نوشته شده توسط : ساحل

مشکل ورود به اینستا و یا لاگین اینستا هر روز گزارش‌های متعددی را در این رابطه کاربران اینستاگرام ارائه می‌ کنند. دشواری ها این چنینی می‌توانند مربوط به فراموش کردن رمز عبور، فراموش کردن اسم کاربری و… باشد. در این نوشتار لاگین کردن اکانت اینستاگرام به آموزش نحوه رفع مشکلات لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام می‌پردازیم. با موبایل کمک به اتفاق باشید.

مقدمه‌ای در مورد مشکلات کاربران در حین ورود به اینستا یا لاگین اینستا
این شکیبیدن وجود دارد که در بعضی شرایط شما به قصد ورود به اکانت اینستاگرام خویش مبتلا مشکلاتی شوید. مشکلات این چنینی به فراوانی برای کاربران اینستاگرام رخ می‌دهند و تیم موبایل کمک هم روز گزارش‌های زیادی در رابطه با وقوع مشکل در پروسه لاگین اینستاگرام یا ورود به اینستاگرام از سوی کاربران دریافت می‌کند.

 

به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند برای شما دردسرساز شده و منجر به بازدارندگی از لاگین اینستا یا ورود به اینستا شوند. ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را درباره این سوژه ارشاد کنیم. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش شیوه رفع دشواری ها رایج اینستا لاگین یا ورود ب اینستا می‌پردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح دیتا شده نیاز به توضیحات اکثریت داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهبری دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و دشواری ها نرم‌افزاری موبایل خویش دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید


اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردیم چه کنیم؟
پیش از این در نوشتار “آموزش ثبت اسم و ساخت اکانت اینستاگرام و آغاز به کارگیری آن” به آموزش شیوه ثبت اسم در اینستاگرام پرداختیم. هنگامی که در اینستاگرام ثبت اسم کنید باید یک اسم کاربری و رمز عبور برای اکانت خود تعیین نمایید و هر بار با به کارگیری این دو اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام خویش شوید. ولی اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان فراموش شد نگران نباشید ما در نوشتار بازیابی رمز اینستاگرام به این جستار پرداخته ایم!

ریست کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام شما از راه فیسبوک یا آدرس ایمیلی که برای اینستاگرام خویش ثبت کرده‌اید امکانپذیر است. به هدف ریست کردن رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خویش د ساحل عبارت Password یک گزینه با عنوان Forgot? وجود دارد. در قدم ابتدا به هدف بازیابی رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

سپس به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود از طریق ایمیل باید گزینه Username or Email را انتخاب کرده و سپس اسم کاربری یا ایمیل ثبت شده برای اکانت اینستاگرام‌تان را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل یا اسم کاربری اکانتتان بر روی گزینه Send a Password Reset Email کلیک کنید تا لینک مربوط به تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام شما به آدرس ایمیلی داده شده ارسال شود.

اما همانطور که قبل از این اشاره داشتیم به هدف بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان می‌توانید از فیسبوک هم بهره‌گیری کنید. بدین منظور بر روی گزینه Reset using Facebook کلیک کنید. احتمالا در این مرحله از شما تقاضا می‌شود الی وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. سپس توانا خواهید بود که یک رمز عبور جدید را برای اکانت اینستاگرام‌تان تعیین کنید. دقت داشته باشید که این عمل در شرایطی امکانپذیر است که اکانت اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در تعامل باشند. به هدف کسب اطلاعات اغلب در رابطه با تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک نوشتار “همه چیز در باره اینستاگرام :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

اگر پس از سپریدن مراحل فوق، ایمیل مربوط به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام را گرفتن نکردیم چه کنیم؟
اگر پس از انجام مراحل فوق به پوشه اینباکس (Inbox) ایمیل خود مراجعه کردید ولی هیچ ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خویش دریافت نکرده بودید باید به مواردی که در پیوسته شرح می‌دهیم دقت داشته باشید. در قدم نخست به پوشه اسپم (Spam) ایمیل خویش مراجعه کنید. این شایستن وجود دارد که ایمیل اینستاگرام به این پوشه منتقل شده باشد. اگر ایمیل مربوط به تغییر و تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام‌تان در دسته اسپم وجود نداشت، به شکیبیدن بسیار در حین وارد کردن ایمیل خود اشتباه تایپی مرتکب شده‌اید. فلذا بار دیگر مراحل مربوط به دسته اسبق را طی کنید و این بار در وارد کردن جزئیات آدرس ایمیل خویش دقت کافی داشته باشید. همچنین می‌توانید از شیوه بازیابی رمز عبور از راه اکانت فیسبوک هم کاربرد کنید.

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور برای اکانت مورد نظرمان دریافت نشد چه کنیم؟
اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت دیگر برای شما ارسال شد، به گمان کردن زیاد آن اکانت هم از راه آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خود نسبت دیتا بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان کاربرد کنید. در ضمن می‌توانید از راه اکانت فیسبوک خویش و به شیوه‌ای که در سوال نخست به آن پاسخ دیتا شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که قادر به استفاده از هیچ یک از موارد بیان شده نیستید باید با بخش پشتیبانی اینستاگرام بستگی برقرار کنید. به هدف ارشاد بیشتر درباره این جستار می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها مدد بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اولین چیزی که باید بدانید این است که نام (Account name) و اسم کاربری (Username) با هم متفاوت هستند.
نام همان چیزی است نام کاربری در اینستاگرام چیست که باید در تنظیمات حساب کاربری خود وارد کنید و همان چیزی است که در پروفایل شما نمایش دیتا میشود و در واقع همان نام خودتان یا نام بازرگانی شما است.

بسیاری از کاربران از اسم مستعار بهره‌گیری میکنند.

اما اسم کاربری یا همان Username در اینستاگرام متفاوت است ، نام کاربری همان چیز است که سایرین بر بنیاد آن شما را پیدا میکنند یعنی در جستجو اسم کاربری شما را وارد میکنند تا حساب کاربریتان را پیدا کنند.

نام کاربری (Username) نمیتواند تکراری باشد.

بهتر است که نام کاربری و نام نمایشی شما یکسان باشند زیرا پیج بازدهی بهتری خواهد داشت.

نام کاربری و نامدر اینستاگرام

تفاوت نام کاربری و اسم نمایشی در اینستاگرام

هم الان که تفاوت "نام" و "نام کاربری" را متوجه شدید در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه نام نمایشی و اسم کاربری را تغییر دهید و اینکه چگونه بهترین اسم و اسم کاربری را انتخاب کنید.


چگونگی تغییر نام نمایشی و نام کاربری در اینستاگرام
در نخست وارد اینستاگرام شوید.
بر روی Profile ضربه بزنید.
بر روی Edit Profile ضربه بزنید.

 

در اینجا باید مشخصاتی از حساب کاربری خود را تماشا کنید ، در قسمت Name همان نام نمایشی را باید وارد کنید.
در سرنوشت تحتانی آن یعنی Username باید اسم کاربری را وارد کنید.

تغییر نام و اسم کاربری در اینستاگرام

در هنگامی که نام کاربری را وارد میکنید اگر نام کاربری وارد شده قبلا بدست فردی سایر ثبت شده باشد تیک بالا سمت راست خاموش خواهد بود و پیغام The username is not available نمایش داده میشود وگرنه تیک پرکار خواهد شد.

نام کاربری تکراری در اینستاگرام

در همین صفحه میتوانید گزینه های دیگری مثل تارنما ، بیو ، تصویر پروفایل ، ایمیل ، شماره موبایل ، جنسیت و... را تغییر دهید.


انتخاب بهترین نام (Name) در اینستاگرام
همانطور که گفتیم نام نمایشی شما در حساب کاربری به سایرین نمایش داده میشود و به کمک نام نمایشی میتوانید بیو خود را زیباتر کنید.
انتخاب یک نام نمایشی مناسب میتواند در جذب بالاتر فالوئر به شما کمک زیادی کند ، فرض کنید شما یک حساب کاربری شخصی دارید بهترین انتخاب برای یک نام نمایشی این است که اسم کوچک و اسم خانوادگی خود را به طور صحیح وارد کنید بدین شکل سایر کاربران از صحت و اعتبار پیج شما مطمئن خواهند شد تا اینکه نام نمایشی نامی بی ربط و دروغین باشد.

اینستاگرام بیل گیتس

برای پیج های بازرگانی و سوداگری بهترین اسم چیزی است که به سوداگری شما رابطه مستقیم داشته باشد ، به طور مثال نام بازرگانی یا برند میتواند بهترین برگزیدن باشد.

توجه : بعضا برخی از کاربران در اسم نمایشی خویش از ایمیل ثبت اسم شده در اینستاگرام بهره‌گیری میکنند (که از بی اطلاعی آنها است) ، یکی از مهمترین چیزهایی که باید یک کاربر از افشا آن امتناع کند ایمیل است زیرا با انتشار ایمیل بهترین قربانی برای هکرها خواهید بود.

 

انتخاب بهترین اسم کاربری (Username) در اینستاگرام
به انگیزه اینکه نام کابری بر خلاف نام نمایشی باید یگانه باشد (تکراری نباشد) انتخاب یک اسم کاربری بسیار سختتر از اسم نمایشی است.
از طرفی دیگر باید گفت که گزینش اسم کاربری مهمتر از اسم نمایشی است زیرا سایرین بر بنیاد نام کاربری است که شما را پیدا میکنند.
برای پیج های شخصی پیشنهاد این است که از همان اسم و اسم خانوادگی به صورت انگلیسی بهره‌گیری شود ، در صورتی که فردی دیگر این نام کاربری را ثبت کرده باشد میتوانید در فرجام آن از تخلص ، سنه تولد ، پسوند و... کاربرد کنید.

البته دقت کنید تا میشود از اطلاعات مهمی مثل تاریخ زایش ، شماره شناسنامه و... در اسم کاربری استفاده نکنید زیرا بر اساس همین اطلاعات هکرها میتوانند برخی از حساب کاربری شما که با این مشخصات تکمیل شده اند را هک کنند.

برای حساب های کاربری تجاری بهترین نام کاربری همان نام برند است زیرا کاربران برای جستجو نام برند را جستجو میکنند ، حتما توجه کنید که به غیر از نام برند از لوگو خود به عنوان پروفایل استفاده کنید لغایت در صفحه جستجو مستقیم شما را پیدا کنند ، زیرا کاربران در اولین قدم به عکس ها پروفایل نگاه میکنند.

اینستاگرام مایکروسافت

 

آیا میتوانم از اسم کاربری که پیشتر کاربرد میکردم مجدد بهره‌گیری کنم؟
بله این امکان وجود دارد اما به شرطی که آن نام کاربری بدست فردی دیگر به ثبت نرسیده باشد.

اما اگر شما آن را در یک حساب کاربری دیگر خویش بهره‌گیری کرده اید باید در پیش درآمد به آن حساب کاربری لاگین (ورود) کنید و از طریق آموزش بالا آن را به یک اسم کاربری سایر تغییر دهید الی اسم کاربری مورد نظر شما آزاد شود.

سپس به حساب کاربری جدید خود بروید و نام کاربری باره نظر را وارد کنید لغایت تغییر پیدا کند.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می گوییم ریپورت تلگرام چیست؟ یک کاربر چرا در تلگرام ریپورت می شود؟ چگونه رفع ریپورت شویم؟

اگر کاربری وارد چت شخصی (PV) فردی بشود که شماره همدیگر را ندارند و یا فقط فرد مقابل عدد کاربر را ندارد و برپایی مزاحمت کند, آن فرد می تواند کاربر را Report Spam کند یا به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش کند.

در این حالت ID کاربر مزاحم به عنوان spam در سرور تلگرام اندوخته می شود و در چهره تکرار این جستار , کاربر از سوی تلگرام تنبیه می شود که اصطلاحا می گویند ریپورت می شود.

ریپورت شدن در تلگرام,telegram report,خروج از ریپورت تلگرام

معنی ریپورت در تلگرام
این تنبیه یا به اصطلاح ریپورت شدن به این چهره است که کاربر سایر نمی تواند وارد PV افرادی بشود که شماره او را ندارند.

در حالت ریپورت کاربر تنها می تواند در احزاب فعالیت کند و به PV افرادی برود که هردو طرف عدد همدیگر را داشته باشند.

رفع ریپورت در تلگرام با ربات spambot@
برای رهایی از ریپورت باید در قسمت سرچ ” spambot@” تایپ کنید و سپس وارد صفحه بات شوید.

پس از ورود به صفحه start را بزنید و سپس از بین دو گزینه نشان دیتا شده Ok go ahead را انتخاب کنید.

در مرحله پس No I’ll never do any of this! را گزینش کنید.

در این حالت ربات به شما پیامی می دهد که شما ریپورت شده اید و شما باید این متن را کپی کنید و برای بات بفرستید.

در فرجام تلگرام اکانت شما را پس از رسیدگی رفع ریپورت می کند و حتی تاریخ دقیق رفع ریپورت را نیز به شما اعلام می کند.

رفع ریپورت تلگرام به طریق دیگر:
در این شیوه شما می توانید با کار و جنبش در دسته ها از کاربرانی که شماره همدیگر را ندارید,بخواهید که به دنبال وی شما ۱۰ تا ۱۵ استیکر بفرستند. ۴ الی ۷ روز این پیام ها را مفتوح نکنید.

مواظب باشید در این مدت شما به کسی که عدد تان را ندارد پیام نفرستید و تنها فرمان تکاپو در احزاب را دارید.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همه چیز در ارتباط با ریپورت اینستاگرام
ریپورت اینستاگرام یکتا از قابلیت های کاربردی و باره پروا اکثر کاربران اینستاگرام است.این قابلیت ریپورت اینستاگرام چیست به شما این امکان را میدهد،اگر کسی به شما توهین کرد ، یا اینکه از اطلاعات شخصی شما سوء استفاده کرد، (مثلا با استفاده از عکس شما یک صفحه جعلی ساخت) و بطور کلی یه هر نحوی برای شما برپایی مزاحمت کرد و قوانین اینستاگرام را رعایت نکرد ، شما میتوانید تخلف آن فرد را به اینستاگرام گزارش دهید تا بررسی شود .به این پیشه ریپورت کردن می گویند.

ریپورت یعنی چه؟
معنی واژه Report در زبان پارسی یعنی گزارش. اینستاگرام با این شغل هر کاربر اینستاگرام را بعنوان یک شهربانی برای نگهداری از حریم و قوانین این شبکه اجتماعی در عقیده می گیرد. در واقع زمانی که یک کاربر اینستاگرام تصویر یا یک پیج را گزارش می کند، همانند یک پلیس، در حفظ پیرامون و سامان اینستاگرام شراکت نموده است. شما هم اگر به موردی تصادف کردید که قوانین نشر درونمایه بر روی اینستاگرام را نقض رو کرد است، حتما تصویر یا کاربری که ناقض این قوانین می باشد را به اینستاگرام گزارش کنید. این پیشه شما مایه پاک شدن این شبکه اجتماعی از وجود کاربرانی خواهد شد که هنوز با ادب استفاده از رسانه های اجتماعی آشنایی ندارند و چه بهتر که این افراد در اینستاگرام حضور نداشته باشند.


دلایل ریپورت اینستاگرام چیست؟
ریپورت کردن در اینستاگرام برای موارد پایین اتمام می‌شود:

اگر فردی در اینستاگرام عکس ها یا کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و هرز ارسال می‌کند.
اگر فردی منش شما را جعل کرده و وانمود می‌کند شماست.
اگر فردی وانمود می‌کند یک شخصیت شناخته شده است.
اگر فردی دارایی‌های معنوی شما (دارای کپی‌رایت) را بدون اجازه منتشر می‌کند.
اگر فردی کامنت یا تصویری غیراخلاقی یا غیرمتعارف را در اینستاگرام منتشر کرده است.
اگر فردی کامنت یا تصویری با موضوعاتی مانند آسیب به خویش (خودکشی)، ستوهی و ترسانیدن و یا به کارگیری موادمخدر منتشر کرده است.
? حتما بخوانید: رفع ریپورت اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام یک کامنت را ریپورت کنیم؟
در اینستاگرام برای ریپورت کردن دو راه وجود دارد: ریپورت کردن تصویر یا کامنت خاص و یا ریپورت کردن همه یک اکانت. برای ریپورت کردن یک کامنت کافیست بعد از بسط دادن صفحه کامنت‌ها انگشت خویش را روی آن کامنت نگه‌داشته و از بالای صفحه آیکن شبیه به تابلوی خطر را لمس کنید. اگر کامنت مورد نظر هرز یا اسپم است Spam or Scam را انتخاب کرده و در غیر این‌صورت Abusive Content را گزینش کنید.

هر شمار کاربر که یک اکانت ویژه را به هر علت غیرواقعی ریپورت کند این اقدام مایه بسته شدن یا حذف اکانت وی نخواهد شد.

حالا گزینه‌های ذیل را قبل رو خواهید داشت:
I don’t like this comment: اگر صرفا این کامنت را برادر ندارید اینستاگرام رهنمود می‌کند فرد باره عقیده را بلاک کنید.
This comment is a spam or scam: اگر کامنت تبلیغاتی، هرز یا کلاهبرداری است.
This comment puts people at risk: این کامنت کاربران را در خطر پیمان می‌دهد؛ در این حالت می‌توانید سه گرد از سه گزینه قبل رو را گزینش کنید: Self-harm برای دلگرمی به خودآزاری و خودکشی، Harassment or bullying برای اذیت و یا تهدید و سرانجام Drug use برای دلگرمی به به کارگیری مواد مخدر.
This comment shoudn’t be on instagram: این کامنت نباید در اینستاگرام باشد. این گزینه برای گزارش تخلف از قوانین اینستاگرام است: Nudity برای گزارش عکس ها برهنه و کامنت‌های مرتبط، Graphic violence برای گزارش عکس ها و صبحت‌های خشن، Hate speech or symbol برای صحبت‌های نژادپرستانه و Intellectual property violation برای نقض دارایی‌های معنوی کاربرد دارد.

ریپوست اینستاگرام (2)
چگونه در اینستاگرام یک کاربر را ریپورت کنیم؟ (ریپورت کامل یک اکانت)
پس از ورود به صفحه اکانت مورد عقیده از بالای صفحه روی دکمه سه‌نقطه کلیک کرده و Report را گزینش کنید.

It’s spam مثل موارد ماضی برای اکانت‌های تبلیغاتی و هرز است و باعث بلاک کردن اکانت باره عقیده هم خواهد شد. برای دیگر موارد It’s inappropriate را برگزیدن کنید و یگانه از گزینه‌های پایین را تنگنا دهید:

I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me: اگر نمی‌خواهید این فرد بتواند عکس ها یا ویدئوهای شما را دیده و شما را جستجو کند. با فشردن این دکمه اکانت مورد نظر بلاک خواهد شد.

I believe this account violates Instagram’s community guidelines: اگر این اکانت قانونی را نقض کرده است.

با گزینش این گزینه چند تصمیم قبل رو خواهید داشت:
Report a photo, video or comment: ریپورت کردن عکس، ویدئو یا کامنت خاص .
Report account: برای ریپورت کامل اکانت این گزینه را انتخاب کنید:
Posting annoying content: انتشار محتوای آزاردهنده: اینستاگرام ریپورت کردن محتوای خاص را از روش‌های پیشین توصیه می‌کند.
Posting spam: در صورت پست کردن اسپم و مطالب هرز
This profile is pretending to be someone else: اگر این فرد خویش را به جای کس دیگری جا زده است: گزینه Me هنگامیکه این فرد شما هستید، گزینه Someone I Know برای وقتی که کسی را که می‌شناسید باره هدف قرار دیتا و A celebrity or public figure برای وقتی کسی خویش را به جای یک شخصیت سرشناس جا زده است. در گزینه فرجام باید نام کامل فرد باره نظرتان را نیز بنویسید.
Might be posting my intellectual property: وقتی اکانت محتوای حائز کپی‌رایت مربوط به شما را بدون دستور منتشر می‌کند.

رفع ریپورت-بازیابی پسورد-امنیت پیج
? حتما بخوانید: رمز اینستاگرام را فراموش کردم!!!
ریپورت کردن تصویر یا ویدئو
برای ریپورت کردن تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام روی سه نقطه بالای تصویر باره نظرتان کلیک کرده و گزینه Report را انتخاب کنید. در سرنوشت بعدی دو گزینه پیش روی شماست:
۱- گزینه It’s spam : در صورتی که تصویر یا ویدئو اسپم و هرز است.
۲- It’s inappropriate : در دیگر موارد.در چهره انتخاب این گزینه باید گرد از موارد ذیل را گزینش نمایید:• Self injury : در صورتی که تصویر یا ویدئو مربوط به خود آزاری و خودکشی است.
• Harassment or bullying : ستوهی یا تهدید
• Sale or promotion of drugs : فروش یا تبلیغ مواد مخدر
• Sale or promotion of firearms : فروش یا تبلیغ اسلحه
• Nudity or pornography : تصویر یا ویدئوهای برهنگی
• Violence or harm : خشونت یا آزار دیگران
• Hate speech or symbol : تصاویر نژادپرستی یا فمنیستی
• Intellectual property violation : نقض ازآنش معنوی مثل کپی رایت
• I just don’t like it : در صورتی که فقط تصویر را دوست ندارید اینستاگرام به شما توصیه می کند اکانت مربوطه را بلاک نمایید.


چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟
قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را تماشا کنید، این شایستن هستی دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.رفع مشکل بلاک شدن در اینستاگرام بدست کاربران :برای رفع دشوار بلاک شدن در اینستاگرام توسط کاربران مراحل پایین را تعقیب کنید :
۱- آغاز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است ، اینستاگرام دستور چک کردن اینکه چه کسانی شما را Unfollow و یا بلاک کرده اند را به شما نمی دهد .
۲- در صورتی که پیشتر پست های اکانت خاصی را می دیدید اما مدتی است که خبری متعلق به اکانت نیست این شایستن هستی دارد که آن شخص شما را بلاک یا آن فالو کرده باشد .
۳- اگر به فرد خاصی شک دارید که شما را بلاک کرده است ، ابتدا اکانت آن شخص را در صفحه جستجوی اینستاگرام سرچ کنید ، اگر اطمینان دارید که اکانت او را صحیح وارد کرده اید ولی نام او را نمی یابید احتمالا شما را بلاک کرده است .
۴- کوشش کنید این فرد را فالو کنید ، در صورتی که قبلا این فرد را فالو می کردید اما الان دویاره باید او را فالو کنید احتمالا این شخص شما را بلاک کرده است .
۵- چنانچه می توانید وارد صفحه اینستاگرام او بشوید ولی با گزینش دکمه Follow هیچ عملی اتفاق نمی افتد و یا اینکه وقتی دکمه Follow را گزینش می کنید عبارت Following ظاهر می شود اما پس از چند دقیقه وقتی مجددا وارد صفحه او می شوید مفتوح هم گزینه Follow را به جای Following می بینید به این معنی است که شما بلاک شده اید .
۶- در لیست فالوینگ هایی که در اینستاگرام دارید ، به تعقیب نام این فرد بگردید چنانچه نام این شخص وجود ندارد ، این معنی است که بدست این فرد آن فالو یا بلاک شده اید .
۷- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید ولی با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .
۸- چنانچه انگاشت می کنید بلاک شدن شما بدست این فرد از روی اشتباه صورت گرفته است ، زیر یکی از تصاویری که منتشر می کنید او را منشن کنید ( ابتدا علامت @ و سپس اسم اکانت آن فرد را وارد کنید ). در این چهره اگر آن فرد شما را ببیند و متوجه شود که اشتباها شما را بلاک کرده است شدنی است شما را آنبلاک نماید .
۹- می توانید یک اکانت دیگر بسازید ، اگر با اکانت جدید توانستید آن فرد را فالو کنید اما با اکانت قبلی نمی توانستید به این معنی است که شما را بلاک کرده است .

? حتما بخوانید: اصطلاحات اینستاگرام
راه حل های رفع بلاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام
اگر بدست اینستاگرام بلاک و ریپورت شده اید کافی است که مراحل زیر را دنبال نمایید:
روش نخست رفع بلاک در اینستاگرام : قرار دادن کامنت به زبان انگلیسی بدست فالورها
گذاشتن تقاضا های متنی با تصاویر پیوسته از جانب شما برای فالورها ، که اینستاگرام متوجه شود شما اسپمر نیستید. برای این هدف کافی است از رفقا خویش بخواهید که برای شما کامنت های انگلیسی پیمان بدهند.
روش دوم رفع بلاک در اینستاگرام : تغییر دادن ایمیل روی اکانت
۱. نخست به پروفایل تان وارد شوید و روی گزینه EDIT YOUR PROFILE کلیک کنید.
۲. در قسمت PRIVTE INFORNATION اطلاعات عادت را نظیر شماره تلفن پیشین و یا ایمیل پیشین را ویرایش کنید.
۳. برای ویرایش کردن ایمیل علامت پاکت نامه را برگزیدن کنید و برای وارد کردن شماره تلفن تان گزینه Enter your phone number را برگزیدن نمایید.
۴. پس از وارد کردن ایمیل و یا عدد تلفن جدید پیام جدیدی به آن ارسال خواهد شد که باید شما در لینک موجود در پیام کلیک کنید تا اطلاعات جدید وارد شده در پروفایل تان اندوخته شود.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام
اینستاگرام اجازه ساخت و مدیریت بیشتر از ۵ حساب کاربری در یک دستگاه نمیدهد و برای افرادی که ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل فیک در مقوله مدیریت شبکه های اجتماعی، اینستاگرام مارکتینگ و ساخت و فروش اکانت های فیک فعالیت میکنند، این سوژه کار را سخت کرده است. فلذا در این پست کدفرند به رسیدگی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و وانگهی یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم.

هرچند که ساخت اکانت های فیک کار واقعیت نیست اما به درخواست کاربران ارجمند وبسایت کدفرند، این جستار را نیز در این نوشتار پوشش میدهیم.


برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از دسته لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … کاربرد کنید. اما چنانچه از موبایل یا تبلت استفاده کنید و برنامه اینستاگرام در دستگاه شما نصب باشد، باید زیاد دقت کنید که به هیچ عنوان برنامه اینستاگرام رو در طول انجام اینکار مفتوح نکنید و درون مرورگر گوگل کروم، با روشی که به شما تعلیم میدم، کار رو اتمام بدید.

اولین کاری که سپریدن میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که به کارگیری آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در شمار ضروری است.

برای اندکی سخن را باز کنید نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo بهره‌گیری کنیم. چراکه در واقعیت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو مفتوح میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد.

آدرس instagram.com رو مفتوح میکنم و در این مرحله از کار باید توجه داشته باشید که اگر با دستگاه موبایل یا تبلت این آدرس را داخل مرورگر باز کنید، اینستاگرام کوشش خواهد کرد این آدرس را داخل اپلیکیشن اینستاگرام مفتوح کند و این چیزی نیست که ما بخواهیم. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام آگاهی و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

پس چنانچه هنگام اندکی سخن را باز کنید آدرس اینستاگرام در مرورگر، به شما نوتیفیکیشن درخواست اندکی سخن را باز کنید آدرس درون اپلیکیشن اینستاگرام را داد، حتما باید تقاضا را Deny کرده و تائید نکنید لغایت بتوانید پیشه را پیش ببرید.

ادامه پیشه زیاد ساده میباشد و بر اساس معمول اطلاعات خواسته شده از دسته ایمیل یا شماره تلفن، اسم کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید. برای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات بیچارگی دارید بعد در حفاظت آنها دقت کنید. با به کارگیری این تدبیر میتوانید به هر شمار که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید.

باید پروا داشته باشید که برای هربار ورود و دسترسی به اکانت هایی که ساختید (یا ورود به اکانت هایی که دارید)، باید یکبار از نخست مراحل ورود را انجام بدهید چراکه داک داک گو اطلاعات ورود و حساب کاربری شما را اندوخته نمیکند. ضمنا در هر مرحله از کار چنانچه اینستاگرام بخواهد آدرس را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کند، نباید این پروانه را به اینستاگرام بدهید و باید آن را Deny کنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)
در درستی طریق قبل رو، مکمل راهکار پیشین است ولی راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های راستین اینستاگرام بکار میرود. در حالی که در راهکار پیش رو از شیوه داک داک گو و در ضمن یک سرویس Disposable email برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرام با اطلاعات جعلی میپردازیم که چون از داک داک گو کاربرد میکنیم، میتوانیم این اکانت های فیک را نیز بدون محدودیت در تعداد و بدون مزاحمت اینستاگرام ایجاد کنیم. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز سپریدن عدل ولی از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید.

همچنین میتوانیم به اکانت های فیک که برپایی کردیم، دسترسی و لاگین داشته باشیم و در چهره تمایل، با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پیج ها و پست های مشتریانی که پیدا میکنیم، کسب درآمد نکویی نیز داشته باشیم. همانطور که اشاره کردیم، برای ساخت اکانت های اینستاگرام از یک سرویس Disposable email استفاده خواهیم کرد. چراکه برای برپایی اکانت به شماره تلفن یا آدرس ایمیل دربایستن داریم و باید ایمیل های جعلی و موقتی بسازیم.

Disposable email یا ایمیل یکبار مصرف چیست؟
ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما پروانه گرفتن ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور اتوماتیک حذف میشود. وانگهی بنام های tempmail، ایمیل بعید انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و trash-mail نیز سرشناس است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و تقسیم نگرش مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت قراردادن یا یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای سپریدن اینکار به ایمیل احتیاج دارید.

Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد تاب اندک بهره‌گیری کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام برپایی کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند. به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک تن نمیسازد و کاملا گرد و امن هستند.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را گرفتن کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت برپایی کنید. بقیه اطلاعات مورد دربایستن را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی دنج یا نیچ مارکتینگ niche market در اغلب منابع به معنی بازاریابی کنج ، گوشه ای یا متمرکز ترجمه شده است.


در نیچ مارکتینگ با اینکه روی تقسیم کوچکی از بازار تمرکز می شود بازاریابی دنج ولی گنجایش این را دارد که به سرعت مایه رشد یک سوداگری شود. چرا که در این طریق از بازاریابی ، شما به تعقیب بازار و بخشی از آن هستید که پتانسیل بسیار بالایی در باورپذیری کالا یا محصول مورد عقیده شما دارد. شما با هوشمندی در شناسایی کردن بخشی از بازار که رقیب های شما کمتر آن را مورد شناسایی قرار داده اند یا در آن سرمایه گذاری کرده اید می توانید خودتان را در آن دسته از بازار بدون رقیب فرض کنید.

البته این معرفی و نحوه بازاریابی در آن تقسیم ، بدست کارآزمودگان مشاوره بازاریابی اتمام می شود. امروزه ، بسیاری از شرکتها و سازمانهای کبیر در ایران یا در جهان حضور دارند که برای نفوذ در یک تقسیم کوچکی از بازار و به دست آوردن مشتریان وفادار و دائمی از نیچ مارکتینگ کاربرد می کنند. برخی مواقع اتفاق می افتد که قصد از نیچ مارکتینگ ، بازاریابی برای بخش به خصوص یا کوچکی از بازار بوده است ولی در روند بازاریابی شما با مشتریان زیادی از سایر بخشها نیز مواجه می شوید.

نیچ مارکتینگ ، روند بازاریابی را برای شما بسیار روشن و آسان تر می کند ؛ زیرا:
یک) صرفه جویی در تبلیغات

از آنجایی که در نیچ مارکتینگ ، گروه قصد شما به احسان مشخص است و پراکندگی ندارد ، شما دقیقاً می دانید برای چه دسته جمعی در حال تبلیغات هستید. پس ، تبلیغات شما هدفمند تر قبل می رود و دربایستن به صرف هزینهای هنگفت یا سنگین ندارد.

دو) موفقیت به سرعت اتفاق می افتد

از آنجایی که شما بخش کوچکی از بازار که رقیبی نیز در آن ندارید انتخاب کرده اید بنابراین ، راه موفقیت برای شما هموارتر است و به سرعت می توانید خودتان را به عنوان یک برند در آن زمینه شناسایی کنید.

سه) بازاریابی سرایتی یا دهان به دهان

هدف شما از بازاریابی نیچ ، گروه کوچکی از بازار است اما کم کم خود مشتریان برای شما تبدیل به عامل تبلیغ می شوند و مشتریان بیشتری را به سمت خرید فرآورده شما سوق می دهند.

چهار) دستیابی سریع به مشتریان

در بازاریابی نیچ به نکوداشتن می دانید که مشتریان و مخاطبان اصلی شما کجا هستند و کجا باید به تعقیب آنها بگردید. بعد به راحتی و با سرعت به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید.

پنج) سوددهی بالا

بسیاری از افراد و صاحبان محصولات و برندها چنین تصور می کنند که نیچ مارکتنیگ نمی تواند برای آنها سودآور باشد و میزان فروش آنها را بالا ببرد. در حالی که تجربه نشانه دیتا است نیچ مارکتینگ جزء احد از روشهای پر سود بازاریابی است.

برنامه ریزی برای آغاز نیچ مارکتینگ
قبل از اینکه شروع به نیچ مارکتینگ کنید بهتر است برنامه ریزی های لازم در این مقوله را به چهره ریزبین انجام دهید تا زودتر به نتیجه برسید. این برنامه ریزیها و اقدامات لازم ، شامل موارد پایین است. مارکتینگ را به هر نحو باید توسعه دهید.

۱) یافتن پهنه منحصر به فرد

سعی کنید قبل از هر چیز ، حوزه ای که هدف دارید در آن تکاپو کنید به صورت منحصر فرد برگزیدن کرده و در آن گویه فعالیت کنید را گزینش کنید. به عنوان نمونه ، اگر در زمینه محصولات بهداشتی هدف فعالیت دارید ، می توانید یک یا دو محصول بهداشتی که فقط افراد یا گروه های خاصی از آن استفاده می کنند را انتخاب کنید.

۲) سلیقه و ارزشها

گروهی که برای نیچ مارکتنیگ گزینش کرده اید را به احسان بشناسید. یکی از مواردی که مرز باید نسبت به شناختن آن سعی کنید سلیقه افرادی است که در این گروه های ویژه پیمان دارند. همچنین ارزشها و باورهای این کسان نیز تأثیر زیادی در بازاریابی شما می تواند داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()