نوشته شده توسط : ساحل

اگر مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین را برعهده دارید، بی گمان سایتی برای معرفی محصولات یا خدماتی خویش دارید. به راستی شما برای فروش فرآورده یا خدمات در فضای آنلاین برای کاربران را به فرآیند خرید محصول دعوت کنید و این پروسه در فضای اینترنت از راه اینترنت صورت می‌گیرد. البته هدف ما این نیست که تنها می‌توانید از راه سایت فرآورده خویش را بفروشید اما با استفاده از سایت می‌توانید فرآیند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. در نهایت فروش خویش را الی بی گمان زیادی افزایش دهید و از کسب‌وکار آنلاین خود لذت ببرید. از طرفی افزایش بازدیدکنندگان یک سایت از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به آمار می‌رود! اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید بدانید در حال کار و جنبش در یکتا از مهم‌ترین شبکه بازاریابی اینترنتی در ایران هستید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای معرفی محصولات یا خدمات خویش از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ انگیزه آن هم بهره‌گیری شمار زیادی از کاربران در اینستاگرام است و به راحتی می‌توانید به مخاطبان کسب‌وکار خود در ایران یا حتی بیرون از ایران دسترسی داشته باشید.

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های زیاد نکویی برای افزایش ترافیک سایت در پسندیدن شما پیمان می‌دهد و به راحتی می‌توانید مخاطبان (که فالوورهای شما هستند!) را به سایت خود منتقل کنید. احد از این قابلیت‌ها، قابلیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام است که با به کارگیری آن می‌توانید کاربران به چهره سر راست از استوری خویش به سایت منتقل کنید. اگر شما هم برای بررسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هیجان‌زده هستید، در پیوسته با ما همراه باشید.

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند کاربران را مستقیماً به صفحه خاصی از سایت خود منتقل کنند. مثلاً فرض کنید در یک استوری جدید‌ترین محصول یا خدمات کسب‌وکار خویش را معرفی می‌کنید و می‌خواهید کاربران آن را خریداری کنند! به کمک قرار دادن لینک صفحه خرید آن محصول یا خدمات می‌توانید کاربران را به صفحه همان فرآورده منتقل کنید و کاربر خود را سر راست به مشتری تبدیل کنید. اینستاگرام به برخی از حساب‌های کاربری خویش پروانه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را می‌دهد. این حساب‌های ویژگی‌های خاصی دارند که عبارتند از:

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

صفحه شما باید تجاری باشد. (اگر با صفحه بازرگانی اینستاگرام آشنا نیستید، مقاله راهنمای کامل به کارگیری بیزینس پروفایل اینستاگرام را بخوانید!)
صفحه شما باید بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده (فالوور) داشته باشد.
اگر صفحه اینستاگرام شما بازرگانی است و بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما فعال است. اگر شمار دنبال‌کنندگان شما کمتر است، با روش‌های مختلف می‌توانید شمار آن‌ها را به ۱۰,۰۰۰ نفر برسانید و سپس از این قابلیت کاربرد کنید. البته رهنمود می‌کنم کران از روش‌های صحیح برای جذب دنبال‌کننده واقعی استفاده کنید لغایت بتوانید مخاطبان منظور خویش را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید؛ امکان خرید کاربرانی که بیننده قصد کسب‌وکارتان نیستنند، تقریباً صفر است! پس فقط از روش‌هایی که منجر به افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند می‌شود کاربرد کنید. توصیه می‌کنم نوشتار افزایش فالوور راستین در اینستاگرام را بخوانید و از روش‌های آن برای جذب فالوور واقعی بهره‌گیری کنید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چگونه سپریدن می‌شود؟
برای گذاشتن لینک در استوری فقط بس است شرایط بالا را داشته باشید و سه مرحله بسیار ساده را طی کنید. این ۳ مرحله عبارتند از:

مرحله اول) استوری خویش را برپایی کنید!
در مرحله اول باید وارد استوری اینستاگرام شوید و استوری خود را برپایی کنید؛ یعنی یک عکس بگیرید یا به کمک بالا کشیدن صفحه از عکس‌ها یا ویدئوهای نگارخانه موبایل خویش استفاده کنید. پس از انتخاب عکس یا فیلم موردنظر وارد بخش بعدی خواهید شد که می‌توانید لینک خود را اضافه کنید.

مرحله دوم) لینک خویش را به استوری اینستاگرام اضافه کنید!
در این بخش آیکنی هستی دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید لینک موردنظر خود را درج کنید. با کلیک بر روی این آیکن وارد صفحه دیگری خواهید شد:

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در تقسیم URL می‌توانید لینک صفحه موردنظر خویش را وارد کنید؛ توجه داشته باشید که این صفحه مرتبط با استوری شما باشد! مثلاً اگر تصویر یک کوله پشتی را در استوری خود پیمان داده‌اید که در فروشگاه خود آن را موجود دارید، باید لینک خرید آن را در اختیار کاربران پیمان دهید لغایت بتوانند خریداری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید است که امکان نمایش استوری‌ها در دو ردیف را به کاربران نشان خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قابلیت استوری به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های موجود در شبکه اینستاگرام تبدیل شده است و تقریباً همه‌ی کاربران این شبکه حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌اند. به تازگی تصویری از سوی یکی از کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی جدید برای بخش استوری‌ها است و قصد دارد بخش استوری‌ها را بزرگ‌تر کرده و استوری‌ها به صورت دو ردیف زیر هم نمایش داده شوند.

 

اخیراً نیز کاربران قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها در اینستاگرام زیادی اعلام کردند که قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها را در گوشی خود مشاهده کرده‌اند و به نوعی باید گفت اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت روی حساب‌های کاربران است؛ در همین راستا اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق لذت استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی را بالا ببرد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در چه مناطقی آزمایش کند از طرفی هم با توجه به آزمایش این قابلیت جدید در برخی از مناطق، انتظار می‌رود اینستاگرام در صورت گرفتن پاسخ مثبت از این قابلیت آن را به طور عمومی در دسترس افراد قرار دهد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,استوری اینستاگرام

 

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از این طریق مشاهده بخش استوری‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند تا در صورتی که کاربر قصد مشاهده استوری یک شخص خاص را داشته باشد بتواند به راحتی آن را پیدا کند. علاوه بر برخی از کاربران قابلیتی را در اینستاگرام خود مشاهده کردند که باعث می‌شود کاربر سریع‌تر از هر زمانی بتواند بین استوری‌ها جا به جا شوند.

 

 

این موارد نشان می‌دهد اینستاگرام قصد در بروزرسانی بعدی خود تغییرات زیادی در بخش استوری‌ها ایجاد کند، با این حال باید منتظر بود و دید اینستاگرام چه زمانی قصد دارد این بروزرسانی را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اپل با انتشار بیانیه جدید اعلام کرده است تمامی افرادی که با حمله و شورش به فروشگاه‌های اپل استور در آمریکا محصولات و گوشی‌های آیفون را به سرقت برده‌اند، ردیابی شده و سپس از کار خواهند افتاد.

به گزارش ایسنا، اپل که به تازگی فروشگاه‌های خود را بعد از دوران قرنطینه ناشی از کرونا بازگشایی کرده بود، هفته گذشته مجبور شد تحت تاثیر شورش و اعتراضات اخیر مردم آمریکا بار دیگر فروشگاه های اپل استور خود را در این کشور ببندد.

 

همزمان با ادامه اعتراضات شدید مردم آمریکا به کشته شدن یک فرد غیر مسلح سیاه پوست توسط رفتار خشونت آمیز نیروهای پلیس و سپس توییت تهدید آمیز ترامپ، رئیس جمهور این کشور، بسیاری از فروشگاه های حضوری اپل استور در مناطق مختلف ایالات متحده مورد هدف و حمله معترضان و شورشگران قرار گرفت و در بسیاری از موارد علاوه بر صدمه زدن به فروشگاه ها، محصولات آنها را نیز به سرقت و غارت بردند.

 

حالا بر اساس گزارش جدیدی که در وبسایت ۷news آمده است، شرکت اپل به تمامی افرادی که گوشی های آیفون را در جریان شورش های اخیر از فروشگاه‌های اپل استور به سرقت برده‌اند با ارسال پیامی کاملا جدی هشدار داده است که آنها به طور کامل ردیابی و ردگیری شده و تحویل نهادهای قضایی و پلیس داده خواهند شد.

 

علاوه بر این، آیفون‌های مسروقه از کار می‌افتند!در این پیام تاکید کرده است که تمامی محصولات و گوشی‌های آیفون که به سرقت برده شده‌اند از کار خواهند افتاد و سارقان قادر نخواهند بود حتی این گوشی‌ها را روشن و سپس استفاده کنند.

 

از جمله فروشگاه‌های اپل استور که به شدت مورد حمله و هجوم شورشگران آمریکایی قرار گرفته است، می‌توان به فروشگاه‌های مستقر در نیویورک، مینیاپولیس، فیلادلفیا و واشنگتن اشاره کرد.

 

 

اپل پیشتر نیز به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا مجبور شده بود از ماه مارس سال جاری میلادی تمامی فروشگاه‌های حضوری خود را در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا تعطیل کند و حالا به نظر می‌رسد که با اضافه شدن شورش‌های اخیر مردم آمریکا و صدمات شدید ناشی از آن، خسارات هنگفتی را متحمل شده است.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معنی واژه ادمین (Admin) در لغت
کلمه Admin در زبان انگلیسی کوتاه شده واژه Administrator می باشد. از آنجا که در دنیای IT به فراوانی از این اصطلاح استفاده می شود، این واژه به بازبینی موعد به فرم کوتاه امروزین دگرگون شد و با همین فرم تثبیت شد.

حتما شما در خانه یا محل شغل خود یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ که از سیستم عامل ویندوز یا Mac بهره‌گیری می کند، دارید و اصطلاح ادمین، بارها و بارها به گوش شما خورده یا آن را در قسمت های مختلف ویندوز یا مثلا Ubuntu دیده اید.

در ریشه-بن-بیخ هر شخصی که رایانه شخصی، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت دارد، به شکلی یک ادمین به حساب می آید. اما کلمه ادمین در فارسی معادل چه کلمه ای است؟

Administrator در پارسی به معنی مدیر است و از آنجا که واژه Admin اختصار شده Administrator می باشد، این اصطلاح نیز دقیقا به معنی مدیر بوده و تفاوتی با فرم کامل این واژه ندارد.

ادمین اینستاگرام کیست؟
این سوال از پایه اشتباه است. چرا که در پاسخ تنها می توان از کارمندان شرکت فیسبوک نام برد. وقتی می پرسیم ادمین اینستاگرام کیست، منظور اصلی این سوال، آگاهی از مدیر سایت اینستاگرام می باشد.

همانگونه که اصطلاح Admin الی کنون بارها به گوش شما رسیده، احتمالا اصطلاح Webmaster نیز برای شما آشنا به عقیده می رسد. Webmaster یعنی مدیر سایت. یعنی شخصی که یک سایت را بصورت کامل مدیریت می کند. محتوای جدید منتشر می کند، نما سایت را تغییر می دهد، ایرادات آن را برطرف و به کامنت های کاربران سایت پاسخ می دهد.

احتمالا یک سایت با عظمت اینستا، چندین Webmaster دارد و نمی توان به این سوال که ادمین اینستاگرام کیست، استجابت ریزبین و مناسبی داد. پس اصطلاح صحیح چیست؟

همانگونه که می دانید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی وجود دارد. هر حساب کاربری را یک پروفایل یا اکانت می گویند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام بحساب می آید.

بجای طرح سوال با عنوان “ادمین اینستاگرام کیست” یا “ادمین اینستاگرام چیست”، باید سوال خود را به: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟ تغییر دهید لغایت پذیرش پسندیده آن را بدست آورید!

ادمین پیج (Instagram Page Administrator)
همانگونه که اشاره شد هر پروفایل، یک پیج یا صفحه بی همتا در این رسانه اجتماعی محسوب می شود. مدیریت پیج اینستاگرام تفاوتی نمی کند که پروفایل عمومی یا Public باشد یا خصوصی (Private). در هر دو حالت یک پروفایل اینستا، یک پیج بی همتا یا Unique است.

بدون محدودیت سنی، هر شخصی که در تلفن هوشمند خود نسخه Android یا IOS اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده باشد، می تواند اقدام به ساخت یک پیج اینستا کند.

ناشناس یا سرشناس، برای اینستا تفاوتی ندارد. بجز چند تفاوت جزئی که بین پروفایل صورت های مردمی و سلبریتی با پروفایل های کاربران عادی هستی دارد، همه به یک شکل می توانند از امکانات این شبکه اجتماعی کاربرد کنند.

در فیلم هایی که زندگی افراد با Life Style (سبک زندگی) متفاوت نسبت به افراد عادی جامعه (بیزنس من ها و کسان مشهور) را به تصویر می کشند، تماشا کرده اید که این افراد اغلب کارهای خود را به افرادی که باره اعتمادشان هستند واگذار می کنند. در اصل این افراد را بعنوان مدیر بخشی از سوداگری یا پیشه خویش در نظر می گیرند تا بدلیل مشغله زیاد، بتوانند همه جوانب سوداگری یا حرفه خود را تحت کنترل خود داشته باشند.

هنرپیشه ها، کسب و کارها، افراد نامی و در همه صاحبان پیج هایی که به دلیل مشغله بسیار قادر به مدیریت پیج اینستاگرام خود نیستند، از افرادی که مورد اعتمادشان است، بعنوان ادمین پیج خویش بهره‌گیری می کنند.

IGA که مخفف Instagram Page Admin می باشد، یک رده شغلی بحساب آمده و به معنای ادمین پیج اینستاگرام است. مدیر یک صفحه در اینستا، وظایفی دارد که در قبال آن از کارفرمای خویش که صاحب پیج است، حقوق دریافت می کند. در پیوستگی به شرح وظایف ادمین پیج اینستا اشاره می کنیم.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام
مهمترین نکته ای که می تواند به فهم بهتر واژه ادمین در اینستاگرام کمک کند، اطلاع از وظایف ادمین پیج اینستاگرام است. الی اینجا متوجه شدیم که کلمه Admin به معنای مدیر، و ادمین اینستاگرام یعنی شخصی که یک پیج در این شبکه اجتماعی را مدیریت می کند.


اکنون به وظایفی که یک مدیر پیج در ازای اتمام دادن آنها از کارفرما یا همان صاحب اصلی پیج، حقوق گرفتن می کند اشاره و در پیوستگی در باره میزان حقوق ایشان صحبت می کنیم.

اگر شما جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی، پرکار اینستا باشید و از فالوور های پیج های کسان و کسب و کارهای نامدار این رسانه اجتماعی، تماشا کرده اید که در Bio یا متن معرفی پیج، قید شده که این صفحه بدست ادمین اداره می شود. بعلاوه بخوبی با قابلیت های یک پروفایل آشنا هستید.

شما می توانید در پیج خود

استوری بگذارید
عکس و فیلم منتشر کنید
در کانال IGTV خود، فیلم های بیشتر از 1 دقیقه آپلود کنید
اگر کامنت پست شما پرکار باشد، به کامنت ها پذیرش دهید
با استفاده از طریق های مختلف شمار فالوور های خود را افزایش دهید (مانند خرید فالوور )
و …
وظایف ادمین یک پیج در اینستاگرام نیز دقیقا همانند اقداماتی است که شما در زمینه گسترش پیج اینستای خودتان انجام می دهید. شاید زمانی برسد که پیج شما نیز دربایستن به Admin داشته باشد.

وظایف ادمین در یک نگاه کلی
آپلود و انتشار محتوا دربرگیرنده عکس و ویدیو به چهره منظم
نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
پاسخ به دایرکت هایی که بدست فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده
پاسخ به کامنت های پست ها
حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
گذاشتن استوری
پاسخ به پیامد ها به استوری
افزایش لایک پست ها
افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با شیوه های گوناگون افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست )
افزایش فالوور واقعی
حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
پویا نمودن پروفایل (تغییرات مقطعی در متن بایو و تصویر پروفایل)
تسلط نسبی به نرم اسباب های گرافیکی مانند Photoshop و illustrator
افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستا
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
خلاقیت در ایجاد محتوا
و …
عمده وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد. پروا داشته باشید که میزان حقوق یک ادمین را شمار قابلیت های فرد مدیر تعیین می کند. شدنی است یک صاحب پیج همه موارد فوق را بیچارگی نداشته باشد و در مقابل پیجی دیگر نیاز به ادمین با تمام قابلیت های مذکور را داشته باشد.

تا اینجا با

مفهوم واژه ادمین
ماهیت ادمین پیج اینستا
وظایف مدیر پیج
آشنا شدید. اکنون منظور داریم الی کمینه و بیشینه میزان حقوق یک مدیر پیج اینستاگرام را به آگاهی شما برسانیم الی اگر احتیاج به یک مدیر برای صفحه خویش در این رسانه اجتماعی دارید، با اطلاعات کافی وارد گفتگو با فرد واجد شرایط شوید.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است
در پاسخ به سوال یادشده مبنی بر میزان حقوق رسیده ادمین پیج اینستاگرام، موقعیت جغرافیایی نقش مهمی را در مقدار حقوق رسیده ایشان ایفا می کند. همانند همه مشاغل که میزان اجرت آن در طهران نسبت به دیگر شهرستان های ایران تفاوت چشمگیری دارد، حقوق ادمین اینستاگرام نیز در طهران اغلب از سایر شهر های ایران می باشد.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است
در استجابت به این سوال که حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است باید این طور گفت که اجرت مدیر یک صفحه اینستاگرامی در طهران تقریبا دو برابر حقوق رسیده در شهرستان در ازای اتمام وظایف همانند می باشد.

این رقم با توجه به دربایستن کارفرما و وانگهی قابلیت های فردی شخصی که پیمان است بعنوان مدیر پیج انتخاب شود از پایه 700.000 تومان در شهرستان و 1.400.000 تومان در تهران پیش درآمد می شود.

با توجه به توضیحات دیتا شده می تاب گفت که دست کم حقوق با پایه یادشده در ازای وظایف پایه در نظر گرفته می شود. این وظایف شامل:

آپلود محتوا و رعایت سامان در زمان منظم
پاسخ به پیام های دایرکت
نوشتن کپشن مبتدی
حذف کامنت های توهین آمیز
می باشد. هرچه شرح وظایف ادمین پیج وسیع تر باشد، میزان حقوق ادمین پیج اینستاگرام نیز توسعه می یابد. این مورد را در عقیده داشته باشید که نمی تاب یک سقف مشخصی برای میزان حقوق مدیر در نظر گرفت و این رقم می تواند لغایت 5 میلیون تومان در ماه و یا حتی بیشتر نیز باشد.

میزان حقوق ادمین پیج را تعداد وظایف تعریف شده و همچنین قابلیت های شخص مدیر تعیین می کند. اما حداقل حقوق برای مدیریت صفحه ای در اینستاگرام، 700.000 در شهرستان ها و 1.400.000 تومان در شهر طهران می باشد…

شاید شما جویای کار هستید و به مدیریت پیج های اینستاگرامی علاقمند. در پیوسته به وضعیت ادمین شدن در اینستاگرام می پردازیم. چه چیرگی هایی برای تبدیل شدن به یک ادمین پیج در اینستا باره احتیاج شماست؟

چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام
هر تخصصی نیاز به تمرکز دارد. تمرکز است که تخصص می آورد. وضعیت ادمین شدن در اینستاگرام نیز بیچارگی به تمرکز دارد چون قرار است به تخصص شما تبدیل شود.

برای ادمین شدن برداشتن قدم های زیر را به شما توصیه می کنیم:

به اپلیکیشن اینستاگرام و همگی قابلیت های آن مسلط شوید.
کار با این شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستا را بخوبی فرا بگیرید.
با روش عملکرد ربات فالوجت بخوبی آشنا شوید.
با روش های مختلف افزایش فالوور بخوبی آشنا و از تمامی آنها کاربرد کنید.
با هشتگ و کاربرد آن و نحوه به کارگیری هشتگ ها همچنین گونه ها هشتگ بخوبی آشنا شوید.
کپشن های پست پیج هایی که از آن بلاگرها هستند را رصد کنید لغایت ایده های بکری توسط بیاورید.
استوری اینستاگرام را بخوبی فهم کنید.
با یک نرم انگیزه ها گرافیکی همانند Photoshop یا Illustrator شغل کنید و به آن چیرگی نسبی پیدا کنید.
در سطح اینترنت مقالات زیادی به انگلیسی و پارسی در گویه اینستاگرام هستی دارد. از آنها به رایگان سهم ببرید. توصیه می کنیم از منابع انگلیسی استفاده کنید.
پیج های خلاق را فالو کنید لغایت همش برگ جدید برای کارفرمای خود رو کنید.
افراد چیره دست شغل خویش را با کپی برداری شروع کرده اند. شما هم در ابتدای مسیر ایده های خلاقانه را کپی کنید. ایرادی ندارد.
انواع پروفایل را بخوبی بشناسید.
از دست موزه آمارگیر اینستاگرام حداکثر کاربرد را بکنید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Snapchat یکی از محبوب ترین برنامه ها در اندروید یا iOS است. توانایی ایجاد خطوط Snapchat Streaks و ارسال آنها به دوستان مختلف چیزی است که ما هرگز نمی توانیم از آن خسته شویم.

 

در این مطلب ما به شما چگونگی دریافت Snapchat بر روی کامپیوتر را آموزش داده ایم:

قبل از اینکه نگاهی به مراحل مورد نیاز برای استفاده از Snapchat بر روی رایانه بگذارید، ابتدا کمی درباره Snapchat بدانید:

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

نحوه نصب Snapchat در رایانه 

 

Snapchat چیست؟

اسنپ چت یک شبکه‌ی اجتماعی/پیام‌رسان است که مبنای کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است. یعنی اینکه عکسی را برای دوستتان ارسال میکنید که دوستتان فقط چند ثانیه(یا حتی یک ثانیه) میتواند آن را ببیند، سپس این عکس به صورت خودکار پاک میشود! البته به مروز زمان و با با زیاد شدن کاربران سرویس Snapchat، امکانات بسیاری به این سرویس محبوب اضافه شده است ولی همچنان ماهیت اصلیِ خود که همان ارسال تصاویر نابودشونده است را حفظ کرده است و این قابلیت به عنوان مهم‌ترین قابلیت اسنپ‌چپ شناخته میشود.

 

نحوه دریافت Snapchat در ویندوز؟

همانطور که Snapchat در کامپیوتر وجود ندارد، یک راه ساده برای گرفتن Snapchat در ویندوز با نصب یک شبیه ساز آندروید Bluestacks وجود دارد. شبیه ساز اندروید یک محیط دستگاه Android را بر روی رایانه شما شبیه سازی می کند و به شما کمک می کند تا برنامه های Android را روی کامپیوتر خود اجرا کنید، که در غیر این صورت می تواند نصب سخت باشد.

 

این را می توان با پیگیری برخی از مراحل بسیار آسان انجام داد:

به وب سایت Bluestacks بروید و Bluestacks را دانلود کنید.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

اسنپ چت یک پیام‌رسان است که کار آن ارسال عکس به دوستان به صورت موقت است

 

هنگامی که Bluestacks نصب می شود، شما باید بر روی جعبه گفتگو دوبار کلیک کنید تا نصب شود.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

برای نصب پروسه نصب، installation process را باز کنید.

هنگامی که فرایند نصب کامل می شود، App Store Bluestacks باز می شود که در آن شما باید با حساب Google خود وارد شوید.

 

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

به دنبال این، یک پنجره Android مانند تلفن هوشمند است، ظاهر می شود. شما فقط باید آن را باز کنید، Snapchat را جستجو کنید و آن را دانلود کنید.

 

آموزش نصب اسنپ چت snapchat روی کامپیوتر, نصب اسنپ چت روی کامپیوتر

 

پس از اتمام تمام مراحل نصب، می توانید با وارد کردن اعتبار Snapchat خود Snapchat و شروع Snapchatting از Snapchat بر روی رایانه شخصی ویندوز شروع کنید. برای پاک کردن غبار، شما نیاز دارید که یک دوربین روی رایانه خود داشته باشید. در حالی که شما می توانید عکس های افراد دیگر را مشاهده کنید، اما برای ارسال شما به یک دوربین نیاز دارید.

 

با این وجود، این کار بر روی استفاده کلی تاثیر نمی گذارد و اخطار چندین پیام پاپ آپ برای استفاده بدون دوربین داده می شود.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/install-snapchat02-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت ها و موسسات شهر شیراز جهت اینکه توانا باشند به طیف مفصل تری از مشتریان خدمات رسانی نمایند و تکاپو خود را توسعه دهند، نیازمند ورود و تکاپو در فضای مجازی می باشند. بطور کلی اینترنت یک موقعیت بسیار ایده آلی را برای انواع کسب و کارها فراهم کرده الی قادر باشند به شناسایی و تبلیغ خود و محصولاتشان بپردازند. در این مقوله کمپانی ها با اقدام برای طراحی تارنما شرکتی ، قدم زیاد مثبتی جهت پیشرفت و جذب مخاطبان بیشتر برخواهند داشت. تیم ویستا با هدف گسترش فضای کسب و کار و ارتقای کیفی خدمات آنلاین ، خدمات متنوعی در زمینه طراحی سایت شرکتی در شیراز و همینگونه سئو سایت شرکتی ارائه کرده است.
قبل از شروع هر کاری به شما پیشنهاد میکنه یک مشاوره اختصاصی و درجه یک در مقوله طراحی سایت شرکتی دریافت کنید. با گرفتن مشاوره میتوانید از بها طراحی سایت شرکتی و مثال کارهای ساخت وبسایت شرکتی آگاه شوید. شما برای جنبش در دنیای دیجیتال و طراحی سایت حرفه ای احتیاج به مشاوره دارید تا به واسطه آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ویستا این خدمت را به خوبی به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خویش را در فرم ذیل وارد نمایید و مشاوران ویستا در تند ترین سررسید با شما تماس خواهند گرفت.

امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت پر سرعت و سفارش طراحی سایت در شیراز خدمات آنلاین، مردم برای انجام ساده ترین کارهای خود نیز در پیش درآمد به فضای مجازی مراجعه می کنند.حجم تعداد کاربران به حدی است که یک فرصت زیاد پسندیده جهت تبلیغ و معرفی خود و خدماتی که ارائه می دهیم ایجاد شده است. درصورتی که شما در شهر شیراز مالک و یا مدیر شرکتی باشید،برای بازاریابی و جذب مشتری سرانجام می توانید از تقسیم بزرگواری از شهر بهره‌گیری نمایید اما با طراحی وبسایت شما قادر خواهید بود که به کل نقاط کشور خدماتتان را معرفی کرده و مشتریان بسیاری را بدست آورید. از طراحی سایت شرکتی در شیراز را می طاقت به عنوان یک سرمایه گزاری هوشمندانه و بلند مدت جهت تبلیغات و بازاریابی اسم برد.در این مورد کمپانی نرم افزاری به ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی با وردپرس و دیگر زبان های برنامه نویسی اقدام کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گاهی اوقات، شما باید یک صفحه را در مایکروسافت ورد حذف کنید، اما شما نمیدانید چگونه آن را انجام دهید. برای اطلاع از نحوه پاک کردن یک صفحه در Word به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حذف پاراگراف ها

اگر یک صفحه خالی ناخواسته در پایان یک سند Word ظاهر شود، اغلب نتیجه یک یا چند پاراگراف در انتهای محتوای سند است. روی صفحه خالی کلیک کنید، پیمایش پایین را در صفحه کلید خود نگه دارید تا زمانی که صفحات تمام شود، سپس روی End ضربه بزنید. کلید Backspace را فشار دهید تا تمام فضای خالی در پایان سند خود پاک شود، و صفحه باید ناپدید شود.

 

حذف صفحات

اگر صفحه خالی در وسط سند شما باشد نه در انتها، احتمالا به طور تصادفی یک صفحه را ایجاد کرده اید. اگر این اتفاق می افتد، روی دکمه شمارش صفحه در سمت چپ مایکروسافت ورد کلیک کنید، سپس شماره صفحه خالی را وارد کنید و روی Next کلیک کنید. مکان نما را روی صفحه قرار دهید، سپس کلید Backspace را فشار دهید تا صفحه حذف شود.

 

 حذف پس زمینه از صفحه ورد, یک صفحه را در Word حذف کنیم

حذف یک صفحه ورد

 

نمایش نمادهای قالب بندی

 

اگر یک صفحه در سند ورد شما وجود دارد که می خواهید آن را حذف کنید، اما نمیتوانید کاری انجام دهید، راه حل دیگری این است که در صفحه کلید Ctrl + * ضربه بزنید (یا نماد ¶ را از صفحه اصلی انتخاب کنید). اکنون می توانید ببینید که آیا اختلاف پارامترهای غیر ضروری وجود دارد که باعث می شود یک صفحه خالی نمایش داده شود. اگر شما هر کدام را ببینید، فقط مکان نما را در جایی که آنها ظاهر می شود، یک بار کلیک کنید، سپس Backspace را فشار دهید تا آنها را حذف کنید.

 

تنظیم جداول

 

اگر یک جدول در انتهای سند خود قرار داده اید، Word بصورت خودکار یک پاراگراف زیر آن ایجاد  می کند و هیچ راهی برای حذف آن وجود ندارد. اگر این کافی است که یک صفحه خالی را در انتهای سند خود نشان دهید شما می توانید مشکل را حل کنید و صفحه را با کمی تقلب حذف کنید. روی خط خالی کلیک کنید، سپس اندازه فونت را به 1 تنظیم کنید. این یک راه حل ظریف نیست، اما کار می کند.

 

یک صفحه از محتوای را حذف کنید

اگر می خواهید یک صفحه از محتوا را حذف کنید، نه یک صفحه خالی را، به صفحه ای که می خواهید حذف شود بروید و در هر نقطه از آن کلیک کنید. اکنون روی دکمه شمارش صفحه در پایین سمت راست کلیک کنید، صفحه «/ page» را در جعبه جستجو بنویسید و روی Go To کلیک کنید. محتوا کل صفحه انتخاب می شود و شما می توانید به سادگی بر روی کلید Delete کلیک کنید تا آن را پاک کنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/remove-page2-word.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حالی که هیچ راهی برای ایجاد یک پوشه واقعا "مخفی"برای یک کاربر مشخص نیست، شما می توانید فایل های و پوشه های حساس خود را از جستجو های کامپیوتر به طور منظم با تغییر چند ویژگی سیستم (PC) مخفی کنید. پس از انجام این کار، فایل جدید شما  مخفی خواهد بود.

 

روش 1

پنهان کردن فایل شما (ویندوز)

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی دسکتاپ خود کلیک راست کنید ابتدا باید یک فایل ایجاد کنید.

  

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "New" حرکت دهید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

بر روی یک نوع فایل کلیک کنید. "Folder"یا "Text Document"  انتخاب سریع و ساده است.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

یک نام برای پوشه خود وارد کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

اینتر ↵ را بزنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی فایل خود راست کلیک کنید

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی Properties کلیک کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

تیک "Hidden" را بزنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی OK کلیک کنید. فایل شما در حال حاضر پنهان است، به این معنی که در جستجوها یا برنامه File Explorer شما نمایش داده نخواهد شد.

فایل شما نیز به معنای واقعی کلمه مخفی است مگر اینکه رایانه شما در حال حاضر فایلها و پوشه های مخفی را نمایش دهد.

 

روش 2

پیدا کردن فایل شما (ویندوز)

  

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

 

"hidden files" را در نوار جستجوی شروع کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "Show hidden files and folders" کلیک کنید. این باید اولین مورد در لیست جستجو باشد.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی  "Hidden files and folders" را دوبار کلیک کنید. اگر این گزینه در حال حاضر دو گزینه زیر را در زیر آن نشان می دهد، این مرحله را رها کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "Show hidden files, folders, and drives" کلیک کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-invisible02-file.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا ما باید به طراحی وبسایت خود اهمیت بدیهم ؟
در دنیای امروز تارنما درگاه ارتباطی هر پیشه و پیشه با دنیای روز و بازارش به حساب می‌آید. حتی روزنامه‌ها‌، رادیو، تلوزیون، بازار و کل چیز به دنیای اینترنت آمده‌اند و مجازی شده‌اند. اکنون دیگر یک سایت با طراحی خوب همچون مغازه‌ای در بهترین نقطه بازار است. شما هرچه طراحی تارنما بهتری داشته باشید می‌تواند برای مشتریان‌تان جذاب‌تر باشد و مقارن با بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو SEO ) می‌توانید مغازه‌ای شلوغتر و یا همان افزایش بازدید سایت داشته باشید.


در ویدیو بالا نشانه داده می شود چرا یک سازمان یا شرکت به یک تارنما معتبر و چیره دست احتیاج دارد . مقالات و نتایج پرتو دیتا که الی چند سنه آینده تمام کسب پیشه های سنتی همانند فروشگاه ها، کتاب فروشی ها ، فروش موبایل و کامپیوتر به علت گسترش اینترنت و بهره‌گیری آنلاین مردم از تمام خدمات از بین میروند . کسب کار های سنتی به دلیل فورش محدود فایده زیادی بر روی اجناس خویش می کشند اما تارنما های آنلاین فروشگاهی به انگیزه اتساع و بودن مشتری و سود کم ، فروش اکثریت دارند و به انگیزه آسانی در خرید و برگزیدن راحتر و بهتر بودن از نظر قیمت برای کاربران ، همگی کاربران را به خود جلب میکنند . پس اگر شما هم میخواهید از این قافله جا نمانید ، هرچه سریعتر تارنما فروشگاهی خویش را راه اندازی کنید . سرمایه گزاری در کسب پیشه خود را هزینه کردن تلقی نکند .

چرا شما نیاز به مشاوره طراحی سایت دارید ؟

همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، فقط یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همان طور که شما در دنیای حقیقی صاحب یک پیشه و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک تارنما ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همان طور که شما برای سرمایه گذاری و نخست یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند گرفتن نظرات کارآزمودگان این پهنه می باشید .

در کشور ما طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز به واسطه کار و جنبش قوای جوان در عرصه طراحی و پیاده سازی تارنما های اینترنتی ، نوعی نگاه غیر تخصصی و غیر کارشناسانه به این پیشه وجود دارد که بدبختانه شوربختانه مایه گردیده الی کسانی که اقدام به طراحی وب سایت شان یا عقد قرارداد با شرکتهای طراح سایت می نمایند ، نگاه جامع و کاملی نسبت به این گویه نداشته و متاسفانه در خیلی از موارد ثمری که می بایست از سرمایه گذاری خویش ببرند ، عایدشان نخواهد شد و ایشان را مبتلا سردرگمی خواهد کرد .

از لحاظ فنی و پس تکنیکال، کشور ایران یکتا از غنی ترین کشورهای دنیا در مقوله نرم اسباب و برنامه نویسی می باشد. این امر غیر قابل انکار است که سطح مفصل ای از نرم افزارها که توسط شرکت های بزرگ در دنیا تولید می گردد، قابل پیاده سازی بدست برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار در ایران است. به ذکر دیگر، بسیاری از برنامه نویسان در ایران، قابلیت پیاده سازی پروژه های زیاد پیچیده را دارند و این امر را بارها در پروژه های مختلف به نمایش گذاشته اند. شدنی است در مقوله سخت افزار در دنیا پیشرو نباشیم، اما در مقوله نرم افزار و طراحی سیستم های نرم افزاری، اگر پیشرو نباشیم، دست کم چیزی هم برای پیاده سازی کم نداریم.

خدمات مشاوره طراحی سایت، سئو، امنیت و تولید محتوا
خدمات مشاوره دسته جدایی ناپذیری از طراحی و تبلیغات می باشد. لذا به جهت رفع این نیاز ما مشاوره را در کناره دیگر خدمات خویش به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. خدمات ارائه شده دربرگیرنده مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری (تنها در شهر شیراز) می باشند که با توجه به نیاز می توانید از آنها بهره‌گیری بفرمایید. شرایط کلی مشاوره هر کدام از خدمات به صورت کلی در دسته مربوط به آنها ذکر شده است. ولی شدنی است شما نیاز به سفارش خدمات در سیرن نداشته باشید و یا بیچارگی به مشاوره بیش از موارد اعلام شده در خدمات باشید. در این شرایط ما شما را فقط نخواهیم گذاشت و این خدمات را در اختیارتان پیمان می دهیم.

مراحل شغل بعد از مشاوره طراحی سایت
طی جلسه مشاوره طراحی سایت هدف شما از حضور در فضای وب، مخاطبین، رقبا و شرکت های همکار و امکانات باره بیچارگی شما شناسایی میشوند. پس از جلسه پروپوزالی کامل از آنچه باره احتیاج شماست تهیه شده و برای شما ارسال میگردد.

در این پروپوزال شرحی کامل از آنچه باره نیاز شما برای موفقیت در فضای وب فارسی است تعبيه میشود، ساختار درختی سایت ترسیم شده و امکانات اصلی آن به تفکیک شرح داده میشوند. در این مرحله اطلاعات کاملی از سررسید بندی اجرای پروژه، خرج ها و مراحل طراحی سایت به شما ارائه میگردد که سند مشارکت ما در آینده خواهد بود.

در جلسات مشاوره طراحی سعی میکنیم همه سوالات شما را به صورت کامل پاسخ دهیم تا هیچ ابهامی در پروسه پیاده سازی سایت وجود نداشته باشد. این امر مایه می شود هر دو طرف وظایف و تعهدات خود را به واقعیت بشناسند.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه فایلهای CD را به فایلهای MP3 روی رایانه تبدیل کنید. فایلهای CDA فقط فایلهای آهنگ CD هستند که بدون سی دی قابل پخش در رایانه نیستند، در حالی که فایلهای MP3 فایلهای صوتی هستند که تقریباً در هر پلتفرم قابل پخش هستند. برای تبدیل فایلهای CDA می توانید از iTunes در رایانه های Windows و Mac استفاده کنیدیا می توانید از Windows Media Player در رایانه Windows استفاده کنید.

 

روش 1

با استفاده از iTunes

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

CD صوتی را که می خواهید تبدیل کنید در رایانه خود قرار دهید.

اگر در مک هستید ، باید یک درایو سی دی USB را به رایانه وصل کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

iTunes را باز کنید.آیکون آن نت موسیقی چند رنگ در زمینه سفید است.

اگر iTunes به طور خودکار باز شود ، این مرحله را رد کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

MP3 conversions را فعال کنید. iTunes می تواند آهنگهای CD شما را به فایل های MP3 تبدیل کند ، اما ابتدا باید رمزگذار MP3 را برای این کار فعال کنید:

روی  (Edit (Windows یا (iTunes (Mac کلیک کنید.

روی Preferences کلیک کنید .

روی  Import Settings کلیک کنید.

روی جعبه کشویی Import Using کلیک کنید.

روی MP3 Encoder کلیک کنید.

OK را کلیک کنید

برای بازگشت به صفحه ، روی OK کلیک کنید.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی نماد سی دی کلیک کنید. این نماد گرد و به شکل دیسک در سمت چپ بالای پنجره قرار دارد. با این کار صفحه سی دی در iTunes باز می شود.

اگر هنوز CD را به iTunes وارد نکرده اید ، CD شروع به وارد کردن خودکار می کند.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

آهنگ های CD را انتخاب کنید. روی هر آهنگ در لیست CD کلیک کنید ، سپس

(Ctrl + A (Windows یا (Command + A (Mac⌘  را فشار دهید. با این کار تک آهنگ های روی CD انتخاب می شود.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی File کلیک کنید این یا در گوشه سمت چپ بالای پنجره (ویندوز) یا در سمت چپ سمت چپ نوار منو (Mac) است. یک منوی کشویی باز خواهد شد.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

Convert را انتخاب کنید. این گزینه نزدیک به انتهای منوی کشویی File است. انتخاب آن باعث می شود یک پنجره پاپ آپ ظاهر شود.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

روی Create MP3 Version کلیک کنید. در انتهای پنجره پاپ آپ است. فایلهای CD شما تبدیل به فایلهای MP3 خواهد شد.

 

نرم افزار تبدیل CD صوتی به MP3, آموزش تبدیل فایل های صوتی به (mp3) با مدیا پلیر

 

این کار در هر آهنگ حداکثر یک دقیقه طول می کشد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/convert-cda2-mp3.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تمام قسمت های ویندوز 10 بهینه شده است از ابزارها گرفته تا قسمت هایی که مربوط به تنظیمات این سیستم عامل می باشد. در تمام نسخه های قبلی مایکروسافت فقط چند مسیر پیش فرض برای باز کردن کنترل پنل وجود داشت در حالیکه در نسخه جدید شما می توانید از 11 روش برای باز کردن کنترل پنل استفاده کنید.

 

اگر نسخه قبلی ویندوز را به ویندوز 10 به روزرسانی کرده اید ، می فهمید که اکنون بیشتر ویژگی های Control Panel به settings منتقل شده اند.

با این حال ، اگر به دلایلی مجبورید کنترل پنل را در ویندوز 10 باز کنید ، هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید زیرا هنوز به طور کامل برداشته نشده است. در واقع چندین راه برای راه اندازی این ابزار سنتی در ویندوز 10 وجود دارد.

 

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 :

1. برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 از منوی شروع استفاده کنید :

شما با این روش برای راه اندازی ابزارهای داخلی در سیستم عامل ویندوز آشنا هستید. برای یافتن و راه اندازی کنترل پنل می توانید از منوی Start استفاده کنید .

 

کلید Windows را بر روی صفحه کلید خود فشار دهید تا منوی Start باز شود.

به پایین بروید و پوشه Windows System را پیدا کنید . بر روی نماد پیکان کنار آن کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

روی Control Panel کلیک کنید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

2. با استفاده از جستجوی Cortana :

Cortana به شما امکان می دهد انواع مختلفی از فایل ها را جستجو کرده و راه اندازی کنید و می توانید از آن برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 نیز استفاده کنید.

 

روی کادر جستجوی Cortana کلیک کنید.

Control Panel را تایپ کنید.

برنامه در نتایج جستجو ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و آن را راه اندازی کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

اموزش اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

3. با استفاده از کادر Run :

مانند Cortana ، کادر محاوره ای Run نیز به شما امکان می دهد تعدادی از ویژگی ها را از جمله برنامه Control Panel در ویندوز 10 بر روی دستگاه خود راه اندازی کنید. فقط باید نام برنامه را تایپ کنید و آن را برای شما باز می کند.

 

کلیدهای Windows + R را همزمان فشار دهید و کادر باز خواهد شد.

Control Panel را تایپ کنید و Enter را فشار دهید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

کنترل پنل باید راه اندازی شود.

 

4. با استفاده از Command Prompt :

اگر با دستورات بازی می کنید و به دسترسی سریع به کنترل پنل نیاز دارید ، می توانید از پنجره Command Prompt برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 استفاده کنید. این اساساً دقیقاً مانند اجرای یک دستور در ویرایشگر خط فرمان شما است.

 

اگر از قبل روی صفحه شما باز نشده است ، از جستجوی Cortana برای جستجو و باز کردن Command Prompt استفاده کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10

 

دستور زیر را تایپ کرده و Enter را بزنید .

control panel

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

طریقه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

اکنون کنترل پنل باید روی صفحه نمایش شما باز باشد.

 

5. با استفاده از PowerShell :

روش PowerShell برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 شبیه به Command Prompt است. اما این بار در اطراف ، از ابزار دیگری برای باز کردن منو استفاده خواهید کرد.

با جستجوی و کلیک بر روی  PowerShell در جستجوی Cortana ، آن را روی رایانه خود باز کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

دستور زیر را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

control panel

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/open-windows10-controlpanel.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید یگانه از پکیج های طراحی سایت را گزینش کنید و پس از چند روز وب سایت شما در گستره و هاست باره نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت معرفی (شرکتی)، لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس سایت فروشگاهی و هر نوع دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی بهره‌گیری شده باشد می تواند در تعیین بها تارنما تاثیر گذار باشد. در این نوشتار از دارکوب من حالت های فرآوری تارنما با وردپرس را اغلب برای شما تشریح خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت درونمایه CMS است که با کمک آن می توان گونه ها مختلفی از تارنما از تارنگار گرفته الی سایت های شرکتی و فروشگاهی را تاسیس نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی سایر از دارکوب درباره این روشنگری دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS بهره‌گیری می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه گسترش تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. ولی وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین برابر تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات باره احتیاج سایت خود را به چهره یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های مختلف ارسال نمایید الی آن ها پروپوزال و خرج های خود را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش داده می شود. زمانی که بر سر این جستار انتخاب خویش را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات تارنما نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم سخت بسیاری از سایت های طراحی شده در این قسمت نهفته است.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مرکز تلفن ویپ (voip)
قیمت راه اندازی مرکز تلفن ویپ (voip) ابری:
مرکز تلفن ویپ ، امروزه با ترقی تکنولوژی و کاربرد گسترده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و برای راحتی امور، کل چیز به چهره اینترنتی در آمده است. در همین راستا نیز تلفن های معمولی به تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال به مرکز تلفن voip تغییر کرده اند. مرکز تلفن voip در واقع جایگزین سیستم های سانترال باستانی هستند. همگی ویژگی هایی که در مرکز تلفن سانترال پاناسونیک است در مرکز تلفن ویپ نیز وجود دارد.

امکانات مختلف مرکز تلفن ویپ از جمله:

-صوت گویا

-منشی مجازی

-تلفن گویا

-صف تماس

-انتظار تماس

-انتقال تماس

-تعریف داخلی

-منوی صوتی

همه این امکانات علاوه بر اینکه در سیستم سانترال سنتی وجود دارد در سیستم های مرکز تلفن voip علاوه بر امکانات سانترال سنتی خاصیت های دیگری از جمله عدم دربایستن به سیم کشی اضافی و راحتی در تعریف داخلی و عدم محدودیت در داخلی نیز هستی دارد. سانترال سنتی ساز و برگ فیزیکی گران قیمتی داردکه به واردات این فرآورده زیاد وابسته است. بها راه اندازی سیستم سانترال سنتی اغلب از سیستم مرکز تلفن voip است.

انواع مرکز تلفن ویپ :
از جمله مراکز تلفن ویپ میتوان به مراکز تلفن جدید پاناسونیک، مرکز تلفن ویپ محلی و مرکز تلفن voip ابری اشاره کرد.

– مرکز تلفن ویپ پاناسونیک:
مرکز تلفن ویپ پاناسونیک گونه مترقی سانترال پاناسونیک باستانی است که هم امکانات سانترال پاناسونیک کهن را دارد و نیز امکان اتصال تلفن های ip پاناسونیک را فراهم کرده است. این مراکز تلفن به علت وارداتی و سخت افزاری بودن خرج خیلی زیادی دارند و برای نصب و تاسیس آنها بیچارگی به سیم کشی دوباره تو ساختمان است. برای کسانی که سیم کشی درون ساختمان دارند با تعویض هسته مرکز تلفن پاناسونیک امکان ارتقا به ویپ پاناسونیک وجود دارد.

از جمله سیستم ویپ پاناسونیک مدل NS1000 و NS500 است. علاوه بر هزینه های دشوار افزاری خرج های لایسنس نرم افزاری را نیز باید به تاسیس اضافه کرد.

– مرکز تلفن ویپ محلی:
مرکز تلفن ویپ محلی به راستی سیستم راه اندازی شده بدست نرم افزارهای رایگان با پایه استریسک هستند.

از جمله این نرم افزارهای مجانی ایزابل، voiz، الستیکس، استریسک هستند. این نرم افزارها برای نصب نیاز به یک رایانه با کمینه قیمت سه میلیون تومان دارندو هزینه راه اندازی یک سرویس مجانی معادل یک لغایت پنج میلیون تومان است. چنانچه از خط ۵ رقمی بهره‌گیری کنید هزینه مودم آن معادل دو میلیون تومان و خرج هر تلفن رومیزی ip برابر پانصد هزار تومان است.

اگر بر روی خطوط هشت رقمی مخابراتی قصد نصب سیستم را داشته باشید به جای خرج مودم پنج رقمی میتوانید از مودم خط شهری یا مبدل خط شهری به شبکه گیتوی خط شهری بهره‌گیری کنید.

انواع گیتوی های خط شهری مدل های گیتوی نیوراک و گیتوی گرند استریم هستند که قیمت نزدیک دو میلیون تومان دارند. همانطور که مشاهده میکنید قیمت یک مودم خط پنج رقمی با گیتوی خط شهری برابر است و فرقی نمیکند شما قصد تاسیس چه دست نویس را داشته باشید .

هزینه تاسیس یک مرکز تلفن ویپ محلی با چهار تلفن شهری و یک رایانه سرور و یک مبدل خط شهری حدود هفت میلیون تومان در تاریخ اردیبهشت سنه ۹۸ تقریبی است. این خرج کمتر از راه اندازی یک سانترال ویپ است اما بسیار خرج زیادی است.

– مرکز تلفن ویپ ابری:
در وسط تمام سرویس های مرکز تلفن ویپ به روزترین و ساده ترین سیستم که هم به لحاظ حمایت مناسب باشد و هم به لحاظ کارکرد بتواند مطمئن عمل کند مرکز تلفن ویپ ابری است. در واقع مرکز تلفن ویپ ابری همان مرکز تلفن محلی است ولی شما دیگر دربایستن به نصب و خرید سرور را ندارید. به این معنی که سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما خرج سرور و برق آن را نخواهی داشت. در برابر احتیاج به یک اینترنت معمولی دارید که تماس ها را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ویپ ایران ارائه دهنده سرویس مرکز تلفن ویپ ابری با پسندیده ترین خدمات است.

در سرویس مرکز تلفن ویپ ابری خرج شما زیاد مختصر خواهد بود و شما برای نگهداری سرویس خودتان میتوانید به چهره ماهانه خرج پرداخت کنید. همچنین خرج تماس های شما همانند مخابرات است و تعرفه تماس از شارژ شما کسر می گردد.

لازم است بدانید که شما می توانید در مرکز تلفن ابری خطوط هشت رقمی خود را تاسیس کنید و یا از خطوط تلفن اینترنتی بهره‌گیری نمایید. چنانچه از خطوط شهری خودتان برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری استفاده نمایید. لازم است یک مبدل یا گیتوی تلفن معمولی به تلفن اینترنتی در محل خطوط نصب کنید و خروجی شبکه آن را به اینترنت متصل نمایید.

اما اگر از خطوط تلفن اینترنتی در این سرویس تاسیس مرکز تلفن ویپ ابری کاربرد شود سایر نیازی بهتعرفه راه اندازی ویپدشوار افزار گیتوی نیست و مبدل تلفن شهری به تلفن اینترنتی در همان محل سرور تلفن گویا نصب می شود.

سایت الو ۰۲۱ ارائه دهنده خطوط تلفن اینترنتی بر روی سرویس راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری می باشد.

ویژگی های راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری:
-هزینه تاسیس مرکز تلفن ویپ ابری بسیار کمتر از گونه ها گوناگون است و با کمتر از پانصد هزار تومان شما خدمات تلفن را خواهید داشت.

-راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری نیازی به دشوار افزار خاصی ندارد و شما تنها میتوانید از تلفن ip برای برقراری تماس استفاده کنید.

-پس از راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری خطوط تلفن شما در تمام ایران قابل استفاده هستند.

-برای به کارگیری تلفن های خویش در این سرویس احتیاج به یک اینترنت معمولی خواهید داشت و پهنای باند اینترنت شما کیفیت تلفن شما را مشخص میکند.

-امکانات منوی صوتی ابری- صف تماس نامحدود-داخلی نامحدود-صوت گویا در ساعات کاری و غیر کاری- قابلیت دسترسی در تمام ایران از آنگونه ویژگی های سرویس راه اندازی تلفن voip ابری است.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

گوگل ویژگی مشابه ایردراپ  عرضه کرد

گوگل از ویژگی مشابه «ایردراپ» اپل برای دستگاه های اندروید رونمایی کرده که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات را حتی در حالت آفلاین به دستگاه های دیگر منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، گوگل پس از ماه ها انتظار از ابزار جدید خود به نام «نیربای شر»(Nearby Share) رونمایی کرد. این قابلیت در اصل نسخه مشابه ویژگی «ایردراپ» اپل برای دستگاه های اندروید است.

ویژگی مذکور از امروز برای برخی موبایل های پیکسل و سامسونگ عرضه می شود. همچنین گوگل اعلام کرده با شرکای خود همکاری می کند تا طی هفته های آینده ویژگی مذکور را در  موبایل های اندروید بیشتری عرضه کند.

 ویژگی «نیربای شر» به کاربران اجازه می دهد فایل و اطلاعات را برای افرادی که در فاصله فیزیکی کمی از آنها قرار دارند ، بفرستند یا از آنها دریافت کنند. برای این منظور از پروتکل های مختلفی استفاده می شود.

برای این منظور فهرستی از دستگاه هایی که نزدیک فرد وجود دارد، نمایش داده می شود. در مرحله بعد کاربر دریافت کننده اطلاعات را انتخاب می کند. درمقابل برای فرد دریافت کننده نیز نوتیفیکیشنی برای دریافت یا رد اطلاعات نیز ارسال می شود. سپس سیستم بهترین پروتکل برای انتقال فایل( بلوتوث، بلوتوث با انرژی کم، WebRTC) را برای ارسال انتخاب می کند. به عبارت دیگر فرد حتی در حالت آفلاین  می تواند اطلاعات را جابه جا کند.

 

 

منبع :

https://www.mehrnews.com/news/4991595/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%BE-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

گوشی وان پلاس نورد قرار بود امروز در هند به فروش برسد، اما این تاریخ بنا به دلایلی تا روز پنج‌شنبه 6 آگوست به تعویق افتاد. این در حالی است که شرکت پوکو از رقبای وان پلاس اعلام کرده که به‌زودی یک هندست جدید در هند معرفی خواهد کرد.

این خبر را Angus Kai Ho Ng، مدیر بازاریابی محصولات و سخنگوی پوکو با هشتگ POCOcomingsoon# در توییتر داده است و حساب رسمی توییتر پوکو هم این موضوع را تایید کرده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی شاید همان پوکو F2 باشد. با این‌حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در تایید این شایعه وجود ندارد.

وان پلاس نورد در ماه‌های آینده در هند رقبای جدی خواهد داشت. برای مثال، پیکسل 4a در ماه اکتبر در این بازار معرفی خواهد شد و شاید خیلی از مشتریان هندی بخواهند که به جای نورد، هندست میان‌رده جدید گوگل را بخرند. ما همچنین انتظار داریم که ریلمی هم یک اسمارت‌فون جدید در هند معرفی کند.

 

 

منبع :

 https://itresan.com/307056/%D9%BE%D9%88%DA%A9%D9%88-%DB%8C%DA%A9-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%e2%80%8c%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%82%DB%8C%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()