نسل بعدی هواوی میت X نیمه دوم ۲۰۲۰ معرفی می‌شود
نوشته شده توسط : ساحل

قبلا اخباری شنیده بودیم که قرار است نسخه‌ای با کمی تغییرات نسبت به گوشی هوشمند میت ایکس، در MWC ۲۰۲۰ در ماه فوریه (اسفند) رونمایی شود که از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ استفاده می‌کند و احتمالا نام آن میت Xs خواهد بود؛ اما این مدل فقط تغییری جزئی نسبت به نمونه‌ی اصلی دارد و نسخه‌ی جدیدی نیست.

جانشین واقعی میت ایکس، طبق شایعه‌ی جدیدی که سازندگان زنجیره‌ی تأمین تایوانی عنوان می‌کنند، نیمه‌ی دوم سال آینده از راه خواهد رسید. برخی تأمین‌کنندگان هواوی، اقلامی مانند لولا و پنل را به‌صورت آزمایشی و در تعداد کم به این شرکت به خاطر نیاز گوشی تاشوی جدید، تحویل داده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، لولا سازان تایوانی، پتانسیل امیدوارکننده‌ای را در بخش گوشی‌های تاشو می‌بینند؛ بنابراین به‌دنبال گسترش ظرفیت تولید خود هستند. گوشی‌های تاشو نیاز به طراحی اجزای پیچیده دارند و همچنین محدودیت‌هایی در رابطه با عرضه‌ی صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر وجود دارد؛ بنابراین مشخص نیست که تولید انبوه این‌گونه گوشی‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

Huawei Mate X / هواوی میت ایکس

مانند گذشته وقتی گزارش‌های این‌چنینی منتشر می‌شود که حتی توسط دیگر شایعات نیز تائید نشده‌اند، باید به خاطر داشت که به‌راحتی نباید آن‌ها را باور کرد. منطقی است که هواوی از گوشی‌های تاشوی خود ناامید نشود؛ بنابراین در حال کار روی نسخه‌ای دیگر از این گوشی‌ها است. از این گذشته، هواوی و سامسونگ پیش‌گامان این بازار بوده‌اند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.

 

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/12/27/343663/nextgen-huawei-matex-launching-second-half-2020/





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: