نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار سعی کردیم سوالات متداولی که برای بعضی رفقا در رابطه با مجازی سازی و زیرو کلاینت به وجود می آید را رسیدگی و به این سوالات استجابت دهیم.

همانطور که می دانید، زیرو کلاینت ها دستگاه هایی مبتنی بر سرور هستند.

از جمله سوالات و چه بسا نخستین سوالی که برای کاربران عزیز شدنی است به وجود اید این است که:

اصلا این زیرو کلاینت ها به چه چهره پیشه میکنند ؟
در پاسخ باید گفت زیرو کلاینت ها کلیه پردازش هایی که از طریق کاربر انجام میشود مانند یک شغل کردن با کیبورد و …. به سرور فرستاده و از سرور اخذ میکند.و تمام تقاضا های کاربر را با یک سرورانجام می دهد.و فقط نتیجه هر عملیات و پردازشی بروی سرور اندوخته میشود.

زیرو کلاینت چگونه باعث میشود شدامد در شبکه کاهش یابد؟
جوابش این است که اغلب دستور ها در زیرو کلاینت به سرور ارسال و پس از ان سرور اطلاعات نمایشگر راارسال میکند , لذا در این حالت پهنای باند بسیار ناچیز شده.که البته در سری جدید این تکنولوژی فقط دگرگونی ها ارسال میشود و اطلاعاتی که تغییری در آنها هستی ندارد ثابت میمانند که به این پروتکل DDP می گویند که مایه بهینه شدن ۹۰ درصدی پهنا باند نسبت به RDP شده است

زیرو کلاینت پسندیده چه افرادی نیست؟
کسانی که در سازمان بیشتر از نرم انگیزه ها های زیاد وزین , مشابه نقشه کشی های سه بعدی و گرافیکی و بازی های سه بعدی بهره‌گیری میکنند زیرو کلاینت مناسب نیست .در عوض به علت صرفه بالا برای کارکرد های عادی در سازمان ها با اختلاف ۷۰ درصدی (عمر طولانی , حمایت نرم افزاری , سخت افزاری , میزان مصرف و….)بسیار کاربردی است.

زیرو کلاینت چگونه با سرور مرکزی ارتباط استوار میکند؟
در این وابستگی زیرو کلاینت وسرور چندین پروتکل هستی دارد,از جمله RDP که برای کمپانی مایکروسافت است و پروتکل ICA که برای کمپانی سیتریکس است.این پروتکل ها برای بستگی بین سرور و زیرو کلاینت کاربرد میشوند.

موضوع امنیت در زیرو کلاینت ها به چه چهره است؟
نکته ای که اینجا مطرح است این است که سرقت از زیرو کلاینت ها کم و بیش غیر ممکن است.این مدیر شبکه است که امکان دسترسی به اطلاعات زیرو کلاینت هارا میدهد.همچنین ار روش زیروکلاینت امکان اینکه اطلاعات به شبکه وارد شود هستی ندارد.در این چهره هیچگونه ویروس و برنامه مخربی نمیتواند ار شیوه زیروکلاینت وارد شبکه شود.

ارتقا نرم افزاری زیرو کلاینت ها به چه چهره است ؟
بیشتر زیرو کلاینت ها نیازی به ارتقا ندارند و با ارتقا سرور زیرو کلاینت هم ارتقا پیدا میکنند. به طور نمونه اگر رم سرور را افزایش دهیم رم زیرو کلاینت هم به نوعی افزایش پیدا میکند.اگر هم یک نرم افزار را بر روی سرور ارتقا دهیم در واقع روی زیرو کلاینت هم خوانده میشود.یک مزیت خوب زیرو کلاینت ها این است که در دراز مدت خرج ها را تفریق میدهند.با به پیشه گیری سروری جدید زیرو کلاینت ها هم به نوعی نیرومند تر میشوند.

زیرو کلاینت ها در کدام قسمت از شبکه باره کاربرد قرار میگیرند.؟
اکثر زیرو کلاینت ها هم به هاب وسوئچ برای ارتباط وصل هستند و بعد از ان به سرور وصل میشوند.

نحوه مدیریت کردن سرور توسط زیروکلاینت چگونه است؟
برای اینکه مدیر شبکه بتواند به کاربران خویش سرویس دهد ودرصورت بروز مشکل بتواند دشواری ها کاربران را حل کند در حالت عادی باید با صرف موعد خود بین کاربران رفته و دشواری ها را بررسی کند,اما وقتی از سرور و زیروکلاینت کاربرد می کند این مشکلات حل میشود.فقط بس است دشواری ها کاربران را در سرور بررسی نموده و آن را حل کند.قیمت پایین زیرو کلاینت ها نسبت به نمونه های رایانه مایه شده خرج های سرویس و انرژی به شدت کاهش پیدا کند.زیروکلاینت ها بسیار حقیر هستند و همین سوژه باعث میشود. در ضمن در پیرامون کاری نیاز به فضای کمی داشته باشند.

 

معایب زیروکلاینت ها

نکته قابل توجه اینکه زیروکلاینت ها نسبت به رایانه ها بسیار پایدارتر هستند.

برای استفاده از زیرو کلاینت ها احتیاج به کامپیوترهای زیاد قوی نیست.
و زیروکلاینت با سیستمی در بی گمان ویندوز سرور ۲۰۰۳ آسان شغل میکند. با توجه به گونه cpu و دشوار افزاری که سیستم داردو تعداد برنامه ها باید رسیدگی شود که چند زیرو کلاینت قابلیت پیوستگی به سرور را دارند.جالب است بدانید این دستگاه ها هیچ قطعه مکانیکی ندارند و همین سوژه باعث شده زیرو کلاینت ها عمر بیشتری را داشته باشند.

و وانگهی مایه شده زیروکلاینت ها بدون آلودگی صوتی شغل کنند و در پیرامون سازمان یا کمپانی مشکلی از بابت صدا نباشد.

بیشتر کمپانی ها مشکلی که دارند در عدم انسجام برخی قطعات در رایانه است ولی در زیرو کلاینت ها به علت اینکه در کارخانه سازنده زیرو کلاینت این قطعات آزمایش شده این مشکل هستی ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی از سال 2016 بر روی هندست‌های سری پورش دیزاین کار کرده است و هر ساله حداقل 1 مدل از این محصول ویژه بر پایه پرچم‌داران سری P و میت کمپانی تولید می‌شود. امسال نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نخواهد بود؛ حتی اگر هواوی با یک برند خودروی لوکس چینی شراکت نموده باشد.

تصاویر هواوی میت 30 RS پورش دیزاین، میت RS پورش دیزاین، میت 20 RS پورش دیزاین، میت 10 پورش دیزاین و میت 9 پورش دیزاین

با بررسی کلیه مدل‌های پورش دیزاین عرضه شده توسط هواوی تا به امروز احتمالا متوجه الگوی طراحی مشترک آن‌ها خواهیم شد. خط عمودی کشیده در بخش میانی پنل پشتی گوشی به یک نماد تجاری برای سری پورش دیزاین تبدیل شده است. حتی در گوشی‌هایی نظیر میت 9 پورش دیزاین و میت RS پورش دیزاین نیز علیرغم وجود هرگونه خط واقعی، کاربران کماکان چنین حسی را تجربه خواهند کرد.

تصاویر غیررسمی از کیس اسمارت‌فون هواوی P40 پورش دیزاین

با این‌حال چنین سناریویی احتمالا در خصوص اسمارت‌فون هواوی P40 پورش دیزاین صادق نخواهد بود؛ بلکه احتمالا شاهد به‌کارگیری الگویی همانند تصاویر فوق خواهیم بود. این‌بار از تقارن زیبای مدل‌های پیشین هیچ خبری نیست. البته بایستی به‌خاطر داشت که این تصاویر متعلق به کیس رسمی گوشی نیستند. با این‌حال اگرچه تغییر مواد اولیه و کیفیت ساخت در نمونه رسمی کیس امری محتمل است؛ اما این سناریو در خصوص ماژول دوربین صادق نخواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که هواوی در تنظیم موقعیت ماژول دوربین غول‌پیکر گوشی ناتوان بوده است؛ اقدامی که مشابه آن در گوشی میت RS پیاده‌سازی شد (در واقع این مدل بر پایه اسمارت‌فون P20 پرو طراحی شد). دوربین‌های پریسکوپی در مقایسه با ماژول‌های دوربین معمولی نیازمند فضای بیش‌تری هستند؛ پدیده‌ای که جابه‌جایی آن‌ها را به‌مراتب دشوارتر می‌کند. با این‌حال قابلیت‌های زوم بسیار ارتقایافته گوشی کماکان به جذابیت هر چه بیش‌تر آن‌ها کمک می‌کنند.

منبع:

https://itresan.com/293819/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%e2%80%8c%D9%81%D9%88%D9%86-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی زیروکلاینت
زیروکلاینت نام دستگاهی می باشد که امروزه جایگزین کیس ها در شبکه های کامپیوتری شده است.

زیروکلاینت ها معمولا فاقد سیستم عامل ، حافظه درونی ، رم و پردازنده (بسته به مدل) می باشند.

اما بعضی زیروکلاینت ها دارای رم ، پردازنده و حتی حافظه داخلی با حجم کوچکی می باشند.

زیروکلاینت ها بسته به مدل با استفاده از پروتکل های اتصال زیر به سرور متصل شده و از تمامی امکانات مشکل افزاری و نرم افزاری سرور استفاده می نمایند.

citrix ICA-HDX
Microsoft RDP
Microsoft Remote FX (RFX)
VMWare
PCOIP و …
زیروکلاینت ها نیز امثال کامپیوتر ها از لحاظ نیرو ، شکل ظاهری ، پورت های ورودی خروجی و اندازه متفاوت هستند.

دستگاه های جانبی مثل کیبورد و ماوس و مانیتور از طریق پورت ها ( USB، PS/2،VGA،HDMI بسته به مدل ) به زیروکلاینت متصل می شوند.

انواع زیروکلاینت
زیروکلاینت های معمولی
زیروکلاینت های ALL IN ONE
زیروکلاینت های TERADICI
این گونه از زیروکلاینت ها به دلیل داشتن پردازنده teradici گران ترین زیروکلاینت های می باشند . زیروکلاینت های Teradici از پروتکل PCOIP به چهره سخت افزاری پشتیبانی می کنند. و معمولا پسندیده افرادی می باشد که کاربری گرافیکی وزین دارند .

 

انواع زیرو کلاینت

انواع برند های زیروکلاینت
امروزه کمپانی های زیادی به ساخت این دستگاه روی آورده اند بعضی از این مارک ها عبارتند از

Ncomputing
HP
Wyse
Atrust
Centerm و …



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

هواوی برترین ثبت کننده اختراع در اروپا شد

علیرغم تحریم‌ها و فشارهای بی سابقه دولت ترامپ بر علیه هواوی، این شرکت چینی توانست با غلبه بر همه رقبا بیشترین اختراع را در اروپا به ثبت برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، دو سوم اختراع‌های ثبت شده هواوی در اروپا مربوط به ارتباطات دیجیتال و از جمله فناوری نسل پنجم تلفن همراه هستند. این شرکت در این زمینه از رقبایی مانند اریکسون و کوالکوم که به ترتیب تنها ۱۲۲۷ و ۱۰۶۱ اختراع را در حوزه ارتباطات دیجیتال ثبت کرده‌اند، پیشی گرفته است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره ثبت اختراعات اتحادیه اروپا، شرکت هواوی ۳۵۲۴ اختراع را در قاره سبز به ثبت رسانده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است. رتبه دوم در این زمینه به شرکت سامسونگ رسیده که ۲۸۵۸ اختراع را در خاک کشورهای اروپایی ثبت کرده است.

اکثر کشورهای اروپایی در برابر فشارهای دولت آمریکا برای عدم همکاری با هواوی مقاومت کرده‌اند و حاضر به کنار گذاشتن این شرکت چینی از طرح‌های خود برای راه اندازی و توسعه شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه نشده‌اند. جالب اینکه حتی انگلیس نزدیک ترین متحد اروپایی آمریکا نیز همکاری‌های خود با هواوی را ادامه داده است.

لوئیس برنگوئر، سخنگوی اداره ثبت اختراع اروپا سرمایه گذاری گسترده هواوی در حوزه تحقیق و فناوری را عامل ثبت اختراعات گسترده توسط آن در قاره اروپا دانسته است.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4876977/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر در منزلی زندگی می‌کنید که هنوز مجهز به توالت فرنگی نمی‌باشد به شما این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.صندلی تاشو دستشوییاین صندلی مناسب کسانی است که یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهد از دستشویی های ایرانی استفاده کنند. برای جلوگیری و پیشرفت نکردن کمر درد مناسب ترین گزینه این محصول است. این محصول را به کسانی که سن آ«ها رو افزایش است توصیه میکنیم

 

صندلی تاشو دستشویی


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با انتشار ورژن جدید پیش‌نمایشی اینسایدر ویندوز 10 با شماره ساخت 19582.1001 اکنون اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ و پرچم‌داران سری گلکسی S20 سامسونگ از عملکرد جدید و یکپارچه کپی کردن/ چسباندن (Copy/Paste) بهره‌مند می‌شوند. این مشخصه نشان‌دهنده جدیدترین اقدام در چارچوب همکاری راهبردی میان شرکت‌های مایکروسافت و سامسونگ است و به مالکان جدیدترین دستگاه‌های سامسونگی امکان می‌دهد تا به شکلی یکپارچه قادر به کپی‌برداری و چسباندن متون یا تصاویر میان اسمارت‌فون و کامپیوتر شخصی خود باشند.

گزینه جدید کپی‌برداری و چسباندن روی یک دستگاه PC

به منظور اجرا و بهره‌مندی از این مشخصه جدید، کاربران نیازمند راه‌اندازی اپلیکیشن Microsoft Your Phone بر روی دستگاه موبایلی و متصل نمودن آن به کامپیوتر شخصی خود خواهند بود. بدین منظور سیستم PC بایستی مجهز به آپدیت آوریل 2018 سیستم‌عامل ویندوز 10 یا به‌روزرسانی‌های جدیدتر آن باشد. پست وبلاگ رسمی مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر مشخصه جدید صرفا در برخی بازارهای منتخب قابل دسترس است؛ اگرچه غول آمریکایی به اسامی این بازارها نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است. پس از پایان فرآیند راه‌اندازی، کاربران می‌توانند به حافظه کلیپ‌بورد گوشی خود بر روی کامپیوتر و بالعکس دسترسی داشته باشند.

بعلاوه مایکروسافت از قابلیت ارسال پیام‌های متنی (Rich Communication Service (RCS از کامپیوترهای شخصی متصل شده نیز پشتیبانی می‌کند. امکان خاموش کردن نمایشگر گوشی هنگام اتصال آن به کامپیوتر جهت صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری نیز یکی دیگر از امکانات جدید به‌شمار می‌ر‌ود. هر 2 قابلیت مذکور بر روی دستگاه‌های سامسونگی سازگار با مشخصه Link to Windows قابل دسترس خواهند بود.

منبع: 

https://itresan.com/294004/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%be%db%8c%d8%b4%e2%80%8c%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%b1-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d9%82/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در مایکروسافت اکسل می‌توانید با پیوند دادن برچسب‌‌های نموداری به مقادیر سلولی، آن‌ها را به برچسب‌های پویا تبدیل کنید. هنگامی‌که داده‌ها تغییر کنند، برچسب نمودارها نیز به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهند شد. در این مقاله قصد داریم تا پویاسازی عناوین و برچسب نمودارها را به شما آموزش دهیم، پس در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ما در مثال خود از سه نوع داده یعنی محصول (product)، فروش (sales) و تغییرات (Change) ماه گذشته استفاده می‌کنیم.

برچسب‌های نموداری پویا

در اینجا قصد داریم تا  مقادیر فروش را به‌صورت نموداری نشان داده و از مقادیر تغییرات جهت برچسب‌های داده استفاده کنیم.

استفاده از مقادیر جهت برچسب‌های نموداری داده‌ها

محدوده A1:B6 را انتخاب کرده و سپس بر روی Insert > Insert Column یا Bar Chart > Clustered Column کلیک کنید.

برچسب‌های نموداری پویا

نموداری ستونی نمایش داده می‌شود. حال قصد داریم از برچسب‌های داده استفاده کنیم تا تغییرات مقادیر هر محصول را نسبت به ماه گذشته نشان دهیم.

برچسب‌های نموداری پویا

نمودار موردنظر را انتخاب کرده، گزینه «Chart Elements» را برگزیده، بر روی پیکان «Data Labels» کلیک کرده و سپس «More Options» را انتخاب کنید.

برچسب‌های نموداری پویا

تیک گزینه «Value» را برداشته و در عوض، تیک گزینه «Value From Cells» را بزنید.

برچسب‌های نموداری پویا

محدوده C2:C6 را به‌عنوان محدود برچسب‌های داده خود انتخاب کرده و سپس بر روی کلید «OK» کلیک کنید. 

برچسب‌های نموداری پویا

اکنون مقادیر این سلول‌ها جهت نمایش برچسب‌های نموداری استفاده می‌شوند. اگر مقادیر این سلول‌ها تغییر کنند، برچسب نمودارها نیز به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهند شد.

برچسب‌های نموداری پویا

عنوان یک نمودار را به مقادیر یک سلول لینک دهید

علاوه بر برچسب‌های داده‌ها، قصد داریم تا عنوان یک نمودار را نیز به مقدار یک سلول پیوند دهیم تا نموداری پویاتر و خلاقانه‌تر داشته باشیم. ابتدا با ایجاد یک عنوان نموداری مناسب در یک سلول، کار خود را آغاز می‌کنیم. قصد داریم تا کل فروش را در عنوان نمودار موردنظر نشان دهیم.

در سلول E2، فرمول زیر را وارد کنید:

"###,Monthly Sales Total - "&TEXT(SUM(B2:B6),"0"=

این فرمول عنوانی مفید را ایجاد می‌کند؛ یعنی عبارت «Monthly Sales Total» (فروش کل ماهانه) را با جمع محدوده B2:B6 ترکیب می‌کند.

استفاده از عملکرد TEXT باعث می‌شود تا بتوان این عدد را با استفاده از هزاران جداکننده، قالب‌بندی کرد.

 

برچسب‌های نموداری پویا

حال باید عنوان نمودار را به سلول E2 پیوند دهیم تا از عبارتی که ایجاد کرده‌ایم، استفاده کنیم.

بر روی عنوان نمودار کلیک کرده، علامت «=» را در نوار فرمول قرار داده و سپس بر روی سلول E2 کلیک کنید. در اینجا باید کلید Enter را فشار دهید.

برچسب‌های نموداری پویا

اکنون مقدار سلول E2 در عنوان نمودار استفاده می‌شود.

برچسب‌های نموداری پویا

اگر مقادیر محدوده انتخاب‌شده تغییر کنند، برچسب‌ داده‌ها و عناوین نمودارها نیز به‌روزرسانی شده و مقادیر جدید را نشان می‌دهند.

استفاده از برچسب‌های خلاقانه و پویا در نمودارها که بر اساس مقادیر سلول‌ها ایجاد می‌شوند، باعث می‌شود تا نمودارهای شما فراتر و خلاقانه‌تر از نمودارهای استاندارد به نظر برسند.

منبع: 

https://itresan.com/294003/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d9%82%d8%a7%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%84%d9%88%d9%84/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نظرسنجی یگانه از مواردی است که برای بهتر شدن مطالب، کارها و هر عنوانی که عقیده کاربران را برای بهتر شدن دربایستن داشته باشد بایسته است. با آموزش افزونه Wp-polls می‌خواهیم نظرسنجی‌های موردنظری که به درمان هر گونه شغل و مطلبی در سایت به ما کمک می‌کند بپردازیم.

 

داستان آموزش برپایی فرم نظرسنجی در وردپرس با افزونه Wp-polls
این افزونه با ساخت فرمی برای نظرسنجی کار ما را راحت‌تر خواهد کرد و با تنظیمات کامل و ظاهری کاملاً سفارشی این امکان را به ما خواهد عدل که نظرسنجی را باسلیقه شخصی طراحی کنیم. برای نصب این افزونه می‌توانیم به دو صورت معمولی نصب افزونه‌ها نصب و فعال‌سازی کنیم.

 

امکانات اخص افزونه Wp-polls عبارت است از:
قابلیت ایجاد فرم نظرسنجی
قابلیت برپایی پرسش و پاسخ
قابلیت افزودن تاریخ
قابلیت تغییر سخیف ظاهری
و…


نصب افزونه Wp-polls
برای نصب این افزونه بر پایه تصویر زیر اقدام کنید:

یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در سرنوشت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
یا اینکه از قسمت کلیدواژه Wp-polls را تایپ کنید و افزونه Wp-polls را نصب و سپس فعال‌ کنید.
آموزش نصب Wp-Pollsدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید تعلیم نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب و فعال‌سازی این افزونه در پیشخوان گزینه‌ای بانام Polls برپایی خواهد شد که با کلیک بر روی این گزینه؛ گزینه‌هایی همانند:

Manage Polls: مدیریت نظرسنجی

 

Add Poll: اضافه کردن نظرسنجی جدید

 

Poll Options: تنظیمات نظرسنجی‌ها

 

Poll Templates: قالب نظرسنجی در آموزش افزونه Wp-polls یک به یک به شناسایی گزینه های این افزونه می‌پردازیم.پیشخوان گزینه Polls


بخش Manage Polls:

اولین گزینه “Manage Polls” برای سازمان‌دهی کردن نظرسنجی‌هایی که ایجاد کرده‌ایم می‌توانیم در این سرنوشت حذف یا ویرایش نماییم یا اینکه تمام اطلاعات موردنیاز ما در نظرسنجی‌های ایجادشده را به دست بیاوریم برای نمونه آیدی نظرسنجی، شمار نظرسنجی و حذف کردن نظرسنجی‌ها یا تغییر مواردی که بیچارگی هست را اعمال کنیم. از ID نظرسنجی ایجادشده برای فراخوانی در قسمت کد کوتاه استفاده می‌شود.آموزش نصب Wp-Polls


بخش Add Poll:
برای برپایی یک نظرسنجی روی گزینه‌ پس یعنی گزینه “َAdd Poll” کلیک می‌کنیم و نظرسنجی موردنظر را با به کارگیری سؤال و پاسخ‌هایی برپایی می‌کنیم.


Question: متن سؤال خویش را وارد کنید.


Poll answers: پاسخ‌ها یا همان گزینه‌های موردنظر را وارد کنید با کلیک روی Add می‌توانید گزینه جدید اضافه و با Remove گزینه را حذف کنید.

 

Allows Users To Select More Than One Answer?: درصورتی که می‌خواهید اجازه برگزیدن بیش از یک گزینه به کاربر را بدهید، این گزینه را برابر با Yes پیمان دهید.

 

Maximum Number Of Selected Answers Allowed?: درصورتی‌ که گزینه بالا مساوی با Yes باشد باید در اینجا تعیین کنید که کاربر حداکثر چه تعداد گزینه می‌تواند برگزیدن کند. این گزینه بسته به تعداد سوالات شما متفاوت می‌باشد. مثلاً اگر سوالات شما ۴ گزینه‌ای باشد این مقدار از ۱ تا ۴ می‌باشد.

 

Start Date/Time: می‌توانید تعیین کنید که مثلاً در چه تاریخ میلادی این نظرسنجی روی سایت پیمان بگیرد.

 

End Date/Time: برای تعیین سپریدن سررسید نظرسنجی است که اگر تیک این گزینه را بزنید به معنی عدم تعیین زمان انقضاء برای این نظرسنجی است و در غیر این چهره باید زمان دقیق انجام شروع در نظرسنجی را تعیین کنید. دکمه “Add poll” برای افزودن نظرسنجی و “Cancel” هم برای انصراف است.

آموزش ساخت نظر سنجی با افزونه Wp-Polls


بخش Poll Option:
در تقدیر Poll Option تنظیمات باره نیاز برای هر سرنوشت ازنظر سنجی وجود دارد، در این افزونه می‌توانید از تنظیمات ظاهری تا تنظیمات نمایشی به‌ صورت کامل بهره‌مند شوید که عبارتند از:

 

Poll Bar Style: برای تعیین سبک ظاهری/رنگ افزونه می‌باشد. در چهره عدم تمایل به استفاده از سبک‌های پیش‌فرض موجود در Polls گزینه ”Use CSS Style” را برگزیدن کنید سپس در قسمت‌های Poll Bar Background و Poll Bar Border کد رنگ خویش را وارد کنید. کد رنگ را می‌توانید در گوگل جستجو کرده و یا با به کارگیری نرم‌افزارهای طراحی صفحات وب مشابه Front page به دست آورید.

 

Poll Bar Height: قطر حاشیه افزونه را برحسب پیکسل (px) وارد کنید.

 

Your poll bar will look like this: برای پیش‌نمایشی از خروجی تنظیماتی که در قسمت‌های قبل اتمام دادید است.

 

Sorting Of Poll Answers: همان‌طور که از نامش پیداست به جهت مرتب‌سازی نظرسنجی‌ها چهره می‌پذیرد.

 

Sort Poll Answers By: مرتب‌سازی پاسخ‌های نظرسنجی بر بنیاد شمار آرا و یا حروف الفبا و یا تصادفی.

 

Sort Order Of Poll Answers: مرتب‌سازی نظرسنجی به‌صورت افزاینده ویا نزولی.

 

Sorting Of Poll Results: به‌ منظور مرتب‌سازی نتایج نظرسنجی می‌باشد.

 

Sort Poll Results By: مرتب‌سازی نتیجه نظرسنجی.

 

Votes Cast: به ترتیب افزوده شدن گزینه‌ها در قسمت.

 

Add polls Extract order: بیشترین آرا.

 

Alphabetical order: حروف الفبا.

 

Random order: برای مرتب‌سازی تصادفی است.

 

Allow To Vote: در این قسمت تعیین می‌کنید که چه کسانی حق شرکت در نظرسنجی رادارند.

 

Registered user and guests: به معنی همگی کاربران اعم از اعضا اعم از میهمانان.

 

Guests only: فقط میهمانان سایت.

 

Registered users: تنها اعضای سایت.

 

Logging Method: ثبت گزارش کسانی که در نظرسنجی کمپانی کرده‌اند.

 

Poll Logging Method: تعیین می‌کنید که در logشرکت‌کنندگان چه مشخصاتی ثبت شود که به ترتیب از بالا به ذیل شرح زیر می‌باشد:

بدونِ Log
فقط کوکی‌ها را ثبت(Log) کند
فقط IP را لاگ کند
کوکی‌ها و IP را لاگ کند
نام کاربری اعضا را لاگ کند

Expiry Time For Cookie And Log: تعیین سررسید برای ثبت کوکی و IP فردی که در نظرسنجی کمپانی کرده است.

 

Poll Archive: تنظیمات مربوط به بایگانی نظرسنجی.

 

افزونه نظرسنجی وردپرس

Number Of Polls Per Page: شمار pollها در هر صفحه.

 

Type Of Polls To Display In Poll Archive: تعیین می‌کنید که چه گونه نظرسنجی‌هایی را در صفحه بایگانی نظرات نمایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نظرسنجی یگانه از مواردی است که برای بهتر شدن مطالب، کارها و هر عنوانی که عقیده کاربران را برای بهتر شدن دربایستن داشته باشد بایسته است. با آموزش افزونه Wp-polls می‌خواهیم نظرسنجی‌های موردنظری که به درمان هر گونه شغل و مطلبی در سایت به ما کمک می‌کند بپردازیم.

 

داستان آموزش برپایی فرم نظرسنجی در وردپرس با افزونه Wp-polls
این افزونه با ساخت فرمی برای نظرسنجی کار ما را راحت‌تر خواهد کرد و با تنظیمات کامل و ظاهری کاملاً سفارشی این امکان را به ما خواهد عدل که نظرسنجی را باسلیقه شخصی طراحی کنیم. برای نصب این افزونه می‌توانیم به دو صورت معمولی نصب افزونه‌ها نصب و فعال‌سازی کنیم.

 

امکانات اخص افزونه Wp-polls عبارت است از:
قابلیت ایجاد فرم نظرسنجی
قابلیت برپایی پرسش و پاسخ
قابلیت افزودن تاریخ
قابلیت تغییر سخیف ظاهری
و…


نصب افزونه Wp-polls
برای نصب این افزونه بر پایه تصویر زیر اقدام کنید:

یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و در سرنوشت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
یا اینکه از قسمت کلیدواژه Wp-polls را تایپ کنید و افزونه Wp-polls را نصب و سپس فعال‌ کنید.
آموزش نصب Wp-Pollsدرصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید تعلیم نصب افزونه را مشاهده کنید.
بعد از نصب و فعال‌سازی این افزونه در پیشخوان گزینه‌ای بانام Polls برپایی خواهد شد که با کلیک بر روی این گزینه؛ گزینه‌هایی همانند:

Manage Polls: مدیریت نظرسنجی

 

Add Poll: اضافه کردن نظرسنجی جدید

 

Poll Options: تنظیمات نظرسنجی‌ها

 

Poll Templates: قالب نظرسنجی در آموزش افزونه Wp-polls یک به یک به شناسایی گزینه های این افزونه می‌پردازیم.پیشخوان گزینه Polls


بخش Manage Polls:

اولین گزینه “Manage Polls” برای سازمان‌دهی کردن نظرسنجی‌هایی که ایجاد کرده‌ایم می‌توانیم در این سرنوشت حذف یا ویرایش نماییم یا اینکه تمام اطلاعات موردنیاز ما در نظرسنجی‌های ایجادشده را به دست بیاوریم برای نمونه آیدی نظرسنجی، شمار نظرسنجی و حذف کردن نظرسنجی‌ها یا تغییر مواردی که بیچارگی هست را اعمال کنیم. از ID نظرسنجی ایجادشده برای فراخوانی در قسمت کد کوتاه استفاده می‌شود.آموزش نصب Wp-Polls


بخش Add Poll:
برای برپایی یک نظرسنجی روی گزینه‌ پس یعنی گزینه “َAdd Poll” کلیک می‌کنیم و نظرسنجی موردنظر را با به کارگیری سؤال و پاسخ‌هایی برپایی می‌کنیم.


Question: متن سؤال خویش را وارد کنید.


Poll answers: پاسخ‌ها یا همان گزینه‌های موردنظر را وارد کنید با کلیک روی Add می‌توانید گزینه جدید اضافه و با Remove گزینه را حذف کنید.

 

Allows Users To Select More Than One Answer?: درصورتی که می‌خواهید اجازه برگزیدن بیش از یک گزینه به کاربر را بدهید، این گزینه را برابر با Yes پیمان دهید.

 

Maximum Number Of Selected Answers Allowed?: درصورتی‌ که گزینه بالا مساوی با Yes باشد باید در اینجا تعیین کنید که کاربر حداکثر چه تعداد گزینه می‌تواند برگزیدن کند. این گزینه بسته به تعداد سوالات شما متفاوت می‌باشد. مثلاً اگر سوالات شما ۴ گزینه‌ای باشد این مقدار از ۱ تا ۴ می‌باشد.

 

Start Date/Time: می‌توانید تعیین کنید که مثلاً در چه تاریخ میلادی این نظرسنجی روی سایت پیمان بگیرد.

 

End Date/Time: برای تعیین سپریدن سررسید نظرسنجی است که اگر تیک این گزینه را بزنید به معنی عدم تعیین زمان انقضاء برای این نظرسنجی است و در غیر این چهره باید زمان دقیق انجام شروع در نظرسنجی را تعیین کنید. دکمه “Add poll” برای افزودن نظرسنجی و “Cancel” هم برای انصراف است.

آموزش ساخت نظر سنجی با افزونه Wp-Polls


بخش Poll Option:
در تقدیر Poll Option تنظیمات باره نیاز برای هر سرنوشت ازنظر سنجی وجود دارد، در این افزونه می‌توانید از تنظیمات ظاهری تا تنظیمات نمایشی به‌ صورت کامل بهره‌مند شوید که عبارتند از:

 

Poll Bar Style: برای تعیین سبک ظاهری/رنگ افزونه می‌باشد. در چهره عدم تمایل به استفاده از سبک‌های پیش‌فرض موجود در Polls گزینه ”Use CSS Style” را برگزیدن کنید سپس در قسمت‌های Poll Bar Background و Poll Bar Border کد رنگ خویش را وارد کنید. کد رنگ را می‌توانید در گوگل جستجو کرده و یا با به کارگیری نرم‌افزارهای طراحی صفحات وب مشابه Front page به دست آورید.

 

Poll Bar Height: قطر حاشیه افزونه را برحسب پیکسل (px) وارد کنید.

 

Your poll bar will look like this: برای پیش‌نمایشی از خروجی تنظیماتی که در قسمت‌های قبل اتمام دادید است.

 

Sorting Of Poll Answers: همان‌طور که از نامش پیداست به جهت مرتب‌سازی نظرسنجی‌ها چهره می‌پذیرد.

 

Sort Poll Answers By: مرتب‌سازی پاسخ‌های نظرسنجی بر بنیاد شمار آرا و یا حروف الفبا و یا تصادفی.

 

Sort Order Of Poll Answers: مرتب‌سازی نظرسنجی به‌صورت افزاینده ویا نزولی.

 

Sorting Of Poll Results: به‌ منظور مرتب‌سازی نتایج نظرسنجی می‌باشد.

 

Sort Poll Results By: مرتب‌سازی نتیجه نظرسنجی.

 

Votes Cast: به ترتیب افزوده شدن گزینه‌ها در قسمت.

 

Add polls Extract order: بیشترین آرا.

 

Alphabetical order: حروف الفبا.

 

Random order: برای مرتب‌سازی تصادفی است.

 

Allow To Vote: در این قسمت تعیین می‌کنید که چه کسانی حق شرکت در نظرسنجی رادارند.

 

Registered user and guests: به معنی همگی کاربران اعم از اعضا اعم از میهمانان.

 

Guests only: فقط میهمانان سایت.

 

Registered users: تنها اعضای سایت.

 

Logging Method: ثبت گزارش کسانی که در نظرسنجی کمپانی کرده‌اند.

 

Poll Logging Method: تعیین می‌کنید که در logشرکت‌کنندگان چه مشخصاتی ثبت شود که به ترتیب از بالا به ذیل شرح زیر می‌باشد:

بدونِ Log
فقط کوکی‌ها را ثبت(Log) کند
فقط IP را لاگ کند
کوکی‌ها و IP را لاگ کند
نام کاربری اعضا را لاگ کند

Expiry Time For Cookie And Log: تعیین سررسید برای ثبت کوکی و IP فردی که در نظرسنجی کمپانی کرده است.

 

Poll Archive: تنظیمات مربوط به بایگانی نظرسنجی.

 

افزونه نظرسنجی وردپرس

Number Of Polls Per Page: شمار pollها در هر صفحه.

 

Type Of Polls To Display In Poll Archive: تعیین می‌کنید که چه گونه نظرسنجی‌هایی را در صفحه بایگانی نظرات نمایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برند آنر به عنوان زیرمجموعه شرکت هواوی اعلام کرد که بروزرسانی رابط کاربری Magic UI 3.0 را از تاریخ 15 مارس (25 اسفند) برای اسمارت‌فون‌های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر View 20 منتشر می‌کند. هم‌چنین، رابط کاربری EMUI 10 نیز برای تلفن آنر 9X منتشر می‌شود.

علاوه‌بر این، برند آنر اعلام کرد که رابط کاربری Magic UI 3.0 به صورت آزمایشی برای هندست‌های آنر 10، 10 لایت، 20 لایت، 8X ،9X پرو و V10 منتشر شده است، اما این برند زمان دقیقی را برای انتشار نسخه پایدار آپدیت Magic UI 3.0 مشخص نکرد.

رابط Magic UI 3.0

این رابط کاربری با یک طراحی جدید ارایه شده است که خستگی بصری چشمان کاربر را کاهش و خوانا بودن متن‌ها و عناصر را افزایش می‌دهد. به اضافه، میزان اشباع رنگ‌ها در دو حالت عادی و شبانه نیز به صورت دقیق تنظیم شده است تا کاربر با راحتی بیشتری از تلفن خود استفاده کند.

رابط کاربری Magic UI 3.0 دارای عناصر بصری پیشرفته‌ای بوده و از قابلیت چندصفحه‌ای برای اپلیکیشن Smart Office بهره می‌گیرد.

آنر در بخش نرم‌افزار دوربین رابط کاربری خود نیز تغییراتی را ایجاد کرده است و کاربران می‌توانند قبل از گرفتن عکس، فیلتر‌های موجود را در منظره‌یاب دوربین امتحان کنند. ظاهر اپلکیشن دوربین هم تغییر کرده و زوم کردن برروی اشیا آسان‌تر شده است.

امنیت این رابط توسط سیستم‌عامل خودتوسعه‌یافته Trusted Execution Environment حفظ می‌شود.

منبع: 

https://itresan.com/293689/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-magic-ui-3-0-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%ab/



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی همزمان با معرفی پرچم‌داران سری میت و P خود معمولا از یک ورژن ممتاز موسوم به پورش دیزاین با طراحی خارجی سفارشی و امکانات اختصاصی رونمایی می‌کند. هواوی برای گوشی‌های سری P40 نیز با یک کمپانی چینی موسوم به Hongqi همکاری نموده است. برای اطلاع بایستی بدانید که Hongqi یکی از مارک‌های گروه FAW (یکی از تولیدکنندگان چینی خودرو با نام Big Four) به‌شمار می‌رود. این مدل ویژه مشخصا از خودروی Hongqi H9 الهام گرفته است. این محصول در اوایل سال جاری و به‌عنوان پاسخ FAW به مرسدس کلاس S و خودروهای لوکس مشابه معرفی شد.

در ادامه تصویر بنر تبلیغاتی هواوی P40 Red Flag Edition و Hongqi H9 منتشر شده است (Hongqi تحت‌عنوان پرچم قرمز ترجمه شده است). این گوشی دارای رنگ‌آمیزی مشکی بوده و نماد یک اژدهای قرمز در قسمت پشتی آن مشاهده می‌شود.

تصویر هواوی P40 Red Flag Edition همراه با Hongqi H9

این نسخه ویژه بر پایه هندست پیشرفته هواوی P40 پرو و دوربین‌های پنج‌گانه طراحی شده است. ماژول اصلی مجهز به یک حسگر 52 مگاپیکسلی RYYB با اندازه 1.28 اینچ است؛ در حالی‌که دوربین سینمایی فوق‌عریض گوشی از یک حسگر 40 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.5 اینچ بهره می‌گیرد. هر 2 حسگر فوق توسط شرکت سونی تولید می‌شوند. همچنین گوشی مجهز به 2 دوربین زوم یکی از نوع پریسکوپی با زوم 10 برابری و دیگری دارای یک لنز با زوم 3 برابری است.

گوشی‌های سری هواوی P40 در روز 26 مارس معرفی خواهند شد. مدل Red Flag Edition احتمالا تنها در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما حداقل یک مدل پورش دیزاین نیز در اختیار مشتریان سایر مناطق جهان قرار خواهد گرفت.

منبع: 

https://itresan.com/293686/%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p40-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%a7%d9%85-red-flag-%d8%b9/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خیلی از موعد هایی که خارج از خانه

:: بازدید از این مطلب : 41

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ردمی، برند فرعی شیائومی، فردا از سری نوت 9 رونمایی خواهد کرد و ما انتظار داریم که شاهد سه گوشی باشیم: نوت 9 استاندارد، مدل پرو و نسخه مکس.

نوت 9 و نوت 9 پرو اخیرا در بنچمارک گیک‌‌بنچ رویت شده‌اند که مشخصات اصلی‌‌شان را مشخص کرده است و امروز هم تصویر زنده نوت 9 پرو در کنار جعبه خرده‌فروشی آن لو رفته است.

این تصویر اشاره‌ای به مشخصات نوت 9 پرو نکرده، اما پشت هندست را نشان می‌دهد که دارای چیدمان دوربین مربعی‌شکل است. نوت 9 پرو همچنین برخلاف مدل قبلی‌اش دارای اسکنر اثرانگشت در قاب پشت خود نخواهد بود، برای اینکه این حسگر احتمالا در دکمه پاور آن در لبه سمت راست گوشی تعبیه شده است.

براساس شایعات ردمی نوت 9 پرو در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد، اما مدلی که در این تصویر می‌بینیم دارای پوشش قرمزرنگ است. بنابراین از دو حالت خارج نیست: یا اینکه نوت 9 پرو در بیش از سه رنگ قابل دسترس خواهد بود یا اینکه این تصویر جعلی است. احتمال مورد دوم بیشتر است برای اینکه به نظر می‌رسد عدد 9 حک‌شده بر روی جعبه دستگاه، با فتوشاپ کار شده و دوربین‌ها هم به‌طور مناسب قرار نگرفته‌اند.

برای دانستن همه این موارد باید تا فردا که سری نوت 9 به‌طور آنلاین در ساعت 6:30 صبح به وقت UTC معرفی می‌شود منتظر بمانیم.

منبع: 

https://itresan.com/293763/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-9-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی به تازگی از تراشه جدید HiSilicon Kirin 990 5G در گوشی‌های هوشمند سطح بالای خود استفاده کرده است. محصولی با قابلیت‌های خاص که در مقایسه با محصولات نسل قدیم، به‌روزرسانی‌های ویژه‌ای را برای کاربران به همراه دارد.

تراشه HiSilicon Kirin 990 5G محصولی بر پایه معماری ARM است که در دسته تراشه‌های رده‌بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پرچمدار قرار می‌گیرد. این تراشه با معرفی گوشی هوشمند Huawei Mate 30 Pro در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی، رونمایی شد. چیپست پرچمدار هواوی، هشت هسته پردازشی را در سه سطح در خود جا داده است.

بخش اول با عملکرد بالا حاوی دو هسته پردازشی Cortex-A76 با فرکانس کاری تا ۲.۸۶ گیگاهرتز است. بخش میان رده دو هسته پردازشی Cortex-A76 با فرکانس کاری تا ۲.۳۶ گیگاهرتز دارد. بخش سوم با تمرکز روی مصرف بهینه انرژی طراحی شده و چهار هسته پردازشی ARM Cortex-A55 تا فرکانس کاری ۱.۹۵ گیگاهرتز دارد. در حالی که پردازشگر عصبی (۱+۲ هسته) هم روی پردازش‌های مربوط به هوش مصنوعی تمرکز کرده‌ و پردازشگر گرافیکی نیز از نوع ARM Mali-G76 با فرکانس کاری تا ۷۰۰ مگاهرتز است.

نسخه 5G تراشه HiSilicon Kirin 990، مودم Balong 5G را در خود جای داده است. این پردازنده بر پایه فناوری ۷ نانومتری (7FF+ EUV) تولید شده است.

در سه سال گذشته، هواوی نسل جدید تراشه‌های ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همراه را در نمایشگاه فناوری IFA برلین معرفی می‌کرد. در هر رونمایی، هواوی از محصولی ارتقا یافته رونمایی کرده که از جدیدترین فناوری پردازش، مدرن‌ترین طراحی ویژه هسته‌های پردازشی و در نهایت، به‌روزترین گزینه‌های ارتباطی استفاده می‌کند. تراشه‌های Kirin جدید در جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی استفاده می‌شوند و تراشه‌های Kirin 990 هم از این قاعده پیروی می‌کنند.

از آنجایی که شرکت‌های فعال در حوزه صنایع مخابراتی و ارتباطی در حال آماده‌سازی و سرمایه‌گذاری روی شبکه ارتباطی نسل پنجم هستند، هواوی با معرفی HiSilicon Kirin 990 5G محصولی را آماده کرده تا امکان استفاده گوشی‌های هوشمند از این شبکه ارتباطی را فراهم کند.

این محصول با پشتیبانی از شبکه‌های Sub-6GHz 5G در هر دو معماری SA و NSA تراشه‌ای نوآورانه به حساب می‌آید. هواوی با استفاده از جدیدترین فناوری ۷ نانومتری TSMC امکان تولید محصولی با ابعاد کوچک‌تر را فراهم کرده است. درنظر داشته باشیم که تا به امروز هیچ یک از شرکت‌های رقیب نتوانسته‌اند تراشه‌ای پرچمدار با ساختار یکپارچه مانند HiSilicon Kirin 990 5G را تولید کنند.

جزئیات طراحی و ساخت

یکی از نکات کلیدی HiSilicon Kirin 990 5G استفاده از فرایند تولید 7FF+ EUV است که امکان تولید تراشه‌ای با ابعاد کوچک‌تر را ایجاد کرده است. آن‌طور که اعلام شده این تراشه، ۱۰۰ میلی‌متر مربع مساحت دارد که البته در مقایسه با تراشه ۷۴.۱۳ میلی‌متر مربعی Kirin 980 (تولید شده برپایه فرایند ۷ نانومتری TSMC) و 96.72  میلی‌متر مربعی Kirin 970 (تولید شده برپایه فرایند ۱۰ نانومتری TSMC) بزرگ‌تر بوده و حجیم‌ترین تراشه موبایلی هواوی تا به اینجای کار به حساب می‌آید. این ابعاد در مقایسه با تراشه HiSilicon Kirin 990 4G قرار می‌گیرد که مساحتی در حدود ۹۰ میلی‌متر مربع دارد. تعداد ترانزیستورهای HiSilicon Kirin 990 5G به ۱۰.۳ میلیارد می‌رسد. در حالی که در مدل 4G تعداد حدود ۸ میلیارد ترانزیستور استفاده شده است.

پردازنده

پیکر‌بندی پایه پردازنده هر دو مدل 4G و 5G تراشهHiSilicon Kirin 990  یکسان است. در قالب این پیکر‌بندی دو هسته فرکانس بالای A76 در کنار دو هسته با فرکانس سطح متوسط A76 و چهار هسته متمرکز روی مصرف انرژی از نوع A55 قرار گرفته و تنها تفاوت‌های جزئی در بحث مصرف توان و فرکانس وجود دارد که تفاوت کم فرکانس، به دلیل اختلاف ناشی از فرایندهای تولید است.

در خصوص حافظه Cache (کش) هم هر چهار هسته A76 کشی از نوع 512Kb L2 دارند و برای هسته‌های A55 هم ۱۲۸ کیلوبایت حافظه کش استفاده شده، البته هواوی بهینه‌سازی‌هایی را هم در بحث سیستم کش انجام داده است تا تاخیر حافظه را بهبود دهد. مسئولان این شرکت به ذکر این نکته اکتفا کرده‌اند که از راهکاری با عنوان Smart Cache یا همان کش هوشمند استفاده شده تا نه‌تنها به GPU بلکه به CPU و NPU هم تا حد امکان کمک شود.

گرافیک

در بحث پردازش گرافیکی HiSilicon Kirin 990 5G از پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای Mali-G76 استفاده کرده که در مقایسه با مدل ۱۰ هسته‌ای Mali-G76 در Kirin 980 پیشرفت چشمگیری به حساب می‌آید. از آن جایی که هواوی از طراحی ۱۰ هسته‌ای با فرکانس ۷۵۰ مگاهرتز به سمت طراحی ۱۶ هسته‌ای با فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز حرکت کردهً شاهد بهبود عملکرد خواهیم بود.

واحد پردازش عصبی

جدا از ادغام مودم 5G بزرگ‌ترین تغییر در HiSilicon Kirin 990 5G به‌کارگیری NPU یا همان واحد پردازش عصبی به شکل جدید است.

در سخت‌افزار Kirin 970 و Kirin 980، هواوی از لایسنس طراحی سخت‌افزاری Camricon Technologies در بخش یادگیری ماشینی استفاده کرده بود. در حالی که در Kirin 990 هواوی به یکی از پیشتازهای فناوری در این بخش تبدیل شده و از طراحی Da Vinci که توسط متخصصان این شرکت توسعه یافته، استفاده کرده است. معماری داوینچی هواوی دو ویژگی مخصوص دارد که در بحث به‌کارگیری الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، موثر هستند.

مودم Balong

HiSilicon Kirin 990 5G اولین مودم با باند فرکانسی کامل است که از دو معماری NSA و SA پشتیبانی می‌کند. به گفته متخصصان هواوی سرعت این مودم در بخش دانلود به 2.3Gbps و در بخش آپلود به 1.25Gbps می‌رسد. طراحی این مودم به نحوی است که امکان اتصال هم‌زمان به شبکه‌های 5G و 4G را فراهم می‌کند تا در نواحی با پوشش سیگنال ضعیف هم کاربران مشکلی نداشته باشند.

عملکرد

آن‌طور که هواوی اعلام کرده در بحث Single Thread شاهد افزایش ۹ درصدی میزان عملکرد در HiSilicon Kirin 990 5G در مقایسه با HiSilicon Kirin 980 هستیم. این بهبود عملکرد در بخش Multi Thread به ۱۰ درصد می‌رسد. به گفته هواوی هسته‌های پردازشی سطح بالا، ۱۲ درصد بهبود مصرف انرژی در مقایسه با نسل قبلی خواهند داشت و این بهبود عملکرد برای هسته‌های سطح پایین‌تر، ۱۵ درصد خواهد بود.

در بحث پردازش گرافیکی، اسلایدهای مراسم رونمایی خبر از بالاتر بودن ۶ درصدی میزان عملکرد این پردازنده در مقایسه با Snapdragon 855 می‌دهد. در بحث Smart Cache نیز افزایش ۱۵ درصدی پهنای باند GPU-to-DDR و کاهش ۱۲ درصدی میزان مصرف انرژی DDR را خواهیم دید.

انتظار می‌رود تراشه HiSilicon Kirin 990 5G در طیف قابل توجهی از گوشی‌های هوشمند رده‌بالای هواوی در سال ۲۰۲۰ میلادی استفاده شود.

منبع: 

https://itresan.com/293773/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%e2%80%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-kirin-990-5g-%d9%88-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%ad%d8%b5%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کلمات کلیدی چیست و چه بهره‌گیری ای از آن ها می شود؟

وقتی من این سوال را در کلاس محتوا از بچه ها پرسیدم جواب های جالبی گرفتم. پاسخ هایی که به نوعی هم صحیح بود و هم غلط.

کلمات کلیدی کلماتی هستن که در متن بیشترین تکرار را دارند و برای سرچ کاربرها و سئو بهره‌گیری می شوند.
کلماتی که معمولا گوگل می شوند در ارتباط به متن.
کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که در گوگل بدست بیننده سرچ می شوند و ما باید آن ها را در عنوان و داخل متن بیاوریم.
استفاده کلمات کلیدی برای این است که موتور جستجو از طریق کلمات کلیدی کاربر را به متن هدایت میکنه.
سوال بعدی من از دانشجویانم این بود که ما کلمات کلیدی را برای کاربرها می نویسیم یا گوگل؟

و پذیرش دقیقا واقعیت دریافت کردم! با توجه به کاربر برای جلب توجه گوگل.

ما باید بدانیم کسی که برای سایت ها فرآوری محتوا می کند، نباید نقش یک کاتب را بر عهده بگیرد. باید یک بازاریاب، تحلیل گر، روانشناس و رفتارشناس و فروشنده چیره دست باشد تا کسب و کار و سایت مورد نظر را به اهداف برساند.
اگر آموزش جلسه اول را نخوانده اید رهنمود می کنم اول سری به تعلیم تولید محتوای سایت (قسمت اول) - کلیات بزنید.


کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که در موتورهای جست و جو، که در ایران گوگل مورد استفاده اکثریت قرار می گیرد، توسط کاربرها سرچ می شوند. تولیدکنندگان درونمایه با شناسایی و به کارگیری این کلمات در مقالاتشان سعی می کنند لغایت به جست و جوی بیننده نزدیک شوند.

اغلب افرادی که برای سایت ها خصوصا وب سایت های شخصی و یا سایت هایی مثل پادپرس می نویسند، انگار می کنند با تکرار یک واژه ویژه گوگل آن واژه را به عنوان کلمه کلیدی متنشان معرفی می کند. ولی تکرار کلمه کلیدی فقط بخش کوچکی از شغل است.

یافتن کلمات کلیدی

بیایید یک تمرین کنیم. در گوگل یک کلمه که مربوط به علایق یا بیزینس شماست را چک کنید. من کلمه خلیج فارس را انتخاب می کنم.

وقتی شما نیمی از واژه را می زنید، معمولا گوگل پیشنهادهایی به شما ارائه می کند. این توصیه ها کم و بیش بیشترین جست وجو را داشته اند. وقتی گرد از کلمات را گزینش می کنید و یا کلمه خود را تایپ می کنید و Enter را می زنید علاوه بر لیست سایت ها، گوگل در پایین صفحه به شما پیشنهاداتی به رنگ آبی می دهد که می طاقت گفت بیشترین کلمات یا عباراتی است که مردم در ارتباط با واژه باره نظر شما جست وجو می کنند.


اگر هنوز هم از این لیست نتوانستید واژه ها کلیدی متن خود را انتخاب کنید. روی هر کدام از واژه ها یا عبارات آبی رنگ راست کلیک کنید و در یک پنجره جدید آن را مفتوح کنید. در مورد کلمه خلیج فارس مثلا روی نقشه خلیج فارس کلیک می کنم. در جست وجوهای مرتبط با نقشه کنداب فارس یک سری کلمات و عبارات تکراری است و برخی جدید. به کارگیری کلماتی که تکرار بیشتری دارند و یا کلماتی که در متن بیشتر به کار شما می آیند از این مسیر به راحتی و بدون استفاده از نرم افزارهای پیچیده شدنی است.

یادمان باشد. اگر کلمه کلیدی در متن ما کارایی ندارد، به هیچ عنوان از آن استفاده نکنیم و محتوای زرد تولید نکنیم.

چگونه رهنمود واژه ها کلیدی را مدیریت کنیم؟

گاهی در برخی موضوعات جست و جوی واژه یا عبارت باره نظر ما را به هدفمان نمی رساند. مثلا اگر موضوع نوشتار شما حفظ گرمای پس از زناشویی باشد و دقیقا همین عبارت را جست و جو کنید، گوگل به شما هیچ کمکی در انتخاب واژه ها کلیدی نمی کند. در این موارد بهتر است جست وجوی خود را ریزبین تر و محدودتر کنید. مثلا گرمای بعد از زناشویی را جست وجو کنید.

چنین جست جویی برای فرآوری درونمایه دیدن خیلی بهتر و بازتری در خصوص رقبا، جست وجوی مردم و … می دهد. شما تحلیلگر محتوا نیستید پس خودتان را بی‌دلیل درگیر نرم افزارها نکنید.

بسیاری از نویسندگان محتوای سایت به پیگیری گزینش واژه ها کلیدی خاص هستند. این شغل با فرآوری محتوا نکردن در فضای مجازی هیچ تفاوتی ندارد. مثلا فرآوری محتوا در ارتباط با اسب صورتی در یک سایت سوارکاری به جز موارد اتفاقی و یا کسانی که به شدت پیگیر مطالب شما هستند هیچ کارایی برای شفا شما در گوگل ندارد. چون گمان کردن این که یک تن در گوگل که به ابزارها سایت شما و یا خدمات سوارکاری نیازمند است، اسب صورتی سرچ کند کم و بیش کم و بیش به صفر است.

بیایید با هم تمرینی که ما سر کلاس انجام دادیم را مرور کنیم.

اول مطالب را بازبینی کنیم:

جست و جوی جستار مورد نظر
بررسی جست وجوهای مرتبط
بازکردن هر کدام از پیشنهادهای گوگل در یک پنجره جدید
بررسی جست وجوهای مرتبط در پنجره های جدید
انتخاب واژه ها کلیدی
تمرین کلاس : اندیشه کنین قراره درباره تاریخچه رقص ایرانی یک نوشتار بنویسید و می خواهید کلمات کلیدی پیوسته با آن را پیدا کنید. این تمرین را اتمام دهید و پس نقدها را بخوانید.

انتخاب گرد از شاگردان من رقص دختر ایرانی در عروسی و دیگری پایکوبی خردادیان بود! صحیح است که چنین کلماتی در گوگل جست وجو می شوند ولی باید یادمان باشد که شان سایت و موارد کاربرد آن را فراموش نکنیم.

نکته دوم برگزیدن واژه ها کلیدی کلی همانند فرهنگ ایران . ایران باستان و … است. متن برای تخصصی شدن بیچارگی به کلمات تخصصی دارد. یادتان باشد هر چه واژه ها کلیدی کلی تر باشند رسیدن به اهداف سخت تر می شود. مثلا احد از کارمندان من این واژه ها کلیدی را برای مقاله ای با سوژه سوغات اسپهان گزینش کرده بود: گز، پولکی، برشتوک، شیرینی برنجی، شیرینی کرکی، جوز قندی، گلاب، عسل، نبات، سوهان عسلی، محصولات زارع (انار، الگ (نوعی میوه از خانواده هلو)، گردو، گلابی، فیروز کوبی، مینا کاری، قلم زنی، خاتم کاری، مینیاتور، پارچه های قلم کار، پارچه های زرباف، آثار خوشنویسی، منبت کاری، گچبری، گره چینی، کاشی سازی، مشبک، قلاب دوزی، سکمه، ملیله دوزی، مسگری، نقاشی باستانی، معرق کاری، صحافی، سفال گری، قالی بافی و …

یادمان باشد این کلمات خیلی خیلی کلی هستند. تعداد آن ها خیلی بسیار است، دوم اینکه مقاله تخصصی سوغات اسپاهان نیست. باید بشه گز اصفهان، پولکی اصفهان، خاتم کاری اسپاهان و …

سوال یکتا از شاگردانم در ارتباط با گزینش کلمات کلیدی این بود که می توانیم چند واژه کلیدی کلی و چند تخصصی انتخاب کنیم.

یادتان باشد که گزینش کلمات کلیدی کلی آسیبی به نوشته شما نمی زند اما شما فرصت های خود را از دست می دهید. وقتی یک نفر سرچ کند گردو. با وجود مقالات بیشمار با واژه کلیدی گردو و قدمت آن سایت ها به ویژه اگر سایتتان نو پا است، رسیدن به صفحات اول و دوم سخت می شود. با برگزیدن کلمات و عبارات تخصصی تر گوگل سریع تر شما را معرفی می کند.

به جستار پایکوبی ایرانی مفتوح میگردیم و بهترین واژه ها کلیدی انتخابی را با هم بازبینی می کنیم: رقص ایرانی، آموزش رقص ایرانی، انواع رقص ایرانی.

نکته واپسین،انجام و مهم گزینش واژه ها کلیدی

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای تولید محتوا ؟

هر متنی باید یک واژه کلیدی اصلی داشته باشد. کل متن حول واژه کلیدی اصلی می چرخد و بقیه کلمات کلیدی در متن پراکنده می شوند. مثلا در نوشتار تاریخچه رقص ایرانی می توانیم کلمه کلیدی پایکوبی ایرانی یا تاریخچه رقص ایرانی را به عنوان واژه کلیدی اصلی انتخاب کنیم.

یادمان باشد که هر کلمه کلیدی اصلی در هر سایت فقط یک بار قابلیت تکرار دارد. یعنی شما روی هر سایت یک مقاله با کلمه کلیدی اصلی پایکوبی ایرانی می توانیم داشته باشیم. اگر دوست دارید در ارتباط با این جستار اغلب بدونید گوگل را برای همین گذاشته اند!



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

منتظر یک مقاله بسیار کامل و جامع درباره ده‌ها مدل کنسول بازی که تا به امروز تولید شده‌اند باشید.

این رو هم بخون:

ما تمام دستگاه‌هایی که تا به حال تولید شده‌اند را از روز اول برای شما گردآوری کرده‌ایم و همراه با تصاویر و توضیحاتی در ارتباط با هرکدام، در یک مقاله بلند و ۹ قسمتی به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

پس با آی تی رسان همراه باشید تا مقاله‌ای را بخوانید که هیچ‌گاه پیش از آن تجربه نکرده‌اید…

منبع: 

https://itresan.com/709/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%88-9-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در فاصله چهار ماه مانده به عرضه رسمی ویندوز هشت، کمپانی ایسر به طور رسمی دو تبلت مجهز به این سیستم عامل را معرفی کرد.

نخستین تبلت با نام W700 از یک نمایشگر پهناور 11.6 اینچی و با وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد که همین امر نوید بخش یک دستگاه بسیار کامل است. همچنین این دستگاه مجهز به سه پورت USB 3.0 بوده و از قابلیت مالتی تاچ با تشخیص هم زمان ده انگشت برخوردار می‌باشد. در واقع می‌توان W700 را به نوعی یک جایگزین مناسب برای کامپیوتر خانگی نیز دانست زیرا با تجهیز کردن آن به یک صفحه کلید خارجی، تقریبا تمام نیازهای اکثر کاربران خانگی را پاسخگو خواهد بود.

دومین تبلت معرفی شده اما به قدرت نمونه نخست نیست و تحت عنوان W510 شناخته می‌شود. این نمونه مجهز به یک نمایشگر 10.1 اینچی است و از آنجایی که قابلیت‌هایی چون استفاده از سیم کارت میکرو نیز برای آن در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد توانایی حمل بالا و استفاده روزمره مدنظر سازندگان آن بوده است. همچنین این تبلت در هنگام اتصال به صفحه کلید چیکلت خود، قادر است به کمک باتری اضافه آن تا ۱۸ ساعت کار مداوم را دوام بیاورد و همچنین قابلیت چرخش تا ۲۹۵ درجه را داراست که همین امر دستگاه را تبدیل به یک نمونه مناسب جهت کنفرانس‌ها و یا استفاده‌های چند نفره می‌سازد.

هر دو تبلت تولید شده به همراه یک داک عرضه خواهند شد که طراحی سبک و نازک آن‌ها سبب هرچه جابجایی راحت‌تر و ظاهر شیک‌تر دستگاه‌ها می‌گردد.

البته هنوز جرییات دقیقی درباره توانایی سخت افزاری این تبلت‌ها ارایه نشده است اما قیمت در نظر گرفته شده برای W510 مبلغ ۷۹۹ دلار و برای W700 مبلغ ۹۹۹ دلار می‌باشد که شاید کمی هم زیاد به نظر برسد! اما با توجه به امکانات بالا و ظاهر مدرن این تبلت‌های جدید، آیا شما دوست نداشتید که صاحب یکی از آن‌ها بودید؟!

منبع: 

https://itresan.com/714/%d8%b3%db%8c%d9%84-%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%db%b8-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%b1-%d9%87/

 



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اصول مذاکره فروش تلفنی
بازاریابی تلفنی می تواند یک شیوه مقرون به صرفه برای فروش باشد. تماس های تلفنی فروش زیاد سریع تر و هزینه ی مختصر تری نسبت به حضور فیزیکی با مشتریان اتمام می شود. این تماس در عین حال می تواند انعطاف پذیرتر و متقاعدکننده تر از نامه کتبی فروش باشد.

البته به این سادگی ها هم نیست، بازاریابی تلفنی زیاد بحران برانگیز است. برقراری یک تماس تلفنی کامیاب برای فروش، یک هنر است. این پیشه می تواند مشکل باشد که بتوانید به تنهایی کاری کنید به شما گوش کرده و برای خرید قانع شوند. بازاریابی تلفنی موثر، لازمه ی این است که درک شود تماس های تلفنی چگونه برای سوداگری ما نتیجه می دهند و سپس باید اطمینان حاصل نماییم که بازاریاب تلفنیِ ما از مهارت های لازم برخوردار است.

برنامه ریزی فروش تلفنی
اگر دقیقاً بدانید که تماس تلفنی فروش برای سوداگری شما چه کارهایی می تواند اتمام دهد/ چه کارهایی نمی تواند، توانا هستید بهترین نتیجه را متعلق به اتخاذ کنید.

فروش مستقیم از پشت تلفن، درخواست از مشتریان خفته و سعی در قانع کردن آنها برای خرید کردن، می تواند یک آپشن راستین به عقیده نرسیده و به اعتبار شما صدمه بزند. بجای آن، احتمالاً به عنوان بخشی از فرآیند فروش تان از فروش تلفنی کاربرد کنید. برای مثال- برای معرفی کردن خودتان به مشتری خفته پیش از اینکه به خواندن نامه فروش مشغول شده و یا برای جلسه ای برنامه ی زمانی ایجاد کنید.

بازاریابی تلفنی می تواند یک تقسیم مهم از برنامه ی سروکار داشتن با مشتریان کنونی باشد. اگر در یک ارتباطی قرار دارید به همان خوبیِ اجابت به سوالات، احتمالاً می توانید از تکرار دستورات سریع هم بهره‌گیری کنید.

از هر چیزی که برای فروش تلفنی بهره‌گیری می کنید باید تصمیم بگیرید که کدامیک از کارکنان مسئول هستند یا می توانند از خدمات بازاریابی تلفنی بهره‌گیری کنند. همینطور باید مسائل حقوقی مثل مقررات شامل ی تماس های تلفنی فروش و حقوق فسخ مصرف کنندگان را درنظر بگیرید.

تماس تلفنی فروش موثر
بسیاری از مردم، تقاضا فروش از مشتریان نهفته ناشناخته را یک چالش ویژه می دانند. بسیاری از کارکنان بطور ادامه کوشش می کنند از این گونه تقاضا های فروش اجتناب کنند و در برابر ترجیح می دهند بر روی وظایف دیگری که احساس راحتی بیش تری را برایشان به ارمغان می آورد انجام دهند. حتی وقتی که کارکنان باانگیزه و هیجان زده هستند، کمبود اعتماد به نفس می تواند اثربخشی آنان را تضعیف کند.

یک روش درست می تواند این تکنیک درخواستِ فروش (تماس تلفنی برای فروش) را ساده تر کند. برای مثال:

اگر تقاضا فروش به عنوان بخشی از فروش هایی که به تولید منجر می شوند، دیده شود – معرفی و شایستگی چشم اندازهای فروش- بجای تحت خفقان تند پیمان دادن کارکنان برای فروش است. در حالیکه سناریوی تماس های فروش انعطاف ناپذیر و مصنوعی به نظر می رسد، تماس های تلفنی به احسان برنامه ریزی شده با اهداف مشخص امکان کامیابی بیش تری خواهند داشت.

آموزش فروش تلفنی می تواند به کارکنان کمک کند الی چیرگی ها و دیدگاه های درست را در خودشان گسترش دهند. یک بازاریاب تلفنی موفق به مجموعه ای از چیرگی ها احتیاج دارد که در پیوسته قید شده است:
– دانستن اینکه چطور هرچه سریع تر می تاب پاسخ مثبت را گرفت

اصول فروش تلفنی

– تفاهم سازی و گوش دادن بطور پرکار برای آنچه که این بستگی می خواهد! نه سوق دادن بیننده به سمت صرفاً خرید

– سرو پیشه داشتن با سوالات و اهداف

– شناسایی زمانِ بستنِ فروش و نحوه ی اتمام آن



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حدود یک ماه پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد به‌زودی آپدیت جدیدی را برای لاک اسکرین خود در اندروید منتشر خواهد کرد و اکنون روز موعود فرا رسیده و مایکروسافت نیز آپدیت جدید را منتشر کرده است.

از ویژگی‌های سیستم عامل اندروید این است که می‌توان آن را به اندازه زیادی شخصی سازی کرد و از قفل صفحه نمایش و لانچر‌های متفاوتی استفاده نمود. اپلیکیشن قفل صفحه مایکروسافت نیز یک لاک اسکرین خوب و کاربردی است که اکنون در نسخه جدید قابلیت‌های نسبتا زیادی به آن اضافه شده است.

Next-Lock-Screen

در قفل صفحه جدید کاربر می‌تواند به راحتی و بدون نیاز به باز کردن قفل، کنترل کاملی بر موسیقی داشته باشد و یا پیام‌های دریافت شده توسط واتس‌اپ، اسکایپ و لاین را مطالعه و مشاهده کند. همچنین امکان مرور محتوای MMS نیز وجود دارد. گفتنی است که امکان تغییر تصویر زمینه صفحه قفل نیز موجود است.

پس اگر از صفحه قفل گوشی خود خسته شده‌اید و چنین امکاناتی را در آن ندارید، می‌توانید آخرین نسخه از لاک اسکرین مایکروسافت را از طریق لینک زیر برای دستگاه اندرویدی خود دریافت نمایید:

دانلود Next Lock Screen برای اندروید از گوگل پلی

منبع: 

https://itresan.com/58492/new-microsoft-lock-screen/



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با افزایش مشکلات امنیتی در محیط اینترنت انتظار می‌رود که کاربران از آن‌ها عبرت بگیرند و از کلمات عبور ایمن استفاده کنند. اما گویا چندان هم افراد تصمیم به عبرت گرفتن ندارند و همچنان از پسورد‌های ضعیف استفاده می‌کنند که دستیابی به آن‌ها نسبتا آسان‌تر است.

password large

حال با پایان سال 2014 وب‌سایت SplashData محبوب‌ترین پسورد‌های مورد استفاده در سال گذشته را منتشر کرده است که نشان می‌دهد همچنان راه برای متجاوزین حوزه وب باز است و می‌توانند اکانت کاربران را در دسترس بگیرند.

این رو هم بخون:

این پسورد‌ها که 25 کلمه عبور برتر سال 2014 هستند از حساب‌های مسروقه و هک شده جمع آوری شده است که نشان می‌دهد همچنان افرادی هستند که از کلمه عبور 123456 استفاده می‌کنند. حال از شما دعوت می‌کنم تا پراستفاده‌ترین پسورد‌های سال را مشاهده کنید.

password-1

به‌نظر می‌رسد اگر شما یکی از افرادی هستید که از کلمه عبور ضعیفی استفاده می‌کنید باید یک فکری به حال حساب‌های کاربریتان بکنید و هرچه سریع‌تر رمز عبور آن‌ها را با با اعداد و کلمات قوی‌تر تقویت نمایید.

منبع: 

https://itresan.com/58665/the-25-most-popular-passwords-of-2014/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

برای تولید درونمایه در شبکه‌های اجتماعی به یک راهبرد قوی بیچارگی داریم لغایت بتوانیم از راه بررسی و تحلیل رفتار مخاطب‌ها، علاقه‌مندی‌ها، سلیقه، جنسیت و سایر موارد، محتوایی متناسب با کاربرها فرآوری کنیم و به کامیابی در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کنیم. محتوای که در شبکه های اجتماعی تولید می شود کارایی بی اندازه ای بر رشد یک سوداگری خواهد گذاشت. علاوه بر اینکه تولید محتوا نیازمند برنامه ریزی است، باید محتواها را براساس خلاقیت و ایده های بکر فرآوری کنیم. محتوایی که تولید می‌کنیم باید بتواند جوری با کاربر تعامل ایجاد کند و او را به لحاظ ذهنی درگیر کند که او دانستن کند این محتوا به صورت اختصاصی برای او تولید شده‌ است.

تولید محتوای متنی
متن به معنی ترکیب واژگان و برپایی یک پیام و انتقال آن به مخاطب هدف می­‌باشد. تولید محتوای متنی به معنی نوشتن در مورد یک جستار خاص است. اما محتوای متنی‌ ­ای که برای کسب و کارها فرآوری می­‌شود باید با منظور جذب بیننده باشد و مایه رشد و گسترش کسب­ وکارتان گردد.

البته که قصد ما از محتوای متنی، صرفا مقاله نیست؛ نوشتن یک بیلبورد یا بروشور تبلیغاتی به نوع ای برای بیننده جذابیت داشته باشد، فرآوری محتوای متنی محسوب می شود.

شاید به خودتان بگویید که در حال آماده افراد هیچ علاقه ای به خواندن مطالب متنی ندارد و اغلب به محتواهای گرافیکی یا ویدئویی میل دارند. این مسئله درست است ولی اکثر مخاطبان متخصص به خواستن محتوای متنی علاقه­‌مندند. این در حالیست که آن­ها هرمقاله یا متنی را قبول ندارند. متن­‌هایی برای این افراد جذاب هستند که درباره یک موضوع به صورت کامل روشنگری داده باشند و تمام جوانب آن­را پوشش دهند و در نهایت کسان با خواستن آن متن به سراغ دیگر وب­سایت­‌ها نروند و در سایت شما به تمام

مشکلات­شان استجابت دیتا شود.

مزیت های فرآوری درونمایه در شبکه های اجتماعی
افزایش درآمدهای برآمده از فروش
کسب‌وکارها می توانند با فرآوری محتوای خوب و اثرگذار به طور ویروسی محصول و خدمتشان را به مشتریان خود شناسایی کنند و از این طریق درآمدهای برآمده از فروش خویش را افزایش بدهند. محتوای خوب باعث می‌شود که مشتری‌های اکثریت جذب محصولات و خدمات شما بشوند و در نهایت بتوانید با قدرت، محصولاتتان را به آن‌ها بفروشید. هرچه اشاعه فضای مجازی در زندگی روزمره مردم افزایش پیدا می‌کند، کسب و کارها باید اغلب به سمت به کارگیری شبکه‌های اجتماعی بروند لغایت بتوانند تاثیر بیشتری روی ملت بگذارند.

اشتراک‌گذاری محتوای شما بدست کاربران شبکه های اجتماعی
اگر محتوای شما جذاب فرآوری شود، به شایستن زیاد اشتراک گذاری مطالب را به پیگیری خواهد داشت. با انتشار یک محتوای خوب در فضای مجازی در یک ساعت میلیون ها نفر، شما را می بینند و با کسب‌و‌کار شما آشنا می شوند و یا اینکه صفحه شما را پیگیری می کنند و با به اشتراک‌گذاری مطالب شما می‌توانند به دیده شدن اغلب محتوایتان کمک کنند. بهتر است با افزایش دنبال‌کننده‌های راستین و باکیفیت، ردپای خودتان را در شبکه‌های اجتماعی پررنگ‌تر کنید، چرا که آینده بسیاری از کسب‌و‌کارها در گرو فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.

امکان آگاه شدن از نظرات مخاطب‌ها
نظرسنجی از مشتری‌ها در دنیای واقعی زمان و خرج زیادی از شما می‌گیرد ولی با به کارگیری شبکه‌های اجتماعی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، نظرات مشتری‌ها را جویا شوید و با به کارگیری انتقادات و پیشنهادات آن‌ها، اصلاحات لازم را اتمام دهید و در راه رشد و ارتقا حرکت کنید. استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای نظرسنجی هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت هم‌چنین به یاد داشته باشید که ابزارها به طور همیشگی و پیوسته به روز می شوند و هر روز این دگرگونی ها اغلب می شود و ابزارهای پیشرفته‌تری برای ما برپایی می‌شوند بنابراین ما باید هم‌گام با فناوری و امکانات جدید حرکت نماییم و از کاروان عقب نمانیم.

امکان تعامل با مخاطب‌ها و پذیرش به پرسش‌های کاربران
وقتی که شما محتوایی فرآوری می کنید خوب است به این نکته پروا داشته باشید که مشتری‌های شما سوالات احتمالی‌ای خواهند داشت، استجابت به سوالات مخاطب‌ها این پیام را به آن‌ها می‌دهد که شما به آن‌ها توجه دارید. فلذا در محتواهای تولیدی سوالات احتمالی مشتری‌ها را در عقیده بگیرید و اگر موضوعی باعث به هستی آمدن پرسش‌های زیادی در کامنت‌ها شده است، می‌توانید با تولید و انتشار یک محتوای مشترک به سوالات پاسخ بدهید. قطعا تعامل با مخاطب باعث افزایش اعتماد مشتری‌ها به سوداگری شما خواهد شد.

جذب مشتری از سراسر دنیا
با از بین رفتن مرزهای مکانی و زمانی در شبکه‌های اجتماعی دیگر مشتریان شما به یک منطقه ویا مکان خاص محدود نمی شود و شما می‌توانید مشتریان متنوع و بیشتری را از سراسر جهان جذب کنید و با آن‌ها در پیوستگی باشید. تولید محتوای خوب می تواند مایه شود این مخاطبان از سراسر دنیا مطلب شما را مشاهده و دنبال کنند و حتی از فاصله‌های بسیار دور، به مشتری‌های شما تبدیل شوند.

 

مزیت فرآوری درونمایه در شبکه اجتماعی برای کسب و کارها

 

شبکه اجتماعی پسندیده برای سوداگری شما کدام است؟
برای برگزیدن شبکه اجتماعی مناسب، پیش درآمد مخاطبان هدف را شناسایی کنید و به این سوال استجابت بدهید که مخاطبان شما بیشتر در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند؟ برای نمونه اگر مخاطب‌های شما نوجوان‌ها هستند باید بدانید که آن‌ها در اینستاگرام و تلگرام فعال‌ترند و یا اگر مخاطب‌های منظور شما مردان بالای پنجاه سنه هستند باید بدانید که خیلی کم پیش می‌آید در pinterest فعال باشند.
Sprout social ابزاری‌ است که اطلاعات مهم و کاربردی درباره کاربران شبکه‌های اجتماعی به شما می‌دهد. شما با استفاده از میانگین سنی، محل حیات و جنسیت مخاطب‌هایتان می‌توانید مناسب‌ترین شبکه اجتماعی را انتخاب کنید و هم‌چنین لحن تولید محتوایتان را بر پای بست، پرسونای مخاطب تعیین کنید.
بسته به هویت برندتان و اهدافی که تعقیب می‌کنید مهم است که چه محتوایی فرآوری کنید. ولی مهمتر متعلق به این است که بدانید چه گونه محتوایی پسندیده کدام شبکه اجتماعی است. اگر می‌خواهید اطلاعات تخصصی و جدید درباره صنعت یا فعالیت‌های کمپانی خویش بدهید بعد باید متنی با ساختارهای پسندیده برای بازاریابی B2B در یک شبکه اجتماعی تخصصی تر و با تاکید بر حرفه افراد همانند لینکدین منتشر کنید. اگر کاربران جوان مخاطب منظور شما هستند و می‌خواهید یک محتوای ویدیویی کوتاهی منتشر کنید به کارگیری اینستاگرام گزینه نکویی است ولی اگر مدت زمان ویدیوی شما طولانی‌تر است باید به سراغ گزینه‌های دیگری مشابه فیس‌بوک و توییتر بروید.
هم‌چنین آپارات و یوتیوب هم می‌توانند زیاد به دیده شدن شما کمک کنند. و اگر می خواهید محتوای خویش را در قالب عکس تولید کنید، اینستاگرام ساختاری بی نظیر برای به هستی آوردن یک تاریخچه تصویری از کار و جنبش ها و محصولات شما است. Tumblr و Pinterest گزینه های احسان برای انتشار عکس محصول به هدف فروش هستند.

 

نکات مهم تولید درونمایه در تلگرام
یک کانال تلگرام بسازید
یکی از راه‌های بازاریابی محتوا استفاده از فضای کانال‌های تلگرامی برای انتشار محتواست. شما می‌توانید به راحتی یک کانال تلگرام برپایی کنید و مخاطبین را از اد لیست به این کانال دعوت نمایید. این که کانال شما در شروع شغل چه تعداد عضو دارد چندان مهم نیست زیرا اگر شمار اعضای کانال شما ناچیز باشد اعضای سایر با تولید محتوای خوبی که شما ارائه می دهید دوستان خود را دعوت می کنند. از همین راه یک تبلیغات خوب به وسیله فرآوری درونمایه مفید برای شما نیز صورت می گیرد

اعضای کانال را از دست ندهید
برای این که اعضای کنونی کانال را حفظ کنید باید همواره به نیازهای آن‌ها پروا کنید. بدست ربات‌های تلگرامی می‌توانید یک نظرسنجی راه‌اندازی کنید و نظرات مثبت یا منفی آن‌ها را در ارتباط با مطالب گوناگون کانال جویا شوید. هم‌چنین می‌توانید یک آیدی تلگرامی برای بستگی اغلب با مخاطب در پروفایل کانال تلگرام پیمان دهید. محتوای کانال را مدام به روز کنید و از فوروارد کردن محتواهای پیشین که برای اعضا تکراری شده‌اند امتناع کنید. اگرچه شما می‌توانید محتوای قبلی را با تغییراتی دوباره در کانال بهره‌گیری کنید. اما محتوای تکراری مایه می‌شود مخاطب خیلی زود از کانال شما خسته شود و دریافتن کند که زمانش هدر رفته است.

زمان مشخصی را برای انتشار محتوا در نظر بگیرید
درست است که کانال تلگرام همش و کل جا در دسترس شماست ولی باید برای وقت مخاطب‌ها ارزش قائل باشید. بهتر است که برای انتشار درونمایه یک تقویم زمانی مشخص داشته باشید و در ساعات مشخصی از شبانه روز مثلا شش الی ده شب محتوای اخیر در کانال پیمان بدهید. بررسی‌ها نشان داده‌اند که این زمان بازدیدکننده‌های کانال به بیشینه می‌رسند.

از مطالب کوتاهی و مختصر استفاده کنید
از زیاد‌ه‌گویی در زمان تولیدمحتوا برای تلگرام باید ممانعت کرد. محتوای ارائه شده باید مختصر و سودمند باشد. به قدری اطلاعات ارائه شده در تلگرام زیاد و گسترده است که بیننده به محض اینکه دریافتن خستگی کند از کانال خارج می شود. به همین خاطر نیاز است محتوای تولیدی برای تلگرام از یک قانون کلی پیروی کند. سادگی در ساحل مفید بودن و کوتاه بودن مایه انعکاس بهتر درونمایه به مخاطب می‌شود.

از مطالبی کاربرد کنید که قابلیت و ارزش به اشتراک گذاری بالایی دارند
یکی از امکانات خوب تلگرام قابلیت به اشتراک‌گذاری است که مخاطب‌ها می‌توانند به راحتی مطالب شما را به اشتراک بگذارند. خوب است در محیط تلگرام از مطالب کوتاه‌ کاربرد کنید که از حوصله مخاطب‌ها بیرون نباشد. اگر شما بتوانید یک محتوای ویروسی متناسب با روحیات مخاطبانتان و مناسب لحن برند خودتان بسازید، در چهره به اشتراک گذاشتن آن می توانید مخاطبین زیادی را با برند خود آشنا کنید. هم‌چنین می‌توانید در واپسین،انجام هر مطلب از کاربرها به طور سر راست بخواهید اگر این مطلب برایشان مفید و کاربردی بوده با به اشتراک گذاری محتوا به بیشتر دیده شدن کسب و کار شما کمک کنند.

با منظور و منظور مطلب بگذارید
تولید محتوای پراکنده نداشته باشید و سعی کنید هدفتان را مشخص کنید و با برگزیدن موضوعات پسندیده در راستای هدف اصلی‌تان جنبش کنید. حتی اگر در ابتدای مسیر هستید با قراردادن یا مطالب هدفمند در شبکه های اجتماعی به مخاطبین خود تغییر ناپذیر کنید که به اصول حرفه ای پیشه خویش آگاه هستید. شما باید از تولید محتوای خود هدفی داشته باشید و آن را به مخاطب انتقال دهید چرا که تولید محتوا، به انفرادی کافی نیست.

سرتیترهای عالی و مهم انتخاب کنید
تیترها نخستین چیزی هستند که مخاطب‌ها از متن شما می‌بینند، فلذا در برگزیدن سرتیترها دقت کنید. مهم نیست محتوای شما کوتاه باشد یا بلند، آن‌چه که اهمیت دارد این است که از سرتیترهای پسندیده کاربرد کنید تا بتوانید نظر مخاطب‌ها را به خود جلب کنید و در شبکه های اجتماعی به نکویی به اشتراک گذاشته شوید.

آدرس کانال تلگرام را در آخر مطالب خود پیمان بدهید
برای اشاعه مخاطب‌هایتان می‌توانید آدرس کانال را در سرانجام هر محتوا قرار بدهید الی کانال شما به راحتی در دسترس مخاطبین دیگر قرار بگیرد. به شما پیشنهاد می کنیم آدرس خود را به وسیله انتشار آدرس صفحه تلگرام از طریق عکس های کانال به سپریدن برسانید. 

آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی


تولید درونمایه در اینستاگرام از اهمیت فوقانی برخوردار است به این علت که در این فضا، امکان کامنت قراردادن یا برای مخاطب‌ها فراهم است و برخلاف کانال تلگرام مخاطب‌ها هم از احضار محتوای شما تاثیر می‌گیرند و هم کامنت‌هایی را که روی پست‌های شما گذاشته می‌شوند، دنبال می‌کنند. پس مهم است در اینستاگرام محتوایی را فرآوری کنید که علاوه بر برپایی درگیری ذهنی در مخاطب‌ها آن ها را وادار کند الی برای پست‌های شما کامنت‌های تاثیرگذار و سودمند بگذارند.
همان‌طور که گفتیم تولید درونمایه برای هر شبکه اجتماعی و هر رسانه‌ای متفاوت است. ماهیت اینستاگرام تفریح و سرگرمی است و آدم‌ها برای خواستن متن‌ها تخصصی به اینستاگرام سر نمی‌زنند. آن‌ها می‌خواهند سرگرم شوند، پست‌های جالب و حتی طنزآمیز ببینند و شما فقط در صورتی می‌توانید در این فضا دوام بیاورید که با نفوذ به سرگرمی‌های کاربرها، پیامتان را به آن‌ها منتقل کنید.

اولویت با محتواهای دیداری است
توجه داشته باشید که در فضای اینستاگرام اولویت با محتواهای تصویری و ویدیویی است و حتی شما برای نوشتن متن با محدودیت کاراکتر مواجه هستید. دلیلش این است که کاربرد این شبکه اجتماعی رویت عکس و ویدیو است و جنبه بصری محتوای شما در این شبکه اجتماعی زیاد مهم است به عبارتی شما باید روی حافظه تصویری مخاطب‌هایتان حساب مفتوح کنید. پس سعی کنید از عکس و فیلم‌های باکیفیت کاربرد کنید تا بتوانید مخاطب‌های بیشتری جذب کنید، هم‌چنین تحقیقات و بررسی‌ها نشانه داده‌اند که عکس‌هایی با رنگ‌های صریح جذابیت اکثریت از عکس‌هایی با رنگ‌های طایفه دارند. دقت به اندازه عکس هم زیاد در این مرحله مهم است. بهتر است عکس های خود را به شکل مربعی منتشر کنید و کیفیت آن دست کم ۱۰۸۰ باشد. برای ویرایش عکس‌هایتان می‌توانید از نرم‌افزارهایی مانند Snapseed، Overgram، VSCO Cam و نرم‌افزارهای کاربردی سایر استفاده کنید. اگر عکاس حرفه‌ای ندارید یا شخصی سازی عکس برای سوداگری شما در اولویت نیست، می‌توانید از قالب‌های از قبل حاضر استفاده کنید و با تشکیل یک بانک عکس، متناسب با موضوع محتوا، عکس باره نظرتان را انتخاب کنید.

اگر برای اینستاگرام خویش ویدئو تولید کردید و بیش از یک دقیقه شد نگران نباشید. در قابلیت IGTV اینستاگرام محدودیت 60 دقیقه‌ای برای ویدئوها برداشته شده است. این قابلیت جدید ویژگی‌های دیگری نیز دارد. شما می‌توانید با مطالعه مقاله "همه چیز در باره IGTV اینستاگرام" به طور کامل با این قابلیت جدید آشنا شوید.

مخاطب های منظور را شناسایی کنید
مخاطب‌های هدف را شناسایی کنید. این باره در تمام شبکه‌های اجتماعی صدق می‌کند و باید رعایت شود. هر زمان که با بازاریابی درونمایه راز و کار داشتید باید بتوانید پرسونای بیننده را معرفی کنید و ویژگی‌های شخصیتی مخاطب‌هایتان را بنویسید. شما برای چه رده سنی‌ای درونمایه تولید می‌کنید؟ برای مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی برای فروش کتاب‌های کمک درسی هستید باید بدانید که مخاطب‌های شما نوجوان‌ها هستید پس بهتر است با لحن و ادبیات یک نوجوان با آن‌ها صحبت کنید و از ویدیوهای جذاب و رنگی کاربرد کنید. یا حتی می‌توانید در قالب بازی و سرگرمی، پیامی را که می‌خواهید به آن‌ها منتقل کنید. هم‌چنین اگر پیمان است برای خانم‌های خانه‌دار محتوایی درباره طباخی و شیرینی‌پزی فرآوری کنید باید بدانید که لحن محاوره و ساده اغلب استعمال دارد لغایت استفاده از زبان معیار با کلمات وزین و پیچیده.‌ هم‌چنین به کارگیری عکس‌های خلاقانه و ترغیب‌کننده می‌تواند در این زمینه، زیاد کمک‌کننده باشد.

از عکس نوشتجات بهره‌گیری کنید
از آن‌جا که نخستینگی محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عکس و تصویر است خوب است محتوای نوشتاری‌تان را با استفاده از عکس‌ها یا اسلایدشوها منتشر کنید. معمولا بسیاری از مخاطب‌های این شبکه اجتماعی قسمت کپشن را نمی‌خوانند و شما تنها به اندازه یک تصویر یا ویدیو فرصت دارید الی پیامتان را به مخاطب منتقل کنید و یا می‌توانید با استفاده از عکس‌نوشته‌های ترغیب‌کننده مخاطب‌هایتان را برای مطالعه اغلب به کپشن بازگردانیدن بدهید. هم‌چنین به کارگیری جمله‌های انگیزشی یا نقل‌قول‌های بزرگان می‌تواند زیاد برای مردم جالب باشد، سعی کنید برگزیدن این جمله‌ها در راستای مفهومی که می‌خواهید منتقل کنید، باشد و با یک تاثیرگذاری اولیه، ذهن‌های مخاطبان را برای رسیدن به هدف اصلی‌تان حاضر کنید.

استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید
بسیاری از مخاطب‌های اینستاگرام برای جست‌وجوی محتوای مورد نظرشان، از هشتگ کاربرد می‌کنند. پس خوب است شما آغاز در قالب یک مخاطب یا مشتری جست‌و‌جو کنید و هشتگ‌های مرتبط با جستار موردنظرتان را پیدا کنید. هم‌چنین می‌توانید با رسیدگی پست‌های رقیب هشتگ‌های پیوسته بیشتری را معرفی کنید. تنها یادتان باشد در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی نکنید و هشتگ‌های غیرمرتبط را در پست‌هایتان به پیشه نبرید. معمولا بین هفت لغایت ده هشتگ برای هر پست کافی‌ است هم‌چنین هشتگ‌های یک کلمه‌ای شکیبیدن جست‌وجوی بالاتری نسبت به هشتگ‌های طولانی دارند. به کارگیری یک یا دو هشتگ انگلیسی هم می‌تواند در ساحل هشتگ‌های پارسی کمک‌کننده باشد ولی در ساحل همه این‌ها به کارگیری هشتگ برند کسب‌و‌کار خودتان را فراموش نکنید.

مخاطب را در رازهایتان شریک کنید
اگر حتی شما یک سازمان رسمی و صنعتی هستید می‌توانید با منتشر کردن پشت صحنه‌هایی از فضای کاری‌تان به مخاطب‌ها کم و بیش شوید و آن فضای سنگینی را که بین شما و مخاطب‌ها هستی دارد، از بین ببرید. منتشر کردن پشت صحنه مشابه فاش کردن یک راز برای مخاطب است و وقتی کسی رازش را با شما درمیان می‌گذارد چندین قدم به شما کم و بیش می‌شود. بنابراین با توزیع پشت صحنه‌‌های جالب و حتی خنده‌دار می‌توانید به مخاطب تقریبا شوید و حس اعتمادش را تقویت کنید. هم‌چنین این پیشه باعث می‌شود که چارچوب‌های ذهنی بیننده شکسته شود و بتواند روی بشاش و خودمانی یک مدیر را هم ببیند. اما بهتر است این گونه درونمایه را در استوری اینستاگرام استفاده کنید، کاربرد استوری منتشر کردن پست‌های لحظه‌ای و موقت است و شما می‌توانید با استفاده از استوری‌ها، مخاطبان را در لحظات کاری خود شریک کنید.

از مصاحبه ها و گفت و گوهای گرم و صمیمانه استفاده کنید
خوب است برای اجابت به کامنت‌ها و سوال‌های مخاطبان هرچند وقت یک بار از مصاحبه با افراد متخصص حوزه کاری‌تان استفاده کنید. بهتر است فضای این مصاحبه‌ها گرم و صمیمی باشد و در قالب یک گفت‌و‌گوی دوستانه پیام و مفهوم به بیننده منتقل شود. هم‌چنین اگر مدت موعد مصاحبه از یک دقیقه بیشتر شد می‌توانید آن را در تقدیر IGTV اینستاگرام منتشر کنید. در نظر داشته باشید که همش می‌توانید با استفاده از قابلیت استوری توجه مخاطب‌ها را به پست‌های مهم جلب کنید.
یک گونه دیگر مصاحبه می‌تواند مصاحبه با مشتری‌ها باشد. از مخاطب‌هایتان بخواهید که نظراتشان را درباره محصولات و خدمات شما، در قالب ویدیو ارسال کنند و یا به طور سر راست میانی ملت بروید و با آن‌ها مصاحبه کنید و از ساحل هم پیمان دادن نظرات باکیفیت، ویدیوهای جالب بسازید.

از اینفلوئنسرها غافل نشوید
اینفلوئنسرها کسانی هستند که ملت نظراتشان را قبول دارند و یا می‌توانند روی تصمیم‌گیری‌های ملت تاثیرگذار باشند. بهتر است اینفلوئنسرهای مرتبط با سوداگری خودتان را پیدا کنید ولی اگر این امکان هستی نداشت استفاده از تاثیرگذارهای حوزه‌های دیگر هم می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند. برای مثال می‌توانید به یک اینفلوئنسر که تعداد دنبال‌کننده‌های زیادی دارد پیام بدهید و از او بخواهید تجربه‌اش از کسب و کار شما را در قالب یک سرگذشت تصویری، ویدیویی یا نوشتاری برای فالورهایش گفتار کند. استفاده از داستان‌هایی با محوریت تجربه‌ شخصی می‌تواند زیاد تاثیرگذار باشد. شدنی است این پیشه هزینه زیادی برای سوداگری شما به دنبال داشته باشد ولی در نهایت بسیار زود به نتیجه می‌رسد و افراد زیادی را با شما همراه خواهد کرد.

 

حال که روش تولید درونمایه در اینستاگرام را فراگرفته اید باید به اندیشه این باشید که تکنیک های پولسازی از راه اینستاگرام را نیز در ساحل فرآوری محتوا فرا بگیرید. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام اثر جرمی مک گیلوری می تواند به شما کمک کند



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فرمت کردن یک درایو SSD در صورتی که می خواهید درایو را به فروش برسانید، از درایو استفاده کنید یا یک سیستم عامل جدید نصب کنید مفید است. شما می توانید یک درایو SSD را با استفاده از یک رایانه ویندوز یا Mac فرمت کنید.

 

روش 1

فرمت یک درایو SSD در ویندوز :

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

1- اطمینان حاصل کنید که درایو SSD شما می خواهید فرمت کنید در رایانه خود نصب شده است یا از طریق کابل USB متصل شده است.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

2- به “Start” بروید و روی “Control Panel” کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

3- روی “System and security” کلیک کنید و سپس روی “Administrative tools” کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

4- برنامه “Computer Management” را باز کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

5- روی “Disk Management” در قسمت چپ پنجره مدیریت رایانه کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

6- بر روی نام درایو SSD خود در فهرست درایوهای نمایش داده شده روی صفحه کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

7- روی درایو SSD راست کلیک کنید، سپس "Format" را انتخاب کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

8- مقادیر مورد نظر خود را از منوی کشویی “File system” و “Allocation unit size”  انتخاب کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

9- علامت کنار “Perform a quick format ” را قرار دهید، سپس روی «OK» کلیک کنید.

رایانه شما درایو SSD شما را فرمت خواهد کرد. 

 

 

روش 2

فرمت درایو SSD در Mac OS X

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

1- اطمینان حاصل کنید که درایو SSD شما که می خواهید فرمت کنید در رایانه خود نصب شده است یا از طریق کابل USB متصل شده است.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

2- Finder را باز کنید تا مطمئن شوید که درایو SSD در فهرست دستگاه های شما نمایش داده می شود.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

3- روی “Applications ” کلیک کنید و سپس بر روی "Utilities" کلیک کنید. 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

4- برنامه "Disk Utility" را راه اندازی کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

5- بر روی نام درایو SSD خود در قسمت چپ Disk Utility کلیک کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

6- بر روی زبانه “Erase” کلیک کنید، سپس مقداری را که در کنار “Partition Map Scheme”، در پایین پنجره قرار دارد یادداشت کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

7- اطمینان حاصل کنید که مقدار کناری Partition Map Scheme چنین باشد: Master Boot Record یا Apple Partition Map و سپس روی تب Partition کلیک کنید.

اگر مقدار کناری Partition Map Scheme چنین بود: GUID Partition Table، Mac OS X Extended را از منوی Format انتخاب کنید، روی Erase کلیک کنید و سپس به مرحله سیزدهم بروید. 

 

8- تعداد پارتیشن هایی را که می خواهید در منوی کشویی "Partition Layout" انتخاب کنید.

   

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

9- در قسمت "اطلاعات Partition" یک نام برای پارتیشن یا درایو SSD را تایپ کنید و سپس از "منوی کشویی Format" "Mac OS Extended (Journaled)" را انتخاب کنید.

 

10- بر روی نام درایو SSD در پنجره میانی کلیک کنید، سپس روی گزینه "Options" کلیک کنید.  

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

11- “GUID Partition Table ” را انتخاب کنید، سپس روی "OK" کلیک کنید. " 

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

12- روی “Apply” کلیک کنید، سپس بر روی "Partition" کلیک کنید تا مطمئن شوید که میخواهید درایو SSD خود را فرمت کنید.

 

درایو ssd, درایو ssd چیست

 

13- صبر کنید Disk Utility درایو SSD شما را فرمت کند. وقتی عملیات به اتمام رسید نام درایو در Finder ظاهر خواهد شد.

 

هشدارها : 

در صورت استفاده از رایانه ویندوز، از خرابی یا اجرای کامل فرمت درایو SSD خود اجتناب کنید. از آنجا که درایوهای SSD دارای تعداد محدودی از چرخه خواندن و نوشتن هستند، انتخاب گزینه فرمت سریع برای کمک به حفظ کارایی کلی درایو SSD خود را انتخاب کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/format-ssd3-drive.html



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حالی که هیچ راهی برای ایجاد یک پوشه واقعا "مخفی"برای یک کاربر مشخص نیست، شما می توانید فایل های و پوشه های حساس خود را از جستجو های کامپیوتر به طور منظم با تغییر چند ویژگی سیستم (PC) مخفی کنید. پس از انجام این کار، فایل جدید شما  مخفی خواهد بود.

 

روش 1

پنهان کردن فایل شما (ویندوز)

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی دسکتاپ خود کلیک راست کنید ابتدا باید یک فایل ایجاد کنید.

  

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "New" حرکت دهید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

بر روی یک نوع فایل کلیک کنید. "Folder"یا "Text Document"  انتخاب سریع و ساده است.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

یک نام برای پوشه خود وارد کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

اینتر ↵ را بزنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی فایل خود راست کلیک کنید

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی Properties کلیک کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

تیک "Hidden" را بزنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی OK کلیک کنید. فایل شما در حال حاضر پنهان است، به این معنی که در جستجوها یا برنامه File Explorer شما نمایش داده نخواهد شد.

فایل شما نیز به معنای واقعی کلمه مخفی است مگر اینکه رایانه شما در حال حاضر فایلها و پوشه های مخفی را نمایش دهد.

 

روش 2

پیدا کردن فایل شما (ویندوز)

  

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

"hidden files" را در نوار جستجوی شروع کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "Show hidden files and folders" کلیک کنید. این باید اولین مورد در لیست جستجو باشد.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی  "Hidden files and folders" را دوبار کلیک کنید. اگر این گزینه در حال حاضر دو گزینه زیر را در زیر آن نشان می دهد، این مرحله را رها کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی "Show hidden files, folders, and drives" کلیک کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

روی OK کلیک کنید.

 

 پیدا کردن فایل مخفی, پنهان کردن فایل

 

منوی "Hidden files" را ببندید.

شما اکنون شما باید فایلی را که قبلا پنهان کرده اید را ببینید! برای نشان دادن ویژگی "پنهان" آن شفاف ظاهر می شود.

برای مخفی کردن فایل های خود، به منوی "Hidden files and folders" بروید و روی "Don't show hidden files, folders, or drives" کلیک کنید

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-invisible02-file.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()