نوشته شده توسط : ساحل

یخچال از پاره ها و قطعات مختلفی برپایی شده است که تمامی در کناره هم کار می کنند الی بتوانند دمای مناسبی برای حفاظت مواد غذایی برپایی کنند. انواع مختلفی از فن‌ها در داخل یخچال های جدید تعبیه شده اند که وظیفه آن ها به گردش درآوردن هوا در گوشه ها-کناره ها کویل ها و فضای داخلی یخچال است. در این مطلب علت پیشه نکردن فن یخچال ، عیب یابی و تعمیر فن یخچال را بررسی می‌کنیم.

علت پیشه نکردن فن یخچال
برای جلوگیری از ویران شدن فن ها خوب است که هر چند وقت یک بار آن ها تعمیر یخچال بوش را سرویس کنید. تمیز کردن فن ها و روغن کاری آنان مایه می شود که همواره سالم و بدون دردسر به کارشان ادامه دهند.

برد الکترونیکی یخچال وظیفه دارد که بر اساس تنظیمات اتمام شده قدرت برق رسیده توسط فن ها را مهار کند الی آن ها بتوانند متناسب با تنظیمات و شرایط پیشه کنند.

با پروا به این که به گردش در آمدن هوا در اطراف کویل ها یکتا از مراحل مهم خنک سازی یخچال به شمار می رود پیشه نکردن یا ویران شدن هر یک از فن ها گردش هوا را مبتلا مشکل می کند و برآیند اینکه یخچال شما به اندازه کافی خنک نخواهد بود.

یکی دیگر از نشانه های ویرانی فن یخچال پر سروصدا پیشه کردن آن ها است. عیب یابی و تعمیر فن‌ یخچال اهمیت زیادی دارد و باید بدست تعمیرکار کارآزموده اتمام شود. فن‌های‌انواع یخچال های معمولی و ساید بای ساید عملکرد یکسانی دارند و روش عیب یابی و تعمیر آن ها با همدیگر تفاوت زیادی ندارد.

انواع فن یخچال
در یخچال های جدید معمولاً چهار فن گوناگون هستی دارد که در پیوستگی درباره هر یک از آن ها به صورت مجزا گفتگو کرده ایم.

فن کندانسور یخچال
در ماضی یخچال ها تنها همین فن را داشتند. همه یخچال‌ها‌فن کندانسور ندارند ولی اغلب یخچال های جدید بدون برفک دارای فن کندانسور هستند که وظیفه دارد کویل های کندانسور را خنک کند. این فن پشت یک پنل دسترسی در پشت یخچال شما قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شهروندان چین جزو نخستین کسانی هستند که به پردازنده‌ی گرافیکی رده‌بالای کلاس لپ تاپ Intel Arc Alchemist دسترسی پیدا می‌کنند. براساس گزارش ویدئوکاردز، شرکت Machenike لپ تاپ گیمینگ Discovery Edition 2022 را که از پردازنده‌ی مرکزی سری Intel Alder Lake و پردازنده‌ی گرافیکی Arc Alchemist استفاده می‌کند برای فروش دردسترس قرار داده است.

نمای پشت لپ تاپ Discovery Edition 2022

لپ تاپ Discovery Edition 2022 صفحه‌نمایش ۱۶ اینچ با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز دارد. این محصول به پردازنده‌ی ۱۴ هسته‌ای Intel Core i7-12700H و پردازنده‌ی گرافیکی Arc A730M مجهز است. Discovery Edition 2022 اولین لپ تاپ مجهز به تراشه‌ی ACM-G10 است که دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. عرضه‌ی این لپ تاپ اتفاق بسیار مهمی محسوب می‌شود چون نشان می‌دهد اینتل رسماً وارد بازار تراشه‌های گرافیکی رده‌بالا شده است.

نمای جلو لپ تاپ Discovery Edition 2022 در حالت باز

گرافیک Intel Arc A730M مجهز به ۲۴ هسته‌ی Xe (معادل ۳٬۰۷۲ هسته‌ی FP32) است و از حافظه‌ی ۱۲ گیگابایتی GDDR6 با باس ۱۹۲ بیت استفاده می‌کند. A730M نسخه‌ی ضعیف‌تر A770M محسوب می‌شود. A770M مجهز به ۱٬۰۲۴ هسته‌ی FP32 بیشتر است، باس ۲۵۶ بیت دارد و به‌جای حافظه‌ی ۱۴ گیگابیت‌برثانیه‌ای از حافظه‌ی ۱۶ گیگابیت‌برثانیه‌ای استفاده می‌کند.

مشخصات و ویژگی های لپ تاپ Discovery Edition 2022

لپ تاپ جدید Machenike با قیمت ۸٬۵۹۹ یوان (۱٬۲۷۴ دلار) برای پیش‌خرید دردسترس قرار گرفته است. فعلاً مشخص نیست این لپ تاپ در چه تاریخی به دست مشتریان می‌رسد.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از آنکه توییتر مدعی شد کمتر از پنج درصد کل کاربران فعال روزانه را حساب‌های اسپم و جعلی تشکیل می‌دهند، ایلان ماسک که شاید مالک آینده‌ی توییتر باشد اعلام کرد تا زمان بررسی بیشتر و دسترسی به مدارک واقعی برای اثبات تعداد حساب‌های اسپم روند تصاحب را تعلیق می‌کند.

ایلان ماسک می‌گوید احتمالاً تعداد حساب‌های اسپم بسیار بیشتر از ۲۰ درصد کل حساب‌ها باشد و اگر مدیرعامل توییتر مدارکی برای اثبات ادعایش ارائه ندهد خبری از منعقد شدن قرارداد نخواهد بود. قراردادی که ایلان ماسک و اعضای هیئت‌مدیره‌ی توییتر بر سر آن به توافق رسیده‌اند بندی دارد که به موجب آن، عقب‌نشینی از قرارداد با پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری همراه می‌شود.

با وجود حواشی اخیر، توییتر همچنان به بسته شدن قرارداد با ایلان ماسک مشتاق است. به‌نظر می‌رسد این شبکه‌ی اجتماعی آماده است تا ایلان ماسک را «مجبور» به منعقد کردن قرارداد کند. براساس گزارش Gizmodo به‌نقل از CNN Business اعضای هیئت‌مدیره‌ی توییتر بیانیه‌ای عمومی صادر کرده‌اند تا روی شرایط قرارداد تأکید کنند.

در بیانیه‌ی توییتر آمده است: «اعضای هیئت‌مدیره و آقای ماسک به توافق رسیدند تا قراردادی به ارزش ۵۴٫۲۰ دلار به ازای هر سهم امضاء کنند. ما معتقدیم این توافق‌نامه به نفع همه‌ی سهام‌داران است. ما قصد داریم معامله را ببندیم و قرارداد را تنفیذ کنیم.»

به گفته‌ی کارشناسان CNN Business استفاده از عبارت «تنفیذ قرارداد» در بیانیه‌ی جدید احتمالاً به این معنی است که توییتر قصد دارد از ایلان ماسک شکایت و او را به پیشبرد روند تصاحب مجبور کند. در صورتی که ایلان ماسک تصمیم‌ به عقب‌نشینی از قرارداد بگیرد ملزم‌ به پرداخت غرامت یک میلیارد دلاری خواهد بود. مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اکنون ۲۱۹ میلیارد دلار سرمایه دراختیار دارد.

درحال‌حاضر توییتر ترجیح داده است به درخواست رسانه‌ها برای شفاف‌سازی در این زمینه پاسخ ندهد.

روز گذشته در پی انتشار توییت ایلان ماسک مبنی‌بر عدم پیشبرد روند تصاحب تا زمان ارائه‌ی مدرک، توییتر پرونده‌ی جدیدی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ثبت کرد تا بگوید سهام‌دارانش از فروش این شرکت به ایلان ماسک تحت شرایط توافق‌شده رضایت دارند. توییتر همچنین گفت که مصمم است قرارداد را در سریع‌ترین زمان ممکن منعقد کند.

بیانیه‌ی اخیر توییتر جنجال بین این شبکه‌ی اجتماعی و ایلان ماسک را بیشتر از قبل می‌کند. ماسک که قبلاً بارها به‌صورت عمومی از علاقه و برنامه‌های خود برای توییتر سخن گفته بود، اکنون جواب مدیرعامل این شرکت را با بی‌احترامی می‌دهد.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به طور خلاصه، VoIP یا Voice Over IP، تکنولوژی انتقال صدا روی بستر شبکه است که امکان برقراری تماس های تلفنی را روی بستر شبکه IP فراهم می آورد.

تا ۳۰ سنه پیش کلمه ای به اسم اینترنت وجود نداشت و بستگی محاوره ای فقط از طریق شبکه عمومی تلفن (PSTN) شدنی بود. همچنین ارسال داده به گزیده تر در فواصل بعید خرج ی بسیاری به دنبال داشت؛ اما در طی چند سال گذشته شاهد voip چیست پدیده هایی جذاب بوده‌ایم؛ گسترش رایانه‌ های شخصی، فناوری‌ های جدید ارتباطی همچون تلفن های سلولی و سرانجام شبکه مفصل اینترنت.

نسل جدید ارتباطات از راه چت و پست الکترونیکی پایدار شد و بازرگانی در سایه ی وب تولدی دوباره یافت. حال ما شاهد انقلابی واقعی در دانشمند ارتباطات هستیم. کسان با به کارگیری کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه و اینترنت به امور کاری خویش می پردازند و یا بیشتر اوقات فراغت خود را در این دنیای بی کران سپری می‌کنند. تبادل اطلاعات (تصویر، صدا و مستندات) را به راحتی اتمام می‌ دهند و با به کارگیری نرم افزارهای کاربردی از طریق اینترنت به گفتگو با یکدیگر می‌پردازند. همگی این مسایل، امروزه در سایه یک تکنولوژی اتمام می شود که گسترش روز افزونش تمامی ارتباطات را تحت الشعاع پیمان داده و آن فناوری VoIP است.

ویپ VoIP چیست و چگونه شغل می‌کند؟
صوت یا صدای انسان سیگنالی آنالوگ است. فلذا در مبدأ از یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، کاربرد می شود. با پروا به اینکه صوت می‌ بایست جهت انتقال از طریق شبکه IP به بسته‌ هایی از جنس داده تبدیل شوند، دیجیتال شدن سیگنال صوت باید سپریدن پذیرد. همانطور که در شکل زیر نگریستن می کنید در طی مراحل تبدیل آنالوگ به دیجیتال، کدک‌ ها نقش مهمی ایفا می‌کنند که برای آگاهی از شیوه کارکرد کدک‌ ها و گونه ها آنها می توانید به لینک پایین مراجعه کنید. جزییات را در شکل زیر می توانید تماشا نمایید.

محاسبه پهنای باند لازم برای مکالمات VoIP
کدک در ویپ VoIP

در طرف مقابل بعد از دریافت، عمل عکس سپریدن خواهد پذیرفت. سیگنال دیجیتال که از طریق شبکه IP انتقال یافته، در مقصد و بدست یک تبدیل کننده از حالت سیگنال دیجیتال به آنالوگ تبدیل می شود.

دیکد کردن در ویپ VoIP

سیگنال دیجیتال زیاد ساده‌تر مهارشدنی است. فشرده سازی، مسیریابی، تبدیل آن به فرمتی پسندیده و تغییر ناپذیر در برابر نویز از مواردی است که مهار آن ها در حالت دیجیتال ساده تر انجام می پذیرد.

روند انتقال دیتا در VoIP

روند انتقال دیتا در شبکه ویپ

ارزان بودن به کارگیری شبکه ی دیتا جهت انتقال صوت، کاربرد بهینه از پهنای باند، توانایی ارسال با نرخ بیت های مختلف، امکان برگزیدن کیفیت مکالمه و در نتیجه تعیین میزان خرج از طرف کاربر و اضافه نمودن سرویس های جدید از مزایای این تکنولوژی می باشند. این فناوری همراه با مزایای بسیاری که ارائه می دهد، با توجه به ماهیت شبکه های IP، ریسک های امنیتی نیز به دنبال دارد و به کارگیری آن نباید بدون در نظر اخذ ملاحظات امنیتی انجام شود. در پیوستگی به شرح مزایای این فناوری پرکاربرد می پردازیم.

مزایای ویپ (VoIP)
از نقطه نظرهای متفاوتی می نا به بررسی مزایای این تکنولوژی پرداخت که بالطبع تفریق خرج های جاری، از دسته جذاب ترین ویژگی های این فناوری است که بعضی از دلایل این فرمایش عبارتند از:

۱. بی نیازی از سیم کشی مجزا

این فناوری از بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی بهره‌گیری می کند که خرج ی کابل کشی مجزا را از میانی می برد. هم چنین در صورت جابجایی محل کاربر، دیگر زحمت سیم کشی به فضا جدید وجود نخواهد داشت.

۲. کنفرانس‌های صوتی و تصویری

سازمان هایی که برای سپریدن امور خود از برقراری کنفرانس ها در بستر VoIP بهره‌گیری می‌ نمایند، از هزینه های برقراری ارتباطات تلفنی با توجه به مسافت های کاربران (حتی در ابعاد بین المللی) ممانعت می کنند.

۳. یکی کردن دستگاه تلفن با رایانه شخصی

همان طور که می دانید امروزه به کارگیری نرم افزارهای تلفنی (SoftPhone) در سازمان‌ها و حتی سیستم های خانگی به چهره روزافزون در حال گسترش می باشد. استفاده از این نرم افزارها جایگزینی برای IP-Phone به شمار میرود که فقط احتیاج به Handset دارد. لذا بدین چهره می توانید از خرج های موجود بکاهید.

۴. تماس کاربران بیرون از سازمان به صورت رایگان به هر نقطه از دنیا

کاربران این سیستم از راه اینترنت توانا به تماس با سازمان باره نظر خویش می‌باشند. این ویژگی برای کارکنانی که خارج از پیرامون دفتر هستند، علاوه بر کسر هزینه ها مایه تسهیل تماس های تلفنی نیز می شود.

۵. اشاعه آسان

گسترش و اضافه کردن کاربر در این سیستم ها به سادگی سپریدن پذیر است و برخلاف سیستم های اسبق نیاز به سیم کشی مجدد برای هر کاربر وجود ندارد.

۶. مدیریت متمرکز و آسان

مراکز تلفن مبتنی بر VoIP محیطی را تحت شبکه در اختیار کاربر قرار می دهند که از طریق آن می‌تواند تنظیمات را تغییر داده، کاربر اضافه کرده و یا گزارش گیری نماید. همچنین از دیگر برتری های ویپ می نا به موارد ذیل اشاره کرد:

ترکیب کارکردهای صدا و دیتا
کاهش هزینه های مربوط به حمایت و نگه داری به انگیزه یکی کردن شبکه داده و شبکه تلفنی
امکان ترکیب کردن محصولات تولید کنندگان گوناگون (بدلیل استفاده از استاندارها جهانی و عدم برگزیدن به روش‌های پیاده سازی)
پویایی و ترقی روز افزون شبکه های ویپ
قابليت برنامه نويسی راحت تر و گسترش و برآیند اینکه یکپارچگی با سیستم های مختلف
پشتیبانی از كليه امكانات مخابراتی كنونی و حتی ارايه خدمات جديد، با هزينه‌ی بسيار پايين و سهولت اجرايی بالا
امکانات ویپ (VoIP)
برخی امکانات این سیستم جدید به شرح زیر می‌باشد:

۱. امکان ارائه عدد تلفن های داخلی به تعداد بالا

با پروا به گنجایش سیستم تلفنی که تاسیس شده است، می توانید شمار گوناگون درونی ها را داشته باشید.

۲. امکان دریافت پیام صوتی (Voicemail)

با استفاده از این سرویس، در صورت عدم امکان پاسخگویی کاربر، می تاب برای او پیام گذاشت. کاربر در زمان دلخواه توانا به شنیدن این پیام بوده و امکان ارسال پیام به ایمیل وی نیز امکان پذیر خواهد بود.

۳. ضبط مکالمات

این امکان وجود دارد که تمامی مکالماتی که در بستر ویپ در سیستم شما صورت می‌گیرد، ضبط شده و در سیستم شما اندوخته گردند.

۴. تلفن های نرم افزاری (SoftPhone)

با نصب تلفن‌های نرم افزاری امکان دسترسی به داخلی‌های کاربران از طریق کامپیوتر فراهم می‌باشد. با استفاده از این خاصیت کاربرانی که بیرون از محیط سازمان هستند، امکان بستگی با سازمان را کماکان خواهند داشت. در ضمن این امکان هستی دارد که از لپ تاپ یا موبایل به عنوان وسیله ارتباطی بهره‌گیری کرد.

۵. فکس یا Fax to Email

با به کارگیری این ویژگی، قابلیت ارسال فکس های واصله به ایمیل وجود خواهد داشت. بدین صورت خدمت بزرگی به پیرامون زیست و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد شد. از سوی دیگر ذخیره شدن اسنادی از این قبیل در ایمیل، دسترس پذیری آن ها را بالا می برد.

۶. VoiceMail to Fax

همانطور که قبلا نیز اشاره شده، این امکان نیز یکی سایر از قابلیت هایی است که تکنولوژی VoIP در پسندیدن می گذارد که البته ملزم به هستی امکانات شبکه ای جهت فرستادن پیام های صوتی به ایمیل می باشد.

۷. Interactive Voice Response

این ویژگی (IVR) با تماس کاربران منوی صوتی را فراهم می کند لغایت برای اتصال به تقسیم باره عقیده عدد همان تقسیم را بر پایه پیامی که پخش می شود وارد کند. برای نمونه در هنگام تماس با سازمانی که حائز تقسیم هایی از قبیل فروش، پشتیبانی، مالی و... است، ابتدا پیامی برای بیننده پخش می شود که برای وابستگی با هر بخش شماره ای اعلام می‌شود. سپس کاربر با برگزیدن شماره‌ها به دسته مورد نظرش هدایت می شود.

۸. صف انتظار

با به کارگیری این ویژگی، در صورت اشغال بودن خط شما، تماس های مخاطبان شما از دست نرفته بلکه در صف قرار دیتا می شوند لغایت به هنگام آزاد شدن شماره شما، تماس برپا شود.

۹. تنظیم ساعات اداری

این خاصیت هم گرد از موارد کاربردی در پیاده سازی سیستم های تلفنی سازمان ها به آمار میرود که در سیستم های بر پایه VoIP به راحتی قابل انجام خواهد بود.

۱۰. گزارش گیری

این امکان وجود دارد که تمام تماس های کاربران به چهره گزارش در این سیستم ذخیره شود که در بازرسی بر تماس ها و ارائه گزارش هایی که بیانگر روش پاسخگویی و تعداد تماس هاست، مفید می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیائومی چند روز دیگر و در تاریخ ۱۲ شهریور از گوشی ردمی ۱۰ پرایم در کشور هند رونمایی می‌کند. حالا این کمپانی از تجهیز این محصولش به تراشه هلیو G88 خبر داده است.

 

شیائومی چند وقت پیش از گوشی ردمی ۱۰ با تراشه هلیو G88 برای بازار جهانی رونمایی کرد و حالا می‌خواهد در نسخه پرایم هم از همین چیپ استفاده کند. البته شاید در آینده شاهد رونمایی از نسخه مخصوص هند ردمی ۱۰ با تراشه متفاوتی هم باشیم.

ردمی ۱۰ پرایم احتمالا به اولین گوشی بازار هند با تراشه هلیو G88 تبدیل می‌شود. مدیاتک اواخر تیر ماه از این پردازنده به همراه هلیو G96 رونمایی کرد و همانطور که می‌توان حدس زد، هلیو G88 قدرت پایین‌تری نسبت به برادرش دارد.

 
 

هلیو G88 به دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55‌ به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 مجهز شده است. این تراشه از نمایشگر با رزولوشن بالاتر از فول اچ‌دی، رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

 

انتظار می‌رود ردمی ۱۰ پرایم مانند نسخه جهانی‌اش به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. علاوه بر این، احتمالا با طراحی یکسان با ردمی ۱۰ مواجه می‌شویم که در این صورت باید منتظر استفاده از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز باشیم.

از سایر مشخصات احتمالی ردمی ۱۰ پرایم می‌توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳، رم ۴ و ۶ گیگابایتی و همچنین عرضه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که البته امکان افزایش آن‌ها با کارت حافظه داخلی وجود دارد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار روانه بازار شود.

برای آشنایی کامل با گوشی جدید شیائومی تنها باید چند روز دیگر منتظر بمانیم.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

CMD مخفف عبارت Command prompt و به معنی (خط فرمان) میباشد، Command prompt یا خط فرمان سیستم عامل، یک رابط کاربری متنی میباشد. این رابط کاربری متنی در مقابل رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) قرار می‌گیرد.
در رابط دستورات cmd کاربری گرافیگی با استفاده از ظاهری کاربرپسند میتوان در سیستم عامل کارهای متفاوتی را انجام داد. به طور مثال در ویندوز برای باز کردن فایلی روی آن دابل کلیک میکنیم، اما در محیط CMD بدون استفاده از رابط کاربری گرافیکی و تنها با تایپ دستورات در محیط CMD میتوانیم کارهای مد نظر (به عنوان مثال باز کردن یا حذف کردن فایلی خاص) را انجام داد.
هر دستور در خط فرمان سیستم عامل کاربرد خاصی دارد. با تایپ دستورات در محیط Command prompt امکان اجرای دستورات در ویندوز نیز وجود خواهد داشت. این دستورات معمولا دارای پارامترهایی نیز میباشند که در ادامه برخی از پرکاربردترین آنها توضیح داده خواهد شد.

دستور ping –t: با استفاده از پارامتر t در دستور Ping میتوان تعیین کرد دستور Ping ادامه داشته باشد تا زمانیکه توسط کاربر Interrupt شود. در حالت عادی 4 Request یا درخواست ارسال میشود ولی در این مورد به صورت بی نهایت تا زمانی که کاربر دستور را متوقف نکرده این درخواست ها ادامه خواهد داشت.

نکته: برای پایان دادن به کار این دستور کلیدهای Ctrl+C را بفشارید.
دستور ping –a: چنانچه در دستور Ping به جای اسم دامنه، آدرس IP وارد شود، با استفاده از این دستور، نام متناظر با IP مربوطه بدست خواهد آمد. در هاستینگ اشتراکی سندیت ندارد تنها در صورت اختصاصی بودن IP، البته رو هی کدوم کار نکرد 

روش های دسترسی به محیط Command prompt :
در ویندوز 10 بر روی دکمه Start کلیک نموده و وارد قسمت All app شوید سپس پوشه Windows system را یافته و آن را باز نمایید و سپس روی Command prompt کلیک نمایید.
در روش دیگر میتوانید بر روی دکمه Start ویندوز کلیک نمایید و در قسمت Search عبارت Command Prompt و یا CMD را تایپ کرده و پس از پیدا شدن، روی آن کلیک نمایید.
همچنین میتوانید کلیدهای Win و R را بفشارید تا برنامه Run باز شده و سپس عبارت CMD را در آن نوشته و Ok نمایید تا Command prompt برای شما باز شود.
در روش دیگر میتوانید کلیدهای Win و X را بفشارید و پس روی Command prompt کلیک نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. خدمات دوربین مدار بسته در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است.

انواع دوربین های مدار بسته
دوربین مدار بسته دام (Dome)
دوربین دام به صورت گنبدی شکل می باشد و اکثرا روی سقف نصب می شود.

دوربین مدار بسته دام (Dome)

دوربین مدار بسته بولت (Bullet)
دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.

دوربین مدار بسته بولت (Bullet)

دوربین مدار بسته اسپید دام (velocity Dome)
دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود.

دوربین مدار بسته اسپید دام (velocity Dome)

اجزای دوربین مدار بسته
بدنه دوربین
لنز دوربین
لامپ مادون قرمز
حسگر نورسنج
سایه بان یا آفتابگیر
براکت
محفظه عبور کابل
محل اتصال پایه
اجزای دوربین مدار بسته

ساختار دوربین مدار بسته نسبت به مدل های دوربین متغییر می باشد.

انواع لنز دوربین‌های مدار بسته
لنز ثابت (repair)
دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند.

لنز متغییر (Varifocal)
دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد.

لنز موتوردار (Motorize)
دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند.

تفاوت دوربین آنالوگ و IP
کیفیت تصویر: دوربین های تحت شبکه یا IP به مراتب تصویر با کیفیت تری نسبت به دوربین های Analog ارائه می دهند.
پردازش تصویر: دوربین های IP با قابلیت هایی نظیر تشخیص پلاک ماشین، تشخیص چهره و غیره پردازش بهتری دارند.
توسعه: برای توسعه سیستم مدار بسته، دوربین های IP را به راحتی می توان به مدار اضافه کرد.
نصب و راه اندازی: دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های تحت شبکه نصب ساده تری دارند.
قیمت: دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های مدار بسته IP هزینه کمتری دارند.
تفاوت دوربین آنالوگ و IP

راه های انتقال تصویر دوربین های مدار بسته

با سیم (stressed out)
انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد.

بی سیم (wi-fi)
انتقال تصویر بی سیم، بر بستر امواج رادیویی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ملیندا گیتس پس از ملاقات بیل گیتس با «جفری اپستین» در سال ۲۰۱۳ به شوهر خود هشدار داده بود.

اپستین، دلال بزرگ جنسی که سال گذشته جسدش در زندان پیدا شد، رسوای عالم بود و از بیل کلینتون گرفته تا ترامپ، در وسط ماجرای سو استفاده وی از دختران نابالغ نامشان آمده است.

 

حالا نیز به نقل از افراد آگاه از ماجرا فاش شده است که ملیندا پس از بازدید از عمارت متعلق به اپستین، از دست شوهر خود و روابطش بسیار عصبانی شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11074692.html



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فیس بوک اعلام کرد که قصد دارد با اضافه کردن چند قابلیت جدید بخش لایو اینستاگرام را شبیه به کلاب هاوس کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از زمان در دسترس قرار گرفتن شبکه اجتماعی کلاب هاوس تاکنون، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر و حتی پیام رسان تلگرام قابلیتی برای رقابت با این شبکه اجتماعی عرضه کرده‌اند تا از کوچ کردن کاربرانشان به این شبکه اجتماعی جلوگیری کنند. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت فیس بوک قصد دارد در جدیدترین اقدام خود کاری کند که اینستاگرام نیز تا حدودی شبیه به کلاب هاوس شود. شرکت فیس بوک در این باره اعلام کرد که ویژگی جدیدی را به بخش لایو شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه خواهد کرد که به کاربران امکان بی صدا کردن و خاموش کردن میکروفن و دوربین آن‌ها در هنگام یک ویدئوی لایو را می‌دهد.

لایو اینستاگرام،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پاسخ به اتاق سرور چیست اتاق سرور اتاقی است که به منظور حفظ و نگهداری سرورها، روترها، سوییچ ها و سایر تجهیزات مرتبط ساخته می شود. این اتاق می تواند به صورت تنها یا بخشی از یک دیتا سنتر باشد و در شکل های متنوع ایجاد شود. درباره اتاق سرور میتوان گفت اتاقی است که شرایط محیطی و عملکردی را برای سرورها و تجهیزات مرتبط فراهم می سازد.

https://avashnet.com/standard-server-rooms/

اتاق سرور چیست
وظیفه اتاق سرور چیست ؟
در هر سازمانی وظیفه سرویس دهی به کارکنان بر عهده سرور ها است. در مرکز داده تجهیزات مختلفی نصب می شود ولی به اتاق سرور معروف است. چون در نهایت تمامی آنها برای کار کرد مطمئن و صحیح سرور ها و ارتباط با آنها نصب می شوند. وظیفه این مکان حفظ شرایط مناسب برای سلامت سرور ها و تجهیزات مرتبط با آن و تضمین عملکرد آن ها است. عدم کارکرد صحیح هر قسمتی از این اتاق کل کار سازمان را مختل کرده و یا سبب آسیب به اطلاعات می شود.

یکی دیگر از کاربرد های مرکز داده سرویس دهی به افراد بیرون از سازمان می باشد. برخی از مجموعه ها مانند بانک ها، شرکت های تلفن همراه، شرکت های بیمه، سازمان های دولتی، فروشگاه های اینترنتی و بسیاری دیگر در حال ارایه سرویس به بیرون از مجموعه می باشند. این خدمات در انواع مختلفی مانند وب یا اپلیکیشن های موبایلی می تواند باشد.

اهمیت اتاق سرور
اهمیت اتاق سروربرای درک بهتر آنکه اتاق سرور چیست باید بدانیم اهمیت اتاق سرور چقدر است. تمامی اطلاعات یک شرکت در سرور های آن می باشد. این اطلاعات همچنین برای ایمنی بیشتر در ذخیره ساز ها نگهداری می شود. این اطلاعات حاوی دیتای مربوط با چندین سال می باشد. ممکن است اطلاعات بانکی و مالی باشد. ضرر از بین رفتن اطلاعات مالی را براحتی می توانیم درک کنیم. ممکن است اسناد الکترونیکی مربوط به سازمان در این اتاق باشد. سوابق اطلاعاتی مربوط سالیان دراز. موارد بسیاری دیگری را می توان مثال زد که همگی حائز اهمیت بالایی می باشند.

اهمیت
شرکت هایی که در حال ارایه سرویس به بیرون می باشند در صورت قطع سرویس با ضرر هنگفت مالی مواجه می شوند. در نظر بگیرید تاکسی اینترنتی یا تلفن همراه قطع شود. کنتور ضرر برای این مجموعه ها ثانیه ای می افتد.

امروزه تمامی امور یک سازمان به کامپیوتر ها ختم می شود. قطع خدمات درون سازمانی مانند نرم افزار های حسابداری و اتوماسیون و و غیره منجر به قطع کار سازمان می شود. حال ضرر بیکار شدن نیروهای یک مجموعه را در نظر بگیرید. حتما به مراکزی رجوع کرده اند که کار شما را انجام دهند و گفته اند شبکه قطع شده است. حجم ازدحام ارباب رجوع و گله و شکایت را به این بخش اضافه کنید.

پس از هر طرف که به این اتاق نگاه کنیم جز اهمیت چیزی نمی بینیم. جواب یکی از سوالات اتاق سرور چیست این است که اتاقی با درجه اهمیت بسیار بالا.

اجزا اتاق سرور چیست
برای درک فیزیکی سوال اتاق سرور چیست بخش های مختلف آن را بررسی می کنیم.

بخش ساختمانی
این بخش شامل ساختمان و ابنیه اتاق می باشد. دیوار اتاق سرور، کف کاذب اتاق سرور، سقف کاذب اتاق سرور، درب اتاق سرور و چاه ارت در این بخش قرار می گیرند. این ساختمان یا اتاق دارای ایمنی مناسبی بوده و در برابر حوادث غیر مترقبه مقاوم است.

برق اتاق سرور
تامین برق مورد نیاز مرکز داده در این قسمت است. بخش برق شامل تجهیزات برقی و کابل های مربوطه است. برای این قسمت میتوان از اتاق برق استفاده کرد. تابلو برق توزیع اتاق سرور، کابل های برق، سیستم ارتینگ و باندینگ اتاق سرور، برق اضطراری یا ژنراتور، منبع برق بدون وقفه یا UPS در این بخش قرار دارند. به منظور ایمنی بیشتر بهتر است این تجهیزات خارج از اتاق سرور و در اتاق برق مستقر شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تاسیسات اتاق سرور به منظور حفظ سلامت اتاق و کارآیی بهتر آن نصب می شوند. این قسمت شامل سیستم سرمایش اتاق سرور و سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور می شود. قسمت دیگر تاسیسات شامل ادوات کنترلی و نظارت مانند سیستم کنترل تردد اتاق سرور و دوربین های مدار بسته است. در تاسیسات این مکان قسمتی از تاسیسات مانند کمپرسور و کپسول اطفاء حریق خارج از اتاق و قسمتی مانند پنل دمنده هوا یا سنسور های دود داخل اتاق نصب می شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تجهیزات اتاق سرور
در این قسمت ما سرور ها و تجهیزات مرتبط را داریم

رک اتاق سرور: کلیه تجهیزات اتاق سرور به منظور جلوگیری از آسیب دیدن و نظم بیشتر در رک بسته می شوند. رک ها در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. بیشترین مدل رک مورد استفاده در این اتاق forty two یونیت عمق a hundred می باشد.
سرور: دستگاه اصلی مرکز داده می باشد. کلیه خدمات از طریق سرور ها ارایه می شود. کلیه تجهیزات دیگر در جهت حفظ شرایط محیطی این سرور ها و ایجاد ارتباطات برای آن ها است.
روتر: این دستگاه وظیفه مسیر دهی و ایجاد ارتباط بین سرور های داخل اتاق و محیط بیرون را فراهم می سازد.
سوییچ شبکه: وظیفه سوئیچ شبکه برقراری ارتباط داخلی بین سرور ها و همچنین بین سرور و سایر تجهیزات مانند روتر و فایروال را بر عهده دارند.
فایروال: نفوذ به مرکز داده و سرقت اطلاعات و یا خرابکاری امری است که در خصوص مراکز داده بسیار اتاق می افند. فایروال جهت جلوگیری از این امر در اتاق سرور نصب و تنظیم می گردد.
دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات: هر چقدر هم در حفظ شرایط محیطی کوشا باشیم باز هم امکان خرابی سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد. به همین منظور با کمک تجهیزات ذخیره ساز از اطلاعات پشتیبان گیری انجام می شود. در صورت از بین رفتن اطلاعات با کمک این تجهیزات اطلاعات بازیابی می شوند.
نصب تجهیزات با نظم و زیبایی انجام می شود تا دسترسی و کنترل آن ها راحت باشد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل با آزمایش خرید مستقیم از ویدئوهای یوتیوب، به دنبال ایجاد این امکان برای کاربران این شبکه اجتماعی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یوتیوب در حال آزمایش روشی ساده برای خرید مواردی است که در کانال‌های موردعلاقه شما مورد استفاده قرار گرفته یا ذکر شده‌اند. بر مبنای این قابلیت، تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خاصی را در ویدئو‌های خود قرار دهند. اگر روی نماد کیف خرید در پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید یا ضربه بزنید، یوتیوب لیستی از موارد برجسته را نمایش می‌دهد.

 

به این ترتیب شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن محصولات را بررسی کنید، فیلم‌های مرتبط را تماشا کرده و موارد را بخرید. فقط کاربران آمریکایی که از طریق Android، iOS و وب به یوتیوب دسترسی دارند نماد کیف خرید را مشاهده خواهند کرد.

 

طی دو سال گذشته سازندگان توانسته‌اند کالا‌های خود را از طریق مرکز خرید در کانال خود بفروشند و به نظر می‌رسد این آزمایش جدید راهی دیگر برای درآمدزایی در یوتیوب باشد.

 

مدت‌هاست که گزارش می‌شود یوتیوب در حال جستجو برای یک ویژگی در این راستاست. تعدادی از سیستم عامل‌ها از ویژگی‌های خرید دیگری از جمله اینستاگرام و واتساپ استفاده می‌کنند، بنابراین خیلی تعجب آور نیست که گوگل در یوتیوب نیز همین کار را انجام دهد. این ایده می‌تواند از استقبال کاربران از تبلیغات گوگل در یوتیوب از سال ۲۰۱۵ نشئت گرفته باشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78817.html



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل از قابلیتی جدید برای مشاهده میزان دما در شهرها و جنگل‌ها پرده برداری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گوگل امروز از ابزاری رونمایی کرد که می تواند با طرح ریزی مکان هایی که بیشتر به درخت نیاز دارند، به شهرها در خنک نگه داشتن ساکنان کمک کند. معمولاً شهرها از محیط اطرافشان گرم تر هستند، چرا که ساختمان ها و آسفالت جاده‌ها گرما را در خود حبس می کنند. یکی از راه‌های آسان پایین آوردن دمای مناطق شهری کاشت درختان بیشتر در محله‌ها با درختان نامتراکم است.

 

Tree Canopy Lab گوگل از تصاویر هوایی و گوگل AL برای بررسی مکان هر درخت موجود در کشور استفاده می‌کند. این برنامه اطلاعات را به علاوه داده های اضافی در مورد محل هایی که تراکم جمعیت بیشتر دارد و در معرض خطر دمای بالاتر است، روی یک نقشه تعاملی پیاده می‌کند. امید بر آن است که کاشت درختان در این مناطق به شهرها کمک کند تا با جهان در حال گرم شدن سازش یابند و هنگام آمدن موج هوای گرم از جان مردم محافظت کنند.

 

گوگل ابتدا طرح Tree Canopy Lab را در لس آنجلس آزمایش کرد. به گفته این شرکت، داده ها درمورد صدها شهر دیگر در حال پیشرفت است. مهندسان شهرسازی که می خواهند از این ابزار در آینده استفاده کنند می توانند از طریق فرمی که گوگل همراه با یک اعلامیه پست کرد، با این شرکت ارتباط برقرار کنند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,خنک نگه داشتن شهرها با ابزار جدید گوگل

 

تاثیر ابزار جدید گوگل در برآورد تعداد درختان یک منطقه

راشل مالاریچ، اولین جنگلبان شهر لس آنجلس می‌گوید: «ما قادر خواهیم بود تا برای برطرف کردن آن گرمای شهری تمام توجه خود را معطوف به جایی کنیم که بهترین سرمایه گذاری استراتژیک در آن وجود دارد».

 منبع: beytoote.com/computer/technews/banews78843.html



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهترین طراح سایت در کرج : کار را به کارشناس بسپارید، اگر به دنبال راه اندازی تارنما هستید، کارآزمودگان حرفه ای آریا کیان همواره در کنار شما هستند. جهت مشاوره مجانی با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت در کرج
طراحی سایت در کرج

 

با رشد و پیشرفت تند در دنیای مجازی و اینترنت، خیلی از کسب و کارها به سمت سرمایه گذاری اینترنتی روی آورده اند. این پیشه عملا احتیاج به بستر مناسب که همان سایت می باشد را دارد. کمپانی آریا کیان در گویه طراحی سایت در کرج تکاپو می نماید.

 

قیمت طراحی سایت در کرج :
هزینه تاسیس تارنما بستگی به امکاناتی دارد که احتیاج هست سایت شما داشته باشد. بعد نخستین قدم این است که نیازها و خواسته های شما از سایت مشخص شود تا بتوان برآورد هزینه کرد. برای تعیین خرج کافیست با آریا کیان تماس بگیرید. 02634320755
لینک تماس با ما

 

اگر منظور دارید سایت بسازید و یا ساختار آن را تغییر دهید و بروز نمایید با ما همراه شوید، لغایت در لینک های برتر پیمان گیرید.

حتی اگر در فکر کسب و کاری هستید با مشاوران مجموعه ما کسب و کارتان را آنالیز کنید و یک طرح جامع برای کسب و کارتان پایه ریزی نمایید و در پایان یک سایت با کیفیت و با سئو بالا برای خودتان داشته باشید.

طراحی سایت حرفه ای در کرج
دنیای تکنولوژی، امروزه کاربران را به سمتی می کشاند که برای گرفتن و خرید هر چیزی به اینترنت روی بیاورند.

اگر کسب و کار شما در این رسانه عظیم ثبت نشده باشد، جایگاهی برای ابقاء در حوزه نت نخواهید داشت.

طراحی سایت برای سوداگری فرایند آغاز به گستره بازرگانی الکترونیک رابرایتان فراهم می نماید؛ اما فقط اقدام به طراحی سایت کافی نیست، باید سایت خویش را به شرکتی بسپارید که بهره وری سایت شما را بالا ببرد.

دست یابی به بهره وری بالا و فروش اغلب قطعا توان می خواهد، زیرا در زمینه کسب و کارتان قطعا شما نخستین اقدام کننده به داشتن سایت نمی باشید.

به همین دلیل برای ماندن و پیشرفت در این پهنه باید با نیرو قبل بروید و خود را به صفحات اول برسانید لغایت دیده شوید و پایدار بمانید.

بهترین طراح سایت کرج

طراحی سایت ارزان در کرج
در گستره نت و تارنما قطعا بزرگ و کوچک بودن کسب و کار شما ملاک نمی باشد، بلکه کیفیت و روند بهینه سازی سایت می باشد که شما را ماندگار و مطرح می نماید و باعث پررنگ و درخشان تر شدن کسب و کار شما می گردد.
ازدیگر خاصیت های داشتن سایت، رسیدن به میزان درآمد بالا بدون داشتن هزینه های گزاف می باشد؛ که یومیه چند ساعت وقت شما را بیشتر نخواهد گرفت.

شرکت طراحی سایت در کرج : شرکت آریا کیان با مبلغ های زیاد منصفانه بهترین کیفیت را در خدمات طراحی سایت و سئو برای شما عزیزان فراهم می آورد.
طراحی وب سایت کرج : بس است با عدد ما تماس بگیرید الی مشاوران ما بصورت رایگان شما را راهبری کنند.

طراحی سایت تند در کرج
هر معاش که شما کسب و کارتان را دیرتر وارد بهترین شرکت طراحی سایت در کرج دامنه اینترنت و وب نمایید، از رقبای زیاد زیادی عقب خواهید ماند. پس بهتر است که از همین حالا دست به پیشه شوید و در ساحل رقبای خویش به سرعت رشد خویش بیاندیشید. کمپانی آریا کیان شما را در این مسیر به رشد خوب و پر بازده ای در سریعترین زمان خواهند رساند.

طراحی قالب سایت در کرج
نمای سایت یکتا از خاصیت های مهم دلخواه مشتریان می باشد، که به انگیزه جذب و یا دفع مشتری باید به آن بسیار توجه نمود. طراحان حرفه ای این مجموعه، بر اساس سلیقه و سخیف کاری مشتری قالب های بسیار زیبا و هنری و همچنین کاربر پسند با رعایت اصول سایت سازی را طراحی خواهند کرد.

طراحی سایت با امنیت بالا در کرج
دغدغه بسیاری از کاربران، امنیت بالای سایتشان می باشد که همنشین دارند بدون مزاحمت و خللی در کارشان ، شغل خویش را اتمام دهند. کمپانی آریا کیان همواره تلاش خواهد کرد در این مسیر به اتفاق شما باشد و مشکلی برای سایت شما بوجود نیاید.

 

طراحی سایت ریسپانسیو
سایت های اینترنتی امروزه علاوه بر رایانه، روی تبلت و گوشی های به اتفاق با سایز های گوناگون صفحه نمایش مورد بازدید قرار می گیرد. فلذا طراحی ساختار سایت باید ریسپانسیو باشد، که کل مصرف کنندگان بتوانند آن را بدون سخت باره کاربرد قرار دهند.

 

طراحی سایت در کرج
پشتیبانی سایت اینترنتی در کرج
مسلما شما وقتی سایت را تحویل می گیرید کارتان تمام نمی شود، بلکه تازه وارد بازار بزرگ تجارت الکترونیکی می شوید و باید سعی کنید سایتتان را در رتبه های بالا نگه دارید. شرکت آریا کیان برای راحتی شما مشتریان عزیز ، پنل مدیریت را در برگزیدن شما پیمان می دهد، که برای محتوا گذاری بتوانید کاربرد کنید.

استفاده از این پنل برای شما کاربران عزیز در یک جلسه تعلیم داده می شود و کماکان روند حمایت نیز همواره برای شما آماده است، الی با مرکز حمایت کمپانی در ارتباط باشید و مشکلات و خواسته های خود را رفع نمایید.

طراحی سایت خویش را به ما بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلویزیون ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید، ارائه گارانتی معتبر و معرفی مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون ال جی، گوی سبقت را از سایر برندها ربوده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در بازار رقابت تولید تلویزیون‌های جدید با کیفیت بالا و وضوح تصویر، تلویزیون ال جی جزو برندهایی است که گوی سبقت را از سایر برندها ربوده و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در تولید تلویزیون، ارائه گارانتی معتبر و معرفی مراکز خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون‌های ال جی از دیگر خدمات این برند است.

مهندسین و تکنسین‌های مجرب و کارآزموده در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی همواره تلاش می‌کنند همگام با پیشرفت تکنولوژی در تلویزیون‌های ال جی بر دانش و مهارت خود بیفزایند تا بهترین خدمات را ارائه دهند.

اگر نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی خود پیدا کردید کافی است با نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز ال جی در شهر خودتان تماس بگیرید. تکنسین‌های مجرب در اسرع وقت آماده ارائه خدمات و تعمیر تلویزیون در منزل و محل کار شما می‌باشند. البته این توصیه مختص دارندگان تلویزیون با برند ال جی نیست! شما می‌توانید با سپردن تعمیرات هر تلویزیونی به دست افراد ناشی از چاله به چاه بیفتید و یک خرج حسابی روی دست خودتان بگذارید! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی یکی از برندهای معتبر در میان برندهای لوازم خانگی محسوب می‌شود و چنانچه قصد خرید تلویزیون داشته باشید، مسلماً یکی از پیشنهادهای پیش روی شما تلویزیون ال جی است. تکنولوژی بالا در تولید تلویزیون‌های ال جی و ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور و همکاری با مهندسین و تکنسین‌های مجرب در تعمیر تلویزیون‌های ال جی آن را به برندی پرطرفدار در بین افراد در سراسر جهان تبدیل کرده است. در این مقاله سعی داریم با مشکلات و معایبی که گاهی برای تلویزیون‌های ال جی پیش می‌آید آشنا شویم و دلیل تاکید مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی را بررسی کنیم.

مشکلات متداول تلویزیون ال جی

خرابی بک لایت تلویزیون ال جی

برای اینکه صفحه تلویزیون دیده شود نیازمند نور بک لایت است. در واقع بک لایت نور پشت صفحه ال ای دی است که با خراب شدن بک لایت تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می‌شود معمولاً صدا باقی می‌ماند و شما می‌توانید شبکه‌های تلویزیون را عوض کنید. برای اینکه اطمینان داشته باشید که سیاه شدن تصویر تلویزیون به علت خرابی بک لایت است با یک چراغ قوه نور را به صورت مورب به صفحه تلویزیون بتابانید، در صورتی که بتوانید هاله‌ای از تصویر را ببینید بک لایت تلویزیون شما خراب شده است و باید تعمیر و یا تعویض شود.

نیازی به حمل تلویزیون به تعمیرگاه نیست. تعمیر تلویزیون ال جی که بک لایت آن خراب شده در منزل امکان پذیر است. برای تعمیر بک لایت بهتر است که از بهترین نوع قطعه در بازار استفاده شود تا شما چندین سال از بابت سالم بودن تلویزیون خود اطمینان داشته باشید. نمایندگی ال جی سرویس تعمیرات خود را شش ماه به صورت کتبی ضمانت می‌کند. این گارانتی برای آسوده بودن خاطر شماست.

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

معمولاً این مشکل در تلویزیون‌های ال ای دی ال جی بیشتر پیش می‌آید. تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد، دلایل متفاوتی دارد، اولین دلیل خرابی بک لایت تلویزیون است. بک لایت مجموعه‌ای از لامپ‌های ال ای دی است که نور را برای نمایش تصویر ایجاد می‌کنند. بک لایت فقط در تلویزیون ال ای دی و ال سی دی وجود دارد. در تلویزیون‌های oled خود پیکسل روشن می‌شود و نیازی به نور زمینه ندارد.

خرابی برد تیکان نیز باعث می‌شود که تصویر تلویزیون قطع شود درحالی که صدا باقی مانده است. برد تیکان وسیله‌ای برای ارسال اطلاعات به صفحه نمایش تلویزیون است. در صورتی که برد تیکان خراب شود تصویر تلویزیون به صورت سرمه‌ای و یا سفید در می‌آید. تعمیر برد تیکان در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی انجام می‌شود.

خرابی برد پاور نیز باعث می‌شود که تصویر تلویزیون قطع شود. وظیفه برد پاور ولت‌رسانی به بک لایت و مین برد تلویزیون است. در صورتی که ولت بک لایت قطع شود تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. برد پاور یا منبع تغذیه نیز در بیشتر موارد قابل تعمیر است. سعی کنید برای حل مشکل با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرد نه تعمیرگاه‌های متفرقه تا مشکل تلویزیون شما چند برابر نشود.

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی از مشکلات شایع در تلویزیون‌های ال جی خاموش و روشن شدن متوالی تلویزیون است. معمولاً این خرابی در تلویزیون‌هایی که از عمر آنها ۵ الی ۶ سال می‌گذرد از برد پاور تلویزیون است. در اکثر مواقع مشکل برد پاور تلویزیون با تعویض قطعات فرسوده و سرویس آن حل می‌شود و نیازی به تعویض برد پاور نیست، اما در صورتی که خرابی برد زیاد باشد و یا قطعه مورد نیاز برای تعویض پیدا نشود بهتر است که برد تعویض شود. اگر نیاز به تعویض برد پیدا شد نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی این اطمینان را به شما می‌دهد که از قطعات اورجینال برای تلویزیون شما استفاده کند.

خرابی مین برد نیز باعث به وجود آمدن مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی می‌شود. به این صورت که اگر شما از کابل hdmi فرسوده استفاده کنید باعث خرابی این برد خواهد شد.

راه‌های پیشگیری از خرابی مین برد

برای اینکه مین برد تلویزیون ال جی آسیب نبیند سعی کنید هر ۲ سال کابل hdmi خود را تعویض کنید. به هیچ عنوان زمانی که تلویزیون روشن است کابل hdmi را به آن متصل نکنید. برای این کار اول تلویزیون را خاموش کنید بعد اتصالات را انجام دهید.

برای استفاده از فلش مموری حتماً آن را ویروس کشی کنید. یک از عواملی که باعث خرابی مین برد تلویزیون ال جی می‌شود استفاده از فلش مموری ویروسی است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4918400/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رشد و توسعه مشاغل به گونه‌ای است که اگر همراه با فناوری های به روز نباشد، برای شرکت مشکلاتی ایجاد می کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه سرعت تغییر به گونه‌ای است که مشاغل مدل‌های سنتی خود را رها کرده و حرفه‌ای تر اداره می‌شوند. در گذشته استفاده از دفاتر حسابداری و سوابق حسابداری امری عادی بوده است که محاسبات دستی احتمالاً مستعد خطا هستند. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن، امروزه بسیاری از این محاسبات فقط با یک دکمه انجام می‌شود. در حقیقت با استفاده از نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار پخش مویرگی، مستندسازی و محاسبه کلیه ملزومات حسابداری بسیار ساده‌تر از گذشته شده است.

در این میان، پخش کنندگان از نرم افزار برای بهبود فرآیند خود استفاده می‌کنند. در این مطلب در مورد شرکت‌های پخش، نیازهای آنها به نرم افزار پخش کننده مویرگی جدید و بسته نرم افزاری جدید صحبت خواهیم کرد.

پخش مویرگی چیست؟

پخش مویرگی فرآیندی است که شرکت‌ها محصول یا خدمات خود را به مشتری تحویل می‌دهند. به عبارتی توزیع محصولات از تولید کننده تا آخرین خریدار. مویرگ‌ها عروق کوچکی هستند که خون را به سلول‌ها منتقل می‌کنند و با این استعاره سیستم توزیع مویرگی ایجاد کرده‌اند. این یک سیستم ایده‌ای است که باید در همه مشاغل جدی گرفته شود.

بسیاری از شرکت‌ها این کار را در داخل انجام می‌دهند. به عبارت دیگر آنها ابزار، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز خود را دارند و در رده شرکت‌های پخش مویرگی مستقل قرار می‌گیرند.

دسته دیگر مسئولیت توزیع محصولات به یک یا چند شرکت را بر عهده دارند. شرکت‌های پخش مویرگی مستقل تا حد زیادی مسئولیت توزیع محصولات شرکت‌های فعال در صنایع غذایی، دارویی و مواد شوینده را برعهده دارند.

چند نوع پخش داریم؟

۱. سفارش و توزیع عالی

در مرحله اول، شخصی به عنوان بازدیدکننده به فروشگاه می‌آید و با وسایل و ابزار خود شروع می‌کند (بازدید سنتی که از کاغذ و قلم برای یادداشت‌ها و کاتالوگ کاغذ برای معرفی محصولات یا بازدید مدرن که از نرم افزار مخصوص تبلت استفاده می‌کند) و سفارش می‌گیرد. سپس بعد از ارسال درخواست به شرکت پخش، نماینده سفارش فروشگاه را تحویل می‌دهد. (در اینجا، نماینده توزیع نیز می‌تواند یک رایانه لوحی و نرم افزار کوچک برای توزیع مشتری را تحویل و امضا کند).

۲. پخش گرم

در این نوع پخش، فقط یک نفر توزیع کننده و بازدید کننده است. به این ترتیب بازدید کننده محصولات را در اتومبیل خود قرار می‌دهد. سپس وی با مراجعه به فروشگاه‌ها با ابزار خود (سنتی یا مدرن) به سفارش و بازدید می‌پردازد.

پس از ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز را همزمان تهیه و به فروشگاه تحویل می‌دهید. در مورد بازدیدکننده مدرن، می‌تواند در همان لحظه با چاپگر فاکتور مشتری چاپ و تحویل دهد.

ضرورت استفاده از نرم افزار پخش موویرگی

همیشه یکی از مشکلات شرکت‌های فعال در صنعت پخش، تصور غلط درباره روند پخش است. این امر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به مسیری نادرست بروند و هرچه این شرکت‌ها تلاش خود را گسترش دهند علاوه بر هزینه بیشتر منابع (با رشد شرکت‌ها) مشکلات بیشتری نیز خواهند داشت.

روند کلی شرکت‌های توزیع مویرگی شامل یازده فرآیند کلی است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. نکته قابل ذکر این است که پرسنل واحدهای مختلف ممکن است در یک فرآیند دخیل باشند، به عنوان مثال علاوه بر مدیر انبار، مدیر فروش و کارشناس تجارت شرکت.

فهرست

عرضه

مدیریت شعب

مدیریت فروش

برنامه ریزی

حسابدار فروش و آموزش

حسابداری

تغذیه

حمل و نقل و توزیع

مرتب سازی

نیاز به یک سیستم یکپارچه برای مدیریت این فرآیند غیر قابل انکار است. در حقیقت از آنجا که افراد مختلفی از واحدهای مختلف در این فرآیند دخیل هستند، یک سیستم یکپارچه یکی از نیازهای اساسی سازمان است. این سیستم می‌تواند فرآیندهای سفارش و توزیع را مدیریت و همزمان اطلاعات مورد نیاز واحد حسابداری و مالی را ضبط کند.

نرم افزار پخش مویرگی به شما این امکان را می‌دهد تا وضعیت سفارشات، موجودی، پرداخت‌ها، مطالبات و بدهی‌های خود را به راحتی بشناسید تا بتوانید به راحتی تصمیمات شغلی بهتری بگیرید. با توجه به اینکه ممکن است تعداد بازدیدکنندگان زیاد باشد، استفاده از وب و اینترنت می‌تواند فوراً اطلاعات جدید یا موجودی کنترل را بدست آورد.

با توجه به کاهش احتمال خطا در این فرایند، می‌توان تصمیمات مناسبی در مورد رشد تجارت گرفت که آینده شرکت را تعیین می‌کند.

شرکای سیستم، نرم افزار حسابداری مناسب برای مشاغل کوچک با به روزرسانی مداوم، انتخاب مناسبی برای مدیران تجارت است. نرم افزار پخش مویرگی با سیستم سفارش‌دهی، سیستم پخش جریان سرد، سیستم پخش جریان گرم و اپلیکیشن سفارش برای موبایل و تبلت، نرم افزاری قدرتمند را برای شرکت‌های پخش فراهم کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4918704/%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D9%85%D9%88%DB%8C%D8%B1%DA%AF%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پکیج های خرج ماهانه پشتیبانی تارنما تعرفه پشتیبانی سایت در کرج
وجود دشواری ها فنی در سایت مایه افت رتبه شما در نتایج جستجو گوگل خواهد شد .بنابراین لازم است دائما سایت خویش را رصد کنید الی از عدم هستی مشکلاتی مثل لینک های شکسته و دشواری ها فنی و ... مطمئن شوید.برون سپاری این کار به تیم کارآزموده مایه صرفه جویی در زمان و هزینه شما خواهد شد.

با انتخاب پکیج تعرفه حمایت سایت سی یو وب متناسب با بودجه و احتیاج خویش ، از خدمات تعرفه پشتیبانی سایت پشتیبانی وبسایت بهره مند شده و سایت خود را جهت بهتر دیده شدن در صفحات نتایج جستجو و افزایش بیننده بروز نگه دارید.

پشتیبانی سایت در کمپانی سی یو وب (30uweb) شامل تقسیم های گوناگون حمایت فنی ، محتوایی و مدیریت شبکه های اجتماعی می شود ، که در سئو سایت شما کارساز بوده و باعث درمان رتبه در نتایج جستجو گوگل می شود.

در چهره رغبت به تغییر دفعات محتواگذاری در پکیج های تعرفه حمایت سایت می توانید با ما تماس بگیرید و پکیج اختصاصی خود را داشته باشید.

 

 

هزینه حمایت فنی سایت فروشگاهی
برطرف کردن سریع دشواری ها سایت فروشگاهی از اهمیت فوقانی برخوردار است. خطا در سیستم پرداخت آنلاین سایت شما برای چند ساعت می تواند زیان زیادی به کسب و کارتان وارد کند.با حمایت فنی سایت خویش با گمان آسوده روی فروش تمرکز کنید.

افزودن محصولات جدید به فروشگاه از موارد پشتیبانی محتوایی سایت های فروشگاهی است. تولید محتوای محصول بهینه شده برای موتور جستجو، امری کاملا تخصصی است. برای اخذ بهترین نتیجه حتما از کسان حرفه ای برای این پیشه بهره‌گیری نمایید. برای مشاهده تعرفه تولید محتوای سایت فروشگاهی کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

علی‌رغم این که هنوز هیچ تصویر رسمی‌ای از گلکسی Z فولد بعدی در دسترس نیست، رندرهای تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که اطلاعات فاش‌شده گذشته را تایید می‌کنند.

در اولین نگاه، طراحی متمایز بخش دوربین پشتی نمایان است که به وضوح از گلکسی S21 الترا برداشته شده است که کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا سامسونگ سابقه انتقال طراحی‌های خود را در بین سری‌های مختلف دارد. با توجه به چالش‌ها و محدودیت‌های طراحی، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی گلکسی Z فولد ۳ نسبت به سری گلکسی S21 در سطح پایین‌تری قرار داشته باشد. همچنین مدتی است که شاهد نشانه‌هایی ازظهور قلم S Pen در Z فولد ۳ هستیم. در حالی که قبل‌تر تصور می‌کردیم که سامسونگ برای این قلم، محفظه‌ای را درون گوشی طراحی خواهد کرد اما با معرفی گلکسی S21 الترا و S Pen کاملاً جداگانه، بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا غول کره‌ای برای گلکسی Z فولد ۳ نیز همین راه را پیش خواهد گرفت یا خیر.

رندر گلکسی Z فولد 3

رندر منتشر شده گلکسی Z فولد ۳

شایعات اخیر که در مورد Z فولد ۳ منتشر شده است، ادعا می‌کنند این گوشی از نمایشگر کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود بهره می‌برد. یعنی صفحه‌نمایش داخلی آن ۷٫۵۵ اینچ  و صفحه‌نمایش خارجی آن ۶٫۲۱ اینچ خواهد بود که در مدل قبلی، این ابعاد به ترتیب ۷٫۵۹ و ۶٫۲۳ اینچ بودند. برخی منابع ذکر کرده‌اند که این کاهش سایز نمایشگر به دلیل جای دادن یک قلم S Pen در بدنه گوشی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار Z فولد ۳ وجود دوربین جلوی آن در زیر صفحه‌نمایش است اما این مورد کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد و در رندرها نیز شاهد حفره پانچ در بالای نمایشگر داخلی هستیم. انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ را در ژوئن امسال با قیمتی مشابه گلکسی Z فولد ۲ ببینیم.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استیو جابز از هر لحاظ انسان بزرگی بود که نه تنها با کمک نبوغ و البته تیم منتخب خود اپل را دو بار به اوج قله‌های موفقیت رساند بلکه زندگی بسیاری از ما را تغییر داد و شاید هم‌اکنون نیز در حال استفاده از ایده‌ها و محصولاتی باشیم که اولین بار توسط او ارائه شدند. بنابراین علاقه بی‌حد و حصر برخی از افراد به خرید متعلقات او عجیب نیست.

 

هر از گاهی چنین روندی تکرار می‌شود. یعنی یکی از وسایلی که زمانی به استیو جابز تعلق داشته است در سطح اینترنت پدیدار می‌شود و معمولاً خریداران بهای گزافی را برای آن پرداخت می‌کنند. جدیدترین محصول مربوط به یک کامپیوتر اپل ۱ است که سال‌ها پیش توسط استیو جابز و دیگر شریک آن در تاسیس شرکت اپل، استیو وزنیاک ساخته شده بود. این کامپیوتر هم‌اکنون با قیمت ۱.۵ میلیون دلار برای خرید روی وب‌سایت ebay قرار گرفته است. حتماً با خواندن قیمت اعجاب انگیز این محصول شگفت‌زده شده‌اید اما چرا باید این‌گونه باشد؟ در حقیقت طبق توضیح وب‌سایت ebay باید از این دید به آن نگاه کنیم:

این یک فرصت استثنائی است زیرا اکنون تنها ۶ کامپیوتر مجهز به چوب Byte Shop KOA شناخته شده وجود دارد که اکثر آن‌ها درون موزه نگه‌داری می‌شوند و این محصول در مقایسه با آن‌ها از شرایط ظاهری بسیار خوبی در تمام زمینه‌های خود بهره‌مند است. همچنین بدنه این محصول طی سالیان متوالی گذشته درون یک محفظه ویژه نگه‌داری شده است تا در برابر گرد و خاک و خوردگی محافظت شود.

در حقیقت این یک کامپیوتر مبتنی بر تابع‌ها است که اکنون حتی از زمان تولید خود در ۴۵ سال گذشته (سال ۱۹۷۶) نیز باارزش‌تر است. صاحب این کامپیوتر پیش از این جزئیات قابل توجهی در مورد مالکیت آن ارائه داده است:

سند اثبات واقعی بودن این کامپیوتر در شماره ۷۹ دفتر ثبت اسناد رسمی اپل به عنوان خریدار دوم برای من موجود است. من مالکیت این محصول را در اوایل سال ۱۹۷۸ از صاحب اصلی آن جهت ارائه یک کامپیوتر جدیدتر اپل ۲، دریافت کردم.

خریدار جدید افزون بر دریافت کامپیوتر، یک نسخه دیجیتال از دفترچه راهنمای مشتریان اصلی این محصول، شماتیک‌ها، راهنمای اولیه، رابط و راهنمای کاست آن را نیز به دست خواهد آورد.

جابز و وزنیاک در اوایل سال ۱۹۷۶ اپل ۱ را تولید کردند تا آن را به عنوان اولین محصول خود به مشتریان بفروشند. پیش از توقف تولید این دستگاه، تنها حدود ۲۰۰ نسخه از آن تولید شد. این کامپیوترها آن زمان قیمتی برابر با ۶۶۶.۶۶ دلار داشتند. استیو جابز از جمله افرادی محسوب می‌شود که حتی اکنون حدود ۱ دهه پس از مرگش، تاثیرات عظیمش بر دنیای فناوری را نمی‌توان انکار کرد.

اپل که اکنون به عنوان میراث جابز و یار قدیمی‌اش در حال رشد و توسعه است، از پیشرفت دست برنمی‌دارد. برای مثال این شرکت مدتی پیش پتنت‌های جدیدی را در ایالات متحده به ثبت رسانده بود. حال گزارش‌های جدید مشخص کرده‌اند که اپل در حال تحقیق است که سیری (دستیار صوتی این شرکت) چگونه می‌تواند صداها و موقعیت انتشار آن‌ها را تنها از طریق لرزش تشخیص دهد. دو پتنت لو رفته فاش می‌کنند که این شرکت در حال مطالعه روش‌های مختلف است تا محصولاتش افراد را تشخیص دهند یا با آن‌ها تعامل داشته باشند.

یکی از این پتنت‌ها به این اشاره دارند که سیری افراد مشخصی را از طریق صدایشان و دستور‌های مختلف آن‌ها تشخیص دهد. دستگاه مجهز به این فناوری، از میکروفون‌های مرسوم بهره نخواهد گرفت و در واقع حتی نیازی به میکروفون نخواهد داشت. با وجود این که اپل به دنبال ساخت چنین فناوری‌های نوظهوری است، اما گاهی اوقات همه نیاز به فرصتی برای بازنگری دارند. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا کامپیوتر اپل ۱، ۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد یا تمام متن آگهی فروش و فرایند خرید آن یک حماقت به تمام معنا است؟

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای کار در امکادو:

شاید مهم ترین سوالی که در ذهن شما آمده است، این باشد: چرا امکادو؟ در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین قابلیت های امکادو خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

  • بدون سرمایه اولیه و دانش فنی: در امکادو به هیچ سرمایه اولیه و دانش فنی نیاز ندارید، زیرا همه چیز برای شما رایگان است و هرچه برای یادگیری نیاز دارید در پایگاه دانش موجود است.
  • مورد تایید جمهموری اسلامی ایران: امکادو دارای نماد اعتماد وزارت صنعت، معدن، تجارت و نماد طلایی تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد، از این جهت کاملا مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است و تمامی عملکردهای امکادو تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود.
  • قوانین: امکادو داری قوانین درونی است که مختص کارکنان (کسانی که به کسب درآمد میپردازند) میباشد و این قوانین نیز بسیار محکم است و به تایید ارگان های مورد نظر رسیده است.
  • پنل کاربری: امکادو داری پنل کاربری فوق حرفه ای است که کاربران میتوانند به آسانی تمامی عملکردهای خود را انجام دهند و بدون هیچ مشکلی همه چیز را ثبت و مشاهده کنند و ریز درآمد های خود را برحسب نوع محصول، ارجاع های بازرایابی و… مشاهده و کنترل کنند.
  • پشتیبانی کارکنان: امکادو برای تمامی کارکنان پشتیبانی رایگان دائمی از طریق تیکت در نظر گرفته است.
  • تسویه حساب فوری: امکادو در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد شما را به حساب بانکی شما واریز میکند.
  • اپلیکیشن موبایل: امکادو دارای اپلیکیشن موبایل است که به کاربران این امکان را میدهد تا بدون رایانه شخصی به کسب درآمد بپردازند.
  • مدال های کارکنان: امکادو به تمامی کارکنان خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر فروشندگان و اعتماد مشتریان به فروشندگان میشود.
  • مدال های محصولات: امکادو به تمامی محصولات خود مدال اعطا میکند که این مدال ها باعث فروش بیشتر محصولات و اعتماد مشتریان به محصولات میشود.

چطور در امکادو به کسب درآمد بپردازم؟

برای شروع کسب درآمد در امکادو کافی است مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: در امکادو به آدرسemcado.ir  ثبت نام کنید.

مرحله دوم: درخواست ارتقا حساب کاربری خود را راسال کنید.

مرحله سوم: اطلاعات خود را برای کارشناسان امکادو ارسال کنید تا هویت شما تایید شود.

مرحله چهارم:  کار تمام است شما آماده کسب درآمد هستید.

نکته: تمامی مراحل کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

در امکادو بیش از 3000 محصول فارسی، بیش از 500 شرکت و برند، بیش از 10000 طراح و برنامه‌ نویس مشغول به فعالیت هستند. این آمار با توجه به استقبال کاربران برای کسب درآمد در منزل روز به‌ روز در حال افزایش است. قوانین حمایت از طراح و خریدار، ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی رایگان محصولات باعث جلب اعتماد مشتریان و تکرار خرید آن‌ها گشته است. شما هم می‌توانید با مراجعه به امکادو از محصولات جدید و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید همچنین به کسب درآمد بپردازید، شما میتوانید برای ورود به امکادو روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع:

منبع:

https://techna.news/article-991113005-emcado.html



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روال کار بسیاری از شرکت‌ها به این چهره است که بعد از انجام پیمان نامه طراحی، خدمات پشتیبانی را برای پیوسته فعالیت‌های سایت طراحی شده در عقیده نگرفته‌اند و این عدم پشتیبانی در صورت بروز مشکلات مقطعی پیشه را برای بسیاری از وب‌مستران مشکل می‌کند و این مشکلات می‌توانند سایت را برای چند ساعت از دسترس کاربران خارج کند که این خویش باعث وارد شدن خساراتی به شرکت مربوطه می‌شود.
بنابراین پشتیبانی تارنما یک ریشه-بن-بیخ مهم برای دارندگان سایت‌های درآمدزا به حساب می‌آید.
با داشتن پشتیبانی آنلاین کار و جنبش سایت وردپرسی خود را تضمین کنید.

پشتیبانی طراحی سایت‌های وردپرس
برای یک مدیر سایت وردپرسی بسیار قبل آمده است که برای رفع دشواری ها مربوط به سایت وردپرس روزها وقت می‌گذارد و سررسید مفید خود را برای سپریدن کارهای دیگر از دست می‌دهد.رفع نواقص سایت وردپرس احتیاج به تجربه و دانش خاص دارد و این برای تیم مدیریت سایت مبهوت کننده می‌باشد. تیم حمایت آنلاین وردپرس وب رمز برای تسریع در زمان رفع دشواری ها سایت وردپرسی خدمات حمایت سایت وردپرسی را برای مشتریان در عقیده گرفته است. حمایت وردپرس بر پای بست، پنل‌های ارائه شده بدست تیم پشتیبانی فنی وب رمز اتمام می‌شود. پشتیبانی آنلاین برای سایت‌های وردپرسی طبق چهار پنل طلایی، نقره‌ای، برنزی و VIP ارائه می‌شود. در پیمان نامه حمایت سایت موارد مربوط به هر پنل به تفضیل شرح دیتا می‌شود و خرج پشتیبانی سایت در این پنل‌ها متفاوت می‌باشد.

خدمات وب رمز در پشتیبانی آنلاین وردپرس
نحوه پشتیبانی از سایت توسط تیم فنی و تيم طراحی سایت وب رمز به صورت ارسال تیکت می‌باشد و از دسته خدماتی که در تمام پنل‌های وردپرس به چهره استاندارد اعمال می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه بکاپ‌های دوره‌ای از فایل‌ها ، تنظیمات پنل سایت، دیتابیس و محتوای وب سایت
نصب تنظیمات و افزونه‌های بایسته و اطمینان ازعملکرد بدون نقص آن‌ها
به‌روز رسانی امنیتی هسته پرتال وب سایت وردپرسی و افزونه‌های پرتال
غیرفعال کردن یا حذف بعضی افزونه‌ها به جهت تست بهبود عملکرد
در پیوستگی تعرفه حمایت سایت در جدول ذیل بر بنیاد پنل مربوطه ارائه شده است.

شرح خدمات برنزی نقره‌ای طلایی VIP
تهیه بکاپ های مقطعی از فایل ها و تنظیمات پنل سایت
تهیه بکاپ های دوره ای از دیتابیس و محتوای وب سایت
به‌ روز رسانی امنیتی هسته پرتال تارنما وردپرسی
به روز رسانی امنیتی افزونه های پرتال وردپرسی بنا به ضرورت
غیر فعالسازی افزونه های بنا بر نیاز و صلاحدید به جهت درمان عملکرد
حذف افزونه های غیر ضروری جهت اطمینان از عملکرد صحیح
نصب و تنظیمات افزونه‌های ضروری بنا به تشخیص و صلاحدید تیم فنی
اطمینان از کارکرد کامل و عملکرد درست و بدون نقص وب سایت
راه اندازی مجانی کمپین های گوگل ادز در صورت سفارش -
چک کردن کد و سورس صفحات برای رفع اشکالات و بهینه‌سازی -
اطمینان از عدم هستی صفحات 404 و ایجاد ریدایرکشن های لازم -
افزایش و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت با افزونه های مناسب -
تهیه و نصب تصدیق (رانندگی) اس اس ال مجانی سالیانه بنا بر نیاز -
رفع اشکالات احتمالی استشهاد SSL سایت و اطمینان از عملکرد صحیح -
ارائه گزارش از بهبودها و تغییرات انجام شده بر روی وب سایت -
افزایش سرعت بارگذاری سایت با تکنیک های پیشرفته تا حداکثر میزان شدنی به لحاظ فنی - -
راه اندازی و بهینه سازی مجانی کمپین های گوگل ادز - -
امکان درخواست دگرگونی ها صرفا ظاهری در طراحی موجود سایت - -
نصب و تنظیم افزونه‌های مدنظر کارفرما و بنا به صلاحدید تیم فنی شرکت - -
طراحی اختصاصی صفحات لندینگ لغایت ۳ طرح طبق عقیده کارفرما بنا بر نیاز - -
طراحی اسلایدر یا عکس ها مطالب لغایت ۱۰ تصویر بنا بر نیاز - -
ایجاد فرم پاپاپ در صفحات ویژه جهت گرفتن لید و افزایش ROI - - -
رفع موانع و تعبیه فاکتورهای حداقلی در جهت بهینه سازی سایت - - -
تهیه و پست یک مطلب در هفته برای شبکه های اجتماعی بنا بر نیاز - - -
ارسال خبرنامه به اعضا سایت و مشتریان - تا ۵ هزار ایمیل - بطور هفتگی بنا بر نیاز - - -
ارائه مشاوره مجانی جهت برنامه ریزی ایجاد باشگاه مشتریان - - -
سوالات متداول
خدمات حمایت سایت‌های وردپرسی وب‌رمز دربرگیرنده چه پلن‌هایی است؟
خدمات پشتیبانی‌ وب‌سایت‌های وردپرسی شامل چه مواردی است؟
طول دوره پشتیبانی سایت وردپرس وب‌رمز چقدر است؟
آیا بهینه سازی سرعت سایت جزو خدمات پشتیبانی سایت است؟
کدام پلن پشتیبانی پسندیده سایت من است؟

منبع:

https://avashtech.com/support-site/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب‌سایت «گلس‌دور» (Glassdoor) که کاربران می‌توانند از طریق آن به کارفرمایان فعلی و گذشته خود به صورت ناشناس امتیاز دهند، بر اساس امتیازات کاربران لیست ۲۵ شغل با بیشترین میزان رضایت در ایالات متحده را منتشر کرده که توسعه دهنده جاوا در صدر آن قرار گرفته است.

دانشمند داده و مدیر محصول پس از جاوا به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. یکی از نتایجی که می‌توان از جدول زیر گرفت این است که شغل‌های IT در مجموع بیشترین میزان رضایت شغلی را داشته و حقوق سالانه بعضی از آنها مثل مهندس نرم‌افزار (۱۱۰ هزار دلار) تقریباً با حقوق سالانه یک دندان‌پزشک (۱۳۴ هزار دلار) برابری می‌کند.

 

 

 

گلس‌دور می‌گوید لیست زیر بر اساس برخی شغل‌ها با بالاترین امتیاز کلی در این پلتفرم ایجاد شده است و می افزاید: «امتیاز شغلی گلس‌دور با در موازنه سه فاکتور به شکل مساوی محاسبه می شود: پتانسیل دستمزد (میانگین حقوق پایه سالانه)، امتیاز کلی رضایت شغلی و تعداد آگهی‌های فعال.» داده‌های جدول در بازه زمانی بین دسامبر ۲۰۱۹ تا دسامبر ۲۰۲۰ بدست آمده است.

  • توسعه دهنده جاوا (حقوق [سالانه]: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی [از ۵]: ۴.۲)
  • دانشمند داده (حقوق: ۱۱۳ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مدیر محصول (حقوق: ۱۲۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • معماری سازمانی (حقوق: ۱۳۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مهندس DevOps (حقوق: ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مهندس امنیت اطلاعات (حقوق: ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مدیر توسعه کسب و کار (حقوق: ۸۲ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس موبایل (حقوق: ۹۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس نرم افزار (حقوق:‌ ۱۱۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۸)
  • دندان پزشک (حقوق: ۱۳۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۰)
  • مهندس فرانت اند (حقوق: ۸۱ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • مدیر منابع انسانی (حقوق: ۸۷ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مدیر استراتژی (حقوق: ۱۲۳ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • توسعه دهنده سلزفورس (حقوق: ۸۹ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مهندس اتوماسیون (حقوق: ۸۶ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مهندس بک اند (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۳)
  • مهندس یادگیری ماشینی (حقوق: ۱۰۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۱)
  • مدیر بازاریابی محصول (حقوق: ۱۲۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۱)
  • مدیر مالیات (حقوق: ۱۱۱ هزار دلار؛ رضای شغلی: ۴.۰)
  • مدیر برنامه (حقوق: ۸۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • مشاور (حقوق: ۸۳ هزار دلار؛ رضای شغلی: ۳.۹)
  • مهندس راهکارها (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۲)
  • مهندس کلاود (حقوق: ۱۰۵ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۳.۹)
  • طراح UX (حقوق: ۹۰ هزار دلار؛ رضایت شغلی: ۴.۰)
  • طراح محصول (حقوق: ۱۰۴ هزار دلار؛ رضایت شغلی:‌۴.۱)
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پی وصول شکایت از سوی کاربران مبنی بر محاسبه ترافیک برخی از سرویس‌های داخلی بر مبنای تعرفه بین‌المللی توسط اپراتورهای موبایل، معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار «ساترا» (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که این پرونده جهت بررسی و صدور حکم به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شده است.

آنطور که روابط عمومی ساترا با ارسال خبری برای رسانه‌ها اطلاع داده است، برخی اپراتورهای موبایل که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ملزم به محاسبه ترافیک پلتفرم‌های صوتی و ویدیویی داخلی با تعرفه نیم‌بها بودند، «با تبلیغات اغواکننده مبنی بر مشاهده رایگان سریال، تعرفه ترافیک اینترنت آنها را به نرخ بین‌الملل محاسبه کرده‌اند.» بر این اساس ساترا خبر می‌دهد که معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار این سازمان، «پیگیری موضوع را برای احقاق حقوق کاربران در دستور کار قرار می‌دهد.»

بنا بر اعلام معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا، مطابق مصوبه شماره 237 و 248 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، و همچنین مصوبه شماره ۲۵۱ این کمیسیون، اپراتورهای تلفن همراه ملزم به اعمال تعرفه نیم‌بها و سرعت متفاوت و بسته‌های ترجیحی برای تولیدکنندگان محتوای داخلی هستند و «کلیه اپراتورهای داخلی موظف‌اند امکان تفکیک ترافیک داخل از بین‌الملل را اعمال و تعرفه مصرف دیتای محتواهای داخلی را به صورتی ترجیحی و به میزان حداکثر ۵۰ درصد تعرفه دیتای بین‌الملل محاسبه کنند.»

این معاونت اعلام کرد پرونده جهت بررسی و صدور حکم به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شده است. در صورت تأیید این شکایت، پلتفرم‌های صوت و تصویر ملزم خواهند شد ضمن شفاف‌سازی، نسبت به اصلاح قراردادهای خود و نحوه قیمت‌گذاری حق اشتراک و ترافیک به نفع استفاده‌کنندگان اقدام کنند.

ساترا همچنین اعلام کرده است که انتظار می‌رود «بر اساس حکم صادره ساترا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات نیز نسبت به اصلاح این شیوه نامطلوب درآمدزایی توسط اپراتورهای تلفن همراه، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.»

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان یکتا از نیاز‌های اصلی یک سوداگری کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم تخمین ریزبین از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، نخستین قدمی است که باید برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . بعد برای آشنایی با شیوه برآورد و نقش VOIP در تفریق هزینه‌های تلفنی یک کمپانی با ما به اتفاق باشید .

تاثیر زیرساخت در تفریق خرج تاسیس ویپ :
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج تاسیس VOIP در نظر بگیریم زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی انواع مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به صورت کاملا مجزا تاسیس شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در بیشتر سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین فرمایش یکی از دلایلی است که موجب می‌شود هزینه راه اندازی ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ تفریق یابد .‌ ما قبلا در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .

هزینه تاسیس VOIP
مدیریت بر خرج های راه اندازی VOIP (ویپ) :
هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در سازمان خود می‌کنید باید بدانید که از میانی تمامی ساز و برگ یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای تاسیس اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی دگرگونی ها و گسترش مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای درک بهتر این سوژه به این نمونه پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به تلفن داخلی احتیاج دارند آوش نت  و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در عقیده گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای شفا کیفیت سیستم دربایستن دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به چهره آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ شماره تلفن نیاز دارد . این در حالی است که اگر پیمان باشد در آینده این تعداد داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این کمپانی ناچار به تعویض سیستم تلفنی خود خواهد بود .

حال اگر پیمان باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان بهره‌گیری نماییم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی باره نظر را پیاده‌سازی کنیم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به چهره نرم‌افزاری روی رایانه آن‌ها نصب کنیم و تنها در مواردی که بیچارگی داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری ویژه VOIP بهره‌گیری کنیم .

در این حالت با افزایش شمار کاربران مشکلی ایجاد نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات زیاد جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خود را بعدها متناسب با دگرگونی ها و نیاز‌های سازمان خویش گسترش دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، تعبيه و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خود را به صورت کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت نماییم و بعدها برای توسعه مرکز تلفن خود مشکلی نداشته باشیم .



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باور کردنی نیست که تا همین چند وقت پیش، برای پرداخت قبوض مجبور بودید در برف و باران و تگرگ به بانک مراجعه کنید.

 

در گذشته‌ای نه‌چندان دور، دریافت برگه‌های کاغذی تنها راه ممکن برای آگاهی از هزینه‌هایی بود که باید در ازای دریافت خدمات مختلف پرداخت می‌کردید. طبیعی است که انجام این کار با مشکلات متعددی همراه بود.

خوشبختانه این روزها گسترش فناوری و طراحی برنامه‌های مختلفی نظیر اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ، داستان را به سمت‌و‌سوی دیگری هدایت کرده است. امروز، کافی است در منزل یا محل کار خود گوشه دنج و راحتی را انتخاب و در کمال امنیت و آرامش، قبض‌های خود را استعلام و پرداخت کنید.

آشنایی با اپلیکیشن تاپ

رشد جمعیت، توسعه زیرساخت‌ها، افزایش چشمگیر تراکنش‌های بانکی و مجموعه‌ای از عوامل دیگر توسعه‌دهندگان را بر آن داشته تا زمینه را برای پرداخت الکترونیکی به روش امن و آسان آماده کنند.

‌اپلیکیشن تاپ نرم‌افزاری کاربردی و رایگان برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است که با در‌اختیار قرار‌دادن امکانات و سرویس‌های مختلفی نظیر پرداخت قبوض آنلاین، زندگی را ساده‌تر می‌کند.

وقتی از پرداخت الکترونیک سخن به‌میان می‌آید، سادگی و امنیت حرف اول را می‌زند. این اپلیکیشن با ضمانت شبکه بانکی کشور در بستری امن و با‌کیفیت عملیات پرداخت الکترونیکی را ممکن می‌کند. انجام این کار، با استفاده از کد پرداز تاپ (QR) در سرتاسر کشور امکان‌پذیر است.

به‌کارگیری این برنامه کمک می‌کند همه خدمات مورد‌نیاز خود را به‌همراه داشته باشید. اپلیکیشن تاپ هر روز با در‌اختیار گذاشتن امکانات و ویژگی‌های تازه‌تر تلاش می‌کند علاوه‌بر تأمین امنیت، نیازهایتان در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک را نیز رفع کند.

اپلیکیشن پرداخت قبوض تاپ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی توسعه‌دهندگان شرکت تابان آتی پرداز است. این شرکت از زیرمجموعه‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان است و خدماتش را با نظارت مستقیم شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شاپرک و بانک مرکزی ارائه می‌دهد. بدیهی است که برخورداری از امکانات گسترده و شرایط آسان و امنیت چشمگیر، حاصل چنین همکاری گسترده‌ای است.

تاپ

آشنایی با سرویس پرداخت قبوض آنلاین اپلیکیشن تاپ

با اپلیکیشن تاپ، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن‌همراه و سایر قبوض خدماتی فقط با چند کلیک امکان‌پذیر است. استفاده از روش‌های امن و آسان پرداخت الکترونیکی قبوض ‌به‌طور درخورتوجهی از اتلاف وقت و انرژی و هزینه‌های جاری شما جلوگیری می‌کند. برای بهره‌مندی از سامانه مدیریت قبوض تاپ، کافی است تنها یک بار قبض‌های خود را با نام دلخواه تعریف کنید. پس‌از‌آن، هر بار به‌سادگی می‌توانید مبالغ قبض مدنظر را استعلام و پرداخت کنید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن تاپ

برای بهره‌مندی از امکانات متنوع این برنامه، طبیعی است که ابتدا باید به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی داشته باشید. سپس، به‌سادگی می‌توانید اپلیکیشن را دانلود و روی تلفن‌همراهتان نصب کنید. پس از دانلود و نصب برنامه، تنها چند ثانیه باید منتظر بمانید تا اپلیکیشن تاپ فعال شود.

با ورود به این برنامه، آیکون‌های گوناگونی در‌مقابل چشمان شما ظاهر می‌شوند که هر‌یک به سرویس خاصی اشاره می‌کنند. حالا کافی است آیکون قبض را انتخاب کنید و از امکان پرداخت قبوض آنلاین بهره‌مند شوید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367309-top-application-codepardaz/



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 ممکن است مرسدس بنز کلاس S «بهترین خودرو جهان» شناخته شود؛ اما باید بدانید هیچ خودرویی کامل نیست. دایملر ۷۳۰ میلیون یورو (۸۸۸ میلیون دلار) در تأسیسات کارخانه ۵۶ خود در سیندلفینگن آلمان سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند آن را برای نسل W223 آماده کند. بااین‌حال، پرچم‌دار مرسدس بنز فقط چند ماه پس از ورود به خط‌تولید فراخوان شده است.

نمای سه چهارم مرسدس بنز کلاس اس مدل 2021 / 2021 Mercedes S-Class در ورودی پارکینگ

چگونه چنین اتفاقی رخ داده است؟ به‌گزارش موتوروان به‌نقل از بیزینس‌اینسایدر، میل‌فرمان‌های داخلی عامل ایجاد این مشکل هستند که در بدترین حالت به‌طور بالقوه به مشکلات جدی در هدایت خودرو منجر می‌شود. از مالکان خودرو مرسدس بنز کلاس S خواسته شده است که برای بررسی میل‌فرمان‌های داخلی و تعویض آن‌ها در‌صورت لزوم، به‌رایگان با یکی از نمایندگی‌های محلی خدمات پس از فروش مرسدس بنز تماس بگیرند و پس از نوبت‌گیری به آنجا مراجعه کنند.

سخن‌گوی این شرکت به بیزینس اینسایدر گفت که حداکثر ۱،۴۰۰ خودرو تحویل گرفته‌شده فراخوانده می‌شوند و در نامه برای اطلاع مالکان از خطر، واژه «بلافاصله» استفاده شده است تا آن‌ها به‌سرعت به نمایندگی‌های خدمات مرسدس مراجعه کنند. سخن‌گوی مرسدس بنز در این زمینه توضیح می‌دهد:

ممکن است خودروهای کلاس S مدل ۲۰۲۱ میل‌فرمان‌های داخلی در‌نظر‌گرفته‌شده برای این خودرو را نداشته نباشند. در‌این‌صورت، اتصال به شانه‌ی فرمان ممکن است به‌طور‌ دائمی در‌برابر فشار رانندگی مقاومت نکند.

طبق گفته‌ی مسئولان مرسدس بنز، این قطعه که یکی از تأمین‌کنندگان به کارخانه اصلی می‌فرستد، از قبل به‌عنوان واحدی کامل مونتاژ و سپس در کارخانه ۵۶ روی خودرو نصب می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد کل فرایند تولید حتی برای خودرو پرچم‌دار ساخته‌شده در کارخانه‌ای جدید با تکنولوژی پیشرفته دچار مشکل است؛ زیرا یکی از قطعات ساده در سیستم فرمان آن مشکل دارد. همین کارخانه خودرو شیک مرسدس بنز میباخ S کلاس را ساخته و اواخر امسال، مدل کاملا برقی EQS را نیز به آن اضافه خواهد کرد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/car-news/367315-2021-mercedes-s-class-recall/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گروه ما احد از خریداران عمده ضایعات کیس به شمار می آید. کیس ها حائز قطعات مختلفی هستند. اما از دسته قطعات آن ها می طاقت به قاب کیس اشاره کرد. قاب کیس از مواد مختلفی ساخته می شود که این مواد در ضمن در اینکه شما بتوانید این کیس ها را به عنوان پسمان ها به فروش برسانید بسیار موثر است. کیس ها معمولا در آغاز از جنس پلاستیک بوده اند و به همین علت نیز بسیار ارزان قیمت بوده و همچنین کیفیت کیس های کنونی را نیز نداشته اند. کیس های معمولی، ترکیبی هستند از ورقه های فولادی کیس های قدیمی ارزان قیمت و پلاستیک ساده و بی کیفیت هستند. این کیس ها معمولا به شدت در معرض گزند هستند و با هر ضربه ی کوچکی ممکن است که به همه خراب شوند. از آنجا که این کیس ها معمولا قطعاتی ارزشمند را در خویش جای می دهند بهتر است که از فلزات سخیف برای ساخت آن ها کاربرد شود. ورقه های فولادی گالوانیزه که به طریق نورد سرد فرآوری شده و به SECC معروفند، زیاد ارزان بها بوده و انتقال گرما نکویی دارند. البته از ویژگی های منفی این کیس ها میتوان به وزن بالای آن ها اشاره کرد که در کناره ثبات زیر باعث می شود که کارایی مناسبی نداشته باشند.

در کیس های چیره دست گواه آلومینیوم آنودایز شده، فولاد ضد زنگ، فلزات برش خورده، کاربید تیتانیوم و مواردی از این قبیل خواهیم بود. البته افزایش بها لزوماً به معنای کیفیت بهتر نیست. یک کیس سطح میانه از برندهای معتبر، برگزیدن بهتری نسبت به کیس گران قیمت ولی اسقاطی محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و سرمایه‌گذار آن‌ها مشترک است. حالا طبق گفته وان پلاس، تیم‌های تحقیق و توسعه این دو کمپانی ادغام شده‌اند.

به تازگی گزارشی درباره ادغام بخش تحقیق و توسعه این شرکت‌ها منتشر شده بود که وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای چنین موضوعی را تایید کرده. این کمپانی چینی گفته:

«برای به حداکثر رساندن منابع و همچنین رشد بیشتر وان پلاس، ما در فرایند ادغام برخی از توانایی‌های تحقیق و توسعه خود با «OPLUS»، سرمایه‌گذار بلندمدتمان قرار داریم. وان پلاس بطور مستقل به کار خود ادامه می‌دهد و به دنبال ارائه بهترین تجربه کاربری برای کاربران کنونی و کاربران آینده است.»

OPLUS سرمایه‌گذار وان پلاس، اوپو و ریلمی است، بنابراین این احتمال وجود دارد که چنین ادغامی را میان این سه کمپانی شاهد باشیم و شاید محصولات آن‌ها شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا کنند. با این وجود بخش نرم افزار آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

 

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و حتی جدیدترین نوآوری این دو کمپانی تحت مالکیت «BBK Electronics» فرقی باهم ندارند. وان پلاس در گذشته از یک گوشی مفهومی به نام «کانسپت وان» رونمایی کرده بود که دوربین اصلی آن مخفی می‌شدند. فناوری تغییر رنگ شیشه چندین ماه پیش به گوشی مفهومی جدید این کمپانی آورده شد و حالا توسط گوشی اوپو Reno 5 Pro Plus بطور انبوه تولید می‌شود.

وان پلاس سال گذشته میلادی تصمیم گرفت وارد بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شود و در همین راستا شاهد رونمایی از گوشی‌های نورد، نورد N10 5G و N100 بودیم. همین رویکرد باعث شباهت بیشتر این شرکت با اوپو می‌شود.

به نظر می‌رسد پس از ادغام بخش تحقیق و توسعه این کمپانی، اوپو پرسنل جدید را استخدام می‌کند. ظاهرا این ادغام در دسامبر سال گذشته میلادی انجام شده و این شرکت‌ها بخشی از «Oga Group» محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود در آینده علاوه بر این دو کمپانی، شاهد ادغام بیشتری میان آن‌ها و ریلمی هم باشیم.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رویداد «عمق بلاک‌چین» با حضور کارشناسان مختلف به منظور بیان مفاهیم بلاک‌چین و بررسی قابلیت‌های آن از منظر فنی و امنیت سایبری و تاثیراتش در بخش‌های مختلف زندگی، توسط گروه علمی ‌پژوهشی «اورکلاک» برگزار شد.

این رویداد میزبان کارشناسانی در حوزه امنیت، رمزارزها، روانشناسی، گرافیک، رسانه و وب بود که هر یک از متخصصین به بیان کاربردهای بلاک‌چین از زاویه دید خود پرداختند و با توضیح این پدیده نوظهور به زبان ساده، از نقش آن در امنیت سایبری، رعایت حق کپی رایت آثار هنری، غلبه بر اثرات روانی کلاس‌های انگیزشی و جلوگیری از انتشار فیک نیوزها سخن گفتند.

 

 

 

بلاک‌چین به زبان ساده

در ابتدای پنل، «علی خوش خلق»، کارشناس سامانه‌های نهفته، با بیان این که در دنیای امروزه مفهومی به نام اطلاعات بسیار اهمیت پیدا کرده است به هدف بلاک‌چین برای حفظ امنیت داده‌ها اشاره کرد و گفت: «امروزه اکثر اطلاعات در یک کامپیوتر قوی (سرور) در نقطه‌ای از دنیا قرار دارد که ما در بستر اینترنت به آن متصل می‌شویم و داده‌های مورد نیاز خود مثل عکس، فیلم و... را دریافت می‌کنیم. این گونه اطلاعات در نقاط خاصی متمرکز شده‌اند که امکان سلطه افراد بر آن و یا سرقت وجود دارد. حال زنجیره بلوکی آمده تا این تمرکز داده‌ها را بشکند و به جای ذخیره سازی اطلاعات روی یک سیستم خاص، در اختیار تمامی اعضای شبکه قرار بگیرد.»

«بهزاد قاسمی»، کارشناس امنیت سایبری، در تکمیل صحبت‌های خوش خلق به بزرگ‌ترین عیب دیتابیس‌های امروزی اشاره کرد و گفت: «اطلاعات همیشه در معرض خطر هستند که مورد سرقت یا تغییر قرار بگیرند، این بزرگترین عیب یک دیتابیس است و بلاک‌چین آمده تا آن را با تمرکز زدایی بهینه کند؛ چرا که برای تغییر اطلاعات بایستی تمامی داده‌های ثبت شده در حلقه‌های زنجیره بلوکی تغییر داده شوند و این امر تقریبا ناشدنی است.»

او با اشاره به این که هر وقت اسم بلاک‌چین برده می‌شود، ذهن افراد به صورت ناخودآگاه به سمت ماینرهای بزرگ و پر سر و صدا می‌رود توضیح داد که کامپیوترهای ساده مثل رزبری پای نیز می‌توانند پردازش لازم این شبکه را انجام دهند و به نود یا گره زنجیره بلوکی تبدیل شوند.

در ادامه مراسم، خوش خلق به بررسی نکات تکنیکی و فنی بلاک‌چین پرداخت و گفت: «ساختار بلاک‌چین موجود واسط را از بین می‌برد، همه سیستم‌ها را مستقیما به یکدیگر متصل می‌کند و هر اتفاقی که در شبکه رخ دهد با قراردادهای هوشمند (Smart Contract) سریعا به تمامی دستگاه‌ها اطلاع داده می‌شود.»

 

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%a9%da%86%db%8c%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مشکل ورود به اینستا و یا لاگین اینستا هر روز گزارش‌های متعددی را در این رابطه کاربران اینستاگرام ارائه می‌ کنند. دشواری ها این چنینی می‌توانند مربوط به فراموش کردن رمز عبور، فراموش کردن اسم کاربری و… باشد. در این نوشتار لاگین کردن اکانت اینستاگرام به آموزش نحوه رفع مشکلات لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام می‌پردازیم. با موبایل کمک به اتفاق باشید.

مقدمه‌ای در مورد مشکلات کاربران در حین ورود به اینستا یا لاگین اینستا
این شکیبیدن وجود دارد که در بعضی شرایط شما به قصد ورود به اکانت اینستاگرام خویش مبتلا مشکلاتی شوید. مشکلات این چنینی به فراوانی برای کاربران اینستاگرام رخ می‌دهند و تیم موبایل کمک هم روز گزارش‌های زیادی در رابطه با وقوع مشکل در پروسه لاگین اینستاگرام یا ورود به اینستاگرام از سوی کاربران دریافت می‌کند.

 

به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند برای شما دردسرساز شده و منجر به بازدارندگی از لاگین اینستا یا ورود به اینستا شوند. ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را درباره این سوژه ارشاد کنیم. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش شیوه رفع دشواری ها رایج اینستا لاگین یا ورود ب اینستا می‌پردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح دیتا شده نیاز به توضیحات اکثریت داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهبری دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خویش دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید


اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردیم چه کنیم؟
پیش از این در نوشتار “آموزش ثبت اسم و ساخت اکانت اینستاگرام و آغاز به کارگیری آن” به آموزش شیوه ثبت اسم در اینستاگرام پرداختیم. هنگامی که در اینستاگرام ثبت اسم کنید باید یک اسم کاربری و رمز عبور برای اکانت خود تعیین نمایید و هر بار با به کارگیری این دو اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام خویش شوید. ولی اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان فراموش شد نگران نباشید ما در نوشتار بازیابی رمز اینستاگرام به این جستار پرداخته ایم!

ریست کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام شما از راه فیسبوک یا آدرس ایمیلی که برای اینستاگرام خویش ثبت کرده‌اید امکانپذیر است. به هدف ریست کردن رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خویش د ساحل عبارت Password یک گزینه با عنوان Forgot? وجود دارد. در قدم ابتدا به هدف بازیابی رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

سپس به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود از طریق ایمیل باید گزینه Username or Email را انتخاب کرده و سپس اسم کاربری یا ایمیل ثبت شده برای اکانت اینستاگرام‌تان را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل یا اسم کاربری اکانتتان بر روی گزینه Send a Password Reset Email کلیک کنید تا لینک مربوط به تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام شما به آدرس ایمیلی داده شده ارسال شود.

اما همانطور که قبل از این اشاره داشتیم به هدف بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان می‌توانید از فیسبوک هم بهره‌گیری کنید. بدین منظور بر روی گزینه Reset using Facebook کلیک کنید. احتمالا در این مرحله از شما تقاضا می‌شود الی وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. سپس توانا خواهید بود که یک رمز عبور جدید را برای اکانت اینستاگرام‌تان تعیین کنید. دقت داشته باشید که این عمل در شرایطی امکانپذیر است که اکانت اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در تعامل باشند. به هدف کسب اطلاعات اغلب در رابطه با تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک نوشتار “همه چیز در باره اینستاگرام :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

اگر پس از سپریدن مراحل فوق، ایمیل مربوط به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام را گرفتن نکردیم چه کنیم؟
اگر پس از انجام مراحل فوق به پوشه اینباکس (Inbox) ایمیل خود مراجعه کردید ولی هیچ ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خویش دریافت نکرده بودید باید به مواردی که در پیوسته شرح می‌دهیم دقت داشته باشید. در قدم نخست به پوشه اسپم (Spam) ایمیل خویش مراجعه کنید. این شایستن وجود دارد که ایمیل اینستاگرام به این پوشه منتقل شده باشد. اگر ایمیل مربوط به تغییر و تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام‌تان در دسته اسپم وجود نداشت، به شکیبیدن بسیار در حین وارد کردن ایمیل خود اشتباه تایپی مرتکب شده‌اید. فلذا بار دیگر مراحل مربوط به دسته اسبق را طی کنید و این بار در وارد کردن جزئیات آدرس ایمیل خویش دقت کافی داشته باشید. همچنین می‌توانید از شیوه بازیابی رمز عبور از راه اکانت فیسبوک هم کاربرد کنید.

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور برای اکانت مورد نظرمان دریافت نشد چه کنیم؟
اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت دیگر برای شما ارسال شد، به گمان کردن زیاد آن اکانت هم از راه آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خود نسبت دیتا بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان کاربرد کنید. در ضمن می‌توانید از راه اکانت فیسبوک خویش و به شیوه‌ای که در سوال نخست به آن پاسخ دیتا شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که قادر به استفاده از هیچ یک از موارد بیان شده نیستید باید با بخش پشتیبانی اینستاگرام بستگی برقرار کنید. به هدف ارشاد بیشتر درباره این جستار می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها مدد بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین چیزی که باید بدانید این است که نام (Account name) و اسم کاربری (Username) با هم متفاوت هستند.
نام همان چیزی است نام کاربری در اینستاگرام چیست که باید در تنظیمات حساب کاربری خود وارد کنید و همان چیزی است که در پروفایل شما نمایش دیتا میشود و در واقع همان نام خودتان یا نام بازرگانی شما است.

بسیاری از کاربران از اسم مستعار بهره‌گیری میکنند.

اما اسم کاربری یا همان Username در اینستاگرام متفاوت است ، نام کاربری همان چیز است که سایرین بر بنیاد آن شما را پیدا میکنند یعنی در جستجو اسم کاربری شما را وارد میکنند تا حساب کاربریتان را پیدا کنند.

نام کاربری (Username) نمیتواند تکراری باشد.

بهتر است که نام کاربری و نام نمایشی شما یکسان باشند زیرا پیج بازدهی بهتری خواهد داشت.

نام کاربری و نامدر اینستاگرام

تفاوت نام کاربری و اسم نمایشی در اینستاگرام

هم الان که تفاوت "نام" و "نام کاربری" را متوجه شدید در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه نام نمایشی و اسم کاربری را تغییر دهید و اینکه چگونه بهترین اسم و اسم کاربری را انتخاب کنید.


چگونگی تغییر نام نمایشی و نام کاربری در اینستاگرام
در نخست وارد اینستاگرام شوید.
بر روی Profile ضربه بزنید.
بر روی Edit Profile ضربه بزنید.

 

در اینجا باید مشخصاتی از حساب کاربری خود را تماشا کنید ، در قسمت Name همان نام نمایشی را باید وارد کنید.
در سرنوشت تحتانی آن یعنی Username باید اسم کاربری را وارد کنید.

تغییر نام و اسم کاربری در اینستاگرام

در هنگامی که نام کاربری را وارد میکنید اگر نام کاربری وارد شده قبلا بدست فردی سایر ثبت شده باشد تیک بالا سمت راست خاموش خواهد بود و پیغام The username is not available نمایش داده میشود وگرنه تیک پرکار خواهد شد.

نام کاربری تکراری در اینستاگرام

در همین صفحه میتوانید گزینه های دیگری مثل تارنما ، بیو ، تصویر پروفایل ، ایمیل ، شماره موبایل ، جنسیت و... را تغییر دهید.


انتخاب بهترین نام (Name) در اینستاگرام
همانطور که گفتیم نام نمایشی شما در حساب کاربری به سایرین نمایش داده میشود و به کمک نام نمایشی میتوانید بیو خود را زیباتر کنید.
انتخاب یک نام نمایشی مناسب میتواند در جذب بالاتر فالوئر به شما کمک زیادی کند ، فرض کنید شما یک حساب کاربری شخصی دارید بهترین انتخاب برای یک نام نمایشی این است که اسم کوچک و اسم خانوادگی خود را به طور صحیح وارد کنید بدین شکل سایر کاربران از صحت و اعتبار پیج شما مطمئن خواهند شد تا اینکه نام نمایشی نامی بی ربط و دروغین باشد.

اینستاگرام بیل گیتس

برای پیج های بازرگانی و سوداگری بهترین اسم چیزی است که به سوداگری شما رابطه مستقیم داشته باشد ، به طور مثال نام بازرگانی یا برند میتواند بهترین برگزیدن باشد.

توجه : بعضا برخی از کاربران در اسم نمایشی خویش از ایمیل ثبت اسم شده در اینستاگرام بهره‌گیری میکنند (که از بی اطلاعی آنها است) ، یکی از مهمترین چیزهایی که باید یک کاربر از افشا آن امتناع کند ایمیل است زیرا با انتشار ایمیل بهترین قربانی برای هکرها خواهید بود.

 

انتخاب بهترین اسم کاربری (Username) در اینستاگرام
به انگیزه اینکه نام کابری بر خلاف نام نمایشی باید یگانه باشد (تکراری نباشد) انتخاب یک اسم کاربری بسیار سختتر از اسم نمایشی است.
از طرفی دیگر باید گفت که گزینش اسم کاربری مهمتر از اسم نمایشی است زیرا سایرین بر بنیاد نام کاربری است که شما را پیدا میکنند.
برای پیج های شخصی پیشنهاد این است که از همان اسم و اسم خانوادگی به صورت انگلیسی بهره‌گیری شود ، در صورتی که فردی دیگر این نام کاربری را ثبت کرده باشد میتوانید در فرجام آن از تخلص ، سنه تولد ، پسوند و... کاربرد کنید.

البته دقت کنید تا میشود از اطلاعات مهمی مثل تاریخ زایش ، شماره شناسنامه و... در اسم کاربری استفاده نکنید زیرا بر اساس همین اطلاعات هکرها میتوانند برخی از حساب کاربری شما که با این مشخصات تکمیل شده اند را هک کنند.

برای حساب های کاربری تجاری بهترین نام کاربری همان نام برند است زیرا کاربران برای جستجو نام برند را جستجو میکنند ، حتما توجه کنید که به غیر از نام برند از لوگو خود به عنوان پروفایل استفاده کنید لغایت در صفحه جستجو مستقیم شما را پیدا کنند ، زیرا کاربران در اولین قدم به عکس ها پروفایل نگاه میکنند.

اینستاگرام مایکروسافت

 

آیا میتوانم از اسم کاربری که پیشتر کاربرد میکردم مجدد بهره‌گیری کنم؟
بله این امکان وجود دارد اما به شرطی که آن نام کاربری بدست فردی دیگر به ثبت نرسیده باشد.

اما اگر شما آن را در یک حساب کاربری دیگر خویش بهره‌گیری کرده اید باید در پیش درآمد به آن حساب کاربری لاگین (ورود) کنید و از طریق آموزش بالا آن را به یک اسم کاربری سایر تغییر دهید الی اسم کاربری مورد نظر شما آزاد شود.

سپس به حساب کاربری جدید خود بروید و نام کاربری باره نظر را وارد کنید لغایت تغییر پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همه چیز در ارتباط با ریپورت اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام یکتا از قابلیت های کاربردی و باره پروا اکثر کاربران اینستاگرام است.این قابلیت ریپورت اینستاگرام چیست به شما این امکان را میدهد،اگر کسی به شما توهین کرد ، یا اینکه از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کرد، (مثلا با استفاده از عکس شما یک صفحه جعلی ساخت) و بطور کلی یه هر نحوی برای شما برپایی مزاحمت کرد و قوانین اینستاگرام را رعایت نکرد ، شما میتوانید تخلف آن فرد را به اینستاگرام گزارش دهید تا بررسی شود .به این پیشه ریپورت کردن می گویند.

ریپورت یعنی چه؟
معنی واژه Report در زبان پارسی یعنی گزارش. اینستاگرام با این شغل هر کاربر اینستاگرام را بعنوان یک شهربانی برای نگهداری از حریم و قوانین این شبکه اجتماعی در عقیده می گیرد. در واقع زمانی که یک کاربر اینستاگرام تصویر یا یک پیج را گزارش می کند، همانند یک پلیس، در حفظ پیرامون و سامان اینستاگرام شراکت نموده است. شما هم اگر به موردی تصادف کردید که قوانین نشر درونمایه بر روی اینستاگرام را نقض رو کرد است، حتما تصویر یا کاربری که ناقض این قوانین می باشد را به اینستاگرام گزارش کنید. این پیشه شما مایه پاک شدن این شبکه اجتماعی از وجود کاربرانی خواهد شد که هنوز با ادب استفاده از رسانه های اجتماعی آشنایی ندارند و چه بهتر که این افراد در اینستاگرام حضور نداشته باشند.


دلایل ریپورت اینستاگرام چیست؟
ریپورت کردن در اینستاگرام برای موارد پایین اتمام می‌شود:

اگر فردی در اینستاگرام عکس ها یا کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و هرز ارسال می‌کند.
اگر فردی منش شما را جعل کرده و وانمود می‌کند شماست.
اگر فردی وانمود می‌کند یک شخصیت شناخته شده است.
اگر فردی دارایی‌های معنوی شما (دارای کپی‌رایت) را بدون اجازه منتشر می‌کند.
اگر فردی کامنت یا تصویری غیراخلاقی یا غیرمتعارف را در اینستاگرام منتشر کرده است.
اگر فردی کامنت یا تصویری با موضوعاتی مانند آسیب به خویش (خودکشی)، ستوهی و ترسانیدن و یا به کارگیری موادمخدر منتشر کرده است.
? حتما بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام یک کامنت را ریپورت کنیم؟
در اینستاگرام برای ریپورت کردن دو راه وجود دارد: ریپورت کردن تصویر یا کامنت خاص و یا ریپورت کردن همه یک اکانت. برای ریپورت کردن یک کامنت کافیست بعد از بسط دادن صفحه کامنت‌ها انگشت خویش را روی آن کامنت نگه‌داشته و از بالای صفحه آیکن شبیه به تابلوی خطر را لمس کنید. اگر کامنت مورد نظر هرز یا اسپم است Spam or Scam را انتخاب کرده و در غیر این‌صورت Abusive Content را گزینش کنید.

هر شمار کاربر که یک اکانت ویژه را به هر علت غیرواقعی ریپورت کند این اقدام مایه بسته شدن یا حذف اکانت وی نخواهد شد.

حالا گزینه‌های ذیل را قبل رو خواهید داشت:
I don’t like this comment: اگر صرفا این کامنت را برادر ندارید اینستاگرام رهنمود می‌کند فرد باره عقیده را بلاک کنید.
This comment is a spam or scam: اگر کامنت تبلیغاتی، هرز یا کلاهبرداری است.
This comment puts people at risk: این کامنت کاربران را در خطر پیمان می‌دهد؛ در این حالت می‌توانید سه گرد از سه گزینه قبل رو را گزینش کنید: Self-harm برای دلگرمی به خودآزاری و خودکشی، Harassment or bullying برای اذیت و یا تهدید و سرانجام Drug use برای دلگرمی به به کارگیری مواد مخدر.
This comment shoudn’t be on instagram: این کامنت نباید در اینستاگرام باشد. این گزینه برای گزارش تخلف از قوانین اینستاگرام است: Nudity برای گزارش عکس ها برهنه و کامنت‌های مرتبط، Graphic violence برای گزارش عکس ها و صبحت‌های خشن، Hate speech or symbol برای صحبت‌های نژادپرستانه و Intellectual property violation برای نقض دارایی‌های معنوی کاربرد دارد.

ریپوست اینستاگرام (2)
چگونه در اینستاگرام یک کاربر را ریپورت کنیم؟ (ریپورت کامل یک اکانت)
پس از ورود به صفحه اکانت مورد عقیده از بالای صفحه روی دکمه سه‌نقطه کلیک کرده و Report را گزینش کنید.

It’s spam مثل موارد ماضی برای اکانت‌های تبلیغاتی و هرز است و باعث بلاک کردن اکانت باره عقیده هم خواهد شد. برای دیگر موارد It’s inappropriate را برگزیدن کنید و یگانه از گزینه‌های پایین را تنگنا دهید:

I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me: اگر نمی‌خواهید این فرد بتواند عکس ها یا ویدئوهای شما را دیده و شما را جستجو کند. با فشردن این دکمه اکانت مورد نظر بلاک خواهد شد.

I believe this account violates Instagram’s community guidelines: اگر این اکانت قانونی را نقض کرده است.

با گزینش این گزینه چند تصمیم قبل رو خواهید داشت:
Report a photo, video or comment: ریپورت کردن عکس، ویدئو یا کامنت خاص .
Report account: برای ریپورت کامل اکانت این گزینه را انتخاب کنید:
Posting annoying content: انتشار محتوای آزاردهنده: اینستاگرام ریپورت کردن محتوای خاص را از روش‌های پیشین توصیه می‌کند.
Posting spam: در صورت پست کردن اسپم و مطالب هرز
This profile is pretending to be someone else: اگر این فرد خویش را به جای کس دیگری جا زده است: گزینه Me هنگامیکه این فرد شما هستید، گزینه Someone I Know برای وقتی که کسی را که می‌شناسید باره هدف قرار دیتا و A celebrity or public figure برای وقتی کسی خویش را به جای یک شخصیت سرشناس جا زده است. در گزینه فرجام باید نام کامل فرد باره نظرتان را نیز بنویسید.
Might be posting my intellectual property: وقتی اکانت محتوای حائز کپی‌رایت مربوط به شما را بدون دستور منتشر می‌کند.

رفع ریپورت-بازیابی پسورد-امنیت پیج
? حتما بخوانید: رمز اینستاگرام را فراموش کردم!!!
ریپورت کردن تصویر یا ویدئو
برای ریپورت کردن تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام روی سه نقطه بالای تصویر باره نظرتان کلیک کرده و گزینه Report را انتخاب کنید. در سرنوشت بعدی دو گزینه پیش روی شماست:
۱- گزینه It’s spam : در صورتی که تصویر یا ویدئو اسپم و هرز است.
۲- It’s inappropriate : در دیگر موارد.در چهره انتخاب این گزینه باید گرد از موارد ذیل را گزینش نمایید:• Self injury : در صورتی که تصویر یا ویدئو مربوط به خود آزاری و خودکشی است.
• Harassment or bullying : ستوهی یا تهدید
• Sale or promotion of drugs : فروش یا تبلیغ مواد مخدر
• Sale or promotion of firearms : فروش یا تبلیغ اسلحه
• Nudity or pornography : تصویر یا ویدئوهای برهنگی
• Violence or harm : خشونت یا آزار دیگران
• Hate speech or symbol : تصاویر نژادپرستی یا فمنیستی
• Intellectual property violation : نقض ازآنش معنوی مثل کپی رایت
• I just don’t like it : در صورتی که فقط تصویر را دوست ندارید اینستاگرام به شما توصیه می کند اکانت مربوطه را بلاک نمایید.


چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟
قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را تماشا کنید، این شایستن هستی دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام بدست کاربران :برای رفع دشوار بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران مراحل پایین را تعقیب کنید :
۱- آغاز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است ، اینستاگرام دستور چک کردن اینکه چه کسانی شما را Unfollow و یا بلاک کرده اند را به شما نمی دهد .
۲- در صورتی که پیشتر پست های اکانت خاصی را می دیدید اما مدتی است که خبری متعلق به اکانت نیست این شایستن هستی دارد که آن شخص شما را بلاک یا آن فالو کرده باشد .
۳- اگر به فرد خاصی شک دارید که شما را بلاک کرده است ، ابتدا اکانت آن شخص را در صفحه جستجوی اینستاگرام سرچ کنید ، اگر اطمینان دارید که اکانت او را صحیح وارد کرده اید ولی نام او را نمی یابید احتمالا شما را بلاک کرده است .
۴- کوشش کنید این فرد را فالو کنید ، در صورتی که قبلا این فرد را فالو می کردید اما الان دویاره باید او را فالو کنید احتمالا این شخص شما را بلاک کرده است .
۵- چنانچه می توانید وارد صفحه اینستاگرام او بشوید ولی با گزینش دکمه Follow هیچ عملی اتفاق نمی افتد و یا اینکه وقتی دکمه Follow را گزینش می کنید عبارت Following ظاهر می شود اما پس از چند دقیقه وقتی مجددا وارد صفحه او می شوید مفتوح هم گزینه Follow را به جای Following می بینید به این معنی است که شما بلاک شده اید .
۶- در لیست فالوینگ هایی که در اینستاگرام دارید ، به تعقیب نام این فرد بگردید چنانچه نام این شخص وجود ندارد ، این معنی است که بدست این فرد آن فالو یا بلاک شده اید .
۷- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .
۸- چنانچه انگاشت می کنید بلاک شدن شما بدست این فرد از روی اشتباه صورت گرفته است ، زیر یکی از تصاویری که منتشر می کنید او را منشن کنید ( ابتدا علامت @ و سپس اسم اکانت آن فرد را وارد کنید ). در این چهره اگر آن فرد شما را ببیند و متوجه شود که اشتباها شما را بلاک کرده است شدنی است شما را آنبلاک نماید .
۹- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید اما با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .

? حتما بخوانید: اصطلاحات اینستاگرام
راه حل های رفع بلاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام
اگر بدست اینستاگرام بلاک و ریپورت شده اید کافی است که مراحل زیر را دنبال نمایید:
روش نخست رفع بلاک در اینستاگرام : قرار دادن کامنت به زبان انگلیسی بدست فالورها
گذاشتن تقاضا های متنی با تصاویر پیوسته از جانب شما برای فالورها ، که اینستاگرام متوجه شود شما اسپمر نیستید. برای این هدف کافی است از رفقا خویش بخواهید که برای شما کامنت های انگلیسی پیمان بدهند.
روش دوم رفع بلاک در اینستاگرام : تغییر دادن ایمیل روی اکانت
۱. نخست به پروفایل تان وارد شوید و روی گزینه EDIT YOUR PROFILE کلیک کنید.
۲. در قسمت PRIVTE INFORNATION اطلاعات عادت را نظیر شماره تلفن پیشین و یا ایمیل پیشین را ویرایش کنید.
۳. برای ویرایش کردن ایمیل علامت پاکت نامه را برگزیدن کنید و برای وارد کردن شماره تلفن تان گزینه Enter your phone number را برگزیدن نمایید.
۴. پس از وارد کردن ایمیل و یا عدد تلفن جدید پیام جدیدی به آن ارسال خواهد شد که باید شما در لینک موجود در پیام کلیک کنید تا اطلاعات جدید وارد شده در پروفایل تان اندوخته شود.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام
اینستاگرام اجازه ساخت و مدیریت بیشتر از ۵ حساب کاربری در یک دستگاه نمیدهد و برای افرادی که ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل فیک در مقوله مدیریت شبکه های اجتماعی، اینستاگرام مارکتینگ و ساخت و فروش اکانت های فیک فعالیت میکنند، این سوژه کار را سخت کرده است. فلذا در این پست کدفرند به رسیدگی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و وانگهی یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم.

هرچند که ساخت اکانت های فیک کار واقعیت نیست اما به درخواست کاربران ارجمند وبسایت کدفرند، این جستار را نیز در این نوشتار پوشش میدهیم.


برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از دسته لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … کاربرد کنید. اما چنانچه از موبایل یا تبلت استفاده کنید و برنامه اینستاگرام در دستگاه شما نصب باشد، باید زیاد دقت کنید که به هیچ عنوان برنامه اینستاگرام رو در طول انجام اینکار مفتوح نکنید و درون مرورگر گوگل کروم، با روشی که به شما تعلیم میدم، کار رو اتمام بدید.

اولین کاری که سپریدن میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که به کارگیری آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در شمار ضروری است.

برای اندکی سخن را باز کنید نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo بهره‌گیری کنیم. چراکه در واقعیت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو مفتوح میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد.

آدرس instagram.com رو مفتوح میکنم و در این مرحله از کار باید توجه داشته باشید که اگر با دستگاه موبایل یا تبلت این آدرس را داخل مرورگر باز کنید، اینستاگرام کوشش خواهد کرد این آدرس را داخل اپلیکیشن اینستاگرام مفتوح کند و این چیزی نیست که ما بخواهیم. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام آگاهی و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

پس چنانچه هنگام اندکی سخن را باز کنید آدرس اینستاگرام در مرورگر، به شما نوتیفیکیشن درخواست اندکی سخن را باز کنید آدرس درون اپلیکیشن اینستاگرام را داد، حتما باید تقاضا را Deny کرده و تائید نکنید لغایت بتوانید پیشه را پیش ببرید.

ادامه پیشه زیاد ساده میباشد و بر اساس معمول اطلاعات خواسته شده از دسته ایمیل یا شماره تلفن، اسم کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید. برای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات بیچارگی دارید بعد در حفاظت آنها دقت کنید. با به کارگیری این تدبیر میتوانید به هر شمار که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید.

باید پروا داشته باشید که برای هربار ورود و دسترسی به اکانت هایی که ساختید (یا ورود به اکانت هایی که دارید)، باید یکبار از نخست مراحل ورود را انجام بدهید چراکه داک داک گو اطلاعات ورود و حساب کاربری شما را اندوخته نمیکند. ضمنا در هر مرحله از کار چنانچه اینستاگرام بخواهد آدرس را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کند، نباید این پروانه را به اینستاگرام بدهید و باید آن را Deny کنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)
در درستی طریق قبل رو، مکمل راهکار پیشین است ولی راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های راستین اینستاگرام بکار میرود. در حالی که در راهکار پیش رو از شیوه داک داک گو و در ضمن یک سرویس Disposable email برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرام با اطلاعات جعلی میپردازیم که چون از داک داک گو کاربرد میکنیم، میتوانیم این اکانت های فیک را نیز بدون محدودیت در تعداد و بدون مزاحمت اینستاگرام ایجاد کنیم. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز سپریدن عدل ولی از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید.

همچنین میتوانیم به اکانت های فیک که برپایی کردیم، دسترسی و لاگین داشته باشیم و در چهره تمایل، با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پیج ها و پست های مشتریانی که پیدا میکنیم، کسب درآمد نکویی نیز داشته باشیم. همانطور که اشاره کردیم، برای ساخت اکانت های اینستاگرام از یک سرویس Disposable email استفاده خواهیم کرد. چراکه برای برپایی اکانت به شماره تلفن یا آدرس ایمیل دربایستن داریم و باید ایمیل های جعلی و موقتی بسازیم.

Disposable email یا ایمیل یکبار مصرف چیست؟
ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما پروانه گرفتن ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور اتوماتیک حذف میشود. وانگهی بنام های tempmail، ایمیل بعید انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و trash-mail نیز سرشناس است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و تقسیم نگرش مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت قراردادن یا یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای سپریدن اینکار به ایمیل احتیاج دارید.

Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد تاب اندک بهره‌گیری کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام برپایی کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند. به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک تن نمیسازد و کاملا گرد و امن هستند.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را گرفتن کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت برپایی کنید. بقیه اطلاعات مورد دربایستن را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی دنج یا نیچ مارکتینگ niche market در اغلب منابع به معنی بازاریابی کنج ، گوشه ای یا متمرکز ترجمه شده است.


در نیچ مارکتینگ با اینکه روی تقسیم کوچکی از بازار تمرکز می شود بازاریابی دنج ولی گنجایش این را دارد که به سرعت مایه رشد یک سوداگری شود. چرا که در این طریق از بازاریابی ، شما به تعقیب بازار و بخشی از آن هستید که پتانسیل بسیار بالایی در باورپذیری کالا یا محصول مورد عقیده شما دارد. شما با هوشمندی در شناسایی کردن بخشی از بازار که رقیب های شما کمتر آن را مورد شناسایی قرار داده اند یا در آن سرمایه گذاری کرده اید می توانید خودتان را در آن دسته از بازار بدون رقیب فرض کنید.

البته این معرفی و نحوه بازاریابی در آن تقسیم ، بدست کارآزمودگان مشاوره بازاریابی اتمام می شود. امروزه ، بسیاری از شرکتها و سازمانهای کبیر در ایران یا در جهان حضور دارند که برای نفوذ در یک تقسیم کوچکی از بازار و به دست آوردن مشتریان وفادار و دائمی از نیچ مارکتینگ کاربرد می کنند. برخی مواقع اتفاق می افتد که قصد از نیچ مارکتینگ ، بازاریابی برای بخش به خصوص یا کوچکی از بازار بوده است ولی در روند بازاریابی شما با مشتریان زیادی از سایر بخشها نیز مواجه می شوید.

نیچ مارکتینگ ، روند بازاریابی را برای شما بسیار روشن و آسان تر می کند ؛ زیرا:
یک) صرفه جویی در تبلیغات

از آنجایی که در نیچ مارکتینگ ، گروه قصد شما به احسان مشخص است و پراکندگی ندارد ، شما دقیقاً می دانید برای چه دسته جمعی در حال تبلیغات هستید. پس ، تبلیغات شما هدفمند تر قبل می رود و دربایستن به صرف هزینهای هنگفت یا سنگین ندارد.

دو) موفقیت به سرعت اتفاق می افتد

از آنجایی که شما بخش کوچکی از بازار که رقیبی نیز در آن ندارید انتخاب کرده اید بنابراین ، راه موفقیت برای شما هموارتر است و به سرعت می توانید خودتان را به عنوان یک برند در آن زمینه شناسایی کنید.

سه) بازاریابی سرایتی یا دهان به دهان

هدف شما از بازاریابی نیچ ، گروه کوچکی از بازار است اما کم کم خود مشتریان برای شما تبدیل به عامل تبلیغ می شوند و مشتریان بیشتری را به سمت خرید فرآورده شما سوق می دهند.

چهار) دستیابی سریع به مشتریان

در بازاریابی نیچ به نکوداشتن می دانید که مشتریان و مخاطبان اصلی شما کجا هستند و کجا باید به تعقیب آنها بگردید. بعد به راحتی و با سرعت به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید.

پنج) سوددهی بالا

بسیاری از افراد و صاحبان محصولات و برندها چنین تصور می کنند که نیچ مارکتنیگ نمی تواند برای آنها سودآور باشد و میزان فروش آنها را بالا ببرد. در حالی که تجربه نشانه دیتا است نیچ مارکتینگ جزء احد از روشهای پر سود بازاریابی است.

برنامه ریزی برای آغاز نیچ مارکتینگ
قبل از اینکه شروع به نیچ مارکتینگ کنید بهتر است برنامه ریزی های لازم در این مقوله را به چهره ریزبین انجام دهید تا زودتر به نتیجه برسید. این برنامه ریزیها و اقدامات لازم ، شامل موارد پایین است. مارکتینگ را به هر نحو باید توسعه دهید.

۱) یافتن پهنه منحصر به فرد

سعی کنید قبل از هر چیز ، حوزه ای که هدف دارید در آن تکاپو کنید به صورت منحصر فرد برگزیدن کرده و در آن گویه فعالیت کنید را گزینش کنید. به عنوان نمونه ، اگر در زمینه محصولات بهداشتی هدف فعالیت دارید ، می توانید یک یا دو محصول بهداشتی که فقط افراد یا گروه های خاصی از آن استفاده می کنند را انتخاب کنید.

۲) سلیقه و ارزشها

گروهی که برای نیچ مارکتنیگ گزینش کرده اید را به احسان بشناسید. یکی از مواردی که مرز باید نسبت به شناختن آن سعی کنید سلیقه افرادی است که در این گروه های ویژه پیمان دارند. همچنین ارزشها و باورهای این کسان نیز تأثیر زیادی در بازاریابی شما می تواند داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گر به طور چکیده بخواهیم تعریفی از Snapshot ارایه دهیم، می‌توانیم بگوییم که Snapshot به راستی Versioning است. اکنون ورژنینگ یعنی چه؟

Versioning چیست؟
ورژنینگ یعنی برپایی و مدیریت چندین نسخه از یک محصول اسنپ شات که همگی آنها یک عملکرد دارند اما یا بهبود یافته‌اند یا آپگرید شده‌اند یا کاستومایز شده‌اند. این اصطلاح اصولا برای سیستم عامل‌ها، نرم ادوات و وب سرویس‌ها استفاده می‌شود.

Snapshot چیست؟
برگردیم به Snapshot. در ادامه تعریف آن اضافه می‌کنم که Snapshot یعنی توانایی غیرفعال کردن یک تغییر (Undo A Change). بیایید مثالی بزنیم: اگر هر ساعت یک Snapshot بگیرید، تمام فایل‌ها و فولدرها می‌توانند به وضعیتی برگردند که در هر یک از Snapshot های گرفته شده داشته‌اند. پس اگر ویروسی شده باشید می‌توانید فایل‌ها و فولدرها و کل Volume ها را به وضعیتی برگردانید که پیش از درگیر شدن با ویروس داشته‌اید.

اکنون می‌دانید که اسنپ شات و ورژنینگ چه ویژگی‌هایی دارند. سوال اینجاست: اسنپ شات چه تفاوتی با بکاپ دارد؟ در این نوشتار پذیرش این سوال را خواهید یافت.

تفاوت Backup و Snapshot
بکاپ، کپی کاملی از اطلاعات است . اگر 5 ترابایت دیتا داشته باشید، هر کپی، 5 ترابایت دیگر محیط‌ اشغال می‌کند. اگر ساعتی یک بکاپ بگیرید پس از 10 ساعت، 50 ترابایت فضا لازم دارید. بعد دقیقا به همین دلیل، اندوخته چندین نسخه بکاپ چندان رایج نیست و بکاپگیری برای Versioning مناسب نیست.البته به کارگیری کالاها حامی گیری از Incremental و Differential میتوانید حجم بک آپ های بعدی از نقطه بک اپ کامل را تفریق دهید ،

پیشنهاد می‎کنیم بخوانید:
آموزش تعبيه پشتیبان از سرور مجازی لینوکس ( Linux VPS Backup)
از جهت سایر Snapshot ها برای ورژنینگ عالی است چون اسنپ شات کاملا از جنس بکاپ نیست و می‌توانید نسخه‌های بسیاری داشته باشید بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنند. یک Snapshot فقط احتیاج به اندوخته اطلاعاتِ لازم برای Undo A Change کردن دارد که مایه می‌شود فضای اقلیت نسبت به بکاپ لازم داشته باشد. البته اسنپ شات همانطور که گفته شد از جنس بک آپ نیست بلکه نقطه ای را به عنوان نقطه بازگشت در نظر گرفته و دگرگونی ها پس متعلق به را جهت بازگشت به آن نقطه رصد می کند

بکاپ یا اسنپ شات ؟
اما برویم سراغ سایر تفاوت های بکاپ و اسنپ شات.

Snapshot، ویژه همان سیستمی است که از آن اسنپ شات گرفته می‌شود اما از بکاپ می‌توان در سیستم‌هایی غیر از سیستمی که از آن بکاپ تعبيه شده، برای بازگرداندن استعمال کرد.
هنگام بازگرداندن، تنها بیچارگی به برگزیدن اسنپ شات است ولی از آنجایی که Backup، کپی کاملی از اطلاعات است، به تنظیمات بیشتری نیاز دارد.
از Snapshot برای بازگرداندن سیستم به چگونگی قبلی کاربرد می‌شود ولی از بکاپ برای بازیابی اطلاعات می‌توان استفاده کرد.
در صورت بروز سخت سخت افزاری در سیستم، سایر نمی‎توانید با اسنپ شات، سیستم را بازگردانید بلکه باید با بکاپ این پیشه اتمام شود.
اسنپ شات بهتر است یا بکاپ؟
همه چیز پیوستگی به مورد کاربرد شما دارد. به عنوان نمونه برای راه‌اندازی نرم اسباب و سرویس، Snapshot بهتر است و در مبحث امنیت و نگهداری از اطلاعات، بکاپگیری پیشنهاد می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

تبلت تاشو, تبلت foldable,تبلت‌های تاشوی سامسونگ

تبلت foldable می تواند همانند یک کاغذ تا شود

 

تبلت‌های تاشوی سامسونگ با قابلیت‌های جدید
سامسونگ از عرضه تبلت های تاشویی خبر داده که همانند یک کاغذ تا می شوند تا نه تنها کاربران را در حمل یاری کنند بلکه بتوانند قابلیت های جدیدی را نیز پیش روی مخاطبان خود قرار دهند.
سامسونگ یکی از کمپانی های فناوری است که با تنوع در عرضه محصولاتش توانسته نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. اکنون پس از عرضه موفق اسمارت فون های Galaxy Note Edgeو  Galaxy S۶ edge نوبت به تبلت متفاوتی با نام foldable یا تاشو رسیده است. این تبلت ها به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانند همانند یک کاغذ تا شوند و امکانات جدیدی را پیش روی کاربرانشان قرار دهند. این قابلیت foldable باعث می شود تا حمل آن نیز ساده تر شود.


گزارشات منتشر شده نشان می دهد، این تبلت به مراتب بیشتر از یک کاغذ تا می شود بدون اینکه آسیبی ببیند یا مشکلی پیدا کند. این رویکرد جدید در ساخت تبلت ها به سامسونگ کمک می کند تا تبلت های بیشتری را به فروش برساند زیرا تبلت ها در سال های اخیر تبدیل به یکی از وسایل مورد نیاز کاربران شده اند که با داشتن چنین قابلیتی و تا شدن می توانند از استقبال چشمگیری برخوردار شوند.

 

تبلت foldable,تبلت تاشو,تبلت‌های تاشوی سامسونگ

قابلیت تا شدن تبلت foldable باعث می شود تا حمل آن ساده تر شود

 

این فناوری می تواند به سایر محصولات سامسونگ مانند تلویزیون ها یا اسمارت فون ها نیز وارد شود. برای مثال تلویزیونی با اندازه های بزرگ را تصور کنید که به سادگی می توان آن را تا و حمل کرد. اکنون باید منتظر ماند تا این محصول عرضه شود زیرا جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده اما عرضه چنین محصولی از سوی سامسونگ می تواند تحول عظیمی را در عرصه نمایشگرها به وجود آورد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/samsung3-tablet2-clamshell.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شارژر میکروب‌کش,کاربردهای شارژر میکروب‌کش,اختراعات جدید

تمیزکردن کامل یک تلفن برای شارژر میکروب کش فقط چهار دقیقه زمان می‌برد

 

تمیزکردن تلفن همراه با شارژر میکروب‌کش
دانشمندان در آمریکا نخستین شارژر تلفن همراهی را ارائه داده‌اند که از نور فرابنفش برای کشتن میکروب‌ها و تمیزکردن تلفن استفاده می‌کند. شرکت سازنده PhoneSoap واقع در ایالت یوتا اعلام کرده، این شارژر ایمن‌ترین و کامل‌ترین راه برای کشتن تمامی میکروب‌هایی است که روی تلفن همراه رشد می‌کنند.

 

شارژر ابداعی دارای دو لامپ UV-C بوده و طول موج خاصی از نور تولید می‌کند که تلفن را احاطه کرده و از میان جداره‌های سلولی باکتری‌ها و ویروس‌ها عبور کرده تا در دی‌ان‌ای آن‌ها نقصان ایجاد کند. زمانی که دی‌ان‌ای آسیب ببیند، سلول‌ها می‌میرند و دیگر نمی‌توانند موجب بروز عفونت یا بیماری شوند.

کاربران آلارم‌ها و پیغام‌هایشان را زمانی که گوشی در داخل شارژر است به دلیل خروجی‌های شنیداری آن دریافت خواهند کرد. این شارژر ابداعی با بسیاری از تلفن‌های همراه سازگار است.

 

تمیزکردن کامل یک تلفن برای شارژر مزبور فقط چهار دقیقه زمان می‌برد و نوعی نشانگر آبی در قسمت جلوی آن به کاربر امکان آگاهی از زمان تکمیل فرآیند تمیزشدن را می‌دهد. تحقیقات پیشین نشان داده‌اند یک تلفن همراه حامل میکروب‌های بیشتری در مقایسه با سرویس بهداشتی است.


مطالعه اخیر دانشگاه Surrey انگلستان نشان می‌دهد اکثر باکتری‌های موجود بر روی تلفن‌های همراه بی‌ضرر بوده؛ اما تعدادی از باکتری‌های حامل بیماری مانند Staphylococcus aureus را می‌توان گاها بر روی آن یافت.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/microbes3-clean3-mobile.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مراکز تلفنی VOIP به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار کاربران پیمان می‌دهند ، امروزه به عنوان یکتا از نیاز‌های اصلی یک سوداگری کامیاب شناخته می‌شوند و همانطور که می‌دانیم تخمین دقیق از هزینه‌‌های پیاده‌سازی آن ، اولین قدمی است که باید برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ در یک سازمان برداشته شود . پس برای آشنایی با روش برآورد و نقش VOIP در کاهش هزینه‌های تلفنی یک کمپانی با ما همراه باشید .

تاثیر زیرساخت در کاهش هزینه راه انازی ویپ :

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای تخمین خرج تاسیس VOIP در نظر بگیریم برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه راه اندازی سیستم voip اینجا را کلیک کنید زیرساخت لازمه برای پیاده‌سازی انواع مراکز تلفنی می‌باشد . در راهکار‌های آنالوگ برای پیاده‌سازی یک مرکز تلفن باید بستر تلفن آنالوگ به چهره کاملا مجزا تاسیس شود . این در حالی است که مراکز تلفنی ویپ می‌توانند روی بستر شبکه‌ کامپیوتری که در اغلب سازمان‌ها وجود دارد راه اندازی شود . که همین امر گرد از دلایلی است که موجب می‌شود خرج راه اندازی ویپ نسبت به مراکز تلفنی آنالوگ کاهش یابد .‌ ما پیشتر در مقالات مربوط به آموزش VOIP به تفصیل به این ویژگی پرداخته ایم .

هزینه تاسیس VOIP
مدیریت بر خرج های تاسیس VOIP (ویپ) :
هنگامی که اقدام به تاسیس یک مرکز تلفنی در سازمان خویش می‌کنید باید بدانید که از وسط همگی ساز و برگ یک مرکز تلفنی به چه قطعاتی برای راه اندازی اولیه نیازمند هستید . و این که آیا این قطعات می‌توانند در آینده پاسخگوی تغییرات و گسترش مرکز تلفنی شما باشند ؟

برای فهم بهتر این سوژه به این نمونه پروا کنید . فرض کنید در یک سازمان ۲۰ کاربر به تلفن درونی نیاز دارند و ۳ خط شهری نیز برای مرکز تلفن در عقیده گرفته شده است . این سازمان علاوه‌بر سیستم تلفن گویا به CID و ضبط مکالمه نیز برای شفا کیفیت سیستم دربایستن دارد . این سازمان برای پیاده سازی این سناریو به صورت آنالوگ به یک سانترال TES824 ، کارت تلفن گویا ، سه کارت CID ، دستگاه ضبط مکالمه ، دو کارت اضافی برای سانترال و ۲۰ عدد تلفن دربایستن دارد . این در حالی است که اگر پیمان باشد بعدها این شمار داخلی به ۳۰ کاربر افزایش یابد ، این شرکت مجبور به تعویض سیستم تلفنی خود خواهد بود .

حال اگر پیمان باشد از راهکار‌های VOIP (ویپ) برای این سازمان کاربرد کنیم می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی باره عقیده را پیاده‌سازی کنیم و تلفن‌های کاربران را در مرحله‌ی اول به صورت نرم‌افزاری روی رایانه آن‌ها نصب نماییم و تنها در مواردی که احتیاج داریم از تلفن‌های سخت‌افزاری ویژه VOIP کاربرد کنیم .

در این حالت با افزایش تعداد کاربران مشکلی برپایی نخواهد شد و علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بسیار جذاب مراکز تلفنی VOIP (ویپ) می‌توانیم مرکز تلفنی خویش را در آینده متناسب با تغییرات و نیاز‌های سازمان خویش گسترش دهیم .

همانطور که از مطالب فوق متوجه شدید ، تهیه و پیاده‌سازی یک مرکز تلفن VOIP به ما این امکان را می‌دهد الی هزینه‌های راه‌اندازی مرکز تلفن خویش را به چهره کاملا انعطاف‌پذیر مدیریت نماییم و بعدها برای توسعه مرکز تلفن خود مشکلی نداشته باشیم .

برآورد هزینه های نصب و راه اندازی VOIP (ویپ) :
حال می‌خواهیم خرج راه اندازی VOIP (ویپ) را برای یک سازمان متوسط تخمین نماییم ،

راه اندازی ویپ و خرج جاسازی گیتوی یا کارت برای خطوط شهری :
برای اتصال خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن خود باید از گیتوی‌ها و یا کارت‌های تلفنی بهره‌گیری نمایید . در صورتی که ۴ خط شهری داشته‌ باشید ، هزینه خرید گیتوی یا کارت از دست کم قیمت ۱٫۵ میلیون تومان آغاز می‌شود (البته در زمانی که من در حال نگارش این مقاله هستم) . این مبلغ با داشتن ۸ خط شهری لغایت حدود ۳ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد . بدیهی است که تغییر برند و برآیند اینکه تغییر کیفیت ساخت گیتوی قیمت آن را تغییر خواهد داد . برای آگاهی از گونه ها کارت ها و گیتوی های VOIP و کارکرد آن‌ها می‌توانید به مقالات تعلیم ویپ در سایت ما رجوع نمایید .

هزینه تهیه سرور برای تاسیس مرکز تلفنی VOIP :
تهیه یک سرور برای راه‌ اندازی مرکز تلفن ویپ ضروری می‌باشد . البته باید در عقیده داشته باشید که معمولا در سازمان‌ها و ادارات سرور‌هایی برای اجرای سرویس‌های لازم درون شبکه به چهره مجازی‌سازی هستی دارند که می‌توان از آن‌ها برای برپایی یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن ویپ کاربرد نمایش داد . پس عملا تعبيه سرور VOIP برای شما هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت .

هزینه خرید تلفن‌های کاربران در فرآیند نصب و تاسیس ویپ :
برای کاهش هزینه‌های تاسیس VOIP می‌توانید در فاز اولیه راه اندازی از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری کاربرد نمایید که به چهره مجانی در دسترس می‌باشند . ولی چنانچه هدف خرید تلفن‌های سخت افزاری یا IP PHONE را داشته باشید بها حدودی آن‌ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و با افزایش کیفیت برند و تاثیر افزایش می‌یابد .

هزینه راه اندازی پایین ساخت تلفنی :
همانطور که بیان شد مرکز تلفن ویپ از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس بهره‌گیری می‌نماید . بر خلاف مراکز تلفنی آنالوگ ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به راه اندازی زیرساخت مجزا نخواهید داشت ، که همین امر میزان هزینه راه اندازی ویپ را به میزان چشم‌گیری تفریق می‌دهد .

هزینه نصب و تاسیس VOIP :
هزینه تاسیس مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و متخصصین زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در ادامه به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادی مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست تخمین فوق نگریستن می‌نمایید ، با وجود امکانات فراوانی که مراکز تلفنی ویپ در برگزیدن شما قرار می‌دهند ، برای راه اندازی یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در کمر بستن دارید . این در حالی است که تعبيه یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که فقط پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در عقیده دریافت گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و هزینه نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ حدود ۴ تا ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها فقط به خرج تاسیس مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود . یگانه از نکاتی که یک شرکت باید در گزینش مرکز تلفنی در نظر بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای تاسیس یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری کمپانی برپایی می‌شود ؟ و یا این که کدام راهکار می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و برآیند اینکه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پذیرش به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را معرفی رو کرد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به انگیزه استفاده از فناوری دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری همانند ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، ایجاد سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در کمر بستن کاربران پیمان می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها مایه افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و درآمد خواهد شد . این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد تنها می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در نوشتار بررسی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از تجهیزات و ابزارها داخلی شرکت برای تماس‌های داخلی بین همکاران کاربرد می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به چهره چشمگیری تفریق پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند کارایی قابل توجهی در کاهش هزینه‌های سازمان داشته باشد .

هزینه های تاسیس سیستم تلفنی ویپ
کلام واپسین،انجام :

با پروا به نکاتی که در باره هزینه تاسیس VOIP (ویپ) در مقایسه با سیستم تلفنی آنالوگ مطرح شد و قابلیت‌هایی که در ازای پرداخت خرج برای یک سیستم تلفنی VOIP به دست می‌آوریم می‌توان گفت در بسیاری از موارد تاسیس یک مرکز تلفن VOIP می‌تواند برگزیدن بسیار مناسبی برای پیاده‌سازی یک سیستم تلفنی باشد . این سیستم با توجه به قابلیت‌های بی‌نظیری که برای داخل و بیرون از سازمان فراهم می‌کند و قابلیت مدیریت هزینه‌ای که در اختیار ما قرار می‌دهد بدون شک گزینش نخست و آخر خواهد بود .

شما عزیزان می‌توانید در چهره وجود هرگونه سوال و یا گنگی در باره سیستم‌های تلفنی ویپ و هزینه‌های راه اندازی آن با ویپینگ تماس گرفته و سوالات خود را با کارآزمودگان ما در وسط بگذارید .



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 64 صفحه بعد