نوشته شده توسط : ساحل

اگر در خانه حتی به اندازه یک میز کمجا هم فضای کافی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید از میزهای دیواری کمجا کاربرد کنید. این میزها حتی به اندازه میزهایی که لغایت به حال به شما معرفی شده اند هم جا نمی‌گیرند.

آنها را می‌توانید به دیواری که در گوشه ای از خانه شما وجود دارد وصل کنید و در صورت بیچارگی آنها را مفتوح کرده و از آن کاربرد کنید. از انواع این میزها می‌توان به میز تحریر دیواری تاشو و یا میزغذاخوری دیواری اشاره کرد. اگر برادر دارید در مورد میز تحریر دیواری اطلاعات کاملی توسط بیاورید این مقاله را از دست ندهید.میز غذا خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

قیمت میز کمجا:
قیمت این میزها کاملا مناسب هر خانواده ایرانی است. شما چه با بودجه زیاد و یا با توانایی مالی کم می‌توانید این میزها را تعبيه کنید. نگران مبلغ آن نباشید. اگر می‌خواهید بها دقیق گونه ها مدل های این وسیله را ببنید روی کلمه تماس با ما کلیک کنید. شما می‌توانید با تماس با مشاورین ما درانتخاب بهترین میزها کمک بگیرید.

انواع میزهای کمجا
در این سرنوشت می‌خواهیم گونه ها میزهایی که جای کمی را در خانه می‌گیرند را شناسایی کنیم.

میز مختصر جا گرد
میز و صندلی ناهار خوری ناچیز جا چوبی با سطح رویه گرد می باشد میز کمجا دیواری  که مناسب برای 4 و در مدل های سایر برای 6 یا 8 نفر ساخته شده، که طوری طراحی شده که دست کم محیط‌ را اشغال میکند. این میز ناهار خوری از جنس چوب مرغوب می باشد که برروی آن یک لایه رنگ و یک لایه پلی قاطر روکش می‌شود لغایت مقاوت و موعد استفاده آن فرآورده را اغلب می‌کند.

همچنین این میز در برابر دما ، رطوبت و ضربه از آسیب لغایت حتماً زیادی بازداری می‌کند. پایه های این میز زیبا داری منقاومت به شدت بالایی بوده که بردباری وزن زیاد فوقانی دارد و در همان سان حائز دارای حجم سبک است که قابلیت حمل و نقل راحتی را دارد.

این میز ناهارخوری به شکلی طراحی شده که بتوان متعلق به در فضاهای گوناگونی مثل کافی شاپ ها و رستوران ها، فضاهای باز، ویلا و خانه های آپارتمانی کاربرد نمود. پس شما می‌توانید این فرآورده را در همه جا کاربرد کنید. نشیمن صندلی این فرآورده را خودتان می‌توانید از جنس چرم یا پارچه انتخاب کنید.

میز مختصر جا مربع
میز کم جا مربع یک نمونه میز ناهار خوری کم جا جدید و زیاد پر فروش می‌باشد. این میز ناهار خوری ناچیز جا جدید و امروزین چهار گوش میباشد که در ابعاد ۴ و ۶ نفره تولید میشود. صفحه این میز ناهار خوری ۸۵ در ۸۵ سانتیمتر است. صفحه میز قابل متمایز شدن است.

شیشه ای روی میز پیمان گرفته شده که میتوانید با پیمان دادن وسایل تزئینی زیبایی این میز ناهار خوری جدید را چندین برابر نمائید. از این میز می‌توانید در کافی شاپ ها، رستوران ها، آپارتمان ها، ویلا و فضای باز خانه های خویش یا محل پیشه خود کاربرد کنید.

میز غذاخوری کمجا
در حال آماده بیشتر منازل با پلان های چهارگوش یا مستطیل تعریف شده، بعد لازم است که شما در جاسازی میز ناهارخوری دقت کنند. میزهای ناهارخوری مربع و مستطیل فضای کمتری را از خانه اشغال می کنند و می توانند گوشه های خالی سالن نشیمن یا ناهارخوری شما را پر کنند.

این میزها انسجام بیشتری با پلان مستطیل و مربع دارند که اغلب از آنها در طراحی نقشه آپارتمان های معاصر کاربرد می شود.

میز کمجا 4 نفره
اگر اعضای خانواده شما زیاد نیست می‌توانید از این مدل میزها استفاده کنید. فضای کمی از شما می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را در زاویه ای از منزل بگذارید. البته که این میزها فقط ویژه خانه نیستند. شما می‌توانید در کافی شاپ و یا هر جایی که احتیاج به پذیرایی دارید از این محصول کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت هواوی مدتی پیش از ایرباد بی‌سیم برند آنر با نام Honor Magic رونمایی کرده بود. ما در این مطلب، اولین ایرباد برند چینی آنر را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بدانیم که آیا چینی‌ها می‌توانند پابه‌پای رقیب آمریکایی خود، یعنی اپل حرکت کنند یا خیر. طراحی ظاهری این دستگاه شباهت بسیار زیادی به ایرپادز پرو اپل دارد، اما قیمت آن از مدل معمولی این هدفون آمریکایی کم‌تر است.

بسیاری از کاربران ما این سوال را مطرح می‌کنند که آیا می‌توان ایرباد Honor Magic را به عنوان یک هدفون بی‌سیم واقعی در دنیای این نوع از گجت‌ها معرفی کرد یا خیر. این محصول از قابلیت لغو نویز پشتیبانی می‌کند که یک نمونه کم‌تر دیده شده در بین هدفون‌های توگوشی به شمار می‌رود. درباره این موضوع به راحتی می‌توان اطمینان داشت که افراد زیادی این محصول را خریداری می‌کنند. اما باید در نظر داشته باشیم که قابلیت لغو نویز در روی کاغذ مطرح شده است و باید عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

ایرباد Honor Magic

به عنوان پایان بخش مقدمه باید بگوییم که نمی‌توان انتظار داشت که از جدیدترین فناوری‌ها درون این نوع از هدفون‌ها بهره‌مند شد. به عنوان مثال، افرادی که از ایرپادز اپل استفاده می‌کنند، به راحتی متوجه عملکرد ضعیف هدفون بی‌سیم آنر خواهند شد. این گجت با قیمت 110 دلار به بازار عرضه شده است که با توجه به قیمت پایین آن نمی‌توان انتظار یک محصول حرفه‌ای را داشت. با ما در ادامه همراه باشید تا عملکرد این محصول و ارزش آن در برابر قیمت ارزان را بررسی کنیم.

طراحی

شاید بسیاری از افراد معمولی در نگاه اول شباهت ظاهری Honor Magic به ایرپادز پرو اپل را متوجه نشده و آن را با دستگاه اپل اشتباه بگیرند. طراحی بخش ساقه این هدفون با ایرپادز پرو اپل یکسان است و یک سری قابل تنظیم هم برای قرار گرفتن هدفون در گوش کاربر تعبیه شده تا هیچ مشکلی در هنگام استفاده از آن در شرایط مختلف نداشته باشید. آنر در این بخش کمی ضعیف‌ بوده و تلاش زیادی برای متمایز کردن هدفون بی‌سیم خود انجام نداده است.

ایرباد Honor Magic

Honor Magic به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و با گوش‌های من کاملا تطابق دارد. اگرچه طراحی این هدفون همانند ایرپادز پرو است، اما احتمال دارد که این هدفون در هنگام استفاده‌های طولانی‌مدت شما را خسته کند. با این حال، محصول جدید آنر برای استفاده‌های روزمره داخل و خارج از خانه تا حد زیادی مناسب است.

این هدفون دارای یک کیس شارژ براق است که از کابل USB-C برای شارژ هدفون‌ها استفاده می‌کند. دکمه اتصال ایرباد به تلفن‌ها نیز در قسمت پشت کیس شارژ تعبیه شده و با فشار دادن آن یک چراغ سفید رنگ روشن می‌شود.

ایرباد Honor Magic

هیچ صدایی در هنگام اتصال Honor Magic به تلفن یا تبلت شنیده نمی‌شود و ما این نکته را به عنوان یک نقطه ضعف معرفی می‌کنیم. زیرا پس از اتصال هدفون برای چک کردن آن مجبور شدیم که تلفن خود را چک کنیم.

قابلیت‌ها

آنر تمرکز خود را برروی قابلیت لغو نویز این هدفون قرار داده و هدف آن نیز نرم شدن صداهای خارجی و کمک کردن به گوش شنوندگان برای واضح‌تر شدن صدای دریافتی است. قابلیت لغو نویز با فشار طولانی مدت برروی هرکدام از ایرباد‌ها فعال می‌شود. این کار به طور حتم نویزهای خارجی را کاهش می‌دهد. اما عملکرد بسیاری عالی را از خود به نمایش نمی‌گذارد.

آنر در ایرباد خود از سه میکروفون استفاده کرده است که در هنگام مکالمه یا ضبط صدا بسیار خوب عمل می‌کنند. ما در بررسی خود به مدت یک هفته از این ایرباد در جلسات مختلفی، مانند Zoom و Hangouts گوگل استفاده کردیم. Honor Magic در این بخش عالی بود و این مهم را مدیون فناوری جدید آنر با نام Uplink Noise Reduction هستیم.

ایرباد Honor Magic

این دستگاه از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و ما در طی بررسی‌های چند روزه خود در هنگام اتصال آن به تلفن‌های مختلف با هیچ مشکل خاصی مواجه نشدیم. یکی دیگر از شباهت‌های این هدفون بی‌سیم به ایرپادز اپل، توقف پخش صدا در هنگام خارج کردن هدفون‌ از گوش است.

طول عمر باتری این محصول برای پخش موسیقی 3.5 ساعت است. این زمان در هنگام مکالمه‌های طولانی‌مدت به 2.5 ساعت کاهش می‌یابد. اما باتری کیس شارژ توانایی نگه‌داری شارژ تا 14.5 ساعت را دارد. شاید این زمان برای استانداردهای مدرن زیاد نباشد، اما حداقل برای استفاده کامل در یک روز کافی است.

کیفیت صدا

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بررسی هدفون بحث کیفیت صدای آن باشد. قطر هدفون‌های ایرباد Honor Magic برابر با 10 میلی‌متر است و انتظار می‌رود که صدای قدرتمندی از آن شنیده شود. تا زمانی که سطح صدای این هدفون را بالا نبرید، صدای نسبتا خوبی از آن می‌شنوید، اما در صورت افزایش بیشر صدا با کاهش کیفیت روبه‌رو می‌شوید. کیفیت پخش صدا در محیط‌های شلوغ نیز با توجه به عملکرد ضعیف لغو نویز مناسب نبود.

البته، کیفیت پخش صدا هنگام کاهش سطح صدا بهتر می‌شود و حتی در برخی از آهنگ‌ها نیز جزییات بیشتری از صداها را می‌شنویم. مقدار باس خروجی Honor Magic زیادی نیست و اگر می‌خواهید از این هدفون بی‌سیم برای شنیدن موسیقی‌های به اصطلاح بیس‌دار استفاده کنید، خرید آن را پیشنهاد نمی‌کنیم.

ایرباد Honor Magic

 منبع: 

https://itresan.com/299327/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-honor-magic%d8%9b-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%a9%d9%85%d8%8c/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شما اطلاعات نکویی درباره‌ی بازاریابی محتوا دارید. ولی درباره‌ی شبکه های اجتماعی چطور؟ آیا به همان اندازه بر روی بازاریابی انواع درونمایه در شبکه های اجتماعی چیرگی دارید؟ برخی از کسان اندیشه می‌کنند که بین بازاریابی درونمایه و بازاریابی در شبکه های اجتماعی بستگی وجود دارد. صحیح است ولی چگونه؟
با بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی به تنهایی نمی‌توان موفق بود، مگر اینکه به همراه آن تولید محتوای نیرومند برای بازاریابی درونمایه انجام شود. این بازاریابی محتوا تأثیر تقویتی بر روی انواع درونمایه موجود در شبکه‌ های اجتماعی خواهد داشت. این دو بازاریابی در ساحل هم نشانه قابل توجهی خواهند داشت.

در ادامه یازده راه برای شفا بازاریابی انواع محتوا در شبکه‌ های اجتماعی آمده است:

1. مقاله‌های کهن را با عنوانی جدید پست کنید:
اجازه ندهید که مطالب قدیمیتان در گوشه‌ای بعید آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تکافتاده در اینترنت خاک بخورد. آن‌ها را دوباره پست کنید. برای آن‌که تنوع را در انواع محتوا حفظ کنید، برای مطلب باره نظرتان عنوان جدیدی بگذارید. حتی روزنامه‌ی نیویورک تایمز نیز همچین استراتژی را دارد. مقاله‌های یکسان را با عناوین متفاوتی پست می‌گذارد. برای اطلاع از نحوه‌ی بازنشر مقالات کهن کلیک کنید.

 Slide Share .2 مربوط به گونه ها محتوا را در شبکه‌ های اجتماعی پست کنید:

تأثیر Slide Share در فرآوری محتوای شبکه‌ های اجتماعی زیاد مؤثر است. خود Slide Share به تنهایی در بعضی از شبکه‌ های اجتماعی مانند لینکدین اثرات قابل توجهی را برپایی می‌کند. پست Slide Share در شبکه‌ها علاوه بر فرآوری محتوا در شبکه‌ های اجتماعی، اثرات بصری هم دارد و اغلب در حافظه ماندگار است.

 3. تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری گونه ها محتوایی که به تعداد بالا Share شدند:

از buzzSumo برای انواع درونمایه استفاده کنید لغایت محتویاتی که در شبکه‌ های اجتماعی بارها Share شدند را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید.

 4. رویهمرفته موضوعاتی که تعداد Shareهای زیادی دارند را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید:

شبکه‌ های اجتماعی درباره‌ی Share کردن مطالب و فرآوری محتوا است. حتی اگر موضوع مطلب باره عقیده پیوسته با تولید محتوای ما نباشد. نکته‌ی این فرمایش این است که بازدید از صفحه بالا می‌رود.

اما چگونه گونه ها محتوایی که با شمار بالا Share شده‌اند را پیدا کنیم و به اشتراک بگذاریم؟ در buzzSumo‌ سرچ کنید و آن‌ها را پیدا کنید و سپس به اشتراک بگذارید.سرچ کنید. انواع محتوایی که با تعداد بالا شر شدند را پیدا کنید.همان را Share کنید. تا بازدید و لایک و Share شبکه‌ی اجتماعی شما بالا رود.

 5. مقاله‌ی پر طرفدار را به چهره ویدیو دربیاورید و در یوتیوب به اشتراک بگذارید:

برای افزایش Share مطالبتان بهتر است تعداد ویدیوهای مربوطه را افزایش دهید. اگر ویدیویی ندارید بعضی از گونه ها درونمایه را تبدیل به ویدیو کنید و یه ویدیو درست کنید. اتمام این پیشه دشوار نیست، کافیست فقط چند دقیقه موعد اختصاص دهید و با نرم ابزارها ویدیو بسازید یا سفارش ساخت آن را به شرکت‌های مربوطه بدهید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت با ارائه‌ی نسل دوم تبلت‌های هیبریدی‌اش به‌نام سرفیس گو ۲ و با قیمت تنها ۳۹۹ دلار، قصد دارد توازن بازار تبلت‌های اقتصادی را به‌نفع خود به‌هم بزند و جایگاه فعلی تبلت‌های آیپد ۲۰۱۹ اپل را تصاحب کند.

تبلت Surface Go 2 درمقایسه‌با نسل قبلی‌اش بهینه شده است و نمایشگر بزرگ‌تری دارد که به‌واسطه‌ی کاهش ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر به‌وجود آمده است. همچنین شارژدهی باتری بهتر از مدل پیشین است. ناگفته نماند بخش‌های محبوب مدل قبلی نظیر طراحی صیقلی و براق منیزیومی بدنه و دوربین IR برای احراز هویت هنگام ورود به ویندوز هلو (Windows Hello) به مدل جدید به‌ارث رسیده است.

این ویژگی‌ها جایگاه تبلت مایکروسافت سرفیس گو ۲ را درمقابل آیپد ۲۰۱۹ محکم می‌کند؛ البته آیپد اپل همچنان برای کاربران خواهان پرداخت هزینه‌ی کمتر محبوب‌تر خواهد بود. با اینکه از معرفی آخرین آیپد مدتی می‌گذرد، هنوز این تبلت در کانون توجه طرفداران محصولات اپل و علاقه‌مندان به گجتی کارآمد قرار دارد. اگرچه قیمت تبلت اپل به‌تنهایی ارزان‌تر است؛ اما این موضوع را در نظر داشته باشید که با خرید قلم و کیبورد مخصوص آیپد، هزینه‌ی نهایی این محصول به ۶۰۰ دلار می‌رسد.

مقایسه‌ی مایکروسافت سرفیس گو ۲ با آیپد اپل ۲۰۱۹ نشان می‌دهد هر دو تبلت سبک‌وزن و به نمایشگرهایی باکیفیت و هم‌اندازه مجهز هستند؛ بنابراین، کدام دستگاه برای خرید بهتر است؟ برای پاسخ به این پرسش دو تبلت را باتوجه‌به معیارهای مشخصی بررسی می‌کنیم تا کاربران بتوانند بنابر شاخص‌های مهم‌تر، دستگاه موردنیاز خود را انتخاب کنند و بخرند.

مقایسه‌ی طراحی و پورت‌های سرفیس گو ۲ با آیپد ۲۰۱۹

طراحی کلی تبلت‌های سرفیس گو ۲ و آیپد ۲۰۱۹ ازنظر ظاهری آن‌چنان لوکس و خیره‌کننده به‌شمار نمی‌روند؛ اما زبان طراحی سبک قدیمی آن‌ها با کمک استفاده از مواداولیه‌ی درجه یک، جلای خاصی گرفته است.

iPad 2019 / آیپد ۲۰۱۹

طراحی آیپد ۲۰۱۹ در سال‌های گذشته تغییری نکرده است و همچنان همان بدنه‌ی سبک آلومینیومی با حسگر اثرانگشت Touch ID را دارد که در کلید هوم پایین‌تر از نمایشگر قرار گرفته است. درمقابل، تبلت سرفیس گو ۲ با طراحی جعبه‌مانند و گوشه‌های زاویه‌دار خود بدنه‌ای از جنس منیزیوم دارد و از نمای جلویی با درنظرنگرفتن دکمه‌ی هوم آیپد ۲۰۱۹ (تاچ آی‌دی)، تقریبا شبیه هم به‌نظر می‌رسند. تفاوت اساسی دیگر در قاب پشتی تبلت مایکروسافت مشاهده می‌شود؛ جایی‌که جکی با قابلیت چرخش ۱۶۵ درجه‌ای تعبیه شده است تا کاربران بتوانند در سطوح هموار تبلت خود را با زاویه‌ی دلخواه تنظیم کنند و بدون تحمل وزن دستگاه، از تماشای فیلم یا کاربری با آن لذت ببرند.

بزرگ‌ترین مزیت سرفیس گو ۲ این است که طراحان مایکروسافت توانسته‌اند بدون افزایش ابعاد اصلی تبلت، نمایشگر آن را بزرگ‌تر کنند؛ درنتیجه، این تبلت حاشیه‌های باریک‌تری از نمونه‌ی قبلی خود دارد و درمقابل حاشیه‌های پهن تبلت آیپد ۲۰۱۹ اپل به‌گونه‌ای است که انگار این تبلت عینک فانتزی با فریمی ضخیم به‌چشم دارد.

سرفیس گو ۲ / Surface Go 2

مقایسه مایکروسافت سرفیس گو ۲ مایکروسافت با آیپد ۲۰۱۹ اپل حاکی از آن است که ازنظر قابل‌حمل‌بودن هر دو دستگاه وزن یکسانی دارند؛ اما باید بیشتر روی آیپد ۲۰۱۹ حساب بازکرد؛ زیرا این تبلت ۰/۰۴ اینچ باریک‌تر است. آیپد ۲۰۱۹ اپل در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی و خاکستری در بازار موجود هستند؛ اما سرفیس گو، تنها با رنگ نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. البته کیبورد Type Cover تبلت سرفیس گو ۲ در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، قرمز و آبی دردسترس کاربران قرار خواهد داشت.

درزمینه‌ی پورت‌ها، تبلت سرفیس گو ۲ یک پورت ورودی USB-C و یک پورت Surface Connect و یک درگاه microSD را در خود جای داده است؛ درحالی‌که آیپد ۲۰۱۹ اپل، تنها یک پورت اتصال لایتنینگ و ورودی جک ۳/۵ میلی‌متری برای کاربر فراهم کرده است.

در رقابت مایکروسافت سرفیس گو ۲ و آیپد ۲۰۱۹ با معیارهایی که تاکنون بررسی شدند، برنده سرفیس گو ۲ خواهد بود. طراحی آیپد ۲۰۱۹ باریک‌تر است و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود؛ اما جک نگه‌دارنده‌ی سرفیس گو ۲ در قاب پشتی و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر و پورت‌های متنوع باعث می‌شود این دستگاه کاربرد بیشتری داشته باشد و در زمینه‌های متفاوتی بتواند نیاز کاربران را برطرف کند.

مشخصاتمایکروسافت سرفیس گو ۲ اپل آیپد (۲۰۱۹)
قیمت ۳۹۹ دلار ۳۲۹ دلار
پردازنده اینتل پنتیوم گلد 4425Y یا Core m3-8100Y اپل A10 فیوژن
نمایشگر ۱۰/۵ اینچ (۱۲۸۰×۱۹۲۰) ۱۰/۲ اینچ (۱۶۲۰×۲۱۶۰)
عمر باتری ۱۰ ساعت (تخمینی) ۱۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
حافظه رم ۴ یا ۸ گیگابایت ۳ گیگابایت
وزن با کیبورد کمتر از ۵۵۰ گرم کمتر از ۵۰۰ گرم
ابعاد ۰/۳×۶/۹×۹/۶ اینچ ۰/۳×۶/۸×۹/۸ اینچ
پورت‌ها USB-C, Headphone Jack, Surface Connect Lightning, Headphone Jack

مشخصات فنی سرفیس گو ۲ و آیپد ۲۰۱۹ تقریبا برابر است. همان‌طور‌که گفته شد، تبلت سرفیس گو ۲ نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰/۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ با نسبت ۳:۲ دارد و کاملا مناسب وب‌گردی و نوشتن است. آیپد ۲۰۱۹ نیز نمایشگر ۱۰/۲ اینچی با وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ دارد. پنل لمسی نمایشگر تبلت اپل در آزمون‌های کیفی، انتظارات ما را برآورده کرد و براساس نتایج به‌دست‌آمده، توانست ۱۰۵ درصد از طیف رنگی sRGB را تولید کند و قدرت روشنایی خود را تا ۴۵۰ نیت برساند.

مدیریت پردازش داده‌ها در تبلت سرفیس گو ۲ مایکروسافت برعهده‌ی تراشه‌ی اینتل Pentium Gold 4425Y گذاشته شده است که با ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌شود. اگر قدرت بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به‌سراغ نسخه‌ی دیگر این تبلت بروید که به پردازنده‌ی اینتل Core m3-8100Y مجهز شده است. حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی eMMC یا ۱۲۸ گیگابایتی SSD است که کاربران باتوجه‌به نیاز و بودجه‌ی مدنظرشان می‌توانند یکی از آن دو را انتخاب کنند.

اپل در کالبد آیپد ۲۰۱۹ پردازنده‌ی A10 Fusion را گنجانده است که با سه گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌شود و حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز از ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت برای سلایق مختلف متغیر است. علاوه‌براین، دوربین اصلی آیپد ۲۰۱۹ حسگری ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلف‌اش حسگر ۱/۲ مگاپیکسلی دارد که برای برقراری تماس تصویری نیز به‌کار می‌رود. درمقابل، دوربین سلفی سرفیس گو ۲ مایکروسافت ۵ مگاپیکسلی است و دوربین اصلی‌اش مانند آیپد ۲۰۱۹ حسگری ۸ مگاپیکسلی دارد.

مقایسه‌ی مشخصات فنی تبلت سرفیس گو ۲ با آیپد ۲۰۱۹ نشان می‌دهد این دو دستگاه روی کاغذ با یکدیگر برابرند؛ بنابراین، باید منتظر ماند تا برای دستیابی به نتایج دقیق‌تر، این دو دستگاه هم‌زمان آزمون‌هایی پشت‌سر بگذارند.

مقایسه‌ی کیبورد و قلم استایلوس سرفیس گو ۲ با آیپد ۲۰۱۹

فرقی نمی‌کند کدام‌یک از این دو تبلت را انتخاب کنید، درهرصورت باید کیبورد و قلم استایلوس را جداگانه بخرید. برای تبلت مایکروسافت سرفیس گو ۲، دو مدل کیبورد مایکروسافت در بازار عرضه خواهد شد: ۱. کیبورد Type Cover استاندارد مشکی‌رنگ؛ ۲. کیبورد Type Cover نسخه‌ی Signature با پوشش پارچه‌ای آلکانتارا در رنگ‌های متنوع. هر دو کیبورد نور پس‌زمینه و تاچ‌پد دارند. علاوه‌براین، اگر ترجیح کاربران این است که به‌جای پد لمسی از قلم استایلوس استفاده کنند، مایکروسافت Surface Pen را در رنگ‌های مختلف برای آن‌ها تدارک دیده است.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348329/surface-go-vs-ipad/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چین چند روز پیش تیمی تحقیقاتی به کوه اورست فرستاد. براساس اخبار رسمی، اعضای این تیم توانستند دو روز پیش به کمپ پایه‌ی پیشرفته‌ی اورست در ارتفاع ۶،۵۰۰ متری برسند. نکته‌ی جالب در بین اعضای اعزامی به اورست حضور دو نفر عکاس بوده است. لی پو و کای چینگ عکاسانی هستند که دو دستگاه از گوشی‌های آنر را با خود به این کوه برده‌اند تا چندین تصویر چشم‌نواز ثبت کنند.

یکی از گوشی‌ها، آنر ایکس ۱۰ فایوجی (Honor X10 5G) است که هنوز رسما معرفی نشده است؛ بنابراین، تصاویری که در ادامه‌ی مقاله می‌بینید، نخستین نمونه‌تصاویر دوربین این گوشی برشمرده می‌شوند. پنج عکس منتسب ‌به دوربین گوشی آنر X10 5G وضوح ۱۰ مگاپیکسل دارند؛ موضوعی که نشان می‌دهد برای ثبت این تصاویر از فناوری ترکیب پیکسل‌ها استفاده شده است. براین‌اساس، گفته می‌شود آنر X10 5G از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با آرایه‌ی فیلتر رنگ کواد بایر (Quad Bayer) بهره می‌گیرد.

در آرایه‌ی کواد بایر چهار پیکسل هم‌رنگ مجاور با‌ یکدیگر ادغام می‌شوند تا پیکسلی بزرگ‌تر متولد شود. پیکسلِ دو در دو جدید اندازه‌ی بزرگ‌تری دارد و می‌تواند نور بهتری جذب کند. این آرایه به‌ویژه هنگام تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور باعث بهبود کیفیت نهایی تصاویر می‌شود. ظاهرا آنر X10 5G از حسگر سفارشی سونی با نام IMX600y بهره می‌ببرد. فعلا مشخص نیست این حسگر که در آخر نام آن پسوند Y دیده می‌شود، چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی درمقایسه‌با مدل معمولی دارد؛ بنابراین، دوربین اصلی دستگاه از حسگری با وضوح ۴۰ مگاپیکسل خام بهره می‌برد. در نظر داشته باشید آنر V30 پرو از حسگر استاندارد IMX600 استفاده می‌کند و وضوح ۴۰ مگاپیکسلی با آرایه‌ی فیلتر رنگ کواد بایر دارد.

نمونه عکس آنر X10 5G هواوی

نمونه‌تصاویر ثبت‌شده با دوربین آنر X10 5G در کوه اورست (برای مشاهده‌ی تصاویر بالا در ابعاد اصلی روی آن‌ها کلیک کنید)

دستگاه دیگری که تیم تحقیقاتی چین با خود به اورست برده، آنر ۳۰ پرو پلاس است که مدتی پیش معرفی شد و از چند هفته‌ پیش، امکان تهیه‌ی آن در بازار وجود دارد. چهار عکس منتسب‌ به دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس وضوح ۱۲ مگاپیکسل دارد. ناگفته نماند این گوشی پرچم‌دار از حسگری ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. حسگر یادشده اندازه‌ای بزرگ دارد (1/1.28 اینچ) و از آن با نام IMX700 سونی یاد می‌شود. طبق اطلاعات رسمی، این حسگر نیز از آرایه‌ی فیلتر رنگ کواد بایر پشتیبانی می‌کند. متأسفانه هیچ نمونه‌عکسی از دوربین پریسکوپی آنر ۳۰ پرو پلاس در اورست منتشر نشده است.

 

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348381/honor-x10-5g-30-pro-plus-photos-everest/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام برای صاحبان سوداگری می تواند یک راز باشد. در نوشتار ­ای چنین دیدگاهی نوشته شده بود که : “اگر شما یک هنرمند نامی نیستید، سرشناس شدن در اینستاگرام شغل زیاد سختی است”. در حالی که ممکن است این سوژه تا حدودی واقعیت داشته باشد، مطمئن هستم که شما لزوما به پیگیری شهرت نیستید؛ در برابر می‌خواهید جایگاهی قابل اطمینان در پلتفرم، به قصد درگیری بیشتر و ارتباط با بازار منظور خویش بسازید. این نوشتار از طریق 10 راهنمایی به شما در استفاده از بازاریابی اینستاگرام برای سپریدن صحیح این پیشه کمک می‌کند.

هشتگ باید بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد
به غیر از تصاویر، هشتگ‌ها مهم‌ترین عنصر پست شما هستند. در حالی که نوشتن شرح تصاویر به شما کمک می‌کند لغایت به ذکر داستان پشت تصویر خود بپردازید، هشتگ‌ها به شما اجازه دیده شدن تصویر و توضیح آن، بدست افراد خارج از حوزه فعلی فالوور‌ ( دنبال‌کنندگان ) های شما را می‌دهد.

هنگامی که کاربران، هشتگ‌های مربوط به صنعت مورد عقیده خویش را جستجو می‌کنند شما به دنبال نمایش پست‌های خویش هستید. اگر این طور نباشد فرصت مناسبی را برای رقبایتان برای نشان دادن پست‌هایشان، افزایش نفوذ و افزایش شمار فالوور‌هایشان ایجاد کرده ­اید.
در اینجا سه استراتژی اصلی که می‌توانید برای گزینش هشتگ‌ها بهره‌گیری کنید وجود دارد :

استفاده از هشتگ‌های دوست داشتنی که بیشترین بخت برای جستجو را دارند ( به عنوان مثال: #TBT، و غیره )
استفاده از هشتگ‌هایی با محبوبیت کمتر اما در همان سان بسیار مرتبط. این هشتگ‌ها شدنی است کاربران کمتری را به پست های شما جذب کنند، اما در عوض کسانی که پیدا می‌کنند اغلب کاربران هدف شما خواهند بود.
استفاده از هشتگ‌هایی که به طور معمول تصور می‌شود فالوور‌های اکثریت را جذب کند؛ به عنوان مثال: #followme # follow4follow و #follow
بدون در نظر دریافت اینکه از کدام‌ یک از این سه راهبرد استفاده می‌کنید، کوشش کنید دست کم از یک هشتگ در هر پست کاربرد کنید. در مورد استفاده بیش از مرز از هشتگ‌ها نیز نگران نباشید؛ برخی تحقیقات پرتو می‌دهند که درگیری در پست‌هایی که بالای 11 هشتگ دارند، بیشتر است!

بخشی از جامعه اینستاگرام باشید
همانند تمام بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام زمانی که شما از آن برای برقراری بستگی با دیگر کاربران کاربرد می‌کنید بسیار خوب عمل می‌کند. به کارگیری پلتفرم فقط به ارسال عکس ها در فضای کوچک اطرافتان محدود نمی ­شود، بلکه به شرکت کردن و یا ایجاد جامعه در مورد آن عکس اشاره دارد.
راه های بسیاری برای ساخت و یا حضور به عنوان بخشی از یک جامعه در بازاریابی اینستاگرام هستی دارد. به کارگیری هشتگ‌ها به شما دستور می‌دهد تا با کاربرانی که الی به حال هرگز آنها را ملاقات نکرده ­اید وابستگی استوار کنید. آشکارکردن علاقه ( لایک ) و بازگویی دیدگاه در عکس های افراد دیگر باعث وابستگی شما با جامعه بزرگ‌تری می‌شود ( و اغلب به شما کمک می‌کند فالوور‌های خویش را افزایش دهید زیرا افراد معمولا فعالیت‌های شما را استجابت خواهند عدل ). کمپانی در کمپین‌های بازاریابی اینستاگرام برای پیشبرد یک قصد ارزشمند می‌تواند به شما جهت حضور در همکاری‌های بزرگ‌تر کمک کند. به اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم از وقایعی که رویداد می‌افتد باعث می‌شود فالوور‌های شما احساس کنند در آن کار و جنبش بوده‌اند، و یا یک بخش راستین از جامعه شما هستند.

بیشتر بخوانید: سرآغاز ای بر استراتژی برند : 7 راهبرد حیاتی در خلق برندی قدرتمند
تناوب بهینه ارسال پست را بدانید
شما احتمالا تعداد زیادی مشاوره‌ی متناقض در باره اینکه هر چند مدت یک بار در اینستاگرام خود پست بگذارید، شنیده‌اید. ولی در نهایت، تنها شما می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین رفتار با مخاطبانتان کدام است.
به عبارت دیگر، از افزایش پست‌های خویش زمانی که فرصت آن برپایی می‌شود نگران نباشید. با یک پست در روز شروع کنید، و به تدریج کوشش کنید تعداد آن را افزایش دهید. هنگامی که به نقطه‌ای رسیدید که تعامل در حال تفریق بود، تعداد پست‌ها را لغایت حدودی مختصر کنید تا زمانی که مجدد به سطح مطلوب خود بازگردید.

تصاویر خویش را مرتبط با دانستن به برند خود نگه دارید
برخی از کامیاب ترین برند‌سازی های موجود در اینستاگرام پروا زیادی به وضعیت برقراری وابستگی میانی تصاویرشان با هویت نام بازرگانی خویش دارند. به نظر می‌رسد که یک شمای کلی از تصاویر خویش دارند و این شمای کلی نیز ارتباط نزدیکی با تصویر کلی شرکت آنها دارد.
استارباکس، به عنوان مثال، که بیانیه ماموریتی به شرح پایین دارد: ” به‌منظور الهام بخشیدن و رشد و تربیت روح انسان – هر فرد، یک فنجان در هر منطقه.” پست‌های اینستاگرام خود را از راه ارائه عکس ها الهام‌بخش و دلگرم کننده که از این بیانیه به نکوداشتن حمایت می‌کنند به اشتراک می‌گذارد. به جای ارسال تبلیغات و عکس های تصادفی از قهوه، آنها از تصاویر خودشان برای پیشبرد ماموریت کمپانی بهره‌گیری می‌کنند.

کل مشخصات خویش را بهینه کنید
بهینه‌سازی صحیح مشخصاتتان در بازاریابی اینستاگرام موعد زیادی نمی‌برد ولی می‌تواند کارایی قابل توجهی در شمار افرادی که وارد سایت شما می‌شوند ( بدون پروا به دیدگاه آنها در باره برند شما ) داشته باشد. بعضی از بهترین شیوه‌ها برای بهینه سازی مشخصاتتان بر این پایه اند :

اطمینان حاصل کنید که تصاویر و توضیحات آنها با پرماسیدن اسم تجاریتان منسجم است.
همیشه لینکی برای پیوستگی به تارنما خویش داشته باشید. شدنی است گرایش داشته باشید صفحه فرود خاصی برای بازدید‌کنندگان اینستاگرام خود برپایی کنید و یا در مقصد لینک، برای گسترش کمپین فعلی و یا مطالب خود تغییر موقتی سپریدن دهید.
از آرم کمپانی خویش در جایی از مشخصات خویش کاربرد کنید به طوری که کاربران بدانند که این یک پروفایل رسمی برای کمپانی شما است.
یک هشتگ با نام تجاری ویژه بهاستراتژی بازاریابی در اینستاگراممشخصات خود اضافه کنید به طوری که کاربران بدانند که آن نام متعلق به شماست.مکان فیزیکی خویش را در صورتی که یک کسب و کار محلی هستید بیان کنید.مطمئن شوید که تصاویر، مطالب و محتوا‌های شما با ویژگی‌های محصولات دیگر رسانه‌های اجتماعی شما سازگار هستند.

بیشتر بخوانید: ابزارهای بازاریابی دیجیتالی کارا در بازاریابی اینترنتی
به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در بیوگرافی اینستاگرام شما نمایه نیست و در جستجو پرتو داده نمی‌شوند. بنابراین به جای به کارگیری بیوگرافی خویش برای جذب ترافیک در جستجو، متعلق به برای بیان واضح آنچه اسم تجاری شما سپریدن می‌دهد و تحریک کاربران برای ورود به سایت خویش کاربرد کنید.

از ابزار‌های مناسب جهت ساده‌تر کردن امور برای راهبرد بازاریابی اینستاگرام خویش کاربرد کنید
شما می توانید در اینستاگرام تنها با به کارگیری اپلیکیشن اینستاگرام خود کامیاب شوید. با این حال، بسیاری افزار بزرگ دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در سررسید کمک کرده و همچنین بینش بهتری درمورد عملکرد پست‌هایتان در پلتفرم بدهند.
یکی از ابزارهای چند منظوره ( Iconosquare ) است. این ابزار دستور دسترسی به حساب کاربریتان را از طریق مرورگر وب فراهم می­ کند، عکس ها و فیلم هایی که بیشترین تعامل را دارند پیدا می­ کند و اینکه چه کسی در حال فالو کردن ( پیگیری کردن ) و یا آن فالو ( دنبال نکردن ) شما هست را پی­گیری می­ کند.
ابزارهای سایر دربرگیرنده ( Schedugram ) ( برای برنامه ریزی پست ها )، ( INK361 ) ( یک افزار کامل خدمات برای مشاهده، برنامه ریزی و مدیریت پست ها ) و ( Piqora ) ( برای کمک به شما در پیدا کردن پست جذاب برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود ) هستند.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از کاربران توییتر چندین عکس در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشته که ادعا می‌کند با دوربین گوشی گوگل پیکسل 4a ثبت شده است.

با‌توجه‌به اطلاعاتی که اندک‌اندک درباره‌ی گوشی گوگل پیکسل 4a منتشر می‌شود، انتظار می‌رود اهالی مانتین‌ویو به‌زودی محصول جدیدشان را معرفی کنند. اطلاعات اخیر را یکی از یوتیوبران حوزه‌ی فناوری ساکن کوبا در پست توییتری منتشر کرده است. به ادعای او، این تصاویر مقایسه‌ی بین عکس‌های ثبت‌شده‌ی دو گوشی پیکسل 4a و شیائومی Redmi Note 7 است.

عکس‌های منتسب به گوگل پیکسل 4a کیفیت بهتر و نویز کمتری دارد. همچنین درمقایسه‌با عکس‌های ثبت‌شده با گوشی شیائومی ردمی Note 7، تفکیک رنگ‌ها در این عکس‌ها بهتر به‌نمایش درآمده است. طبق اطلاعات منتشرشده، ماژول اصلی دوربین گوگل پیکسل 4a به حسگری ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است؛ درحالی‌که ردمی Note 7 حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد. به‌خاطر داشته باشید همان‌طور‌که از این قیاس مشخص است، رقم بیشتر مگاپیکسل لزوما نشان‌دهنده‌ی کیفیت بهتر در عکس‌ها نیست. البته به‌فرض اینکه عکس‌های منتسب به پیکسل 4a واقعا با آن گوشی گرفته شده است که از روی توییت نمی‌توان به‌طورقطع صحت این ادعا را اثبات کرد.

Pixel4a Camera

نمونه عکس‌ گرفته شده با Pixel 4aPixel4a Camera

نمونه عکس‌ گرفته شده با Pixel 4a

Redmi Note 7نمونه عکس گرفته شده با Redmi Note 7

Redmi Note 7

نمونه عکس گرفته شده با Redmi Note 7

گوگل در ابتدا قصد داشت این محصول خود را در رویداد کنسل‌شده‌ی I/O در اوایل خرداد معرفی کند. باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده، پیش‌بینی می‌شود تغییری در تاریخ معرفی رخ ندهد و گوشی میان‌رده‌ی جدید گوگل در همان اوایل خرداد رونمایی شود؛ اما هنوز مشخص نیست این رونمایی از چه طریق انجام خواهد شد.

 
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وان‌پلاس مدتی پیش اعلام کرد پویشی ویژه با نام IDEAS Beta Run راه‌اندازی کرده است تا کاربران ازطریق آن بتوانند به بهبود بیشتر رابط کاربری اکسیژن اواس (OxygenOS) کمک کنند. به‌لطف این پروژه، کاربران می‌توانستند در انجمن‌های رسمی وان‌پلاس، ایده‌هایی جدید برای رابط کاربری این شرکت مطرح کنند. وان‌پلاس در آن زمان اعلام کرده بود محبوب‌ترین ایده‌ها را انتخاب و سپس ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، آن‌ها را به اکسیژن OS می‌آورد. 

پس از مدت‌ها انتظار، وان‌پلاس سرانجام محبوب‌ترین ایده‌های IDEAS Beta Run را مشخص کرد. در جدول زیر، ۱۵ ایده‌ی برتر کاربران را مشاهده می‌کنید که در آینده به رابط کاربری گوشی‌های وان‌‌پلاس اضافه می‌شود. با کلیک روی هر گزینه، می‌توانید به لینک آن در انجمن رسمی وان‌پلاس دسترسی پیدا کنید:

۱۵ ایده‌ی برتر پویش IDEAS Beta Run وان‌پلاس
ردیفجزئیات
۱ روشن‌شدن لبه‌ی کناری نمایشگر هنگام دریافت نوتیفیکیشن جدید
۲ وان‌پلاس دِکس
۳ ضبط تماس
۴ استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل به‌جای اپلیکیشن‌های سفارشی
۵ حالت مطالعه
۶ پشتیبانی از API برای اپلیکیشن GCam
۷ بهبود قابلیت روشناییِ تطبیقی
۸ انیمیشن‌های سفارشی برای بازکردن قفل صفحه هنگام استفاده از حسگر اثرانگشت
۹ والپیپر نشانگر وضعیت آب‌و‌هوا به‌صورت آنی
۱۰ حالت واقعی کارکردن با گوشی با یک دست
۱۱ قابلیت AMOLED Dark برای دستیابی به گزینه‌ی رنگ مشکی واقعی در بخش تنظیمات سریع
۱۲ بهبود قابلیت‌های دکمه‌ی لغزنده‌ی کناری موسوم‌به Alert Slider
۱۳ امکان محدودکردن حداکثر شارژ باتری به ۸۰ درصد
۱۴ امکان شارژ گوشی با سرعت متغیر
۱۵ فراهم‌سازی امکان انتخاب اپلیکیشن‌های خام دلخواه هنگام طی‌کردن مراحل نصب

بسیاری از پیشنهادهای موجود در جدول بالا واضح هستند و به توضیح بیشتر نیاز ندارند. در بین آن‌ها، برخی از قابلیت‌ها بسیار جالب‌تر هستند و احتمالا اضافه‌شدن آن‌ها به رابط کاربری اکسیژن OS کار سختی نباشد و زیاد طول نکشد. یکی از این قابلیت‌ها،‌ روشن‌شدن لبه‌ی کناری نمایشگر هنگام دریافت نوتیفیکیشن جدید است. این قابلیت را می‌توان جایگزینی مناسب برای روشن‌شدن چراغ LED هنگام دریافت نوتیفیکیشن به‌شمار آورد. یکی از کاربران در انجمن رسمی وان‌پلاس از این شرکت خواسته است امکان افزایش مدت ‌زمان به‌نمایش‌درآمدن نور لبه‌ی کناری نمایشگر را فراهم کند. 

یکی دیگر از ایده‌های جالب کاربران بهبود قابلیت‌های دکمه‌ی لغزنده‌ی کناری گوشی است. این دکمه‌ی کناری تا پیش از آمدن اندروید ۹ پای، مزیت‌های جالبی به رابط کاربری OxygenOS گوشی‌های وان‌پلاس ارائه می‌داد. افزون‌بر پیشنهادهای مذکور، کاربران ایده‌های دیگری نیز مطرح کرده‌اند. پنج ایده‌ی بسیار محبوب در فهرست وان‌پلاس نیامده‌اند؛ زیرا این شرکت از مدتی پیش کار روی آن‌ها را شروع کرده است. یکی از قابلیت‌های محبوب درخواستی کاربران قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) است. از اضافه‌شدن این قابلیت به گوشی‌های وان‌پلاس مطمئنیم؛ اما نمی‌دانیم این اتفاق قرار است کِی رخ دهد. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا در فاصله‌ی بین ماه‌های آگوست تا سپتامبر ۲۰۲۰ (اوایل مرداد تا اوایل مهر ۱۳۹۹) اضافه‌شدن این قابلیت به اکسیژن OS را شاهد خواهیم بود. 

وان‌پلاس گفته است در آینده ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابلیت‌هایی دیگر به رابط کاربری خود می‌آورد که از بین آن‌ها می‌توانیم به امکان مخفی‌کردن تصاویر در گالری و دسترسی به آن‌ها ازطریق اثرانگشت، پخش صدایی خاص هنگام اتمام روند شارژ گوشی، اضافه‌شدن پوشه به بخش App Drawer و اضافه‌شدن قابلیت‌های بیشتر به حالت Zen Mode اشاره کنیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این موضوع چیست؟

مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی وان‌پلاس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های وان‌پلاس در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/5/3/348144/oneplus-most-popular-ideas-beta-run-suggestions/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()