمانها، شرکت ها دولتی و خصوصی سفارش دیتا می شودو به انگیزه دربایستن به بروز رسانی بخشهای مختلف اداره ی آنها بدست یک فرد و یا Admin و یا خویش طراح سایت بهینه سازی و حفاظت میشود .
سایت استاتیک و نصف دینامیک پیکان (Static and Dynamic Flash Website):

در طراحی وبسایت و ساخت سایت سایتهای گرافیکی و یا در اصلاح Flash نیز دو گونه استاتیک و نیم دینامیک قلمداد میشوند که توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی و مدیریت محتوا می شوند این مدل طراحی خیلی وقت است که منسوخ شده است. معمولا" از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های تغییر یا هوشمندی در این سایت ها کاربرد می شود اما کاملأ به سلیقه طراح سایت ارتباط دارد
به طور کلی در طراحی وبسایت و ساخت سایت سایت های پیکان استاتیک غیر قابل تغییرند وبه مانند سایت های تغییر ناپذیر توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر آن نیاز است به افرادی رجوع نماییم و یاری بگیریم که به صورت چیره دست یا نصف چیره دست از دانش طراحی سایتهای فلش برخوردار هستند و نمونه کارهای قابلی در این مدل کارها داشته باشند اما اکثرأ این فناوری در Multimedia ها بیشتر کاربرد دارد ولی سایتهای فلش کاملأ فعال و داینامیک نیستندولی همانند سایت های دینامیک طراحی و بروزرسانی محتوائی خواهند شد و قابل تغییر نیز میباشند. ولی تغییر دادن در آنها به سادگی سایت های دینامیک نیست و نیز بهینه سازی محتوائی در آنها زیاد محدودتر از سایتهای داینامیک است . از محاسن اصلی این طور سایتهای نصف داینامیک وبسایت های پیکان جذابیت آن ها است،توانایی ایجاد گرافیک زیبا و هم چنین انیمیشن‌های جذاب. ولی از معایب عمده ی در طراحی وبسایت و ساخت سایت آنها میتوان به امکان خوانده نشدن اطلاعات موجود در آنها بدست موتور های جستجوگر و سرعت مختصر بارگذاری اشاره رو کرد زیرا قالبأ No index هستند . در طراحی وبسایت و ساخت سایت سایت های فلش برای کسانی مناسب است که دربایستن به معرفی خود و تبلیغات دارند و کسی در سایت آنها ثبت اسم نمیکند و یا خدمات خاصب نمیگیرد
سایت حائز سیستم مدیریت محتوا ( Content Management System Website): در طراحی وبسایت و ساخت سایت این سایت ها که در اصطلاح به CMS ) Content Management System ) آنها را می شناسیم و با همین مخفف از آنها یاد می شود، وبسایت هایی از نوع سایت های دینامیک یا پرتال ها هستند که توسط طراحان حرفه ای سایت و یا شرکتهای طراحی چیره دست امثال نونگار برای مصارف خاص و یا پروژه های گزیده تر طراحی و تدوین میگردد
تمام ویژگی ها مربوط به سایت های دینامیک در باره سایتهای CMS کاملأ صدق میکند از مزایای این سیستم ها نسبت به سایر سایت های دینامیک می نا به آماده و جامع بودن آنها اشاره کرد، به طوری که بیشتر این طور از سایتها در کمتر از سه روز کاری توسط طراحان حرفه ای سایت طراحی و نصب میگردد و به سرعت قابل بارگذاری بر روی سرویس های Hosting می باشند . طراحی وبسایت های CMS در طراحی وبسایت و ساخت سایت به همانند طراحی یک خط فرآوری در یک کارخانه کبیر تولید پوشاک و یا صنایع غذائی می باشد و طراح سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، رنکینگ موتور های جستجو و سایر الزامات این مهم که در شالوده کلی شرح احتیاج اولیه آمده است به شغل گرفته می شود

طراحی وبسایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی با قاطعیت می توان گفت که بعد از به وجود آمدن تکونولوژی طراحی وبسایت در فضای اینترنت، بیشترین سهم برای طراحی وبسایت فروشگاهی بوده است مهم ترین مثال خارجی که در این گویه می نا اسم برد طراحی وبسایت فروشگاهی آمازون است در داخل کشور نیز طراحی وبسایت دیجی کالا نمونه ی آشکار طراحی وبسایت فروشگاهی است در ادامه به رسیدگی بیشتر خاصیت های این فروشگاه ها می پردازیم معیارهای طراحی وبسایت فروشگاهی



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,کپی رایت در اینستاگرام
قابلیت اینستاگرام برای گنجاندن تصویر های کاربران در سایت ها و برنامه های ثالث بزودی دستخوش تغییر می شود و این کار بی توجه به قانون کپی رایت ممکن نخواهد بود. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اینستگرام اعلام کرده به افرادی که از قابلیت گنجاندن عکس های این شبکه اجتماعی در دیگر سایت ها و برنامه ها استفاده می کنند، لزوما اجازه نمی دهد تا بدون رعایت قانون کپی رایت این کار را در مورد هر عکسی انجام دهند.

 

بر اساس برنامه ریزی جدید اینستاگرام (Instagram)، سیاست های این شبکه اجتماعی ایجاب می کند تا طرف های ثالث برای استفاده از عکس های اینستاگرام از مالکان این عکسها اجازه بگیرند و هدف از این کار رعایت قوانین مربوطه و جلب رضایت مالکان محتوا است.

 

بر این اساس، اشخاص، صاحبان مشاغل و ناشران باید از هر شخصی در مورد امکان به اشترک گذاری عکس ارسالی او اجازه بگیرند و بی توجهی به این مسئله امکان دارد باعث پیگرد قضایی شود. قبل از این انتشار بی اجازه بعضی عکس های عکاسان مشهور اینستگرام از سوی نشریات مختلف، موجب اعتراض و پیگرد قانونی آن ها شده بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,کپی رایت در اینستاگرام
 


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی آیفون 11
برخی کاربران گوشی آیفون 11 می گویند بلافاصله بعد از باز کردن قفل این گوشی، رنگ سبز کمرنگی بر روی نمایشگر تلفن های همراه آنها ظاهر شده و از بین می رود.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، رنگ سبز رنگ گوشی های آیفون 11 که تنها چند ثانیه بعد از باز کردن قفل گوشی نمایان می شود مشکل عجیبی است که شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی برای آن ارائه نکرده است.

 

 

 

برخی کاربران آیفون با حضور در شبکه های اجتماعی می گویند مشکل مذکور مربوط به آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس است ولی برخی کاربران آیفون های ایکس و ایکس اس هم از وجود مشکل مشابهی خبر داده اند.

 

تعدادی از کاربران می گویند مشکل یادشده تنها زمانی ایجاد می شود که حالت دارک مد یا تاریک فعال شده باشد ولی برخی دیگر می گویند همیشه شاهد مشکل یادشده هستند. این مشکل در سیستم عامل iOS 13.4 و نسخه های بعد از آن گزارش شده است. انتظار می رود اپل در آینده نزدیک برای توضیح مشکل یادشده بیانیه ای صادر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی آیفون 11
 


:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه وردپرس به یکی از محبوب‌­ترین و قدرتمندترین سیستم‌­های مدیریت درونمایه در دانشمند تبدیل شده است. سایت­‌های وردپرسی بسیاری در اینترنت طراحی و تاسیس شده که هر روزه کاربران زیادی را به خویش جذب می‌کنند. اما اگر شما در مقوله وردپرس و برپایی یک سایت اطلاعات کاملی ندارید، می‌­توانید در قدم نخست نصب وردپرس روی لوکال هاست را تجربه کنید و تمامی موارد آن را کامل بررسی کنید. پس از آشنایی کامل با اصول اولیه وردپرس، سایت خودتان را به هاست منتقل کنید. برای اینکه اینجا هم به اتفاق شما باشیم در این دسته به تعلیم نصب وردپرس روی لوکال هاست می‌­پردازیم.
نصب وردپرس روی لوکال هاست

نگاهی موقت به عنوان مطالبی که در پیوستگی این مطلب می­‌خوانید:

چرا باید یک سایت محلی وردپرس ایجاد کرد؟
زمپ (Xampp) چیست؟
شیوه نصب زمپ بر روی کامپیوتر
اخذ و نصب وردپرس
ایجاد پایگاه دیتا جدید در وردپرس
نکاتی بعد از نصب وردپرس روی لوکال هاست

چرا باید یک سایت محلی وردپرس برپایی کرد؟

ایجاد سایت­ روی لوکال هاست روشی متداول در بین توسعه دهندگان و صاحبان سایت است.     

 

آموزش گام به گام نصب وردپرس روی ویندور و لوکال هاست   این امکان را به شما می­‌دهد الی با وردپرس بدون ایجاد یک وبسایت در اینترنت کار کنید. سایت‌­های محلی فقط بر روی کامپیوتر نصب شده و قابل مشاهده هستند.

شما می‌­توانید قالب و افزونه­‌های وردپرس را روی لوکال هاست خود نصب و بررسی کنید و اصول اولیه وردپرس را یاد بگیرید. ولی اگر می­‌خواهید یک سایت آنلاین وردپرس داشته باشید، به یک اسم حوزه و هاست وردپرس احتیاج دارید و سپس باید نصب وردپرس روی سی پنل یا نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را یاد بگیرید. اما برای نصب وردپرس روی لوکال هاست، به زمپ بیچارگی دارید که در پیوستگی با آن آشنا می‌­شوید. ناگفته نماند که فقط افراد تازه کار وردپرس را با زمپ آغاز نمی‌کنند بلکه توسعه دهندگان نیز برای برپایی محیطی تستی این پیشه را سپریدن می‌دهند.
زمپ (ٓXampp) چیست؟

برای ایجاد یک سایت در لوکال هاست، شما باید نرم انگیزه ها وب سرور (Apache،PHP و MySQL) را روی رایانه خویش تنظیم کنید. PHP یک زبان برنامه نویسی است و MySQL یک نرم افزار مدیریت پایگاه داده است. برای اجرای وردپرس به هر دو مورد احتیاج است.
نصب هر یک از این نرم ابزارها به طور جداگانه برای مبتدیان زیاد دشوار است. زمپ، برنامه‌­ای است شامل این قابلیت­‌ها، که پیشه را برای شما ساده‌­تر می­‌کند. زمپ قابل نصب بر روی ویندوز و مک است و گزینه‌­ای پسندیده برای نصب وردپرس روی لوکال هاست در عقیده گرفته می‌شود. در ادامه به آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست می‌­پردازیم.
نصب زمپ روی سیستم

ابتدا به وبسایت XAMPP بروید و زمپ متناسب با سیستم عامل خود را دانلود کنید.
xampp download- لوکال هاست
انتخاب زمپ مطابق با سیستم عامل

پس از دانلود زمپ، نوبت به نصب و اجرای آن می‌­رسد. در شروع نصب، باید محل نصب برنامه زمپ و وانگهی بسته­‌هایی را که می­‌خواهید نصب شود، مشخص کنید.
بعد از تعیین محل نصب برنامه، پنجره ذیل نمایش دیتا می‌­شود، بر روی دکمه Next، کلیک کنید. پروا داشته باشید که تنظیمات پیش‌فرض زمپ برای همگی کاربران کار می­‌کند.
setup- شروع پروسه نصب
آغاز پروسه نصب زمپ روی سیستم

در پنجره components، تمام مولفه­‌ها بطور پیش‌فرض برگزیدن شده‌­اند. می‌­توانید مولفه‌­هایی را که منظور استفاده از آنها را ندارید، علامت انتخاب­شان را بردارید. مولفه­‌هایApache ،MySQL ، PHP و phpMyAdmin را انتخاب کنید زیرا این موارد بایسته برای نصب وردپرس هستند. سپس بر روی دکمه Next کلیک کنید.
البته بهتر است شما بدانید که هر مولفه برای چه منظوری کاربرد می‌­شود:

Apache: وب‌سرور HTTP است و برای اجرای وبسایت بایسته است.
MySQL: سرور پایگاه داده است.
FileZilla FTP server: برای تنظیم سرور FTP استفاده می‌­شود.
Mercury Mail Server: برای تنظیم سیستم حمل و نقل پستی کاربرد می­‌شود.
Tomcat: این یک سرور برنامه است، که برنامه‌­های وب مبتنی بر جاوا را اجرا می‌­کند.
PHP: یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که برای ساخت صفحات وب پرکار بهره‌گیری می­‌شود.
Perl: این زبان برای نوشتن اسکریپت­‌های CGI به طور گسترده‌­ای توسط برنامه‌نویسان کاربرد می­‌شود.
PhpMyAdmin: این یک مؤلفه بایسته برای اداره MySQL است.
Webalizer: یک تحلیلگر فایل ورود به وب است، که گزارش­‌های آماری در باره شمار بازدیدکنندگان از وبسایت و آنچه را که در وبسایت جستجو می‌کنند برپایی می­‌کند.
Fake Sendmail: برای تست ارسال ایمیل در لوکال هاست از این گزینه بهره‌گیری می‌­شود.

select component- برگزیدن مولفه ها
انتخاب مولفه ها در زمپ

در ادامه محلی برای نصب زمپ برگزیدن کنید، یا به تنظیمات دست نزنید و به صورت پیش‌فرض بگذارید باقی بمانند.
xampp folder- فولدر زمپ
فولدر نصب زمپ

با کلیک بر روی دکمه Next، ادامه تنظیمات را اتمام دهید. در پنجره جدید از شما می­‌خواهد Bitnami را بر روی زمپ نصب کنید، که لازم به نصب Bitnami نیست. بنابراین تیک گزینه آن را امثال تصویر ذیل بردارید، سپس با کلیک بر روی Next، به مرحله بعدی بروید.
bitnami xampp- نصب وردپرس روی لوکال هاست
غیرفعال کردن Bitnami

در اینجا تنظیمات زمپ به فرجام قبض و زمپ حاضر نصب است.
ready to install- آماده نصب
زمپ حاضر نصب و راه اندازی است

با کلیک بر روی دکمه Next زمپ حاضر نصب می­‌شود، که چند دقیقه‌­ای زمان می‌برد.
welcome to xampp- به زمپ خوش آمدید
به زمپ خوش آمدید

پس از تمام شدن مرحله فوق، بر روی دکمه Finish، کلیک کنید. در پیوسته پنجره مهار پنل زمپ اجرا می‌­شود. همانطور که در تصور تماشا می­‌کنید بر روی دکمه start در ساحل Apache و MySQL کلیک کنید.
start xampp- آغاز عملکرد زمپ
شروع عملکرد زمپ

در زمپ اکنون Apache و MySQL را آغاز به پیشه می­کنند. ممکن است مثل تصویر زیر آگهی فایروال ویندوز را نگریستن کنید. برای اجرای هر دو برنامه روی کامپیوتر خویش روی Allow Access کلیک کنید.
allow access- امکان دسترسی
امکان دسترسی به زمپ

پس از شروع هر دو برنامه Apache و MySQL، چگونگی آنها به رنگ سبز تبدیل می‌­شود.
تعلیم نصب وردپرس روی وردپرس wamp
run xampp- آموزش نصب لوکال هاست روی زمپ
اجرا شدن زمپ

شما زمپ را با موفقیت نصب کرده‌­اید. در ادامه می‌­توانید یک سایت محلی برپایی کنید و به نصب وردپرس روی لوکال هاست بپردازید. (این مرحله اول تا همین‌جا به اتمام رسید. یک نفس عمیق بکشید تا به ادامه ماجرا بپردازیم.)
ایجاد یک سایت بر روی لوکال هاست با زمپ

برای نصب وردپرس بر روی لوکال هاست، پیش درآمد باید فایل دانلودی وردپرس را از مخزن گرفتن کنید. بعد از دانلود، فایل وردپرس را از حالت زیپ بیرون کنید. پوشه وردپرس را تماشا خواهید کرد. شما باید این پوشه را در محل زمپ کپی کنید.
در مرحله بعد ، به پوشه نصب XAMPP خود بروید. پوشه زمپ در ویندوز به صورت پیش فرض در گذرگاه C:/Program Files/XAMPP/htdocs یا C:Xampphtdocs نصب شده است.

نکته کلیدی: در مک، زمپ در راه /Applications/XAMPP/htdocs نصب می­‌شود.

در ادامه تنظیمات، پوشه وردپرسی را که قبلا کپی کرده‌­اید در داخل پوشه htdocs پیمان دهید.
move to htdocs- انتقال به پوشه htdocs
انتقال اطلاعات وردپرس به htdocs

شما می­‌توانید اسم پوشه وردپرس را به نام سایت موردنظرتان تغییر دهید. در اینجا ما نام پوشه وردپرس را به test تغییر نام دادیم. سپس localhost/test را در آدرس بار مرورگرخود وارد کنید و دکمه اینتر را بزنید. صفحه­‌ای امثال تصویر پایین برای شما مفتوح می­‌شود:
install wordpress rules- قوانین نصب وردپرس
قوانین و مراحل نصب وردپرس

این صفحه به شما خواهد گفت که برای نصب وردپرس روی لوکال هاست، برای آغاز پیشه به یک اسم پایگاه داده، نام کاربری پایگاه داده، رمز عبور و اطلاعات میزبان دربایستن دارد. فلذا بیایید با هم یک پایگاه داده برای وردپرس برپایی کنیم.
ایجاد پایگاه داده جدید

یک پنجره جدید در مرورگر باز کنید و آدرس localhost/phpmyadmin را وارد کنید. از این روش به راحتی یک پایگاه دیتا برای وبسایت خود­ برپایی و مدیریت کنید.
در صفحه مفتوح شده از سمت چپ، گزینه New را انتخاب می‌کنیم تا یک دیتابیس جدید بسازیم. حال در صفحه جدید، نام دیتابیس را به صورت دلخواه وارد نمایید و در تقدیر Collection، مقدار utf8_persian_ci را انتخاب کرده و دکمه Create را بزنید. دیتابیس شما ساخته شد.
build DB- ساخت پایگاه داده
پایگاه داده شما ایجاد شد

سپس به صفحه localhost/test در مرورگر برگردید و روی دکمه “بزن بریم” کلیک کنید. در صفحه بعدی از شما خواسته می­‌شود اطلاعات پایگاه داده وردپرس را که ساخته‌­اید، وارد کنید.

اسم پایگاه داده: نام دیتابیسی که در مرحله پیش برپایی کردید را بنویسید.
اسم کاربری: در این دسته باید عبارت root را وارد کنید.
رمز پایگاه داده: این بخش را خالی بگذارید. یعنی در کادر رمز دیتابیس چیزی ننویسید.
میزبان پایگاه داده: در این دسته localhost را بنویسید.

سپس روی دکمه “بفرستید” کلیک کنید.
db info- ورود اطلاعات پایگاه داده
ورود اطلاعات پایگاه داده

اگر در ویندوز یا لینوکس هستید، الان وردپرس این تنظیمات را در پرونده پیکربندی وردپرس با نام فایل wp-config.php اندوخته می‌­کند.اما اگر در سیستم عامل مک هستید، مطالب فایل به شما نشانه داده می­‌شود و از شما می­‌خواهد که آن را بسازید. باید این فایل را در پوشه اصلی وبسایت خود برپایی کنید.

در مرحله بعد، وردپرس از شما می­‌خواهد تا اطلاعات مربوط به وبسایت خود را وارد کنید. ابتدا یک عنوان مناسب برای سایت برگزیدن کنید. پس از آن برای ایجاد حساب کاربری، باید نام کاربری، رمز عبور و یک آدرس ایمیل بنویسید.
site info- ورود اطلاعات سایت
اطلاعات سایت خویش را وارد کنید

پس از کامل کردن تمام اطلاعات، برای ادامه بر روی دکمه “راه اندازی وردپرس” کلیک کنید. در این مرحله نصب وردپرس به سرانجام می‌­رسد. حال برای ورود به سایت خود، آدرس /localhost/test/wp-admin را در آدرس بار مروگرتان وارد کنید. سپس در این صفحه باید اطلاعات کاربری را که در مرحله پیش ایجاد کرده‌­اید، وارد نمایید.
login- ورود به وردپرس
ورود به وردپرس
نکاتی بعد از نصب وردپرس روی لوکال هاست

اکنون که سایت محلی وردپرس خویش را با استفاده از زمپ ایجاد کرده­‌اید، می‌­توانید همانطور که تغییراتی در یک سایت آنلاین وردپرس اتمام می‌­دهید روی آن هم پیاده‌سازی کنید. برای سفارشی کردن سایت و نصب قالب جدید باید به پنل مدیریتی بروید و گزینه نمایش را گزینش کنید. در این تقسیم قالب­‌های مجانی برای نصب وجود دارد، یگانه از آنها را گزینش و نصب نمایید.

مورد بعدی برای سفارشی‌سازی سایت و ایجاد بعضی از قابلیت­‌ها، نصب افزونه­‌های وردپرس است. افزونه­‌ها همانند برنامه­‌هایی برای سایت وردپرس هستند که به شما این امکان را می­‌دهند ویژگی­‌های جالبی مشابه فرم تماس، نگارخانه عکس، فروشگاه اینترنتی و… اضافه کنید.
شما پس از طریق اندازی کامل سایت، آن را به هاست منتقل کنید و سایت خویش را در اختیار کاربران اینترنتی قرار دهید.
نتیجه گیری

اگر می‌خواهید سایت خویش را در لوکال هاست و رایانه شخصی راه اندازی کنید و بعد از تکمیل اطلاعات سایت، آن را وارد دنیای وب نمایید، می‌توانید با استفاده از نرم افزارهایی همانند Xampp به راحتی این شغل را اتمام دهید. این پیشه اطمینان دسته است. یعنی اول همگی مراحل اجرای شغل خویش را روی یک پیرامون آزمایش بررسی کرده و دشواری ها آن را رفع می‌کنید. سپس آن را به محیط اصلی انتقال می‌دهید. برای انتقال وردپرس از لوکال هاست به هاست اصلی نیز آموزش زیاد ساده‌ای وجود دارد که حتما قبل از انجام عملیات، آن را مطالعه کنید.

در حد یک پیشنهاد: برای اینکه گذرگاه راستی را طی کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم زمانی که تصمیم گرفتید سایت خویش را در پیرامون اصلی بارگذاری کنید، حتما از هاست وردپرس استفاده کنید. بسترهای احسان برای این مدل هاست حاضر شده که راحت‌تر می‌توانید با آن‌ها کار کنید



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
کسب و کار آنلاین,راه اندازی کسب و کار آنلاین,انواع کسب و کارهای آنلاین
 
همانطور که می دانید با ورود تکنولوژی به زندگی انسان، مسیر و روند آن بصورت کلی تغییر کرده است. اغلب کسب و کارهای سنتی با رکود مواجه هستند و در نقطه مقابل، کسب و کارهای آنلاین روز به روز شاهد رشد و پیشرفت هستند! می توان این ادعا را داشت که ورود کسب و کار سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین، یک الزام اجتناب ناپذیر می باشد. در ادامه چرایی این موضوع را برای شما تشریح خواهیم کرد. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

لزوم ورود به حوزه کسب و کارهای آنلاین

پیش بینی شده تا یک دهه دیگر، میزان اثرگذاری و سرمایه در گردش کسب و کارهای آنلاین از کسب و کارهای سنتی و قدیمی پیشی بگیرد! این موضوع را می توان یک زنگ خطر کاملا جدی برای کسب و کارهای قدیمی دانست.از این رو پیشنهاد می کنیم با هر زمینه شغلی که دارید مقدمات ورود آن را به بستر اینترنت فراهم نمایید تا از دیگران عقب نمانید.

 

ملزومات راه اندازی کسب و کار آنلاین

معمولا کسب و کارهای آنلاین بصورت وبسایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی، اپ موبایل و ... فعالیت می کنند. در اینجا ما قصد داریم مهمترین و اساسی ترین آنها که وبسایت می باشد را برای شما تشریح کرده و توضیح دهیم.

 

ملزومات راه اندازی سایت

یک سایت در گام اول برای راه اندازی به آدرس سایت، فضای مورد نیاز و محتوا برای نمایش نیاز دارد. قاعدتا راه اندازی سایت برای افرادی که دانش فنی اینکار را ندارند می تواند دشوار باشد. بر همین اساس ما پیشنهاد ویژه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که روند راه اندازی سایت را برای شما به حد بسیار بالایی تسهیل می نماید.

 

یک پیشنهاد ویژه برای شما

ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم! مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه سابقه موفق و طلایی در زمینه میزبانی وب سایت ها، هم اکنون طرحی را برای شما ارائه کرده است که در قالب آن شما می توانید با ثبت یک سفارش ساده، وبسایت مورد نظرتان را راه اندازی نمایید! نکته قابل توجه دیگر اینکه شما تنها با خرید سرویس هاست (فضای سایت) با دوره پرداخت سالانه، سایر موارد را بصورت رایگان در اختیار خواهید داشت که موجب صرفه جویی قابل توجه در هزینه های شما خواهد شد!

 

نحوه خرید هاست از میزبان فا

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید.


خرید هاست از میزبان فا


لازم به ذکر است میزبان فا برای کسب و کارهای آنلاین فعال و پرمخاطب، سرویس های خاصی در نظر گرفته است که از میان آنها می توان به سرویس های هاست مخصوص وردپرس و هاست فروشگاهی ووکامرس اشاره نمود.

 

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/business1-online-launch.html



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی آیفون 11
برخی کاربران گوشی آیفون 11 می گویند بلافاصله بعد از باز کردن قفل این گوشی، رنگ سبز کمرنگی بر روی نمایشگر تلفن های همراه آنها ظاهر شده و از بین می رود.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، رنگ سبز رنگ گوشی های آیفون 11 که تنها چند ثانیه بعد از باز کردن قفل گوشی نمایان می شود مشکل عجیبی است که شرکت اپل هنوز هیچ توضیحی برای آن ارائه نکرده است.

 

 

 

برخی کاربران آیفون با حضور در شبکه های اجتماعی می گویند مشکل مذکور مربوط به آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس است ولی برخی کاربران آیفون های ایکس و ایکس اس هم از وجود مشکل مشابهی خبر داده اند.

 

تعدادی از کاربران می گویند مشکل یادشده تنها زمانی ایجاد می شود که حالت دارک مد یا تاریک فعال شده باشد ولی برخی دیگر می گویند همیشه شاهد مشکل یادشده هستند. این مشکل در سیستم عامل iOS 13.4 و نسخه های بعد از آن گزارش شده است. انتظار می رود اپل در آینده نزدیک برای توضیح مشکل یادشده بیانیه ای صادر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی آیفون 11
 

 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مقایسه گونه ها cms

CMS مخفف عبارت Content management system به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد. یک سیستم نرم افزاری شامل آلت هایی جهت مدیریت تارنما ها می باشد. اکثر کاربران سطح وب بدون داشتن نزاکت برنامه نویسی نیز می توانند از این سیستم های مدیریت درونمایه جهت طراحی و تاسیس سایتشان بهره‌گیری نمایند.
با استفاده از سیستم های مدیریت درونمایه می توانید سایت هایی پویا یا داینامیک برپایی نمایید. افزارها و قابلیت هایی که سیستم های مدیریت محتوا در گزین کردن شما قرار می دهند همگی امکان مدیریت مطالب تصاویر، پیوند ها و… را برای شما فراهم می کنند.

معروف ترین cms 

انواع cms چیست؟ معرفی 5 از بهترین سیستم های مدیریت محتوا

 

عمده ترین انگیزه بیچارگی به یک سیستم مدیریت محتوای وب، برای سایت های پویا تغییرات مقطعی است که در سایت ایجاد می شود. اگر سایت شما ایستا باشد هر بار برای ایجاد تغییرات احتیاج به برنامه نویسی و تغییر در کدها خواهید داشت و در صورت عدم نزاکت کافی می بایست هربار به کمپانی های طراحی سایت مراجعه نمایید. اما در چهره استفاده از سیستم مدیریت درونمایه می توانید به راحتی دگرگونی ها را برپایی نمایید.

 


در پیوسته به معرفی چند مورد و در پایان شناسایی بهترین سیستم مدیریت محتوا و امن ترین cms ها می پردازیم.
طبق گزارش جامعه آماری منتشر شده 63% از مردم جهان از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاربرد می کنند. پس متعلق به جوملا با 14% در رتبه دوم و دروپال با 8% در رتبه سوم پیمان دارند. رتبه چهارم به سیستم مدیریت محتوای TYPO3 با 2% قرار دارد. البته در ایران نیز از سیستم مدیریت محتوای نیوک نیز به طور مفصل ای استفاده می نمایند. دقت داشته باشید با توجه به رقابت CMSها این آمار متغیر است.
بهترین سیستم های مدیریت محتوا
بهترین سیستم مدیریت درونمایه چه ویژگی هایی دارد؟

تاکنون به تفاوت سیستم های مدیریت درونمایه به چهره جامع و تخصصی نگاه کرده اید؟ اینکه کدام یک بهتر هستند و در چه مواردی با هم فرق دارند؟ همانگونه که می دانید سیستم های مدیریت محتوای متفاوتی در بستر وب هستی دارد که هر کدام نیازهای قشر خاصی را پوشش می دهند. اما اگر بخواهیم به چهره موشکافانه تر رسیدگی داشته باشیم می توانیم خاصیت هایی را برای تشخیص بهترین سیستم مدیریت درونمایه در عقیده بگیریم از جمله:

امکان انتشار محتوای جدید و سهولت امر: هر CMS با کیفیت شامل یک ویرایشگر نیرومند و ابزارهای انبوه جهت برپایی و انتشار درونمایه است. به عبارتی به سادگی باید توانا به تولید محتوا در این سیستم مدیریتی باشید.
گزینه های تقسیم بندی کردن محتوا: هرچه محتوای سایت اغلب باشد نظم دهی آن مشکل و پیچیده تر خواهد شد. بر همین بنیاد سیستم مدیریت محتوای شما باید امکاناتی از قبیل برچسب گذاری، بخش بندی و موارد این چنینی را ارائه نماید.
امکان ویرایش محتوا: سیستم مدیریت محتوایی که برگزیدن می کنید باید ابزارهای لازم جهت مدیریت و انتشار گونه ها محتوا را ارائه کند.
امکان شخصی سازی: متن باز بودن یا امکان اضافه کردن قابلیت و گسترش امکانات از خاصیت های کلیدی یک cms بشمار می رود.
توسعه CMS: تیمی در پشت صحنه همواره نسخه هایی از CMS را منتشر می کنند الی کاربران قادر به بروزرسانی و تعمیم موارد امنیتی باشند.
امنیت: امنیت از موارد زیاد مهم در انتخاب سیستم مدیریت درونمایه اختصاصی یا عام تلقی میگردد. امن ترین cms ها دارای مواردی همچون بروزرسانی های مداوم، رفع باگ های امنیتی و امکان گسترش عملکرد امنیتی سایت هستند.

5 خاصیت مذکور از موارد کلیدی و بسیار مهمی هستند که در گزینش سیستم مدیریت درونمایه (cms) باید در نظر گرفت.

معرفی گونه ها cms
معرفی گونه ها cms

در ادامه، به رسیدگی برترین سیستم های مدیریت محتوا خواهیم پرداخت. جوانب مثبت و منفی هر کدام را کالبدشناسی می نماییم لغایت در پایان بتوانید با پروا به احتیاج خویش گزینش دقیق تری به عمل آورید.



معرفی انواع cms 

به عقیده شما کدام یک از موارد یادشده را می تاب به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا معرفی کرد؟ در پیوستگی قصد داریم به معرفی گونه ها cms و عملکرد آن ها بپردازیم و ببینیم معروف ترین cms کدام است.
1. سیستم مدیریت محتوای وردپرس WordPress

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک یکی از بزرگترین و مترقی ترین سایت ساز های جهان می باشد. این سایت ساز تحت php طراحی و بهینه سازی شده است توانسته نگاه های بسیاری را به سمت خویش جذب کند.

به گزارش یکی از منابع تازه گزاری این اسکریپت دوست داشتنی کامیاب شده بیش از 60 درصد از تارنما های دنیا را که تا به حال طراحی شده اند به خود وابستگی دهد.
بر پایه نظرسنجی های پسین وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت درونمایه برای فروشگاه شناخته شده است.

این بحران را در نظر داشته باشید که برخی کاربران در خصوص میزان امنیت وردپرس با گنگی مواجه هستند و آن را به عنوان امن ترین cms نمی شناسند اما باید گفت به طور همیشگی گزارش هایی از بروزرسانی و رفع باگ های امنیتی این سیستم منتشر می گردد. از جانب دیگر تقسیم اعظمی از برقراری امنیت سایت بر عهده صاحبان سایت ها و اقدامات مربوطه می باشد.

مرجع رسمی فارسی زبان این سیستم به نشانی www.wp-persian.com و مرجع اصلی آن به نشان www.wordpress.org می باشد.

سایت رسمی وردپرس

یکی از مواردی که باعث شده سایت ساز وردپرس از دیگر سایت سازها متمایز باشد و نگاه های بیشتری را به سمت خود جذب کند، حجم کم و بهینه بودن آن برای اغلب موتور های جستجو می باشد. پیش تر به سایت ساز وردپرس به چشم تارنگار ساز زیاد حرفه ای نیز نگاه می کردند، چرا که این نرم اسباب محبوب امکانات وسیعی را جهت تارنگار نویسی و ارائه متون ناب خبری، آموزشی و… در گزین کردن کاربران خویش قرار می داد اما با اشاعه تکنولوژی، این سیستم مدیریت محتوا به اسکریپتی توانا جهت فرآوری انواع سایت های خبری، شرکتی، نمایشی و… تبدیل شد.
امکانات سایت ساز وردپرس

پلت فرم نرمش پذیر
دسترسی تند و آسان
آسانی نصب و مسیر اندازی
بروز رسانی اتوماتیک
اپن سورس
شامل ابزارهای کامل جهت تاسیس گونه ها سایت ها
حائز پوسته و تم های متنوع
و…

برای نصب و راه اندازی این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی روی هاست، مراحل پایین را تعقیب کنید:

آغاز می بایست این CMS را از سایت رسمی وردپرس یا حامی رسمی پارسی آن دانلود کنید.
بسته مربوطه را روی هاست خود آپلود نمایید.
پس متعلق به از راه آموزش ها و مستندات وب نسبت به نصب و پیکربندی آن اقدام نمایید.

لازم به ذکر است این اسکریپت به صورت رایگان در پلان های هاستنگ میزبان فا، قابل نصب و ارائه می باشد.
دمو وب سایت وردپرسی

به منظور آگاهی از چگونگی پیاده سازی این سیستم مدیریت محتوای محبوب، تعلیم نصب وردپرس روی هاست سی پنل و آموزش نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین را مطالعه نمایید.
2. سیستم مدیریت محتوای جوملا Joomla

سیستم مدیریت محتوای جوملا

مرجع رسمی فارسی زبان این سیستم به نشانه www.joomlafarsi.com و مرجع اصلی آن به نشانی www.joomla.org می باشد. با مراجعه به هرکدام از این سایت ها می توانید آخرین نسخه این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی را تهیه نمایید.

سایت ساز جوملا احد از کهنه ترین اسکریپت های تحت PHP می باشد.
با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا یا CMS و پیاده سازی آن روی هاست خویش می توانید به راحتی فایل ها، متون و عکس ها خود را به چهره سازماندهی شده نمایش دهید.
یگانه از محبوبیت های جوملا که باعث شده پیروان زیادی داشته باشد این است که با چند کلیک می توانید اسکریپت مربوطه را نصب کنید.

پس از آن بدون داشتن هیچگونه فرهنگ فنی از برنامه نویسی وب سایت خویش را در اینترنت طراحی و پیاده سازی کنید.

:: بازدید از این مطلب : 49

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر وبسایت یا وبلاگی، همچون موجودی زنده در اینترنت است. هر نوع به‌روزرسانی محتوا در یک وبسایت «زنده»، نقشی مهم در وابستگی آن با بازدیدکنندگان، مشتریان و نیز موتورهای جستجوگر دارد.

 

در مقابل یک وبسایت ایستا که فاقد هرگونه به‌روزرسانی است، از نظر موتورهای جستجوگر «مرده» شمرده می‌شود؛ زیرا چیز جدیدی برای عرضه ندارد. وجود اطلاعات جدید در وبسایت، این پیام را به موتورهای جستجوگر می‌دهد که می‌توانند برای یافتن اطلاعات جدید به آن سر بزنند. خلاصه این‌که موتورهای جستجوگر علاقه زیادی به محتوای باکیفیت در وبسایت‌ها دارند، ولی آیا دلایل دیگری برای اهمیت به‌روزرسانی متوالی محتوای وبسایت هستی دارد؟ بیایید پنج مورد از این انگیزه ها را بررسی کنیم.

 

بازدید اغلب ربات جستجوگر
هرقدر به دفعات اکثریت بتوانید گونه ها درونمایه همانند متن یا فیلم، فایل‌های دانلودی یا صفحات جدید را در وبسایت خود قرار دهید، موتورهای جستجوگر نیز اغلب به آن راز می‌زنند. وقتی موتورهای جستجوگر اغلب به وبسایت شما سر بزنند، فرصت احسان برای دستیابی به رتبه‌ای بهتر در نتایج جستجو ایجاد می‌شود.

 

موتورهای جستجوگر از ابزاری به نام «ربات» برای بررسی محتوای سایت‌ها استفاده می‌کنند. این ربات‌ها درواقع برنامه‌هایی مترقی هستند که می‌توانند از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر رفته و محتوای آنها را آرشیو کنند. این محتوا سپس در الگوریتمی ویژه پیمان گرفته و در قالب نتایج جستجو به کاربران عرضه می‌شود.

 

هر موتور جستجوگر، معیارهای خاصی برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها دارد. برای مثال شمار لینک‌های دیتا شده از سوی وبسایت‌های دیگر به آن وبسایت، نوع و تعداد واژگان کلیدی بهره‌گیری شده و نیز تعداد دفعات به‌روزرسانی وبسایت، تمامی از آنگونه موارد مهم برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها در نتایج جستجو هستند. هرگاه وبسایت خویش را مقداری به‌روزرسانی می‌کنید، موتور جستجوگر متوجه آن شده و رتبه سایت‌تان را مجدد تنظیم می‌کند. به همین انگیزه برای این‌که بتوانید موتور جستجو را اغلب به سمت وبسایت خویش جلب کنید، باید تعداد دفعات به‌روزرسانی درونمایه در آن را افزایش دهید.

 

البته باید توجه داشته باشید کیفیت محتوای تولید شده اهمیت زیادی دارد. به‌روزرسانی محتوا وقتی تاثیر لازم را دارد که محتوای یادشده از کیفیت احسان برخوردار باشد. اضافه کردن مطالبی کم‌ارزش که فقط شمار زیادی کلمه کلیدی در آن پیمان دارد، نه‌تنها به شفا رتبه وبسایت شما کمکی نمی‌کند، بلکه به تنبیه شما از جانب موتور جستجوگر ختم می‌شود.

 

انواع سئو چیست؟ | معرفی انواع مختلف سئو

 



گوگل؛ عاشق به‌روزرسانی‌های مکرر
تردیدی نیست گوگل، بیشترین کاربر را در وسط موتورهای جستجوگر دانشمند در پسندیدن دارد. به همین دلیل، قواعد گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو، تاثیر زیادی در روند مدیریت و نیز عرضه محتوا در اینترنت دارد. گوگل بارها به‌صورت رسمی اعلام کرده بشدت از به‌روزرسانی مکرر وبسایت‌ها استقبال می‌کند. به‌این‌ترتیب سایر شکی باقی نمی‌ماند این کار باید جزو اولویت‌های مدیران وبسایت‌ها باشد. البته این به‌ آن معنا نیست که هر ساعت از روز باید تغییرات غیرضروری در وبسایت خود برپایی کنید. به‌روزرسانی به‌صورت یک‌‌بار در روز و حتی دو یا سه بار در هفته هم از نظر گوگل ارزشمند شمرده می‌شود.

 

یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثرترین راه‌ها برای برپایی دگرگونی ها در وبسایت این است که وبلاگی برای نشر محتویات جذاب برای کاربران در آن پیمان دهید. نکته جالب اینجاست که نظراتی که کاربران در زیر مقالات مختلف پیمان می‌دهند نیز از نظر گوگل جزو به‌روزرسانی‌ها به آمار می‌رود. به‌ این‌ ترتیب، روند به‌روزرسانی‌ها در وبسایت‌تان به مراتب ساده‌تر می‌شود.

 

آموزش ارتقا سایت, به‌روزرسانی سایت

وبسایتی که فاقد هرگونه به‌روزرسانی است، از نظر موتورهای جستجوگر مرده شمرده می‌شود

 

محتوای بیشتر، واژه ها کلیدی بیشتر
وقتی محتوایی جدید را در وبسایت یا وبلاگ خویش قرار می‌دهید، فرصت خوبی می‌یابید که بتوانید واژه ها کلیدی سایت‌تان را نیز در آن قرار دهید. کلمات کلیدی، یکی از اصلی‌ترین عوامل در الگوریتم موتورهای جستجوگر و درنتیجه، یگانه از اصلی‌ترین عوامل در رتبه‌بندی وبسایت‌ها به‌شمار می‌رود.

 

برای نمونه، فرض کنید یک وبسایت در زمینه فروش آنلاین بیمه‌نامه دارید و چهار یا پنج بار در هفته نیز یک مطلب جدید در آن پیمان می‌دهید. در این چهره می‌توانید هر بار مطلبی را حول یک واژه کلیدی مشخص وبسایت نظیر «بیمه خودرو» یا «بیمه شخص ثالث» تهیه و منتشر کنید. در نتیجه بتدریج، رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو برای کلمه «بیمه» و نیز سایر عبارت‌های پیوسته با گونه ها بیمه افزایش می‌یابد.

 

البته باید دقت داشته باشید گوگل اهمیت چندانی به شمار زیادی واژه کلیدی موجود در متن نمی‌دهد و در برابر آنچه برای گوگل مهم است، کیفیت محتوایی آن است. محتوای متنی که در آن کلمه کلیدی بارها تکرار شده، تاثیری منفی بر رتبه سایت در نتایج جستجو دارد.

 

اما هدف از محتوای باکیفیت چیست؟ محتوای با کیفیت متنی است که به شکلی مصنوعی و فقط برای قرار دادن کلمات کلیدی در آن نوشته نشده و در عوض در آن کوشش شده به پرسش‌ها و ابهامات کاربران و خوانندگان استجابت داده شود و اطلاعاتی ارزشمند در برگزیدن آنها پیمان دهد. فراموش نکنید کاربرد صحیح از تگ‌های متا نیز نقش مهمی در باکیفیت بودن محتوای تولیدی دارد.

 

افزایش تسلط بر حوزه فعالیت
فرض کنید در یک گستره ویژه همانند «فروش دستگاه چاپ» یا «آموزش ریاضی به دبستانی‌ها» تکاپو دارید. برای این‌که بتوانید در این دامنه در فضای مجازی به نیرو اصلی تبدیل شوید، باید فرآوری محتوای ارزشمند را جدی بگیرید. «محتوا پادشاه است» شعاری است که گوگل در گویه سئو به کاربران خویش می‌گوید. هرقدر اطلاعات ارزشمندتری به کاربران عرضه کنید، به جایگاه برتر باره نظرتان در فضای مجازی نزدیک‌تر خواهید شد.

 

اگر نگاهی به وبسایت‌های رقیب‌تان بیندازید، در بیشتر موارد می‌بینید انبوهی از مطالب مختلف در وبسایت خود دارند. بسیاری از وبسایت‌ها با در قبل دریافت سیاست تولید انبوهی از مطالب ارزشمند در مدتی کوتاهی به جایگاه بالایی در موتور جستجو دست یافته و می‌توانند بازار دامنه کار و جنبش خویش را در دست گیرند.

 

اطلاع‌رسانی پیوستگی به مخاطبان
انتشار محتوای جدید سبب می‌شود مخاطبان اکثریت برای خویش یافته و به‌ این ‌ترتیب دامنه شمار کاربرانتان را افزایش دهید. البته برای پیشبرد هرچه بهتر این هدف می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی گوناگون هم برای اطلاع‌رسانی در باره واپسین به‌روزرسانی‌های خود استفاده کنید.

 

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
یکی از اولویت‌های مدیران وبسایت، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (که به‌ صورت چکیده در انگلیسی «سئو» نامیده می‌شود) است. آشنایی با نقاط ضعف و قوت وبسایت از نقطه نظر موتورهای جستجو می‌تواند به درمان هرچه بیشتر رتبه‌بندی در نتایج جستجوی کاربران بینجامد.

 

ابزارهای گوناگونی برای رسیدگی چگونگی وبسایت از عقیده موتورهای جستجوگر وجود دارد.
وبسایت seositecheckup.com یکتا از سامانه‌هایی است که امکانات احسان را برای ارزیابی کیفیت سئو سایت در گزین کردن مدیران وبسایت پیمان می‌دهد. بس است نشانی وبسایت خویش را در جعبه جستجویی که در صفحه نخست این سامانه پیمان دارد وارد کنید تا تحلیلی جامع از وضع سئوی سایت به شما عرضه شود.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهان هرگز از تحول و پیشرفت باز نایستاده است. هم اکنون روند تغییر و تحول جهان سرعت و شتاب بیشتری هم به خود گرفته ؛ طوری‌که به نظر می‌رسد ما به شکلی هفتگی شاهد جایگزینی خدمات جدید، فناوری‌های جدید و به طور کلی چیزهای جدیدتر با نسخه‌های قدیمی‌تر آن‌ها هستیم. آیا آخرین باری   که از طریق نوار کاست به موسیقی گوش دادید یا لوح فشرده فیلمی را از یک فروشگاه ویدئویی به اجاره گرفتید، یا از تلفن‌عمومی با کسی تماس برقرار کردید به خاطر دارید؟ باید این ‌احتمال را بدهید که بسیاری از چیزهایی که امروز از آن‌ها استفاده می‌کنید هم به زودی به خاطره تبدیل شوند. ما در این مطلب به برخی ابزارها و وسایلی اشاره کرده‌ایم که به نظر می‌رسد تا به امروز از قطار سریع پیشرفت و تکامل جا مانده‌اند اما به زودی سوار بر آن خواهند شد و جای خود را به ابزارهای جدیدتری خواهند داد. با ما همراه باشید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

1- قفل‌های هوشمند 

به جای کلیدهای فلزی

کلیدهای فلزی هنوز هم توسط بسیاری ‌از مردم در کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند اما سیستم‌های امنیتی جدید فقط یک گام تا خالی‌تر کردن فضای موجود در جیب‌های ما فاصله دارد! مزایای قفل‌های هوشمند مانند قفل‌هایی که دارای کدهای عددی هستند به زودی، کلیدهای فلزی را به فراموشی خواهند سپرد. با استفاده از کلیدهای هوشمند دیگر کلیدی که گم شود، به سرقت برود یا در جایی فراموش شود وجود نخواهد داشت. با استفاده از داده‌های بیومتریک شما می‌توانید درخودرو، آپارتمان یا دفتر محل کارتان را بدون نیاز به کلید باز کنید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

2- قلم دیجیتال 

به جای کاغذ و خودکار

برای نسل آینده، نوشتن با قلم وکاغذ دست کمی از کارهای متعلق به عهد باستان نخواهد داشت! امروزه ما به طور عمده از دستگاه‌های الکترونیکی برای یادداشت‌برداری، برنامه‌ریزی روزانه، برقراری ارتباطات شخصی و حرفه‌ای، یادگیری و ... استفاده می‌کنیم. حتی دیگر ضرورتی برای امضای دستی نیز دیده نمی‌شود. هر فردی می‌تواند هرگونه اقدام رسمی را با یک امضای دیجیتال به ثبت برساند. در آینده نه چندان دور، بازدید از موزه‌ها تنها فرصت برای دیدن قلم وکاغذ و وسایل مرتبط با آن‌ها مانند منگنه، پرونده، نمابر، دستگاه کپی و اسکنر خواهد بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

3- پول دیجیتال

 به جای پول‌کاغذی

در گذشته مردم مجبور بودند داخل شعب بانک بروند، فرم پر کنند و برای دریافت پول خود در صف انتظار بایستند. در واقع ما پول نقد را همه جا با خودمان حمل می‌کردیم اما این روزها رواج هرچه بیشتر استفاده از ‌کارت‌های اعتباری (حتی اگر انتقال وجه از طریق فناوری‌های موبایلی را هم در نظر نگیریم) ضرورت استفاده از پول نقد را به میزان زیادی کاهش داده است. کارشناسان می‌گویند سکه و اسکناس‌های کاغذی طی یک دهه آینده با شکل‌های جدیدی از پول جایگزین می‌شوند. هم‌اکنون در سوئد، کارت‌های اعتباری و بانکداری آنلاین تقریبا جایگزین پول کاغذی شده و ابزارهای پرداخت تلفن همراه، خرید محصولات را تنها با زدن چند ضربه به صفحه تلفن هوشمند امکان‌پذیر ساخته است.  

 

 

منبع:   https://www.beytoote.com/computer/technews/13.html

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت ابر رایانه ای
شرکت مایکروسافت ابر رایانه ای با۲۸۵ هزار هسته سی پی یو و ۱۰ هزار واحد پردازشگر گرافیکی برای آموزش سیستم هوش مصنوعی ساخته است. 

به گزارش مهر به نقل از  یاهو فایننس، شرکت مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد یکی از ۵ ابررایانه برتر جهان را برای استارت آپ Open AI ساخته است. مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان Build این خبر را اعلام کرد. کنفرانس مذکور برخلاف سال های گذشته به طور مجازی برگزار شده بود.

 

ابررایانه مذکور دارای ۲۸۵ هزار هسته CPU و ۱۰ هزار واحد پردازشگر گرافیکی است. 

 

به گفته مایکروسافت، ابررایانه مذکور برای آموزش سیستم های هوش مصنوعی Open AI استفاده می شود. شرکت Open AI در سال ۲۰۱۵ میلادی تاسیس شده  و از سوی الون ماسک و برخی افراد ثروتمند دیگر سرمایه دریافت کرد. البته الون ماسک این شرکت را ترک کرده است.

 

در حال حاضر Open AI مشغول ساخت یک سیستم هوش مصنوعی کلی است که قابلیت هایی بهتر از انسان داشته باشد. مهمترین نگرانی شرکت آن است که فناوری تولید شده برای تمام انسان ها مفید باشد و همزمان  قدرت آن در دست عده ای اندک متمرکز نشود.

 

این دو شرکت سال گذشته همکاری خود را اعلام کردند  که طی آن مایکروسافت یک میلیارد دلار  در این شرکت سرمایه گذاری کرد. این ابررایانه جدید نخستین محصول تلاش های مشترک دو شرکت است.

 

  

 
 
مطالب پیشنهادی,وبگردی
 
جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

تخفیفات داغ دیجی کالا

تخفیفات داغ دیجی کالا

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

تخفیفات داغ دیجی کالا

تخفیفات داغ دیجی کالا

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

جت سئو؛ ابزار تحلیل سئو وب سایت

تخفیفات داغ دیجی کالا

تخفیفات داغ دیجی کالا

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

بهترین قیمت کنسول بازی و انواع لوازم جانبی

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

فروش ویژه و استثنایی تب سنج طبی غیر تماسی ( 25% تخفیف)

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

رویای خرید ویلا در شمال تنها با پرداخت ۶۶ میلیون تومان

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

کاشت مو با تراکم بالا فقط 1 میلیون تومان (ثبت نام کن)

 
 
 

کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )

 

 

منبع:   https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105391.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهینه سازی سایت یا سئو باید توسط متخصص سئو سپریدن شود


اهمیت تولید محتوای مناسب برای بهینه سازی سایت
غالبا انگار می‌شود که یک سایت خوب و موفق قائم به ذات خودش است. یعنی گردآور اطلاعات و سیستم نرم‌افزاری سایت است که باعث کامیابی آن شده است. اطلاعات خوب و سیستم نرم‌افزاری کارآمد صد البته در کامیابی یک سایت تاثیر به‌ سزایی دارند اما گرد دیگر از علل کامیابی یک تارنما که معمولا مورد غفلت واقع می‌شود، “تولید محتوا” است.در این مقاله با طریق های تولید درونمایه برای بهینه سازی سایت یا سئو آشنا می شوید.

تولید محتوای پسندیده پیش از پیش درآمد بهینه سازی سایت
اولین گام قبل از آغاز بهینه سازی سایت یا سئو تولید محتوای پسندیده و کاربرپسند برای وب سایت است. فراموش نکنید که کاربران در وب به دنبال درونمایه هستند و مطالب تکراری و کپی شده از سایت های دیگر را نمی پسندد و در حالت کلی این محتوای وب سایت شماست که به آن ارزش می دهد و باعث می شود تا کاربران از سایت شما بازدید کنند، آن را لینک کنند و یا به رفقا خود و دیگران معرفی کنند.

 
سئو سایت,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

 

در صورتی که زمانی برای تولید محتوای پسندیده برای وب سایتتان ندارید پیشنهاد می کنم از علاقه مندانی که در مقوله تولید محتوا در اینترنت کار و جنبش می کنند همانند مدیران سایت های خبری ویا وبلاگ نویسان، به تناسب جستار وب سایتتان کمک بگیرید و در چهره نا بودجه ای هر چند اندک را بدین منظور در نظر بگیرید.

 

بهینه سازی وب سایت یا سئو با واژه ها کلیدی مناسب

بارها مشاهده شده که محتوای یک سایت دارای غلط های املایی فراوان،کلمات نامناسب، فاصله های بسیار بین جملات و حروف و عدم رعایت ترازبندی پسندیده مطالب منتشر هستند. سعی کنید با رعایت یک زمان بندی مناسب مطالب جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید و در صورت امکان همیشه تارنما خویش را به روز نگه دارید.

 

گونه برای سایت خویش محتوای باارزش فرآوری کنیم؟
مگر در شرایطی که منظور دارید لغایت از مطلب با ارزش و  با اهمیتی که در سایت دیگری مشاهده کرده اید در سایت خود استفاده کنید که در این شرایط پیشنهاد می کنم حتما لینک منبع مطلب را در انتهای مطلب درج کنید.

 
سئو سایت,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

 

تولید محتوا با کیفیت چگونه است؟ ( راهکار 100% تضمینی )

 

 


در هر شرایطی قانون کپی رایت را رعایت کنید
نکته مهم دیگری که در فرآوری محتوا برای بهینه سازی سایت باید بدان توجه کرد این است که موتور های جستجو مطالب وب سایت شما را رسیدگی می کنند که در صورت کپی بودن مطالب می تواند امتیاز منفی برای رنک وب سایت شما به تعقیب داشته باشد.

سعی کنید در هنگام تولید درونمایه تصاویر پیوسته با آن را نیز تهیه کنید. استفاده از تصاویر پیوسته و جذاب می تواند مطلب شما را بهتر به کاربران انتقال دهد.

 

بهینه سازی وب سایت,سئوسایت,تامین محتوا

مناسب‌ترین روش برای بهینه سازی سایت تامین محتوای سودمند برای کاربران است

 
در محتوای خویش از تصاویر مناسب و پیوسته استفاده کنید
پس از این که محتوای وب سایتتان را تولید کردید (این درونمایه می تواند خبر، تصاویر، فیلم، یک مطلب اختصار و یا یک مقاله باشد) باید آن را برای نمایش بهتر توسط موتورهای به کاربران، بهینه سازی کنید.

اولین قدم برای بهینه سازی سایت به کارگیری یک عنوان پسندیده و پیوسته با جستار برای آن مطلب است.کاربران به شدت از مطالبی که عوان آن با محتوایش هم خوانی ندارد بیزارند.در نظر بگیرید تیتر خبری را مشاهده می کنید که موضوع آن برای شما جالب است.اما بعد از مطالعه بخشی از خبر متوجه می شوید که تیتر تازه با محتوای خبر هم خوانی ندارد!؟پس سعی کنید عنوان مناسبی برای محتوای خود انتخاب کنید.

قدم بعدی برای بهینه سازی سایت انتخاب واژه ها کلیدی پسندیده و موجود در متن محتواست.(در این خصوص در تقسیم های آینده توضیحات بیشتری خواهم داد) محتوای شما از این طریق هم مورد توجه موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت وافزایش بازدید از مطالب شما را به دنبال خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وئیتر ویژگی جدیدی را برای مقابله با قلدری سایبری و آزار آزمایش می کند و به کاربران فرصت می دهد تا قبل از انتشار پاسخ های اهانت آمیز به یک توئیت، آن را دوباره بررسی کنند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، توئیتر مشغول آزمایش ویژگی جدید است تا با قلدری سایبری و آزار در این پلتفرم مقابله کند.

 

در همین راستا این شرکت طی یک طرح آزمایشی، قبل از پاسخ به توئیت و ارسال یک پیام اهانت آمیز از کاربران می خواهد تا درباره آن دوباره فکر کنند.

 

در بیانیه توئیتر آمده است: ما برای اینکه به کاربران اجازه دهیم دوباره درباره پاسخ شان به یک توئیت دوباره فکر کنند، طرحی را به طور محدود در دستگاه های iOS آزمایش می کنیم. طی این طرح اگر پاسخ کاربران حاوی مطالبی آزار دهنده باشد، به آنها فرصت داده می شود تا قبل از انتشار، آن را بررسی کنند.

 

این ویژگی مشابه قابلیت «ضدقلدری» است که سال گذشته اینستاگرام ارائه کرد. این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس با استفاده از هوش مصنوعی متن های اهانت آمیز را ردیابی می کند و از کاربران می خواهد قبل از ارسال کامنت، دوباره فکر کنند.

 

نسخه این ویژگی در توئیتر به دنبال واژه هایی در یک پاسخ می گردد که مشابه نمونه هایی است که قبلا گزارش شده اند. مدت ها است که توئیتر با آزار در فضای آنلاین مقابله می کند و ویژگی های مختلفی را برای این منظور به کار گرفته است.

 

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11052704.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اپل قیمت مدل 10.2 اینچی آی پد خود را ارزان و فروش آن با بهای 250 دلار را در بست بای و آمازون آغاز کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اپل به طور رسمی اعلام کرده که مدل ۳۲ گیگابایتی از تبلت آی پد خود را با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی به قیمت تنها ۲۵۰ دلار در بست بای و آمازون به فروش می رساند.

 

آی پد با این تخفیف قیمت ۸۰ دلار ارزان تر از ماه های قبل در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. نکته دیگر اینکه تنها مدل خاکستری آی پد ۱۰.۲ اینچی با این قیمت در دسترس است. آی پد ۱۰.۲ اینچی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز با تخفیف ۳۰ دلاری به قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس است.

 

این مدل از آی پد که اولین بار در پاییز گذشته روانه بازار شده بود، به علت نمایشگر باکیفیت،عمر باتری ۱۰ ساعته بعد از هر بار شارژ و استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۶۷۰ مورد توجه قرار گرفته بود.

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11053378.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نکات برای افزایش امنیت سایت

 

شاید اندیشه کنید هک شدن سایت اتفاقی است که فقط برای سایت‌های بزرگ رخ می‌دهد و یک سایت شخصی یا شرکتی کوچک هیچ‌گاه هدف هکرها پیمان نمی‌گیرد. اگر این‌طور است کاملا در اشتباهید، چراکه بر پایه آمارهای ارائه شده، بسیاری از سایت‌های شخصی و حقیر نیز هک می‌شوند و گاهی این نفوذ به شکلی است که صاحب سایت الی مدت‌ها متعلق به بی‌اطلاع است و هکر برای اهداف مختلفی از سایت قربانی سوءاستفاده می‌کند.

 

باتوجه به محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس در راه‌اندازی انواع سایت‌های شخصی، فروشگاهی و شرکتی منظور داریم شما را با یکی از بهترین راهکارهای حفظ امنیت در وردپرس آشنا کنیم.

 

محبوبیت بیشتر، دشمنان بیشتر

وردپرس، احد از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای سایت در دنیاست. این سیستم همواره از به‌روزرسانی‌های مختلفی بهره‌مند می‌شود لغایت ضمن رفع مشکلات، از آسیب‌پذیری‌های امنیتی نیز در امان باشد. با این حال محبوبیت و افزایش سایت‌های راه‌اندازی شده با وردپرس مایه شده هکرها نیز تمرکز زیادی روی آن داشته باشند و هر لحظه یک راه نفوذ جدید روی وردپرس را جست‌وجو کنند.

 

خودتان خبره امنیت باشید

در چنین شرایطی ضمن بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روزرسانی شده وردپرس رهنمود می‌شود نکات امنیتی متعددی نیز رعایت شود الی از هرگونه نفوذ به سایت‌های وردپرسی جلوگیری شود.

این نکات را بسیاری از کارشناسان امنیتی می‌دانند، اما برای یک کاربر عادی باید راهکار ساده‌تری درنظر گرفته شود لغایت بتواند همچون یک کارشناس خبره، امنیت سایت وردپرسی خود را افزایش دهد و راهبند از هک آن بشود. گرد از این راهکارهای ساده، به کارگیری افزونه نیرومند iThemes Security Pro است.

 

اموزش بالا بردن امنیت سایت, راه های بالا بردن امنیت سایت

راه های بالا بردن امنیت سایت

 وردپرس چیست؟

حفاظت همه جانبه

افزونه نیرومند iThemes Security Pro با بهره‌مندی از 32 لایه امنیتی توانا است حفاظت کامل سایت شما را بر دوش بگیرد. بعضی امکانات حفاظتی موجود در این افزونه عبارتند از:

• مسدودسازی دسترسی به سایت از آدرس‌های آی‌پی شناسایی شده به‌عنوان خرابکار

 

• مسدود کردن دسترسی کاربران به سایت بعد از چند سعی ناموفق

 

• فعال‌سازی قابلیت تائید هویت دو مرحله‌ای با ارسال کد به ایمیل یا تلفن همراه بدون دربایستن به سامانه‌های ارسال پیام کوتاه

 

• اسکن زمان‌بندی شده صفحات سایت برای معرفی کدهای مخرب

 

• اجباری کردن استفاده از رمز عبور پیچیده برای همه کاربران و تنظیم تاریخ انقضا برای رمز عبور

 

• فعال‌سازی SSL در داشبورد مدیریتی و دیگر صفحات و مطالب سایت (در صورت حمایت توسط سرور)

 

• تغییر گذرگاه پیش‌فرض برای ورود به داشبورد مدیریتی وردپرس

 

• مانیتور کردن لحظه‌ای فایل‌ها و اعلام هرگونه دگرگونی ها در آنها

 

• ارسال ایمیل اطلاع‌رسانی در چهره تماشا فعالیت‌های مشکوک به خرابکاری روی سایت

 

• پنهان‌سازی یا حذف اطلاعات مربوط به وردپرس نصب شده روی سایت شما

 

نصب و فعال‌سازی

پیش از نصب این افزونه و هریک از افزونه‌های امنیتی سایر پیشنهاد می‌شود یک نسخه حامی از بانک اطلاعاتی سایت خود تعبيه کنید، چراکه بسیاری از افزونه‌های امنیتی، تغییراتی در بانک اطلاعاتی سایت اعمال می‌کنند و ممکن است نیازمند بازگردانی اطلاعات در چهره مواجهه با مشکل باشید. نسخه رایگان افزونه iThemes Security را می‌توانید با جست‌وجو در انبار- انباشتگاه وردپرس از لینک wordpress.org دانلود و روی سایت خویش نصب کنید.

 

همچنین نسخه حرفه‌ای این افزونه که از امکانات منحصربه‌فردی همچون تائید هویت دو مرحله‌ای و اسکن زمان‌بندی شده برخوردار است نیز از سایت سازنده قابل خریداری است که باتوجه به محدودیت در خریدهای آنلاین از سایت‌های خارجی می‌توانید برای گرفتن نسخه مشابه به سایت‌های معتبر ایرانی همچون zhaket.com که نسخه فارسی‌شده افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی را در برگزیدن کاربران قرار می‌دهد، مراجعه کنید.

 

در پیوسته پس از اضافه کردن افزونه به سایت وردپرسی خود و فعال‌سازی آن، پیامی مبنی بر فعال‌سازی قابلیت حفاظتی Brute Force را نگریستن خواهید کرد.

استفاده از این قابلیت رایگان است و تنها کاری که باید اتمام دهید این است که روی گزینه Get Free API Key کلیک و آدرس ایمیل خویش را وارد کنید الی یک کلید مجانی برای شما ایجاد و روی سایت ثبت شود.

 

تا این تقسیم کار، بازدارندگی از حملات بروت‌فورس روی سایت شما فعال شده و آدرس‌های آی‌پی شناسایی شده به عنوان خرابکار قابلیت دسترسی و ورود به سایت شما را نخواهند داشت.

در پیوسته باید از داشبورد مدیریتی وردپرس، روی گزینه Security کلیک کرده و پس متعلق به گزینه Settings را برگزیدن کنید.

 

در این دسته مجموعه‌ای از ماژول‌های امنیتی برای حفاظت از سایت در کمر بستن شما پیمان می‌گیرد که با فعال‌سازی و پیکربندی هرکدام می‌توانید نگهداری از سایت وردپرسی خود را چند مساوی افزایش دهید.

 

iThemes Security یا WordFence Security

انتخاب بهترین افزونه امنیتی وردپرس کاری دشوار است، چراکه در این میان افزونه نیرومند دیگری نیز با نام WordFence Security از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای انتخاب بهترین افزونه در سنجش این دو افزونه با یکدیگر به این نتیجه رسیدیم که افزونه WordFence Security در یک برگزیدن ساده و سریع، گزینه مناسب‌تری به‌شمار می‌رود و امکانات اولیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما چنانچه بخواهید کمی حرفه‌ای‌تر از سایت خود حفاظت کنید، نیازمند iThemes Security هستید، چراکه امکانات ارائه شده بدست این افزونه بسیار اغلب از افزونه WordFence است، ولی در مواردی پیکربندی بعضی از آنها شدنی است نیازمند دقت اکثریت نیز باشد.

 

همچنین یکی از امکانات افزونه iThemes Security که تشخیص تغییرات در فایل‌هاست روی برخی سرورهای اشتراکی شدنی است با تفریق سرعت سرور همراه باشد که در این شرایط کاربر باید این قابلیت را غیرفعال یا به فایل‌های معینی محدود کند.

 

در پایان افزونه iThemes Security برنده میدان است و با بهره‌مندی از قابلیت شخصی‌سازی فراوان روی هریک از لایه‌های حفاظتی، تجربه سایتی ایمن بدون نگرانی از هک شدن را برای شما فراهم می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,کپی رایت در اینستاگرام
قابلیت اینستاگرام برای گنجاندن تصویر های کاربران در سایت ها و برنامه های ثالث بزودی دستخوش تغییر می شود و این کار بی توجه به قانون کپی رایت ممکن نخواهد بود. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اینستگرام اعلام کرده به افرادی که از قابلیت گنجاندن عکس های این شبکه اجتماعی در دیگر سایت ها و برنامه ها استفاده می کنند، لزوما اجازه نمی دهد تا بدون رعایت قانون کپی رایت این کار را در مورد هر عکسی انجام دهند.

 

بر اساس برنامه ریزی جدید اینستاگرام (Instagram)، سیاست های این شبکه اجتماعی ایجاب می کند تا طرف های ثالث برای استفاده از عکس های اینستاگرام از مالکان این عکسها اجازه بگیرند و هدف از این کار رعایت قوانین مربوطه و جلب رضایت مالکان محتوا است.

 

بر این اساس، اشخاص، صاحبان مشاغل و ناشران باید از هر شخصی در مورد امکان به اشترک گذاری عکس ارسالی او اجازه بگیرند و بی توجهی به این مسئله امکان دارد باعث پیگرد قضایی شود. قبل از این انتشار بی اجازه بعضی عکس های عکاسان مشهور اینستگرام از سوی نشریات مختلف، موجب اعتراض و پیگرد قانونی آن ها شده بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,کپی رایت در اینستاگرام
 


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید است که امکان نمایش استوری‌ها در دو ردیف را به کاربران نشان خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قابلیت استوری به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های موجود در شبکه اینستاگرام تبدیل شده است و تقریباً همه‌ی کاربران این شبکه حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌اند. به تازگی تصویری از سوی یکی از کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی جدید برای بخش استوری‌ها است و قصد دارد بخش استوری‌ها را بزرگ‌تر کرده و استوری‌ها به صورت دو ردیف زیر هم نمایش داده شوند.

 

اخیراً نیز کاربران زیادی اعلام کردند که قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها را در گوشی خود مشاهده کرده‌اند و به نوعی باید گفت اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت روی حساب‌های کاربران است؛ در همین راستا اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق لذت استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی را بالا ببرد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در چه مناطقی آزمایش کند از طرفی هم با توجه به آزمایش این قابلیت جدید در برخی از مناطق، انتظار می‌رود اینستاگرام در صورت گرفتن پاسخ مثبت از این قابلیت آن را به طور عمومی در دسترس افراد قرار دهد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,استوری اینستاگرام

 

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از این طریق مشاهده بخش استوری‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند تا در صورتی که کاربر قصد مشاهده استوری یک شخص خاص را داشته باشد بتواند به راحتی آن را پیدا کند. علاوه بر برخی از کاربران قابلیتی را در اینستاگرام خود مشاهده کردند که باعث می‌شود کاربر سریع‌تر از هر زمانی بتواند بین استوری‌ها جا به جا شوند.

 

این موارد نشان می‌دهد اینستاگرام قصد در بروزرسانی بعدی خود تغییرات زیادی در بخش استوری‌ها ایجاد کند، با این حال باید منتظر بود و دید اینستاگرام چه زمانی قصد دارد این بروزرسانی را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار دهد.

 

منبع:   https://www.beytoote.com/computer/technews/banews72893.html



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام تعدادی زیادی از نفوذ کنندگان با تعداد مخاطب بالا را پیشنهاد میدهد

 

هیچکس از تبلیغات در شبکه های مجازی خوشش نمی آید، پس پیامتان را بدون اظهار اینکه شما چیزی میفروشید فراهم کنید.اینستاگرام با داشتن 700 میلیون کاربر پرکار در ماه و بیش از 200میلیون کاربر فعال روزانه در استوری ها، یک نیرو در وسط شبکه های اجتماعی دانشمند به حساب می آید.

 

همانطور که بازرگانی شما برای نفوذ در بین جمعیت و افزایش میزان فروش کوشش میکند، شما احتیاج به پیدا کردن تعادل و توازن بین پست کردن محتوای معتبر و پرش از فرصت های فروش، زمانی که آنها ظاهر میشوند دارید. در آخر روز، با هستی آن، مهم است که تشخیص دهید شبکه های اجتماعی مکانی است برای مردم تا از مطالب جالب بهره‌گیری کنند نه اگهی تبلیغاتی تماشا کنند...

 

همانطور که مردم وقتی تبلیغی در تلویزیون و رادیو می آید آنرا رد میکنند، آنها اخ ندارند که تبلیغات را در شبکه های اجتماعی نیز ببینند. که گفته میشود، اگر شما از پلتفرم به راستی بهره‌گیری کنید، این میتواند افزار تاثیرگذار برای نمایش محصولتان و توزیع زیرکانه تبلیغات به مشتری های مورد نظر باشد.اگر شما اعلان های با کیفیت بسازید و از این تاکنیک های مهم فروش استفاده کنید، توانا خواهید بود به طور کارساز محصولتان را در اینستاگرام بفروشید.

 

بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام

 



ایجاد محتوای فروشگاهی

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش بدست اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است، که امروزه این امکان را به شما میدهد تا محصولات را به عکس هایتان لینک کنید لغایت ملت بتوانند خرید کنند. این به معنی آن است که شما به راحتی میتوانید محتوای با کیفیتی را منتشر کنید. اعضای مخاطبانتان، کسانی که علاقه مند به خریداری کردن این گونه ها نیستند میتوانند از درونمایه به خاطر ارزش زیباییش لذت ببرند.کسانی هم که به محصولات علاقه دارند میتوانند اغلب جست و جو کنند و اگر مایل بودند خریداری کنند. بهترین قسمت؟ در حال حاضر، اینستاگرام هزینه ای بابت هیچگونه از سرویس های این معاملات گرفتن نمیکند!

 
راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

یکی از بهترین گزینه ها برای فروش بدست اینستاگرام فروشگاه اینستاگرامی است

 

قدرت نفوذ تبلیغات اینستاگرامی

از طریق کانال تبلیغاتی فیسبوک، شما میتوانید گسترش پست بر اینستاگرام را هم برای داشتن اشتغال اغلب و هم برای رهنمود کلیک کردن به آنها برای رفتن به وب سایتتان استفاده کنید. هر دو اینها میتوانند دست موزه موثری برای افزایش شناخت محصولتان باشد.گزینه ی دوم میتواند سودمند باشد مخصوصاً برای کشاندن شدامد به سمت وب سایتتان. شما میتوانید از یک ابزار مشابه Owlmetrics میزان ترافیک به سمت وب سایتتان را با اضافه کردن یک لینک ردیابی به قسمت بیو(Bio) اینستاگرامتان بررسی کنید.

 

دو تا از بزرگترین متغیرها هنگام تلاش برای فروش در اینستاگرام، شمار مخاطبان و میزان تبدیل آنها به بازدید از وب سایتتان است. تبلیغات اینستاگرام میتواند برای افزایش دادن این دو متغیر سودمند باشد.تبلیغات با کیفیت کماکان تحت عنوان محتوای با کیفیت عمل میکنند، اگرچه؛ هنگامی که علاقه یک کاربر ثبت شود شما بیچارگی به برقراری ارتباط قوی برای اقدام دارید تا آنها را متقاعد کنید که یا شما را پیگیری (Follow) کند یا به سایت شما کلیک کند.

 

به اشتراک گذاری مطالب کاربران

اغلب کمپانی ها با این قصد تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند ولی برای اطمینان خاطر دادن به مصرف کنندگان که آنها از فرآورده لذت خواهند برد، وقت نمیگذارند. اگر دارید در اینستاگرام میچرخید و تبلیغی را میبینید، چه بسا کمی در باره کیفیت آن اندیشه میکنید.اینجاست که محتوای تولید شده بدست کاربران میتواند به شما یک حس اطمینان برای خرید کردن را منتقل کند.

 

UGC اغلب معتبر به نظر میرسد و پرماسیدن ریسک از خرید یک محصول آنلاین را کاهش میدهد. 63% جوانان میگویند که ترجیح میدهند یک شخص واقعی را در یک تبلیغ ببینند الی یک فرد مشهور.شناختن شخص دیگری که تجربه خوبی در خرید داشته، آنها را به این اندیشه تشویق میکند که آنها هم این تجربه را توسط آورند، به خصوص اینکه شخص سوم فرضاً بی طرف است.

 
راهکار افزایش فروش در اینستاگرام, فروش در اینستاگرام

اغلب شرکت ها با این قصد تبلیغات پست میکنند که محصولات را بفروشند

 

کارکردن با نفوذ کنندگان

اینستاگرام تعدادی زیادی از نفوذ کنندگان با تعداد مخاطب بالا را توصیه میدهد. این اشخاص میتوانند به شما در راستای بدست آوردن مخاطبان صحیح برای محصول یا سرویستان کمک کنند.یکی از مزایای همکاری با این نفوذگران این است که شما میتوانید کار بهتری را با قرار دادن تبلیغتان در یک مسیر بدون فریب داشته باشید.

 

اولین و اغلب آسانترین راه برای کارکردن با این افراد این است که به سادگی برای یک پست پول بپردازید و با آنها برای انجام شغل هدایت سایتتان تماس بگیرید. این میتواند شغل کند ولی برای اثربخشی عالی باید یک انسجام قوی بین مخاطبان نافذان و برند شما هستی داشته باشد.

 

سپس، شما میتوانید پیکار ای ترتیب دهید که شما و آن شخص نفوذکننده عکسی پست کنید که اگر مردم صفحه ی شما و آنرا دنبال (Follow) کنند، هر دو عکس را لایک کنند و 3نفر از دوستانشان را در قسمت کامنت ها تگ کنند، جایزه ای داده شود. این باعث میشود الی پیگیری کنندگان نفوذگر به مخاطبان شما تبدیل شوند و شما با آنها میتوانید بهتر درآمدزایی کنید. درونمایه کار و بار های شما را افزایش میدهند و خرید کاربرها را رایج میکند.

 

نهایتا؛ شما میتوانید با نفوذگر شریک شوید که لینکی برای فروش شما منتشر کند و در برابر درصدی از فروش شما را بگیرد. هر کدام از این ها میتواند شما را به فروش برساند، اگر درست انجام شود.

 

از تمام امکانات اینستاگرام بهره‌گیری کنید

به عنوان یک پلتفرم دائماً در حال تحول، اینستاگرام هرچند وقت یکبار امکانات جدیدی را منتشر میکند و این بیشتر فرصت های فروش منحصر به فردی را پهنه میکند. برای مثال، استوری اینستاگرام کماکان یک تقسیم خوب و پسین ای از پلتفرم است ولی در حال آماده نزدیک 200میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این به معنی آن است که اگر شما متعلق به چشم پوشی کنید، شانس جذب کردن مخاطبان زیادی را از دست میدهید.

 

همچنین، هر امکان بازپسین ای که شروع به پیشه میکند، قیمت گذاری آن معمولاً کمتر است. فروشگاه اینستاگرام در حال آماده هیچ وجه هزینه ای برای هیچ کدام از سرویس هایش نمیگیرد، ولی این امکان وجود دارد که تدریجا شروع به اخذ کمیسیون کند. توجه داشته باشید که تبلیغات فیسبوک رشد تدریجی در بها هایش داشته است بخاطر اینکه شهرت و برجستگی پلتفرم رشد کرده استزود دست به پیشه شدن و به کارگیری هر فرصتی که دارید برای تعامل با کاربران، برپایی یک مخاطب و دادن محصولتان به بیرون به شما در روند رشد فروش در شبکه های اجتماعی کمک میکند.

 

اگر شما آموزه های آنلاین یا فیجت اسپینر هم میفروشید، اینستاگرام میتواند یک پلتفرم عالی برای برای تبدیل مخاطبتان و مشتریان نهفته تان به فروش های واقعی باشد. استفاده از فرصت هایتان برای ترغیب کردن کاربران و گسترش فرآورده در مسیر های طبیعی برای فروش موثر، حیاتی است و اگر درست اتمام شود میتواند پلتفرمتان را به بازرگانی مولتی میلیون دلاری تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی های جدید ال جی
بر اساس تصاویری که از روند طراحی گوشی های جدید ال جی منتشر شده، قرار است در این زمینه تغییراتی اساسی ایجاد شود. 

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، یکی از گوشی های جدید ال جی که قرار است ماه آینده روانه بازار شود ولوت نام دارد.

 

تصاویری از گوشی ولوت در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد این گوشی دارای سه دوربین مختلف در پشت خود و نیز یک فلاش ال ای دی است. لنزهای این دوربین ها بر مبنای ابعاد مرتب شده اند. خمیدگی قاب و پشت این گوشی از جمله دیگر ویژگی های این تلفن همراه است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی های جدید ال جی

 

البته منابع مطلع می گویند این گوشی نسبتا گران قیمت خواهد بود و ال جی برای تامین نظر برخی خریداران دیگر عرضه گوشی های ارزان قیمتی را نیز در سال 2020 در دستور کار خود قرار داده است.

 

ال جی دیگر قصد ندارد گوشی های سری جی و وی تولید کند و از این پس از اسامی تازه ای برای نامگذاری گوشی های همراه خود بهره خواهد گرفت. قرار است این گوشی ها از طراحی متفاوتی نیز برخوردار باشند. ال جی گوشی های سری جی را در سال 2013 و گوشی های سری وی را در سال 2015 عرضه کرد.

 

منبع :  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050951.html  



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
عنوان مورد انتظار امسال، Cyberpunk 2077 همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهمی برای آن‌ها منتشر نمی‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدت زیادی است که علاقمندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای منتظر عرضه بازی Cyberpunk 2077 هستند. عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم تأیید شده است. استودیوی CD Projekt Red همچنین تأیید کرده است که این بازی مورد انتظار برای کنسول‌های نسل نهمی PS5 و Xbox Series X هم یک به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد، اما این به‌روزرسانی همزمان با معرفی و عرضه کنسول‌های نسل بعد نخواهد بود. کسانی که منتظر نسل بعدی دنیای بازی هستند، نباید انتظار داشته باشند که همه بازی‌های نسل هشتم همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهمی برای آن‌ها عرضه شوند بلکه این بازی‌ها بعدا عرضه خواهند شد.

 

مسئولان شرکت CD Projekt Red خاطرنشان کرده‌اند که با وجه به پشتیبانی Xbox Series X از بازی‌های نسل قبل، Cyberpunk 2077 با کنسول نسل بعد هم قابل بازی شدن است، اما اگر طرفداران منتظر یک بازی مخصوص نسل بعد و با گرافیک درخور کنسول‌های نسل بعد هستند، باید گفت که بهتر است کمی صبر کنند تا توسعه‌دهندگان نسخه‌های مخصوص کنسول‌های نسل نهم بازی‌های رایانه‌ای را آماده و در بازار عرضه کنند. معاون مدیریت شرکت CD Projekt، مایکل نواکفسکی در مصاحبه خود با Video Games Chronicle اشاره کرد که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه Cyberpunk 2077 برای کنسول‌های نسل بعدی مشخص نشده است.

اخبار,اخبارتکنولوژی,Cyberpunk 2077

 

نواکفسکی همچنین تصریح کرد که سونی اعلام نکرده است که آیا PS5 قادر خواهد بود از نسخه‌های پیشرفته بازی‌های PS4 پشتیبانی کند یا خیر؛ بنابراین، نمی‌توان تأیید کرد که PS5 قادر خواهد بود نسخه به روزرسانی شده Cyberpunk 2077 را پشتیبانی خواهد کرد. CD Projekt Red قبلاً تأیید کرده است که به‌روزرسانی Cyberpunk 2077 به کاربران Xbox One این امکان را می‌دهد تا به نسخه‌های پیشرفته Xbox Series X به صورت رایگان ارتقا یابند، اما در مورد PS4 و PS5 فعلا این حرف را نمی‌توان گفت. نواکفسکی گفت: هیچ اطلاعات رسمی از PlayStation وجود ندارد، بنابراین ما واقعاً نمی‌توانیم چیزی را تأیید یا انکار کنیم. این پلی‌استیشن است که ابتدا باید به این موارد بپردازد و بعد از آن، ما خوشحال می‌شویم که نظر دهیم، اما نمی‌توانیم زودتر از آن‌ها یک نسخه را توسعه دهیم.

 

معاون مدیرعامل CD Projekt تأیید کرد که Cyberpunk 2077 قرار است در ماه سپتامبر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه شود. هنوز هیچ خبری از تأخیر خوردن انتشار این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا منتشر نشده است.

 

 

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/enews507830.html

 



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت ایرانی ها عرب نیستند,www.PersiansAreNotArabs

مقدمه ای بر "سئو" SEO
 توضیحاتی از بنیادگذار سایت: www.PersiansAreNotArabs.com در آمریکا

SEO چیست؟
SEO مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجوگر ((S)earch (E)ngine (O)ptimization) بوده و به فرآیند یا تکنیک هایی اطلاق می گردد که مایه بهبود رتبه بندی یک تارنما به هنگام جستجوی آن از طریق موتورهای جستجوگر نظیر گوگل، یاهو، بینگ و ... می گردد.

مثالی از عملکرد SEO :
برای مثال اگر عبارات "فرهنگ ایرانی" و "تاریخ ایرانی" وحتی لغت "ایرانی"  و "ایرانی ها در روبرو عرب ها"  را به زبان انگلیسی:
Persian Culture ، Persians ، Persian History ، Persians VS Arabs

 

سئو ( seo ) چیست؟ چرا باید به سئو اهمیت دهیم؟

 



در گوگل جستجو کنید، سایتی با نام "ایرانی ها عرب نیستند" در صفحه نخست گوگل نگریستن خواهید نمود.
در واقع به کارگیری تکنیک SEO به وب سایت شما کمک می کند جایگاه بالاتری در موتورهای جستجوگر به اثناء جستجوی عبارات باره نظر داشته که نتیجه آن وجود نظاره گر و ترافیک سایت بیشتری می باشد.

نحوه عملکرد SEO:
سایت ما بخاطر گزینش اسم و محتوای منحصر به فرد که باره بحث بسیاری از ایرانی های تو و بیرون کشور میباشد، لینک های بسیار متعددی از وبلاگ ها و سایت های سایر در باره سوژه مورد نظر گرفتن نموده، که این یگانه از فاکتورهای مهم رتبه بندی و نخستینگی بندی صفحات وب سایت ها در موتورهای جستجوگر می باشد.
 
عوامل مهم در SEO:
•واژگان کلیدی مندرج در عنوان یک صفحه
•نام دامنه
•متا تگ ها
•تعداد دفعات تکرار اصطلاحات کلیدی در صفحه
•تعداد لینک های صفحه
•و عوامل بسیار دیگر



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هولوگرافیک ۸K
یک شرکت ادعا می کند نخستین نمایشگر هولوگرافیک ۸K جهان را ساخته است.

 به گزارش مهر به نقل از تک رادار، در حالیکه هنوز ۴Kدر بسیاری از نقاط جهان استانداردی نوین به حساب می آید، یک شرکت ادعا می کند نسل جدید نمایشگرهای هولوگرافیک۸K را ساخته است.

 

این شرکت Looking Glass نام دارد و نخستین نمایشگر هولوگرافیک ۸K جهان را ساخته که با استفاده از فناوری نوین میدان نور تصاویر ۳ بعدی می سازد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هولوگرافیک ۸K

Looking Glass چنین نمایشگری را برای مقاصد علمی تولید کرده است. این نمایشگر به خصوص برای گروه های تحقیقاتی کارآمد است که نیازمند رندرهای باکیفیت از ماهیچه های اسکلت، مفاهیم مهندسی یا ویژگی های توپوگرافیکی هستند.

 

این شرکت قیمت نمایشگر را در وب سایت خود منتشر نکرده است. اما به طور حتم چنین دستگاهی ارزان قیمت نخواهد بود.

 

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105627.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
شرکت راسپبری پی بعد از گذشت یک سال از تولید رایانه کوچک پی 4 خود، مدل جدیدی از این رایانه را عرضه کرده که میزان حافظه آن دو برابر شده است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، مدل جدید رایانه کوچک راسپبری پی هشت گیگابایت حافظه دارد و این در حالی است که مدل قبلی این رایانه چهار گیگابایت حافظه داشت.

 

یکی دیگر از مزایای این مدل پشتیبانی از سیستم عامل های ۶۴ بیتی است که از ارتقای سخت افزار این رایانه خبر می دهد. در رایانه جدید از تراشه چهار هسته ای Cortex-A۷۲ استفاده شده که می تواند از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴ پشتیبانی کند. منبع تغذیه رایانه جدید هم نسبت به مدل قبلی ارتقاء یافته است.

 

از جمله دیگر امکانات این رایانه می توان به پشتیبانی از وای فای ۸۰۲.۱۱ac و بلوتوث ۵، اترنت گیگابیت و بهره مندی از دو پرت یو اس بی ۳ و دو پرت یو اس بی ۲ اشاره کرد. وجود دو پرت اچ دی ام آی هم پشتیبانی این رایانه از نمایشگرهای فوق دقیق یا ۴K  را ممکن می کند. مدل دوگیگابایتی این رایانه ۳۵ دلار، مدل ۴ گیگابایتی آن ۵۵ دلار و مدل ۸ گیگابایتی آن ۷۵ دلار قیمت دارد.

 

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/banews72540.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

F فرمتی است که برای کتاب های الکترونیکی استفاده می شود و نسبت به فرمت های دیگر مشابه Doc برتری دارد چون وقتی از کامپیوتری به رایانه سایر انتقال می یابد نظم نوشته های آن به هم نمی ریزد.
به هر حال، در بسیاری از مواقع کسانی که فایلی را می گیرند ترجیح می دهند که فایل را به صورت PDF بگیرند، چون شدنی است در کامپیوتری که می خواهند متعلق به فایل کاربرد کنند نرم افزار سازنده ی فایل هستی نداشته باشد.

 چگونه PDF بخوانیم؟
برای این که بتوانیم یک فایل PDF را بخوانیم باید از نرم اسباب Adobe Acrobat Reader کاربرد کنیم. این نرم انگیزه ها را می توانیم از سایت www.Adobe.com/acrobat به راحتی download کنیم.
برای download کردن یک فایل PDF به جای آن که روی لینک آن کلیک کنیم، بهتر است آغاز کلیک راست نماییم و پس Save target as را گزینش کنیم تا فایل بر روی کامپیوترمان ذخیره شود لغایت به راحتی بتوانیم آن فایل را مفتوح کنیم و اطلاعات باطنی اش را ببینیم.

pdf چیست؟, ساخت فایل pdf

چگونه فایل PDF بسازیم؟
چند گذرگاه برای تشکیل فایل PDF داریم. هر فایلی که بتوانیم چاپ کنیم را می طاقت به PDF تبدیل کرد. پس می توانیم فایل های گوناگون را به PDF تبدیل نماییم لغایت دیگران برای دیدن فایل های ما نیازی نداشته باشند که نرم افزارهای مختلف را نصب کنند. احد از طریق های ساختن PDF به کارگیری نرم افزار  Adobe Acrobat است. توجه کنید که این نرم افزار با Adobe Acrobat Reader تفاوت دارد. Reader تنها می تواند فایل PDF را بخواند ولی Adobe Acrobat که هر از چند گاهی Adobe Acrobat Writer هم نامیده می شود، هم می تواند فایل های PDF را بخواند، هم می تواند ویرایش کند و هم فایل های PDF ایجاد کند.

اگر فایل های PDF را با نرم اسباب Adobe Acrobat مفتوح کنیم می توانیم آن ها را تغییر بدهیم. برای برپایی فایل PDF و تبدیل فایل های سایر به PDF از Adobe Distiller که به به اتفاق Adobe Acrobat نصب می شود هم می توانیم بهره‌گیری کنیم.
البته نرم اسباب Adobe Distiller بدون Adobe Acrobat هم نصب می شود و می توانیم فقط از آن استفاده کنیم در این چهره برای احضار فایل های PDF باید Adobe Acrobat Reader را هم نصب کنیم.

اگر نرم افزار Adobe Distiller را نصب نماییم چاپگری با همین نام بر روی رایانه نصب می شود که هر فایلی را که می خواهیم به PDF تبدیل کنیم باید نخست با نرم انگیزه ها مربوط به خودش باز نماییم و بعد فایل را چاپ کنیم. چاپگر Adobe Distiller را به جای چاپگر قبل فرض خودمان انتخاب نماییم الی گذرگاه ذخیره ی فایل را از ما بپرسد و فایل PDF ذخیره شود. این طریق اگرچه زیاد آسان و ساده است ولی برخی از وقت ها با سخت مواجه می شود و شدنی است فایل PDF مان درست پیشه نکند. مثلا بعضی وقت ها این شیوه نمی تواند با فونتی که ما توی فایلمان کاربرد کردیم شغل کند و پیغام Error می دهد.

آموزش 0 تا 100 ساخت کتاب الکترونیکی


pdf چیست؟, ساخت فایل pdf

راه دیگر به کارگیری نرم اسباب PDF995 است. این نرم اسباب را می توانیم از سایت www.pdf995.com دانلود کنیم. حجم این نرم اسباب بسیار کم است و وقتی روی سیستم مان نصب می شود یک چاپگر با همین نام بر روی ویندوزمان نصب می شود که می توانیم با انتخاب این چاپگر به عنوان چاپگر قبل فرض در اثناء چاپ، فایل PDF بسازیم.

راه مطمئن تر برای ساخت فایل PDF به کارگیری چاپگر Postscript است که دردسر بیشتری دارد. برای نصب چنین چاپگری در Control Panel، Printers را مفتوح می کنیم بر روی Add Printer دو بار کلیک می کنیم و در مرحله ی بعد Local Printer را انتخاب می کنیم در قسمت Select the Printer Port از بین لیست نمایش دیتا شده، واپسین گزینه یعنی File: Print to file را گزینش می کنیم. در مرحله ی بعد یک چاپگر Postscript را به عنوان چاپگر انتخاب می کنیم. اگر می خواهیم این چاپگر پیش فرض باشد Yes و اگر نه No را انتخاب می نماییم و Next را می زنیم الی نصب ما کامل شود.
حالا برای برپایی PDF باید در نرم افزار مورد نظرمان فایل را با استفاده از چاپگر که نصب کردیم چاپ کنیم، اول باید مسیر و اسم فایل دخیره شده را مشخص نماییم الی یک فایل PRN بر روی هارد کامپیوترمان ذخیره شود و  بعد این فایل را با نرم افزار Acrobat Distiller مفتوح می کنیم و سپس با استفاده از Drag کردن، فایل PRN را بر روی نرم افزار پیمان دهیم.
Distiller، یک فایل PDF در کنار فایل PRN ما می سازد که می توانیم آن را مفتوح نماییم و ببینیم. سایت هایی هم مشابه www.pdfconverter.com هستی دارند که به چهره online برخی از فایل هایمان همانند Word و html را به PDF تبدیل می کنند. البته این سایت ها معمولا با فایل های پارسی سازگار نیستند. در آخر بعضی از نرم اسباب ها امکانات خاصی را برای تشکیل فایل های PDF دارند که در تقدیر Save As و یا Export آن ها می توانیم فایل PDF بسازیم.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر
به تازگی شارژر بی‌سیمی توسعه داده شده که همزمان با شارژ کردن گوشی هوشمند کاربران، عملیات ضدعفونی گوشی را نیز انجام می‌دهد. 

به گزارش فارس به نقل از «neowin»، به تازگی شارژری به نام «شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ + ضدعفونی‌کننده فرابنفش» (۲-in-۱ Wireless Charger + UV Sanitizer) توسعه داده شده که همزمان با شارژ کردن گوشی هوشمند کاربران عملیات ضدعفونی گوشی را نیز انجام می‌دهد.

 

قیمت این شارژر ۳۷.۹۹ دلار است و افراد می‌توانند بوسیله آن در چند دقیقه کوتاه گوشی خود را ضدعفونی کرده و از خود و خانواده‌شان در برابر خطر ابتلا به بیماری محافظت کنند. 

 

این دستگاه از «رابط شارژ چی»پشتیبانی می‌کند و قادر به شارژ کرد اکثر گوشی‌های هوشمندی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند است.

 

عملکرد هوشمند شناسایی شارژری که به اخیراً ابداع شده آن را قادر می سازد تا سایر موارد کوچک مانند اسباب بازی‌های کودک، عینک، ساعت، جواهرات و سایر موارد را بدون آنکه الزاماً شارژ کند، ضدعفونی استریلیزه کند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر
 


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل
اپل اعلام کرد که نسخه جدیدی از سیستم عامل ۱۲.۴.۶ iOS برای گوشی‌ و تبلت‌های قدیمی آیفون و آیپد منتشر و ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، اگر شما نیز جز آن دسته از کاربرانی هستید که از گوشیهای قدیمی آیفون استفاده می کنید و در عین حال تمایل به دریافت و بهره مندی از امکانات و قابلیت های جدید در سیستم عامل ios دارید، اپل با انتشار آپدیت و به روز رسانی جدید خود این نوید را به کاربران دستگاه‌های قدیمیتر داده تا بتوانند از قابلیت های جدیدی که به رابط کاربری سریعتر، کیفیت بالاتر و امنیت بیشتری خواهد انجامید ، بهره مند شده و دسترسی داشته باشند.

 

بر اساس خبری که در وبسایت gsmarena آمده است، هم اکنون برای گوشی‌های آیفون ۵s و آیفون ۶ ، آیفون ۶ پلاس، نسل اول آیپد ایر، آیپد مینی ۲ ، آیپد مینی ۳ و نسل ششم آیپاد تاچ ، نسخه جدید ios ۱۲.۴.۶ منتشر خواهد شد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل
 
 


:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مانی که اکثر افراد جامعه، از اینترنت به عنوان مهم ترین منبع اطلاعاتی برای جست وجوی محصولات و خدمات باره نیازشان بهره‌گیری می کنند، هیچ گونه سرمایه گذاری سود آورتر از بهینه سازی تارنما شما نمی باشد. سرمایه گذاری که با افزایش بیش از پیش مشتری همراه است.


 در پیوسته به 6 ویژگی مهم بهینه سازی وب سایت می پردازیم لغایت به فهم بهتری از معجزه بهینه سازی تارنما نائل شوید.

 


شش ویژگی مهم بهینه سازی وب سایت
شکست رقبا
بهینه سازی تارنما تند ترین و راحت ترین شیوه برای شکست رقبای شماست. در واقعیت کاربران وب به ندرت در صفحاتی به جز صفحات نخست موتورهای جست وجوگر به پیگیری قصد موردنظر خود هستند. این دقیقا یک مسابقه جنجالی برای حضور در 10 آدرس موجود در صفحه اول موتورهای جست و جو گر است، بنابراین چه کسی می تواند توجه مشتریان خفته را برای اولین بار به خویش جلب کند؟در این مسابقه شما می توانید به وسیله بهینه سازی تارنما خویش برنده باشید.

 

 

 



سئو کردن وب سایت,بهینه سازی سایت,طراحی سایت


فروش بیشتر
افزایش اغلب بازدید کسان از وب سایت شما مایه جذب مشتریان نهفته اکثریت خواهد شد. لحظه ای برای افزایش بازدید تارنما خود درنگ نکنید. فروش خود را با یک تصمیم صحیح و به هنگام افزایش دهید.

طراحی سایت رایگان | همه چیز در مورد طراحی وبسایت


برند سازی
بهینه سازی تارنما در هر دو مقیاس محلی و ملی تاثیرگذار است، بر روی بازار محلی خویش چیره باشید و همچنین مشتریان خویش را در سراسر مملکت ارتقاء دهید. با این شیوه می توانید برند خود را بیش از بی گمان انگاشت خویش اشاعه دهید.

 

سئو,آموزش سئو,خدمات سئو

 
حضور بلند مدت
هنگامی که بهینه سازی تارنما به واقعیت اتمام شود، نتیجه به دست آمده ماندگاری اکثریت دارد، پرماسیدن آرامشی به واسطه حضور شما در رتبه بندی وسط همکاران و رقبای شما به وجود می آید و وب سایت شما روز به روز مشتریان اکثریت را با مجموعه شما آشنا می کند.

تیم شبانه روزی بازاریابی
یک تارنما بهینه سازی شده هم چون یک تیم شبانه روزی بازاریابی برای کسب و کار شما عمل می کند، درحالی که ساعت کاری گردآور شما به آخر دریافتی است. یک تارنما بهینه سازی شده درحال معرفی بازرگانی شما به سراسر دنیاست.

 

مزایای بهینه سازی وبسایت,سئو سایت,سئو کردن وب سایت

 
بازاریابی مقرون به صرفه
بهینه سازی تارنما می تواند از موثرترین و مقرون به صرفه ترین راهبرد های بازاریابی باشد. در صورتی که شما با یک مجری کارآزموده وارد عمل شوید و گوی پیشی را از رقبای خود بربایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر
به تازگی شارژر بی‌سیمی توسعه داده شده که همزمان با شارژ کردن گوشی هوشمند کاربران، عملیات ضدعفونی گوشی را نیز انجام می‌دهد. 

به گزارش فارس به نقل از «neowin»، به تازگی شارژری به نام «شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ + ضدعفونی‌کننده فرابنفش» (۲-in-۱ Wireless Charger + UV Sanitizer) توسعه داده شده که همزمان با شارژ کردن گوشی هوشمند کاربران عملیات ضدعفونی گوشی را نیز انجام می‌دهد.

 

قیمت این شارژر ۳۷.۹۹ دلار است و افراد می‌توانند بوسیله آن در چند دقیقه کوتاه گوشی خود را ضدعفونی کرده و از خود و خانواده‌شان در برابر خطر ابتلا به بیماری محافظت کنند. 

 

این دستگاه از «رابط شارژ چی»پشتیبانی می‌کند و قادر به شارژ کرد اکثر گوشی‌های هوشمندی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند است.

 

عملکرد هوشمند شناسایی شارژری که به اخیراً ابداع شده آن را قادر می سازد تا سایر موارد کوچک مانند اسباب بازی‌های کودک، عینک، ساعت، جواهرات و سایر موارد را بدون آنکه الزاماً شارژ کند، ضدعفونی استریلیزه کند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژر
 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,آیفون SE
«آیفون SE» جدید رونمایی شد. این موبایل ارزان قیمت برخی از ویژگی های سری آیفون ۱۱ گرانقیمت را دارد. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، اپل از نسخه جدید آیفون خود به نام «آیفون SE» رونمایی کرد.  بسیاری از قابلیت های موبایل رده بالای آیفون ۱۱ در این دستگاه ارزان قیمت نیز وجود دارد.

 

آیفون SE مانند نسخه پیشین خود که در مارس ۲۰۱۶ رونمایی شد دارای یک نمایشگر ۴.۷ اینچی با دکمه خانه مجهز به اسکنر اثرانگشتTouchID است. البته در دستگاه جدید از تراشه A۱۳b Bionic استفاده می شود. همین تراشه در پرچمدارهای فعلی اپل یعنی سری آیفون ۱۱ نیز استفاده شده است. 

 

این دستگاه فقط یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی دارد اما اپل ادعا می کند این دوربین در حالتPortrait Mode  قادر به ثبت تصاویر با عمق است. همین قابلیت در آیفون ۱۱ با ۳ لنز دوربین نیز وجود دارد.

 

آیفون  SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز عرضه می شود. پیش سفارش این دستگاه با قیمت ۳۹۹ دلار از جمعه ۱۷ آوریل(فردا) آغاز می شود.

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051252.html

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سیستم عامل ها امروزه برای آسان کردن اتمام کارها برخلاف گذشته که فقط حائز رابط کاربری متنی بودند از یک رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) نیز استفاده می کنند که کار با آن برای هرکس راحت و قابل اتمام است.

اما رابطهای متنی هنوز در سیستم عاملها باقی مانده و بسیاری از کارها در آن انجام دیتا می شود. در رابطهای متنی مانند Terminal در لینوکس و CMD در ویندوز کاربران به جای استفاده از اشیا باید از اجازه نویسی بهره‌گیری کنند که احتمالاً چیره دست تر و در بعضی مواقع برخلاف ظاهر زیاد آسانتر باشد.

در این پست قصد شناسایی چند دستور(نسبتا پیشرفته) و یا ترفند در CMD ویندوز را داریم؛

برای وارد شدن به محیط CMD از دو طریق متداول می توان استفاده کرد؛

 

انواع cms چیست؟ معرفی 5 از بهترین سیستم های مدیریت محتوا



روش اول: به منوی Start/All Programs/Accessories رفته و سپس Command Prompt را اجرا کنید.

روش دوم: کلیدهای Win+R را زده تا وارد Run شوید سپس در کادر متنی cmd را تایپ کرده و با زدن OK برنامه خط دستور اجرا خواهد شد.

 

 


دستورات؛
۱: Title
با استفاده از این پروانه می توانید عنوان برنامه CMD که آدرس و یا نام کاربری پروفایلتان است را عوض کنید.

برای استفاده از این پروانه title را نوشته و با یک فاصله(Space) عنوان مورد عقیده را بنویسید.

کادر متنی cmd, انواع سیستم عامل

۲: ?/
این فرمان برای نشانه دادن کمک و یا یک راهبری در رابطه به دستورات است. برای استفاده از پروانه نام دستور باره نظر که می خواهید درباره آن اطلاعاتی توسط آورید را نوشته پس متعلق به ؟/ را بنویسید.

کادر متنی cmd, انواع سیستم عامل

در عکس بالا می خواهیم اطلاعاتی راجع به پروانه title به دست آوریم که بعد از زدن اینتر به ما اثر داده خواهد شد.

اولین خط توضیحاتی است درباره پروانه title، دومین خط روش نگارش پروانه و سومین خط توضیحاتی است راجع به رشته ای که پس از title پیمان دیتا خواهد شد.

۳: Tree
این اجازه برای اثر دادن گرافیک درختی محتویات و یا پایین پوشه های یک پوشه یا درایو است.

برای نمایش درختی درونمایه درایو جاری بس است فقط دستور tree را نوشته ولی در صورتی که می خواهید محتویات پوشه سایر یا درایو دیگری را ببینید بعد از گذاشتن “:” پس از پروانه آدرس فضا مورد نظر را نیز بنویسید.

اما به یاد داشته باشید اجازه tree فقط فقط پوشه ها را نمایش می دهد، برای اینکه فایلها را نیز نشان دهد پس از tree از f/ استفاده کنید.

کادر متنی cmd, انواع سیستم عامل

۴: Driverquery
این فرمان برای نمایش درایور تمامی دستگاههایی است که در سیستم نصب شده اند.

کادر متنی cmd, گونه ها سیستم عامل

۵: Systeminfo
این فرمان برای نشان دادن اطلاعاتی است از سیستم، مانند نام، ورژن و اطلاعات سیتم عامل
اطلاعات سخت افزاری و شبکه و…

کادر متنی cmd, گونه ها سیستم عامل

۶: Tasklist
دستوری است برای نمایش برنامه ها و فرایندهای در حال اجرای خویش و یا در سطح شبکه و..

کادر متنی cmd, گونه ها سیستم عامل

۷: ipconfig/all
این دستور برای اثر دادن اطلاعات شبکه هایی است که سیستم به آن وصل شده است

کادر متنی cmd, انواع سیستم عامل

۸: telnet towel.blinkenlights.nl.
با این اجازه می توانید فیلم جنگ ستارگان را به صورت متنی در محیط متنی cmd ببینید؛

کادر متنی cmd, گونه ها سیستم عامل

۹- Shutdown
این پروانه برای عملیات خاموش کردن سیستم می باشد که حائز چندین پارامتر مختلف می باشد:

برای خاموش کردن کل کامپیوتر از Shutdown-s
برای ریستارت سیستم از Shutdown-r
و برای لغو خاموش از Shutdown-a استفاده می کنیم.

۱۰- کپی برداری از متن در cmd
برای کپی کردن متنی در محیط خط اجازه همانطور که می دانید به صورت معمولی همچین امکانی هستی ندارد که کپی کرد و یا متنی را برگزیدن کرد، ولی برای اینکار در محیط نرم اسباب کلیک راست کرده و گزینه Mark را برگزیدن می کنیم، هم اکنون محیط برای کپی متنی آماده است. بعد متن باره نظر را انتخاب کرده و کلید Enter را می زنیم تا متن به حافظه کیپبورد کپی شود.

۱۱- لغو دستور
برای لغو دستوری که درحال اجرا است می توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C بهره‌گیری کنید.

۱۲: آدرس دقیق و تند یک فایل با استفاده از دراگ اند دراپ
شاید بخواهید به یک پوشه بروید مثل G:Documents and SettingsChachiApplication DataMozillaFirefox آیا شما حاضرید این همه آدرس را تایپ کنید؟ بی گمان نه بعد برای راحت کردن شغل قابلیتی جالب در cmd وجود دارد که می تاب با Drag and Drop یک فایل به داخل پیرامون cmd آدرس آن را ببینید و آن را کپی کنید…



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
از این پس کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام قادر خواهند بود در نسخه وب این پلت‌فرم نیز به پیام های شخصی خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، گزارش‌های پیشین نشان می‌داد که اینستاگرام قصد دارد قابلیت دسترسی کاربران به قسمت دایرکت یا پیام های خصوصی در این شبکه اجتماعی را به نسخه وب خود نیز اضافه کنند. در ابتدای سال جاری میلادی نیز این قابلیت جدید به صورت محدود و آزمایشی برای عده‌ای از داوطلبان در برخی از کشورهای دنیا فعال شد تا طبق روال همیشگی شبکه های اجتماعی، اینستاگرام بتواند کم و کاستی های آن را برای انتشار و عرضه رسمی و نهایی برای عموم کاربران را بسنجد و در صورت لزوم آنها را برطرف کند.

 

اما بر اساس گزارش وب سایت the verge، این قابلیت در حال حاضر برای تمامی کاربران در کشورهای مختلف جهان فعال شده و از این پس قادر خواهند بود از طریق مرورگر خود یعنی نسخه وب نیز پیام های خصوصی یا دایرکت خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل به ارسال پیام به دوستان خود اقدام کنند.

 

به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، بسیاری از این فاینفلوئنسرها، خبرنگاران و سایر افرادی که روزانه با ارسال و مشاهده خیلی عظیمی از پیام های خصوصی در بخش دایرکت اینستاگرام روبرو می‌شوند، از این قابلیت جدید استقبال خواهند کرد؛ چرا که بسیاری از آنها با استفاده از لپ تاپ‌های خود در فضای این شبکه اجتماعی و انتشار محتوای مورد نظر خود می پردازند.

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews69845.html



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()