نوشته شده توسط : ساحل

گر به طور چکیده بخواهیم تعریفی از Snapshot ارایه دهیم، می‌توانیم بگوییم که Snapshot به راستی Versioning است. اکنون ورژنینگ یعنی چه؟

Versioning چیست؟
ورژنینگ یعنی برپایی و مدیریت چندین نسخه از یک محصول اسنپ شات که همگی آنها یک عملکرد دارند اما یا بهبود یافته‌اند یا آپگرید شده‌اند یا کاستومایز شده‌اند. این اصطلاح اصولا برای سیستم عامل‌ها، نرم ادوات و وب سرویس‌ها استفاده می‌شود.

Snapshot چیست؟
برگردیم به Snapshot. در ادامه تعریف آن اضافه می‌کنم که Snapshot یعنی توانایی غیرفعال کردن یک تغییر (Undo A Change). بیایید مثالی بزنیم: اگر هر ساعت یک Snapshot بگیرید، تمام فایل‌ها و فولدرها می‌توانند به وضعیتی برگردند که در هر یک از Snapshot های گرفته شده داشته‌اند. پس اگر ویروسی شده باشید می‌توانید فایل‌ها و فولدرها و کل Volume ها را به وضعیتی برگردانید که پیش از درگیر شدن با ویروس داشته‌اید.

اکنون می‌دانید که اسنپ شات و ورژنینگ چه ویژگی‌هایی دارند. سوال اینجاست: اسنپ شات چه تفاوتی با بکاپ دارد؟ در این نوشتار پذیرش این سوال را خواهید یافت.

تفاوت Backup و Snapshot
بکاپ، کپی کاملی از اطلاعات است . اگر 5 ترابایت دیتا داشته باشید، هر کپی، 5 ترابایت دیگر محیط‌ اشغال می‌کند. اگر ساعتی یک بکاپ بگیرید پس از 10 ساعت، 50 ترابایت فضا لازم دارید. بعد دقیقا به همین دلیل، اندوخته چندین نسخه بکاپ چندان رایج نیست و بکاپگیری برای Versioning مناسب نیست.البته به کارگیری کالاها حامی گیری از Incremental و Differential میتوانید حجم بک آپ های بعدی از نقطه بک اپ کامل را تفریق دهید ،

پیشنهاد می‎کنیم بخوانید:
آموزش تعبيه پشتیبان از سرور مجازی لینوکس ( Linux VPS Backup)
از جهت سایر Snapshot ها برای ورژنینگ عالی است چون اسنپ شات کاملا از جنس بکاپ نیست و می‌توانید نسخه‌های بسیاری داشته باشید بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنند. یک Snapshot فقط احتیاج به اندوخته اطلاعاتِ لازم برای Undo A Change کردن دارد که مایه می‌شود فضای اقلیت نسبت به بکاپ لازم داشته باشد. البته اسنپ شات همانطور که گفته شد از جنس بک آپ نیست بلکه نقطه ای را به عنوان نقطه بازگشت در نظر گرفته و دگرگونی ها پس متعلق به را جهت بازگشت به آن نقطه رصد می کند

بکاپ یا اسنپ شات ؟
اما برویم سراغ سایر تفاوت های بکاپ و اسنپ شات.

Snapshot، ویژه همان سیستمی است که از آن اسنپ شات گرفته می‌شود اما از بکاپ می‌توان در سیستم‌هایی غیر از سیستمی که از آن بکاپ تعبيه شده، برای بازگرداندن استعمال کرد.
هنگام بازگرداندن، تنها بیچارگی به برگزیدن اسنپ شات است ولی از آنجایی که Backup، کپی کاملی از اطلاعات است، به تنظیمات بیشتری نیاز دارد.
از Snapshot برای بازگرداندن سیستم به چگونگی قبلی کاربرد می‌شود ولی از بکاپ برای بازیابی اطلاعات می‌توان استفاده کرد.
در صورت بروز سخت سخت افزاری در سیستم، سایر نمی‎توانید با اسنپ شات، سیستم را بازگردانید بلکه باید با بکاپ این پیشه اتمام شود.
اسنپ شات بهتر است یا بکاپ؟
همه چیز پیوستگی به مورد کاربرد شما دارد. به عنوان نمونه برای راه‌اندازی نرم اسباب و سرویس، Snapshot بهتر است و در مبحث امنیت و نگهداری از اطلاعات، بکاپگیری پیشنهاد می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

تبلت تاشو, تبلت foldable,تبلت‌های تاشوی سامسونگ

تبلت foldable می تواند همانند یک کاغذ تا شود

 

تبلت‌های تاشوی سامسونگ با قابلیت‌های جدید
سامسونگ از عرضه تبلت های تاشویی خبر داده که همانند یک کاغذ تا می شوند تا نه تنها کاربران را در حمل یاری کنند بلکه بتوانند قابلیت های جدیدی را نیز پیش روی مخاطبان خود قرار دهند.
سامسونگ یکی از کمپانی های فناوری است که با تنوع در عرضه محصولاتش توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. اکنون پس از عرضه موفق اسمارت فون های Galaxy Note Edgeو  Galaxy S۶ edge نوبت به تبلت متفاوتی با نام foldable یا تاشو رسیده است. این تبلت ها به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانند همانند یک کاغذ تا شوند و امکانات جدیدی را پیش روی کاربرانشان قرار دهند. این قابلیت foldable باعث می شود تا حمل آن نیز ساده تر شود.


گزارشات منتشر شده نشان می دهد، این تبلت به مراتب بیشتر از یک کاغذ تا می شود بدون اینکه آسیبی ببیند یا مشکلی پیدا کند. این رویکرد جدید در ساخت تبلت ها به سامسونگ کمک می کند تا تبلت های بیشتری را به فروش برساند زیرا تبلت ها در سال های اخیر تبدیل به یکی از وسایل مورد نیاز کاربران شده اند که با داشتن چنین قابلیتی و تا شدن می توانند از استقبال چشمگیری برخوردار شوند.

 

تبلت foldable,تبلت تاشو,تبلت‌های تاشوی سامسونگ

قابلیت تا شدن تبلت foldable باعث می شود تا حمل آن ساده تر شود

 

این فناوری می تواند به سایر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون ها یا اسمارت فون ها نیز وارد شود. برای مثال تلویزیونی با اندازه های بزرگ را تصور کنید که به سادگی می توان آن را تا و حمل کرد. اکنون باید منتظر ماند تا این محصول عرضه شود زیرا جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده اما عرضه چنین محصولی از سوی سامسونگ می تواند تحول عظیمی را در عرصه نمایشگرها به وجود آورد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/samsung3-tablet2-clamshell.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شارژر میکروب‌کش,کاربردهای شارژر میکروب‌کش,اختراعات جدید

تمیزکردن کامل یک تلفن برای شارژر میکروب کش فقط چهار دقیقه زمان می‌برد

 

تمیزکردن تلفن همراه با شارژر میکروب‌کش
دانشمندان در آمریکا نخستین شارژر تلفن همراهی را ارائه داده‌اند که از نور فرابنفش برای کشتن میکروب‌ها و تمیزکردن تلفن استفاده می‌کند. شرکت سازنده PhoneSoap واقع در ایالت یوتا اعلام کرده، این شارژر ایمن‌ترین و کامل‌ترین راه برای کشتن تمامی میکروب‌هایی است که روی تلفن همراه رشد می‌کنند.

 

شارژر ابداعی دارای دو لامپ UV-C بوده و طول موج خاصی از نور تولید می‌کند که تلفن را احاطه کرده و از میان جداره‌های سلولی باکتری‌ها و ویروس‌ها عبور کرده تا در دی‌ان‌ای آن‌ها نقصان ایجاد کند. زمانی که دی‌ان‌ای آسیب ببیند، سلول‌ها می‌میرند و دیگر نمی‌توانند موجب بروز عفونت یا بیماری شوند.

کاربران آلارم‌ها و پیغام‌هایشان را زمانی که گوشی در داخل شارژر است به دلیل خروجی‌های شنیداری آن دریافت خواهند کرد. این شارژر ابداعی با بسیاری از تلفن‌های همراه سازگار است.

 

تمیزکردن کامل یک تلفن برای شارژر مزبور فقط چهار دقیقه زمان می‌برد و نوعی نشانگر آبی در قسمت جلوی آن به کاربر امکان آگاهی از زمان تکمیل فرآیند تمیزشدن را می‌دهد. تحقیقات پیشین نشان داده‌اند یک تلفن همراه حامل میکروب‌های بیشتری در مقایسه با سرویس بهداشتی است.


مطالعه اخیر دانشگاه Surrey انگلستان نشان می‌دهد اکثر باکتری‌های موجود بر روی تلفن‌های همراه بی‌ضرر بوده؛ اما تعدادی از باکتری‌های حامل بیماری مانند Staphylococcus aureus را می‌توان گاها بر روی آن یافت.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/microbes3-clean3-mobile.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان یکتا از نیاز‌های اصلی یک سوداگری کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم تخمین دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، اولین قدمی است که باید برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . پس برای آشنایی با روش برآورد و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک کمپانی با ما همراه باشید .

تاثیر زیرساخت در کاهش هزینه راه انازی ویپ :

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج تاسیس VOIP در نظر بگیریم برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه راه اندازی سیستم voip اینجا را کلیک کنید زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی انواع مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به چهره کاملا مجزا تاسیس شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین امر گرد از دلایلی است که موجب می‌شود خرج راه اندازی ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ کاهش یابد .‌ ما پیشتر در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .

هزینه تاسیس VOIP
مدیریت بر خرج های تاسیس VOIP (ویپ) :
هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در سازمان خویش می‌کنید باید بدانید که از وسط همگی ساز و برگ یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای راه اندازی اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی تغییرات و گسترش مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای فهم بهتر این سوژه به این نمونه پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به تلفن درونی نیاز دارند و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در عقیده گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای شفا کیفیت سیستم دربایستن دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به صورت آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ عدد تلفن دربایستن دارد . این در حالی است که اگر پیمان باشد بعدها این شمار داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این شرکت مجبور به تعویض سیستم تلفنی خود خواهد بود .

حال اگر پیمان باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان کاربرد کنیم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی باره عقیده را پیاده‌سازی کنیم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به صورت نرم‌افزاری روی رایانه آن‌ها نصب نماییم و تنها در مواردی که احتیاج داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری ویژه VOIP کاربرد کنیم .

در این حالت با افزایش تعداد کاربران مشکلی برپایی نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بسیار جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خویش را در آینده متناسب با تغییرات و نیاز‌های سازمان خویش گسترش دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، تهیه و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد الی هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خویش را به چهره کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت نماییم و بعدها برای توسعه مرکز تلفن خود مشکلی نداشته باشیم .

برآورد هزینه های نصب و راه اندازی VOIP (ویپ) :
حال می‌خواهیم خرج راه اندازی VOIP (ویپ) را برای یک سازمان متوسط تخمین نماییم ،

راه اندازی ویپ و خرج جاسازی گیتوی یا کارت برای خطوط شهری :
برای اتصال خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن خود باید از گیتوی‌ها و یا کارت‌های تلفنی بهره‌گیری نمایید . در صورتی که ۴ خط شهری داشته‌ باشید ، هزینه خرید گیتوی یا کارت از دست کم قیمت ۱٫۵ میلیون تومان آغاز می‌شود (البته در زمانی که من در حال نگارش این مقاله هستم) . این مبلغ با داشتن ۸ خط شهری لغایت حدود ۳ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد . بدیهی است که تغییر برند و برآیند اینکه تغییر کیفیت ساخت گیتوی قیمت آن را تغییر خواهد داد . برای آگاهی از گونه ها کارت ها و گیتوی های VOIP و کارکرد آن‌ها می‌توانید به مقالات تعلیم ویپ در سایت ما رجوع نمایید .

هزینه تهیه سرور برای تاسیس مرکز تلفنی VOIP :
تهیه یک سرور برای راه‌ اندازی مرکز تلفن ویپ ضروری می‌باشد . البته باید در عقیده داشته باشید که معمولا در سازمان‌ها و ادارات سرور‌هایی برای اجرای سرویس‌های لازم درون شبکه به چهره مجازی‌سازی هستی دارند که می‌توان از آن‌ها برای برپایی یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن ویپ کاربرد نمایش داد . پس عملا تعبيه سرور VOIP برای شما هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت .

هزینه خرید تلفن‌های کاربران در فرآیند نصب و تاسیس ویپ :
برای کاهش هزینه‌های تاسیس VOIP می‌توانید در فاز اولیه راه اندازی از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری کاربرد نمایید که به چهره مجانی در دسترس می‌باشند . ولی چنانچه هدف خرید تلفن‌های سخت افزاری یا IP PHONE را داشته باشید بها حدودی آن‌ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و با افزایش کیفیت برند و تاثیر افزایش می‌یابد .

هزینه راه اندازی پایین ساخت تلفنی :
همانطور که بیان شد مرکز تلفن ویپ از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس بهره‌گیری می‌نماید . بر خلاف مراکز تلفنی آنالوگ ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به راه اندازی زیرساخت مجزا نخواهید داشت ، که همین امر میزان هزینه راه اندازی ویپ را به میزان چشم‌گیری تفریق می‌دهد .

هزینه نصب و تاسیس VOIP :
هزینه تاسیس مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و متخصصین زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در ادامه به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادی مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست تخمین فوق نگریستن می‌نمایید ، با وجود امکانات فراوانی که مراکز تلفنی ویپ در برگزیدن شما قرار می‌دهند ، برای راه اندازی یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در کمر بستن دارید . این در حالی است که تعبيه یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که فقط پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در عقیده دریافت گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و هزینه نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها فقط به خرج تاسیس مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود . یگانه از نکاتی که یک شرکت باید در گزینش مرکز تلفنی در نظر بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای تاسیس یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری کمپانی برپایی می‌شود ؟ و یا این که کدام راهکار می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و برآیند اینکه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پذیرش به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را معرفی رو کرد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به انگیزه استفاده از فناوری دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری همانند ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، ایجاد سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در کمر بستن کاربران پیمان می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها مایه افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و درآمد خواهد شد . این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد تنها می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در نوشتار بررسی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از تجهیزات و ابزارها داخلی شرکت برای تماس‌های داخلی بین همکاران کاربرد می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به چهره چشمگیری تفریق پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند کارایی قابل توجهی در کاهش هزینه‌های سازمان داشته باشد .

هزینه های تاسیس سیستم تلفنی ویپ
کلام واپسین،انجام :

با پروا به نکاتی که در باره هزینه تاسیس VOIP (ویپ) در مقایسه با سیستم تلفنی آنالوگ مطرح شد و قابلیت‌هایی که در ازای پرداخت خرج برای یک سیستم تلفنی VOIP به دست می‌آوریم می‌توان گفت در بسیاری از موارد تاسیس یک مرکز تلفن VOIP می‌تواند برگزیدن بسیار مناسبی برای پیاده‌سازی یک سیستم تلفنی باشد . این سیستم با توجه به قابلیت‌های بی‌نظیری که برای داخل و بیرون از سازمان فراهم می‌کند و قابلیت مدیریت هزینه‌ای که در اختیار ما قرار می‌دهد بدون شک گزینش نخست و آخر خواهد بود .

شما عزیزان می‌توانید در چهره وجود هرگونه سوال و یا گنگی در باره سیستم‌های تلفنی ویپ و هزینه‌های راه اندازی آن با ویپینگ تماس گرفته و سوالات خود را با کارآزمودگان ما در وسط بگذارید .



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صورت kano دارای زخمی بدشکل است و در اصل وی از جمله اعضا و رهبر سازمانی مخوف و جنایتکار با نام اژد‌های سیاه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صورت kano به دست سرگرد جکسون بریگس (Jax Briggs) زخمی بدشکل برداشت  و به همین دلیل قسمتی از صورت وی بوسیله صفحه‌ای فلزی پوشانده شده است و با توجه به اینکه این اتفاق مربوط به پیش از وقایع سری اول مسابقات می شود، صفحه فلزی صورت وی دارای چشمی کریستالی است که قابلیت تولید اشعه لیزر را دارد. یکی از ویژگی‌های برجسته kano  طنازی و شوخ‌طبعی عجیب و غریب او است که تقریبا همیشه و حتی در شرایط وخیم در وی دیده می‌شود.kano  را می‌توان ترکیبی از یک بزدل ترسو، یک بازمانده تنها، یک دیوانه‌ی روانی و یک فرمانده بی‌رحم دانست! kano  در اصل عضو و رهبر سازمانی مخوف و جنایتکار با نام اژد‌های سیاه که در سطح دنیا گسترش یافته بود.

وی شخصی بسیار مکار و حیله گر بود که همین ویژگی باعث شد بعد‌ها به سمت فرمانده ارتش منصوب شود و در نهایت شائوکان (Shao Kahn) از کشتن وی صرف نظر کند. علاوه بر این کینو kano  دیوانه، چاپلوس، فرصت طلب و بسیار باهوش بود که دشمنی دیرینه‌ای با سونیا بلید (Sonya Blade) داشت.

در این فصل از بازی، ارتش شائوکان شکست خورد و قلمروی زمین به همراه قلمرو ادنیا (Edenia) آزاد شد و با این وجود عمل ارتقای kano به دست شائوکان تصمیمی مناسب به نظر رسید؛ چرا که کینو فرماندهی لایق و مناسب برای ارتش بود. او تولنست حمله ارتش ادنیا و شوکان‌ها (Shokan) که توسط شاهزاده کیتانا (Kitana) و گورو هدایت می‌شد را دفع کند اما در راه بازگشت درست زمانی که وارد مقر شائوکان  شد کوان چی (Quan Chi) و شنگ سونگ به امپراطور ضعیف شده حمله کردند. پس از یافتن نبرد، kano بلافاصه اتحاد و وفاداری خود را با حکمرانان جدید دنیای خارج یعنی "اتحاد مرگبار" اعلام کرد و از این رو مأموریت پیدا کرد تا روستای کوچکی واقع در دنیای خارج رو تصرف کند؛ چرا که مقبره شاه اژد‌ها یعنی اوناگا (Onaga) زیر این روستا واقع شده بود.

kano بر این شد تا این کار را به انجام برساند، اما توسط لی می (Li Mei) شخصاٌ مورد حمله قرار گرفت؛ با این حال کوان چی متوجه شده و مداخله کرد.  کمی بعد اتحاد مرگبار با یکی از اعضای گروه اژد‌های قرمز (Red Dragon) به نام موادو (Movado) وارد معامله شد تا در ازای مبارزه با کینو، مواد و شخصی به نام کنشی (Kenshi) را نابود کند. موادو موفق شد کنشی رو شکست داده و وی رو که در حال مرگ بود به حال خودش رها کرد.

اخبار,اخبارتکنولوژی,kano


Mortal kombat ۲۰۱۱
kano  در این بخش رئیس گروه اژد‌های سیاه بود و به شنگ سونگ قول فروش سلاح گرم برای حمله زمین را داد، اما معامله آن دو با مداخله اسموک نیمه تمام ماند، اما بعدا او به عنوان یک شخص کلیدی کنار شائوکان به او خدمت می‌کرد. زمانی که شائوکان به زمین حمله کرده بود او بدن کابال که توسط کینتارو سوخته بود را پیدا کرد و او را به مقر خود برد و به او ماسکی برای تنفس داد چرا که کابال به شدت سوخته بود و با این کارش او را نجات داد.


mortal kombat x
kano  در این نسخه توسط ملینا ماموریت پیدا کرد تا کوتال کان را به قتل برساند اما نقشه او عملی نشد و بعدها مشخص شد که کینو نشان شیناک را دزدیده و به ملینا داده است. سونیا بلید از او اعتراف گرفت و مکان نشان شیناک که حالا در کمپ تارکاتان ها بود را پیدا کرد.

Mortal kombat ۱۱

شخصیت کرونیکا در این فصل به kano قول ثروت بسیار را داد و بدین ترتیب او را همراه خود ساخت. kano  به پایگاه ارتش حمله می‌کند و جانی کیج و سونیا بلید جوانتر را به گروگان می‌گیرند، اما زمانی که کسی کیج دختر سونیا بلید برای نجات او به مخیگاه کینو حمله می‌کند kano  با تیری که چشم دیگرش را از می‌برد کشته می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4072244.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فناوری ابداع شده که عینک معمولی را هوشمند می کند. با کمک این فناوری کاربر بدون نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمندش، نوتیفیکیشن ها را می بیند و می تواند با چشمانش از اپلیکیشن ها استفاده کند. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، شرکت بوش فناوری نوینی ابداع کرده تا عینک های معمولی را هوشمند کند.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,عینک های  هوشمند

این سیستم Bosch Smartglasses Light Drive نام دارد و می توان آن را روی قاب هر عینکی نصب کرد تا هولوگرام هایی از عناصر مختلف تعبیه شده در عنبیه کاربر نمایش دهد.

 

بوش ادعا می کند این فناوری به کاربران اجازه می دهد هنگام استفاده از عینک هوشمند بدون نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمندشان، نوتیفیکیشن ها را ببینند و فقط با کمک چشمانشان از اپلیکیشن ها استفاده کنند.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,عینک های  هوشمند

بوش ادعا می کند این سیستم بی نیاز از دست کار می کند و تصویر ایجاد شده توسط آن همیشه واضح است و در کانون دید کاربر نشان داده می شود.

 

یکی از ماژول های مهم برای این فناوری کوچکتر شده و کمتر از ۱۰ گرم وزن دارد. همچنین ماژول مذکور ۳۰ درصد باریک تر از نمونه های مشابه است. بوش در حال حاضر قیمت تجاری این فناوری را اعلام نکرده اما تایید کرده سیستم مذکور در ژانویه ۲۰۲۰ در نمایشگاه CES رونمایی می شود.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,عینک های  هوشمند

این نخستین سیستمی است که روشی برای هوشمندسازی عینک های معمولی ارائه می کند. این سیستم با استفاده از اشعه نور عنصر هولوگرافیک تعبیه شده در لنزهای عینک را اسکن می کند. در مرحله بعد این عنصر به عنبیه چشم انسان منتقل می شود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11042498.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای نجات کودکانی که به داخل آب سقوط می‌کنند؛

دستگاه ردیاب زیر آبی تولید شد

یکی از نگرانی‌های والدین هنگام استخر رفتن فرزندان، افتادن ناگهانی کودکان داخل آب است. به همین جهت یک مهندس انگلیسی درپی حل این مشکل برآمده و یک دستگاه تولید کرده است که افتادن کودکان به داخل آب را خبر می‌دهد.

 

شنا کردن کودکان در استخر، همواره موجب نگرانی والدین آنها می‌گردد زیرا هر لحظه ممکن است به طرز ناگهانی به داخل آب سقوط کنند. در همین راستا و برای رفع این نگرانی، جان بارستد، مهندس برق انگلیسی، یک دستگاه هشدار تولید کرده است.

 

نحوه کار این دستبند به نحوی است که به هنگام بازی کردن کودکان در محیط اطراف استخر، به دست کودک بسته می‌شود و در صورت سقوط ناگهانی کودک به داخل آب، یک "سیگنال سونار"( ردیاب زیر آبی) با 3 درجه صدا، در داخل آب منتشر می‌شود.   

 

 

اختراعات جدید, شنا کردن کودکان در استخر

فناوری جدید

 

سپس این سیگنال توسط یک "هیدروفون"(وسیله‌ای برای دریافت موج‌های لرزه‌ای در آب که بیشتر در اکتشافات لرزه‌ای دریایی به کار می‌رود) که حاوی یک گیرنده شناور در داخل آب است، شناسایی می‌شود. در این صورت گیرنده با یک هشدار 131 دسی‌بلی به صدا در می‌آید. این دستگاه همچنین یک زنگ هشدار به ریموتی که در فاصله 150 متری کودک قرار دارد، ارسال می‌کند تا اطرافیان را نیز از افتادن کودک به داخل آب با خبر سازد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/underwater-detector2-generated.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا طراحی سایت املاک ضروریست؟
برای دریافتن به‌ضرورت طراحی سایت املاک حتماً می‌دانید که افراد بسیاری سررسید و انرژی زیادی را صرف جستجو و پیدا کردن فضای نکوداشتن برای رهن و کرایه و یا خرید ملک می‌کنند و بعد از مدت‌ها رفت‌وآمد و بازدید از جاهای گوناگون به‌سختی و آن‌هم احتمالاً بتوانند گزینه دلخواه خویش را بیابند.

بازدید آسان از ملک با استفاده از سایت مشاوران املاک!

طراحی سایت برای املاک
اما امروزه با توسعه‌ی فناوری‌های منوط به اینترنت و رشد فزاینده‌ی کاربران فضای مجازی و افزایش کاربرد ملت از اینترنت و همینگونه افزایش هزینه در مراجعه‌های حضوری، مدل‌های باستانی بنگاه‌داری و مشاوره املاک به متقاضیان سایر مدلی از مد افتاده و منسوخ به عقیده می‌آید. زیرا که مدل‌های جدید و کارآمد تحت اینترنت، امکانات و آپشن های فراوان و متنوعی را در برگزیدن ذینفعان از قبیل مستأجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک پیمان می‌دهد و فقط با چند کلیک ملک و خانه باره عقیده خود را می‌یابند، عکس داخل و نمای بیرونی آن را میبینند و حتی سنجش و ارزیابی لازم را به راحتی چهره می‌دهند.

ویژگی های سایت بنگاه های ملکی چیست؟
طراحی سایت برای مشاورین املاک باید با توجه websitebuilderexpert به مایحتاج و دغدغه‌های آن‌ها ایجاد گردد و به انگیزه محلی بودن آن‌ها، امکان برپایی تخصصی طراحی سایت املاک به خواسته و سلیقه‌ی آژانس‌های املاک هستی داشته باشد.
باید توجه داشت که طراحی سایت املاک باید از گونه داینامیک بوده نه استاتیک. چراکه این ویژگی سبب می‌شود که مدیریت و مهار تمام بخش‌های سایت املاک طراحی شده به‌وسیله‌ی صاحب و مدیر سایت املاک امکان‌پذیر باشد.
همچنین طراحی سایت املاک باید به‌گونه‌ای باشد که صاحب کسب‌وکار این امکان را داشته باشد لغایت افراد را قادر به‌ افزودن ملک در سایت نماید الی پس از اضافه شدن مشخصات آن ملک برای فروش یا رهن و اجاره و پس از نهایی شدن به‌وسیله‌ی مدیر سایت املاک، برای عموم مشتریان قابل‌رؤیت باشد.
نمایش موقعیت جغرافیایی ملک
وجود تقسیم بندی برای خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش خرید و…
معرفی املاکی که به تازگی به سایت اضافه شده اند.
مشخصات طراحی سایت مشاور املاک
طراحی سایت املاک در درجه اول باید دارای ظاهری گیرا site123 و منحصربه‌فرد باشد لغایت متقاضیان این امکان را داشته باشند مدت‌ها در سایت مشغول به جستجو و گشت زنی باشند.

علاوه بر موارد فوق شما خواهید توانست هم‌زمان با افزایش بازدید سایتتان، تبلیغات انجام دهید و با تعرفه‌های متفاوت و گوناگون میزان درآمد خویش را در سایت افزایش دهید. بیشتر متقاضیان و مدیران کسب‌وکار میل دارند در سایت‌های پرترافیک املاک پیمان بگیرند و شایستن دیده شدن خویش را بالا ببرند.

علاوه برساخت و طراحی سایت املاک برای اینکه اهداف شما در دنیای مجازی پژوهنده شود، شما باید برای سایت خود تبلیغات کرده و اصطلاحاً ایجاد شدامد نمایید و سایت خویش را پربازدید کنید. برای این هدف شما باید جدا از تولید محتوای اختصاصی و یونیک و کاربرپسند برای متقاضیان، به مواردی سایر ازجمله بهینه سازی صفحات وب‌سایت خود برای موتورهای جستجو مشابه گوگل و بینگ و… نیز بپردازید و از راه آن‌ها ورودی‌های سایت خویش را افزایش دهید.

طراحی سایت مشاور املاک و سئوی آن
مجموعه اقدامات و فرآیندهای موردنیاز برای افزایش رتبه سایت شما برای موتورهای جستجو سئو نامیده می‌شود. اگر در طراحی سایت املاک خود، اصول سئو را به‌خوبی پیاده‌سازی و رعایت کرده باشید، بعد از سرچ و جستجوی عبارتی همانند کرایه ملک و…. ، توسط کاربران سایت شما به‌عنوان یکی از سایتهای پیشرو در صفحه اول گوگل به نمایش درخواهد آمد. پس برای افزایش بازدید سایتتان، باید ساخت و طراحی سایتتان کاملاً بهینه و مطابق با استاندارها و الگوریتم‌های گوگل باشد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویندوز 10 امکان تبدیل لپ تاپ یا کامپیوتر به هات اسپات را فراهم می‌آورد. در ادامه این مطلب با آموزش هات اسپات در ویندوز 10 همراه ما باشید.

 

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که در برخی مواقع جهت اشتراک گذاری اینترنت نیاز داشته باشید تا کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به هات اسپات تبدیل کنید. به عنوان مثال هنگامی که یک سیستم از طریق سیم به اینترنت متصل است، می‌توانید با فعال سازی هات اسپات اینترنت آن سیستم را با سایر دستگاه‌ها نظیر گوشی، تبلت و غیره به اشتراک بگذارید. خوشبختانه ویندوز 10 چنین امکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش هات اسپات در ویندوز 10 بپردازیم.

 

راه اندازی هات اسپات در ویندوز 10

راه اندازی هات اسپات در ویندوز 10 بسیار آسان است. بدین منظور کلید ویندوز را فشرده و از منوی نمایان شده روی گزینه Settings کلیک کنید. پس از نمایان شدن پنجره تنظیمات، روی گزینه Network & Internet کلیک کرده و مانند تصویر زیر به زبانه Mobile Hotspot مراجعه کنید.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

ویندوز 10 امکان تبدیل لپ تاپ یا کامپیوتر به هات اسپات را فراهم می‌آورد

 

در بخش Share My Internet connection from، نوع اتصال سیستم خود را به اینترنت مشخص کنید. اگر از طریق سیم به اینترنت متصل شده‌اید؛ گزینه Ethernet و در صورت اتصال بی سیم به اینترنت گزینه WiFi را انتخاب نمایید. سپس اسلایدر موجود در قسمت فوقانی صفحه را جهت فعال سازی هات اسپات در حالت On قرار دهید.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

فعال سازی هات اسپات در کامپیوتر

 

به صورت پیش فرض، ویندوز 10 یک نام شبکه و رمز عبور به هات اسپات شما اختصاص می‌دهد. با این وجود در صورت تمایل شما می‌توانید این نام و رمز عبور را تغییر دهید. بدین منظور در بخش پایینی نام و پسورد پیش فرض، روی گزینه Edit کلیک کنید. سپس در پنجره نمایان شده می‌توانید نام و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

فعال کردن هات اسپات در ویندوز 10

 

اتصال به هات اسپات

پس از راه اندازی هات اسپات در ویندوز 10، می‌توانید به راحتی از طریق بخش WiFi دستگاه‌های دیگر، به هات اسپات ساخته شده متصل شوید. به عنوان مثال، در یک سیستم ویندوز 10 دیگر، هات اسپات ایجاد شده در لیست شبکه‌های بی‌سیم مانند تصویر زیر نمایان می‌شود.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

هات اسپات در ویندوز 

 

 

نظارت بر هات اسپات

توجه داشته باشید که تنها حداکثر 8 دستگاه می‌توانند به هات اسپات ویندوز 10 متصل شوند. در زبانه Mobile Hotspot سیستمی که اینترنت آن را به اشتراک گذاشته‌اید، می‌توانید تمام دستگاه‌هایی را که در حال حاضر به هات اسپات متصل هستند، مشاهده کنید.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

 فعال سازی هات اسپات

 

علاوه بر نظارت بر هات اسپات در زبانه Mobile Hotspot، شما می‌توانید در بخش Action Center تعداد دستگاه‌های متصل به هات اسپات خود را مشاهده کنید.

 

تبدیل لپ تاپ به هات اسپات, هات اسپات در ویندوز سرور

 غیر فعال سازی هات اسپات در ویندوز 10

 

غیر فعال سازی هات اسپات در ویندوز 10

به منظور غیر فعال سازی هات اسپات در ویندوز 10 تنها کافیست تا مجددا به بخش Mobile Hotspot مراجعه کرده و اسلایدر آن را در حالت Off قرار دهید. با انجام این عمل هات اسپات غیر فعال خواهد شد و سایر دستگاه‌های متصل دیگر قادر به استفاده از اینترنت سیستم شما نخواهند بود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/tutorial-hotspot2-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هدست (Headset) از دو بلندگوی کوچک (در بعضی موارد یک بلندگو) که بر روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و یک میکروفون تشکیل شده‌است. هدست ها استفاده های گوناگونی دارند.

هدست چیست؟

هدست یک وسیله سخت افزاری است که به یک تلفن یا رایانه متصل می شود و به کاربر اجازه می دهد ضمن آزاد نگه داشتن دست خود ، صحبت و گوش کند. هدست معمولاً در مراکز پشتیبانی فنی و خدمات مشتری استفاده می شود و به کارمند این امکان را می دهد تا هنگام تایپ اطلاعات در رایانه ، با مشتری صحبت کند.

 انواع هدست و راهنمای خرید آن

 

انواع هدست ها :

• براساس تعداد بلندگو

هدست تک گوش

هدست دو گوش

 

• براساس کاربرد نهایی

هدست تلفن

هدست ارتباطات یکپارچه

هدست کامپیوتر

 

• براساس تکنولوژی ارتباطی

هدست با سیم

هدست بی سیم

 

• براساس انواع قابلیت ها و تکنولوژی های استفاده شده در طراحی

هدست حذف نویز

هدست با قابلیت صدای باند پهن

هدست با میکروفون پیش تقویت شده

 

میکروفن هدست مانند سایر انواع میکروفونها ، می تواند یک طرفه ، دو طرفه و تمام جهتی باشد

 

راهنمای خرید هدست :

انتخاب هدست مناسب ممکن است مشکل باشد ، زیرا موارد متعددی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برخی از آنها شامل جهت دهی میکروفون ، نوع اتصال ، کیفیت ساخت و ساز ، راحتی و ... می باشد. 

 

جهت گیری میکروفون 

میکروفن هدست ، مانند سایر انواع میکروفونها ، می تواند یک طرفه (به آن کاردیوئید نیز گفته می شود) ، دو طرفه و تمام جهتی باشد.

مدل های یک طرفه فقط صدا را از جلو جمع می کنند. آنها برای اجرای نوازندگان و بازیگران محبوب ترین نوع هستند ، زیرا بهترین محافظت را در برابر سر و صدای پیش زمینه ارائه می دهند.

 

میکروفنهای دو طرفه به ندرت در هدفون یافت می شوند و بازار بیشتر بین مدلهای کاردیوئید و تمام جهتی تقسیم می شود. میکروفنهای دو طرفه صدا را از جلو و عقب می گیرند.

میکروفنهای تمام جهتی، از هر جهت صدا را جمع می کنند. به دلیل فیلتر ضعیف و سر و صدای محیط ، آنها در بین بازیگران و نوازندگان محبوب نیستند.

 

قابلیت حذف نویز

این قابلیت با استفاده از میکروفون موجود روی هدست‌ها صدای اطراف را آنالیز کرده و با تولید برخی امواج به خنثی سازی نویز موجود در محیط می‌پردازند. اما توجه کنید که این قابلیت تنها برای نویزهای ثابت مانند صدای موتور هواپیما یا قطار به کار می‌رود و نویزهای ناگهانی مانند حرف زدن یک فرد در اطراف شما امکان حذف شدن ندارند.

 

بی سیم و باسیم

هنگام اتصال ، مانند همتایان معمولی آنها ، هدست به دو نوع عمده - سیمی و بی سیم عرضه می شوند. همچنین درصدی از مدلهای ترکیبی وجود دارد که با هر دو نوع اتصال کار می کنند.

 

مدلهای بی سیم معمولاً دارای یک سیم خروجی کوتاه هستند که به داخل بدنه می رود. 

هدست های سیمی ،از سیم های خروجی طولانی تر برخوردار هستند و مستقیماً به میکسر وصل شوند. هنگام خرید در درجه اول باید توجه داشت که باتری به کار رفته شده در این هدست‌های بیسیم مدت زمان مناسبی را پوشش دهند و در درجه بعدی نیز شعاع پاسخ­دهی نیز به اندازه کافی باشد. در هدست‌های باسیم در درجه اول کیفیت سیم مناسب باشد و ترجیحاً دارای یک پوشش بافته شده جهت حفاظت از تا شدگی سیم داشته باشد.

 

مدل های فوق العاده سبک هدست

 

ساختار هدست

ساختار چیز دیگری است که باید هنگام انتخاب هدست مناسب در نظر بگیرید. مدل های مقاوم و سنگین عموما عمر طولانی تر و مقاومت بیشتری دارند. آنها به احتمال زیاد به میکروفن بزرگتری مجهز خواهند شد. بعضی از کاربران ممکن است آنها را برای استفاده طولانی مدت بسیار سنگین بدانند.

 

مدل های فوق العاده سبک هدست ساخته شده اند. آنها غالباً به رنگ های بژ ساخته می شوند تا چهره طبیعی پوست را تقلید کنند و میکروفن های بسیار کوچکی دارند. اگرچه برای اجرای در تلویزیون و سایر کارهایی که مخفی بودن آن ضروری است ، عالی است اما هدفون های فوق العاده سبک غالبا استحکام کمتری دارند. 

میکروفن در هر دو نوع باکیفیت است و انتخاب آن به عهده شماست که به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد.

 

حساسیت یا سطح فشار صدا در هدست 

یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید یک هدست حساسیت یا سطح فشار صدا (S.P.L) است. این پارامتر میزان توانایی تولید صدا توسط هدست را نشان می‌دهد و با واحد دسی بل (dB) نمایش داده می‌شود. معمولا هدست‌ها در بازه حساسیت ۸۵ الی ۱۲۰ دسی بل تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که صدای تولید شده بیش از ۱۲۰ دسی بل باعث ایجاد آسیب به گوش می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/types-headsets02-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ویدئوی تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۲۰ اولترا گفته می‌شود این گوشی می‌تواند با کیفیت 8K و بدون لرزش فیلم‌برداری کند.


گلکسی نوت ۲۰ اولترا کماکان آخرین پرچم‌دارهای تانشدنی سامسونگ است که به همین دلیل، کمپانی کره‌ای یک ویدئوی تبلیغاتی جذاب برای این گوشی ساخته و منتشر کرده است. شاید این ویدئوی تبلیغاتی بتواند نظر افراد بیشتری را به سمت خرید این محصول آن هم در تعطیلات سنه نوی میلادی جلب کند.

در ویدئوی تبلیغاتی جدید به ویژگی‌های زیاد حرفه‌ای فیلم‌برداری این گوشی اشاره شده است. در این ویدئو نشان داده می‌شود که چگونه می‌توان فیلم‌های بدون لرزش و باکیفیت ضبط کرد.

تماشا در یوتیوب

در ویدئو به این نکته اشاره می‌شود که می‌توان با گلکسی نوت ۲۰ اولترا فیلم‌هایی با کیفیت 8K در حالت Super Steady ضبط کرد.؛ البته این ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ در یوتیوب آپلود شده است. ویژگی Super Steady اغلب به درد ویدئوهای زیاد تند مشابه همین مورد می‌خورد و به همین دلیل، ویدئو با کیفیت Full HD ضبط شده است.

منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/365755-samsung-galaxy-note20-ultra-prograde-camera-highlighted/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
یک وبسایت فروشگاه اینترنتی چه تاثیری در سوداگری ها دارد؟
انواع طراحی وب سایت فروشگاهی کدام است؟
چگونه می نا یک سایت فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد؟
طراحی تارنما فروشگاهی چیست؟
فروشگاه اینترنتی به سایتی می گویند که با به کارگیری یک نرم انگیزه ها اتوماسیون قابلیت خرید آنلاین را برای کاربران فراهم می کند، در سایت فروشگاهی همگی اطلاعات مربوط به محصولات از قبیل ویژگی، نحوه استفاده، قیمت، تصویر و غیره در دسته بندی های مشخصی پیمان گرفته است. این روز ها با پروا به مختصر رنگ تر شدن بازار سنتی و روی پیشه آمدن بازار امروزین تنها گذرگاه افزایش فروش و مشتریان تاسیس یک فروشگاه اینترنتی می باشد. در پذیرش به پرسش طراحی سایت فروشگاهی چیست این طور باید گفت، طراحی یک وبسایت فروشگاهی همان روشی است که مایه توسعه، اشاعه و رشد کسب و کار شما می شود.

طراحی سایت فروشگاهی
انواع طراحی وبسایت فروشگاهی چیست؟
طراحی سایت فروشگاهی با کالای فیزیکی
وب سایت های فروشگاه اینترنتی که حائز کالا و محصولات فیزیکی مانند مواد غذایی، پوشاک، موبایل، ابزارها خانگی و… می باشند را فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی می گویند. برای طراحی تارنما های فروشگاهی که محصولات قابل لمس ارائه می دهند، سایت ها باید به گونه ای ایجاد شوند که پس از ثبت سفارشات کاربران در سایت، کالاهای خریداری شده بدست کارمندان فروش به مشتریان تحویل دیتا شوند.

طراحی سایت فروشگاهی با کالای دیجیتال
در این گونه سایت ها فقط کالاهای دیجیتالی مشابه نرم افزار های مجازی، مقالات دانلودی، آهنگ، ویدئو، فایل های دانلودی و…ارائه می شود. طراحی سایت وردپرس آوش تک این طور تارنما ها باید به نوع صورت بگیرد که پس از پرداخت مبلغ تعیین شده لینک دانلود برای کاربران پرکار شود. این روز ها طراحی این چنین سایت ها نیز زیاد سودآور بوده و منجربه کسب درآمد صاحبان تارنما می شود.

همانطور که گفتیم طراحی سایت فروشگاهی منجربه گسترش سوداگری شما می شود، ولی بهترین روش برای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ مهم ترین مسئله ای که در پیاده سازی یک سایت فروشگاهی باید در عقیده بگیرید اصول و استاندارد های سئو و بازاریابی اینترنتی می باشد. به راستی شما باید علاوه بر در نظر اخذ ظاهر و زیبایی سایت به افزایش بازدید کنندگان و ترافیک ورودی نیز توجه داشته باشید.

طراحی سایت های فروشگاهی چه مزایایی دارد؟
کاهش خرج های مربوط به تاسیس یک فروشگاه اینترنتی
معرفی بهتر و موثرتر هر کسب و کار
از میانی بردن فاصله های فیزیکی
در نظر دریافت نیاز بازار جهانی جهت ارائه بهتر محصولات فروشگاهی
حذف بسیاری از خرج های اضافی مثل خرج مربوط به کارکنان فروشگاه سنتی
ارائه بهتر خدمات به مشتریان و در پایان خوشنودی بیشتر آن ها
امکان فروش و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
طراحی وبسایت فروشگاهی
مقایسه طراحی وب سایت فروشگاهی با سایر انواع سایت ها
طراحی یک سایت شرکتی فقط برای اعتماد و اطمینان مشتریان بعد از فروش سر راست محصولات می باشد، اما تاسیس قیمت سایت فروشگاهی به قصد فروش اینترنتی و تعامل اغلب با مشتریان می باشد.
در طراحی تارنما فروشگاهی باید همگی جزئیات و مشخصات محصولات بیان شود در حالی که در دیگر سایت ها تنها توضیح کلی از خدمات ارائه می گردد.
یک سایت فروشگاه اینترنتی درست مانند یک ویترین می باشد که محصولات را به اتفاق با جزئیات، قیمت و ویژگی ها به نمایش کاربران در می آورد و با پروا به این که تنوع محصولات و بها ها زیاد زیاد می باشد، همیشه باید به روزرسانی شود، بنابراین طراحی آن باید به گونه ای باشد که قابلیت تغییرات زیاد را داشته باشد، در حالی که سایر سایت ها نیاز به اعمال دگرگونی ها چندانی ندارند.
از سایر تفاوت های سایت های اینترنتی با دیگر سایت ها که جا دارد در مقاله “طراحی سایت فروشگاهی چیست" به آن اشاره کنیم این است که تارنما های فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر تارنما ها آمار کامل و جامع تری را ارائه می دهند، به راستی شما می توانید به صورت هفتگی، سالانه و ماهانه آمار فروش خویش را رسیدگی کرده و با دیگر زمان ها سنجش نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه تماشای فیلم ها با زیرنویس های متعدد در KMPlayer

KMPlayer نه تنها به شما در تماشای فرمت های مختلف ویدیویی کمک می کند بلکه شامل بسیاری از ویژگی های مفید نیز می شود. یکی از این ویژگی ها امکان پخش فیلم با چند زیرنویس همزمان است. 

 

KMPlayer به شما امکان می دهد همزمان 2 زیرنویس را در یک فیلم مشاهده کنید. از این رو ، می توانید زبان خارجی خود را از طریق این زیرنویس ها به راحتی پیش ببرید. می توانید زبان مادری خود و یک زبان دیگر یا هر دو زبان مختلف را درون Video (همانطور که می خواهید) قرار دهید. به سادگی آن زیرنویس ها با ویدیویی که می خواهید تماشا کنید سازگار هستند.

 

نکته: باید فایل‌های هر دو زیرنویس را کنار فایل اصلی فیلم قرار دهید. اگر فیلم نام و پسوندی مانند film1.mkv دارد؛ باید زیرنویس‌های مثلا فارسی و انگلیسی دارای نام‌های film1.EN.srt و film1.FA.srt بوده و در پوشه اصلی فیلم ذخیره شده باشند.

 

چگونه می توانید یک ویدئو را با زیر نویس های متعدد مشاهده کنید:

مرحله 1 : پس از نصب KMPlayer ، با کلیک بر روی آیکون موجود در دسکتاپ یا سرچ در منوی Start (در گوشه سمت چپ صفحه) KMPlayer را باز کنید.

 

مرحله 2 : پوشه حاوی فیلم ها را باز کنید ، سپس ویدئویی را که می خواهید تماشا کنید انتخاب کنید.

 

مرحله 3 : بر روی هر جایی در KMPlayer کلیک راست کنید. صفحه اعلان با گزینه هایی ظاهر می شود تا بتوانید آن را تنظیم کنید.

 

 زیرنویس kmplayer, تنظیم زیرنویس kmplayer

فعال کردن زیرنویس kmplayer

 

برای باز کردن پوشه حاوی 2 زیرنویس از این مسیر استفاده کنید

---> Subtitles --->Subtitle Languages -->2nd Subtitle -->Load Subtitle

 

 

 زیرنویس kmplayer, تنظیم زیرنویس kmplayer

اجرای همزمان دو زیر نویس در KMPlayer

 

این ویدیو پس از این با 2 زیرنویس است.

 

 

تنظیمات مکان نمایش دو زیرنویس :

در صورتی که تمایل دارید که مکان قرارگیری زیرنویس ها را خودتان تنظیم کنید؛ نرم‌افزار KMPlayer به شما قابلیت تغيير مکان زیرنویس ها را ميدهد .

1- بعد از باز کردن نرم‌افزار KMPlayer، کلید F2 را فشار دهید تا پنجره Preference باز شود.

2- روی سربخش Subtitle Processing زده و گزینه Alignment را انتخاب کنید.

 

 زیرنویس kmplayer, تنظیم زیرنویس kmplayer

تنظیم مکان قرارگیری زیرنویس 

 

3- در برگه ۲nd subtitle، تیک گزینه Inherit the attributes of first subtitle را بردارید تا تنظیمات این پنجره فعال شوند.

4- اکنون، تنظیمات بخش Subtitles Alignment/ Margins دردسترس قرار می گیرند و شما میتوانید به آسانی مختصات و مکان زیرنویس دوم را براي نرم‌افزار تعریف کنید. فراموش نکنید که در پایان روی کلید Close کلیک کنید.

  

این یک نکته ساده است که همه طرفداران وفادار KMPlayer می شناسند. با این حال ، برای کاربران تازه کار ، استفاده از آن دشوار است. امیدوارم که این مقاله به شما کمک کند نحوه استفاده موثر از این ابزار را بدانید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/run-subtitles2-kmplayer.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با پروا به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به دیگر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد احتیاج است را به یکتا فروش اعلام می‌کند و بدین شکل بعد از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک تارنما خرج پایانی به کارفرما اعلام می‌گردد.

خدمات خرید هاست و دامین چیره دست و پرسرعت را به چهره مجانی به به اتفاق پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در چهره تمدید پیمان نامه پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد. این خدمات گزیده تر باعث می‌شود هزینه طراحی وب و حفاظت و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار پسندیده و مقرون به صرفه‌ باشد.
طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب می‌باشد. با توجه به طراحی وب سایت اشاعه روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از آنگونه دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل درست نمایش دیتا می شود.

 

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب هستی ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های گوناگون همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت راهبرد های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.
طراحی سایت اختصاصی با شاخصه‌های ذیل ارائه می‌گردد:

جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت تهران با امکان جلسه حضوری
طراحی وب سایت با php یا زبان برنامه نویسی پایتون بنا بر نیاز
طراحی تارنما ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
عدم بیچارگی به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی بدست مدیر سایت
ارايه پنل مدیریت راحت پورتال سایت بدون احتیاج به فرهنگ تخصصی به اتفاق با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه جاسازی فیلم آموزشی
کد نویسی قالب سایت بر بنیاد اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده‌های روز برای طراحی تارنما خلاقانه



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مرحله اول: عکس خود را در فتوشاپ باز کنید.
با استفاده از ابزار Lasso مطابق شکل زیر دور دهان را انتخاب کنید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

مرحله دوم: از منوی Layer به قسمت new Adjustment Layer  رفته و سپس از زیر منوی باز شده در مقابل آن گزینه ی Hue/Saturation را انتخاب کنید. روی ok کلیک کنید تا لایه جدید ایجاد شود سپس پنجره ای دیگر در مقابل شما گشوده خواهد شد که باید مطابق مرحله بعد عمل کنید.

 

مرحله سوم: در پنجره ی باز شده رنگ زرد را انتخاب کنید. برای این منظور از منوی Edit که به صورت پیش فرض Master در آن انتخاب شده است باید روی Yellowes کلیک کنید. حال مقدار saturation را به 100- تغییر دهید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

مرحله چهارم:در همین پنجره این بار ، گزینه ی master را انتخاب کنید و Lightness را به 25+ تغییر دهید. روی ok کلیک کنید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

 

مرحله ی پنجم: حالا روی لایه ی ماسک با نگه داشتن کلید کنترل کیبرد (ctrl) کلیک کنید .به منوی edit رفته و گزینه ی fill را انتخاب کنید. از قسمت use باید Black را انتخاب کنید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

مرحله ششم: حالا توسط ابزار براش باید روی دندانها را سفید کنیم برای اینکار براش را انتخاب کرده و رنگ آن را سفید در نظر می گیریم. از نوار option در بالای صفحه مقدار شفافیت یا Opacity را به 20 درصد تغییر دهید. و با دقت دندان ها را سفید کنید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

مرحله نهم : اکنون مطابق شکل زیر به پنجره لایه ها بروید و از آنجا لایه ی Adjustment را انتخاب کنید و شفافیت آن را به 75 درصد تغییر دهید.

 

ابزارهای فتوشاپ, روتوش عکس

 

کار تمام است و دندان ها به اندازه ای که طبیعی به نظر برسند سفید شده اند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/whiten-teeth2-photoshop.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اول یک فایل new در اندازه های ۸۰۰×۶۰۰ باز کنید.

بعد رنگ foreground را به این رنگ تغییر بدهید.(۳۰۳۰۳۰#) و رنگ background را به این رنگ.(۱۶۱۶۱۶#).

حالا gradient tool را انتخاب کنید (کلید میانبر:G) و به صورت عمودی از وسط تصویر یک خط بکشید.دقت کنید که قبل از این کار از منوی option این گزینه را بزنید.

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا به تصویر یک noise بدهید.(Filter > Noise > Add Noise).با تنظیمات زیر:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


تا حالا باید تصویرتان اینطوری باشد.

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا با استفاده از ابزار Ellipse Tool (کلید میانبر:U) در وسط تصویر یک دایره بکشید و اسم لایه ی آن را Outer Circle بگذارید.برای تغییر نام لایه روی اسم لایه ی مورد نظر دوبار کلیک کنید و نامش را تغییر بدهید.(دقت کنید که روی اسم لایه نه روی عکسش!)

بعد روی لایه ی Outer Circle دوبار کلیک کنید تا صفحه ی blending option باز شود.حالا تنظیمات زیر را وارد کنید:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


(رنگ قسمت چپ در عکس بالا:۷e7e7e#)

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


تصویر ما تا اینجا:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا از لایه ی Outer Circle Layer یک کپی بگیرید و نام آن را به Switch Indent تغییر بدهید.


برای کپی گرفتن از لایه ، ابتدا لایه ای که میخواهید از آن کپی بگیرید را انتخاب نموده و سپس کلید های میانبر (Ctrl + j) را بزنید.

بعد روی لایه ی Switch Indent راست کلیک کنید و گزینه ی Clear Layer Styles را بزنید تا افکت هایی که به لایه ی قبلی داده بودیم از این لایه بروند.

در مرحله ی بعد لایه ی Switch Indent را انتخاب کنید و کلید های Ctrl + T را بزنید.حالا Shift و Alt را نگه دارید و این دایره را یکمی تغییر سایز بدهید.

 

( این لایه ای که تغییر سایز داید را رنگش را سیاه کنید.

حالا روی لایه ی Switch Indent دوبار کلیک کنید تا به منوی بلیندانگ آپشن ها بروید.در این قسمت نیاز به یک gradient overlay داریم.پس این گزینه را انتخاب میکنیم و این تنظیمات را اعمال میکنیم.

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
این یکی رنگش چون لوگوی pstuts روی اش است دیده نمیشود.من رنگ آن را اینجا میگویم.(رنگ:۰۳۰۳۰۳#).

حالا یه کپی از لایه ی Switch Indent بگیرید و اینم مثل لایه قبل بدون استایل کنید. و بعد اسم این لایه رو به Switch تغییر بدهید.

حالا ما باید این لایه را حدود ۳-۱ پیکسل تغییر سایز بدهیم.(با استفاده از Ctrl + T).

حالا دوباره یه گرادینت میدهیم با تنظیمات زیر:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
دوباره مثل قبل البته این بار آن دیده میشود ولی بازهم میگویم تا موردی نباشد. (رنگ:۰۹۰۹۰۹#)

حالا تصویر شما باید یه چیزی مثل این باشد:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
خب دوباره از لایه ی Switch یک کپی بگیرید.

بعد نام این لایه را به Switch Main تغییر بدهید و دوباره استایلش را پاک کنید.

حالا ما لازم داریم که این لایه را هم تغییر سایز بدهیم.این بار کوچکتر از دفعه های قبل.و بعد ان را بالا میبریم.مانند نمونه:(با زوم ۳۰۰%)

 

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا ما نیاز به کمی تغییر در لایه ی Switch Main داریم.تنظیمات زیر را وارد کنید:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
تصویر فعلی ما:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


خب حالا یه کپی دیگه از این لایه (Switch Main)بگیرید و اسمش رو به Switch Shadow تغییر بدید و ان را بیارید زیر لایه ی Switch Main.

به این مسیر بروید:(Filter > Blur > Guassian Blur) و تنظیمات زیر را اعمال کنید:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
تصویر ما:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 
خب حالا فونت Arial را انتخاب کنید و دو نوشته ی (I) و (o) را بنویسید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.مانند تصویر:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا با استفاده از ابزار تایپ ۲ نوشته ی (on) و (off) را بنویسید.مانند تصویر:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


حالا ما نیاز به یه سری تنظیمات در این ۲ نوشته داریم. روی این لایه ها دابل کلیک کنید و تنظیمات زیر را اعمال کنید:

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ


و کار تمام.تصویر نهایی:

ساخت  دکمه ی روشن و خاموش , آموزش فتوشاپ

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/creating1-button-on.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()