نوشته شده توسط : ساحل

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. دلیل محبوبیت این سیستم مدیریت درونمایه راحتی شغل کردن با آن به خصوص برای کاربرانی است که تعرفه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس اصلا آشنایی با سیستم‌های مدیریت محتوا ندارند. در رتبه بندی سیستم‌های مدیریت درونمایه نخست وردپرس و پس متعلق به جوملا پیمان دارد. برای اطلاع از بها طراحی سایت با وردپرس ما را در این مطلب همراهی کنید.

قیمت طراحی سایت حاضر برای سایت های فروشگاهی،شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است. شما می‌توانید برای آگاهی دقیق از خرج طراحی وب سایت با وردپرس به صفحات لینک شده در جدول پایین مراجعه نمایید :

 محدوده بها طراحی سایت زیاد وسیع است همین فرمایش باعث سردرگمی خریداران شده است. شدنی است شما نیز با این موضوع روبرو شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات بسیار بسیار ولی با قیمتی نازل می کند در حالی که سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند که از امکانات اقلیت برخوردار است ضمن اینکه بها فوقانی دارد. شرکت‌های طراحی سایت با عباراتی همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و ... اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

طراحی سایت با وردپرس به وسیله قالب‌های حاضر چهره می‌گیرد. تعرفه طراحی وب سایت با وردپرس و قالب های آماده، حائز هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی می باشد. طراحی سایت اختصاصی معمولا برای افراد و شرکت هایی با بودجه های بالا پسندیده است، که هدف اجرا کردن ایده های خاصی دارند که الی کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های حاضر کاربرد کنند زیرا تنوع قالب ها به قدری بسیار شده است که می‌توان از قالب های آماده‌ای کاربرد کرد که لغایت کنون سایرین از آن کاربرد نکرده اند و یک سایت خاص با خرج ناچیز داشت.

توجه داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب های حاضر برای مشتریانی که خودشان قصد طراحی و مدیریت سایت را دارند پرطرفدار و دوست داشتنی تر است.

تعیین نوع وب سایت و فعالیت‌های آن
پیش متعلق به که اقدام به تعیین قیمت طراحی سایت کنیم باید گونه وب سایت و کار و جنبش مورد نظر آن را مشخص کنیم. دسته بندی سایت‌ها زیاد بسیار است از سایت های خبری و شرکتی گرفته الی سایت های فروشگاهی و شخصی و ...که هر کدام قابلیت‌ها، ساختار و راهبرد متفاوتی دارند. بی گمان امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی کاملا متفاوت است و یکتا از عوامل مهم و کارایی گذار در تعیین قیمت طراحی سایت، همین سوژه است.

 رعایت نکات و استاندارهای عمومی تمام سایت‌ها
فاکتورهای عمومی در طراحی همگی سایت‌ها را در نظر داشته باشیم. فاکتورهای عمومی برای طراحی سایت: رابط کاربری یا UI، نمایش صحیح صفحات در موبایل و دیگر وسایل هوشمند و در اصل ریسپانسیو بودن سایت، کد نویسی صحیح و بنیادی سمت سرور و کاربر که مواردی هستند که از عوامل تاثیر گذار بر بها طراحی سایت هستند. هر چه سررسید و انرژی و نزاکت اکثریت برای طراحی سایت نیاز باشد طبیعتا خرج طراحی آن سایت نیز اغلب خواهد شد؛ همین عامل سبب می‌شود طراحی سایت اختصاصی قیمت بالاتری نسبت به طراحی سایت با فروشگاه ساز های حاضر و وردپرس داشته باشد.

تعداد افراد متخصصی که در طراحی و پیاده سازی سایت فعالیت دارند.
قطعا یک تیم طراحی وب سایت بزرگ، نیروی اغلب و متخصص‌تری نسبت به یک تیم برنامه نویس حقیر در گزین کردن دارد.

بارگذاری سایت طراحی شده
 سایت وردپرسی باید بر روی یک هاست بارگذاری شود؛ سپس هاست و گستره باید تنظیم گردند. همچنین ایمن سازی سایت مربوط به این مرحله است.اگر سایت بدون ایمن سازی، بارگذاری شود سایت شما به راحتی قابل هک و نفوذ خواهد بود. تمام این موارد توسط کاربر می‌تواند سپریدن شود یا بدست یک متخصص.

بیشتر بخوانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

درج اطلاعات یا data entry
وقتی سایت وردپرسی شما بارگذاری شد در ابتدای فرمایش هیچ محتوایی داخل آن نیست. تنها چیزی که هستی دارد شمار متن و عکس نمونه هستند. درونمایه می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله عکس، متن، منو، محصولات، عناوین، اطلاعات تماس و ... باشد. برای این موضوعات شما می‌توانید یا خودتان اقدام نمایید یا آن را به یک متخصص بسپارید الی بر پای بست، اصول سئو محتوای سایت شما را بارگذاری نمایید.

آموزش نحوه شغل کردن با سیستم مدیریت محتوا
بسیاری از شرکت‌ها و تیم‌های طراحی تارنما با ساخت فیلم آموزشی به کاربران، روش شغل کردن با سیستم و درج محتوا و مدیریت سایت را آموزش می‌دهند.
برخی سایر از راه فایل متنی یا یک جلسه مراجعه حضوری آموزش روش پیشه کردن و مدیریت سایت را اتمام می‌دهند.
و عده‌ای دیگر، سایت را بعد از طراحی بدون هیچ آموزشی در کمر بستن کاربر قرار می‌دهند.
قطعا هر یک از موارد فوق کارایی زیادی در قیمت سایت تعبيه شده بدست کاربران را دارد. بعد شدنی است کاربری سایتی چیره دست تعبيه نمایید ولی بدون آموزش نتواند از هیچ یک از امکانات سایت مستفیض شود؛ در حالی که یک تعلیم خوب و جامع، شما را توانا می‌سازد یک قالب معمولی فروشگاهی را تبدیل به سایت فروشگاهی حرفه ای نمایید.

پشتیبانی سالانه یا ماهانه سایت
پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که به راستی این امر اثر دهنده کیفیت سایت طراحی شده است. با تاسیس سایت تمام سوالات مدیر سایت درباره نحوه پیشه کردن با سیستم شروع می‌شود؛ وانگهی به روز رسانی‌های سایت شدنی است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک کارآزموده برای رفع دشواری ها و سوالات تان خواهد بود.

خرید حوزه سایت طراحی شده
اگر اکثر مخاطبان سایت طراحی شده در ایران هستند پیشنهاد ما انتخاب گستره ir‌ برای سایت است؛ ولی اگر غالب مخاطبان سایت از نقاط مختلف جهان هستند بهترین توصیه خرید حوزه دات کام است.

خرید هاست یا میزبانی وب
هزینه هاست یک گیگابایت در خرداد ماه سنه 1399 مبلغی بالغ بر حدود 150 هزار تومان می‌باشد؛ بعد اگر اقدام به سفارش طراحی سایت با مبلغی کمتر از ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان کرده اید، باید به این موضوع دیدی محتاطانه داشته باشید.

تعرفه طراحی وب سایت
هزینه طراحی سایت با وردپرس به عوامل مختلفی ارتباط دارد. از دسته طراحی سایتی قشنگ و کاربر پسند، کیفیت کد نویسی و پیامد گرا بودن آن از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت می‌باشد.

هیچ ارزانی بی علت نیست
البته قصد ما از این جمله قیمت های نامتعارف است. قیمت هایی که یا زیاد بالا یا زیاد ذیل باشد. بسیاری از سایت ها اقدام به طراحی سایت وردپرسی با قیمتی ذیل می‌نمایند اما:

از امکانات سایت طراحی شده کم می‌گذارند.
قالب وردپرسی تعبيه شده مشکلی دارد.
پس از مدتی با بهانه های گوناگون اقدام به گرفتن مبالغی بیشتر برای پیش ‌برد پروژه خواهند کرد.
برخی دیگر از سایت‌ها نیز اقدام به فروش قالب‌های آماده به جای قالب اختصاصی می‌نمایند و هزینه‌ای دو چندان از مشتری اخذ می‌کنند.

 خرج طراحی سایت با وردپرس نزدیک ۱ میلیون تومان است!
نسبت به این موضوع آگاه باشید که قیمت بالای بیش از حد برای طراحی سایت با وردپرس احتمالا کلاهبرداری بیش نیست !!!

هزینه سئو سایت وردپرسی
هر سایت فروشگاهی طراحی شده برای افزایش فروش خویش باید سئو یا بهینه سازی شود. بنابر این برای کامیابی نیازمند کارآزموده سئو سایت فروشگاهی خواهید داشت. در غیر این صورت این سایت بازدید نخواهند داشت و یا اگر برای فروش اینترنتی طراحی شده است فروش نخواهد داشت چون کاربران این سایت را نمی شناسند و از آن بازدید نکرده اند.

 
سئو سایت چیست؟
زمانیکه کاربر با به کارگیری واژه ها کلیدی به تعقیب محتوایی و یا محصولی است گوگل در صفحات پیشنهادی خویش سایت هایی مرتبط با موضوعی که کاربر انتخاب کرده است را پرتو می دهد که سئو شده اند و سایتی را در صفحه نخست قرار می دهد که از نظر سئو نیرومند تر است. جالب است بدانید 70 درصد از کاربران سایت های اول لغایت سوم را نگریستن می کنند بعد سایت هایی که حائز سئو نیرومند هستند بازدید خیلی بیشتری خواهند داشت و اگر سایت فروشگاهی باشد به همین ترتیب فروش بیشتری خواهد داشت.خدمات سئو بدست شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود اما سایتی کامیاب می‌شود که بر اساس اصول سئو سایت خویش را بهینه کرده باشد. این اصول از بخش های مختلفی مثل سئو داخلی و سئو خارجی تشکیل شده است سئو داخلی یعنی تولید درونمایه برای فروشگاه اینترنتی استاندارد و درست باشد از میزان لینک و نوشتن مطلب گرفته تا سایر موارد...

بنابراین در انتخاب افرادی که به آنها سفارش سئو و حتی سفارش تولید محتوای فروشگاهی را می‌دهید دقت نمایید. چرا که شدنی است بها سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید درونمایه در این شرکت‌ها یا برای این افراد کم باشد ولی اگر سایت شما جریمه شد بدست گوگل هزینه‌های اغلب را باید پرداخت کنید لغایت به رتبه پیشین خود در گوگل بازگردید.

 آیا سایت شرکتی را می تاب به سایت فروشگاهی تبدیل کرد؟
بعضی از افراد که در ماضی سایت شرکتی طراحی کرده اند یا بعد از طراحی سایت شرکتی تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی دارند نیازی به طراحی سایت فروشگاهی دیگر ندارند تیم وب با سالها تجربه در تبدیل سایت شرکتی به سایت فروشگاهی توانسته‌اند در این گویه تخصص پیدا کنند.

 
در نهایت ...

همان گونه که ذکر شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب اقدام به تاسیس سایتی حرفه ای و بر پای بست، اصول سئو نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رکت Agility ربات کارگری به نام «دیجیت» (Digit) ساخته است. این ربات توانایی حمل جعبه‌ها و قرار دادن آن‌ها درون خودروهای حمل را داشته و ۲۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

شرکت Agility اشاره می‌کند که با جذب ۲۰ میلیون دلار سرمایه توانسته ربات جدیدش را برای عرضه تجاری آماده کند. دیجیت همانند بیشتر ربات‌های انسان نما دارای دو پا و دو بازو است، ولی به خاطر نداشتن سر و طرز راه رفتن از دیگر ربات‌های انسان نما متمایز شده است.

به گفته سازنده دیجیت برای استفاده در محیط‌های صنعتی و انجام کارهای فیزیکی از جمله بارگیری و تخلیه محموله‌های سنگین و یا گشت زنی در محیط‌های خطرناک ساخته شده است. می‌توان این ربات خدمتکار را درون جعبه قرار داد که حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند.

دیجیت فاقد انگشتان پا است و کف پاهای آن نیز صاف طراحی شده و همانطور که پیشتر اشاره شد سر ندارد، البته این کاستی‌ها باعث نشده‌اند تا از لحاظ استقامت و توانایی کم بیاورد. آنطور که در گزارش آمده، دیجیت به دلیل مجهز شدن به کامپیوتر قادر به انجام وظایف به صورت خودران است و نیازی به وصل کردن آن به سیم نیست.

ربات مورد بحث از بدنه فلزی برخوردار بوده بازدهی آن مطلوب اعلام شده است، همچنین قادر به خم شدن و برداشتن جعبه هاست و می‌تواند آن‌ها را به مقصد مورد نظر (از جمله مسیرهای پله دار) برساند.

هنوز تا باز شدن پای ربات‌های هوشمند به درون خانه‌ها فاصله زیادی داریم، اما تعداد ربات‌های کارگر و صنعتی رو به افزایش است که از جمله آن‌ها می‌توان به سگ رباتیک «اسپات» و ربات انسان نمای «اطلس» اشاره کرد. با این اوصاف هیچ بعید نیست در آینده‌ای نزدیک شاهد بیکار شدن بسیاری از کارگران و جایگزینی آن‌ها با ربات‌ها باشیم.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/20/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%86%d9%85%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بعد از سال‌ها انتظار، محصول جدید هامر با تحول در تمامی جوانب فنی و ظاهر عرضه می‌شود. جنرال موتورز برای این برند، یک وانت پیکاپ پهن‌پیکر با پیشرانه برقی طراحی کرده است که ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.

برند هامر در سال ۱۹۹۲ توسط یک شرکت مستقل به‌نام امریکن موتورز جنرال معرفی شد. هدف از عرضه عمومی هامر، ساخت یک شاسی‌بلند استاندارد جاده براساس خودرو نظامی هاموی (Humvee) بود که نهایتا از سال ۱۹۹۸ به فروش رسید. هم‌زمان با ظهور بحران اقتصادی و نگرانی‌های محیط زیستی برای خودروهای پرمصرف، عرضه هامر از سال ۲۰۰۹، بعد از تولید مدل‌های H1 و H2 و H3 متوفق شد. مالکیت برند هامر برای تولید خودروهای جاده‌ای نیز از سال ۱۹۹۸ دراختیار جنرال موتورز (GMC) است.

حدود یک سال پیش، تصمیم جنرال موتورز برای بازتولید محصولی از هامر، اطلاع‌رسانی شد. خیلی زود، غول خودروسازی امریکا اعلام کرد؛ هدف از فعالیت مجدد برند هامر، عرضه وانت تمام برقی در اندازه بزرگ است، به‌شکلی که یک محصول بی‌نظیر در سطح جهانی باشد. نسل جدید باتری‌های جنرال موتورز موسوم به آلتیوم در هامر برقی استفاده خواهد شد تا از فناوری، متفاوت از رقبا و دیگر محصولات شرکت سازنده تولید شد.

مشخصات فنی هامر EV شگفت‌انگیز و فراتر از انتظار هستند. سه موتور الکتریکی، مجموع قدرت هزار اسب‌بخار و گشتاور باورنکردنی ۱۵,۵۹۲ نیوتن‌متر تولید می‌کنند. عدد مربوط به گشتاور، احتمالا از چرخ‌ها گرفته شده است و میزان واقعی مربوط به موتورها نیست. سایت معتبر کار اند درایور (Car and Driver) گشتاور حقیقی هامر جدید، حدود ۱,۰۸۵ نیوتن‌متر خواهد بود.

یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های ارائه شده برای هامر EV، شارژر DC ویژه با ولتاژ ۸۰۰ ولت است که با ۱۰ دقیقه اتصال، انرژی لازم برای حرکت تا مسافت ۱۶۰ کیلومتر فراهم کند. هنوز اطلاعات دقیقی از ظرفیت باتری و توانایی‌های آن منتشر نشده است اما، امکان رانندگی تا ۵۶۰ کیلومتر برای هامر EV قطعی خواهد بود. همچنین، سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت در زمان ۳ ثانیه انجام خواهد شد که برای یک وانت پیکاپ پهن پیکر، فراتر از انتظار است.

آستانه قیمت هامر EV، برای تولید در پاییز سال ۲۰۲۲، معادل ۸۰ هزار دلار خواهد بود. نسخه‌های اولیه با امکانات ویژه، ۱۱۲ هزار دلار قیمت خواهند داشت.

منبع:
https://www.zoomit.ir/car-news/364092-gmc-hummer-ev-price-apecs/


:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا اخ دارید کسانی که شما را در اینستاگرام فالو بک نکرده اند را بیابید؟آیا دوست دارید در ساعت اغلب از 100 تن آنفالو کنید ؟آیا دوست دارید شمردن تغییر فالور های خویش را به مرور زمان ببینید؟آیا دوست دارید فهرست کسانی که الی کنون شما را لایک نکرده اند یا برای شما کامنت نگذاشته اند بیابید؟پس برنامه ی آنفالویاب اینستاگرام را از دست ندهید.
از آنفالویاب اینستاگرام چه میدانید؟
آنفالویاب اینستاگرام چیست؟
آنفالویاب اینستاگرام در درستی برنامه ای است که بصورت جداگانه در گوشی تلفن به اتفاق شما نصب شده و با استفاده از الگوریتم های ویژه خویش و توانایی پیوندیدن به حساب اینستاگرام شما، می تواند کسانی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند پیدا کرده و لیست آن ها را به شما نمایش دهد.

این برنامه وانگهی این قابلیت را داشته که بدون خروج از برنامه بتوانید در ان واحد، همه کسانی که شما را آنفالو کرده اند را آنفالو کنید. انفالویاب اینستاگرام علاوه بر یافتن کسانی که شما را انفالو کرده اند، قادرند با به کارگیری قابلیت روح یاب نیز، کسانی که در فهرست دنبال کنندگان شما بوده ولی هیچ وجه فعالیتی ندارند را مکشوف و به شما نمایش دهند.

با استفاده از این امکانات شما می توانید صفحاتی که صرفا برای تبلیغات به تعقیب دنبال کنندگان اغلب می باشند را مکشوف و از لیست فالوورهای خود حذف نمایید. بسیاری از کسانی که صرفا به پیگیری کسب فالوورهای بیشتر هستند که عمدتا اهداف تبلیغاتی دارند، تنها به فالو کردن بی نهایت کسان می پردازند و در این میان نیز کسانی در پاسخ، پیج آن ها را فالو می کنند.

در این میان، بعضی از این صفحات پس از اینکه شما آن ها را تعقیب کنید، پیج شما را انفالو کرده و به این ترتیب با شمار فالووینگ های کم، می توانند تعداد زیادی فالور کسب کنند. آوش تک این طریق که در واقعیت احد از شیوه های افزایش فالوور در اینستاگرام می باشد، می تواند برای کاربران عادی اینستاگرام ایجاد مزاحمت نماید و بدون هیچ عکس العملی از طرف مقابل، ناچار به تماشا و تعقیب کردن پست هایی شوند که از جانب افرادی ارسال می شود که آن ها را انفالو کرده اند!

برنامه آنفالویاب اینستاگرام دقیقا در همین موقعیت به کار خواهد آمد و می تواند پیج ها و کسانی که صرفا به سپریدن طریق های تبلیغاتی برای کسب درآمد می پردازند، را پیدا کرده و آن هایی را که هیچ عکس العملی نسبت به پست های شما از خویش نشانه نمی دهند و یا به طور کلی شما را آنفالو کرده اند را آنفالو نمایید.

برنامه آنفالویاب اینستاگرام Unfollowers For Instagram از جمله این برنامه هاست که توان و محیط کاربری بی اندازه ای داشته و توانسته از کاربران گوگل پلی با بیش از 10 میلیون بار دانلود، امتیاز عالی 4.6 را دریافت کند.

آنفالویاب اینستاگرام مذکور ، علاوه بر امکانات و ویژگی های اصلی برنامه های آنفالویاب، توانا است امکانات دیگری از قبیل کسانی که بیشترین پست های شما را لایک کرده اند و به نوعی پیروان همیشگی شما را پیدا کرده آنفالویاب اینستاگرام چیست اینجا و نمایش می دهند.

در پیوستگی تعدادی از قابلیت های آنفالویاب اینستاگرام Unfollowers For Instagram را ذکر نموده ایم که می توان در زیر آن ها تماشا نمود:

نمایش افرادی که شما را انفالو کرده و توانایی انفالو کردن آن ها به چهره یکجا و از تو خود برنامه

نمایش فالوور های روح یا کسانی که هیچ کدام از پست های شما را تماشا و لایک نکرده اند

نمایش طرفداران و کسانی که اغلب پست های شما را لایک و بازدید کرده اند

دسته بندی کسانی که به تازگی اقدام به آنفالو کردن شما نموده اند

نمایش کسانی که آنها را فالو کرده اید اما آن ها شما را فالو نکرده اند

نمایش آخرین کسانی که در پست های شما کامنت گذاشته اند

از ویژگی های این برنامه این است که این برنامه هم برای اندروید و هم برای ایفون ارائه شده است و کاربران IOS نیز می توانند اقدام به گرفتن این برنامه کاربردی نمایند.

این برنامه به چهره مجانی ارائه شده است و تمامی امکانات گفته شده را بدون دریافت هزینه ای در اختیار کاربران خویش قرار می دهد.

این برنامه نیز از دسته برنامه های سودمند اینستاگرامی ، همچون برنامه بازدیدیاب اینستاگرام و یا برنامه به اشتراک گذاری پست سایرین در اینستاگرام می باشد که زیاد پرطرفدار بوده و کاربران خاص خویش را دارا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه گرفتن عکس در ویندوز 7 و 8 و 10

روشهای زیادی برای عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر ، که گاه به آن ضبط صفحه گفته می شود، در ویندوز است. روشها بستگی به نسخه شما در ویندوز دارد. در اینجا نحوه عکس گرفتن از صفحه مانیتور در ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 10 آورده شده است.

 

گرفتن سریع عکس در ویندوز 10 :

می توانید با فشردن کلید Windows + Shift + S به سرعت یک عکس صفحه نمایش در ویندوز 10 بگیرید. این یک منوی برش کوچک در بالای صفحه را باز می کند.

 

آموزش گرفتن اسکرین شات تمام صفحه, گرفتن اسکرین شات در ویندوز7

 آموزش گرفتن اسکرین شات 

 

برای نوع ناحیه ای که می خواهید ضبط کنید ، سه گزینه دارید:

مستطیل

Freeform

تمام صفحه 

 

روی نوع تصویری که می خواهید ضبط کنید کلیک کنید. اگر می خواهید از یک کلیپ مستطیلی یا آزاد استفاده کنید ، برای مشخص کردن منطقه مورد نظر برای گرفتن عکس، ماوس را کلیک کنید و بکشید. هنگامی که دکمه ماوس را رها می کنید ، منطقه در کلیپ بورد شما ذخیره می شود.

 

اگر روی کلیپ تمام صفحه کلیک کنید، کل دسک تاپ (از جمله هر مانیتور متصل اضافی) در کلیپ بورد ذخیره می شود.

 

سپس می توانید عکس کپی شده را در یک ویرایشگر تصویر، پیام ایمیل، OneNote یا برنامه های دیگر بچسبانید.

 

ضبط تمام صفحه (ویندوز 7 ، 8 و 10)

می توانید با فشار دادن کلید PrtScn ، یک تصویر از کل دسک تاپ بگیرید.

 

با استفاده از PrtScn تصویری از صفحه کامل می گیرد و آن را در کلیپ بورد سیستم شما کپی می کند. از آنجا می توانید تصویر مورد نیاز خود را  در یک ایمیل یا یک ویرایشگر تصویری مانند Microsoft Paint یا Gimp را برای ویندوز جایگذاری کنید.

 

برای چسباندن تصویر، روی محلی که می خواهید آن را قرار دهید کلیک کنید و Ctrl + V را بزنید. همچنین می توانید از ماوس استفاده کنید. در Gimp بر روی Edit > Paste کلیک کنید، و در Paint روی نماد کلیپ بورد در زیر برگه Home کلیک کنید.

 

نکته: به خاطر داشته باشید که اگر از چندین نمایشگر استفاده می کنید، تصویر کامل تمام مانیتورهای کار را برای تصویر ضبط می کند.

 

عکس های تک پنجره ای (ویندوز 8 و 10)

اگر می خواهید از یک پنجره واحد عکس بگیرید، ابتدا با کلیک روی نوار عنوان آن را فعال کنید. Alt + PrtScn را فشار دهید. تصویری از فقط پنجره فعال در کلیپ بورد شما ذخیره می شود. سپس می توانید تصویر را در یک برنامه یا مکان دیگر مانند یک پیام ایمیل یا برنامه Microsoft Paint بچسبانید.

 

ابزار SNIPPING TOOL (ویندوز 7 ، 8 و 10)

مایکروسافت شامل یک ابزار داخلی برای ویندوز به نام Snipping Tool است که روش دیگری برای تهیه تصاویر به شما می دهد اما با کنترل بسیار بیشتری بر منطقه 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/pictures-windows7-desktop.html



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک دامین تحت شبکه برای ارائه مدیریت متمرکز به مجموعه‌ای از کامپیوترها از طریق یک سیستم مشخص که سرور نامیده می‌شود استفاده می‌گردد. دامین ها به کاربران منفرد توانایی ملحق شدن از هر شبکه‌ای را به دامین می‌دهد. 

 

دامنه ویندوز اساساً شبکه ای از رایانه های کنترل شده در یک محیط تجاری است. در این محیط، اقلاً یک سرور، کنترلر دامنه( domain controller) نام دارد و مسئول دستگاه های ديگر است. بدین ترتیب مدیر شبکه( معمولاً از کارکنان بخش IT) رایانه هایی که در دامنه قرار دارند را از نظر کاربران، تنظیمات و موردهای غیره کنترل ميکنند . با توجه به اینکه دامنه به کاربران خانگی اختصاص ندارد، تنها در نسخه های حرفه ای یا سازمانی ویندوز عرضه شده است. همچنين باید روی رایانه کنترل دامنه یک نسخه از ویندوز سرور نصب شده باشد

 

در این مطلب به شما می آموزیم چگونه کامپیوتر ویندوز 10 را به یک دامین اضافه کنید. می توانید با استفاده از کنترل پنل یا تنظیمات ویندوز ، کامپیوتر را به یک دامین اضافه کنید. پس از پیوستن به رایانه خود به یک دامین محلی ، می توانید وارد صفحه دامین در صفحه ورود به سیستم ویندوز شوید:

 

مراحل :

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی Start کلیک کنید.

این دکمه ای است که آرم ویندوز دارد. به طور پیش فرض ، می توان آن را در نوار ابزار در گوشه پایین سمت چپ مشاهده کرد. با این کار منوی Start Windows نمایش داده می شود.

 

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

Control Panel را انتخاب کنید. این گزینه Control Panel را در فهرست Start نمایش می دهد. این برنامه دارای یک نماد است که شبیه به صفحه کامپیوتر با نمودار است. روی Control Panel کلیک کنید ، یا کلید Enter را بزنید تا Control Panel باز شود.

 

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی System and Security کلیک کنید. با این کار منوی System and Security Settings باز می شود.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی System کلیک کنید. این اطلاعات سیستم را نشان می دهد.

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی Change Settings کلیک کنید این مربوط به نام رایانه ، دامین و اطلاعات گروه کاری است. این گزینه منوی System Properties را نشان می دهد.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی برگه Computer Name کلیک کنید. این اولین برگه در بالای منوی System Properties است.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

روی Change کلیک کنید. این آخرین دکمه در منوی System Properties است.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

Domain را کلیک کنید. این اولین دکمه شعاعی در پایین "Computer Name/Domain Changes" است. می توانید Domain یا Workgroup را انتخاب کنید.

  

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

نام دامنه را تایپ کرده و روی Ok کلیک کنید. نام یا URL دامنه مورد نظر برای پیوستن را تایپ کنید. اگر مطمئن نیستید که نام دامنه چیست ، با سرپرست شبکه مشورت کنید.

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

نام کاربری و رمز ورود مدیر را تایپ کرده و روی Ok کلیک کنید. برای پیوستن به یک دامنه باید از مدیر شبکه مجوز داشته باشید. نام کاربری و رمز ورود یک مدیر شبکه را تایپ کنید و برای پیوستن Ok کلیک کنید.

 

اتصال به دامنه ویندوز, نحوه اتصال به دامین

 

Ok را کلیک کنید. ممکن است اعلان خوش آمدید را مشاهده کنید و فوری به شما توصیه می کنیم رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای تأیید ، Ok را کلیک کنید.  

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/computer-domain02-pc.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام این روز ها به برنامه محبوب ایرانی ها تبدیل شده الی حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خویش را افزایش دیتا الی بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خویش جمع کرده باشد. در این میانی برخی از افراد اقدام به خرید فالوور میکنند که از این جهت فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به صورت ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک حذف فالوورهای فیک از اینستاگرام یک پیج فقط مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای نمونه شما از کهن های اینستاگرام باشید قطعا تو پیج خود فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از آخرین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد.

در همه به اکانت هایی که فعال نبوده و از واپسین آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد میتوان آن ها را فالوور فیک نامید. برای حذف فالوور فیک چند گذرگاه هستی دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به قسمت فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این مقاله هم نحوه حذف فالوور فیک را به چهره دستی آموزش خواهیم عدل و هم اینکه با ربات اینستاگرام اینبو شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خویش را دست ربات بسپارید تا ربات اقدام به حذف فالوور فیک در پیج شما کرده باشد.
مقاله پیشنهادی همیار اینستاگرام : ۱۰ طریق خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام (آپدیت شده)

مزایای حذف فالوورهای فیک

همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از آنگونه آخرین کار و جنبش آن اکانت در اینستاگرام، تعداد فالوور و فالووینگ های آن پیج، داشتن عکس پروفایل و… پروا کنید. اگر شما با پروا به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خویش کرده باشید میتوانید تاثیر پیج خود را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت تعداد بازتاب نشان دادن فالوور های آن پیج به نسبت شمار فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این چهره که در نظر بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در مقابل آن تعداد لایک و یا ویو های پست های شما به سختی به عدد 100 میرسد.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های کم فعال میتواند دلایل زیادی از آنگونه خرید فالوور، پایین بودن کار و جنبش پیج شما و کم پرکار بودن فالوور های شما و … باشد. البته ناگفته نماند که به بازبینی موعد حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید مفتوح هم بر شمار فالوور های مختصر پرکار و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما لغایت به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی سایر این میباشد که پیگیری کننده های یک پیج به چهره طبیعی بالا برود از این جهت الی حتماً امکان از خرید و افزایش فالوور به صورت فیک امتناع کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد بی گمان با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا دلیل آپدیت جدید خویش که با استفاده از این ویژگی میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در باره دیگر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن احتمال اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. میتوان به راستین تر شدن پیج شما اشاره کرد که این مورد به انفرادی مایه معتبر شدن اکانت شما در عقیده ربات های اینستاگرام شده و روز به روز به شمار بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.
روش های پاک کردن فالوور در اینستاگرام

قبلا برای حذف فالوور های خویش فقط رهسپار که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید تا آن اکانت مربوطه از لیست فالوور های شما پاک شود. اما همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به منزه کردن فالوور های فیک خویش کرده باشید.

البته پیش از اینکه اکانتی را remove کنید نخست تو صفحه پروفایل آن شده و رسیدگی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را انجام دهید و در صورت اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان مختصر پرکار بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین هدف برای پاک کردن فالوور های فیک خویش با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد لیست اکانت های تعقیب کننده خویش شوید.

در پیوستگی بعد از اینکه بررسی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مشابه در روبرو هر اکانت در این لیست در کادر باز شده نوشته remove را انتخاب کنید.

با انجام این طریق میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خویش از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این طریق عیبی دارد و آن عیب زمانی خویش را اثر میدهد که شمار فالوور های شما بیش از بی گمان باشد.

صرفا کاربرد از این روش به چهره دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود پاک کنید.

اما نگران نباشید اگر شمار فالوور های شما بالا باشد سایر نیاز ندارید که به چهره دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خویش کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.
برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام

اگر مطالب بالا را به نکوداشتن مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حذف فالوور فیک و به هر حال تشخیص این پیج ها از پیج های واقعی تر کمی مشکل بوده و در کل موعد بر میباشد به خصوص زمانی که شما فالوور های زیادی را داشته باشید.

راه های افزایش فالوور در سال 2019 : ربات بازدید استوری متعدد

از این رو شما میتوانید برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان از ربات اینستاگرام اینبو کاربرد کنید. طی بروز رسانی که 2 ماه پیش در هسته ربات اینبو چهره گرفت. ویژگی جدیدی در سرنوشت تعیین گونه کار و جنبش ربات اینبو با نام حذف فالوور فیک اضافه شد که شما با به کارگیری آن میتوانید به راحتی هر چه تمام از دست فالوور های فیک اینستاگرام خودتان رها شوید.

خرید ربات اینستاگرام
توجه : ربات به انگیزه محدودیت های اینستاگرام با سخت مواجه شده است خواهشمندم فعلا خرید نکنید .

برای به کارگیری ربات اینستاگرام اینبو پیشه زیاد ساده ای قبل رو دارید نخست از همه اینکه با ورود به پنل ربات، اقدام به ثبت اسم تو ربات کرده و سپس با ورود به پنل ربات از یک روز آزمایش مجانی ربات بهره‌گیری کنید و پس خودتان اقدام به ساخت ربات اینستاگرام و فعال کردن گزینه حذف فالوور فیک کرده باشید.

برای ساخت ربات اینستاگرام میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه کرده و از دیگر امکانات ربات که باعث افزایش فالوور راستین خواهد شد کاربرد کنید. اما اگر قصد شما از استفاده ربات برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان میباشد. کافی ایست پس از ثبت پیج تو ربات، با ورود به تقدیر تنظیمات ربات پیج خود، کلید حذف فالوور فیک را صریح کرده و سپس ربات خود را روشن کنید.

با اتمام این کار، ربات به مدت 24 ساعت شروع به حذف فالوور فیک پیج شما خواهد کرد و تقریبا به 900 اکانت فیک و کم فعال را از پیج شما طی یک روز حذف خواهد کرد. حال چه بسا از خود بپرسید که معیار ربات اینبو برای حذف فالوورهای فیک یک حساب چه چیز هایی میباشد؟

ربات اینستاگرام اینبو بر سه بنیاد کلی اقدام به شناسایی اکانت های فیک و کم پرکار میکند.

نداشتن عکس پروفایل اکانت مربوطه: اگر یک اکانت اینستاگرام که شما را فالو کرده و در تقدیر فالوور های شما میباشد عکس پروفایل نداشته باشد ربات آن را به عنوان پیج فیک خواهد شناخت.
نداشتن پست اکانت مربوطه: در صورت موجود نبودن یک پست داخل یک پیج، ربات آن اکانت را فیک معرفی کرده و آن را حذف خواهد کرد.
بالا بودن تعداد فالووینگ های اکانت: اگر پیج مربوطه بالای 6 هزار فالووینگ داشته باشد ربات، آن را اکانت فیک تشخیص خواهد داد.

در صورت موجود بودن احد از این شرایط گفته شده ربات آن پیج را شناسایی و سپس آن را از فهرست فالوور های شما حذف خواهد کرد.

البته ناگفته نماند که گرد از ویژگی های ربات اینبو حذف فالوور های فیک میباشد و شما به غیر از این ویژگی میتوانید از سایر قابلیت های ربات برای افزایش فالوور راستین بهره‌گیری کنید.
فیلم آموزشی حذف فالوور اینستاگرام
https://www.aparat.com/v/uZEyb
جمع بندی

امروز ما از مزایای حذف فالوور فیک برای شما گفتیم و به این موارد اشاره کردیم که برای این که یک پیج معتبر در نگاه ربات های اینستاگرام داشته باشید لغایت احتمال اینکه پست هایتان به صفحه اکسپلور برود و یا تعداد بازدید کننده های پیج تان بالا رود میتوانید فالورو های بی ارزش خود را حذف کنید.

در این بین برای شما نیز از ربات اینستاگرام اینبو گفتیم که با استفاده از آن میتوانید روزانه بالای 900 فالوور بی ارزش خود را ریمو کرده باشید. البته حذف فالوور فیک فقط یکی از قابلیت های متعدد ربات اینستاگرام اینبو میباشد که میتوانید از این خاصیت ها نیز برای افزایش فالوور خود به چهره کاملا راستین کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل برای کاهش نگرانی‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا و همچنین کسب تاییدیه کمیسیون اروپا برای قرارداد خرید ۲.۱ میلیارد دلاری فیت ‌بیت، امتیازاتی به رقبا اعطا می‌کند.

محبوب‌ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان ماه گذشته میلادی از محدودیت در استفاده از اطلاعات فیت ‌بیت برای بخش تبلیغات خود خبر داد و همچنین پیشنهادهای دیگری مانند تسهیل اتصال دستگاه‌های پوشیدنی تولیدکنندگان دیگر به پلتفرم اندروید و همچنین دسترسی شرکت‌های شخص ثالث به اطلاعات کاربران فیت ‌بیت با رضایت‌ها آن‌ها ارائه کرد.

گوگل پس از دریافت بازخورد کمیسیون اروپا و همچنین رقبا و مصرف‌کنندگان، این بسته را اصلاح کرد، با این حال جزئیاتی را در اختیار افراد قرار نداد. این حرکت می‌تواند از جریمه‌های اتحادیه برای نگرانی‌های خاص نیز جلوگیری کند.

مجری رقابت در اتحادیه اروپا تا به امروز به دنبال بازخورد بیشتر از بازار نبوده که نشان می‌دهد احتمالا این تغییرات مورد تایید کمیسیون قرار گرفته‌اند. مجری رقابت اتحادیه اروپا به تازگی مهلت زمانی تصمیم‌گیری درباره این قرارداد را افزایش داده و در حالی که در گذشته از اعلام تصمیم خود تا تاریخ ۳ دی ماه خبر داده بود، تا ۱۹ دی ماه برای بررسی این قرارداد وقت خواهد داشت.

 

فیت بیت
 

 

گوگل اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه چنین قراردادی مربوط به دستگاه‌ها و نه داده‌ها می‌شود را تکرار کرده است. پس از انتشار گزارش اخیر، ارزش سهام فیت ‌بیت در بازار بورس ایالات متحده آمریکا رشد ۱.۵۸ درصدی را تجربه کرد.

گوگل درباره خرید فیت ‌بیت اعلام کرده:

«محصولات زیادی در بازار گجت‌های پوشیدنی وجود دارkد و باور داریم که ترکیب گوگل با سخت افزار فیت ‌بیت باعث افزایش رقابت در این بخش می‌شود که به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود و منجر به توسعه محصولات مقرون به‌ صرفه‌تر می‌شود.»

با وجود چنین اعطای چنین امتیازاتی، هنوز رقبا و مشتریان رضایت کامل از این قرارداد ندارند. گروهی متشکل از ۱۹ ارگان شامل سازمان‌های مصرف‌کننده، طرفداران حریم خصوصی در ایالات متحده آمریکا، برزیل و اتحادیه اروپا از جدیدترین منتقدان چنین قراردادی هستند که اخیرا در یک نامه مشترک خواستار امتیازات دشواری از گوگل شده‌اند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d8%a7%d8%b9%d8%b7%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شهربازی در ژاپن بسته‌ای خاص برای افرادی آماده کرده است که دوست دارند هم‌زمان کار و تفریح را تجربه‌ کنند.

 

اکنون چندین ماه است که ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرده و زندگی مردم را تغییر داده است. وضعیت پیش آمده به‌دنبال شیوع این بیماری باعث شده است که بعضی از رفتارهای ما تغییر کنند. از استفاده طولانی‌مدت ماسک تنفسی گرفته تا تحصیل در خانه، همگی به‌دلیل وجود کرونا در جهان است. یکی از موضوعات در بسیاری از کشورها دورکاری کارمندان است. در‌این‌میان، خبری از ژاپن منتشر شده که توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به‌خود جلب کرده است.

فشار به‌وجود‌آمده از همه‌گیری کرونا باعث شده است که روش‌های جدیدی برای انجام بعضی از کارها پیشنهاد شود؛ اما ژاپن این‌بار روشی ارائه کرده‌ است که احتمالا هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردید. پارکی در این کشور پیشنهاد جدیدی با تم کار در خانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

هفته‌ی گذشته، شهربازی‌ای واقع در توکیو به‌نام یومیوریلند ارائه‌ی بسته‌ی جدید به‌نام Workcation را شروع کرد. اسم این پکیج از دو کلمه Work و Vacation تشکیل شده است که به‌ترتیب به‌معنای کار و تفریح هستند. درحقیقت، مسئولان شهربازی یومیوریلند قصد دارند تجربه‌ی جدید از کار و تفریح به مشتریان خود ارائه دهند.

در بسته‌ی ارائه‌شده‌ی آن‌ها، می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپ درکنار استخر یا حتی درون چرخ‌وفلک به کارهای خود برسید؛ زیرا در همه‌ی نقاط به اینترنت وای‌فای دسترسی خواهید داشت. درواقع برای کار در این محل، تنها به یک لپ‌تاپ نیاز دارید.

کار در شهربازی ژاپنی

با پرداخت ۱،۹۰۰ ین (۱۸ دلار یا ۱۴ پوند) در روزهای هفته می‌توانید از امکانات بسته Workcation استفاده کنید که غرفه‌های کنار استخر و یک ساعت حضور در چرخ‌و‌فلک را نیز شامل می‌شود. مانند سایر کشورهای پیشرفته، اکثر نیروهای کار ژاپن نیز از مارس به‌بعد دورکار شدند. در ماه جون، دولت از مشاغل درخواست کرد که حداقل برای ۷۰ درصد از کارکنان خود شرایط دورکاری را فراهم کند. ماه آگوست، روئیترز نظرسنجی‌ای انجام داد که نشان می‌داد ۶۵ درصد از مشاغل کارکنان خود را به کار از راه دور تشویق می‌کنند.

شرکت تجهیزات رایانه‌ای فوجیستو (Fujistu) نیز مانند توییتر، ۸۰ هزار نفر از کارمندان خود را برای همیشه دورکار کرده است. آمار منتشرشده از مرگ‌ومیر کشور ژاپن نشان می‌دهد که این کشور توانسته است کرونا را به‌خوبی کنترل کند و بر‌اساس اطلاعات منتشر‌شده، از هر ۱۰۰ هزار انسان در این کشور حدودا یک نفر فوت می‌کند. این رقم بسیار کمتر از ۶۵ مرگ در بین ۱۰۰ هزار انگلیسی است. این آمار برای ایالات متحده و آمریکای‌جنوبی بدتر است؛ زیرا در این دو منطقه به‌ازای هر ۱۰۰ هزار انسان به‌ترتیب ۶۷ و ۷۳ نفر جان خود را از دست می‌دهند. در ژاپن، تنها ۹۲ هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که از این افراد ۱،۶۷۰ نفر فوت کرده‌اند.

پس از یک روز کاری در یومیوریلند، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی اضافی به مناطق تفریحی پارک بروید. البته هنگامی که روی ترن هوایی هستید، مراقب باشید؛ زیرا بر‌اساس قوانین ژاپن، در دوران کرونا کسی حق جیغ‌زدن روی این وسیله را ندارد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech/364041-japanese-theme-park-lets-you-work-from-a-ferris-wheel/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اجازه دهید این موضوع را این نوع آغاز کنم: شروع سوداگری بدون سرمایه اولیه امکان پذیر است. برخی مواقع ممکن است شما ایده ای برای یک سوداگری داشته باشید ولی پول و سرمایه اولیه را برای آغاز آن نداشته باشید. اگر شما یک ایده عالی و موفقیت آمیز را برای آغاز یک سوداگری دارید، می توانید به راحتی پیشه خود را بدون داشتن هیچ نوع پول و سرمایه اولیه ای شروع کنید. شما به یک معجزه بیچارگی ندارید، ولی راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه اولیه باید گام های خاصی را برای آغاز یک سوداگری بدون سرمایه اولیه بردارید.
کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 1
چگونه یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه را شروع کنید؟
افراد بسیاری هستند که شکایت می‌کنند که می‌خواهند یک سوداگری را آغاز کنند ولی سرمایه کافی ندارند. اگر یک ایده عالی برای آغاز یک پیشه دارید، فقدان پول و سرمایه نباید شما را متوقف کند.

شما ممکن است بپرسید “چه مدل هایی از کسب و کار بدون سرمایه اولیه هستی دارند؟”
در اینجا برخی از برندهایی که پیشه خود را بدون هیچ گونه سرمایه ای آغاز کرده اند را برای شما بیان کرده ایم:
رستوران‌های رشته ای: در سنه ۱۹۷۸، “جان مکی” و “رنه لاوسون” اندکی پول از دوستان و خانواده خویش قرض گرفتند لغایت اولین فروشگاه خود را در “آستین تگزاس” مفتوح کنند. پس از اینکه این دو نفر مجبور شدند آپارتمان خویش را تخلیه کنند، در همین فروشگاه‌شان حیات نیز می‌کردند.

اپل، دیزنی، گوگل، هارلی دیویدسون، هیولت پاکارد، ماشین های لوتوس، ماتل، شرکت یانکی کندل، کل شغل خویش را در یک گاراژ پیش درآمد کردند.

یک نمونه خوب سایر “نایک” است. موسسین این شرکت، فیلیپ نایت و بیل بومرمان، در ابتدا کفش‌ها را در صندوق عقب ماشین می‌چیدند و اقدام به فروش‌شان می‌کردند.

شرکت “دِل” هم بدون سرمایه اولیه شروع کرده است. مایکل دل در ابتدا پیشه خویش را به عنوان یک ظرفشور نخست کرد و در هر ساعت نزدیک ۲٫۳۰ دلار پاداش می گرفت. بعد از مدتی او توانست لپتاپ های خویش به بازار عرضه کند.

کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 2
شغل خویش را پیوسته بدهید

شروع یک سوداگری بدون سرمایه اولیه ممکن است خطرناک باشد. شما به هیچ عنوان نباید به توانایی مالی خانوادتان تکیه کنید. هرچه کمتر کار کنید به مراتب خفقان عصبی اقلیت را تحمل می کنید. هنگامی که کسب و کار خویش را شروع می کنید، آماده نیستید که پرداخت های خود را به صورت نقدی پرداخت کنید. درست است که شما باید کار سخت‌تری سپریدن دهید، ولی شما می‌توانید حساب‌های خود را زمانی که کسب و کارتان رشد کرد، پرداخت کنید. هنگامی که سوداگری شما آغاز به درآمد زایی کرد می‌توانید به توسعه و اشاعه آن اندیشه کنید.
به سپریدن کارهایی که بلد هستید، بپردازید

احساسات و تجربیات خود را رسیدگی کنید. به جای تلاش برای آغاز یک کسب و کار که خارج از توانایی های شماست، حرفه ای را پیش درآمد کنید که در آن تخصص دارید. پیشه خود را بر اساس مهارت ها و دانش‌تان آغاز کنید. درست است که شما می‌توانید مهارت‌های جدید یاد بگیرید، ولی برای این کار به سررسید احتیاج دارید. اگر می‌خواهید کسب و کاری را فورا شروع کنید، باید بر کاری که سال‌ها در آن تجربه دارید تمرکز کنید.

یادگیری چیرگی های جدید به سررسید و هزینه‌های زیادی بیچارگی دارد. شما شدنی است مجبور شوید دوره های تخصصی و مجوزهایی را دریافت کنید و از توصیه های مشاورین استفاده کنید. پیشه کردن در گستره هایی که با آن آشنایی دارید، به شما اعتماد به نفس اکثریت می‌دهد.
همه کارها را خود اتمام دهید

شروع سوداگری بدون سرمایه اولیه به این معنی است که شما باید یاد بگیرید که همگی فعالیت ها را خویش سپریدن دهید و نقش یک مدیر و کارمند را هم موعد داشته باشید. نظر به اینکه شما بودجه ای برای استخدام کسان جدید ندارید، باید تمامی مسئولیت‌ها را خویش بر عهده بگیرید. سپریدن تمامی کارها توسط خودتان مایه می‌شود درآمد بیشتری داشته باشید. این کار بسیار دشوار است، اما فقط گذرگاه برپایی ذخایر نقدی در هنگام شروع سوداگری بدون سرمایه اولیه است.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 3
ارائه یک سرویس

شما می توانید بدون داشتن سرمایه یک کسب و کار عالی را آغاز کنید. شما می توانید یک کسب و کار خدماتی را به صورت عملی بدون داشتن هیچ نوع نقدینگی پیش درآمد کنید. به جای پول، آنچه که شما دربایستن دارید توانایی بازاریابی و جذب مشتری است. حتی اگر در نهایت بخواهید به تولید یک فرآورده بپردازید، داشتن یک کسب و کار خدماتی در ابتدا می تواند به شما کمک شایانی بکند. برای کسب درآمد رویایی خود، از کارهای خدماتی کاربرد کنید. در اینجا مثال ای از این کارها برای ایده دریافت شما مطرح شده است:

شرکت ۳M به عنوان یک شرکت معدنی شغل خویش را شروع کرد و به فروش کاغذ پوستی و نوار چسب پرداخت.

مایکروسافت با پیاده سازی برنامه های گسترش نرم افزاری، شروع به شغل کرد.

شرکت ۳۷signals پیش از ایجاد محصولاتی همانند Basecamp به عنوان طراح وب شغل خود را ابتدا کرد.

در اینجا بیش از ۱۲۶ سوداگری خدماتی که امروز می توانید بدون هیچ پولی آغاز کنید، برای شما بیان شده است. کوشش کنید یگانه از این کسب و کارهای بدون سرمایه اولیه را برگزیدن کنید و شغل خودتان را پیش درآمد کنید:

یک تارنگار بسازید

شما می توانید با برپایی وبلاگ درآمد قابل توجهی به دست آورید. شما وانگهی می توانید سوداگری خویش را به عنوان یک تارنگار نویس حرفه ای آغاز کنید. برای راهبری گام به گام در باره وضعیت آغاز وبلاگ نویسی می‌توانید در اینترنت جست‌وجو کنید.

هنگامی که شما بتوانید میزان بازدید از سایت خویش را افزایش دهید، درآمدتان بسیار زیاد خواهد شد. شما می توانید با تبلیغات محصولات گوناگون در سایت خود فروش آنها را افزایش دهید.

عکاسی هوایی

آیا شما یک هواپیمای بدون سرنشین دارید؟ این می تواند فرصتی برای تبدیل آن به یک سوداگری بدون سرمایه اولیه شود. این خدمات به طور گسترده در بازار املاک و مستغلات و بسیاری از کسب و کارهای دیگر استفاده می‌شوند.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک مسیر عالی برای به دست آوردن یک درصد از فروش بدون نیاز به ایجاد یک محصول است.

کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 11

تعمیرات لباس و خیاطی

ارائه خدمات تعمیرات پوشاک و خیاطی یک سوداگری بزرگ است. اگر کار شما خوب باشد و بها مناسبی هم داشته باشید به راحتی می توانید با سایرین چشم وهمچشمی کنید و مشتری جذب کنید.

خدمات حمل و نقل فرودگاه

افراد بسیاری که برای سفرهای خود از هواپیما بهره‌گیری می کنند، به این نوع خدمت دربایستن دارند.

فروش دوباره در سایت آمازون

شما می توانید محصولات را در آمازون به فروش برسانید. اگر شما از پیدا کردن معاملات بزرگ و هوده کردن لذت می‌برید، بازاریابی آمازون ممکن است سوداگری بدون سرمایه اولیه احسان برای شما باشد.

بازسازی عتیقه جات

این کسب و کاری است که مشتریان ویژه به خویش را دارد و شما می‌توانید درآمد نکوداشتن متعلق به به دست آورید.

فروش نشانه ها هنری

این شغل به هیچ گونه سرمایه اولیه ای بیچارگی ندارد. شما تنها باید به دنبال مشتری برای یادگارها هنری گوناگون بگردید.

حفاظت از کودکان

نگهداری از کودکان فقط مختص افراد جوان نیست. خودتان را به عنوان همیار کودکان شناسایی کنید تا مشتریان خفته ای به دست آورید.

آشپزی

شما می توانید با استعدادی که در طبخ غذاهای لذیذ و متنوع دارید برای خویش یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه و جانبی خوب را راه اندازی کنید.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 12

خدمات تمیز کردن قایق

قایق‌ها یکتا از بهترین سرگرمی افراد هستند. ولی اکثر ملت ترجیح می‌دهند که شخص دیگری آن را برایشان تمیز کند.

حسابداری

شما می‌توانید به دارندگان کسب و کارهای حقیر کمک کنید لغایت آسان تر به حساب های‌شان بررسی کنند.

تصحیح کردن نوشیدنی

شما می توانید نوشیدنی مخصوص خویش را تولید و عرضه کنید. بسیاری از کارخانه های سرشناس در نخست شغل خویش را این گونه آغاز کردند.

خرید و فروش گستره اینترنتی

شما می توانید از این طریق برای خویش یک کسب و کار خوب راه اندازی کنید و درآمد به دست آورید.

مشاوره کسب و کار

اگر چیرگی هایی دارید که به رشد یا مدیریت سوداگری کمک می کنند، بازار شغل بسیار نکویی برای شما هستی دارد. آیا شما حسابدار، استراتژیست، کارشناس بازاریابی و یا کارآزموده آی‌تی هستید؟ کسب و کارهایی هستی دارند که به خدمات شما بیچارگی دارند.

ارائه اطلاعاتی در ارتباط با جزئیات خودرو

بسیاری از ملت مایل به پرداخت هزینه‌های بالاتر برای احساس جزئیات خودروی خود هستند. این کسب و کاری است که در تعطیلات و پایان هفته‌ها زیاد رونق دارد.

معامله خودرو

اگر می دانید چگونه می‌توانید یک معامله کبیر سپریدن دهید و و از پیشه بر روی خودرو لذت ببرید، این مورد می تواند یک فرصت عالی برای تبدیل شدن شما به یک کارآفرین باشد.

تمیز کردن فرش

شما می‌توانید این کسب و کار را با کرایه کردن ساز و برگ باره نیاز پیش درآمد کنید.

کترینگ

راه اندازی یک کترینگ نسبت به بسط دادن رستوران نیاز به سرمایه زیاد اقلیت دارد و برای شروع بسیار مناسب است.

تعمیر تلفن همراه

بسیاری از مردم اثناء ویران شدن تلفن همراه‌شان ترجیح می‌دهند آن را تعمیر کنند، به جای اینکه یک تلفن نو بخرند. این خدمات می‌تواند یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه عالی ایجاد کند.

مراقبت از کودکان

اگر شما علاقه مند به کودکان هستید، شدنی است برای شما یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه عالی باشد.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 13

نصاب چراغ‌های جشن

اگر چه این یک سوداگری فصلی است، اما برای آغاز احتیاج به سرمایه ناچیز دارد.

ویرایش نوشتار برای دانشجویان

اگر شما قلم نکویی دارید، این یک کسب و کار عالی است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما متوجه شده اند که شما یک ویرایشگر هستید و نمی‌خواهید این مقاله را برای آنها بنویسید.

مشاوره تحصیلی

شما می توانید برای نزاکت آموزان مشاوره تحصیلی بدهید و به آنها کمک کنید الی در سلسله باره علاقه شان به تحصیل بپردازند و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنند.

فروش برای کمپانی های دیگر

شرکت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به عنوان فروشنده برای آنها شغل کنید و کمیسیون خویش را دریافت کنید. اگر شما با این شرکت‌ها مشارکت داشته باشید، می‌توانید به جای کمیسیون بخشی از سهام شرکت را دریافت کنید.

آموزش استفاده از رایانه

شما می توانید اطلاعات خود در این مقوله را با استفاده از خدمات مجانی همانند اسکایپ و یا گوگل به دیگران ارائه دهید.

پشتیبانی و تعمیر کامپیوتر

اکثر شرکت‌های کوچک نمی‌توانند یک خبره چیره دست تکنولوژی اطلاعات تمام وقت را استخدام کنند. اگر شما از کمک به افرادی که کامپیوترشان با مشکل مواجه شده است لذت می‌برید، می‌توانید این کار را آغاز کنید.

نوشتن مطلب برای وبسایت ها

مطالب برجسته مایه تمایز وبسایت‌ها از یکدیگر می‌شوند. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال افرادی هستند که بتوانند مطالب جالبی در سایت‌شان بارگذاری کنند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا قلب SEO است. شرکت‌هایی که می‌خواهند رتبه در موتور جستجوی خود را درمان ببخشند، مشتریان نهفته شما هستند.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 14

تقسیم حمایت شرکت‌ها

شما می‌توانید به عنوان برون سپاری بخش پشتیبانی مشتریان شرکت‌ها را بر دوش بگیرید.

کپی‌رایتر و مصحح

این کارها در دنیای اینترنت امروزین زیاد پرکاربرد هستند و شما می توانید درآمد احسان از آنها کسب کنید.

رایزن نرم انگیزه ها سفارشی

هنگامی که یک شرکت باید نرم افزار منحصر به فردی برپایی کند، نیاز به یک رایزن نرم افزار سفارشی دارد.

حسابداری

بسیاری از شرکت‌های کوچک، رسیدگی به حساب‌های خویش را برون سپاری می‌کنند. شما می‌توانید خدمات حسابداری متنوعی مانند تعقیب جریان نقدی و گزارش هایی را ارائه دهید.

مربی رقص

تمام آن چیزی که شما بیچارگی دارید آمادگی جسمانی و درک درستی از آهنگ‌ها است. احساس بسیاری از سخیف های رقص، یک برتری است و این شغل یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه خوب محسوب می‌شود.

تجزیه و تحلیل داده ها

اگر شما این چیرگی را دارید و می‌توانید داده های بزرگ را تجزیه و تحلیل کنید، می‌توانید درآمد نکویی را به عنوان یک رایزن موشکافی داده بدست آورید.

خدمات کاهش بدهی

مهارت سپریدن تحقیقات می‌تواند به شما کمک کند که به ملت کمک کنید لغایت بدهی خود را تفریق دهند.

اپلیکیشن های تلفن هوشمند را توسعه دهید

اگر بتوانید زبان برنامه نویسی مناسب را بیاموزید، می توانید خود یک اپلیکیشن تلفن همراه بنویسید و یک سوداگری بدون سرمایه اولیه فوق العاده را راهندازی کنید.

دی‌جی

این کار می‌تواند زیاد سرگرم کننده باشد. شما باید به توزیع موسیقی در مهمانی‌ها بپردازید. اگر شما شب‌ها و در تعطیلات کاری برای انجام دادن ندارید، این کار می توانید برای‌تان زیاد پسندیده باشد.

نگهداری از سگ ها

این یک شغل آسان برای دوستداران سگ است. برای اتمام این شغل شما باید آمادگی جسمانی نکوداشتن داشته باشید.

راننده آژانس

شما می توانید کار و جنبش خود به عنوان یک راننده آژانس شروع کنید. همچنین با تکنولوژی های جدیدی مثل اسنپ می‌توانید شغل خویش را رونق بخشید.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 15

فروش از طریق کلی‌فروشی ها

شما می‌توانید تخفیف های فروشگاه های مختلف را به اطلاع کسان برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید.

نوشتن کتاب الکترونیکی

نوشتن کتاب‌های الکترونیکی می‌تواند مبالغ هنگفتی را برای شما به ارمغان بیاورد. تمام آن چیزی که احتیاج دارید توانایی نوشتن و مهارت‌های پژوهشی است.

ویرایش مطالب

افراد بسیاری دربایستن به این گونه خدمات دارند همانند دانشجویان و کسانی که در جراید فعالیت می‌کنند.

مراقبت از سالمندان

بسیاری از سالمندان نیاز به مراقبت دارند و باید به طور همیشه رسیدگی شوند. اگر شما توانایی سپریدن این شغل دارید، می توانید درآمد احسان به دست آورید.

جست‌وجو کننده راهکار

با فرهنگ درست، شما می‌توانید پول زیادی را برای کمک به سوداگری دیگران به دست آورید. شمار زیادی سوداگری در حال حاضر وجود دارند که به دنبال راهکارهایی برای مشکلات‌شان هستند. شما می‌توانید یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه را شروع کنید.

فروش محصولات کشاورزی

شما می‌توانید محصولات زراعت را از کشاورزان خریداری کرده و در بازارهای محلی به فروش برسانید.

مربی تناسب اندام

اگر شما فردی پرکار هستید و اخ دارید دائم خوش اندام باشید، می توانید کار خود را به عنوان یک مربی تناسب اندام آغاز کنید.

ارائه خدمات به عنوان یک فریلنسر

شما می توانید نزدیک هر سرویسی را از راه سایت های فریلنسینگ به فروش برسانید. این بستر می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد سریع باشد. سایت های زیادی در مقوله فریلنسینگ در ایران و بیرون از ایران کار و جنبش می‌کنند که می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده آنها را پیدا کنید.

ساخت مبلمان

شما می‌توانید به صورت سفارشی به ساخت مبلمان بپردازید.

اجرا کننده ایده ها

بسیاری از افراد ایده‌های عالی برای شروع پروژه ها دارند، اما خودباوری لازم برای اتمام این شغل را ندارند. شما می‌توانید این ایده ها را اجرا کنید و پول زیادی به دست آورید. قطعا این پیشه یک سوداگری بدون سرمایه اولیه است که می‌تواند زیاد جذاب باشد.

رایزن تبلیغات در گوگل

اگر می توانید یاد بگیرید که Google Adwords چگونه شغل می‌کند، کمپانی های زیادی شما را استخدام می‌کنند الی با آنها رایزنی دهید و در زمینه تبلیغات به آنها کمک کنید.

طراحی گرافیک

شما می‌توانید به عنوان یک طراح گرافیک به طراحی آرم و موارد سایر برای شرکت‌ها بپردازید.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 16

طراحی جواهرات

این یک ایده بی اندازه برای آغاز یک سوداگری بدون سرمایه اولیه است که می تواند قدرت خلاقیت شما را به پول نقد تبدیل کند.

دستیار

شما می‌توانید به عنوان یک معاون در کارهای مختلف به کار و جنبش بپردازید و به دیگراد خدمات ارائه دهید.

مشاور املاک

اگر شما دارای دانش و مدارک پسندیده هستید، می‌توانید به عنوان یک مشاور املاک به صاحب خانه ها مشاوره دهید و آنها را نسبت به ارزش واقعی ملک‌شان آگاه کنید.

خدمات بازرسی خانه

خریداران معمولا، پیش از خرید یک خانه، از خدمات یک بازرس کاربرد می‌کنند که به آنها اطمینان می‌دهد این خانه مناسب آنها است و امکانات نکوداشتن دارد.

تمیز کردن خانه

این پیشه را نزدیک هر کسی می تواند اتمام دهد. بعضی از افراد عاشق این کار هستند و این پیشه را همنشین دارند. خدمات نظافتی، سوداگری بدون سرمایه اولیه ای است که می‌تواند زیاد رشد کند.

نقاشی خانه

هر کسی می‌تواند یک خانه را تزئین کند، ولی بسیاری از ملت بیش از مرز کار و بار دارند که خودشان این پیشه را انجام دهند. شما می توانید از این طریق درآمد نکویی به دست آورید و مشتریان شاد زیادی داشته باشید.

مراقبت از منزل دیگران

این پیشه یکی از ابتدایی ترین مشاغل در جهان است. فقط کاری که شما باید اتمام دهید این است که هنگامی که افراد به مسافرت می‌روند در منزل شان بمانید و متعلق به مراقبت کنید. بی گمان این شغل احتیاج به چیرگی خاصی ندارد و می‌تواند یک درآمد مازاد برای شما ایجاد کند.

نصب بیلبورد

این یکتا سایر از کارهای راحت برای اجرای است. بیلبوردهای بسیاری در سطح شهر پیمان دارد که به تبلیغ محصولات مختلف می‌پردازد و قطعا به افرادی دربایستن هست که بتوانند آنها را نصب و جایگزینی کنند.

بازاریابی از راه اینستاگرام

شما می‌توانید به صورت رایگان یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر اطلاعات لازم در ارتباط با بازیابی را دارید می توانید این پیشه را به آسانی اتمام دهید و به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید.

طراح داخلی

اگر شما نزاکت لازم را در این زمینه دارید و فردی خوش سلیقه هستید می‌توانید به طراحی خانه سایرین بپردازید و در ازای آن پول گرفتن کنید. این شغل یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه است که در اکثر نقاط عالم مشتری دارد.

مشاوره سرمایه گذاری

در صورت داشتن اعتبار مناسب، می‌توانید درآمد خوبی را به عنوان رایزن سرمایه گذاری به دست آورید. شما می توانید به دیگران کمک کنید تا به جای پول نقد از کارت های اعتباری خویش کاربرد کنند و آموزش‌های دیگری نیز به آنها بدهید.

بهینه سازی صفحه فرود وب‌سایت

هر وب‌سایت احتیاج به یک صفحه فرود دارد. بسیاری از کسب و کارها برای اخذ صفحه فرود حاظرند پول زیادی بپردازند. احتمالاً شما در ارتباط با صفحه فرود چیزی ندانید که پیشنهاد می‌کنیم اگر در زمینه بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت کار می‌کنید، حتما به این سوژه مسلط شوید. این پیشه می‌تواند ارزش افزوده احسان برای شما ایجاد کند.

محوطه سازی

اگر شما علاقه مند به اتمام کارهای خارج از منزل هستید، محوطه سازی می تواند یک کسب و کار عالی باشد.

خدمات ماساژ درمانی

در این دنیای امروزین و استرس زا، کسان حاظرند پول زیادی را برای ماساژ درمانی بپردازند. مشت و مال گرد از کسب و کارهای بدون سرمایه اولیه و پرطرفدار است.

کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 17

استاد مدیتیشن

مدیتیشن مسیر دیگری برای گریز از استرس دنیای مدرن است. آموزش مدیتیشن به دیگران می‌تواند برای شما یک سوداگری بدون سرمایه اولیه فراهم کند.

تعمیر موبایل در محل

اگر شما وسیله نقلیه مناسبی دارید، می توانید به تعمیر موبایل در محل بپردازید و هوده بسیار زیادی از این پیشه بدست آورید.

آرایشگر مو

اگر شما با استایل های مختلف مو آشنایی دارید، می توانید به ارائه این خدمت در منزل های ملت بپردازید و کسب و کاری را برپایی کنید که دربایستن به سرمایه اولیه ندارد.

میکاپ آرتیست

بسیاری از ملت حاظرند برای آرایش صورت‌شان پیش از مراسم های مهم پول قابل توجهی به شما بدهند.

خدمات خشکشویی

شما می‌توانید در ازای گرفتن پول به افرادی که وقت کافی برای سپریدن این پیشه را ندارند، کمک کنید.

مکانیکی سیار

اگر شما با تعمیرات خودرو آشنایی دارید، مکانیکی سیار می‌تواند یک ایده عالی برای کسب درآمد باشد. این سوداگری بی گمان شغل قابل توجهی هست و می‌تواند خدمات خیلی نکویی را به مشتریان ارائه دهد.

تکاپو به عنوان یک مدل

برای تکاپو در این پهنه لازم نیست که شما حتما به صورت چیره دست تکاپو کنید. معمولا برندهای مدرن و عکاسان بیچارگی به مدل برای موقعیت های مختلف دارند.

خدمات باربری

فعالیت های سنگین بیچارگی به نیروی فیزیکی فراوان دارد. ملت بسیاری حاظرند به شما پول بدهند تا این کارها را برایشان انجام دهید.

مربی موسیقی

هر گونه توانایی‌ موسیقایی می‌تواند وسیله ای برای آموزش به سایرین باشد و به نحوی ابزاری برای برپایی یک سوداگری بدون سرمایه اولیه است.

Niche marketing

شما می توانید به ساخت وبسایت بپردازید و وانگهی در سایت خود به تبلیغات مشغول شوید.

دفتر اسناد رسمی

در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، ارائه خدماتی با عنوان یک دفتر اسناد رسمی می‌تواند یک ایده کسب و کار زیاد ارزشمند باشد.

خدمات نظافتی

تمیز کردن ادارات نیازی به شرایط گزیده تر ای ندارد، تنها کمی کار کاستی است. این گونه خدمت برای شب ها و تعطیلات زیاد پسندیده است و جزء کسب و کارهایی محسوب می‌شود که نیاز به سرمایه اولیه نیست.

مشاوره دوستیابی آنلاین

دوستیابی آنلاین این روزها بسیار باره بحث است. کمک به سایرین در پیدا کردن شریک زندگی‌شان می‌تواند یک طرح کسب و کار کبیر باشد.

خبرنگار آنلاین

شما می‌توانید خدمات خود را به عنوان گزارشگر آنلاین از هر نقطه از دانشمند ارائه دهید.

بستن قراردادهای کاری به صورت آنلاین

امروزه بسیاری از شرکت‌ها به طور آنلاین به دنبال پیمان نامه کاری هستند. این شغل می‌تواند یک ایده سوداگری بسیار سودآور باشد.

تعلیم آنلاین

اگر هر گونه مهارتی دارید، می‌توانید با تعلیم دیگران به چهره آنلاین، به یک کسب و کار تبدیلش کنید. امروزه تعلیم آنلاین پتانسیل خیلی نکوداشتن برای رشد دارد و قطعا می‌تواند برای شما یک سوداگری بدون سرمایه اولیه را پدید آورد.

کسب و شغل بدون سرمایه اولیه 18

آشپز شخصی

مهارت های طباخی دائم تقاضای بالایی دارد. بعضی از افراد به پیگیری استخدام آشپز شخصی برای خود هستند.

مربی شخصی تناسب اندام

افراد فعال می‌توانند از این ایده کاربرد کنند و سوداگری خود را راه بیاندازند.

ساخت پادکست

با ایجاد پادکست، می‌توانید هر نوع علاقه یا سرگرمی را به یک سوداگری تبدیل کنید. اگر نمی‌دانید پادکست چیست قطعا در این مورد پژوهش کنید و کسب و کار خودتان را آغاز کنید.

مشاورین طراحی

اگر شما ایده‌های خوبی برای طراحی دارید، می‌توانید در ازای گرفتن پاداش این پیشه را برای دیگران اتمام دهید.

توزیع کننده محصولات

هر شرکت دربایستن به فردی دارد الی محصولاتش را به دست مشتریان برساند. توزیع یک صنعت بزرگ است که شما می توانید بسهولت وارد آن شوید.

ویرایش متون

تا زمانی که شما درک احسان از املا و پروانه زبان داشته باشید، می توانید به ویرایش گونه ها متون بپردازید و به سایرین کمک کنید تا متن‌های بدون نقصی داشته باشند.

مراقبت از حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی آماده به پرداخت هزینه های کثرت هستند الی مطمئن شوند که به نکویی از حیوانات‌شان نگهداری می شود.

تمیز کردن استخر

بیشتر کسانی که استخر دارند در فصولی که نمی شود از آن استفاده کرد به اندیشه تمیز کردنش نیستند. اما هنگامی که آب و هوا مساعد باشد بازار کار این گونه خدمت نیز خوب می‌شود و شما می توانید پول نکویی از این راه به دست آورید.

عکاسی پرتره

اگر دوربین دارید و می‌دانید که چگونه متعلق به بهره‌گیری کنید، می‌توانید پول زیادی از این شغل به دست آورید.

شست‌وشوی اتومبیل

برای انجام این کار شما نیازی به وسیله خاصی ندارید و به راحتی می توانید این کار را سپریدن دهید.

عکسبرداری از محصولات

شرکت‌ها به عکاسانی بیچارگی دارند تا از محصولات‌شان عکسبرداری کنند و آنها را به صورتی جذاب نمایش دهند. کل چیزهایی که برای این ایده کسب و کار بیچارگی دارید یک دوربین است.

برنامه ریز حرفه ای

افراد پر کار و بار کسانی را استخدام می‌کنند لغایت کارهای روزانه‌شان را برنامه ریزی کنند و آنها را در این فرمایش راهبری کنند.

برنامه نویس

اگر مهارت های پسندیده داشته باشید، برنامه نویسی صنعت بسیار سودآوری است که هر لحظه در عالم در حال اشاعه است. برنامه نویس‌ها حتی می‌توانند دورکاری سپریدن دهند و وقت‌شان را بهینه مصرف کنند.

کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 19

انتشار کتاب‌های الکترونیکی

برای انتشار کتاب‌های الکترونیکی شما حتی نیازی به مهارت‌های نگارش ندارید. شما می‌توانید به راحتی با جست‌وجوی ساده در اینترنت سود زیادی به دست آورید.

خرید وب سایت موجود

خرید یک وب سایت موجود می‌تواند مسیر تند برای کسب درآمد از راه اینترنت باشد.

فروش املاک

املاک و مستغلات یک صنعت بزرگ است. شما می‌توانید با فروش خانه های دیگران کمیسیون خود را دریافت کنید و درآمد قابل توجهی داشته باشید.

اجاره اتاق

اگر شما رغبت به اجاره اتاق خود دارید، کرایه آن از راه سایت‌های توریسم می تواند رهسپار فوق العاده راحت برای کسب درآمد باشد. خیلی از مسافرین علاقه مندند با ارزانترین قیمت، اقامت نکویی داشته باشند. در حال حاضر سایت‌هایی هستند که می‌توانید خدمات خود را در آنها ثبت کنید و فوری به کسب درآمد بپردازید.

اجاره دادن ماشین

این احد دیگر از تلاش های کوچک برای کسب درآمد است. هنگامی که ماشین شما در حال بهره‌گیری نیست، آن را به سایرین قرض دهید.

تمیز کردن منزل های مسکونی

با اینکه این شغل کمی حرفه ای و سخت است ولی هر کسی می‌تواند از پس سپریدن آن برآید.

خدمات پاکسازی اتومبیل

صاحبان اتومبیل‌ها یا ماشین‌ کبیر به دیگران پول می‌دهند تا مطمئن شوند که وسیله نقلیه آنها تمیز است.

فروش کالای تولیدی

خیلی از وبسایت‌ها هستند که شما می‌توانید اطلاعات کالای خود را در آنها قرار دهید و فرمان دهید الی مردم را به فروش انواع محصولات شما بپردازند. این یک ایده سوداگری کبیر برای نشان دادن هنر شماست.

خدمات خرید

افراد بسیاری حاظرند به دیگران پول بپردازند الی خریدهای‌شان را انجام دهند. به این چهره سایر نیازی نیست خودشان از منزل خارج شوند و در پولشان صرفه‌جویی می‌کنند.

رایزن بازاریابی کسب و کارهای کوچک

اگر شما تجربه ای در زمینه بازاریابی داشته باشید می‌توانید به کسب و کارهای کوچک در این مقوله خدمات مشاوره ای ارائه دهید.

رایزن بازاریابی رسانه های اجتماعی

افراد با آگاهی خوب از سایت های همانند فیس‌بوک و توییتر می‌توانند به تبلیغ کسب و کارهای موفق دیگران بپردازند و در ازای آن پول اخذ کنند.

تاسیس یک حساب کاربری در یوتیوب

شما می توانید این حساب را برای هر موضوعی ایجاد کنید و به طور نهفته مخاطبان جهانی را با فیلم‌های خویش جذب کنید.

فروش عکس های خود

شما می‌توانید عکس‌های زیبای خود را به سایرین بفروشید و پول نکوداشتن به دست آورید.

انجام کارهای مالیاتی

پرداخت مالیات می‌تواند پیچیده باشد. اگر شما می‌دانید چگونه این کار را سپریدن دهید، سایرین به شما پول می دهند الی این کار را برایشان اتمام دهید.

آموزش انگلیسی از راه دور

انگلیسی در حال آماده زبان بین المللی سوداگری است. افراد مختلف در سراسر دانشمند برای یادگیری آنلاین انگلیسی حاظر به پرداخت پول هستند. این پیشه بی گمان یک سوداگری بدون سرمایه اولیه است.

آموزش کار‌های دستی و کوچک

اگر شما می‌دانید که کاری را چگونه انجام دهید، دیگران حاظرند به شما پول بدهند الی آن پیشه را یادشان بدهید. در حاضر سایت‌هایی وجود دارند که به شما آموزش های کوچکی می‌دهند و کسب درآمد می‌کنند.

راهنمای تور

راهنمایی گردشگرانی که ناحیه زندگی شما می‌آیند می‌تواند یک روش سرگرم کننده و سودآور برای به اشتراک گذاشتن ادب محلی شما باشد. این شغل می‌تواند یک سوداگری بدون سرمایه اولیه برای شما برپایی کند که بسیار جذاب نیز هست.

کسب و شغل بدون سرمایه اولیه 20

مترجم

اگر توانایی گفتگو کردن به چند زبان را دارید، کسب و کار ترجمه می تواند روشی عالی برای شما باشد.

جمع کردن آشغال ها

جمع کردن آشغال ها یک شغل کثیف است، ولی در ضمن می تواند یک ایده کسب و کار بسیار سودآور باشد.

ارائه خدمات مشاوره برای مسافرت

شما می توانید به سایرین کمک کنید تا بر پای بست، بودجه‌شان مقصد خود را گزینش کنند. خیلی از مسافران اطلاعات لازم در مورد سفر ندارند و بی گمان این سوداگری می‌تواند خدمات نکویی به آنها ارائه دهد.

ویدئوگرافی

با یک دوربین فیلمبرداری و یک داستان مناسب، می‌توانید یک کسب و کار خوب برای خود راه بیاندازید.

دستیار مجازی

برخی از افراد دربایستن به معاون مجازی برای انجام انواع وظایف از طریق بعید دارند. خیلی از شرکت‌ها دستیاران مجازی را استخدام می‌کنند الی در برخی کارها آنها را کمک کنند.

دوبلور

اگر شما توانایی صحبت کردن به لهجه های گوناگون را دارید می توانید از این مسیر کسب درآمد نمایید.

طراح وب سایت

طراحی وبسایت یک شغل رو به رشد و البته یک سوداگری بدون سرمایه اولیه است. اگر مهارت های لازم را داشته باشید، طراحی وب یک مسیر عالی برای کسب درآمد است.

عکاسی عروسی

هر کسی اخ دارد بهترین روز حیات خویش را ثبت کنید. این شغل بسیار سودآور است و وانگهی قابل گسترش و ترقی است.

مشاوره تفریق وزن

کمک به دیگران برای تفریق وزن یک ایده سوداگری خوب و مؤثر است. قطعا افراد زیادی هستی دارند که حاضرند در باره کاهش وزن بیشتر بدانند و راهکار های احسان اخذ کنند.

تمیز کردن پنجره‌ها

شما فقط با داشتن یک نردبان و سایل شوینده می توانید این خدمت را ارئه دهید و پول نکوداشتن به دست آورید.

مشاور وب سایت وردپرس

اگر شما طریق کار با محبوب‌ترین پلتفرم وبلاگ نویسی در عالم را می‌دانید، به عنوان یک مشاور وب سایت وردپرس می توانید درآمد احسان به دست آورید. وردپرس در حاضر هر روز در حال اشاعه است و افراد زیادی در این مقوله نیاز به مشاوره و ارشاد دارند.

نوشتن داستان

شما می‌توانید تبدیل به یک داستان نویس کامیاب شوید. کسان زیادی هستند که سرگذشت های خودشان را در اینترنت می‌فروشند و سودهای کلانی به دست می‌‌آورند.

جاسازی کارت ویزیت برای انواع کسب و کارها

کارت ویزیت یکتا از ضروریات هر کسب و کاری است. بی گمان بیشتر کسب و کار به پیگیری افرادی می‌گردند که یک کارت ویزیت بی اندازه را طراحی کند.

مربی یوگا

شما می توانید کلاس های یوگا را به صورت فردی و یا گروهی ارائه دهید. یوگا یک ورزش جمعی و البته پرطرفدار است که می‌تواند به یک سوداگری بدون سرمایه اولیه خوب تبدیل شود.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 21
کسب و شغل خود را عمومی کنید

شروع کسب و کار بدون سرمایه اولیه به این معنی است که شما باید دشوار شغل کنید الی درآمد به دست آورید. کسب و کار خود را پنهان نگه ندارید. شما باید با مردم در ارتباط با کار خویش گفتگو کنید. با دوستان و اعضای خانواده خویش تماس بگیرید و کارتان را برایشان توضیح دهید. عمومی کردن کارتان به چند روش به شما کمک خواهد کرد. برای شروع، انرژی اکثریت به شما می‌دهد. مهمتر از همه، ممکن است به شما کمک کند تا مشتریان اکثریت به دست آورید. افرادی که با شما در ارتباط هستند می‌توانند اطلاعات مناسبی را از کارتان در برگزیدن سایرین پیمان دهند.
از سایرین کمک بخواهید

ممکن است اندیشه کنید که “من می‌خواهم یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه را شروع کنم، اما نمی دانم چه کاری باید بکنم”؛ هیچکس نمی‌تواند به تنهایی موفق شود. به اخص اگر شما بخواهید شغل خود را بدون داشتن هیچ نوع سرمایه ای نخست کنید. از صاحبان کسب و کارهای کوچک رایزنی بگیرید. بسیاری از آنها نیز پیشه خود را با سرمایه محدود و یا حتی بدون هیچ سرمایه ای پیش درآمد کردند.

کمک گرفتن از سایرین می تواند به چند روش به شما کمک کند.

بعضی از افراد در وابستگی با شما شدنی است کارآفرین باشند که می‌توانند راهنمایی‌ها و مشاوره‌های بنیادی در این زمینه به شما بدهند.

شما می‌توانید یک اسپانسر پیدا کنید. تاسیس یک کسب و کار با یک سرمایه گذار درست، شانس کامیابی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

یک دوست، اعضای خانواده یا همکاران می‌توانند مهارت هایی را که ندارید، به شما یاد دهند.

شما ممکن است یک محل پیشه خوب برای خود پیدا کنید.

کسب و شغل بدون سرمایه اولیه 4
با دیگران به تبادل بپردازید

هنگامی که یک سوداگری بدون سرمایه اولیه را شروع می کنید، تبادل با سایرین می تواند بسیار سودآور باشد. شما شدنی است به چیرگی هایی بیچارگی داشته باشید، ولی توانایی مالی لازم برای یادگیری آنها را ندارید. تبادل با دیگران در این مقوله می تواند بسیار کمک کننده باشد.
پیوستن به یک گروه کارشناس ارشد

پیوستن و یا شروع شغل با یک گروه کارآزموده می‌تواند در طولانی مدت برای شما سودآور باشد. این به شما فرصتی برای یادگیری از سایر کارآفرینان می‌دهد. به جای پرداخت یک کارآزموده یا یک مشاور برای مشاوره، شما با دیگر کارآفرینان تعامل خواهید کرد و از آنها چیز یاد خواهید گرفت.

گرچه بسیاری از این گروه های کارآزموده هزینه دارند ولی شما می‌توانید این کار را به چهره مجانی سپریدن دهید. به افرادی که در مرحله مشابه شما در کسب و کار بدون سرمایه اولیه هستند، نگاه کنید. شما می‌توانید از کسان علاقه مندی مشابه خودتان کمک بگیرید و شغل خویش را نخست کنید. با استفاده از این استراتژی، به انفرادی تنوع زیادی در گروه ایجاد خواهید کرد و شرایط برای کل جالب‌تر می‌شود.

علاوه براین شما می‌توانید یک گروه مجازی ایجاد کنید و از چیرگی کل افراد در سراسر جهان کاربرد نمایید. شما می توانید برای این پیشه از اسکایپ یا Google Hangout کمک بگیرید.

در اینجا بعضی از مزایای گروه های مجازی برایتان بیان شده است:

شما از افرادی با اهداف مانند حمایت می کنید. کارآفرینان گوناگون در فضا های متفاوت می‌توانند از تجربیات یکدیگر مستفیض شوند.

از کسانی که بعضی از چالش های کسب و کار یکسان یا مانند با شما را داشته اند، می‌توانید چیزهای بسیاری یاد بگیرید.

شما می توانید با نقطه نظر های گوناگون آشنا شوید.

هنگامی که شما بخشی از یک گروه همفکر هستید، شبکه شما به صورت غریزی رشد می کند.

شما می توانید در مواجه با دشواری ها احتمالی از سایرین کمک بخواهید.

همکاران شما می‌توانند در اتمام وظایف به شما کمک کنند.

هر چیزی را که نوآوری می کنید، پروانه آن را نیز دریافت کنید.

اگر مخترع هستید، می توانید پروانه ثبت آفریدن خویش را به یک شرکت بدهید. در این چهره در تمامی معاملات آن شرکت شما درصدی سهیم می‌شوید. بهترین گذرگاه برای مجوز آفریدن شما این است که به پیگیری تولیدکنندگان باشید. از لحاظ فنی، این حق اختراع برای شما محسوب می‌شود.

شما می‌توانید با تعبيه یک فهرست از فرآوری کنندگان شروع کنید. به پیگیری کسانی باشید که در حال آماده برای محصولات خویش برنامه ریزی کرده اند. یک یا دو فرآوری کننده کافی نیست، شما باید دست کم ۲۵ فرآوری کننده خفته را معرفی کنید. پیدا کردن تولیدکنندگان می‌تواند به شما فرصتی برای آغاز یک سوداگری بدون سرمایه اولیه را بدهد.

شما می‌توانید تولید کنندگان را با نگاه کردن به بسته بندی محصول، تحقیقات آنلاین و بازدید از نمایشگاه‌های بازرگانی پیدا کنید. کتابخانه ها منابع عالی برای شناسایی فرآوری کنندگان هستند.

درباره آفریدن خویش یک پیام کوتاه به فرآوری کنندگان بدهید. یک سری اطلاعات به آنها بدهید ولی دقت داشته باشید که همگی داده‌ها را در اختیارشان نگذارید.

شبکه لینکدین نیز می‌تواند یک منبع عالی برای پیدا کردن مخاطب پسندیده باشد.

قبل از انجام مذاکرات از یک وکیل آگاه کمک بگیرید. در نهایت، توافقنامه صدور پروانه باید شامل جزئیات مربوط به پیش پرداخت‌ها، آیین نامه منحصر به فرد، درصد و مسائل مربوط به نقض پیمان نامه باشد. شما بدون کمک گرفتن از یک وکیل چیره دست نمی‌توانید چنین قراردادی را ببندید.

کسب و شغل بدون سرمایه اولیه 5
مشارکت با یک کارآفرین

بسیاری از کسب و کارها به وسیله کارآفرینان شروع می‌شوند که به سرعت گسترش می‌یابند. اکثر کارآفرینان همنشین دارند که با افراد سرمایه‌دار مشارکت کنند، اما هنوز مسیر هایی برای همکاری شما با آنها وجود دارد.

شما می‌توانید یک سوداگری پیدا کنید که صاحب آن در حال بازنشستگی است. صاحب سوداگری ممکن است بخواهد حرفه خود را بفروشد، ولی حقیقت این است که اکثر شرکت ها هرگز فروخته نخواهند شد.

شایع ترین انگیزه ها اینکه بنگاه ها به فروش نمی رسند عبارتند از:

قیمت آنها واقعی نیست.

در زمانی که آنها برای فروش گذاشته شده اند، مشتریان‌شان کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر کامیابی کمپانی به دلیل صاحبانش است. خریداران بالقوه می‌ترسند که بعد از تغییر مالکیت، موفقیت شرکت دیگر پیوستگی نداشته باشد.

گزینه سایر این است که یک سوداگری را پیدا کنید که در آن به اندازه کافی به کارآفرین قیمت داده نشود.
یک سرمایه گذار خوب پیدا کنید

بسیاری از کسب و کارهای کامیاب بدست دو یا چند اسپانسر آغاز شده است. با دو سرمایه گذار شما نیز بخت موفقیت خود را بهبود می بخشید.

به کسان گوشه ها-کناره ها خویش بگویید که به تعقیب یک سرمایه گذار هستید.

شما می توانید برای پیدا کردن افراد مناسب از روش های پایین بهره‌گیری کنید:

خانواده و دوستان خانوادگی؛

همکلاسی های دبیرستان و دانشگاه؛

همکاران گذشته؛

استارت آپ های محلی؛

ملاقات های کاری؛

شرکت‌هایی که شما در ماضی در آنها کار می‌کردید؛

همکاری با یک مشتری.

کسب و شغل بدون سرمایه اولیه 6
پرداخت سریع یا قبل پرداخت

هنگامی که شما پیشه خویش را بدون سرمایه یا با سرمایه محدود شروع می‌کنید، پرداخت سریع بسیار مهم می شود. هیچ چیز به جریان نقدی شما کمک نمی کند تا از پرداخت جریمه ممانعت کنید.

شما می توانید از طریق های زیر برای پرداخت تند کاربرد کنید:

درخواست دست کم ۵۰٪ پرداخت اولیه؛

افزایش انگیزه برای پرداخت زود هنگام؛

اگر مشتریان شما محلی هستند، به چهره شخصی محصولات را به آنها ارائه دهید؛

فاکتورها را کمینه یک بار در هفته ارسال کنید. از مشتریان خود بپرسید که با کارت اعتباری یا انتقال بانکی الکترونیکی پرداخت می کنند.

پرداخت خودکار را تنظیم کنید.
از کراودفاندینگ یا سرمایه‌گذاری جمعی استفاده کنید

در زمانی که ۹۸ درصد از طرح های تجاری توسط سرمایه گذاران معتبر رد می شوند، کراودفاندینگ یک جایگزین عالی برای کارآفرینان ارائه می دهد. کراودفاندینگ مستلزم کوشش و تعهد فراوان است، ولی یک گزینه عالی است، مخصوصا برای کسب و کارهای مصرف کننده محصول. نکته مهم در مورد کراودفاندینگ این است که به شما امکان دسترسی به سرمایه را می‌دهد که بدست جمع جاسازی شده است.

کراودفاندینگ می‌تواند به کسب و کار شما به چندین طریق کمک کند:

رایگان است؛

کراودفاندینگ ریسک مالی شما را کاهش می دهد؛

دسترسی تند به سرمایه؛

شما قادر به پیش فروش می‌شوید؛

کراودفاندینگ راحت تر از سرمایه گذاری سر راست است؛

این جستار را پابرجا کردن می‌کند که اگر شما نمی‌توانید درآمد کسب کنید به این معنی است که ایده‌تان به اندازه کافی خوب نیست؛

کمپین تبلیغاتی شما می تواند یک ابزار بازاریابی باشد؛

سرمایه گذاران شما می توانند به بهبود فرآورده کمک کنند؛

سایت‌های زیادی در جهان در مقوله کراودفاندینگ کار می‌کنند و در مملکت خومان هم، بنیاد-نهاد-سازمان حامی‌جو این شغل را اتمام می‌دهد. اگر لغایت به حال در مورد کراودفاندینگ اطلاعاتی نداشته اید حتما رهنمود می‌کنم که در این مورد مطالعه کنید.

کسب و کار بدون سرمایه اولیه 7
تجارت خویش را به چهره مجانی تبلیغ کنید

اگر شما مایل به پیشه در این گویه هستید، مسیر های متعددی وجود دارد که می توانید سوداگری بدون سرمایه اولیه خویش را به چهره مجانی تبلیغ کنید. مهمترین تقسیم دریافت تبلیغات رایگان این است که دربایستن به ارزش سهام دارد.

در اینجا برخی از رایج ترین گزینه های تبلیغاتی مجانی ذکر شده است:

ارسال به تارنگار های مختلف. شما یک لینک رایگان به سایت خود خواهید داشت.

ایجاد مشارکت های استراتژیک با کسب و کارهایی که مشتریان شما را قصد قرار می دهند. این شغل شما را توانا می سازد لغایت سوداگری یکدیگر را ارتقا دهید.

یک تارنما وردپرس مجانی برپایی کنید.

کسب و کار خود را به Google Local ارسال کنید.

فهرست شرکت خود را در دایرکتورهای اطلاعات مجانی پیمان دهید.

مشاوره مجانی یا مقدماتی ارائه دهید.

برای جذب حامیان مالی و پرداخت هزینه، رویدادهای گوناگون برگزار کنید.

یک صفحه فن فیس بوک برپایی کنید.

در مجلس های گوناگون کمپانی نمایید.

از بازایابی شبکه ای استفاده کنید.

از دوستان و اعضای خانواده کمک بگیرید.

برقراری وابستگی و گسترش سوداگری خویش را از طریق شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر، لینکدین، Pinterest و مانند آن.

ایمیل هنوز یکی از موثرترین کانال های بازاریابی است.

یک کتاب یا یک گزارش بنویسید و از یک آیتم هدیه تبلیغاتی کاربرد کنید.

در مورد تارنگار های خود نظر سایرین را بپرسید.

استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

به چهره رایگان برنامه آیفون یا آندروید را گسترش دهید و نام بازرگانی خود را در آن وارد کنید.

انتشار تازه ها مطبوعاتی.

در آگهی های بازرگانی خویش اسم تجاری، نشان اینترنتی و شماره تلفن خود را بیان کنید.

لیست بالا ممکن است در پیش درآمد غیر منتظره به نظر برسد، اما قابل اجرا است. قدم به قدم کار را پیش ببرید و سیستماتیک باشید.

کسب و پیشه بدون سرمایه اولیه 8
از برنامه های کسب درآمد سریع بپرهیزید

موارد بیشماری از این برنامه ها هستی دارد که آنلاین و آفلاین هستند. آنها به شما قول می دهند که در زمان محدود پول زیادی برایتان به دست آورند. اینکه شما بخواهید یک سوداگری بدون سرمایه اولیه را شروع کنید، شدنی است ولی اینکه بخواهید کاری را بدون تلاش، تفکر استراتژیک و صبر شروع کنید، غیر ممکن است.

به هیچ عنوان نباید سرگذشت هایی را که درباره موفقیت یک شبه اسطوره‌ها بیان می شود را باور کنید.

در اینجا سرگذشت های واقعی از موفقیت کسان بیان شده است که هیچ کدامشان یک شبه نیست:

میلتون هرشی قبل از راه اندازی شرکت هرشی، ۳ بار با شکست مواجه شده بود.

بیل گیتس ۶ سال طول کشید تا اولین قراردادش را با IBM ببندد.

استیو جابز ۲۰ سال درازا کشید لغایت در زمینه شغلی اش به یک میلیاردر تبدیل شود.

Biz Stones، ۸ سنه طول کشید تا این ایده را برای توییتر فراهم کند.

استیو مارتین و جیم کری به مدت ده سنه در کارهایشان با شکست روبرو می شدند.

هیچ چیز مثل ایده های نادرست مایه ناکامی افراد نمی‌شود. اکثر شرکت‌ها پیش از اینکه کامیاب شوند سالها تلاش کرده اند. در این مقاله سعی کردیم به شما این ایده را بدهیم که می توانید یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه را شروع کنید. حال که نوبت شماست که دست به پیشه شوید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آینده شرکت‌های واقع در سیلیکون ولی آمریکا ممکن است دیگر شباهتی با چیزی که تا پیش از همه‌گیری کرونا می‌شناختیم نداشته باشد. از زمان شیوع ویروس کرونا در ایالات‌متحده، شرکت‌های فناوری آمریکا، مستقر در خلیج سانفرانسیسکو دفترهای خود را تعطیل کرده و از کارمندان خواسته‌اند تا برای مدتی یا برای همیشه در خانه کار کنند. در این مطلب چگونگی برنامه‌ریزی بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری برای آینده کار را مرور می‌کنیم.

بالاخره این شرکت‌ها، در ماه‌‌های پیش رو، سال آینده یا حتی دیرتر از آن، دفاتر خود را دوباره باز می‌کنند؛ اما بعید است که زندگی اداری برای کارمندانی که بازگشت به محل کار را انتخاب می‌کنند، مانند گذشته باشد.

برخی شرکت‌ها ممکن است فضای فیزیکی دفاتر خود را تغییر دهند تا از شیوع بیماری جلوگیری کنند. برخی دیگر ممکن است نوع دفاتر خود را تغییر دهند؛ حتی در بعضی موارد ممکن است شرکت‌ها در محل زندگی و نوع دستمزد کارمندان خود تجدید نظر کنند.

توییتر پیش از همه‌گیری کرونا در حال آماده‌سازی برای نیروی کار «غیر متمرکز» بود

 

 

 

نیروی کار غیر متمرکز برای چندین سال رویای «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر بوده و به همین دلیل اوایل سال جاری به کارمندان این شرکت گفته شده که می‌توانند برای همیشه از خانه کار کنند.

در نتیجه احتمالا توییتر نسبت به شرکت‌‌های دیگر تصویری واضح‌تر از برنامه‌های کاری خود داشته باشد. این شرکت قبلا برنامه‌هایی برای بومی‌سازی حقوق براساس محل کار پرسنل در نظر گرفته بود و فضای اداری دفتر سانفرانسیسکو را اجاره داده بود. براساس گزارش اخیر واشنگتن پست، حتی قبل از همه‌گیری کرونا، برخی مدیران توییتر کار در خانه و جلسات مجازی را به صورت آزمایشی اجرایی کرده بودند.

طبق گزارش این نشریه، در بخش‌های دیگر توییتر، تیم‌هایی روی بهینه‌سازی جلسات ویدئویی کار می‌کنند؛ مثلا استفاده از اشارات دست برای زمان‌هایی که قصد صحبت کردن دارند یا نیاز به خروج از جلسه دارند یا ابداع عبارات جدیدی مانند «ELMO» که مخفف عبارت «Enough! Let's move on» (دیگر کافی است! بیایید ادامه دهیم) برای بازگشتن جلسه به مسیر اصلی، از کارهایی است که این تیم‌ها انجام داده‌اند.

کارکنان گوگل تا تابستان سال آینده امکان دورکاری دارند

 

 

 

گوگل خرداد ماه اعلام کرد که تا تابستان سال آینده کارمندان نیاز نیست به دفتر مراجعه کنند. هدف از اینکار جدای از شیوع کرونا کمک به کارکنانی بود که باید به تحصیل از راه دور بچه‌‌هایشان نیز کمک می‌کردند.

گوگل تغییراتی دیگری نیز برای کمک به والدین شاغل اعمال کرده که یکی از آن‌ها ۸ هفته مرخصی اضافی برای سرپرستان خانوار است. در حال حاضر این دسته از کارمندان گوگل در کل ۱۴ هفته مرخصی در سال دارند که می‌توانند به صورت ساعتی نیز از آن استفاده کنند. علاوه بر این، گوگل به کارمندان خود هزار دلار برای راه‌اندازی دفتر خانگی کمک مالی می‌کند.

فیسبوک برای کمک به کارمندان در راه‌اندازی دفتر خانگی دو هزار دلار پاداش در نظر گرفته است

 

 

 

فیسبوک اعلام کرده کارمندان تا خرداد ۱۴۰۰ از راه دور به کار خود ادامه می‌دهند؛ اما بسیاری ممکن است به صورت دائمی دورکار شوند. با این حال اگر کارمندان دورکار بخواهند به منطقه‌ای غیر از خلیج سانفرانسیسکو نقل مکان کنند، احتمالا از ماه ژانویه (دی) حقوق‌شان کاهش پیدا خواهد کرد. مارک زاکربرگ در ماه می (اردیبهشت) گفته بود که انتظار دارد ۵۰ درصد از کارمندان فیسبوک طی دهه آینده دورکار شوند.

با توجه به اینکه کارمندان فیسبوک به این زودی‌ها به دفتر «منلو پارک» شرکت باز نمی‌گردند؛ این شرکت مزایایی برای کارمندانی که قصد ایجاد دفتر خانگی دارند در نظر گرفته است. شرکت دو ماه قبل اعلام کرد که علاوه بر پاداش ۱۰۰۰ دلاری کار در خانه که اسفند ۱۳۹۸ پرداخت شد، ۱۰۰۰ هزار دلار کمک هزینه اضافی برای راه‌اندازی دفتر کار خانگی در اختیار کارمندان قرار خواهد داد.

همچنین فیسبوک برنامه‌هایی برای والدین شاغل دارد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به ۱۰ هفته مرخصی استحقاقی برای کارکنانی اشاره کرد که نیاز به مراقبت جدی از کودک یا بستگان نزدیک خود دارند. به علاوه، طبق گفته لس آنجلس تایمز، فیسبوک قصد دارد تا به عملکرد همه کارکنانش در سال ۲۰۲۰ نمره بالایی بدهد؛ این نمره بالا معمولا با پاداش برای آن کارمند همراه خواهد بود.

آمازون مزایای زیادی به والدین کارمند می‌دهد

 

 

 

آمازون خرداد ماه اعلام کرد که کارمندان می‌توانند تا ۱۹ دی امسال به دورکاری ادامه دهند؛ البته به شرطی که کار آن‌ها در خانه به طور موثر انجام شود. سخنگوی آمازون در مصاحبه‌ای به «بیزنس اینسایدر» گفت که آمازون برای آن دسته از کارمندانی که ترجیح می‌‌دهند در دفتر کار کنند روش‌های ایمنی مانند فاصله فیزیکی، افزایش نظافت و بررسی دما را در نظر گرفته و به همه کارمندان محافظ صورت و ضد عفونی کننده دست می‌دهد.

آمازون برای پاسخ به همه‌گیری کرونا، مزایای جدیدی برای کارمندان در نظر گرفته است. این شرکت برای تدریس خصوصی به کودکان تخفیف در نظر گرفته و تا ده روز در ماه یارانه مراقبت از کودکان به کارمندان پاره‌وقت و تمام‌وقت آمازون و «Whole Foods» پرداخت می‌کند که به گفته شرکت بیش از ۹۰ هزینه‌ها را پوشش می‌دهد.

به نظر می‌رسد در حالی که بسیاری از شرکت‌های فناوری در آینده دفاتر فیزیکی خود تجدید نظر می‌کنند، آمازون به برنامه‌های توسعه‌ای خود در مکانی غیر از دفتر مرکزی سیاتل، ادامه می‌دهد. این شرکت اخیرا از سرمایه‌گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری برای توسعه دفاتر خود در شش شهر ایالات متحده و استخدام ۳۵۰۰ کارمند جدید خبر داده است.

سیلزفورس به کارمندان اجازه می‌دهد تا ۲۰۲۱ دورکار باشند

 

 

 

 

اوایل سال جاری «سیلزفورس» یک کتابچه ۲۱ صفحه‌ای در مورد اینکه چگونه می‌توان دوباره فضاهای کاری را به صورت ایمن بازگشایی کرد منتشر کرد. این طرح شامل بازنگری در مواد داخلی دفتر، افزودن جداکننده‌های شیشه‌ای و تعیین فاصله اجتماعی حتی در آسانسورها است.

«سیلزفورس» در حالی برخی دفاتر خود در کانادا، اروپا و آسیا را دوباره باز می‌کند که ممکن است همه کارمندان آن تا مرداد ۱۴۰۰ دورکار باشند.

همچنین «سیلزفورس» در شرایط کرونایی مزایایی برای والدین شاغل در نظر گرفته است. این شرکت ماه مرداد اعلام کرد که والدین در شرایط فعلی مجاز به ۶ هفته مرخصی هستند و به آن‌ها یارانه مراقبت از کودک پرداخت می‌شود. در این طرح سیلزفورس به والدین شاغل حداکثر تا ۱۰۰ دلار در روز و به مدت ۵ روز در ماه تا دی ماه یارانه پرداخت می‌کند.

کارمندان اسلک می‌توانند برای همیشه از راه دور کار کنند

 

 

 

«اسلک» در ماه ژوئن (خرداد) اعلام کرد که به کارمندان خود این امکان را می‌دهد تا برای همیشه از راه دور کار کنند و گفت که قصد دارد کارمندان بیشتری به صورت دورکار دائمی استخدام کند.

همچنین این شرکت تاریخ بازگشایی دوباره دفتر خود را اعلام کرد و گفته که این دفتر «کاملا متفاوت» خواهد بود. امکانات کمتری مانند تهیه غذا و بار قهوه، تمرکز کمتر روی جلسات حضوری با همکاران و گزینه‌های بیشتری برای کارهای انفرادی متمرکز، از جمله اقدامات اسلک برای این دفتر است.

تیم کوک اعلام کرده که اپل پس از پایان همه‌گیری دیگر به حالت گذشته باز نمی‌گردد

 

 

 

بعضی کارمندان اپل در حالی به محل کار خود بازگشته‌اند که برخی دیگر هنوز از راه دور کار می‌کنند و مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که این روش، آزمایشی موفقیت‌آمیز برای شرکت بوده است.

«تیم کوک» ماه گذشته در مصاحبه‌ای در «The Atlantic Festival» گفت، برخی موارد را می‌توان به صورت مجازی به خوبی مدیریت کرد اما کار از راه دور اصلا قابل مقایسه با کنار هم بودن به صورت فیزیکی نیست.

«کوک» در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت که کارمندان اپل می‌توانند تا اوایل سال ۲۰۲۱ کار خود را در خانه انجام دهند. کوک در این مصاحبه گفت: «شرایط بعد از آن بستگی به موفقیت در کشف واکسن و درمان دارد.» وی در ادامه اضافه کرد که دفاتر اپل مانند آکاردئون عمل می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با توجه موارد ابتلا به ویروس، باز و بسته شوند.

۱۵۰ هزار نفر از کارکنان آمازون چند روز در هفته را دورکار می‌شود

 

 

 

براساس دستورالعمل جدید مایکروسافت که «محل کار ترکیبی» نام دارد، کارکنان فقط باید نیمی از هفته کاری را در دفتر حضور داشته باشند. برخی کارمندان در صورت تایید مدیر می‌توانند به صورت دائمی دورکار شده و نقل مکان کنند؛ اما پس از آن باید میزکار خود در دفتر را به طور کامل ترک کنند.

با این وجود برخی از کارمندان نمی‌توانند دورکار باشند؛ مثلا اگر فردی در بخش سخت‌افزار یا بخش آموزش حضوری کار می‌کند، باید حتما در دفتر حضور داشته باشد. مایکروسافت هم بخشی از هزینه ایجاد دفتر کار در منزل را بر عهده گرفته است.

تا زمانی که اکثریت افراد واکسینه نشوند دفاتر نتفلیکس بازگشایی نمی‌شوند

 

 

 

«رید هاستینگز»، مدیرعامل نتفلیکس، در مصاحبه جدیدی با «وال استریت ژورنال» گفته که هیچ نکته مثبتی در دورکاری ندیده است. او همچنین گفته «عدم توانایی حضور در جمع، به ویژه در سطح بین‌المللی، کاملا منفی است»

هاستینگز گفت که کارمندان تا زمان واکسینه شدن به دفتر باز نخواهند گشت. این زمان ممکن است شش ماه پس از انتشار واکسن یا زمانی باشد که اکثرا واکسن را زده‌اند.وی پیش‌بینی می‌کند که در آینده هفته کاری ۴ روزه خواهد شد و در آن کارمندان چهار روز در دفتر حضور دارند و روز پنجم را از راه دور کار می‌کنند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d8%af%d9%88%d8%b1%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت اعلام کرد پشتیبانی از کدک ویدئویی AV1 تقویت‌شده با سخت‌افزار پاییز امسال به ویندوز ۱۰ می‌آید. برای استفاده از این قابلیت باید تراشه‌ی تایگرلیک اینتل یا کارت گرافیک RTX 3000 داشته باشید.

گروه اتحاد برای رسانه‌های آزاد، موسوم‌ به AOM، کنسرسیوم ویژه‌ای است که مایکروسافت، گوگل، موزیلا، سیسکو، اینتل، نتفلیکس و آمازون در سال ۲۰۱۵ بنیان‌گذاری کردند. اتحادیه‌ی رسانه‌های آزاد در تلاش است فرمت‌ها و کدک‌ها و فناوری‌ها نسل بعد را با هدف منافع عمومی توسعه دهد. در سال ۲۰۱۸، گروه اتحاد برای رسانه‌های آزاد اعلام کرد AOMedia Video Codec 1.0، موسوم‌ به AV1، به‌صورت عمومی دردسترس قرار گرفته است.

AV1 که برای دسترسی به آن به کسب مجوز نیازی ندارید، کدکی کراس‌پلتفرم محسوب می‌شود و امکان استریم محتوای 4K UHD و محتواهایی با وضوح بیشتر را ارائه می‌دهد.‌ ویدئوهایی که به‌صورت AV1 استریم شوند، حجم بسیار کمتری از اینترنت را مصرف می‌کنند. کدک ویدئویی AV1 ویدئوهای 4K UHD را درمقایسه‌با کدک‌های رقیب تقریبا ۳۰ درصد بیشتر فشرده‌ می‌کند. به‌علاوه AV1 باعث می‌شود نمایشگرهای بیشتری بتوانند تصاویر سرزنده، رنگ‌های عمیق، های‌لایت‌های روشن‌تر و سایه‌های تاریک‌تر را نمایش دهند. 

سال گذشته، مایکروسافت افزونه‌ی جدیدی با عنوان AV1 Video در مایکروسافت استور منتشر کرد. این افزونه به اپلیکیشن‌های ویدئومحور نصب‌شده روی ویندوز ۱۰ کمک می‌کند ویدئوهایی را باز کنند که ازطریق استاندارد AV1 Video انکُد شده‌اند.

حدودا دو روز پیش، مایکروسافت بیانیه‌ی جدیدی منتشر کرد و گفت قصد دارد پشتیبانی از کدک ویدئویی AV1 را به دستگاه‌‌های مبتنی‌بر ویندوز ۱۰ بیاورد که به پردازنده‌های جدید اینتل مجهز هستند. این به‌روزرسانی جدید پاییز امسال دردسترس قرار می‌گیرد و بر سخت‌افزار اتکا می‌کند. به‌بیان‌بهتر، سیستم‌های ویندوز ۱۰ با اتکا بر جدیدترین پردازنده‌های اینتل خواهند توانست پشتیبانی بسیار بهتری از کدک ویدئویی AV1 ارائه دهند. در حالت معمول، فرایند دی‌کُدکردن ازطریق نرم‌افزار انجام می‌شود؛ اما مایکروسافت قصد دارد این وظیفه را به‌ سخت‌افزار محول کند تا مصرف انرژی کاهش یابد و دستگاه‌هایی نظیر لپ‌تاپ‌ها عمر باتری بهتر ارائه دهند. 

کدک ویدئویی AV1 تقویت‌شده با سخت‌افزار در ویندوز ۱۰، درصورتی پشتیبانی می‌شود که پیش‌نیازهای اعلام‌شده‌ی مایکروسافت را رعایت کنید. نخستین پیش‌نیاز داشتن یکی از سه پردازنده‌ی مرکزی (CPU) یا پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) روبه‌رو است: ۱. پردازنده‌های مرکزی نسل‌یازدهمی سری تایگر لیک اینتل با پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع مبتنی‌بر معماری Xe؛ ۲. کارت‌های گرافیک سری Nvidia GeForce RTX 3000 مبتنی‌بر معماری امپر؛ ۳. کارت‌های گرافیک سری AMD Radeon RX 6000 مبتنی‌بر معماری RDNA ۲. کارت‌های گرافیک آخری به‌زودی معرفی می‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

پیش‌نیاز دوم این است که سیستم‌عامل رایانه‌ی شما باید بیلد ۱۹۰۹ یا جدیدتر ویندوز ۱۰ را داشته باشد. همچنین، باید افزونه‌ی AV1 Video را روی سیستم خود نصب کرده باشید. این افزونه را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. به‌علاوه به مرورگر وب یا اپلیکیشنی نیاز پیدا خواهید کرد که از کدک AV1 تقویت‌شده با سخت‌افزار پشتیبانی کند (به این فهرست از اپلیکیشن‌ها نگاهی بیندازید). قابلیت‌های این‌چنینی معمولا نیازمند به‌روزرسانی‌کردن درایور قطعات سیستم هستند؛ بنابراین، باید همواره درایورها را به‌روز نگه دارید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech/363750-microsoft-hardware-accelerated-av1-video-support-windows-10/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شما در حال احضار این مقاله هستید سایت فروشگاهی آماده ارزان احتمالا به آن دلیل که قصد خرید سایت و یا طراحی سایت را دارید. برای داشتن وب سایت دو شغل می تاب انجام داد که یکی طراحی تارنما از پایه می باشد که در این طریق سایت مطابق با نیازها و خواسته های شما طراحی می گردد و شیوه دوم خرید وب سایت می باشد که در این شیوه دامنه و یا تارنما خویش را از بین دامنه ها و یا تارنما هایی که برای فروش گذاشته شده اند را می توانید خریداری نمایید.

قبل از آنکه پیوسته دهم هدف دارم اجزای ساختن دهنده یک تارنما را برای شما معرفی نمایم. یک وب سایت برپایی شده از دامنه، هاست و فایل های سایت طراحی شده که پهنه آدرس تارنما شما می باشد. برای نمونه همین وب سایتی که هم اکنون در آن هستید، آدرس صفحه را در مرورگر مشاهده نمایید، اسم دامنه این تارنما sitedar.com می باشد. یه پهنه بیچارگی به فضای هاستینگ دارد لغایت طراح وب سایت بتواند فایل های مربوط به سایت طراحی شده را بارگذاری نماید و سایت شما در اینترنت نمایش داده شود و در نهایت فایل های سایت شما که بدست طراح وب سایت اجرا می گردد و بر روی سرور بارگذاری می گردد. پس برای آنکه وب سایت تاسیس نمایید به دامنه، هاست و فایل های سایت نیاز دارید.

برای خرید سایت می توانید پس از یافتن وب سایت باره نظر با مدیر تارنما تماس حاصل فرمایید و پیشنهاد خود را اعلام نمایید و در ضمن سایت هایی وجود دارند که مدیران وب سایتی که قصد دارند سایت خود را به فروش رسانند با مراجعه به این تارنما ها می توانند سایت خود را می توانند برای فروش پیمان دهند شما با مراجعه به این سایت ها می توانید سایت هایی که برای فروش پیمان گرفته اند خریداری نمایید.

در صورتی که در صدد تاسیس وب سایت از جهت شناسایی کالا و خدمات خود در اینترنت هستید بهتر است وب سایت اختصاصی طراحی نمایید زیرا هزینه آن چندان تفاوتی با خرید تارنما ندارد و همچنین وب سایتی که قصد خرید آن را داشته باشید ممکن است کاملا مطابق با نیازها و خواسته های شما پیاده سازی نشده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

افکت‌های محوشوندگی و همچنین انیمیشن‌های ویندوز 10 بسیار چشم‌نواز هستند، اما درعین‌حال نیز باعث کندتر شدن کامپیوتر شما می‌شوند. اگر قصد دارید واکنش‌های ویندوز خود را سریع‌تر کنید، می‌توانید انیمیشن‌های ویندوز 10 را غیرفعال کرده و بدین ترتیب تجربه روان‌تری داشته باشید.

ابتدا بر روی علامت ویندوز کلیک کرده و سپس آیکون چرخ‌دنده را در سمت چپ منوی استارت انتخاب کنید تا وارد منوی «Windows Settings» بشوید. همچنین در محیط ویندوز 10 با استفاده از کلیدهای ترکیبی «Windows+i» می‌توانید این کار را سریع‌تر انجام دهید.

در منوی «Windows Settings» بر روی «Ease of Access» کلیک کنید.

عکس خبر

به پایین صفحه حرکت کرده و گزینه «Simplify and Personalize Windows» را پیدا کنید. در اینجا باید گزینه «Show Animations in Windows» را غیرفعال کنید.

عکس خبر

هنگامی‌که که گزینه بالا را غیرفعال کردید، ویندوز 10 دیگر کوچک و بزرگ‌سازی پنجره‌ها را با انیمیشن نمایش نمی‌دهد. همچنین دیگر خبری از محو شدن پنجره‌ها به داخل و خارج نیز نخواهد بود.

اگر قصد دارید تا برخی از انیمیشن‌ها را غیرفعال کرده و مابقی را به حال خود رها کنید، باید به منوی «Performance Options settings» بروید. در اینجا می‌توانید انیمیشن‌های کوچک و بزرگ کردن پنجره‌ها را غیرفعال کرده و افکت‌های محوشوندگی را به حال خود رها کنید و یا بالعکس.

مایکروسافت غیرفعال کردن انیمیشن‌ها را جزء قابلیت‌های دسترسی قلمداد می‌کند، اما این گزینه برای کسانی که به دنبال سریع‌تر شدن ویندوز خود هستند نیز قابلیت جالبی به حساب می‌آید.

منبع:

https://trooz.ir/Info/News/41093



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سریع‌ترین دوربین فرابنفش جهان، پرواز فوتون‌های نور در هوا را به صورت بلادرنگ ثبت کرد

به عنوان ذرات بسیار ریزی که با سرعت نور حرکت می‌کنند، برای ثبت تصویری از فوتون‌های در حال حرکت نیازمند دستگاهی حقیقتا قدرتمند خواهید بود و حالا به نظر می‌رسد تیمی از محققان بین‌المللی دقیقا قادر به ساخت چنین دستگاهی بوده‌اند. این دیوایس که سریع‌ترین دوربین فرابنفش جهان نام گرفته، می‌تواند رویدادهای فوق‌ سریعکه  تنها یک تریلیونم ثانیه طول می‌کشند را ثبت کند. به این ترتیب، محققان قادر به مشاهده پرواز فوتون‌های فرابنفش در هوا به صورت بلادرنگ بوده‌اند.

این دیوایس که ساخته دست محققین انستیتوی ملی تحقیقات کانادا است، به نام UV-CUP (مخفف تصویربرداری فشرده فوق‌ سریع) شناخته می‌شود. CUP یک تکنیک نوظهور در تصویربرداری است که از آن برای ثبت رویدادهای فوق سریع با چند تریلیون فریم بر ثانیه استفاده می‌شود، اما تاکنون محدود به طول موج‌های واضح یا نزدیک به مادون قرمز بوده است.

برای دستیابی به این تکنولوژی، تیم محققین ابتدا باید باید یک فوتوکاتد خاص می‌ساختند و سپس آن را با چیزی که که تحت عنوان استریک کمرا شناخته می‌شود (دستگاهی برای اندازه‌گیری پدیده‌های نوری فوق سریع) ترکیب می‌کردند. این تیم ضمنا باید الگوریتمی جدید برای برداشتن دیتا و تشکیل دادن یک تصویر براساس آن می‌ساخت.

ویدیو به دست آمده که در رنج یک تریلیونم ثانیه الی یک میلیاردم ثانیه ثبت شده در پایین قابل مشاهده است.

و این هم تصویری دیگر که دو پالس فرابنفش فمتوثانیه‌ای را هنگام برخورد با دوربین در زمان‌های متفاوت نشان می‌دهد.

این تصاویر از پالس‌های فرابنفش که حرکت فوتون‌ها را به صورت بلادرنگ نشان می‌دهند، با استفاده از یک دیوایس کوچک با سرعت تصویربرداری نیم تریلیون فریم بر ثانیه ثبت شده‌اند.

تیم محققین امیدوار است که قادر به بهبود هرچه بیشتر عملکرد UV-CUP باشد و می‌خواهد این مهم را با استفاده از مواد دیگر در فوتوکاتد عملی کند. بالا بردن سرعت الگوریتم و قابلیت شکل‌گیری تصویر به کمک هوش مصنوعی نیز یکی دیگر از اهداف آن‌هاست.

ناگفته نماند که UV-CUP در حال حاضر در مسیر رسیدن به آزمایشگاهی در فرانسه است و در آن‌جا برای ثبت تصاویر پدیده‌های فیزیکی مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از جمله این پدیده‌ها می‌توان به تولید پلاسما با لیزر و فلورسانس‌هایی که در معرض نور فرابنفش قرار گرفته‌اند اشاره کرد. چنین آزمایش‌هایی می‌تواند به بهبود چشمگیر تصویربرداری در حوزه پزشکی منجر شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/09/%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d9%86%d9%81%d8%b4-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وقتی سوداگری آنلاین تان را تاسیس میکنید حتی در خواب هم میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید. وقتی سوداگری اینترنتی تاسیس میکنید حتی در مهمانی و مسافرت هم در حال درآمدزایی هستید. انگاشت کنید یک شب به مهمانی رفتید، وقتی از مهمانی بر میگردید حساب بانکی خود را چک میکنید و میبینید که چقدر از راه اینترنت پیشه کردید! این یکی از بهترین حس هایی که یک فرد پس از اینکه خیلی بنیادین کسب و کار اینترنتی خودش مسیر میندازه بهش میرسه!

هدف اصلی من هم از نگارش این نوشتار دقیقا همینه! هدفم اینه که شما همین امروز آغاز کنید و کسب و کار اینترنتی خودتون راه اندازی کنید و برای رسیدن به هر خواسته و هدفی که دارید سعی کنید. مطمئن باشید بی گمان نتیجه میده و شما میتونید از راه اینترنت به درآمد نامحدود برسید

 

همانطور که میدانید بسیاری از افراد هدف کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمیدانند که چه ایده ایی را آغاز کنند. خیلی از افراد به تعقیب ایده ناب میگردند. اگر هدف انواع کسب و کار های اینترنتی دارید که یک کار اینترنتی مناسب گزینش کنید و سوداگری اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا ته مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها اشنا کنم میخواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای سوداگری و پیشه اینترنتی خودتان برگزیدن کنید.

3 مدل پولساز سوداگری اینترنتی

اگر منظور راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید اما هیچ ایده‌ای ندارید ما به شما رهنمود میکنیم حتما ویدیوی بالا را الی پایان ببینید! راه و شیوه های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شما شناسایی کردیم ولی در ویدیوی بالا شما را با 3 مدل اصلی کسب و کارهای اینترنتی آشنا کردیم. 3 مدل کسب و کارهایی که به شما شناسایی کردیم 100 درصد تضمینی هستند و اگر خیلی اصولی سوداگری اینترنتی‌تان را تاسیس کنید به درآمدهای زیاد فوقانی از اینترنت خواهید رسید. حتما ویدیو بالا را الی ته ببینید. البته در پیوسته شما را با 12 ایده کسب و کار آنلاین آشنا کردیم.

6 انگیزه مهم برای تاسیس سوداگری اینترنتی

سرمایه اولیه برای راه اندازی سوداگری آنلاین

خیلی از رفقا فکر میکنند که برای راه اندازی کار اینترنتی احتیاج به سرمایه های فوقانی مثل تبلیغات، طراحی سایت های حرفه ای و… است. در صورتی که اگر بخواهید یک کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی کنید به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

بر خلاف تاسیس کسب و کار های سنتی احتیاج به سرمایه زیاد فوقانی دارید در کسب و کار های اینترنتی چنین نیست! انگاشت کنید شما میخواهید یک مغازه فروش لباس راه اندازی کنید! تا به حال فکر کردید که اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی جامه تاسیس کنید به چقدر سرمایه بیچارگی دارید؟!

 

ممکن است به ده ها میلیون تومان لغایت 100 ها میلیون تومان سرمایه اولیه دربایستن باشه، همانند سرمایه اولیه رهن و اجاره مغازه، هزینه مالیات، هزینه رسید آب، برق و گاز و هزینه های اضافی دیگه. در صورتی که با خرج بسیار کمی میتونید یک فروشگاه اینترنتی لباس تاسیس کنید. بعد اگر شما هم میخواهید یک کار اینترنتی پر درآمدی راه اندازی کنید اصلا جای نگرانی نیست!

تنها هزینه ای که برای آغاز یک کسب و کار آنلاین بیچارگی دارید هزینه تاسیس و ساخت سایته، البته این نکته هم به شما بگم که برای راه اندازی و ساخت تارنما نیازی نیست یک فروشگاه اینترنتی تخصصی همانند دیجی کالا راه اندازی کنید. شما خودتون بدون اینکه کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید میتونیدیک سایت کاملا حرفه ای با همه امکانات در کمتر از یک سایعت تاسیس کنید. البته در پیوسته در باره راه اندازی و ساخت سایت اغلب به شما توضیح دادم.

 

تجهیزات لازم برای تاسیس سوداگری اینترنتی

خیلی از افرادی که هدف تاسیس کسب و کار اینترنتی را دارند فکر می‌کنند که برای تاسیس کسب و کار اینترنتی باید بهترین ساز و برگ ممکن مانند بهترین دوربین فیلم برداری، تجهیزات فیلم برداری، بهترین کامپیوتر یا لپ تاپ و… را داشته باشند. اما در این ویدیو به شما گفتیم با کمترین تجهیزات ممکن میتوانید یک کسب و کار اینترنتی پولساز و پردرآمد تاسیس کنید. اگر خیلی جدی قصد تاسیس سوداگری اینترنتی‌تان را دارید من به شما رهنمود میکنم حتما این ویدیو را تا خاتمه ببینید. در این ویدیو در مورد تجهیزاتی که نیاز دارید گفتگو کردیم.

کسب و شغل اینترنتی چیست؟
با توجه به پیشرفت تکنولوژی اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. شاید بپرسید که اصلاً سوداگری اینترنتی چیست؟ به گردآور کارهایی که در فضای اینترنت جهت درآمدزایی و ارائه فرآورده و خدمات به صورت کاملا آنلاین صورت می گیرد سوداگری اینترنتی می گویند. با یک تحقیق ساده می بینید که بیشتر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده شدن و این اثر این است که به بازبینی زمان کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی می شود.

اینترنت یک فرصت بسیار عالی است برای افرادی که سرمایه زیادی برای تاسیس کسب و کار اینترنتی ندارند. اگر به دنبال کسب درآمد هستید و میخواهید یک کسب و کار تاسیس کنید بهترین گزینه می‌تواند راه اندازی سوداگری اینترنتی برای شما باشد.

 

چرا باید به فکر راه اندازی سوداگری اینترنتی باشیم؟
چرا باید به اندیشه راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

جواب این سوال خیلی روشن و مشخصه، در ادامه تمام دلایل اینکه چرا باید به اندیشه راه اندازی سوداگری آنلاین در اینترنت باشید را گفتم!

کسب و کارهای آنلاین اصلا بیچارگی به سرمایه بالایی نداره، شما با سرمایه زیاد کمی میتونید یک کسب و کار اینترنتی پولساز تاسیس کنید. البته در پیوسته در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی گفتم که به چقدر سرمایه اولیه بیچارگی دارید.
در هر سنی میتونید کسب و کار آنلاین خودتون تاسیس کنید. برای تاسیس سوداگری اینترنتی هیچ محدودیت سنی هستی نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید.
در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست! شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
یکی از باورهای اشتباه نسبت به سوداگری اینترنتی اینه که خیلی از افراد فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی حاضر نیست از راه اینترنت محصولی را تهیه کند، ولی شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای 30 میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی هستی ندارد! اگر اصولی سوداگری آنلاین‌تان تاسیس کنید بعد از 1 لغایت 2 سال خیلی راحت میتوانید به درآمدهای بالای 100 میلیون تومان برسید.
شما به عنوان پیشه دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید. اگر کارمند یا فرهنگ آموز و دانشجو هستید میتوانید در ساحل شغل و تحصیلاتتان سوداگری آنلاین خویش را تاسیس کنید.
اگر پیشه آزاد مشابه فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید. به عنوان نمونه ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی آسان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید. برای فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی فقط و فقط به یک فروشگاه اینترنتی دربایستن دارید. البته در پیوستگی در مورد تاسیس و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.
اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، بعد اصلا جای نگرانی نیست!
برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی نیاز ندارید. برای همین است که هر کسی میتواند سوداگری آنلاینش را تاسیس کند.
۱۲ پیشه اینترنتی پولساز در ایران

در این مطلب ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی اشنا نماییم که شما خیلی آسان میتوانید با راه اندازی یگانه از این ایده ها و پیوسته ی ان زندگی خویش را متحول کنید
پس اگر واقعا میخواهید در زندگی خود تغییر و دگرگونی برپایی کنید به اتفاق ما باشید .

معرفی ۱۲ کار اینترنتی پردرآمد در ایران:

 

 

مشاغل اینترنتی

 

 

 

 

1_شغل اینترنتی 1 ساخت اپلیکیشن کاربردی :

یکی از کار اینترنتی مهم که خیلی آسان میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند .

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . سررسید گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی چیره دست برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار فوقانی میباشد .

اگر به راستی شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند کار اینترنتی که اصلا بیچارگی نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد بعد همراه ما باشید.

2_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :

یکی دیگر از پیشه های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی پیرو دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های مجانی و cms های مجانی استفاده کنید . خیلی از افراد اندیشه میکنند که برای تاسیس و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان خرج های زیادی پرداخت کنند چنانچه اصلا اینطور نیست!

شما برای اینکه وبسایت تاسیس کنید به هیچ دانش برنامه نویسی و کدنویسی دربایستن ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت تاسیس کنید. اگر شغل با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی کمپانی و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت پیشه در خانه خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

اگر به جستار طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی سوداگری اینترنتی تان برگزیدن کنید و با طراحی سایت برای سایرین کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا احتیاج به بلد بودن علم برنامه نویسی مشابه Html , Css, js ,php و … ندارد . شما رفقا عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت سپریدن بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید

 

پیشنهاد میکنم مقاله تعلیم ساخت سایت را مطالعه کنید

 

3_سومین پیشه اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :
یکی سایر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با تاسیس این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

 

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یگانه از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی احتیاج ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود راه اندازی کنید . اگر این سیستم را تاسیس کنید قطعا با معاش 2 تا 3 ساعت پیشه در منزل به درآمد باورداشت نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

 

میزان درامد زایی از این سیستم 100 درصدی است اگر همان نوع که به شما اموزش میدهیم عمل کنید بی گمان نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به خودسالاری مالی دست پیدا خواهید کرد .

 

اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی آسان با حاشیه فایده بسیار بالا داشته باشید من این پیشه اینترنتی را به شما پیشنهاد میکنم . برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

 

مطلب پیوسته : کسب درامد اینترنتی میلیونی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام (کلیک کنید)

 

 

4_چهارمین کار اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی :

چهارمین ایده کار اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در مملکت ما خیلی مرسوم شده است همان نوع که میبینیم با ترقی دانش اغلب کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

 

باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا دربایستن به دانش برنامه نویسی نیست شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درامد اینترنتی زیاد فوقانی برسید .

 

در فروشگاه اینترنتی خویش شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مشابه یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر , لوازم جانبی گوشی و… و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه میدهید و برای فروش قرار میدهید .

4_پنجمین پیشه اینترنتی خرید و فروش دامنه :
یکی سایر از کار اینترنتی خرید و فروش گستره میباشد . کسان زیادی هستند که از خرید و فروش گستره به درآمد اینترنتی بسیار فوقانی رسیده اند و این کار به زمان و سرمایه کمی دربایستن دارد . شما رفقا عزیز میتوانید با قیمت بسیار زیر یک گستره را خریداری کنید و ان را با بها بالا تری برای فروش پیمان بدهید برای این پیشه لازم است در سایت های حراج حوزه عضو شوید .

 

 

6_ششمین پیشه اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی :

یکی سایر از مشاغل اینترنتی با خرج ی مختصر تارنگار نویسی تخصصی میباشد . اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی احسان برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات ویژه و با ایجاد یک تارنگار برای خودتان میتوانید به درامد بالایی برسید .

طراحی یک وبلاگ بیچارگی به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی آسان و ساده یک وبلاگ خیلی چیره دست برای خویش ایجاد کنید . اگر موعد تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد زیاد فوقانی در ماه برسید.

 

7_هفتمین کار اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس :

یکی سایر از پیشه اینترنتی پر درامد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب اشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درامد زیاد بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید . میتوان گفت این کار اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .
شما هر قالبی را که طراحی میکنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این روش میتوانید درامد دلاری هم کسب کنید . شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس چیره دست و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و دانشمند مانند تم فارست و… خیلی راحت به درامد زیاد فوقانی خواهید قبض .

 

8_هشتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وبسایت :

یکی سایر از مشاغل اینترنتی پر درامد سئو و بهینه سازی وبسایت ها میباشد . شما اگر به یک کارآزموده سئو تبدیل شوید خیلی آسان میتوانید پروژه های سئو سپریدن بدهید که درامد زیاد فوقانی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا احتیاج به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .

علم سئو همانند علم برنامه نویسی نیست با یاد گیری سئو میتوانید اینده ی خود را تضمین کنید اما برای یاد گیری این پیشه اینترنتی باید زمان بگذارید الی خیلی زود به یک متخصص سئو چیره دست تبدیل شوید . سئو علمی است که از راه تجربه توسط می اید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی پر درامد باشد .

 

9_نهمین شغل اینترنتی تدریس مجازی و برگزاری وبینار :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درامد میتواند از برگذار کردن سمینار ها و کلاس های مجازی باشد . تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید به یک آموزگار مجازی و آموزگار اینترنتی تبدیل شوید .

تنها چیزی که دربایستن دارید این است که در مقوله ی کاری و شغلی خود باید چیره دست باشید مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی کار و جنبش میکنید میتوانید با برگذاری یک وبینار مجازی به درامد میلیونی بسیار زیادی برسید .

تنها نیاز شما ان است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی تخصص داشته باشید باید یک وبسایت طراحی کنید الی بتوانید مخاطبان هدف خویش را پیدا کنید و برای انها سمینار و کلاس برگذار کنید .

 

10_دهمین کار اینترنتی خرید و فروش سایت :

دهمین پیشه اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در گویه ی املاک و ساخت و ساز تکاپو میکنید , کسی که منزل را با قیمت ذیل تری خریداری میکند و بعد از مفتوح سازی و تعمیرات ان منزل را با بها بالا تری میفروشد . برای آغاز این پیشه میتوانید از سایت هایی آغاز کنید که در flippa.com ثبت شده اند .

 

11_یازدهمین کار اینترنتی نگارش محتوای تبلیغاتی :

یکی دیگر از پیشه های اینترنتی که خیلی از افراد در ان زمینه دارند فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود زیاد فوقانی دارد . سود این شغل اینترنتی زیاد بالاست زیرا کسان کمی در این زمینه تخصص دارند .

 

بازاریابی پرسانتی و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای گذرگاه شغل های شدنی برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت اسم و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند . این مورد نیز میتواند گرد سایر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نگارش متن تبلیغاتی خرج ی زیاد فوقانی اخذ خواهید کرد.

 

12_دوازدهمین پیشه اینترنتی همکاری در فروش :
یکی دیگر از شیوه های پولساز برای راه اندازی سوداگری اینترنتی سیستم مشارکت در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از راه فروش محصولات دیگران درآمدزایی میکنید. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم مشارکت در فروش را برای سایتشان تاسیس کردند و مایه ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که هدف تاسیس کسب و کار اینترنتی را دارند.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

چگونه شماره تلفن خود را در تلگرام مخفی کنید

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس از طریق تلفن خود را بدهید و شماره تلفن خود را به برنامه بدهید. این البته یک مسئله بزرگ حریم خصوصی است؛ اگر شخصی به سرور Telegram دسترسی پیدا کند ، هویت شما به خطر می افتد. متأسفانه ، اگر می خواهید در تلفن خود در تلگرام ثبت نام کنید ، باید این اطلاعات را وارد کنید. با این وجود ، تلگرام از این شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری در حساب شما به عنوان شناسه خدمات شما تبدیل می شود.

 

سایر کاربران Telegram تنها در صورتی قادر خواهند بود که شماره تلفن شما را در صورت ذخیره بودن در تلفن خود مشاهده کنندمخفی کردن شماره تلفن در تلگرامو مخاطبین خود را با تلگرام همگام سازی کنند. این شامل دوستان ، هرکسی که در مخاطبین تلفنی شماست و هرکسی که بخواهید شماره تلفنتان را با آنها به اشتراک بگذارید ، است. به عنوان مثال ، اگر شما یک دوست جدید در تلگرام بسازید یا نام کاربری خود را به دوستتان بدهید ، تا زمانی که شماره شما را نداشته باشد، شماره تلفن شما را نمی بینند. فقط هنگامی که اطلاعات تماس آنها را به مخاطبین موجود در تلفن خود اضافه کرده اید ، آنها می توانند شماره شما را ببینند.

 

با این حال راهی وجود دارد که به شما امکان می دهد افراد را بدون نمایش شماره شما برای آنها به مخاطبین خود اضافه کنید. برای مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام، این مراحل را دنبال کند:

 

Telegram را باز کنید و روی  “Settings ” ضربه بزنید.

روی “Privacy and Security ” ضربه بزنید و به  “Data Settings” ضربه بزنید.

 “Sync Contacts.” را تغییر دهید.

 

شماره تلفن تلگرام, مخفی کردن شماره تلفن در تلگرام

مخفی کردن شماره در تلگرام

 

مخاطبین شما دیگر همگام سازی نخواهند کرد و مانع از مشاهده شماره شخصی هر کسی می شوند. 

  

مخفی کردن شماره تلفن در موبوگرام

برای مخفی کردن شماره در موبوگرام مراحل زیر را انجام دهید :

1- ابتدا برنامه موبوگرام را اجرا کنید 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 
طبق تحقیقی جدید قابلیت رصد ضربان قلب اپل واچ کاربران را به اشتباه می اندازد و بیشتر اوقات سبب می شود افراد بدون دلیل قانع کننده به پزشک مراجعه کنند. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، هرچند اپل تبلیغات زیادی درباره قابلیت رصد ضربان قلب ساعت هوشمند خود کرده است، اما کارشناسان معتقدند ویژگی مذکور سبب می شود کاربران بدون دلیل به پزشک مراجعه کنند.

 

گزارشی جدید نشان می دهد از میان کاربران ساعت هوشمند اپل که با دریافت پیام هشدار ضربان ناهماهنگ قلب به پزشک مراجعه کردند، فقط ۱۰ درصد به طور واقعی دچار این عارضه بودند.

 

این اشتباه پزشکی کوچک هزینه های پزشکی غیر ضروری بر کاربران تحمیل می کند واپل واچ کاربران را اشتباهی به پزشک می فرستدعلاوه بر آن سبب می شود مالیات بیش از حد بر صنعت خدمات درمانی وضع شود.

 

همچنین این قابلیت ساعت های هوشمند سبب می شوند افراد علائم واقعی این عارضه قلبی مانند سرگیجه یا تنگی نفس را نادیده بگیرند زیرا پیام هشداری دریافت نکرده اند.

 

در گزارشی که ژورنال American Medical Infomatics Association منتشر کرده است، محققان مایو کلینیک، در بازه دسامبر ۲۰۱۸ تا آوریل ۲۰۱۹ سوابق بیماران را برای وجود گزاره «اپل واچ» بررسی کردند. آنها متوجه شدند ۲۶۴ بیمار اعلام کرده اند اپل واچ شان درباره ضربان ناهماهنگ قلب هشدار داده است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه در اینستاگرام یک صفحه ی اجتماعی کامیاب داشته باشیم؟
تلگرام و اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی موجود در ایران، در بالاترین ردیف ی محبوبیت بین کاربران پیمان دارند و از این جهت اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل استفاده در کل ی پیرامون ها هستند، بسیار حائز اهمیت بین کاربران و صاحبین کسب و کار هستند. اینستاگرام یکتا از شبکه هایی است که شما به نسبت برنامه ای امثال تلگرام محدودیت های بیشتری در آن دارید. ولی با این حال، در اینستاگرام با پیرامون های بازتر و فعال تری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، روبرو هستید. در پیوسته با الی گشت به اتفاق باشید الی علاوه بر بازگوکردن راه هایی برای داشتن صفحه ی اینستاگرامی موفق از راهکارهای ما نیز کاربرد کنید.

راه کارهایی برای داشتن اینستاگرام موفق
۱- صفحه ی کاربری خود را با هشتگ به سایرین شناسایی کنید
مطالب مرتبط:
از چه حقایقی در مورد اینستاگرام بی خبرید؟

چرا باید در اینستاگرام پرکار تر باشیم؟
یکی از بهترین گذرگاه ها و صد البته مجانی ترین گذرگاه ها برای معرفی صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، استفاده از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته فراموش نکنید که به کارگیری هشتگ، در حالتی کارساز است که صفحه و پست شما در حالت عمومی قرار داشته باشد. برای آغاز در فرجام نوشته تان ،از هشتگ های مرتبط کاربرد کنید تا در صفحات گردشی بیشتر و بالاتر دیده شوید. به مرور زمان که تعداد تعقیب کنندگانتان اغلب شد، از هشتگ های کمتر نیز می توانید بهره‌گیری کنید. نکته! به دنبال نوشت هایتان از کسانی که از پست شما رویت کرده اند بخواهید لغایت به صفحه ی شما راز بزنند و شما را دنبال کنند. این نوع با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشتهای بی همتا و مناسبی برای پست خود بنویسید. نکته ی مهمی که در زمینه ی جذب بیننده به صفحه ی مجازی شما هستی دارد این است که، صبر داشته باشید لغایت ملت به صفحه ی شما جذب شوند.

کاربران اینستاگرام
۲- تعداد مطالب صفحه تان را بالاتر ببرید.
در میانی صفات ماهیت فضای مجازی اینستاگرام، بر خلاف پیام رسان مجازی تلگرام این قابلیت هستی دارد که آمار واقعیت ار تعداد پست های منتشر شده را به شما پرتو دهد که بیشترین بازدید را داشته اند. این رخداد این نوع می افتد که مطالبی که تعداد بازدید بالاتری داشتنه اند و بین دیگرانی که شما را پیگیری می کنند دوست داشتنی بوده اند، در صدر لیست مطالب در گردش شما پیمان می گیرند و شما با استفاده از این برتری می توانید در یابید که هرکدام این مطالب از محبوبیت بالاتری برخوردارند و از کدام بخش مطالب اغلب بهره‌گیری کنید. با بهره‌گیری از این طریق شما می توانید در مدت موعد کمی، مطالب محبوب بسیاری که البته با مضمون های پیوسته با صفحه ی شما در هماهنگی و خوانش باشند، استفاده کنید. در حالت کلی ارزش یک صفحه مجازی در قبل روی مخاطبان، به مطالب و شمار آن است. به همین خاطر اگر بتوانید با سرعت، مطالب زیادی در حدود ۱۰۰ لغایت ۱۵۰ پست در صفحه ی خود قرار دهید، ارزش بهتری نسبت به یک صفحه ی ناچیز پست، به صفحه ی خویش داده اید. پس از این که مطالب خود را حاضر کردید و در صفحه ی عمومی قرار دادید، اکنون در قدم بعدی، به عکس و یا ویدئویی که به به اتفاق آن پست می خواهید به اشتراک بگذارید پروا کنید. البته این را هم اضافه می کنیم که در روز تعداد زیادی پست نگذارید. همین طور هم در موعد های مناسبی همچون گرداگرد-نزدیکیها ظهر و یا گرداگرد-نزدیکیها عصر، پست بگذارید.

پست های اینستاگرام
۳- استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت
اگر به صفحه ی اینستاگرام الی گشت در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، خواهید رویت که ما در صفحه ی خود کل ی استانداردهای لازم را در کران بالاتر از احتیاج مخصوصا در گویه ی عکس ها و ویدئو ها، بهره‌گیری می کنیم. کیفیت و رنگ عکس بسیار در جذب مخاطب فضای مجازی همچون اینستاگرام زیاد نقش مهمی دارد زیرا در نگاه اول، همه چیز از پالایه چشم گذر خواهد کرد واولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. از عکس و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی متفاوت و مربوط به سوژه پستتان استفاده کنید. همچنین به این نکات حتما پروا کنید. از عکس های چهارگوش شده و در سایز ۸۰۰×۱۰۰۰ کاربرد کنید. از عکس های تکراری بهره‌گیری نکنید.

لوگو مناسب
۴- نما رسمی و موجهی داشته باشید
این که می گوییم رسمی به این معنا نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک بهره‌گیری کنید. شما برای این که به صفحه ی خویش وجاهت ظاهری عذر می‌خواهم می توانید از یک ظاهر معرف اختصاصی بهره ببرید. لوگوی مخصوص به خود را با جستار محوریت صفحه تان، تنظیم و طراحی کنید و بر روی پرتو پیج خود قرار دهید. بهتر است از نام صفحه ی خویش به عنوان هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خویش کاربرد کنید. رعایت این موارد مایه می شود الی کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما دارای مدیریت است و برای آنان مفید است. در ضمن شما می توانید از قسمت معرفی خود در تنظیمات، ماهیت صفحه ی خویش را در سرنوشت تنظیمات بازرگانی یا Bussiness toolاستفاده کنید و زمینه ی کاری صفحه تان را مشخص نمایید. این نوع اعتبار صفحه ی شما بالا می رود. منظور صفحه ی خود را مشخص کنید و به سلیقه ی بیننده بزرگداشت بگذارید.

کاربردهای درست اینستاگرام
۵- برای قراردادن یا لینک از قسمت شناسایی بهره‌گیری کنید
اینستاگرام برای استفاده از برچسب و نظرات در بعضی از جایگاه ها، محدودیت ایجاد کرده است و شما به دنبال چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟  نوشت پست های خویش از لینک سایت یا اپلیکیشن هایی امثال تلگرام استفاده کنید. برای این پیشه یا باید از سرنوشت استوری سهم ببرید و در آن جا لینک باره نظرتان را بگذارید و یا باید از قسمت شناسایی یا همان بیو بهره‌گیری کنید تا لینک الحاقی شما، پیشه کند.

قابلیت های اینستاگرام
۶– صفحه خود را تبلیغ کنید
برای این که بیننده عام تر و اکثریت را در اقصی نقاط مملکت و یا حتی جهان پیدا کنید، هزینه ای را حتما برای تبلیغات در صفحات اجل و البته معتبر تر ،بپردازید و تبلیغ کنید. برای این که در گویه ی تبلیغات صفحات کاربردی را پیدا کنید، بدون پروا به تعداد فالوور صفحه، به شمار نظرات و لایک های پست های صفحه دقت کنید. آغاز چه بسا مشکل و وقت راهبند به عقیده بیاید اما برای این که منابع مالیتان را هدر ندهید، این شغل را انجام دهید الی در کوتاهی مدت پاسخ مد نظر برای دیده شدن را بگیرید. هستند کسانی که از امکاناتی همچون پیگیری کنندگان غیر راستین بهره‌گیری کنند، ولی استفاده از این امکان در تعداد و پیمانه بالا باعث می شود که کاربران سایر متوجه این جستار شده و حتی پیگیری کنندگان خودتان هم از صفحه ی شما انصراف دهند و این مایه تفریق اعتبارتان می شود. دلیلش هم زیاد ساده است. شما لایک و نظرات کافی ندارید ولی پیگیری کنندگانی دارید که پست های شما را حتی نمی بینند!!!

استفاده بهینه از اینستاگرام
۷- رفتارهای بی‌قواره با قوانین اینستاگرام را حذف کنید
اینستاگرام بسیار در گویه ی تکاپو های رباتیکی که در آن انجام می شود، حساس و زیرک است. اگر در پست های خود از ربات ها و الگوریتم های غیر معمول بهره‌گیری کنید، مایه کاهش دیده شدن و تفریق تعامل به دستیابی شما به مخاطبان جدید می شود و برآیند اینکه بازده صفحه ی شما را تحت شعاع قرار می دهد. ما در منتهی لینک صفحه ی اینستاگرامی تا گشت را برای شما می آوریم لغایت با مراجعه به آن، الی پس از مطالعه ی این متن به صفحه ی لغایت گشت، نگاهی بیاندازید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام از دیر باز مقاومت به اشتراک گذاری مجدد محتوا کرده است. اگرچه مدت زیادی است که ویژگی "regram" را آزمایش می کند ، اما وقتی نوبت به اشتراک گذاری مجدد محتوا می خورد ، هنوز از برنامه هایی مانند توییتر و فیس بوک عقب مانده است. اما یک ویژگی برای شما وجود دارد که بتوانید استوری هایی را که دنبال می کنید را دوباره به اشتراک بگذارید. دوستان شما هم می توانند استوریهای شما را دوباره به اشتراک بگذارند.

 

با این حال ، ویژگی اشتراک گذاری استوری اینستاگرام هیچگونه سختی ندارد.

اول ، استوری یک دوست باید عمومی باشد که از آنجایی که تنظیم پیش فرض اینستاگرام عمومی است مسئله بزرگی نیست.

دوم ، شما باید در استوری دوست خود تگ شوید. اگر شما و دوستتان همدیگر را فالو نکنید ، نمی توانید داستانهای یکدیگر را به اشتراک بگذارید ، مگر اینکه این پارامترها برآورده شده باشد.

 

فقط مطمئن شوید که اینستاگرام را برای اندروید یا آیفون به روز کنید. این ویژگی برای اولین بار در تاریخ 7 ژوئن 2018 در نسخه 48 ظاهر شد ، بنابراین احتمالاً در حال حاضر از نسخه قبلی جلوتر هستید.

 

تگ کردن دوستان در استوری اینستاگرام:

اگر می خواهید دوستانتان بتوانند استوریهای شما را در استوری خود به اشتراک بگذارند ، ابتدا باید آنها را تگ کنید. به همین ترتیب ، اگر می خواهید استوری های آنها را در استوری های شخصی خود به اشتراک بگذارید ، آنها باید شما را تگ کنند. در هر استوری می توان به ده دوست مختلف اشاره کرد.

 

برای تگ کردن شخص در یک استوری، همانطور که معمولاً در دوربین Stories هستید ، باید یک عکس یا فیلم بگیرید ، روی صفحه ضربه بزنید ، سپس با تایپ کردن @ به دنبال آن نام کاربری ، آنها را وارد کنید. به جای ضربه زدن روی صفحه در هر نقطه ، می توانید بر روی نماد "Aa" ضربه بزنید تا ویرایشگر متن باز شود. گذشته از استفاده از ابزار متن ، می توانید بر روی نماد sticker ضربه بزنید و برچسب "MENTION@" را انتخاب کنید تا برچسب شیک تر شود.

 

ابزار متن و برچسب تنها تفاوت زیبایی دارند وگرنه نتیجه مشابهی دارند. یک متن ساده با mention@ به شما امکان می دهد یک فونت را انتخاب کنید ، آن را تغییر اندازه دهید ، یک پس زمینه اضافه کنید (در بعضی از آنها) ، چیدمان متن را تغییر دهید (در بعضی از آنها) ، و رنگ قلم را تنظیم کنید . استفاده از برچسب mention@ سه سبک بصری مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. با این حال ، هر دو روش به شما امکان می دهد برچسب ها را بزرگ یا کوچک کنید ، چرخش دهید و برچسب ها را در هر نقطه روی صفحه حرکت دهید.

 

با هر دو گزینه ، اینستاگرام با وارد کردن نام کاربری خود ، حساب های مربوطه را در پایین صفحه ارائه می دهد. برای تکمیل سریع برچسب ، می توانید در اینجا به یک حساب کاربری بزنید.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری

اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری خودمان

 

اشتراک گذاری استوری شخص دیگری در استوری شما :

اگر می خواهید استوری کسی را به اشتراک بگذارید، ابتدا باید در یک مورد تگ گذاری شوید. هنگامی که کسی شما را در استوری خود برچسب گذاری کند ، اینستاگرام سریعاً از طریق یک اعلان به شما هشدار خواهد داد.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوری

اشتراک گذاری استوری

 

روی اعلان ضربه بزنید. روش دیگر ، ضربه زدن روی نماد هواپیمای کاغذی در سمت راست بالای صفحه اصلی برنامه ، به صندوق ورودی مستقیم در اینستاگرام خود بروید ، سپس با شخصی که شما را تگ کرده ،در دایرکت پیام بفرستید. اگر تگ گذاری شده باشید ، باید اولین مورد باشد ، و باید حاوی گزینه ای در داخل پیام "Add This to Your Story"باشد.

 

روی " Add This to Your Story " ضربه بزنید و استوری دوست شما با یک مرز ضخیم در اطراف آن ظاهر می شود. می توانید بعد از تغییر اندازه ، ارسال متن ، تگ ها ، نقاشی ها و موارد دیگر و تقریباً هر کاری را انجام دهید. با این حال ، شما نمی توانید محتوای اصلی داستان را ویرایش کنید.

 

پس از پایان ویرایش ، آن را برای استوری خود ارسال کنید ، جایی که 24 ساعت در آن می ماند. وقتی فالورهای شما استوری شما را تماشا می کنند ، نام کاربری پوستر اصلی را در قسمت بالای داستان مشاهده می کنند.  

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/share-instagram02-stories.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام از اولین نسخه خود در سال 2010 محبوبیت زیادی پیدا کرده و به محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از افراد اپلیکیشن تصویری را دوست دارند و اینستاگرام بسیار خوب در دستگاه های تلفن همراه کار می کند.  اینستاگرام به تدریج در حال افزایش کارایی است زیرا کاربران خواستار راه های بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط با دوستان و فالوئرهای خود هستند.

با ظهور فیلم های اینستاگرام ، کاربران می توانند فیلم بگیرند ، در حساب خود یا از طریق پیام مستقیم به اشتراک بگذارند و آنها را در استوری خود ارسال کنند. با این حال ، این فیلم ها با محدودیت زمانی همراه هستند. کاربران می توانند فیلم ها را بین 3 ثانیه و یک دقیقه در فید عمومی اینستاگرام خود ارسال کنند. اگر آنها به استوری خود ارسال کنند ، این فیلم فقط 15 ثانیه محدود می شود.

 

بنابراین چگونه می توانید از قابلیت های محدود اینستاگرام برای ارسال فیلم های طولانی تر استفاده کنید؟ چند روش برای ارسال فیلم های طولانی تر در اینستاگرام  وجود دارد!

 

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام ,گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام

 

روش اول: کلیپ های چندگانه

مستقیم ترین راه برای پی بردن به این موضوع ، ارسال ویدئوی خود به صورت افزایشی است.

شما یک فیلم 1 دقیقه ای دارید که می خواهید به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، اما نمی تواند به این دلیل باشد که دقیقاً 45 ثانیه بیش از حد طولانی است.

 

هنگامی که آن ویدیو را برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود انتخاب می کنید ، به طور خودکار تا 15 ثانیه اول کاهش می یابد. اگر نمی خواهید ویدئوی خود را کوتاه کنید ، می توانبد قبل از آپلود کردن آن در Stories کمی ویرایش کنید.

 

از ویژگی های ویرایش ویدیوی تلفن خود استفاده کنید تا فیلم را در 15 ثانیه افزایش دهید. به زودی فیلم 1 دقیقه ای خود را به چهار کلیپ 15 ثانیه ای تقسیم می کنید.

 

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که آن سری کلیپ ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این روش قدیمی را به جای ارسال مستقیم به Stories انجام دهید تا مطمئن شوید که  ترتیب کلیپ ها صحیح هستند. در اینجا نحوه ارسال کلیپ در اینستاگرام آورده شده است:

♦ بر روی + برای افزودن تصاویر و فیلم ها از لیست دوربین خود ضربه بزنید .

♦ بر روی آیکون (multiple) برای افزودن چند کلیپ با هم ضربه بزنید.

♦ کلیپ های مورد نظر خود را به ترتیب انتخاب کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ کلیپ ها را به اولویت خود ویرایش کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ عنوان و موقعیت مکانی اضافه کنید.

♦ روی Share ضربه بزنید .

 

این ویدیو را در فید معمولی اینستاگرام شما به اشتراک می گذارد و از آنجا می تواند در Story شما به اشتراک گذاشته شود. این ممکن است غیر ضروری به نظر برسد زیرا فید شما می تواند دقیقه کامل را ارسال کند ، اما در صورت دور زدن فید و به اشتراک گذاشتن مستقیم با استوری ، راهی برای ویرایش و پخش کردن کلیپ های ویدیویی وجود ندارد.

 

وقتی شخصی به دیدن استوری شما می رود ، آنها را به روشی که شما ارسال کرده اید مشاهده می کند. کاملاً یکپارچه نخواهد بود ، اما به روایتی که می خواستید نزدیک خواهد بود.

 

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام ,گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

 

روش دوم: از یک برنامه استفاده کنید :

آیا روش فوق کمی دلهره آور و دست و پا گیر است؟ خوب ، چندین برنامه در بازار وجود دارد که به طور موثری همین کار را انجام می دهند ، فقط آنها این کار را برای شما راحت تر می کنند. 

 

Continual for Instagram برای آیفون :

اگر کاربر آیفون هستید ، 7.99 دلار برای Continual برای Instagram هزینه دهید. این برنامه به طور خودکار ویدیوی طولانی شما را به صورت 15 ثانیه ای برای اشتراک گذاری در Story شما آماده می کند. سپس می توانید کلیپ ها را به صورت جداگانه یا پشت سرهم بارگذاری کنید.

 

StorySplitter برای آیفون :

شاید 7.99 دلار کمی گران باشد تا بتوانید فیلم های طولانی تری به اشتراک بگذارید. StorySplitter برای کاربران iOS رایگان است. این کار را به طور موثری انجام می دهد ، فیلم ها را به کلیپ های 15 ثانیه ای تقسیم می کند.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/upload-videos2-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کلیه قیمت های ساخت سایت که در جدول پایین به شما ارائه شده است بر پای بست، قیمت دست کم می باشد و بسته به دگرگونی ها شما قابل تغییر می باشد

لیست قیمت طراحی سایت
هزینه طراحی سایت با وردپرس و به شرح پایین می باشد، لازم به ذکر است که بها ها به چهره کمینه می باشد و در صورت اضافه شدن موارد مازاد بسته به امکان و موعد سپریدن پروژه ، امکان افزایش خرج وجود دارد. در کلیه موارد خرج طراحی سایت اختصاصی با csm و فروشگاه ساز به مبلغ 400 هزار تومان گران تر از حالت پایه می باشد .

تذکر : هزینه هاست و دامنه به عهده مشتری می باشد و آراکد صرفا بر اساس تجربیات خویش ، لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را به شما معرفی می نماید.


هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شرکتی : 1200000 تومان ( حداقل بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما شرکتی اختصاصی : 1600000 تومان ( دست کم قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت پزشکی : 1200000 تومان ( دست کم قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت پزشکی اختصاصی : 1600000 تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما شخصی : 600000تومان ( حداقل بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما شخصی اختصاصی : 1000000 تومان ( دست کم بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت فروشگاهی : 1500000تومان ( حداقل بها )

هزینه طراحی سایت با وردپرس تارنما فروشگاهی اختصاصی : 1900000 تومان ( کمینه قیمت )

هزینه طراحی سایت با  شخصی اختصاصی : 2900000 تومان ( کمینه بها )

هزینه طراحی سایت کدنویسی به زبان php
هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله رایگان - وب سایت شرکتی : 3200000 تومان ( حداقل بها )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - تارنما فروشگاهی : 4500000 تومان ( دست کم بها )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - تارنما فروشگاهی چند فروشنده : 7500000 تومان ( کمینه قیمت )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - وب سایت نیازمندی : 6200000 تومان ( دست کم قیمت )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله رایگان - تارنما معرفی اپلیکیشن : 1200000 تومان ( دست کم قیمت )

هزینه طراحی سایت با php - معماری mvc - حمایت یکساله مجانی - وب سایت خدماتی : 9500000 تومان ( دست کم قیمت )

طراحی سایت شرکتی



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در زمانهای قدیم ، انتقال داده ها بین یک رایانه شخصی و یک دستگاه تلفن همراه می تواند یک درد واقعی باشد. اما با گذشت زمان ، روش های جابجایی آن فایلها بین دستگاه ها نیز انجام می شود. اکنون ما راه حل هایی برای انتقال فایلها بین رایانه و گوشی برای شما قرار داده ایم.

آیا برای شما پیش آمده است که حافظه گوشی تان پر شده باشد. حتما اولین کاری که شما به فکرتان خواهد رسید این است که فایل های خود را به کامپیوتر خود منتقل و در یکی از درایوهای خود ذخیره کنید. 

در این راهنما نحوه انتقال فایلها از Android به رایانه به شما نشان می دهد ، خواه می خواهید از نرم افزار یا از راه حل سنتی مبتنی بر سخت افزار استفاده کنید.

 

انتقال فایل از اندروید با وای فای

 

نرم افزار انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر, انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر

انتقال فایل از اندروید با وای فای

 

اگر رایانه شما به یک شبکه بی سیم متصل است، یکی از ساده ترین راه ها برای انتقال فایل به دستگاه تلفن همراه انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر از طریق سرویس انتقال بی سیم است. این متخصص در انتقال اطلاعات بین رایانه شخصی و دستگاه Android است. به محض اینکه اتصال بی سیم شما ثابت باشد ، سریع ، ساده و قابل اعتماد است.

 

در ویندوز 10 , Microsoft Phone Your Companion برای Android باید سرویس اصلی شما باشد. به برنامه تلفن محلی شما که از طریق فروشگاه مایکروسافت ارائه می شود پیوند می یابد. با همگام سازی این دو از طریق حساب Microsoft خود ، می توانید عکس ها را بین دو دستگاه جابجا کنید ، از طریق رایانه Windows 10 خود تماس بگیرید و متن را بدون لمس تلفن ارسال کنید. برای کار کردن به کابل USB نیازی ندارید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار میباشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده میشود.

در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی - دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه،راهنمای خرید لپ تاپ استوکبه عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود.

 

شرکت های بزرگ مانند DELL و HP برای جلوگیری از توقف چرخه ی تولید و عرضه، لپ تاپ هایی که تاریخ گارانتی شان، در حال اتمام باشد را از مشتری خریداری و آن را با لپ تاپ جدید تعویض می کنند، به این ترتیب، هم لپ تاپ های نو را فروخته اند، هم از فروش مجدد لپ تاپ های خریداری شده به کشور های دیگر ، سود خوبی کسب می کنند.

 

بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز، تا چند سال استفاده شده اند. لپ تاپ استوک، این روزها بهترین پیشنهاد برای افرادیست که نیاز به هزینه کمتر و کیفیت مناسب دارند.

 

لپ تاپ استوک معمولا در چند دسته کیفیتی، دسته بندی می شود، این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()