نوشته شده توسط : ساحل

برای نصب برنامه های تحت وبی همچون وردپرس که با زبان PHP تألیف شده اند، دربایستن به یک هاست پسندیده داریم. این هاست باید علاوه بر حمایت از زبان PHP بانک اطلاعاتی MySQL را نیز حمایت نماید.

در مطلب شیوه های نصب وردپرس، طریق های متفاوت نصب آن را آموزش دادم.
در آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر نصب وردپرس روی ویندوز  شخصی به شما یاد خواهیم عدل لغایت با ساخت یک هاست محلی، وردپرس را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید لغایت بعد از اعمال دگرگونی ها و … بتوانید آن را روی یک هاست بارگزاری نمایید. یعنی ما یک هاست محلی با حمایت از PHP و MySQL را برروی کامپیوتر شخصی برپایی می کنیم و سپس وردپرس را در آن نصب می نماییم.
برای ساخت یک هاست محلی یا localhost، دربایستن به برنامه Xampp داریم ( نصب وردپرس روی رایانه با استفاده از برنامه Xampp ). این نرم افزار Apache برای اجرای فایل های PHP و بانک اطلاعاتی MySQL را برروی رایانه شما مانند سازی می نماید. البته شما می توانید از نرم افزارهای دیگری همچون:

WAMP
XAMPP
Uniform Server
EasyPHP
استفاده کنید که کل مانند سازهایی برای اجرای فایل های PHP و بانک اطلاعاتی MySQL هستند. ما در این تعلیم از برنامه Xampp استفاده می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جابه‌جایی بین پلتفرم‌های موبایل شاید روند آن‌چنان مرسومی به‌نظر نرسد. کاربرانی که مدت‌ها از یک سیستم‌عامل و اکوسیستم استفاده می‌کنند، شاید در جابه‌جایی به اکوسیستم دیگر تمایل زیادی نداشته باشند. خصوصا آن‌هایی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، در نگاه اول پیوستن به اکوسیستم اندروید را دشوار می‌دانند. شاید دلیل این عدم جابه‌جایی، نگرانی از موانعی باشد که در مسیر انتقال اطلاعات و داده‌ها رخ می‌دهد. در ادامه‌ی این مطلب زومیت، مراحل مهاجرت از اکوسیستم اپل و گوشی‌های آیفون را به سیستم‌عامل اندروید آموزش می‌دهیم. مهاجرتی که شاید در ابتدا موانع زیادی در آن تصور کنید، اما قطعا برای همه‌ی آن‌ها راه‌حل‌هایی وجود دارد.

در ادامه‌ی آموزش حاضر، مراحل انتقال مخاطبان و داده‌های دیگر، استفاده از سرویس‌های گوگل و مدیریت فایل‌های موزیک و ویدئو را شرح می‌دهیم. در بخش پایانی نیز نکات اضافه‌‌ای برای کاربران iOS گفته می‌شود که قصد ورود به دنیای تازه‌ی اندروید دارند. نکاتی که استفاده از قابلیت‌های اندروید را برای آن‌ها آسان می‌کند و تجربه‌ی جذاب‌تری به‌همراه دارد.

آماده‌سازی برای جابه‌جایی

پیش از اجرایی‌کردن تصمیم نهایی برای مهاجرت به اندروید، چند مورد را بررسی کنید. پس از اینکه سیستم‌عامل اندروید را به‌عنوان پلتفرم اصلی موبایل خود انتخاب کردید، باید برخی از دارایی‌های خود را کنار بگذارید. به‌عنوان مثال، اغلب لوازم جانبی که برای آیفون خود خریداری کرده‌اید، در اکوسیستم اندروید کارایی ندارند (شاید تعداد محدودی از آن‌ها کارآمد باشند؛ به‌هرحال قبل از مهاجرت، این موارد را بررسی کنید). نکته‌ی مهم‌تر اینکه هیچ‌یک از اپلیکشن‌های iOS را نمی‌توان به اندروید منتقل کرد. هرچند همان اپلیکیشن‌ها یا موارد مشابه بسیار زیاد، در مارکت اندروید هم دردسترس قرار دارند. تمامی انواع محتوایی که تحت قانون حفاظت از محتوای دیجیتال (DRM) هستند و از اپ استور یا آیتونز خریداری شده‌اند، همان‌جا باقی خواهند ماند. درواقع امکان جابه‌جایی آسان آن‌ها وجود ندارد. البته می‌توان حقوق DRM را تاحدودی از موزیک‌ها حذف کرد، اما برای فیلم‌ها و سریال‌ها چنین امکانی ندارید.

نکته‌ی نهایی پیش از مهاجرت از آیفون به اندروید، خود دستگاه آیفون است. اول اینکه تا پایان این مقاله، به‌هیچ‌وجه آیفون خود را کاملا پاک نکنید و از بازگرداندن به حالت کارخانه (ریست فکتوری) هم خودداری کنید. حتی پس از آموزش نیز باید نکاتی را اجرا کنید که درصورت فروش یا هدیه دادن آیفون قبلی، به مشکل برنخورید. به‌عنوان مثال باید سرویس Find My و اپل آی‌دی را به‌طور کامل از آیفون حذف کنید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/8/28/361997/apps-switch-iphone-android/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دو شرکت کلادفلر و اینترنت آرکایو (Internet Archive) تصمیم گرفته‌اند برای بهبود هرچه بیشتر وب‌سایت‌ها و بالا رفتن اعتماد کاربران به این بستر، با یکدیگر همکاری کنند. نتیجه این همکاری بایگانی گسترده تعداد زیادی از وب‌سایت‌های عمومی است. با این روش علاوه‌بر کمک به کاربران دنیای فناوری، می‌توان از به‌وجود آمدن مشکلات متعدد در صورت از دسترس خارج‌شدن یک سایت، جلوگیری کرد.

به‌عنوان بخشی از تلاش مشترک این دو شرکت، وب‌سایت‌هایی که از سرویس همیشه‌آنلاین کلادفلر استفاده می‌کنند، می‌توانند به شرکت زیرساخت وب این امکان را بدهند که نام هاست و نشانی اینترنتی آن‌ها را با سایت Wayback Machine شرکت اینترنت آرکایو به‌اشتراک بگذارد. با این روش وب‌سایت آن‌ها به‌طور خودکار بایگانی می‌شود.

به این صورت، هنگامی که یک سایت برای مدتی از دسترس خارج می‌شود، کلادفلر می‌تواند جدیدترین نسخه بایگانی شده را از اینترنت آرکایو بازیابی کند تا کاربران بتوانند حتی به‌صورت آفلاین به محتوای ‌آن دسترسی داشته باشند.

متیو پرینس، مدیرعامل و موسس شرکت Cloudflare در این رابطه گفت:

سایت Wayback Machine سازمان اینترنت آرکایو، دارای زیرساخت قدرتمندی است که می‌تواند مطالب درون وب را در مقیاسی بزرگ بایگانی کند. ما با همکاری می‌توانیم مشکلات سرور را متوقف کرده و به این ترتیب گامی دیگر در جهت انعطاف‌پذیری بیشتر اینترنت برداریم. انجام این کار می‌تواند جلوی قطع سرورها و ایجاد مشکل برای مشاغل و کاربران را بگیرد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/internet-network/362936-cloudflare-and-internet-archive-team-up/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش فعال سازی تگ فرآورده (تگ قیمت) در اینستاگرام
مقالات 106 دیدگاه
در ماه مارس امسال اینستاگرام خبری کبیر را منتشر کرد :اینستاگرام امکان برپایی پست با توانایی خرید فرآورده را راه اندازی کرد، که به کاربران اجازه خرید و فروش محصولات و کسب درآمد می دهد.

با پرکار سازی تگ فرآورده فروش فروشگاه شما دست کم دوبرابر می شود

اگر صاحب سوداگری حقیر یا بزرگ هستید، که کالاهای فیزیکی را به فروش می رسانید و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی هستید وقت آن است که از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استفاده کنید و محصولات خود را برای کاربران اینستاگرام عرضه کنید

روش جدید فعال سازی تگ محصول (شهریور ۹۸) کلیک کیند
امکانات فروشگاهی اینستاگرام تنها در 35 کشور پرکار است ولی تیم فروشگاه اینستاگرام می تواند این امکان برای شما در ایران به به اتفاق بها گذاری با یکتا تومان فعال کند (جزئیات در انتهای صفحه)



چرا باید تگ فرآورده را پرکار کنیم؟
اطلاعیه: مشکل تگ محصول پیچ های ایرانی اینستاگرام
پاسخ رسمی اینستاگرام به غیر فعال شدن تگ محصول پیچ های ایرانی
سوال احسان است الی چندی قبل وقتی می خواستید کسب و کاری را در اینستاگرام تاسیس کنید و محصولی را بفروشبد تنها گذرگاه برای هدایت کاربران به صفحه فرآورده در سایت به کارگیری لینک گذاری در استوری ها بود، که آن هم وقتی پرکار می شود که بالای ده هزار فالوور داشته باشید یا می توانستید از لینک بیو کاربرد کنید که آن هم ایده زیاد مناسبی نیست.

به زبان دیگر کاربران باید راه طولانی را برای رسیدن به فرآورده و پرداخت آن طی می کردند که چالش بزرگی برای کسب و کار های کوچک و برند های جدید است

با تگ محصول می توانید فروش فقط با یک لمس “one-tap” را ایجاد کنید که ملت بتوانند فقط با یک لمس روی تصویر محصول باره نظر آن را خرید کنند

نکته ای که هستی دارد این است که برای فعال سازی تگ محصول نیازی به شمار فالورر بالا نیست و هر اکانت هر چقدر هم حقیر می تواند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استقاده کند

همچنین می تواند دکمه shop ( امثال دکمه call ) را پایین بیوی اکانت ایجاد کرد که بازدیدکنندگان پروفایل شما براحتی بتوانند به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند


تخفیف های اعجاب انگیز فعال سازی تگ محصول در پیج اینستاگرام
https://www.instagram.com/admininsta.shop

 


نمونه شغل های فعال شده توسط سایت ادمین اینستا
مشاوره خرید و پرکار سازی در تلگرام با ای دی @ig_tag

نمونه کار های پرکار شده بدست سایت ادمین اینستا
قبل از اتمام مراحل دقت فرمایید که این مطلب ترجمه راهنمای اینستاگرام می باشد و با این روش تگ محصول برای پیچ های ایرانی پرکار نمی شود. فروشگاه اینستاگرام نمی تواند هیچ گونه تعهدی در قبال مشکلات پیش آمده از جمله بسته شدن اکانت بدهد و لذا در این امر زیاد محتاطانه عمل فرمایید
برای پرکار سازی تگ قیمت برای پیچ های ایرانی به انتهای متن مراجعه فرمایید.
چگونه تگ محصول در اینستاگرام را پرکار کنیم؟ (برای کاربران بیرون از ایران)
1- اکانت اینستاگرام خودتان را به اکانت سوداگری (Business account) تبدیل کنید
مطمئن شوید که اکانت اینستاگرام شما Business account است و پیچ فیس بوک شما به اینستاگرام وصل می شود (معمولا اثناء تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس اکانت از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خویش شوید و یک پیچ فیس بوک برپایی کنید)


2-در کشور صحیح باشید
مطمئن شوید در 35 مملکت تعیین شده بدست اینستاگرام هستید اگر ساکن ایران هستید می توانید با پر کردن فرم آخر صفحه و یا تماس با تیم حمایت تگ فرآورده را پرکار کنید.

لیست کشورها:بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، سوئیس، ایرلند، آفریقای جنوبی، بلژیک، اتریش، پرتغال، لهستان، یونان، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، رومانی، نروژ، مجارستان، بلغارستان، کرواسی، فنلاند لتونی، لیتوانی، اسلوونی، لوکزامبورگ، برزیل، آرژانتین، مکزیک، پرو، اروگوئه، پاراگوئه، مالت، اکوادور، پاناما، بلیز، جمهوری دومینیکن، استرالیا، نیوزیلند، کره، ژاپن.


3-اپلیکیشن اینستاگرام را به پسینیان نسخه آپدیت کنید
مطمئن شوید که از آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام کاربرد می کنید لینک های رسمی اپ در انتهای صفحه (فوتر) وجود دارد در ضمن می توانید از صفحه دانلود اینستاگرام به صورت مستقیم آخرین نسخه را دانلود کنید

روش جدید فعال سازی تگ فرآورده (شهریور ۹۸) کلیک کیند
4-محصول فیزیکی برای فروش داشته باشید
مطمئن شوید کالای که قصد فروش آن را دارید فرآورده فیزیکی می باشد هم چنین کالای شما باید طبق قوانین اینستاگرام باشد

صفحه توافق تجاری و سیاست های سوداگری اینستاگرام را به دقت بخوانید

5-یک کاتولوگ فرآورده در فیس بوک برپایی کنید
با همان حساب فیس بوکی که پیچ اینستاگرام به آن لینک است آموزش تگ خرید در اینستاگرام در فیس بوک لاگین کنید و به پیچی که هنکام تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزنس اکانت مفتوح کردید وارد شوید

و سپس شما باید پروفایل کسب و کار خویش در اینستاگرام را به یک کاتولوگ فیس بوک وصل کنید.

یک کاتالوگ فیس بوک اساسا فهرستی از تمام محصولات شما است که می خواهید آن ها را به فروش برسانید.

چند مسیر برای اتمام این کار وجود دارد: از طریق مدیریت فیس بوک، یا پیچ فیس بوک، یا Shopify یا BigCommerce.

قضیه چندان پچیده نیست فقط باید یک فروشگاه فیس بوک از طریق پیچ فیس بوک برپایی کنید که بسیار ساده است.

این فروشگاه فیس بوک شماست اما خالی است بعد باید شروع به اضافه کردن محصول کنید پس از این کار می توانید محصولات را ویرایش یا منزه کنید

نکته: پیش از وارد کردن محصولات شما باید روش پرداخت پول کالا و ارز کشور خودتان را مشخص کنید

برای اضافه کردن فرآورده روی دکمه add product کلیک کنید سپس پنجره ای مفتوح می شود و از شما مشخصات فرآورده را می خواهد این مرحله زیاد اسان بوده و احتیاج به توضیح ندارد

بعد از افزودن فرآورده چند لحظه طول می کشد که فیس بوک فرآورده شما را تایید کند (اگر تایید نکرد فرآورده را خویش را کمی ویرایش کنید مثلا توضیحات آن را عوض کنید )

6-صبر کنید لغایت فیس بوک پیچ شما را تایید کند
اگر مراحل 1 الی 5 را بدرستی انجام داده شوید حساب کاربری شما بدست اینستاگرام رسیدگی می شود و بعد از چند روز ( بین 1 الی 2 روز) در صورت تایید این پیام را در اپلیکیشن اینستاگرام می بینید

خوب می تاب گقت تقدیر مشکل ماجرا تمام شد و با لمس کردن get started و اتمام چند مرحله ساده تگ فرآورده پرکار می شود



تغییر کاتولوگ محصولات
اطلاع از آخرین پیج های فعال شده در پیج اینستاگرام ما
Admininsta.shop@

شما می توانید از چندین کاتولوگ محصول استقاده کنید برای تغییر کاتولوگ به راه ذیل بروید

Instagram Settings → Business Settings → Shopping

اینستاگرام اختصاصی برای مشتریان عزیز
به همگی مشتریان نسخه ویرایش شده اینستاگرام (فعلا فقط نسخه اندروید) برای استفاده از قابلیت های فروشگاهی اینستاگرام در ایران اهدا خواهد شد

چگونه از تگ فرآورده در اینستاگرام بهره‌گیری کنم؟
اگر مراحل بالا را به واقعیت سپریدن داده باشید می توانید از تگ فرآورده بهره‌گیری کنید قبل از شروع روشنگری دو الی تازه براتون داریم یکتا تازه خوب و دیگری بد

با خبر خوب آغاز می کنیم برای افزودن تگ فرآورده به پست ها احتیاج نیست که پست جدیدی اضافه کنید و صرفا می توانید با ادیت کردن پست های قبلی محصولات خویش را تگ کنید

و تازه بد اینکه نمی توانید مقارن از تگ اکانت و تگ فرآورده بهره‌گیری کنید و باید بین این دو یکی را انتخاب کنید

وخبر بد دیگه (اینکه شد سه تا) اینکه نمی توانید در پست های ویدیوی از تگ فرآورده کاربرد کنید

به زبان ساده تگ محصول همانند تگ اکانت که برای تگ کردن دوستانتان در عکس کاربرد می کنید هست



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رفع ریپورت اینستاگرام

در شبکه‌های اجتماعی قوانینی وجود دارد که کاربران باید این قوانین را رعایت کنند. اینستاگرام نیز قوانین و مقرراتی دارد که کاربران اینستاگرام موظف به رعایت این قوانین می‌باشند. که در صورت رعایت نکردن آنها می تواند باعث ریپورت اینستاگرام شما شود. برای مثال شما نمی‌توانید از تصاویر نژادپرستانه در پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنید و یا پست‌های دیگران را به نام خود به اشتراک بگذارید! در سایت اینستاگرام در قسمت TERMS این قوانین بیان شده است.

ریپورت اینستاگرام چیست؟ اگر کاربران قوانین اینستاگرام را رعایت نکنند، این اقدام می‌تواند باعث حذف اکانت اینستاگرام آنها شود.

 

رفع ریپورتی اینستاگرام, ریپورت شدم

رفع ریپورت اینستاگرام

 

دلایل ریپورت اینستاگرام چیست؟

ریپورت اینستاگرام برای موارد زیر انجام می‌شود:

اگر فردی در اینستاگرام تصاویر یا کامنت‌های اسپم، تبلیغاتی و هرز ارسال می‌کند .

اگر فردی شخصیت شما را جعل کرده و وانمود می‌کند شماست.

اگر فردی وانمود می‌کند یک شخصیت شناخته شده است.

اگر فردی دارایی‌های معنوی شما (دارای کپی‌رایت) را بدون اجازه منتشر می‌کند.

اگر فردی کامنت یا تصویری غیراخلاقی یا غیرمتعارف را در اینستاگرام منتشر کرده است.

اگر فردی کامنت یا تصویری با موضوعاتی مانند آسیب به خود (خودکشی)، آزار و تهدید و یا استفاده از موادمخدر منتشر کرده است.

 

رفع ریپورتی اینستاگرام, ریپورت شدم

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم

 

چطور بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شده ایم؟

اگر برای کامنت گذاشتن، لایک کردن و فالو کردن و… با مشکل مواجه شده‌اید، احتمالاً با مشکل ریپورت اینستاگرام مواجه هستید. بلاک شدن یک کاربر هم میتواند توسط کاربران صورت گرفته باشد و هم توسط اینستاگرام کاربری بلاک شده باشد.

 

انواع بلاک در اینستاگرام:

بلاک لایک در اینستاگرام:

اگر شما در یک بازه زمانی مشخص که زمان کمی هم باشد تعداد بسیار زیاد و یا غیر طبیعی پست های مختلف را لایک کنید سبب ایجاد بلاک لایک برای شما خواهد شد چرا که ممکن است در اینصورت اینستاگرام شما را به عنوان ربات و یا یک هرزنگار که صرفا به سبب جذب فالوور مبادرت به لایک کردن بدون توجه به نوع محتوا میکند خواهد شناخت. در قوانین اینستاگرام با وجود علاقمندی به جذب کاربران بیشتر اما همواره بر داشتن اخلاق شبکه اجتماعی و دقت و استفاده واقعی از پست ها تاکید شده است.

  

بلاک شدن کامنت در اینستاگرام:

کامنت گذاری بیش از اندازه در یک بازه زمانی مشخص هم دقیقا مثل شرایط لایک کردن میتواند نوعی هرزنگاری و عدم صلاحیت اکانت و همچنین عدم اطمینان از واقعی بودن پیج را به دنبال خواهد داشت. از این رو معمولا سعی کنید در محدوده زمانی های مشخص اقدام به کامنت گذاری در سیطره وسیع نکنید.

 

بلاک شدن قابلیت فالو کردن در اینستاگرام:

زمان هایی ممکن است برایتان پیش بیایید که علی رغم تلاشتان برای فالو کردن پیج های مختلف موفق نمیشوید و اینکار ممکن است تا چندین ساعت و یا حتی در چندین روز و ماه  ادامه پیدا کند. اینکار به دلیل اینست که که شما در بازه زمانی مشخصی تعداد بیش از اندازه ای صفحات را فالو کرده اید. مثلا اینکه در حدود 7500 پیج را به یکباره فالو کنید در اینصورت ممکن است از طرف اینستاگرام با محدودیت هایی مواجه شوید. محدودیت هایی که بسته به نوع تخلف که البته تا به امروز میزان رسمی و خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است برای شما ایجاد خواهند شد.

 

چگونه یک عکس یا ویدئو را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟

گاهی اوقات در اینستاگرام یک کاربر را می‌بینید که هیچ مشکلی ندارد و تمام پست‌های او موجه هستند اما آن وسط یک پست نامناسب هم آپلود کرده است. در این حالت شما می‌توانید خود فرد را ریپورت نکنید بلکه فقط پست مورد نظر را گزارش دهید. برای این کار تنها کافیست مانند مراحل زیر عمل کنید: 

 

رفع ریپورتی اینستاگرام, ریپورت شدم

ریپورت شدن در اینستاگرام

 

زمانی که گزینه Inappropriate یا همان نامناسب را انتخاب می‌کنید، به اینستاگرام گزارش می‌دهید که عکس یا ویدئوی مورد نظر شما باید بررسی و در نهایت از اینستاگرام حذف شود. با انتخاب این گزینه، اینستاگرام صفحه زیر را برای شما باز می‌کند و از شما می‌خواهد دلیل ریپورت کردن آن را انتخاب کنید.

 

رفع ریپورتی اینستاگرام, ریپورت شدم

ریپورت شدن اینستا

 

شما می‌توانید از بین گزینه‌های ارائه شده، دلیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

Self injury : تصویر یا ویدئویی که مربوط به خود آزاری و خودکشی است.

Harassment or bullying : آزار یا تهدید دیگران.

Sale or promotion of drugs : فروش یا تبلیغ مواد مخدر

Sale or promotion of firearms : فروش یا تبلیغ اسلحه

Nudity or pornography : تصویر یا ویدئوهای برهنگی

Violence or harm : خشونت یا آزار دیگران

Hate speech or symbol : تصاویر نژادپرستی یا تشویق به خشونت

Intellectual property violation : نقض مالکیت معنوی مثل کپی رایت

I just don’t like it : در صورتی که دلیلتان شخصی است اینستاگرام به شما توصیه می کند اکانت مربوطه را بلاک نمایید.

 

 

رفع ریپورتی اینستاگرام, ریپورت شدم

رفع ریپورت اینستاگرام

 

راههای رفع ریپورت اینستاگرام :

راه حل اول: قرار دادن کامنت انگلیسی از سوی کاربران

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. اگر هر یک از فالورهای شما ۵ کامنت انگلیسی قرار دهد، شما از ریپورت خارج می‌شوید و می‌توانید از امکانات اینستاگرام به‌صورت کامل استفاده کنید. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید!

 

راه حل دوم: تغییر ایمیل و شماره تلفن اکانت خود

همچنین شما می توانید با تغییر ایمیل و شماره تلفن اکانت خود ریپورت اینستاگرام را رفع نمایید. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید.  

حال در قسمت Private information می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

 

راه حل سوم: عدم تکرار تخلف

در مدتی که ریپورت شده اید تماماً سعی کنید تخلف مرتکب شده و یا کارهایی که مخالف قانون اینستاگرام است را، انجام ندهید.

 

راه حل چهارم: تماس با پشتیبان اینستاگرام

در صورتی‌که راه‌های بالا مشکل شما را حل نکرد، می‌توانید با استفاده از ایمیل زیر با پشتیبانی اینستاگرام تماس حاصل فرمایید و از آن‌ها بخواهید که اکانت شما را از ریپورت خارج کنند.

ایمیل اینستاگرام: Info@Instagram.com

 

برای محتوای ایمیل می‌توانید از متن زیر استفاده کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/getout-instagram2-report.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ممکن است ترجیح دهید از وب سایتهایی که بازدید می کنید شواهدی نداشته باشید. این امر به ویژه برای کسانی که رایانه خانگی مشترک دارند یا باید در محل کار از یک رایانه مشترک استفاده کنند صدق می کند. در اینجا نحوه پاک کردن تاریخچه نوار آدرس در بیشتر مرورگرهای مورد استفاده ارائه شده است.

 

روش 1

اینترنت اکسپلورر

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

پاک کردن نوار آدرس اینترنت

 

Internet Explorer را باز کنید.

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

 نحوه پاک کردن سابقه جستجو در نوار آدرس مروگر

 

بر روی "Tools" کلیک کرده و سپس روی  "Internet Options " کلیک کنید.

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

پاک کردن سابقه جستجو

 

دکمه "Delete browsing history on exit" را بررسی کنید ، سپس بر روی دکمه Delete در زیر عنوان Browsing History کلیک کنید تا سابقه مرورگر پاک شود.

پنجره Delete Browsing History باز خواهد شد. برای بهترین امنیت ، مطمئن شوید که همه گزینه ها از جمله "Form data" ، "Passwords"و "InPrivate Filtering data" بررسی شده است. روی دکمه Delete کلیک کنید و منتظر بمانید تا روند کامل شود. 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه مرور مرورگر

 

پنجره Internet Options را با کلیک بر روی دکمه Apply و سپس دکمه OK ببندید.

 

روش 2

فایرفاکس

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

 پاک کردن نوار آدرس

 

مرورگر Firefox را باز کنید.

 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

 پاک کردن سابقه جستجو در نوار آدرس

 

با کلیک بر روی "Tools" در منوی اصلی به پنجره Options دسترسی پیدا کرده و "Tools" را انتخاب کنید.

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه مرور

 

برای پاک کردن تاریخچه ، برگه Privacy را در پنجره Options انتخاب کنید.

در اینجا می توانید گزینه های حفظ حریم خصوصی را برای استفاده های بعدی با انتخاب گزینه مورد نظر خود در زیر عنوان History ایجاد کنید. 

 

نوار مکان را تنظیم کنید تا "Nothing" را نشان ندهد.

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه مرور

 

روی عبارت لینک زده شده ،"clear your recent history"کلیک کنید.

می توانید انتخاب کنید که سابقه مرور خود را تنها از جدیدترین فعالیت در آخرین ساعت یا 2 ، روز جاری یا همه چیز را حذف کنید. 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه مرور در مرورگر فایرفاکس

 

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه "Clear now" کلیک کنید. چند لحظه صبر کنید تا فعالیت به پایان برسد ، سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.

 

روش 3

کروم

 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه مرور

 

مرورگر Chrome را باز کنید. 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

 نحوه پاک کردن سابقه جستجو در نوار آدرس 

 

به گزینه های موجود در سمت راست بالای مرورگر بروید و سپس روی  Settings کلیک کنید.

در همان پنجره مرورگر، فهرست گزینه ها با برگه جدید راه اندازی می شود که می توانید تاریخ را پاک کنید. 

 

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه جستجو 

 

در زیر "Settings" ، روی "Advanced Settings" کلیک کنید. سپس به دنبال "Clear Browsing Data" زیر "Privacy" باشید.

دوره ای را که می خواهید تاریخ را از آن پاک کنید تنظیم کنید و انواع داده هایی را که حذف می کنید انتخاب کنید. برای بالاترین امنیت ، کلیه انواع داده ها را انتخاب کرده و "از آغاز زمان" را پاک کنید.

  

حذف سابقه مرور مرورگر, پاک کردن نوار آدرس

حذف سابقه جستجو در گوگل کروم

 

این فرآیند را با کلیک بر روی دکمه Clear Browsing Data و سپس بستن Options انجام دهید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/addressbar-different02-browsers.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()