نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس یا جوملا، کدام بهتر است؟
وردپرس یا جوملا، کدام بهتر است؟
انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای وب سایت، تصمیم مهمی است که پیامدهای زیادی برای آن دارد. CMS هایی در فضای آنلاین موجود هستندکه هر کدام مزایا و معایب خویش را دارند. وانگهی طرفداران پرو پا قرصی نیز برای هر یک از سیستم ها در دانشمند هستی دارند که آن را با هیچ پلتفرم دیگری عوض نمی کنند. در بین این سیستم های مدیریت محتوا دو تا هستند که یک راز و گردن از دیگران بالاترند و کاربران اکثریت نسبت به بقیه دارند: وردپرس و جوملا.

هر دو پلتفرم به خاطر سادگی در استفاده، سفارشی سازی و جوامع بزرگ بحث و گفت گویشان سرشناس هستند. این دو پلتفرم در کناره تمام مزایا و معایبشان می توانند تارنما های نوین و کارامدی را بسازند. شما در این شرایط چگونه دست به گزینش از بین گرد از این دو می زنید؟

نگران نباشید! ما در این مطلب قصد داریم که به سنجش این دو پلتفرم در چهار فاکتور مهم بپردازیم و به شما کمک نماییم تا پلتفرم مورد عقیده خویش را انتخاب کنید. بدون تامل به ادامه مطلب می پردازیم.

مقایسه وردپرس و جوملا در چهار مرحله
قبل از اینکه شروع به سنجش این دو سیستم مدیریت محتوا کنیم، بایست بدانید که هر دو پلتفرم وردپرس و جوملا یک نرم افزار مستقل نیستند و برای نصب و اجرا دربایستن به وب سرور دارند. وب سروری که شما معمولا از یک شرکت ثالث خریداری می فرمایید. با کمی جستجو و سنجش می توانید وب سرور مطابق با انتظارات خود را خریداری فرمایید.

سئو و بهینه سازی
اگر به نسخه خام این دو پلتفرم نگاهی بیندازیم جوملا به خاطر در دسترس پیمان دادن آسان متا دیسکریپشن برای هر مطلب و منویی کمی در جایگاه بالاتریست.

اما در حالت واقعی توانایی های سئو هر یک از این دو پلتفرم بدون نصب پلاگین های اضافه نمایش داد پیدا نمی کند. در وردپرس پلاگین نیرومند Yoast SEO وجود دارد که حائز خاصیت های بسیاریست و مهمتر از همه هر کسی با هر توانایی می تواند در چند دقیقه آن را راه اندازی کند.

افزونه Yoast SEO نمره سئو هر صفحه را با استفاده از رنگ های قرمز، زرد و سبز پرتو می دهد. حتی این پلاگین در چهره قرمز بودن چگونگی سئو یک صفحه، راهنمای سر راست برای حل آن ارائه می دهد. وانگهی خوانایی هر پست را نیز با یک عدد اثر می دهد.

مشابه با Yoast SEO در جوملا نیز پلاگین EFSEO وجود دارد که عملکردی همانند با Yoast دارد. با استفاده از این پلاگین می توانید متای توضیحات یک صفحه را به چهره مستقیم در Front End سایت ویرایش کنید و به صورت اتوماتیک نیز می تواند این سرنوشت ها را پر کند. در ضمن قابلیت های مانند دیگری نیز با Yoast SEO دارد.

در باره بهینه سازی درونی نیز هر دو پلتفرم حائز گزینه های بسیار خوبی هستند. در وردپرس افزونه Autoptimize و در جوملا نیز پلاگین JCH optimize به بهینه سازی فایل های جاوا اسکریپت و CSS پرداخته و کمک زیادی در افزایش سرعت سایت می کنند.

یوآر های وردپرس به چهره پیشفرض بهینه هستند اما در جوملا می بایست با فعال کردن Search Engine Friendly URLs و mod_rewrite به این مهم دست یافت.

در حالت کلی سئو وردپرس نسبت به سئو جوملا ساده تر بوده و با نصب چند افزونه میتوان به این مهم دست یافت، اما در جوملا دربایستن به کمی پیشه اکثریت دارد و از این حیث هر دو پلتفرم بسیار عالی عمل می کنند. اما برای کسانی که آماتور هستند و برای نخستین بار می خواهند دست به ساخت وبسایت بزنند، وردپرس به خاطر سادگی گزینه بهتری برایشان خواهد بود.

امنیت
وقتی صحبت از امنیت سایت می شود، سنجه های زیادی می توانند دخیل گردند. وردپرس و جوملا به خاطر وجود طرفداران بیشتر، هکر های بیشتری نیز در روبرو خود می بیند که آن را منظور پیمان داده اند. هر قالب وردپرس دارای افزونه های زیادی است و این سیستم مدیریت محتوا به نوع ایست که برای هر کاری در آن یک پلاگین موجود است.

این مسئله شاید در ظاهر زیاد مفید باشد، اما در گویه امنیت بیشتر شبیه یک بختک است. تقریبا غیر شدنی است که تمام پلاگین های نصب شده در وردپرس از عقیده امنیتی بدون سخت بوده و در آپدیت های بعدی هسته وردپرس، سازگار باقی بمانند.

وردپرس به صورت پیشفرض مجهز به خاصیت های اولیه امنیتی همانند ارسال دیتا ها در قالب پروتکل SSL نیست و برای پرکار کردن آن دربایستن به تغییر در هسته آن است. پناه دادن هویت دو عاملی نیز در وردپرس وجود ندارد و به واسطه پلاگین ها می بایست نسبت به نصب آن اقدام نمود. در درستی بسیاری از ویژگی های امنیتی وردپرس کاملا به نصب پلاگین ها وابسته است.

در روبرو جوملا به صورت پیشفرض حائز گزینه ای برای برپایی ارتباط در قالب SSL است و مجهز به قابلیت پناه دادن هویت دو مرحله ای است. به علاوه جوملا دارای گردآور ای از افزونه های امنیتی زیاد قدرتمنیست که در این صفحه فهرست شده اند و هر کدام چندین لایه امنیتی به سایت اضافه می کنند.

در حالت کلی با مقایسه این دو پلتفرم در زمینه امنیت بی گمان جوملا مزیت کاملا محسوسی نسبت به رقیب خویش یعنی وردپرس دارد.

پتانسیل سفارشی سازی
در گویه سفارشی سازی و قابلیت تغییر نما سایت، افزونه های زیادی برای هر دو پلتفرم هستی دارند. از عقیده شمار وردپرس پلاگین های بسیار بیشتری نسبت به جوملا دارد، اما پلاگین های جوملا نیز با هستی کمتر بودن، کمی و معضل در آن هستی ندارد. صرفا تنوع پلاگین ها در وردپرس اغلب است.

تغییر در کدهای صفحه و ایجاد تم های گوناگون در وردپرس آسانتر است و در ضمن قالب های زیاد بیشتری برای وردپرس هستی دارد. قالب های هر دو پلتفرم نیز معمولا حائز حمایت و انجمن های گفت و گو هستند لغایت در صورت نیاز سوال خویش را بپرسید. اما از نظر پیچیدگی و برپایی توابع زیاد پیشرفته جوملا استجابت بهتری به چیره دست ها می دهد. در کل وردپرس برای سایت های کوچک و جوملا برای سایت های کبیر و مترقی تر توصیه می شود.

مدیریت درونمایه و پتانسیل ها
وردپرس و جوملا سیستم های مدیریت محتوای پیچیده ای محسوب می شوند و به کاربران دستور می دهند که هر نوع سایتی را پیاده سازی کنند. با اینکه وردپرس اغلب برای وبلاگ های ساده باره استفاده قرار می گیرد، با این هستی می تاب از آن در سایت های پیچیده تری نیز سهم برد.

در سوی سایر جوملا قرار دارد که به پیچیدگی مشهور است ولی مستندات زیاد جامعی در وبسایت آن وجود دارد. سایتی که با جوملا ساخته میشود می تواند به هر شکلی دربیاید اما دربایستن به ادب و تخصص بیشتری دارد. به همین دلیل برای کسان اخیر کار و بدون تجربه در توسعه وب پسندیده نیست.

با اینکه پتانسیل های این دو پلتفرم نزدیک مشابه به یکدیگر است، وردپرس سادگی اکثریت در هنگام انتشار درونمایه دارد. در وردپرس به راحتی میتوان به ساخت صفحات و پست ها پرداخت، در حالی که این کار در جوملا احتمالا با دشواری بیشتری رو به روست.

جمع بندی
از جهات بسیاری جوملا دارای انعطاف و قابلیت های بیشتری است. یک سایت جوملایی را بدون متکی بودن به افزونه ها و داشتن کمی تخصص در این کار میتوان به هر شکلی تبدیل کرد. با این حال وردپرس به خاطر سادگی در برپایی وبسایت طرفداران بیشتری دارد.

پیاده کردن ساختار درست سئو در جوملا نیاز به کمی ادب و زحمت بیشتری دارد، ولی همین کارها در وردپرس به راحتی و در سررسید اقلیت قابل سپریدن است. با طی یک فرایند درست و تنظیمات درست در هر دو پلتفرم میتوان به نتیجه مد نظر رسید.

هر دو پلتفرم در کلاس خویش بهترین هستند، فلذا انتخاب بد از بین این دو گزینه هستی ندارد. البته پر روشن است که در صورت خو کردن به شغل با هر یک از این پلتفرم ها، دیگری برایتان سخت جلوه کند. فقط با صرف وقت و انرژی در هر کدام می نا به یک سایت ایده ال برای خویش برسید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,توییتر
بنا بر اعلام گوگل و شرکت توئیتر کاربران اندروید ۱۱ می‌توانند به طور مسقیم و از طریق نوار اعلان‌ها به پیام‌های دایرکت خود پاسخ دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه اجتماعی توئیتر در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است و به واسطه قابلیت‌های جدیدی که دائما به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود، به آمار کاربران و طرفداران این شبکه روز به روز افزوده می‌شود. به تازگی نیز این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت پست توئیت‌های صوتی را اضافه کند و کاربران از این پس می توانند بدون نیاز به نوشتن و صرفا با ارسال پیام صوتی در این شبکه اجتماعی متن مورد نظر خود را اعلام کنند.

 

علاوه بر آن، شرکت گوگل نسخه اولیه سیستم عامل جدید خود یعنی اندروید ۱۱ را در دسترس کاربران قرار داده است و این نسخه از اندروید با بهبودهای چشمگیری در بخش اعلانات و پاسخ سریع به پیام‌های وارده به گوشی همراه بوده است و کاربران با دریافت نسخه بعدی اندروید می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا به پیام‌های خود پاسخ دهند.

اخبار,اخبار تکنولوژی,توییتر

 

کاربران اندروید ۱۱ از قابلیت پاسخ سریع پیام‌های توئیتر برخوردار شدند

 

پیام‌های وارد شده به بخش دایرکت شبکه اجتماعی توئیتر نیز با بهبود همراه شده و دو شرکت توئیتر و گوگل اعلام کرده‌اند که در اندروید ۱۱ کاربران می توانند به طور مستقیم و از طریق نوار اعلانات به پیام‌های وارد شده به دایرکت خود پاسخ دهند و به این ترتیب برای پاسخ احتیاجی به ورود به اپلیکیشن توئیتر نخواهد بود.

 

 

علاوه بر توئیتر فیسبوک نیز اعلام کرده است که نرم افزار مخصوص موبایل این شرکت با اندروید ۱۱ همگام سازی خواهد شد و کاربران می‌توانند در نسخه بعدی اندروید امکانات بسیار جالبی را در این شبکه اجتماعی تجربه کنند که از میان قابلیت‌های آینده این شبکه اجتماعی می‌توان به قابلیت چت شناور اشاره کرد. با این حال برای مشخص شدن قابلیت‌های جدیدی که قرار است به شبکه‌های اجتماعی اضافه شود باید تا زمان انتشار رسمی اندروید ۱۱ صبر کرد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73445.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام
اینستاگرام، جای توئیتر را به عنوان منبع خبر می‌گیرد.

به گزارش برترین ها، گزارش امسال "اخبار دیجیتال" موسسه رویترز نشان می‌دهد استفاده از اینستاگرام برای گرفتن خبر از سال ۲۰۱۸ دو برابر شده و این سایت اشتراک عکس در سال آینده می‌تواند از این نظر از توییتر پیشی بگیرد.

 

استفاده از اینستاگرام به عنوان منبع اخبار در میان جوانان بیشتر است و در بریتانیا، یک چهارم افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله اخبار را از اینستاگرام می‌گیرند.

 

نیک نیومن نویسنده ارشد این گزارش گفت اینستاگرام بین جوانان "بسیار محبوب" شده و "آنها به موضوع‌هایی که خوب و ساده با تصویر بیان شده‌اند، پاسخ می‌دهند."

 

با این حال "این طور نیست که یکی جایگزین دیگری شود. آنها ممکن است از فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند یا از توییتر و اینستاگرام."

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73272.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای طراحی سایت رایگان
از مزایای طراحی سایت رایگان می طاقت به سادگی پیشه با آن ، نیاز به سررسید مختصر در طراحی وب سایت ، خرج ی بسیار زیر و طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد، این گونه سایت ها بر بر اساس استاندارد های طراحی سایت ساخته می شوند پس نگران کارکرد آن در آینده نباشید.

معایب طراحی سایت رایگان
سایت های رایگان محدودیت های زیادی داشته و امکان بروز رسای آن ها هستی ندارد، امکانات در بیشتر آن ها اندک بوده و اگر دربایستن به یک ماژول یا برنامه خاص در سایت خود داشته باشید به چهره پولی و با پرداخت خرج چهره می گیرد.

اغلب شرکت های ارائه دهنده ی این گونه سایت ها تبلیغات خویش را بر روی سایت شما به نمایش می گذارند که اصلا خوب نیست.

سایتی که شما دارید از لحاظ ظاهری و چهره شبیه بسیاری از این گونه سایت ها خواهد بود و به هیچ عنوان اختصاصی نمی باشد.

اکثر این سایت های مجانی حالت وبلاگ دارند لغایت یک تارنما ، به نحوی که یک ساب دومین از سایت اصلی را برای مشتریان خویش به جای یک سایت کامل ارائه می دهند که در این حالت نیز کار و جنبش های شما بیشتر به نفع صاحبان سایت اصلی هستند الی خود شما!

از آنجایی که امکان تغییرات زیاد و توسعه در این نوع سایت ها وجود ندارد لذا بعدها اگر هدف گسترش کسب و کار خود را داشته باشید،طراحی سایت رایگان اصلا توصیه نمی شود.

آیا طراحی سایت مجانی واقعا خرج ای ندارد؟
جواب منفی است، اغلب کمپانی های ارائه دهنده ی این گونه سایت ها اغلب برای تبلیغات این عنوان را برگزیدن می کنند و یا به مدت اندک این سرویس را ارئه می دهند و بعد از گذشت سررسید معینی تمدید آن را پولی می کنند، و کسانی که زحمت زیادی برای سایت خود کشیده اند و سوداگری خود را به این سایت متصل کرده اند ناچار به تمدید و پرداخت خرج های زیادی در این قسمت کار می شوند. و اگر حتی شرکت طراحی سایتی هستی داشته باشد که این پیشه را به چهره رایگان اتمام دهد ، هزینه ی هاست و دومین بر دوش ی مشتری خواهد بود.

از این رو با ترقی علم و فناوری به مراکز خیریه برای راحتیه کار در زمینه ی معرفی پروسه و گرفتن کمک به نیازمندان به چهره نقدی و … می توانید استفاده کنید.

طراحی سایت مراکز خیریه به چه چهره است؟
امروزه با پیشرفت علم و اهمیت بالای اینترنت سایر نیازی به توضیحات نیست.امروزه در بیشتر مراکز و دیگر مراکز علمی و آموزشی و علمی از اینترنت بهره‌گیری می کنند.طراحی سایت رایگان این امکان را می دهد که کاربران بتوانند به چهره غیر حضوری برای پرداخت کمک و مبالغ اهدایی به مراکز خیریه با متصل شدن به درگاه های پرداخت وجه مورد نظر خود را انتقال دهند.به همین دلیل یک مراکز خیریه به طراحی سایت نیاز دارند.

یک مرکز خیریه برای عملکرد خوب و مناسب در فضای مجازی به روش های بنیادین احتیاج دارد.روش هایی که در نما سایت تغییری در آن اعمال نشد می توانید از سئو برای عملکرد سایت استفاده نمایید.به همین انگیزه این جستار مایه می شود که سایت خیریه شما در صفحه ی نخست گوگل نمایش دیتا شود و این سوژه مایه می شود که کارایی زیاد نکوداشتن در پربازدید شدن سایت شما بگذارد.به همین علت هرچه سایت پربازدید تر باشد کمک های بیشتری از این مرکز خیریه برای شما فراهم می شود.

رعایت اصول در طراحی های سایت از قبیل ریسپانسیو بودن سایت باعث می شود که کاربران زیادی به سایت شما مراجعه کنند و کمک های مالی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

طراحی سایت رایگان

مدیریت سایت را خودتان بر عهده بگیرید
طراحی سایت سفارشی به شما این امکان را می دهد لغایت با پرداخت خرج ی مقداری صاحب سایت خویش شده و با به کارگیری قالب های اختصاصی ، یک سایت کاملا مطابق با استاندارد های طراحی سایت داشته باشید که امکان هرگونه تغییر و بروز رسانی و به همراه ایجاد صفحات و منو های بی نهایت را به شما می دهد.
ما در کشوری حیات می کنیم که مردم آن تمایل زیادی به به کارگیری خدمات مجانی دارند!! در پهنه it بحث طراحی تارنما مجانی جمله ای است که طرفداران زیادی چه در بین شرکتهای طراح وب و چه در بین مشتریان این پهنه دارد! لازم است قبل از پیوسته کمی در مورد طراح وب سایت روشنگری دهیم.این پیشه احد از تخصصی ترین مشاغل گیتی به حساب می آید و نزدیک تمام مردم به شکل سر راست و یا غیر سر راست با اینترنت و به طبع آن با تارنما سروکار دارند.برای ساخت یک سایت علاوه بر تخصص وافی و کافی به تجربه زیاد هم بیچارگی است که بی گمان مشمول پرداخت خرج می باشد.اما چرا تارنما رایگان؟!چرا ساخت سایت شرکتی رایگان؟! یا حتی طراحی سایت رایگان فارسی ؟با کمی جستجو در وب به این نتیجه رسیدیم که کسانی که به تبلیغ ساخت سایت رایگان در گوگل می پردازند هدفی غیر از سپریدن این خدمات به شما دارند:

1)یک دسته آن هایی هستند که در روبرو فروش هاست و پهنه به شما اقدام به سپریدن این عمل آن هم در سطح بسیار مقدماتی نموده اند.

2)یک تقسیم آنهایی هستند که برداشتشان از طراحی تارنما جستجو در نت و دانلود قالبهای حاضر می باشد که این عزیزان بابت انجام این شغل و دادن آن به گفته خودشان هزینه ای اخذ نمی کنند اما در ساحل این سوژه به نوعی برای خود و وبسایتشان کسب اعتماد می کنند غافل از این که برای طراحی تارنما نخست باید مشخصات طرح باره عقیده را از مشتری (بنا به سلیقه او) دریافت کرد سپس فایل psd زده شود .بعد این قالب تبدیل به کد Html شده و در مرحله پس پیاده سازی تکنیکهای روز می باشد که هیچ کدام از این قسمتها در قالب آماده که به شما دیتا می شود سپریدن نمی گیرد!!

3)دسته دیگر هم هستند که اقدام به دایرکت کردن نام سایت روی وبلاگ نموده و بعد از مدتی مهار سایت را از مشتریان گرفته و به گونه ها بهانه ها از آنان هزینه های فوقانی اخذ می کنند.همانطور که گفته شد طراحی سایت وبهینه سازی تکاپو علمی.روانشناسی و کاملا تخصصی می باشد که احتیاج به تاب فنی و تجربه کاری فوقانی دارد. از این جهت کاری هزینه بر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

کلیدهای فلزی، خودروهای دنده ‌ای، عینک و...

 

جهان هرگز از تحول و پیشرفت باز نایستاده است. هم اکنون روند تغییر و تحول جهان سرعت و شتاب بیشتری هم به خود گرفته ؛ طوری‌که به نظر می‌رسد ما به شکلی هفتگی شاهد جایگزینی خدمات جدید، فناوری‌های جدید و به طور کلی چیزهای جدیدتر با نسخه‌های قدیمی‌تر آن‌ها هستیم. آیا آخرین باری   که از طریق نوار کاست به موسیقی گوش دادید یا لوح فشرده فیلمی را از یک فروشگاه ویدئویی به اجاره گرفتید، یا از تلفن‌عمومی با کسی تماس برقرار کردید به خاطر دارید؟ باید این ‌احتمال را بدهید که بسیاری از چیزهایی که امروز از آن‌ها استفاده می‌کنید هم به زودی به خاطره تبدیل شوند. ما در این مطلب به برخی ابزارها و وسایلی اشاره کرده‌ایم که به نظر می‌رسد تا به امروز از قطار سریع پیشرفت و تکامل جا مانده‌اند اما به زودی سوار بر آن خواهند شد و جای خود را به ابزارهای جدیدتری خواهند داد. با ما همراه باشید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

1- قفل‌های هوشمند 

به جای کلیدهای فلزی

کلیدهای فلزی هنوز هم توسط بسیاری ‌از مردم در کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند اما سیستم‌های امنیتی جدید فقط یک گام تا خالی‌تر کردن فضای موجود در جیب‌های ما فاصله دارد! مزایای قفل‌های هوشمند مانند قفل‌هایی که دارای کدهای عددی هستند به زودی، کلیدهای فلزی را به فراموشی خواهند سپرد. با استفاده از کلیدهای هوشمند دیگر کلیدی که گم شود، به سرقت برود یا در جایی فراموش شود وجود نخواهد داشت. با استفاده از داده‌های بیومتریک شما می‌توانید درخودرو، آپارتمان یا دفتر محل کارتان را بدون نیاز به کلید باز کنید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

2- قلم دیجیتال 

به جای کاغذ و خودکار

برای نسل آینده، نوشتن با قلم وکاغذ دست کمی از کارهای متعلق به عهد باستان نخواهد داشت! امروزه ما به طور عمده از دستگاه‌های الکترونیکی برای یادداشت‌برداری، برنامه‌ریزی روزانه، برقراری ارتباطات شخصی و حرفه‌ای، یادگیری و ... استفاده می‌کنیم. حتی دیگر ضرورتی برای امضای دستی نیز دیده نمی‌شود. هر فردی می‌تواند هرگونه اقدام رسمی را با یک امضای دیجیتال به ثبت برساند. در آینده نه چندان دور، بازدید از موزه‌ها تنها فرصت برای دیدن قلم وکاغذ و وسایل مرتبط با آن‌ها مانند منگنه، پرونده، نمابر، دستگاه کپی و اسکنر خواهد بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

3- پول دیجیتال

 به جای پول‌کاغذی

در گذشته مردم مجبور بودند داخل شعب بانک بروند، فرم پر کنند و برای دریافت پول خود در صف انتظار بایستند. در واقع ما پول نقد را همه جا با خودمان حمل می‌کردیم اما این روزها رواج هرچه بیشتر استفاده از ‌کارت‌های اعتباری (حتی اگر انتقال وجه از طریق فناوری‌های موبایلی را هم در نظر نگیریم) ضرورت استفاده از پول نقد را به میزان زیادی کاهش داده است. کارشناسان می‌گویند سکه و اسکناس‌های کاغذی طی یک دهه آینده با شکل‌های جدیدی از پول جایگزین می‌شوند. هم‌اکنون در سوئد، کارت‌های اعتباری و بانکداری آنلاین تقریبا جایگزین پول کاغذی شده و ابزارهای پرداخت تلفن همراه، خرید محصولات را تنها با زدن چند ضربه به صفحه تلفن هوشمند امکان‌پذیر ساخته است.  

  

4-خودروهای اتومات به جای خودروهای دنده‌ای

در این‌که با افزایش استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک در خودروها، استفاده از دنده‌های دستی ‌در انواع ‌خودروهای تولیدی روزبه‌روز در حال کمتر شدن است هیچ تردیدی وجود ندارد. در جدیدترین گزارش سایت خبری-اقتصادی CNBC نیز به این موضوع اشاره شده است. براساس این گزارش از خودروهای جدیدی که در بازار کشورهای پیشرفته اروپایی به فروش می‌رسند تنها حدود ۱۲ درصد از خودروها را می‌توان با گیربکس دستی خریداری کرد. گرچه هنوز در بسیاری از کشورها شرایط به‌گونه دیگری است ولی افت شدید تعداد خودروهای تولید شده با گیربکس دستی در مقایسه با ۹ سال پیش، خبر از انقراض این نوع خودروها در آینده نزدیک دارد.

 

5-شارژ بی‌سیم به جای شارژرهای کابلی

بیشتر کاربران تلفن‌های هوشمند هنوز هم مجبورند برای افزایش میزان باتری گوشی‌شان، کابلی را به بدنه آن متصل کنند. در آینده نزدیک به لطف ارتباط بی‌سیم، دیگر نیازی به این کابل‌ها نیست. ‌حالا ما در آستانه پای نهادن به دورانی هستیم که در آن سردمداران عرصه فناوری به دنبال آن هستند تا کابل‌ها را به کلی از دنیای ما حذف کنند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند ظرف مدت 10 سال یا کمتر، همه چیز از جمله شارژ دستگاه‌های الکترونیکی به شکل بی سیم انجام خواهد شد و سیم‌های شارژر و سردرگمی‌های ما برای یافتن سیم‌های شارژری که گم‌شان کرده‌ایم و قطع شدن‌های شان، به دنیای خاطرات‌مان خواهند پیوست. در تعریف مختصر شارژ بی‌سیم باید بگوییم این فناوری در واقع فرایندی برای شارژ وسایل مجهز به باتری بدون نیاز به هیچ سیم یا کابل است و انتقال بی‌سیم جریان برق به دستگاه گیرنده را امکان‌پذیر می‌کند. شارژ بی‌سیم به شارژ القایی هم شهرت دارد؛ البته شارژ القایی یکی از انواع شارژ بی‌سیم نیز محسوب می‌شود. 

 

6-پرداخت دیجیتال

 به جای کارت‌های اعتباری

در کنار گواهی نامه رانندگی و کارت شناسایی، کارت‌های اعتباری احتمالا مهم‌ترین اشیای  موجود در کیف جیبی شما هستند. با این حال عمر این کارت‌های پلاستیکی که شما برای خرید همه چیز از بنزین گرفته تا مواد غذایی، لباس و بلیت سینما از آن‌ها استفاده می‌کنید رو به پایان است. باید انتظار داشته باشید کارت‌های اعتباری تان به زودی جای خود را به پرداخت‌های دیجیتال بدهند. پرداخت‌های الکترونیک یا دیجیتال نه تنها سریع‌تر و راحت‌تر از پرداخت‌های فیزیکی هستند بلکه به دلیل وجود نداشتن چیزی برای حمل، گم شدن یا به سرقت رفتن، از امنیت بیشتری نیز برخوردارند. فناوری‌های نوین مانند دستیاران صوتی هوشمند باعث شده‌اند حتی گاهی برای انجام پرداخت‌ها نیاز به استفاده از گوشی هوشمند نیز نباشد. هم‌اکنون در برخی از کشورها پرداخت الکترونیکی به گزینه اول در پرداخت‌ها تبدیل شده است. به عنوان مثال در چین، ۴۰ درصد پرداخت‌ها، پرداخت دیجیتال است. همچنین بنابر تحقیقات موسسه مکینزی حجم تراکنش‌ها با استفاده از کیف پول‌های موبایلی با رشد ۴۵ درصدی سالانه تا سال ۲۰۲۲ به بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

7-فروشگاه‌های اینترنتی

 به جای مراکز خرید

صاحبان مراکز خرید به خصوص مغازه‌های محلی و کوچک، طی چند سال گذشته ضربات اقتصادی زیادی متحمل شده‌اند. تغییر فرهنگ خرید در طول پنج سال گذشته به خصوص در چند وقت اخیر و بعد از آمدن کرونا، مصرف‌کنندگان را از مراکز تجاری راهی فروشگاه‌های آنلاین کرده، تا جایی که حتی مادربزرگ‌ها هم این روزها یک حساب کاربری خرید از یک فروشگاه اینترنتی دارند. خرید اینترنتی نه تنها امکان خرید راحت و بدون زحمت خروج از منزل را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند بلکه گزینه‌های بیشتری را هم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. تحلیل گران اقتصادی در دنیا پیش‌بینی می‌کنند تا سال 2025 ، 25 درصد مراکز خرید کنونی بسته شوند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فناوری‌های جدید

8-جراحی لیزر چشم به جای عینک

خیر، تصورتان اشتباه است! عینک به این دلیل که این روزها همه از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند، منسوخ نخواهد شد! عامل منسوخ شدن عینک، همه‌گیر شدن جراحی لیزر چشم به عنوان یک روش موثر در درمان تعداد زیادی از مشکلات بینایی است. هرچه این روش درمانی مقرون به صرفه‌تر و بدون عوارض‌تر شود، بدون شک افراد بیشتری به آن روی خواهند آورد. هرچند ممکن است ‌استفاده از عینک به کلی منسوخ نشود زیرا برای انجام عمل جراحی لیزر فرد باید واجد شرایط خاصی باشد، اما به احتمال زیاد در آینده افراد عینکی کمتر و کمتری خواهیم ‌دید و عده‌ای هم معتقدند که اصلا نخواهیم دید!

 

 

9-تخته سیاه‌ها و حتی پروژکتورها

چند سال آینده و زمانی که بخواهید به فرزندان تان نشان بدهید که واقعا پیر شده‌اید، قصه روزهای مدرسه و پاک کردن خاک گچ از سر و لباس‌تان را برایشان تعریف خواهید کرد، داستانی که دانش‌آموزان آینده درکی از آن در ذهن‌شان نخواهند داشت. البته همین روزها هم تخته ‌سیاه‌های خاطرات شما مدت‌هاست که جای خودشان را به پسرعموهای تمیزتر و صاف‌ترشان یعنی تخته سفیدها داده‌اند اما حتی همین تخته سفیدهای سنتی هم با ظهور تخته‌های هوشمند(نوعی تخته تعاملی با فناوری بالا) به زودی و با پایین آمدن قیمت این تخته‌های هوشمند به خاطره تبدیل خواهند شد. در این بین، به آینده پروژکتورها هم امیدی نیست! تدریس معلمان به کمک صفحه‌های شفافی که روی دیوار نمایش داده می‌شدند، صحنه‌ای آشنا برای دانش‌آموزان و دانشجویان ‌است ‌اما در دهه  ۲۰۰۰میلادی، برخی از فناوری‌های جدید جایگزین پروژکتورهای آموزشی شدند که آن زمان، بسیار گران بودند و استقبالی از آن‌ها نشد. با گذشت زمان، مدارس و دانشگاه‌ها کم‌کم شروع به استفاده از تابلوهای سفید تعاملی یا تخته‌های هوشمند کردند. هم اکنون بسیاری از مراکز آموزشی در همه سطوح از مهدهای کودک گرفته تا دانشگاه‌ها به این تخته سیاه‎های مدرن مجهز شده‎اند. استفاده از نرم‎افزارها و محتواهای آموزشی مخصوص بردهای هوشمند، محیط کلاس‌ها را به محیطی تعاملی و مهیج تبدیل کرده و شور و شوق فراوانی به کلاس‌ها ‌آورده است. هرچند هنوز هم پروژکتورهای آموزشی در برخی مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرند اما بازار آن‌ها رو به کسادی است. به عنوان مثال ‌M3، شرکتی که بیش از 50 سال در کار ساخت پروژکتور ‌بود، در سال 2015 ساخت آن‌ها را کلا متوقف کرد.

 

 10-خدمات صوتی اینترنتی

 به جای تلفن ثابت

با گسترش فناوری بی سیم در سراسر جهان بخش عمده ارتباطات از طریق این فناوری صورت می‌گیرد و تلفن ثابت هم اکنون نیز در بسیاری از کشورها راهی منسوخ شده برای برقراری ارتباط به شمار می‌آید. حالا دیگر بسیاری از افراد از تلفن‌همراه یا خدمات صوتی اینترنتی خود به عنوان اصلی‌ترین روش برای برقراری ارتباطات‌شان استفاده می‌کنند. سرعت ‌گسترش فناوری بی سیم به عنوان مثال در کشوری مثل اسپانیا که تا سال 2009 فقط یک پنجم از خانواده‌ها در آن ‌از این فناوری استفاده می‌کرده‌اند، هم اکنون 98 درصد ‌برآورد شده است. با در نظر گرفتن این سرعت می‌توان پیش‌بینی کرد که زمان زیادی به پایان زندگی تلفن‌های ثابت باقی نمانده است.

 

11-سرویس‌های استریم زنده به جای تلویزیون‌های کابلی

صنعت تلویزیون‌های سنتی شامل تلویزیون‌های ماهواره‌ای و کابلی از سال 2016 تا به امروز در سراسر جهان حال و روز خوشی نداشته و هر ماه گزارش‌هایی از قطع اشتراک میلیون‌ها مشترک از سراسر دنیا در خبرگزاری‌های مرتبط منتشر می‌شود. در بسیاری از کشورهای جهان رشد سرویس‌های استریم زنده(پخش زنده اینترنتی) تا حدود زیادی ‌قطع اشتراک تلویزیون‌های کابلی را به همراه داشته است. این سرویس‌ها به خوبی نقش تلویزیون‌های سنتی را برای جوامع متصل به اینترنت ایفا می‌کنند. دسترسی به اینترنت پر سرعت و ارزان، در کنار دسترسی 24 ساعته به انبوه محتواها سبب شده تا کاسبی تلویزیون‌های سنتی به میزان زیادی کساد شود. بر اساس مطالعات مرکز آماری نیلسن، هم اکنون 42 درصد از جامعه مخاطب تلویزیون در آمریکا از طریق سرویس‌های استریم پخش زنده، محتوای زنده را تماشا می‌کنند. این رقم در سال 2017 تنها 25 درصد بود و این جهش عظیم مخاطب را باید به معنای افول حیات تلویزیون‌های سنتی در آینده نزدیک دانست.

 

12-کتاب‌های درسی دیجیتال به جای کتاب‌های درسی کاغذی

اگر مدت زیادی از دانش آموختگی ‌تان از دانشگاه نمی‌گذرد، احتمالا نگرانی‌های تان برای تامین هزینه خرید کتاب‌های درسی سنگین وزن و گران قیمت را به یاد دارید. حالا خبر خوب برای دانشجویان قرن بیست‌و‌یکمی این است که کتاب‌های درسی در حال ورود به دنیای دیجیتال هستند. بعضی از دانشگاه‌ها هم اکنون نیز نسخه‌های چاپی کتاب‌های درسی را از کتاب فروشی‌های خود حذف کرده‌اند. بدون شک، متون دیجیتالی مزایای زیادی دارند. این نسخه‌های دیجیتالی می‌توانند به روز شوند و دانش‌آموزان می‌توانند بخش‌هایی از ‌متن را هایلایت و پس از استفاده،  آن‌ها را به راحتی حذف کنند. پیدا کردن سریع تعاریف یا پاورقی‌ها و نیز لذت بردن از فیلم‌ها و تمرین‌های تعاملی هم از دیگر مزایای کتاب‌های دیجیتالی است اما شاید بهترین مزیت این کتاب‌ها را بتوان خداحافظی با حمل کوله پشتی‌هایی دانست که انگار داخل‌شان بار آجر داشتند!

 

13-اپلیکیشن‌ها به جای دستگاه‌های کنترل از راه دور

دو سه دهه قبل، دستگاه‌های کنترل از راه دور تلویزیون که اولین سال‌های شکوفایی خود را سپری می‌کردند، یک دستگاه لوکس به شمار می‌آمدند و حتی قاب هم برایشان ساخته شد اما حالا دیگر، تلویزیون‌های کابلی، تلویزیون‌های هوشمند و پخش کننده‌های چند رسانه‌ای با استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند هر کاری از تغییر کانال گرفته تا نشان دادن عنوان‌ها و توضیحات برنامه‌ها و خاموش کردن صدا را انجام می‌دهند و پایان عمر دستگاه‌های کنترل از راه دور را رقم می‌زنند. برخلاف کنترل از راه دورها که همیشه ‌پشت کوسن‌های مبل جا خوش می‌کنند و شما همیشه باید دنبال‌شان بگردید، فاصله اپلیکیشن‌های هوشمند با شما همیشه به اندازه فاصله‌ای است که با گوشی هوشمندتان دارید!

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/13.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


شرکت چینی ویوو گوشی جدیدی برای اجرای بازی های ویدئویی تولید کرده که در عرض تنها 15 دقیقه شارژ می شود. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، گوشی تازه ویوو با قابلیت شارژ تنها در عرض ۱۵ دقیقه در ماه آگوست یعنی مرداد ماه در چین عرضه می شود.

 

این گوشی از سری گوشی های آی کیو او او است و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی برخوردار است. در مورد دیگر مشخصات فنی این گوشی اطلاعات چندانی در دست نیست. اما بر اساس ویدئویی که از این گوشی توسط ویوو منتشر شده شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن تنها در ۱۵ دقیقه صورت می گیرد.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی جدید ویوو

 

نکته جالب دیگر در مورد این گوشی آن است که شارژ ۵۰ درصد از ظرفیت باتری آن تنها در عرض ۵ دقیقه صورت می گیرد.

 

 

ویوو تنها شرکت چینی نیست که بر روی تولید گوشی های دارای قابلیت شارژ سریع سرمایه گذاری کرده، اوپو نیز از تولید گوشی تازه ای با قابلیت شارژ سریع ۱۲۵ واتی خبر داده است که قرار است دو روز دیگر به بازار بیاید. در مورد این گوشی هم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11056735.html 



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند ترقی کند، نیازمند این است که بر روی نام بازرگانی خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکتا از راه‌های برند شدن، داشتن تارنما و فعالیت در فضای اینترنت است.
برای برپایی یک وب‌سایت ایده‌آل، اموری باید صورت گیرد؛ نخستین کاری که باید در این زمینه انجام دهید، برگزیدن یک نام اینترنتی خوب و جذاب است. وانگهی اطمینان حاصل کنید که نشان اینترنتی که انتخاب کرده‌اید برای کسب‌و‌کار شما منطقی هست یا خیر، باید املای آن درست و خوانا باشد و از واژه ها ناشناخته بهره‌گیری نشود.
حالا زمانی که حوزه خویش را خریداری کردید، سررسید سپریدن کارهای ارشد فرا می‌رسد. ما در این نوشتار به 10 باره بسیار مهم اشاره می‌کنیم. نکاتی که اگر آنها را در طراحی وب سایت‌تان رعایت کرده باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تارنما شما باره پسند مخاطبان‌تان پیمان می‌گیرد و چند قدم به سمت موفقیت نزدیک شده‌اید.

ویژگیهای یک سوداگری خوب
1. داشتن نقشه راه بخردانه و اساسی
مطمئناً، یک وبسایت باید از عقیده ظاهری زیبا باشد. اما مهم‌تر متعلق به این است که در وحله نخست نحوه پیشه کردن با سایت‌تان را مشخص کنید، پیش از اینکه حتی سرورتان را برگزیدن کنید یا حتی یگانه از کدهای HTML را تایپ کنید، لازم است که مشخص کنید که چه طرح و نقشه‌های برای سایت‌تان در نظر دارید. تجربه کاربری هم برای ارتباط کار با سایت مهم است و هم برای جستجوگرها. زیرا گوگل، علاوه بر محتوا ساختار سایت را نیز برای رتبه‌بندی در عقیده می‌گیرید.
بنابراین شما باید از عقیده بصری و ظاهری طرحی مناسب و منطقی برگزیدن نمایید. لغایت افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند بتوانند به راحتی با آن ارتباط برپا کرده و بتوانند منطق سایت شما را فهم کنند و همچنین بتوانید در رتبه‌بندی گوگل بالا بیایید.
2. انتشار اطلاعات درست و پیوسته با کسب‌وکار
جاش فرانکل طراح می‌گوید: "بزرگترین شکست کسان این است که آن‌ها کوشش می‌کنند وبسایتی را که اخ دارند، بسازند و نه لزوماً وبسایت باره نیازشان را" . به عنوان مثال: یک رستوران را در عقیده بگیرید، فرانکل می‌گوید "همه افراد به نوع موسیقی، دکوراسیون رستوران و تنوع غذاهای آن علاقه دارند، اما از چیزهای اساسی همانند منو، اطلاعات تماس و دستورالعمل‌ها به صورت سرسری می‌گذرند."
همه ما این را می‌دانیم، که یک رستوران برای اینکه بتواند در کارش کامیاب باشد نیاز دارد که یک منو از غذاهایش داشته باشد تا به وسیله آن بتواند به راحتی مشتریانش را از غذاهای رستوران آگاه و آگاه سازد. شما هم هر نوع کسب‌و‌کاری که دارید، این کار برای‌تان الزامی است. یعنی شما باید اطلاعات کامل مربوط به کسب‌و‌کارتان را در جایی داشته باشید تا با به کارگیری آن مشتریان و مخاطبان‌تان را از گونه کاری که اتمام می‌دهید آگاه سازید. مثلاً اگر شما شغل‌تان فروش محصول است، لازم است که از تمامی محصولات‌تان تصاویر مناسب و با کیفیتی جاسازی کنید. در ضمن اگر شما در صنعتی شغل می‌کنید که خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می‌دهید، مثلاً: خدمات پذیرایی عروسی، لازم است که تمامی کارها و امور اتمام شده را با ریز جزئیات، در وب سایت خود پیمان دهید.
مثلاً دارنده یک سالن زیبایی می‌تواند نظرات و پیشنهادات مشتریانش را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند از کیفیت آن سالن اطلاعات کافی داشته باشند الی بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. برآیند اینکه شما می‌توانید با پیمان دادن نظرات مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان‌تان را بیشتر جلب کنید. سایت خویش را با پروا به نیازها و علایق مخاطبان‌تان به چهره سفارشی‌سازی شده طراحی کنید تا بتوانید همیشه مخاطبان ویژه خود را داشته باشید.

یک نکته مفید برای سایت شما این است که قبل از طراحی تارنما خود، وب سایت رقبای‌تان را رسیدگی کنید، مثلاً اگر شما در مقوله فرآوری و فروش البسه تکاپو می‌کنید، احتیاج است لغایت بهترین رقیب خویش را در زمینه شغلی‌تان جستجو کنید و سایت او را نیز بررسی کنید و دلایل موفقیتش را بیابید، ببینید او از چه سبک محتوایی در سایت خود استفاده کرده که مایه جذب مخاطبان خویش شده است.
وربی پارکر ( Warby Parker) می‌گوید: اختصار نکنید، گاهی یک یا دو جمله می‌توانند زیاد قدرتمند باشند. با پروا به نوع کسب‌و‌کارتان، با ثبت چند اطلاعات مهم در سایت خود، در کار خود نیرومند و پر نیرو شوید.

کسب و کار موفق
3. ارائه اطلاعات تماس
مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در سایت، احد از مهم‌ترین کارها است، پس باید یک صفحه ویژه به خود داشته باشد. میلز می‌گوید: تا به حال شده چند بار به سایت یک کمپانی سر بزنید و با خود بگویید که چقدر مشکل میشود با این شرکت تماس گرفت؟ او می‌گوید بنابراین احتیاج است که در سایت خویش یک صفحه مختص به اطلاعات تماس قرار دهید و کل اطلاعات، مثل: آدرس ایمیل، تلفن ثابت، در چهره نیاز تلفن همراه، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی ویژه به کسب‌و‌کار خویش را در این بخش پیمان دهید. الی افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری پیوستگی با یک کسب‌و‌کار نیست. زیرا هدف کل کسب‌و‌کارها از طراحی وب سایت این است که تعامل خود با مشتریانشان را افزایش دهند.
زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در سایت بگذارید، آنرا به چهره عکس در سایت پیمان ندهید، باید قابلیت کلیک کردن روی آنها هستی داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، بیننده به راحتی بتواند وارد صفحه مربوطه شود و تکاپو مورد نیازش را سپریدن دهد.

امروزه کل تلفن‌های به اتفاق هوشمند، این قابلیت را دارند که شما بتوانید بر روی لینک‌های تماس کلیک کنید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را برپایی کنید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ کاربرد کنید و آدرس جیمیل مورد نظرتان را وارد کنید، تا کاربران از راه کلیک بر روی آدرس ایمیل به صورت سر راست وارد صفحه پیامرسان شوند.
بیشتر بدانید:5 فاکتور مهم که به کسب موفقیت در بازرگانی شما کمک می کنند
4. داشتن رابط کاربری ساده و جذاب
یک نقشه بدون علائم اختصاری، بی‌فایده است و یک سایت هم بدون استراتژیک واضح، بی‌معنی و بی‌فایده است.
اطمینان حاصل کنید که از اسامی درست و منظقی برای صفحات گوناگون سایت خود بهره‌گیری کرده اید. مثلاً: صفحه تماس با ما یا وابستگی با ما (اطلاعات تماس در آن موجود باشد)، در صفحه درباره ما (اطلاعات مربوط به تاریخچه کمپانی شما وجود داشته باشد) و ...
در اثناء توسعه استراتژی استراتژیک سایت خود، باید عازم برای برقراری تماس یا ارتباط (call to action) را در نظر بگیرید. این یعنی چیزی که ملت برادر دارند در سایت شما ببینند، بتوانند در هر صفحه‌ای از سایت که هستند به راحتی به صفحه مد نظر خویش راهنمایی شوند، سفارش خود را ثبت کتتد و به سهولت بتوانند با گردآور شما تماس استوار کنند. بتوانند در سایت شما عضو شوند، بتوانند به ایمیل‌تان دسترسی پیدا کنند، خدمات شما را ببینند، محصولات‌تان را تماشا کنند و ...
شما باید در سایت خود اهدافتان را به وضوح نمایش دهید. فرانکل میگوید: خودتان را به جای بیننده و مشتری خویش بگذارید. به این اندیشه کنید که آنها با مراجعه به سایت شما چه می‌خواهند؟ چه اهدافی دارند؟ در مورد اهداف مشتری نهفته خویش فکر کنید.
مخصوصاً زمانی که تصمیم دارید فروش آنلاین در سایت‌تان داشته باشید، باید رابط کاربری آن را اغلب در نظر بگیرید، زیرا سایتی که فروش اینترنتی دارد باید به چهره تمام و کمال، امکانات و اطلاعات مورد دربایستن را به صورت اینترنتی به مشتری ارائه دهد. لغایت مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را اتمام دهند و به سایت شما اعتماد کنند، بنابراین باید ویژگی های سایت شرکتی را بلد باشیم و بدانیم چگونه یک سوداگری کامیاب داشته باشیم
5. تامین امنیت سایت
شما باید به امنیت سایت خویش اهمیت ویژه‌ای بدهید، اگر شما فروش اینترنتی دارید، نیازمند کوشش برای تامین امنیت سایت خود با یک استشهاد ssl هستید. ssl پیوستگی بین شما و مشتریان شما را رمزگذاری می‌کند الی خوف شما و مخاطبان‌تان را نسبت به ثبت اطلاعات از بین ببرد. از آنجایی که دزدی هویت در فضای اینترنت بسیار است، باید امینت سایت خویش را جدی بگیرید.
مقاله مرتبط: CDN چیست و چه تاثیری در سئو و امنیت سایت دارد؟
6. درج لینک‌های شبکه‌های اجتماعی در سایت
توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و ... شبکه‌های اجتماعی هستند که امروزه باره استقبال بیشتر مردم واقع شده‌اند.
در حال آماده بسیاری از شبکه‌های اجتماعی هستی دارند که شما برای رشد و پیشرفت خود در کسب‌و‌کارتان، لازم است که در این شبکه‌ها عضو باشید و اطلاعات آنها را در سایت خود پیمان دهید. این کار در سئو سایت‌تان نیز زیاد تاثیرگذار است. کار و جنبش در شبکه‌های اجتماعی و نمایش لینک‌های ارتباطی آنها در وب‌سایت، برند شما را مطرح و شناخته شده می‌کند.
7. دست یافتنی از راه موبایل
گوشی‌های تلفن به اتفاق دیجیتالی و تبلت، میزان شدامد سایت را افزایش می‌دهند. زمانی که یک سایت قابلیت دسترسی با موبایل را داشته باشد، شمار مراجعین به آن سایت افزایش می‌یابد.
اندی چو مدیر دسته توسعه موبایل بینگ می‌گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در سایت‌ها به صورت یومیه توسط موبایل ها انجام می‌شوند. این به این معنا است که افراد غالباً از راه موبایل‌های خود، کارهای اینترنتی را انجام می‌دهند. اگر بخواهند خریدی سپریدن دهند، جایی بروند و ... اکثراً با موبایل خویش این پیشه را اتمام می‌دهند. چو می‌گوید: اگر کسی در گوشی هوشمند خویش یک رستوران را جستجو کند به گمان کردن قوی یک ساعت بعد غذای خویش را در آن رستوران رغبت کرده است. فلذا سایت شما باید در دستگاه‌های موبایل هوشمند، قابل دسترسی باشد.

فرانکل می‌گوید: تا 2 سنه پیش طراحی وب سایت، طراحی برای کامپیوتر بود، اما در حال آماده وب‌سایت‌ها طراحی می‌شوند برای هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل می‌شود. اکنون که با توجه به اینکه تبلت‌ها و گوشی‌ها و لپتاب‌ها هر کدام دارای سایز و اندازه متفاوتی هستند. پس چگونه می‌توان این‌کار را انجام داد؟
(Responsive design) طراحی تعاملی: ریسپانسیو کردن یا طراحی تعاملی، باعث می‌شود تا سایت شما در هر سایزی نمایش دیتا شود و با تمام صفحه نمایش‌ها سازگاری داشته باشد.
شما می‌توانید یک کد HTML را وارد کنید که باعث می‌شود تا نوار کناری سایت شما کشیده شود و 20 درصد از عرض صفحه نمایش را در بر گیرد و 80 درصد بقیه برای بدنه تارنما شما باقی می‌ماند. ترتیب‌ها قابل تنظیم و عکس ها پیمانه پذیر بوده لغایت بتواند تارنما را در دستگاه‌های بی‌شماری نشانه دهد. شما می‌توانید از Mobify و سایر ابزارهای موجود برای برپایی نسخه موبایلی سایت خود بهره‌گیری کنید.

ویژگیهای یک سایت خوب
8. پاسخ به سوالات متداول
مردم اصولاً سوالات زیادی دارند و همنشین دارند که به سوالات آنها استجابت دیتا شود، شما همانطور که از طریق ایمیل، نظرات در سایت و شبکه‌های اجتماعی، سوالات مختلفی را از مخاطبان‌تان اخذ می‌کنید. می‌توانید آنها را جمع‌آوری کنید و پاسخ‌های روشن و ناچیز در سایت خود نمایش دهید.
سوالات متداول غالباً در خصوص: مواد مورد کاربرد در محصولات، هزینه، پشتیبانی، هزینه حمل و نقل و راه‌های انتقال، تاریخچه کمپانی و برند محصولات است.

9. وابستگی یک فضای میزبانی خوب و مناسب
شما می‌توانید یک فضای میزبانی اختصاصی برای خود جاسازی کنید و هر ماه خرج آنرا پرداخت کنید. عدم داشتن فضای میزبانی خوب می‌تواند از جهات مختلفی برای شما ایجاد هزینه کند. یک سایت آهسته و کند، زیاد نا امید کننده و خسته کننده می‌شود. میزبانی ضعیف، شدامد سایت را کم می‌کند و همچنین بر روی رتبه سایت هم تاثیرگذار است.
بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینترنت با 14 راه پولساز و بدون بیچارگی به سرمایه
10. چیزهایی که نباید در سایت شما قرار بگیرند
این را فراموش نکنید که قدرت در سادگی است.
از قراردادن موارد پایین در سایت خویش چشمپوشی کنید:
• موزیک
• فلاش، زرق و برق دادن به تصاویر
• هر چیزی که به چهره خودکار در صفحه وب سایت شما باز شود (مثل: موزیک یا ویدئو). اینها تنها سایت شما را کند می‌کنند.
• اطلاعات رسانه‌های سایر (فقط، سررسید بارگذاری صفحه را کند میکند.)
با رعایت کردن این موارد، شما هم می‌توانید یک وب‌سایت مناسب و کارآمد برای کسب‌و‌کار خود، طراحی کنید و به رونق برند خود کمک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آی او اس 14
با عرضه تازه ترین سیستم عامل اپل برای آیفون یعنی آی او اس 14 انتخاب برنامه های پیش فرض برای ایمیل و وبگردی تسهیل شده است. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، با نصب سیستم عامل آی او اس ۱۴ می توانید اپل میل و مرورگر سافاری را به طور پیش فرض برای ارسال ایمیل و وبگردی انتخاب کنید. اما گزینه های دیگری را نیز به این منظور در اختیار خواهید داشت.

   

اپل تا به امروز سختگیری زیادی در مورد استفاده از برنامه های پیش فرض در سیستم عامل آی او اس داشت و تلاش می کرد کاربران را مجبور به استفاده از برنامه های خود این شرکت کند. اما همزمان با عرضه آی او اس ۱۴ این سختگیری را کنار گذاشته و لذا کاربران می توانند برای ارسال ایمیل و گشت و گذار در وب از برنامه های شرکت های دیگر نیز به راحتی استفاده کنند.

 

این خدمات پیش از این در سیستم عامل اندروید گوگل به راحتی در دسترس بود و لذا یکی از مزایای آن در مقایسه با سیستم عامل آی او اس محسوب می شد. بسیاری از کاربران خواستار ایجاد این تغییر بودند و همین رفتار انحصارطلبانه اپل منجر به  طرح شکایت هایی بر علیه آن در اروپا شده بود.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11055117.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون ۲۰۲۰
طبق گزارش جدید اپل تصمیم دارد در آیفون ۲۰۲۰ یک دوربین سه بعدی نصب کند. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، منابعی آگاه فاش کرده اند آیفون ۲۰۲۰ مجهز به سیستم دوربین ۳ بعدی است که سبب می شود تصاویر از نمایشگر بیرون دیده شود.

 

این سیستم با استفاده از لیزر کاری می کند تا پالس های نور از اشیا بیرون بجهند و  میزان مسافت تا شی واقعی را اندازه می گیرد. این تکنیک «زمان پرواز» نامیده می شود.

 

گزارش جدید حاکی از آن است که با کمک طراحی مذکور می توان جلوه های ویژه جدیدی برای ویدیو و عکس  فراهم کرد. علاوه بر آن قابلیت های واقعیت افزوده دستگاه را نیز ارتقا می دهد. اپل سعی دارد در آپدیت بعدی iOS این قابلیت ها را ارائه کند.

 

البته این خبر چندان تازه نیست. اخبار درباره دوربین سه بعدی اپل نخستین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی فاش شد و قرار بود در آیفون ۱۱ عرضه شود.  در همان زمان این شرکت حق امتیاز اختراعی برای این فناوری ثبت کرد.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049187.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر صاحب وب سایتی برای کسب‌وکارتان هستید یا در فکر داشتن آن هستید حد به این مسئله توجه کرده‌اید که با داشتن یک طراحی خوب، سایت مقبول‌تری خواهید داشت. طراحی وب فرآیند پیچیده‌ای است برای راحت‌تر پیمودن این پروسه با چند طراح وب هم صحبت شدیم لغایت بدانیم در سایت خود به چه چیزهایی احتیاج داریم و برای داشتن یک وب سایت تجاری خوب چه کارهایی باید سپریدن دهیم.

ویژگی های یک سایت تجاری خوب
در این تقسیم لیست ویژگی های یک سایت تجاری خوب رو حاضر کردیم که هر کدام رو به چهره کامل و ریزبین روشنگری میدهیم الی بدونید یک سایت تجاری خوب باید چه خاصیت هایی داشته باشد.

دامین و هاست
برند
رابط کاربری
تجربه کاربری
منوهای واضح
دسترسی سریع
اطلاعات تماس
پشتیبانی
فعالیت در شبکه های اجتماعی
واکنشگرا
مجوز
سوالات متداول
محتوای آموزشی
انواع محتوا
چند زبانه
شناخت مخاطب
گرفتن اطلاعات کاربران
راهنمای سایت
سرعت سایت
امنیت
سئو
۱- دامین و هاست
اولین ویژگی از خاصیت های یک سایت بازرگانی خوب ، دامین و هاست است. سایت تجاریی خوب، سایت است که دامین خوبی داشته باشد و از هاست با کیفیت بهره‌گیری می کند. اگر در این زمینه چیزی نمیدونید رهنمود میکنم مقالات رو رو با دقت مطالعه کنید.

جلسه یک: هاست یا سرویس میزبانی چیست؟
جلسه دو: گونه ها هاست یا سرویس میزبانی
جلسه سه: آموزش خرید هاست – شناسایی شرکت های معتبر فروش هاست
جلسه چهار: دامین چیست؟ – انواع پسوند دامنه
جلسه پنج: راهنمای ثبت و خرید دامین
جلسه شش: برگزیدن پهنه مناسب
جلسه هفت: بعد از خرید هاست و دامین چه کنیم ؟
۲- برند
برند خاصیت بعدی برای سایت های بازرگانی خوب است. سایتی که برند شود به عنوان یک سایت خوب و موفق شناخته می شود. معمولا این مدل سایت ها روی برند خود به احسان شغل کرده اند. این دسته مربوط به برند سازی می شود.

۳- تجربه کاربری
یک سایت تجاری خوب و موفق باید از تجربه کاربری یا ux قابل قبولی برخوردار باشد. منظور این است وقتی یک کاربر وارد سایت ما می شود احساس راحتی داشته باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد. برای اینکه با بحث تجربه کاربری اغلب آشنا شوید مقاله UI و UX چیست؟ و تفاوت آنها رو مطالعه کنید.

۴- رابط کاربری
بعد از اینکه بحث تجریه کاربری صحیح شد به سراغ رابط کاربری یا همان ui میرویم. هدف از رابط کاربری نما سایت است. سایت باید رابط کاربری یا ظاهر جذاب و قابل قبولی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با رابط کاربری یا ui رهنمود میکنم نوشتار مقاله UI و UX چیست؟ و تفاوت آنها رو مطالعه کنید. یگانه از مهمترین ویژگی های یک سایت تجاری خوب همین بحث رابط کاربری است.

۵- منوهای واضح
حتما به سایت دیجی کالا مراجعه کرده اید. بخش منوها رو اگر چک کنید متوجه می شوید که به شدت منوهای کاربردی و روشن ای دارد. سایت بازرگانی باید منوهای روشن و ساده ای داشته باشد. یگانه از ویژگی هایی که در تقسیم تجربه کاربری و رابط کاربری باید رو این موضوع بیشتر پروا شود. معمولا سایت های کامیاب روی این تقسیم بیشتر فکر می کنند.

۶- دسترسی سریع
معمولا سایت های بازرگانی موفق برای رسیدن به هر بخششون کاربر با راحترین مسیر ممکن به صفحه مورد نظرش میرسد. پس سایت هایی تجاریی که خوب و موفق هستند روی این بخش هم کار کرده اند. چون اگر کاربر به راحتی نتواند با سایت شما شغل کند و تند به هدفش نرسد سایت شما رو ترک می کند.

۷- اطلاعات تماس
معمولا این دسته احد از مهمترین خاصیت های یک سایت تجاری خوب است. خیلی وقت ها میبینم که سایت های بازرگانی حتی یک شماره تماس در برگزیدن مخاطبان و کاربران خود قرار نداده اند. سایت هایی که موفق و خوب هستند از بخش تماس قویی برخوردارند. منظور از قوی چی هستش، یعنی برای پیوستگی با کاربران از شماره تماس، دسته تیکت، حامی آنلاین، پشتیبانی در شبکه های اجتماعی و … کاربرد می کنند.

۸- پشتیبانی
شاید گفت اصلیترین ویژگی از خاصیت های یک سایت بازرگانی خوب همین بخش پشتیبانی است. اگر سایت تجاری دیدید که واقعا بخش پشتیبانی قابل نیرومند دارد میتوان گفت آن سایت کامیاب بوده است. بدبختانه شوربختانه گواه این هستیم که روز به روز میزان حمایت سایت های بازرگانی به شدت تفریق پیدا کرده است. مثلا همین سایت دیجی کالا رو با چند سال پیشش سنجش کنید. اصلا قابل سنجش نیست و به شدت افت حمایت داشته است. کسیم بخواد حمایت بگیرد اینقدر باید پشت تلفن صبر کند و در نوبت باشد که کلا بیخیال پشتیبانی می شود. بعد یک سایت تجاری خوب باید دسته پشتیبانیش به راستی قوی باشد.

۹- تکاپو در شبکه های اجتماعی
معمولا سایت هایی تجاری نیرومند در شبکه های اجتماعی به شدت فعال هستند و به چهره دقیق و کامل سوشال مارکتینگ رو رعایت و اتمام میدهند. پس باید دید سایتی که میخواهیم رسیدگی کنیم وضعیتش در شبکه های اجتماعی چگونه کار و جنبش می کند.

۱۰- واکنشگرا
یکی سایر از ویژگی های یک سایت بازرگانی خوب ، واکنشگرا بودن وبسایت است. یعنی سایت در کل ی دستگاه ها مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و رایانه خانگی به زیبایی و متناسب با آن نمایش دیتا شود.

۱۱- مجوزها
از وژگی های مهم سایت تجاری، مجوزهای کار و جنبش است. سایتی حرفه ای است که مجوزهای لازم مانند نماد اعتماد، لوگو زرین و … رو داشته باشد رهنمود میکنم نوشتار آیا فروشگاه اینترنتی بیچارگی به مجوز دارد رو مطالعه کنید.

۱۲- سوالات متداول
متاسفانه خیلی از سایت ها رو میبینم بخش سوالات متداول رو اصلا ندارند. این تقسیم یکتا از خاصیت های بایسته سایت های تجاری است. پس باید توجه اخص ای به این دسته شود و ببینید کاربران از شما معمولا چه سوالاتی رو بسیار می پرسند و همونا رو به عنوان سوالات متداول قرار دهید.

۱۳- محتوای آموزشی
سایت های بازرگانی باید حتما بخش فرآوری محتوای آموزشی داشته باشند. اگر میخواهید کاربر به سایت شما مراجعه کند و به شما اعتماد کند باید دسته محتوای آموزشی داشته باشید. این ویژگی یگانه از مهمترین خاصیت های یک سایت تجاری خوب است. توصیه میکنم حتما به این دسته به شدت توجه شود.

۱۴- گونه ها محتوا
نه فقط سایت بازرگانی هر سایت دیگری باید محتوای مختلفی رو تولید کند. از نوشتار گرفته لغایت ویدئو و اینفوگرافیک و هر چیزی که کاربر با آن ارتباط برقرار می کند. بعد کوشش کنید لغایت می توانید گونه ها مختلف محتوا تولید کنید.

۱۵- چند زبانه
سایت های تجاری معمولا دو زبانه یا چند زبانه هستند. چه بسا این سایت، محصولات و خدماتی ارائه میدهد که به درد افراد خارج کشور هم بخورد بعد تا مرز امکان سایت رو چند زبانه طراحی کنید.

۱۶- شناخت مخاطب
یک سایت تجاری خوب به صورت دقیق از مخاطب و رفتارش شناخت دارد. بر همین بنیاد سیاست کاری سایت جلو میرود. اگر سایت از مخاطبش اطلاعاتی نداشته باشد یعنی روی هوا شغل میکند. ما باید بدونیم کاربر و بیننده سایت ما چه می خواهد با چه جور سایتی آسان است. و بر این اساس کار و جنبش داشته باشد.

۱۷- دریافت اطلاعات کاربران
یکی از بدترین کارهای سایتها، نگرفتن اطلاعات کاربران است. اگر شما اطلاعات ارتباطی با کاربران نداشته باشید چطور میخواهید با کاربران در بستگی باشید. پس یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت بازرگانی خوب ، اخذ اطلاعات کاربران است.

۱۸- راهنمای سایت
قبلنا فکر میکردم شغل کردن با بخش های مختلف سایت برای کاربران راحت و آسونه و نیازی به تصحیح کردن این تقسیم وجود ندارد ولی در این چند سال متوجه شدم گرد از مشخصات یک سایت چیره دست ، همین تقسیم راهنمای به کارگیری سایت است. حتما حتما این بخش رو درست کنید و به چهره مقاله و ویدئو باشد.

۱۹- سرعت سایت
هر سایتی که حائز افت سرعت و کند باشد بی گمان کاربران و مخاطبان خویش را از دست خواهد داد. معمولا به طور میانگین هر کاربر ۵ ثانیه برای برای لود و بارگذاری سایت چشم براه می ماند و اگر از این سررسید بیشتر شود سایت رو ترک خواهد کرد. بعد باید بحث سرعت سایت اغلب مورد پروا پیمان گیرد.

۲۰- امنیت
یکی سایر از مشخصات یک سایت تجاری خوب، امن بودن و امنیت سایت است. سایتی که از لحاظ امنیت قوی نباشد دائم در معرض خطر و هک شدن است پس باید سایت حتما از لحاظ امنیتی مورد رسیدگی قرار گیرد.

۲۱- سئو
یکی از مهمترین بخش های یک سایت بحث سئو آن است. اگر سئو سایت سخت داشته باشد هر کاری که میکنید یعنی هیچی چون کاربر جذب کردن بیشتر از راه سئو انجام میشود. اگر سئو سایت خوب و درست اتمام شده باشد و مطالب خود تولید کنید در نتایج گوگل میاید و برآیند اینکه کاربر جذب میکنید. پس بحث سئو سایت رو جدی بگیرید.
بعد از ثبت دامنه، سررسید تشکیل سایت و گرفتن تصمیمات مهم است. برای کمک به شما در پیوستگی ده مورد از بایدهای ویژگی یک سایت تجاری خوب را ذکر می‌کنیم. رعایت این موارد شما را مطمئن می‌سازد که مشتریانتان تجربه‌ای خوشایند و مثبت از بازدید سایت شما خواهند داشت و تصویر فعالیت‌های دیجیتالی شرکت شما در ذهن مشتریان شفا یافته و در نهایت مشتریان بیش‌تر خواهان فعالیت با برند شما خواهندبود.sitoweb di successo - ۱۰ ویژگی ضروری یک وب سایت تجاری خوب

۱-نقشه سایت منطقی
به‌طور حتم، سایت شما باید ظاهری زیبا داشته باشد اما مهم‌تر از زیبایی، قابل‌استفاده بودن سایت هست. پیش از این‌که حتی یک سطر کد HTML برای سایت خود بنویسید یا سروری برای سایت خود پیدا کنید شما باید تعیین کنید که وب‌سایت شما قرار است چگونه شغل کند. این باره در تجربه کاربری و هم‌چنین سئو سایت تأثیرگذار است. گوگل نیز در رتبه‌بندی سایت‌ها محتوا و ساختار سایت را رسیدگی می‌کند؛ پس به تعقیب یک نقشه خوب برای سایتتان باشید همان چیزی که طراحان سایت آن را “Wireframing یا چارچوب می‌نامند .بعد از طراحی وب‌سایت، آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر آن‌ها توانستند منطق سایتتان را فهم کنند سایر بازدیدکنندگان نیز توانا به درک چارچوب سایت شما خواهند بود. هم‌چنین گوگل برای سایت شما رتبه‌بندی خوبی لحاظ خواهد کرد. (نقل‌قول از پت میلس رایزن طراحی سایت).

۲-اطلاعات تجاری ضروری
بزرگ‌ترین اشتباه مردم در طراحی سایت این است که آن‌ها تلاش می‌کنند الی سایتی را بسازند که می‌خواهند نه سایتی که لازم دارند (نقل‌قول از جوش فرانکل (Josh Frankel). برای نمونه در طراحی سایتی برای یک رستوران بیش‌تر مردم می‌خواهند در طراحی سایت موسیقی هستی داشته باشد و اصلاً توجهی ندارند که موسیقی مایه افزایش حجم صفحه و پایین آمدن سرعت سایت می‌شود. این درحالی است که گاهآ هیچ توجهی به ارائه اطلاعات بایسته مشابه منو و اطلاعات مشتریان و یا مسیرهای خاتمه به رستوران نمی‌شود.

توجه داشته باشید که در طراحی سایت از متن‌های اختصار استفاده کنید به‌طوری‌که پیام برند شما را برساند و مردم با یک نگاه ساده قادر به گرفتن پیام موردنظر شما باشند –همگی ما حوزه توجه اندکی داریم-

کوتاه نویسی را دست‌کم نگیرید یک یا دو جمله می‌تواند واقعاً تاثیرگذارتر باشد (نقل‌قول از فرانکل Frankel)

هم‌چنین باید اطلاعات مخصوص تجارتتان را در وب‌سایت داشته باشید. برای مثال اگر صاحب رستوران هستید باید آدرس مکان و مسیرهای منتهی به رستوران را به به اتفاق نقشه در وب‌سایت قرار دهید و مثل این هر تجارتی اطلاعات مخصوص به خودش را دارد. اگر شما یک‌خرده فروش هستید باید عکس لوازم خودتان را پیمان دهید و یا اگر بازرگانی شما بستگی زیادی به نظرات و رضایت مشتریانتان دارد قسمتی را به گواهی از مشتریانتان و خوشنودی آن‌ها برگزیدن دهید. برای نمونه اگر یک طراح وب‌سایت هستید لینکی از شغل اخیرتان را قرار دهید یا اگر یک سالن زیبایی دارید قسمتی را به مشتریان و کارمندانتان و تشویقات آنها گزین کردن دهید. توجه داشته باشید لغایت همواره در سایت اطلاعات مناسبی که مشتریانتان به پیگیری آن هستند قرار دهید.

۳- اطلاعات تماس
نیاز به تأکید ندارد که مهم‌ترین بخش وب سایت یک برند اطلاعات تماس با شرکت است و به این خاطر باید بخشی ویژه به خود داشته باشد. رغبت اکسکلیم می‌گوید: «شما چند بار به سایتی که در آن نمی‌توانید با شرکت تماس بگیرید راز می‌زنید؟ با جواب به این سؤال به‌راحتی متوجه می‌شوید که باید شماره تلفن و آدرس به‌راحتی قابل‌دسترس و قابل‌مشاهده باشد. نبودن اطلاعات تماس در سایت چیزی خیلی بیش‌تر از خسته‌کنندگی و دل زدگی است. اطلاعات تماس در یک سایت تجاری ضروری می‌باشند.

توجه داشته باشید که اطلاعاتی همانند شماره تلفن را به صورت عکس کاربرد نکنید. عدد تلفن و هم‌چنین آدرس باید قابل کلیک کردن باشد یا بتوان آن را کپی کرد و یا در فضا اختصاص داده‌شده در سایت بتوان تماس گرفت یا ایمیل زد. امروزه بسیاری از گوشی‌های اسمارت، امکان تماس در وب را فراهم کرده‌اند.

اما اگر همنشین ندارید گوشی‌تان مرتب زنگ بزند می‌توانید از ایمیل استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید که به ایمیل‌ها به‌موقع استجابت دهید. آدرس ایمیلی برای حوزه خویش پیمان دهید و یا از Gmail و در حالت پایین‌تر از AOL -استفاده از AOL حرفه‌ای نیست – استفاده‌کنید. اگر به نرم‌افزارهای گوگل علاقه دارید می‌توانید از اپلکیشین های گوگل استفاده کنید. شما می‌توانید الی ۱۰ آدرس ایمیل را مجانی برپایی کنید.Business Website elements - ۱۰ خاصیت ضروری یک تارنما بازرگانی خوب

۴-مسیر هدایتی واضح
همان طور که یک نقشه بدون توضیحاتش، بی‌استفاده است یک سایت نیز بدون گذرگاه هدایتی‌اش، بی‌استفاده است. برای این، باید از اسم‌های بخردانه و قابل‌درک برای صفحات مختلف سایت استفاده کرد مانند سرنوشت تماس با ما، درباره ما و… پیچیده و رمز گونه بودن در این موارد به معنای از دست دادن مشتریانتان است.

زمانی که استراتژی مسیرهای هدایتی خود را وضع می‌کنید باید بدانید که ملت در سایت شما، به دنبال چه هستند؟ آیا می‌خواهند چیزی سفارش بدهند؟ یا هدف عضو شدن دارند؟ به فروشگاه آنلاین شما آمده‌اند؟ یا آمده‌اند با سرنوشت حمایت پیوستگی استوار کنند؟ شما باید هدف‌های خود را روشن و پدیدار بدانید. برای اینکار خودتان را به‌جای بازدیدکنندگان قرار دهید. (نقل‌قول از فرانکل) اندیشه کنید که آن‌ها به پیگیری سپریدن چه‌کاری هستند؟ به مشتریان احتمالی‌تان اندیشه کنید. سایت را به‌گونه‌ای اماده کنید لغایت مشتریان شغل موردنظرشان را به‌سادگی انجام دهند.

۵- امنیت
اگر فروش آنلاین در وب ساییتان دارید باید امنیت سایتتان را با تصدیق (رانندگی) ssl تأمین کنید. ssl ارتباطات وسط شما و مشتریانتان را رمزگذاری می‌کنند (مانند اطلاعات کارت بانکی) و نگرانی کاربران از افشای اطلاعاتشان را از بین می‌برند چون دزدی اطلاعات زیادی در وب هستی دارد.

۶-پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی
Twitter. Facebook. Tumblr. YouTube. Pinterest. Google+. LinkedIn. Instagram. Foursquare. شبکه‌های اجتماعی در وب هستند که شما باید حضورتان در آن‌ها را بر روی وب‌سایت اعلام کنید. به این انگیزه که شبکه‌های اجتماعی بخش ضروری از بازاریابی بازرگانی شما هستند و دیگر روشهای تجارت‌ سنتی در دنیای دیجیتال پاسخگو نیستند. تیم کوکو مردم را به حضور در شبکه‌های بازرگانی در تجارتشان دلگرمی می‌کند.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان در وب‌سایت شرکت مایه رشد SEO سایتتان، بهبود چهره کسب‌وکارتان در دنیای وب اجتماعی می‌شود و مشتریانتان می‌توانند فعالیت‌های شما در شبکه‌های اجتماعی را دنبال می‌کنند. بااین‌همه چه بسا این سؤال به ذهنتان برسد که آیا حضور در شبکه‌های اجتماعی ارزشمند است؟ جواب بله است. الی زمانی که شما محتوی و کار و جنبش نکویی در این شبکه‌ها داشته باشید برندتان در ذهن مشتریان در رده‌ی فوقانی قرار خواهد گرفت و با آن درگیر خواهد بود؛ ولی انتظار نداشته باشید با حضوری کوتاه‌مدت در شبکه‌های اجتماعی به هدف‌های بزرگ خویش دست یابید. تمامی این هدف‌ها در طول زمان با فعالیت صحیح و مداوم حاصل خواهد شد و شما تفاوت نتیجه را مشاهده خواهید کرد. نقل‌قول از میلس MillsGraphixtore Responsive 1 - ۱۰ خاصیت بایسته یک تارنما بازرگانی خوب

۷-واکنش گرا باشد
گوشی‌های اسمارت و تبلت ها تقسیم زیادی از شدامد وب را به خویش برگزیدن داده‌اند و در کنار آن روزبه‌روز این دستگاه‌ها ارزان‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند و روزبه‌روز بیش‌تر دسته مهمی از ترافیک وب را به خویش اختصاص می‌دهند. اندی چو Andy Chuمدیر Bing for Mobile می‌گوید %۷۰ از نهایی‌شدن خریدها و فعالیت‌ها در سایت‌هایی که نسخه موبایل دارند در پهنا یک ساعت رخداد می‌افتد و این پرتو می‌دهد که مردم مرورگری وب را باهدف انجام می‌دهند یا به تعقیب چیزی می‌گردند یا به تعقیب خرید وسیله‌ای هستند یا به دنبال رفتن به‌جایی. چو می‌گوید اگر کسی بر روی گوشی خویش به تعقیب پیدا کردن رستوران هست این شخص شاید در پهنا یک ساعت ناهار خواهد خورد فلذا بهتر است گوشی شما بر روی دستگاه‌های تلفن به اتفاق به راحتی قابل‌دستیابی باشد.

تا دو سال پیش، طراحی برای وب به معنی طراحی برای کامپیوترها (PC) بود اما الان به معنی طراحی برای هر چیزی است که قادر به برقراری پیوستگی اینترنتی باشد (نقل‌قول از فرانکل Frankel) مانند لب تاب‌ها تبلت‌ها اسمارت‌فون‌ها و در اندازه‌های متفاوت صفحه‌نمایش؛ ولی چگونه امکان‌پذیر است؟

خیلی ساده در طراحی وب‌سایت‌های جدید از پهنا صفحه‌ی قابل‌انعطاف استفاده می‌کنند به‌طوری‌که فقط %۲۰ از عرض صفحه، نمایش داده می‌شود و %۸۰ بقیه از طریق پیمایش پرتو داده می‌شود. طرح‌بندی، قابل تنظیم و عکس ها مقیاس‌پذیر هستند. این سایت و سایت گرافیک استور نمونه‌هایی از چنین وب‌سایت‌هایی هستند.

۸-FAQ یا سوالات متداول
معمولاً مشتریان سؤالات زیادی از شما دارند. شما باید پاسخ‌گوی نگرانی‌های مشتریان خود باشید. خیلی از این سؤالات به‌طور متناوب پرسیده می‌شود. شما می‌توانید این سؤالات متداول را لیست کرده و واضح و پدیدار به آن پذیرش دهید. سؤالات معمولاً راجع به اطلاعات حمل محصول، تاریخچه شرکت و لغو سفارش و سیاست‌های برگشت فرآورده می‌باشد.

۹-هاستینگ خوب
در باره هاستینگ خوب اهمال نکنید. شما دربایستن دارید تا سایتتان روی سرور خوب قرار گیرد و این نیازمند هزینه است. این خرج در مقابل سرویس‌دهی ۲۴ ساعته و کسان فنی زیاد هزینه انگشت چندی خواهد بود.
۱۰-فراموش کردن بعضی چیزها به نفعتان است
هرگز نیرو سادگی را فراموش نکنید. موسیقی و استفاده از پیکان در سایتتان را فراموش کنید و هر چیزی که به‌طور خودکار پخش می‌شود از موسیقی و ویدیو دوری‌کنید و از اطلاعات اضافی در سایتتان بپرهیزید؛ زیرا تنها مایه پایین آمدن سرعت صفحه شما می‌شود… نقل‌قول از فرانکل Frankel. در عین سادگی، قدرتمند باشید



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
به تازگی اپلیکیشنی عرضه شده که به کاربران امکان می دهد از هک شدن گوشی آیفون خود مطلع شوند. این اپلیکیشن از امکانات و گزینه هایی برای افزایش امنیت گوشی های اپل نیز برخوردار است. 

به گزارش فارس به نقل از زد دی نت، برنامه آی وریفای یک اسکنر امنیتی است که از استفاده کاربران از قابلیت های امنیتی مهم گوشی های آیفون مانند فیس آی دی، تاچ آی دی، قفل گوشی و غیره اطمینان کسب می کند. 

 

این برنامه دارای یک ابزار اسکن خاص نیز هست که گوشی را برای یافتن هرگونه شرایط امنیتی غیرعادی اسکن می کند و اگر مشکل خاصی در گوشی آیفون وجود داشته باشد، موضوع را به کاربر و مالک گوشی اطلاع می دهد. همچنین برنامه آی وریفای تشخیص می دهد که آیا گوشی به علت مشکلات امنیتی قبلا هک شده است یا خیر.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون

برنامه آی وریفای به کاربران فهرستی از تغییراتی را که باید در تنظیمات گوشی های آیفون به منظور افزایش امنیت اعمال شود، ارائه می کند. البته این تغییرات اختیاری است و کاربران در صورت عدم تمایل مجبور به اعمال آنها نیستند. یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه ارائه پیشنهاداتی به منظور ایمن سازی حساب های کاربری در اپل، فیس بوک، گوگل، اینستگرام، لینکداین و توئیتر است.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11054529.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام
اینستاگرام، جای توئیتر را به عنوان منبع خبر می‌گیرد.

به گزارش برترین ها، گزارش امسال "اخبار دیجیتال" موسسه رویترز نشان می‌دهد استفاده از اینستاگرام برای گرفتن خبر از سال ۲۰۱۸ دو برابر شده و این سایت اشتراک عکس در سال آینده می‌تواند از این نظر از توییتر پیشی بگیرد.

 

استفاده از اینستاگرام به عنوان منبع اخبار در میان جوانان بیشتر است و در بریتانیا، یک چهارم افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله اخبار را از اینستاگرام می‌گیرند.

 

نیک نیومن نویسنده ارشد این گزارش گفت اینستاگرام بین جوانان "بسیار محبوب" شده و "آنها به موضوع‌هایی که خوب و ساده با تصویر بیان شده‌اند، پاسخ می‌دهند."

 

با این حال "این طور نیست که یکی جایگزین دیگری شود. آنها ممکن است از فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند یا از توییتر و اینستاگرام."

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73272.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایا طراحی سایت شرکتی
وب سایت فروشگاهی به عنوان یک افزار امروزین جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده پیمان می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت کمپانی شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و در ضمن افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه طراحی سایت شرکتی در طویل مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. پس خرج تارنما شرکتی به عنوان ابزاری نیرومند جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، زیاد مقرون به صرفه می باشد.


طراحی سایت شرکتی و مزیت نسبت به رقبا
امروزه شرکت های زیادی حائز تارنما بوده و فعالیت های بسیار و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم تکاپو شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان خفته خود را از دست بدهید. بعضی از شرکت ها خدمات فروش و بعد از فروش خود را در تارنما خود ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفی الی فروش محصول را بدست تارنما خویش انجام می دهند. بنابراین به تیم فروش دربایستن نخواهند داشت. طراحی تارنما شرکتی اگر به نوع ای باشد که بستگی درست بین مشتریان نهفته و سوداگری خویش تعامل برپایی نماید.

طراحی وب سایت

هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی راحت و تند فراهم می نماید.
2) می تاب از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت برپایی کنید.
3) با به کارگیری تارنما شرکتی به علت اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی درونمایه سایت، بعد از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به کمپانی شما می باشد؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این فرمایش برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید فرآورده یا خدمات شما بشود.
وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و سوداگری خود را شفا ببخشید. طراحی سایت مناسب و وانگهی رعایت نمودن سئو سایت از پیش مایحتاج در این فرمایش می باشد. گروه متخصص طراحی سایت وب وان از ابتدا الی انتهای این گذرگاه همراه شما خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی

نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در راستا تکاپو بهتر و قوی تر باید پیش از طراحی تارنما شرکتی به بعضی نکات پروا نمود:

به دنبال سایت های حاضر نباشید. حتما از ساخت سایت شرکتی اختصاصی بهره‌گیری نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خویش از طیف رنگی مناسب کاربرد کنید. توصیه می کنم نوشتار " طراحی سایت فروشگاهی الهام بخش و زیبا " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
استفاده از کد بازتاب گرا (responsive)
خیلی ساده و تند کاربر را به هدفش برسانید. نوشتار " 5 نکته بسیار مهم برای طراحی سایت چیره دست " را مطالعه فرمایید.
رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست تند تر قبل رود.

امکانات سایت شرکتی
در اثناء طراحی سایت با توجه به گونه تکاپو وب سایت باید امکاناتی را اعمال نمود. طراحی تارنما شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟

صفحه "درباره ما"
صفحه "تماس با ما" که حائز اطلاعاتی نظیر: آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، عدد تماس، ایمیل می باشد.
صفحه مربوط به محصولات شرکت دارای اطلاعاتی مثل: عکس ها محصول، درج قیمت، سرنوشت توضیحات
امکان درج نظرات درباره محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات درباره گارانتی محصولات
گالری عکس ها از محصولات و پیرامون شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به آگاهی ها شرکت
معرفی ماحصل ها و اهداف شرکت
شرکت طراحی سایت وب وان در طراحی سایت شرکتی کل ی این امکانات را اعمال نموده؛ و علاوه بر موارد گفته شده کمپانی وب وان با پروا به دربایستن و خواسته مشتریان خویش دسته های سایر را نیز به صورت سفارشی و اختصاصی پیاده سازی خواهد کرد.

 

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان پیش از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مثل گوگل سرچ می نمایدند؛ سئو و بهینه سازی سایت حائز اهمیت بالایی می باشد. به همین علت در طراحی وب سایت باید به این مسئله پروا نمود که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد الی بعد از وارد کردن درونمایه سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شود.
شرکت طراحی سایت وب وان طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی اتمام دیتا و بعد از ورود درونمایه سایت مشکلی از نظر SEO یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.

با پروا به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا سپریدن خواهد شد. می توانید در صفحه "نمونه پیشه طراحی سایت" انواع طراحی وب سایت شرکتی سپریدن شده بدست گروه کارآزموده وب وان را نگریستن فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که بدست گروه کارآزموده وب وان اتمام می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد. شرکت طراحی سایت طهران وب وان ، سایت باره عقیده شما را با امکانات بالا و با استفاده از واپسین تکنولوژی برنامه نویسی و طراحی سایت و همچنین قیمت پسندیده ، طراحی می کند.

رعایت کردن قواعد صحیح برنامه نویسی

کاربرانی که وارد سایت شما می شوند در آغاز نخستین چیزی که نگریستن می کنند، تصاویر سایت شما می باشد، که تمامی آنها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه نویسی روی این صفحه برپایی شده اند. بر این اساس شما باید به طراحی سایت شرکتی و این باره توجه بسیار زیادی داشته باشید، چرا که کمپانی گوگل به این باره توجه زیادی می کند و اگر برنامه های صحیح و اصولی را در سایت تان رعایت کرده باشید آن را در صفحات نخست جستجو می آورد.

سرعت و استقامت

سرعت بالا آوردن سایت باید بسیار بالا باشد و زیر 3 ثانیه بیشتر سررسید نبرد. هرچه که سرعت سایت شما بالا باشد، خوشنودی و اطمینان کاربران هم بسیار اغلب می شود و تندتر می توانند کالا و محصول مورد عقیده خویش را پیدا کنند، ،همچنین موجب می شود از سایر تقدیر هایی که شما در سایت خویش دارید هم بازدید کنند. گرد از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید این است که، برای طراحی سایت شرکتی خویش بی گمان باید به دنبال فرد یا شرکتی باشید که در این گویه تخصص اکثریت دارد، چرا که در غیر این چهره همگی هزینه ها و موعد شما بیهوده صرف شده است و شما نمی توانید به هدف خود برسید.

طراحی کردن صفحه های اختصاصی

برایاینکه شما محصولات و یا خدمات خود را شناسایی کنید، باید صفحاتی را در طراحی سایت شرکتیخود طراحی کنید که متناسب با آن فرآورده و خدمات باشد. در واقع باید بدانید که از این طریق مشتریان بسیار زیادی را جذب می کند و می توانید روز به روز به منظور هایی که در شرکت و سایت خویش دارید نزدیک شوید. دقت داشته باشید صفحه هر فرآورده و خدمات باید به چهره جداگانه طراحی شود الی کسان به نکویی بتوانند محصول خویش را پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون ۱۲
یک حساب کاربری در توئیتر تصاویری از قالب های سری آیفون ۱۲ منتشر کرده که نشان می دهد این دستگاه ها لبه هایی مسطح دارند.

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، قالب ها و طراحی هایی که به آیفون ۱۲ تعلق دارد، در فضای آنلاین منتشر شده و نشان می دهد اپل تصمیم دارد موبایل های این سری را با لبه هایی مسطح عرضه کند.

 

پیش بینی می شود سری آیفون ۱۲ دارای ۴ دستگاه است که عبارتند از آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس با نمایشگر بزرگ، آیفون ۱۲ پرو با قدرت بالا و آیفون ۱۲ پرومکس که از همه دستگاه ها بزرگتر است. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون ۱۲

 

اندازه نمایشگر ۴ نسخه آیفون به ترتیب ۵.۴، ۶.۱(برای آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو) و  ۶.۷ اینچ است.

 

یکی از کاربران توئیتر به نام Jin_Store  عکس هایی از سه قالب سری آیفون ۱۲ را منتشر کرده است. عکس ها نشان می دهد دکمه های کنار دستگاه های مذکور وجود دارد.

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون ۱۲

 

طبق گزارش ها قرار است نسخه ساده آیفون ۱۲ با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه  شود که ۵۰ دلار ارزان تر از قیمت پایه آیفون ۱۱ است. آیفون ۱۲ مکس با بهای ۷۵۰ دلار، آیفون ۱۲ پرو با قیمت هزار دلار و آیفون ۱۲ پرومکس با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه می شوند.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11054648.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ
واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

به گزارش فارس به نقل از مارکت واچ، واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

 

در صورت اضافه شدن این قابلیت،کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با کمک این قابلیت خرید کنند.

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار در کشورهای دیگر قابل دسترسی است؛ در حال حاضر پلت فرم چت واتس اپ در حال اجرای آزمایشی خرید با این اپ در کشور برزیل است؛ کشوری که به دلیل جمعیت زیاد آنلاین، اغلب برای آزمایش سرویس‌های جدید استفاده می‌شود.

 

واتس اپ روز دوشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که کاربران در برزیل می‌توانند بدون ترک گفتگوی خود، با خیال راحت پول منتقل یا خرید کنند.

 

فیس بوک بخش پرداخت‌های دیجیتال واتس اپ را از طریق Facebook Pay کنترل می‌کند. خدمات پرداختی که سال گذشته راه اندازی شد و در سایر برنامه‌های خود از جمله فیس بوک و اینستاگرام نیز کار می‌کند.

 

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار ممکن است در کشورهای دیگر نیز موجود باشد.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73273.html



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) پیچ رسمی اینستاگرامتوسط محمد قاسمی2020/01/26VIRLAN, اخبار, بازاریابی در شبکه های اجتماعی, سوشال مارکتینگ
تیک آبی اینستاگرام
اگر به پیگیری ساده‌ترین روش دریافت تیک آبی اینستاگرام Verfied Badge یا تایید حساب کاربری در این شبکه اجتماعی هستید، این نوشتار برای شماست. در پیوستگی به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با انجام چند شغل ساده، اکانت خود را به تایید اینستاگرام برسانید. با ویرلن همراه باشید:


امروزه شبکه های اجتماعی به بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با پروا به فراگیری شبکه های اجتماعی در میان ملت و حضور بسیاری از کسان و سازمان‌های رسمی در این فضا، تشخیص اکانت‌های عادی از رسمی همواره یک مشکل بنیادین در پلتفرم‌های گوناگون مثل Instagram بوده است؛ مشکلی که البته اکنون با پرتو تایید اینستاگرام تا بی گمان زیادی حل شده است.

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام به چه معناست؟
تاییدیه اینستاگرام یعنی تعیین اکانت اینستاگرام شما به عنوان «حضور معتبر یک شخص، سلبریتی یا برند جهانی مشهور.» اکانتی که توسط اینستاگرام تایید شده باشد، نشانه تایید یا Verified Badge را اخذ می‌کند؛ یک نشان آبی با یک تیک سفیدرنگ در میان آن که درست پس از اسم کاربری شما نمایش دیتا می‌شود. این مهم نیست که حساب شما شخصی باشد یا از نوع تجاری؛ هر کسی با پیمودن مراحلی مشخص می‌تواند برای اخذ تیک آبی اینستاگرام تقاضا دهد.

Verified Badge
تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی به ملت کمک می‌کند اکانت‌های تقلبی را از اصلی و رسمی تشخیص داده و به راحتی افراد و برندهایی را که می‌خواهند، دنبال کنند. این تیک آبی علاوه بر پروفایل، در نتایج جستجوی اینستاگرام نیز نمایش دیتا می‌شود. با این ویژگی، ملت مطمئن می‌شوند که اکانت‌هایی که می‌خواهند فالو کنند، به راستی رسمی هستند.

برای مثال، با هستی این تیک، در یک لحظه می‌توان اکانت یک سلبریتی را از یک اکانت جعلی تشخیص داد. جدای از آن، این تیک اکنون به یک نماد نیز تبدیل شده است. به هر چهره خویش اینستاگرام می‌گوید پرتو تاییدیه، مدرکی‌ست که پرتو می‌دهد شما برند یا «شخصی برجسته» و مشهور هستید.
چه کسی واجد شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام است؟
گرفتن نشان تایید اینستاگرام آنقدرها هم که اندیشه می‌کنید، آسان نیست.اینستاگرام این نشان را به افرادی می‌دهد که اندیشه می‌کند «مورد علاقه عموم» هستند. افزون بر این، شما باید یک فرد مشهور، سلبریتی یا برند جهانی باشید فلذا دانستن فواید تیک آبی اینستاگرام از نکات مهمی است که پیش از یادگیری شرایط اخذ باید در ارتباط با آن اطلاعات کافی داشته باشید.

افرادی که این نشانه را می‌خواهند، باید به شرایط خدمات این پلتفرم و دستورالعمل‌های آن متعهد باشند. در ضمن مطابق با توضیحات رسمی اینستاگرام، اکانت شما باید شرایط ذیل را هم داشته باشد

معتبر. شما باید کسی باشید که می‌گویید؛ یعنی یک شخص واقعی، کسب‌وکار ثبت‌شده یا برند.
منحصربه‌فرد. تنها یک اکانت به ازای هر شخص یا کسب‌وکار می‌تواند پرتو تایید اینستاگرام را داشته باشد (با استثنائاتی برای اکانت‌هایی که مختص زبان‌های مخلتف هستند. اینستاگرام می‌گوید سایت‌های دوست داشتنی کلی را تایید نمی‌کند. پیج پیروان افراد یا برندها نیز شامل این ویژگی نمی‌شوند.
عمومی. اگر می‌‌خواهید اکانت اینستاگرام شما تایید شود، حتما باید چگونگی پروفایل شما در حالت عمومی باشد. اگرچه بعضی برندها حساب کاربری خصوصی را ترجیح داده‌اند، ولی این گروه مشمول تاییدیه اینستاگرام نمی‌شوند.
کامل. پیج شما باید کامل باشد و در آن بتوان بیوگرافی، عکس پروفایل و کمینه یک پست را پیدا کرد.
شهرت. مجددا، اینستاگرام پافشاری می‌کند که حساب‌های کاربری تاییدشده باید «نشانگر یک برند یا فرد شناخته‌شده که جستجویی فوقانی دارد، باشند.»
اگر پیش از این اثر تایید را در فیسبوک دریافت کرده باشید، به این معنا نیست که واجد شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام نیز خواهید بود. گفتنی‌ست گرفتن تیک آبی فیسبوک به مراتب آسان‌تر است.
خود اینستاگرام درمورد شیوه دریافت تیک آبی Verified Badge توضیحاتی دیتا است،که چطور ستاره آبی در اینستاگرام را گرفتن کنید و ولی تایید حساب شما به چه چیز هایی پیوستگی دارد؟

چک آبی در اینستاگرام چیست؟
ستاره آبی در اینستاگرام (verified badge) یک نشانه تایید میباشد که اینستاگرام آن را به شما اعطا میکند که در ساحل حساب کاربری و جستجوی نمایه پرتو دیتا میشود به این معنی که اینستاگرام این باره را به نشانه رسمی بودن حساب شما به چهره منش عمومی نامدار و یا نام بازرگانی در جهان دیتا میشود.

تیک آبی در اینستاگرام نشانه رسمی بودن حساب شما تاثیر تیک آبی در پروفایل

چطور ستاره آبی گرفتن کنم؟
۶ مرحله به ترتیب زیر درخواست تیک آبی در اینستاگرام را بدهید :

اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خویش شوید.
روی مظهر منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
روی سمبول(لاتین) چرخ دنده «تنظیمات» در زیر صفحه خود کلیک کنید.
به ذیل بروید و روی «درخواست تأیید یا Request Verification ضربه بزنید.
نام حساب شما به همراه اسم کامل و یا سرشناس که در (رسانه های معروف تجارت ها که کارایی گذار است) را وارد کنید یا اگر یک حساب کاربری Instagram for Business دارید، یک عکس از شناسه خویش را آپلود کنید تیک آبی در اینستاگرام.
سپس بر روی ارسال “Send” بزنید ،پس از بررسی برنامه خود، به شما اطلاع داده خواهد شد که آیا درخواست شما تایید شده یا رد شده است. ولی منتظر پاسخ نباشید.طبق جدول زمانی تعیین شده برای مدت سررسید فرآیند درازا می کشد.
بنابراین، آیا باید تقاضا کنید؟ بیایید به بعضی سوالات متداول پذیرش دهیم.

شرایط گرفتن ستاره آبی
شیوه دریافت تیک آبی
نحوه دریافت تیک آبی

ملاک هایی جهت اخذ ستاره آبی در اینستاگرام که آن را نظارت میکند این است

معتبر بودن حساب : بدیهی است که شما باید یک فرد حقیقی باشید یعنی ربات نباشید،برند یا شخص مهم باشید
منحصر به فرد : شما نباید چند حساب داشته باشید یعنی فقط یک حساب قابل تایید اینستاگرام پیمان میگیرد.
اطلاعات پروفایل و پست : مرز اقل یک پست باید داشته باشید عکس مناسب داشته باشید و اصلا نباید لینکی به سایر رسانه ها قرار دیتا شود.
افزایش فالوور های اینستاگرام خود : برای اینستاگرام زیاد مهم میباشد شما اگر شخص نامی هستید بعد چرا فالوور ندارید! نه اینکه ملیونی داشته باشید بلکه قابل توجه باشید و شناخته شده باشید
فعال باشید : اگر اینستاگرام ببیند اخرین پست شما مال ماه ها پیش باشد پیج شما را هک شده یا از دست رفته تشخیص میدهد.
پیشینه پاک : از واژه ها غیر مجاز بپرهیزید و مسدود نشوید دائم خوش برخورد باشید الی بدست اینستاگرام متخلف تشخیص دیتا نشوید.
بیوگرافی معتبر : الی میتوانید برای خویش بیوگرافی معتبر بسازید گذرگاه های زیادی در اینترنت است همانند ویکی پدیا
تیک آبی چه کمکی به ما خواهد کرد؟
کاربرد تیک آبی در اینستاگرام و تاثیر تیک آبی در پروفایل

حال سوال اینجاست ستاره آبی در اینستاگرام چه سود ای دارد؟

تیک آبی در اینستاگرام نه به شما امتیاز خاصی میدهد نه امکانات خاصی را به پروفایل شما اضافه میکند.

تنها استعمال تیک آبی به شرح پایین است :

تشخیص پروفایل فیک و جعلی از اصلی
معروف شدن در عالم و نوعی ساخت شناسنامه جهانی
افزایش فالوور افراد برای اینکه خودشان هم سرشناس شوند سعی میکنند کسان نامی تیک آبی را فالو کنند.
قدرت مانور آسان در اینستاگرام به معنی دیگر حرف شما به نوعی سند میشود و مورد تایید سایرین پیمان میگیرد.
قدرت مانور جهت دریافت تبلیغ از کسانی که میخواهند معروف شوند (نوعی کسب درامد)
مورد عاخر : این باره را همنشین ندارم ترویج کنم ولی در این مقاله باید راستی را گفت “سوء به کارگیری حساب ” فروش در بازار های سیاه.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر مایکروسافت
قابلیت app group، کارایی نمایشگر دوگانه Surface Duo مایکروسافت را افزایش می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت Surface Duo پاییز گذشته معرفی شد و شرکت سازنده آن قول داد این دستگاه را در بازه زمانی تعطیلات سال میلادی جاری عرضه کند. اما اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از تلاش مایکروسافت برای عرضه زودهنگام Surface Duo خبر می‌دهد. البته با توجه به این که اکنون مدتی است خبر‌های منتشر شده درباره Surface Duo در گوشه و کنار اینترنت افزایش یافته‌اند، به نظر نمی‌رسد شایعه منتشر شده اشتباه باشد.

 

آخرین اطلاعات منتشر شده، مربوط به ویژگی‌های نرم افزاری Surface Duo است که می‌تواند کارایی دو نمایشگر آن را افزایش دهد. در واقع می‌توان گفت این مهم‌ترین ویژگی است که Surface Duo می‌تواند داشته باشد، زیرا اصلا به همین دلیل ساخته شده است.

 

روش عملکرد قابلیت جدید Surface Duo

قابلیت جدید Surface Duo به شما کمک می‌کند چند برنامه‌ای که اکثر مواقع با هم استفاده می‌کنید را به صورت جفت در کنار یکدیگر قرار دهید و میانبری برای آن‌ها در صفحه اصلی ایجاد کنید. پس از انجام این کار می‌توانید هر دوی آن‌ها را به صورت همزمان در دستگاه خود اجرا کنید. نام این قابلیت احتمالا "app groups" خواهد بود. البته بهتر بود به‌جای واژه groups از Duet استفاده می‌شد، زیرا این ویژگی دو برنامه را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر مایکروسافت

 

ویژگی مشابه قابلیت جدید مایکروسافت در محصولات دیگر شرکت‌ها

 

البته سامسونگ این قابلیت را با App Pairs به کاربران خود ارائه می‌دهد و سونی نیز پیشتر با Multi-window چنین ویژگی را ارائه کرده است. اما زمانی که شما در دستگاه خود دو صفحه نمایش در اختیار دارید، این کار بسیار آسان‌تر می‌شود.

جزئیات دیگری که تاکنون درباره Surface Duo منتشر شده شامل نمایشگر‌های ۵.۶ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 855 است که همه آن‌ها از یک باتری کوچک ۳۴۶۰ میلی‌آمپری انرژی می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه هیبریدی تلفن-تبلت، اندروید ۱۰ را اجرا خواهد کرد، اما مایکروسافت در حال حاضر بر روی یک بروزرسانی برای اندروید ۱۱ کار می‌کند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11055611.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام
شرکت فیسبوک اعلام کرد از این پس موقعیت مکانی دقیق حقیقی پست‌های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام به کاربران اعلام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت فیسبوک امروز اعلام کرد که قصد دارد از این پس اطلاعات بیشتری درباره موقعیت مکانی پست‌های پر بازدید منتشر شده در صفحات اینستاگرام و یا فیسبوک را منتشر کند. طبق اعلام فیسبوک، هدف این شرکت از این کار بالا بردن میزان اطمینان کاربران از پست‌های منتشر شده در این دو شبکه اجتماعی پرطرفدار است و کاربران از این پس می‌توانند موقعیت دقیق پست‌های منتشر شده کاربران را مشاهده کنند؛ لازم به ذکر است که موقعیت یابی و انتخاب لوکیشن توسط نرم افزار‌ها انجام خواهد شد و کاربران نخواهند توانست این موقعیت مکانی را تغییر دهند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینستاگرام

 

موقعیت مکانی که نرم افزار‌ها پیدا خواهند کرد جایگزین موقعیت مکانی که کاربر برای پست‌های خود انتخاب می‌کند نخواهد شد بلکه در یک بخش اضافه به پست‌ها اضافه می‌شود و در صورت مغایرت مکان اشتراک گذاری پست اعلام شده از سوی نرم افزار با مکان اعلام شده از سوی کاربر، مخاطبان به راحتی متوجه این تفاوت خواهند شد.

 

فیسبوک در این باره اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق در محیط اینستاگرام صداقت را گسترش دهد و از گسترش دروغ جلوگیری کند. همچنین این شرکت اعلام کرده است که این تصمیمات به عنوان بخشی از تلاش‌های فیسبوک در جهت ایمن سازی فضای اینستاگرام و فیسبوک گرفته شده است و در آینده نیز تصمیمات بیشتری برای ایمن سازی این دو شبکه اجتماعی گرفته خواهد شد.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/banews71365.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای اینکه بدانید تیک آبی اینستاگرام (تیک تائید اینستاگرام) چیست و وضعیت گرفتن آن به چه چهره است، این مطلب را با دقت بخوانید.

یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام به اکانت های کسان سرشناس می دهد لغایت صفحه آن ها از صفحات جعلی جدا شود قرار دادن تیک آبی در پروفایل آن ها می باشد. اصطلاحا به این تیک آبی، Verified Badge گفته می شود.

اگر دقت کرده باشید برخی از کاربران اینستاگرام دارای تیک آبی هستند. به عنوان نمونه اگر به صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری و علی کریمی نگاه کنید، می توانید این علامت را در ساحل نام آن ها مشاهده کنید. بر پای بست، گزارشی که اعلام شده است، این تیک برای افراد مشهوری است که احتمالا پیج فیک برای آنها ساخته می شود. به همین علت اینستاگرام اجتهاد می کند با دادن این اثر به این بخش از افراد، صفحه اصلی آن ها را تایید کرده تا پروانه کلاهبرداری را به سایر افراد ندهد. بعد کلیه افرادی که سلبریتی هستند، برندهای گوناگون و … دارای تیک آبی در اینستاگرام خواهند بود.
برای دسترسی به این بخش، پیش درآمد به تقدیر تنظیمات مراجعه کرده و سپس به دسته « فعال سازی تیک آبی اینستاگرام » (Request Verification) وارد شوید. حال در این سرنوشت باید مشخصات فردی و تصویری از کارت شناسایی خویش را برای اینستاگرام ارسال کنید؛ البته اسناد مالی همانند فرم ثبت مالیات نیز برای ارسال اکتفا می‌کند.

با این وجود، تیک آبی اینستاگرام به مانندِ ارسالِ درخواستِ آن آسان‌ نیست. همانطور که اپلیکیشن شما را مطلع می‌سازد، هیچ ضمانتی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد. بر پایه گفته‌ی اینستاگرام، فقط افراد مشهور، برندهای جهانی یا نهادهایی که هویتشان برای اینستاگرام تأیید شود، قادر به اخذ تیک آبی یا تایید هویت اینستاگرام هستند؛ پس اگر دنبال‌کنندگان زیادی در صفحه‌ی خویش دارید، هیچ ضمانتی از این بابت وجود ندارد.

در ساحل این قابلیت، اینستاگرام از دست موزه جدیدی نیز برای شبکه‌ی خود رونمایی کرد که به‌واسطه‌ی آن، استفاده از احرازکننده‌های هویتِ شخص‌ثالث برای ورود به حساب کاربریتان امکان‌پذیر خواهد شد. پیمان است این قابلیت طی هفته‌های نیاکان در دسترس کاربران پیمان گیرد.

برخی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام هستی دارد ادعا می کنند با گرفتن مبلغی بین 65 تا 120 دلار می توانند تیک آبی اینستاگرام را برای شما بگیرند این در حالی هست که شما می توانید با کمی کوشش و مراجعه به بخش Request Verification در بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام و ارسال تقاضا تیک آبی را به چهره مجانی گرفتن کنید اگر شما موفق به گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان شدید می توانید از دسته نظرات تجربه و اکانت رسمی خویش را با سایر رفقا اشتراک گذاری کنید. 

راههای اخذ تیک آبی اینستاگرام رایگان
چند گذرگاه برای دریافت تیک آبی اینستا وجود دارد که در زیر به چهره فهرست وار آورده شده است. این راه ها می تواند برای شما هزینه ای در بر داشته باشد؛ یا اینگه اخذ تیک ابی اینستاگرام رایگان برای شما تمام شود.

افزایش فالوور، لایک و بازدید پیج
بالابودن فالوور های شما، بخت شما را برای دریاف تیک آبی افزایش میدهد، برای افزایش فوری فالوور واقعی میتوانید از پکیج های پایین کاربرد کنید

۱۰۰
فالوور ایرانی
۱۲۵۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۲۰۰
فالوور ایرانی
۲۰۰۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۵۰۰
فالوور ایرانی
۴۵۰۰۰ تومان
زمان سپریدن : ۱ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون احتیاج به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۵۰ فالوور هدیه
۱۰۰۰
فالوور ایرانی
۸۵۰۰۰ تومان
زمان اتمام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون نیاز به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۱۰۰ فالوور هدیه
۲۰۰۰
فالوور ایرانی
۱۵۰۰۰۰ تومان
زمان انجام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون نیاز به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
فالوور ایرانی
۲۶۵۰۰۰ تومان
3 روز
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون نیاز به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
هم چنین بالا بودن لایک و بازدید، اقبال شما را برای دریافت تیک آبی افزایش می دهد . زیرا به اینستاگرام این پیام را میدهد که فالوورهای شما پرکار هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستید. علاوه بر این نشان می دهد محتوای تولید شده برای مخاطبین شما جذاب است.

اگر براوو کارگیری روش های ابله زننده علاقه دارید، می توانید به سراغ جعل هویت برای خویش بروید. در این حالت شما باید چند اکانت فیک برای خویش بسازید و هر بار با اکانت اصلی خویش به اینستاگرام پیام دهید که برای شما اکانت جعلی ساخته اند. در این صورت اینستاگرام انگاشت می کند که شما محوب هستید و تیک آبی را به شما می دهد.

فعال باشید

فعالیت همیشگی شما در اینستاگرام نشان علاقه شما به این شبکه اجتماعی است. پس کوشش کنید تکاپو خویش را در این شبکه زیاد کنید لغایت بزرگداشت اینستاگرام را به خویش جلب کرده و تیک آبی را اخذ کنید.

تاییدیه بخرید

اگر می توانید دست به جیب شده و پول خرج کنید، پس بهتر است که اکانت اینستاگرام خویش را به فیسبوک متصل کنید و پرداخت هزینه ای، تیک آبی را برای صفحه کاربری خویش خریداری کنید.

اعتبار خویش را مقاوم کنید

اصل بودن و واقعی بودن اولین چیزی است که اینستاگرام برایش ارزش قائل است. پس اگر به درستی خودتان هستید و می خواهید چیره دست عمل کنید بهتر است که صفحه خویش را به سایر شبکه های اجتماعی لینک کنید و آدرس سایت خویش را شامل اطلاعات محل حرفه و … را در صفحه تان قرار دهید.

داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا

برای نشان اعتبار خویش یک صفحه ویکی پدیا البته به زبان انگلیسی استقرار کنید و اطلاعاتی در مورد خود البته واقعی در آن پیمان دهید. در این صورت بعد از مدتی تیک آبی اینستاگرام به شما دیتا می شود.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟
گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه
دوستان به رویداد برای آنکه گمان تان از بابت اخذ تیک آبی اینستاگرام راحت شود، مراحلی را برای شما گردآوری کرده ایم:

1- در ابتدا رهنمود می نماییم که مرورگر Explorer را برای کاربرد کردن گزینش فرمائید.
2- سپس صفحه اینستاگرام خود را مفتوح کنید.
3- بعد متعلق به بر روی نام کاربری خویش را که با حروف بزرگ نوشته اید کلیک راست کنید و از منوی مفتوح شده گزینه inspect element را برگزیدن فرمائید.
4- یک پنجره برای شما باز می شود که یک گزینه آن آبی رنگ است. بر روی آن کلیک راست کنید و گزینه edit as HTML را برگزیدن فرمائید.
5- سپس برای آنکه بتوانید حالت تایپ را آزاد کنید بر روی فرجام خط کلیک کنید
6- در این مرحله کد ذیل را کپی کنید و آن را در مکانی که برای تایپ برگزیدن کرده اید جایگزاری فرمائید.
<span title=”Verified”>Verified</span>
7- پس از آن، بر روی خط زیر مکانی که تایپ کرده اید با نشانگر ماوس کلیک کنید تا دگرگونی ها استقرار شده ثبت شود.
8- بعد از آنکه در پنجره ای که باز شده است، تیک ساحل اسمتان را تماشا کردید، ضربدر کوچکی را که در سمت راست و بالای صفحه مشاهده می کنید ببندید.
9- در این مرحله یک اسکرین شات از صفحه بگیرید
10-رعایت نکات گفته شده به شما کمک می کند لغایت با بخت اکثریت تیک آبی اینستاگرام را بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اینستاگرام
اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود آورده است تا کاربران بتوانند به مقابله با نظرات غیرقابل قبول حاوی دشنام و کلمات غیراخلاقی در زیر پست‌های به اشتراک گذاشته شده خود بپردازند.

به گزارش ایسنا، اینستاگرام یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین پلت‌فرم‌های شبکه اجتماعی در جهان به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر با محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شده است. این شبکه اجتماعی همچنین اخیراً قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا استفاده از آن را برای کاربران تسهیل کند و آن‌ها بتوانند پست‌های موردنظر خود را بدون هیچ مشکلی با دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

 

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، حالا اینستاگرام قابلیت و ویژگی جدیدی را به منظور مقابله کاربران با توهین برخی دیگر از کاربران در فضای مجازی به پلت‌فرم خود اضافه کرده است که از فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره می‌برد و قادر است حساب‌های کاربری که به کامنت گذاشتن و نظر دادن در زیر پست‌های دیگران اقدام می‌کنند، محدود کند و در صورت تشخیص کلمات و سخنان غیرقابل قبول همچون ناسزا، دشنام و سخنان نادرست و توهین‌آمیز، کامنت‌های مربوطه را برای عموم نمایش ندهد.

 

این قابلیت که shadow ban نام دارد، تمامی نظرات توهین‌آمیز را سانسور و فیلتر می‌کند و تنها برای کاربری که خود آن نظرات را نوشته است، قابل نمایش خواهد بود و دیگران قادر نخواهند بود آنها را مشاهده کنند.

 

همانطور که پیش‌تر کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش بینی کرده بودند، به نظر می‌رسد که فناوری هوش مصنوعی ( Artificial inteligence) کمک بسزایی در بهبود عملکرد شبکه‌های اجتماعی و افزایش رضایت کاربران از آنها خواهد کرد.

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اینستاگرام

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11031966.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 12
اگر چه تردیدی در مورد گران قیمت بودن گوشی آیفون 12 وجود ندارد، اما منابع مطلع می گویند به علت سازگار شدن این گوشی با استاندارد نسل پنجم قیمت آیفون 12 بیشتر از حد تصور خواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از تک رادار، پیش از این گفته شده بود که ارزان ترین مدل ایفون ۱۲ حدود ۶۵۰ دلار قیمت دارد، ولی اخبار تازه تر حاکی از این است که این گوشی به علت نصب سخت افزارهای مورد نیاز برای استفاده از قابلیت های شبکه های نسل پنجم گران تر از این رقم خواهد بود.

 

بر اساس یافته های جف پو محقق نزدیک به اپل، آیفون ۱۲ با نمایشگر ۵.۴ اینچی ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. این رقم ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمتی است که قبلا تخمین زده شده بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 12

علت این افزایش علاوه بر سازگار شدن آیفون ۱۲ با شبکه های نسل پنجم، استفاده از نمایشگرهای OLED به جای نمایشگرهای ال سی دی در مدل جدید آیفون است.

 

 

پیش از این اعلام شده بود که آیفون ۱۲ دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی حداقل ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. می توان حدس زد که این گوشی نیز با برآورد جدید حداقل ۸۵۰ دلار قیمت داشته باشد. همچنین قیمت گوشی های آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هم به حوالی ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11056623.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام
تیک آبی اینستاگرام بیشتر برای افراد مشهور یا برند های نامدار استعمال دارد چرا که می توانید با اطمینان خاطر پیج اصلی برند یا شخص مشهور را دنبال کنید و مطمئن باشید اخبار و اطلاعاتی که قرار می دهند برای خویش شخص یا برند است نه شخصی دیگر که برای سودجویی خویش اکانتی برپایی کرده است.

پس اگر شخصی مشهور در اینستاگرام هستید و یا برند و سوداگری شما سرشناس است برای اخذ تیک آبی اینستاگرام مطالب تعلیم دریافت تیک آبی اینستاگرام را بخوانید البته اگر نامی هم نیستید خواندن آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام را به شما پیشنهاد می نماییم زیرا در برخی موارد اینستاگرام اکانت های افرادی که پیش نیازهای اخذ تیک آبی را دارند را نیز تایید می کنند و همچنین شما می توانید با واریز مبلغی به اینستاگرام به راحتی تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

تیک آبی اینستاگرام چیست و در کجا نمایش داده می شود
Verified Badge که در فارسی همان تیک آبی می گوییم یک تصویر چند ضلعی به رنگ آبی است که یک تیک سفید درون آن پیمان دارد که آیت از رسمی بودن اکانت در شبکه اجتماعی است.

اگر در اکانت شخص یا برندی این تیک را مشاهده کردید بدانید که درخواستی از طرف ادمین اکانت برای اینستاگرام ارسال شده و اینستاگرام برای تایید هویت شخص یا برند اطلاعاتی مانند مقوله فعالیت، اسم، عکس یکتا از مدارک معرفی که به شناخت هویت کسان توسط اینستاگرام کمک می کند را اخذ می کند.

این تیک کمکی برای شما و برند شماست لغایت اگر چندین اکانت برای برند شما در شبکه اجتماعی وجود دارد با گرفتن این تیک اکانت اصلی از فیک ها شناخته خواهد شد. شبکه های اجتماعی سایر همانند تلگرام، توییتر، فیسبوک و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی از این روش برای مشخص کردن اکانت های رسمی استفاده می کنند.

حال اگر شما هم قصد گرفتن این تیک آبی را برای اینستاگرام خویش دارید می توانید آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را در ادامه مطلب ما مطالعه کنید.

بررسی و تعلیم دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام
شرایطی که اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام برپایی کرده است به نوعی سخت و پیچیده است و مهم تر این که اگر برای دفعه نخست درخواستی ارسال کنید و شرایط شما را اینستاگرام تایید نکند تا یک ماه پس از درخواست، نمی توانید درخواست جدیدی برای اینستاگرام ارسال کنید؛ پس ابتدا شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام را در پایین مطالعه و بعد از فراهم کردن تمام شرایط با مطالعه تعلیم اخذ تیک آبی اینستاگرام در این مقاله اقدام به اخذ تیک آبی اینستاگرام نمایید.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اکانت موجود باید برای شخص یا یک برندی باشد که اعتبار داشته باشد؛ به نوعی اکانت هایی که مطالب طنز و خنده دار یا از این بخش مطالب منتشر می کنند تیک آبی اینستاگرام را گرفتن نمی کنند.

اکانتی که برای تیک آبی اینستاگرام تقاضا داده است باید برای شخص یا شغل شما باشد و دقت کنید که اگر اکانت های زیادی دارید تنها یک اکانت توانا به اخذ تیک آبی است و بقیه اکانت ها این تیک را دریافت نخواهند کرد.

دقت کنید که حتما باید یک پست در اکانت شما وجود داشته باشد و تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما می خواهد همانند نام، بیوگرافی تصویر و هر اطلاعات دیگر مانند عدد تماس و... را باید تکمیل کرده باشید.

دقت کنید که اکانت شما باید توسط کسان زیادی جستجو شده باشد و به نوعی بین ملت شناخته شده باشد الی بتوانید تیک آبی را دریافت کنید.

خوب این چهار شرط که لازمه اخذ تیک آبی هستند را اگر دارید می توانید با مطالعه آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام که در ذیل روشنگری دیتا شده تقاضا تیک آبی اینستاگرام را بدهید و اگر این چهار شرط را ندارید همین الان برای فراهم کردن آنها اقدام کنید و به هیچ وجه پیش از حاضر سازی اولیه اقدام به درخواست تیک آبی اینستاگرام نکنید زیرا درخواست شما رد خواهد شد و الی یک ماه شما قادر به تقاضا مجدد نخواهید بود.
آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام
آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را برای شما با تصویر آماده کردیم لغایت به راحتی بتوانید اقدام کنید.همچنین ما تمام سعی خود را اتمام دیتا ایم لغایت در آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام به چهره کامل و جامع تمام مطالب برای این جستار را درج کنیم.

شما آغاز باید اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خویش باز کنید و به سرنوشت پروفایل خویش بروید.

بررسی و آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام

سپس به تقدیر تنظیمات اپلیکیشن بروید از سرنوشت Account روی کلمه request verification کلیک کنید تا به سرنوشت تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام بروید.

بررسی و تعلیم اخذ تیک آبی اینستاگرام

بعد از کلیک بر روی واژه request verification به صفحه ای وارد می شوید که اطلاعات برند یا پیشه خودتان را بر پایه توضیحاتی که می دهیم باید بنویسید.

بررسی و تعلیم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در تصویر بالا می بینید که اطلاعاتی از شما تقاضا شده و برخی نیز نمایش دیتا شده اند همانند یوزرنیم شما که باید بررسی کنید که همان آی دی شما است که می خواهید درخواست تیک آبی برای آن انجام شود یا خیر.

در باکس دوم شما باید نام و اسم خانوادگی خویش را به چهره کامل درج کنید و حتما دقت کنید که اسمی که در این باکس وارد می کنید باید با اسم تو مدارک شناسایی شما یکسان باشد.

مورد بعدی که باید برای اینستاگرام ارسال کنید تصویر شناسنامه یا یک مدرک معرفی معتبر است که با انتخاب گزینه choose file می توانید این مدرک را برای ارسال انتخاب کنید.

در خاتمه و پس از کامل کردن مراحل بالا تنها باید بر روی دکمه send کلیک کنید تا اطلاعات و درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شود؛ پس از ارسال مدارک اینستاگرام برای بررسی آن چند معاش زمان بیچارگی دارد و پس از رسیدگی مدارک و اطلاعاتی که شما ارسال کردید نوتیفیکیشنی برای شما در اینستاگرام نمایش داده می شود که بیانگر این است که درخواست شما تایید شده است یا مدارک سخت داشته و درخواست شما تایید نشده است .
نکته ای که باید در مورد تیک آبی اینستاگرام بدانید
دقت کنید که اینستاگرام حتی اگر مدارک شما نیز درست باشد، می تواند از دادن تیک آبی به شما امتناع کند چرا که تیک آبی برای افراد و برند های نامدار است و نه کسان معمولی جامعه. بر اساس اطلاعاتی که اینستاگرام در مورد تیک آبی منتشر کرده است در صورتی اکانت اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی تایید می شود که اکانت اینستاگرام باره نظر شمار فالوور های زیادی داشته باشد و به چهره کامل باره پروا افراد دیگر بوده و در ضمن بین اکانت های سایر یکی باشد.

پس اگر اکانت شما حتی بعد از اتمام تمام مراحل در آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام هم تایید نشد مشکل از آموزش ما نبوده است و اکانت شما از عقیده اینستاگرام سرشناس نیست.

بررسی و تعلیم اخذ تیک آبی اینستاگرام

راه های پیشنهادی گرفتن تیک آبی اینستاگرام
آموزش گرفتن

آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام
تیک آبی اینستاگرام بیشتر برای افراد مشهور یا برند های نامدار استعمال دارد چرا که می توانید با اطمینان خاطر پیج اصلی برند یا شخص مشهور را دنبال کنید و مطمئن باشید اخبار و اطلاعاتی که قرار می دهند برای خویش شخص یا برند است نه شخصی دیگر که برای سودجویی خویش اکانتی برپایی کرده است.

پس اگر شخصی مشهور در اینستاگرام هستید و یا برند و سوداگری شما سرشناس است برای اخذ تیک آبی اینستاگرام مطالب تعلیم دریافت تیک آبی اینستاگرام را بخوانید البته اگر نامی هم نیستید خواندن آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام را به شما پیشنهاد می نماییم زیرا در برخی موارد اینستاگرام اکانت های افرادی که پیش نیازهای اخذ تیک آبی را دارند را نیز تایید می کنند و همچنین شما می توانید با واریز مبلغی به اینستاگرام به راحتی تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.

تیک آبی اینستاگرام چیست و در کجا نمایش داده می شود
Verified Badge که در فارسی همان تیک آبی می گوییم یک تصویر چند ضلعی به رنگ آبی است که یک تیک سفید درون آن پیمان دارد که آیت از رسمی بودن اکانت در شبکه اجتماعی است.

اگر در اکانت شخص یا برندی این تیک را مشاهده کردید بدانید که درخواستی از طرف ادمین اکانت برای اینستاگرام ارسال شده و اینستاگرام برای تایید هویت شخص یا برند اطلاعاتی مانند مقوله فعالیت، اسم، عکس یکتا از مدارک معرفی که به شناخت هویت کسان توسط اینستاگرام کمک می کند را اخذ می کند.

این تیک کمکی برای شما و برند شماست لغایت اگر چندین اکانت برای برند شما در شبکه اجتماعی وجود دارد با گرفتن این تیک اکانت اصلی از فیک ها شناخته خواهد شد. شبکه های اجتماعی سایر همانند تلگرام، توییتر، فیسبوک و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی از این روش برای مشخص کردن اکانت های رسمی استفاده می کنند.

حال اگر شما هم قصد گرفتن این تیک آبی را برای اینستاگرام خویش دارید می توانید آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را در ادامه مطلب ما مطالعه کنید.

بررسی و تعلیم دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام
شرایطی که اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام برپایی کرده است به نوعی سخت و پیچیده است و مهم تر این که اگر برای دفعه نخست درخواستی ارسال کنید و شرایط شما را اینستاگرام تایید نکند تا یک ماه پس از درخواست، نمی توانید درخواست جدیدی برای اینستاگرام ارسال کنید؛ پس ابتدا شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام را در پایین مطالعه و بعد از فراهم کردن تمام شرایط با مطالعه تعلیم اخذ تیک آبی اینستاگرام در این مقاله اقدام به اخذ تیک آبی اینستاگرام نمایید.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اکانت موجود باید برای شخص یا یک برندی باشد که اعتبار داشته باشد؛ به نوعی اکانت هایی که مطالب طنز و خنده دار یا از این بخش مطالب منتشر می کنند تیک آبی اینستاگرام را گرفتن نمی کنند.

اکانتی که برای تیک آبی اینستاگرام تقاضا داده است باید برای شخص یا شغل شما باشد و دقت کنید که اگر اکانت های زیادی دارید تنها یک اکانت توانا به اخذ تیک آبی است و بقیه اکانت ها این تیک را دریافت نخواهند کرد.

دقت کنید که حتما باید یک پست در اکانت شما وجود داشته باشد و تمام اطلاعاتی که اینستاگرام از شما می خواهد همانند نام، بیوگرافی تصویر و هر اطلاعات دیگر مانند عدد تماس و... را باید تکمیل کرده باشید.

دقت کنید که اکانت شما باید توسط کسان زیادی جستجو شده باشد و به نوعی بین ملت شناخته شده باشد الی بتوانید تیک آبی را دریافت کنید.

خوب این چهار شرط که لازمه اخذ تیک آبی هستند را اگر دارید می توانید با مطالعه آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام که در ذیل روشنگری دیتا شده تقاضا تیک آبی اینستاگرام را بدهید و اگر این چهار شرط را ندارید همین الان برای فراهم کردن آنها اقدام کنید و به هیچ وجه پیش از حاضر سازی اولیه اقدام به درخواست تیک آبی اینستاگرام نکنید زیرا درخواست شما رد خواهد شد و الی یک ماه شما قادر به تقاضا مجدد نخواهید بود.
آموزش تصویری گرفتن تیک آبی اینستاگرام
آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام را برای شما با تصویر آماده کردیم لغایت به راحتی بتوانید اقدام کنید.همچنین ما تمام سعی خود را اتمام دیتا ایم لغایت در آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام به چهره کامل و جامع تمام مطالب برای این جستار را درج کنیم.

شما آغاز باید اپلیکیشن اینستاگرام را در موبایل خویش باز کنید و به سرنوشت پروفایل خویش بروید.

بررسی و آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام

سپس به تقدیر تنظیمات اپلیکیشن بروید از سرنوشت Account روی کلمه request verification کلیک کنید تا به سرنوشت تقاضا رسمی کردن اکانت اینستاگرام بروید.

بررسی و تعلیم اخذ تیک آبی اینستاگرام

بعد از کلیک بر روی واژه request verification به صفحه ای وارد می شوید که اطلاعات برند یا پیشه خودتان را بر پایه توضیحاتی که می دهیم باید بنویسید.

بررسی و تعلیم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در تصویر بالا می بینید که اطلاعاتی از شما تقاضا شده و برخی نیز نمایش دیتا شده اند همانند یوزرنیم شما که باید بررسی کنید که همان آی دی شما است که می خواهید درخواست تیک آبی برای آن انجام شود یا خیر.

در باکس دوم شما باید نام و اسم خانوادگی خویش را به چهره کامل درج کنید و حتما دقت کنید که اسمی که در این باکس وارد می کنید باید با اسم تو مدارک شناسایی شما یکسان باشد.

مورد بعدی که باید برای اینستاگرام ارسال کنید تصویر شناسنامه یا یک مدرک معرفی معتبر است که با انتخاب گزینه choose file می توانید این مدرک را برای ارسال انتخاب کنید.

در خاتمه و پس از کامل کردن مراحل بالا تنها باید بر روی دکمه send کلیک کنید تا اطلاعات و درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شود؛ پس از ارسال مدارک اینستاگرام برای بررسی آن چند معاش زمان بیچارگی دارد و پس از رسیدگی مدارک و اطلاعاتی که شما ارسال کردید نوتیفیکیشنی برای شما در اینستاگرام نمایش داده می شود که بیانگر این است که درخواست شما تایید شده است یا مدارک سخت داشته و درخواست شما تایید نشده است .
نکته ای که باید در مورد تیک آبی اینستاگرام بدانید
دقت کنید که اینستاگرام حتی اگر مدارک شما نیز درست باشد، می تواند از دادن تیک آبی به شما امتناع کند چرا که تیک آبی برای افراد و برند های نامدار است و نه کسان معمولی جامعه. بر اساس اطلاعاتی که اینستاگرام در مورد تیک آبی منتشر کرده است در صورتی اکانت اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی تایید می شود که اکانت اینستاگرام باره نظر شمار فالوور های زیادی داشته باشد و به چهره کامل باره پروا افراد دیگر بوده و در ضمن بین اکانت های سایر یکی باشد.

پس اگر اکانت شما حتی بعد از اتمام تمام مراحل در آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام هم تایید نشد مشکل از آموزش ما نبوده است و اکانت شما از عقیده اینستاگرام سرشناس نیست.آموزش گرفتن درخواست تیک آبی  را به طور کامل در بالا به شما روشنگری دادیم حال در ذیل رهنمود های تجربی را ارائه می کنیم که به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک می کنند.هویت خویش را جعل کنید: به راحتی می توانید با ساخت اکانت های جعلی برای خویش و سپس ارسال درخواست برای اینستاگرام با این موضوع که اکانت های جعلی برای شما ساخته شده است اینستاگرام را به نوعی فریب داده لغایت فکر کند که اکانت شما دوست داشتنی است.

همیشه در اینستاگرام فعال باشید: با پرکار بودن در اینستاگرام شما علاقه خود را به این اپلیکیشن پرتو می دهید به این شکل اینستاگرام متوجه شما می شود و با این کار یک قدم به اخذ تیک آبی نزدیک تر می شوید.

کاربران فیک نگیرید: فالوور های فیک برای گرفتن تیک آبی کاملا مضر هستند زیرا اینستاگرام به راحتی متوجه این جستار می شود.

شما می توانید با اتصال اینستاگرام خود به شبکه اجتماعی فیسبوک و خرید تاییدیه تیک آبی را به راحتی خریداری کنید.

به اینستاگرام تغییر ناپذیر کنید که اعتبار دارید: اطلاعات محل کار و شبکه های اجتماعی دیگری که دارید را در اینستاگرام درج کنید الی اینستاگرام متوجه شود که شما راستین هستید

در ویکی پدیا در مورد سوداگری و یا خودتان مطلبی درج کنید: به شکل انگلیسی در ویکی پدیا مطلبی در باره خود یا سوداگری خود درج کنید و اطلاعات راستین در آن مطلب درج نمایید. 

را به طور کامل در بالا به شما روشنگری دادیم حال در ذیل رهنمود های تجربی را ارائه می کنیم که به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک می کنند.

هویت خویش را جعل کنید: به راحتی می توانید با ساخت اکانت های جعلی برای خویش و سپس ارسال درخواست برای اینستاگرام با این موضوع که اکانت های جعلی برای شما ساخته شده است اینستاگرام را به نوعی فریب داده لغایت فکر کند که اکانت شما دوست داشتنی است.

همیشه در اینستاگرام فعال باشید: با پرکار بودن در اینستاگرام شما علاقه خود را به این اپلیکیشن پرتو می دهید به این شکل اینستاگرام متوجه شما می شود و با این کار یک قدم به اخذ تیک آبی نزدیک تر می شوید.

کاربران فیک نگیرید: فالوور های فیک برای گرفتن تیک آبی کاملا مضر هستند زیرا اینستاگرام به راحتی متوجه این جستار می شود.

شما می توانید با اتصال اینستاگرام خود به شبکه اجتماعی فیسبوک و خرید تاییدیه تیک آبی را به راحتی خریداری کنید.

به اینستاگرام تغییر ناپذیر کنید که اعتبار دارید: اطلاعات محل کار و شبکه های اجتماعی دیگری که دارید را در اینستاگرام درج کنید الی اینستاگرام متوجه شود که شما راستین هستید

در ویکی پدیا در مورد سوداگری و یا خودتان مطلبی درج کنید: به شکل انگلیسی در ویکی پدیا مطلبی در باره خود یا سوداگری خود درج کنید و اطلاعات راستین در آن مطلب درج نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

 

به نظر می‌رسد قرار است در آینده درصد قابل توجهی از گوشی‌ها فناوری حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را دریافت کنند. کوالکام روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد با شرکت چینی BOE همکاری کند تا بتواند از تکنولوژی حسگر اثر انگشت خود برای نمایشگرهای این شرکت بهره ببرد.

 

BOE پس از سامسونگ دومین سازنده بزرگ نمایشگرهای اولد گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. پنل‌های این کمپانی چینی در گوشی‌های تاشو مانند هواوی میت Xs و موتورولا ریزر و همچنین گجت‌های شرکت‌هایی مانند اوپو، نوبیا و دیگر برندها مورد استفاده قرار گرفته است. کوالکام از طریق همکاری با BOE نه‌تنها می‌تواند تکنولوژی حسگر اثر انگشت خود را روانه‌ی گوشی‌های بیشتری کند، بلکه در بازار مهم چین یک شریک تجاری تاثیرگذار به دست می‌آورد. باید خاطرنشان کنیم که تا حالا فقط برخی از گوشی‌های سامسونگ از فناوری حسگر اثر انگشت مبتنی بر امواج صوتی کوالکام استفاده کرده‌اند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

 

کوالکام و BOE گفته‌اند که این مشارکت فقط محدود به گوشی‌های هوشمند نیست و گجت‌های مبتنی بر XR (ترکیبی از واقعیت مجازی و افزوده) و گجت‌های هوشمند خانگی هم از این تکنولوژی بهره‌مند خواهند شد. آن‌ها انتظار دارند که گجت‌های مجهز به این تکنولوژی در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار شوند.

 

یک شروع نه‌چندان موفق

در سال ۲۰۱۸، کوالکام فناوری حسگر اثر انگشت مبتنی بر امواج صوتی را معرفی کرد که از این امواج برای شناسایی خطوط اثر انگشت و باز کردن قفل گوشی استفاده می‌شود. این شرکت اعلام کرد که تکنولوژی موردنظر سریع‌تر و ایمن‌تر از سیستم تشخیص چهره شرکت‌هایی مانند سامسونگ و دیگر تکنولوژی‌های اثر انگشت زیر نمایشگر مبتنی بر سنسورهای اپتیکال است که در اصل برای این کار از اثر انگشت کاربر عکس می‌گیرند.

 

سامسونگ هم برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ تصمیم گرفت از این تکنولوژی بهره ببرد. به همین خاطر در این گوشی‌ها دیگر شاهد حسگر اثر انگشت فیزیکی نبودیم و در ضمن سامسونگ اسکنر مربوط به عنبیه چشم را هم حذف کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,حسگر اثر انگشت

اما حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر کوالکام که از امواج صوتی استفاده می‌کند، نتوانست به طور کامل وعده‌های ارائه شده را محقق کند. در همان زمان، کارشناسان پایین بودن سرعت این حسگر و دشواری قرار دادن انگشت در مکان دقیق را مطرح کردند. حتی در ماه اکتبر، یک زن انگلیسی اعلام کرد که صرفا با استفاده از محافظ نمایشگر ارزان‌قیمت می‌توان حسگر گلکسی اس ۱۰ را دور زد. سامسونگ و کوالکام سپس با همکاری یکدیگر توانستند یک آپدیت نرم‌افزاری برای این مشکل ارائه کنند.

 

 

کوالکام دو ماه بعد نسخه جدیدی از این تکنولوژی به نام ۳D Sonic Max را معرفی کرد. ناحیه شناسایی این تکنولوژی ۱۷ برابر بزرگ‌تر از نسل قبلی است که این یعنی کاربران می‌توانند برای قرار دادن انگشت خود از ناحیه بسیار بزرگ‌تری بهره ببرد. همچنین سازندگان می‌توانند قابلیت شناسایی دو انگشت را برای باز کردن قفل گوشی عملی کنند که امنیت این فرایند را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. اگرچه این سنسور بسیار بزرگ‌تر شده، اما سریع‌تر از نسل قبلی خود نیست و همین موضوع هم اعتراضات زیادی به همراه داشته است. در نهایت باید خاطرنشان کنیم گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از همین تکنولوژی برای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کنند.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051156.html



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
خرید و فروش انواع مودم ADSL

 
آیا اطلاعاتی راجع به ADSL دارید؟ ؛ کلمه ADSL مخفف عبارت انگلیسی ( Asymmetric digital subscriber line ) و به معنای خط مشترک دیجیتال نامتقارن می باشد. با دقت بسیار در اسم ADSL متوجه خواهید شد که هر کلمه این عبارت معنی و مفهوم خاصی دارند که در کنار هم کلمه ADSL را تشکیل داده اند. برای اتصال به شبکه گسترده اینترنت نیاز به یک مودم ADSL دارید تا با کمک آن بتوانید از اینترنت ، اتوماسیون های اداری و ... که در بستر اینترنت فعال هستند استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با فروشگاه اینترنتی شوبین آشنا کنیم.


خرید مودم ADSL از فروشگاه اینترنتی شوبین
با کلیک بر روی مودم ADSL می توانید وارد دسته بندی مودم های وب سایت شوبین شوید و مودم های ADSL را با هم مقایسه کنید.  در این صفحه لیستی از مودم های ADSL و VDSL را با نازلترین قیمت قراردادیم که با کلیک بر هر مودم می توانید اطلاعات بسیار کامل تری از این مودم ها به دست آورده و Modem مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

این مجموعه مودم های خود را از شرکت های ( دی لینک ، تی پی لینک ، تندا ، لینکسیس ، یوتل و زایکسل ) تأمین می کند تا مودم ها را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین فروشگاه اینترنتی شوبین فیلتر هایی برای خرید محصول در اختیار کاربران عزیز خود قرار داده است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را راحت تر و سریع تر پیدا کنند.
 

خرید و فروش انواع مودم ADSL

 
ما در ادامه شما را با 2 مودم پر فروش این مجموعه آشنا خواهیم کرد.
مودم D-Link DSL-2740U
مودم DSL-2740U توسط شرکت قدرتمند D-Link طراحی و تولید شده است ، اگر ویژگی های این مودم را بررسی کنید متوجه خواهید شد که مودم پر قدرت و با کیفیتی را انتخاب کرده اید. سرعت این مودم 4 برابر بیشتر از مودم های 802.11g بوده و اگر به دنبال یک مودم مناسب برای استفاده در محل کار یا منزل خود هستید این مودم پیشنهاد بسیار خوبی برای شما می باشد. امنیت این مودم بر اساس استاندارد SPI بوده و این بدین معناست که هکر ها نمی توانند به این مودم نفوذ کنند. همچنین به لطف قابلیت QOS اولویت بندی سرویس بین دستگاه های سرویس گیرنده انجام خواهد شد و اگر زمانی شبکه شما شلوغ باشد به هیچ عنوان افت سرعت را متوجه نخواهید شد.


 جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مودم DSL-2740 به وب سایت شوبین مراجعه نمایید.


مودم TP-link TD-W8961N
همانطور که از اسم این مودم پیداست توسط شرکت تجهیزات شبکه TP-link طراحی و تولید شده است. از ویژگی های مودم TD-W8961N می توان به سرعت انتقال دیتا ، آنتن دهی تا 5dBi ، نصب آسان و ... اشاره کرد. این مودم 4 پورت خروجی دارد که می توانید 4 دستگاه را به صورت همزمان با کابل Category و سوکت RJ45 به این مودم متصل نمایید. اگر Gamer هستید و علاقه شدیدی به بازی های آنلاین دارید می توانید با استفاده از این مودم سرعتی برابر با 300Mbps دریافت کنید همچنین به غیر از Game Online قادر خواهید بود به صورت آنلاین به تماشای فیلم بپردازید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید مودم W8961N به فروشگاه اینترنتی شوبین مراجعه نمایید.

مجموعه شوبین در بستر اینترنت آماده خدمات رسانی 24 ساعته به شما کاربران عزیز می باشد ، تمامی مودم های ADSL که در این وب سایت به فروش می رسد با گارانتی مجموعه شوبین بوده و شما محصول را بدون واسطه خریداری می کنید. همچنین قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی شوبین تماس گرفته و اطلاعات بهترین مودم ( نسبت به متراژ و ... ) را از متخصصین این مجموعه دریافت کنید.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/types1-modems-adsl.html



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صاحبان شرکت ها بعد از ثبت شرکت و دریافت مجوزهای لازم برای انجام فعالیتشان احتیاج به شناسایی خویش به مخاطبان و کاربران دارند. این شناسایی می تواند از راه روش های مختلف تبلیغات اتمام شود. به کارگیری طراحی سایت شرکتی احد از بهترین و جامع ترین انحاء برای دیده شدن کمپانی است. بهره گیری از تمام گنجایش های طراحی سایت شرکتی و رعایت موارد فنی همچون گرافیک زیبا، محتوای مناسب، حمایت و امنیت و ایمنی سایت افزایش عملکرد آن را برای یک شرکت در پی خواهد داشت.

بخش در ارتباط با ما در طراحی سایت شرکتی به معرفی شرکت، اعضای هیئت مدیره و معرفی پهنه فعالیت و خدمات می پردازد. صفحه ای از این دسته می تواند به نقطه نظر ها، اهداف و رویکردهای شرکت گزین کردن دیتا شود. بخشی از طراحی سایت شرکتی باید به ارایه محصولات، خدمات یا پروژه ها و تعرفه آن ها گزین کردن یابد. در چهره احتیاج طراحی صفحه مشارکت و مزایده هم می تواند در این بخش اجرا شود. در ضمن طراحی صفحاتی برای معرفی همکاران و اطلاعات نمایندگی ها از گزینه هایی است که طراحی این تقسیم را تکمیل می کند.

در طراحی سایت شرکتی بر حسب باره بخشی برای ثبت نام و خرید اینترنتی محصولات یا خدمات طراحی می شود. حمایت خدمات و ارتباط با کاربران از تقسیم های دیگری است که لحاظ شدن آن در طراحی سایت شرکتی سبب جلب اعتماد بیشتر کاربران می شود.

بخش مفید دیگری که در طراحی سایت شرکتی وجود دارد تقسیم مقالات است. قرار دادن مقالاتی مرتبط به پهنه کاری شرکت در تقسیم مقالات شانس بازدید اغلب از سایت را افزایش می دهد. بخشی با عنوان اخبار و اطلاعیه ها در طراحی وب سایت شرکتی پیاده سازی می شود و تازه ها و اطلاعات مربوط به شرکت در آن گنجانده می شود.

بخش گالری تصاویر از طراحی سایت شرکتی به نمایش مولتی مدیاهایی در گستره کار و جنبش کمپانی می پردازد. دسته تماس با ما در طراحی سایت شرکتی به ارایه اطلاعات تماس دسته های گوناگون شرکت، ایام و ساعات کاری و نمایش محیط‌ کمپانی رو نقشه گوگل می پردازد.
برخی صفحاتی که در طراحی سایت شرکتی هستی دارند:
۱- درباره ما
۲- محصولات, خدمات یا پروژه ها و تعرفه آن ها
۳- ثبت اسم و پرداخت اینترنتی
۴- پشتیبانی
۵- ارتباط با ما
۶- مقالات
۷- اخبار
۸- گالری تصاویر
۹- تماس با ما
یکی از گونه ها طراحی وب سایت که در چند سنه تازه پیروان زیادی را به دست آورده است، طراحی سایت شرکتی است. تارنما ها ابزارهایی هستند که فقط با اتصال به شبکه حوزه جهانی تمام افراد را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند. شبکه ای که به واسطه آن افراد فقط با یک کلیک در سرتاسر جهان از سوداگری یکدیگر و نقاط سستی و قوت آن آگاه می شوند.طراحی سایت شرکتی در کرج راهی برای معرفی شرکت و خدمات آن در محدوده جغرافیاییی وسیع تر است. با طراحی سایت شرکتی کسان می توانند در خرج و موعد خویش صرفه جویی کنند. در واقع از طراحی سایت شرکتی می نا به عنوان یک تبلیغ طولانی یاد کرد. به روزرسانی اطلاعات، محصولات، خدمات و سرویس ها در سایت شرکتی به مراتب آسان تر ، مختصر خرج تر و تند تر از دیگر طریق های معرفی فرآورده است.

برای تعریف طراحی سایت شرکتی می تاب اینگونه گفت که طراحی سایت شرکتی به راستی یک پلت فرم در فضای اینترنتی است که شما به راحتی می توانید محصولات و خدمات خویش را در آن معرفی کنید، در مواردی اقدام به فروش آنها کنید و وانگهی به آسانی قادر براوو روز رسانی اطلاعات مشتریان در مورد خدمات و محصولات خود خواهید بود.
هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و تند فراهم می نماید.
2) می طاقت از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
3) با به کارگیری وب سایت شرکتی به علت اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی درونمایه سایت، بعد از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما می باشد؛ تارنما شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده برپایی کرده و حتی می تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما بشود.
وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با خرج اندک، شناخته شده و سوداگری خود را بهبود ببخشید. طراحی سایت پسندیده و وانگهی رعایت نمودن سئو سایت از قبل نیازها در این فرمایش می باشد. گروه کارآزموده طراحی سایت وب وان از ابتدا تا انتهای این راه همراه شما خواهد بود.
طراحی سایت شرکتی چه کمکی به کسب وکار ما می کند؟
طراحی سایت شرکتی نوعی طراحی سایت است که هدف عمده آن معرفی محصولات و خدمات یک شرکت و یا موسسه است. سایت شرکتی ، عنوان سایت های است که برای سازمان ها و کمپانی ها یا برند ها کاربرد میشود که اغلب جنبه معرفی ، نمایش نمونه پیشه ها و خدمات و … را دارد . این سایت معمولا جنبه ی تبلیغاتی و شناسایی یک سازمان را در فضای مجازی دارند . در ضمن راه ارتباطی مناسبی برای مشتریان با شما است.

در واقع این پیشرفت فناوری است که نه تنها موجب به کارگیری وب سایت ها در دنیای امروز شده است بلکه مایه خلق بسیاری از کسب و کارهای گوناگون و گوناگون نیز شده است.از طرفی روند رو به رشد به کارگیری اینترنت از جانب کاربران نیز مزید بر دلیل شده است لغایت کسب و کارها بیش از پیش از طراحی تارنما شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود کاربرد کنند.
عایت کردن قواعد صحیح برنامه نویسی

کاربرانی که وارد سایت شما می شوند در آغاز نخستین چیزی که مشاهده می کنند، عکس ها سایت شما می باشد، که تمامی آنها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه نویسی روی این صفحه برپایی شده اند. بر این پای بست، شما باید به طراحی سایت شرکتی و این مورد پروا زیاد زیادی داشته باشید، چرا که شرکت گوگل به این باره توجه زیادی می کند و اگر برنامه های صحیح و بنیادی را در سایت تان رعایت کرده باشید آن را در صفحات نخست جستجو می آورد.
سرعت و پایداری

سرعت بالا آوردن سایت باید بسیار بالا باشد و زیر 3 ثانیه بیشتر سررسید نبرد. هرچه که سرعت سایت شما بالا باشد، رضایت و اطمینان کاربران هم بسیار اغلب می شود و تندتر می توانند کالا و فرآورده مورد نظر خویش را پیدا کنند، ،همچنین مایه می شود از دیگر قسمت هایی که شما در سایت خویش دارید هم بازدید کنند. گرد از نکاتی که زیاد مهم است و باید به آن توجه داشته باشید این است که، برای طراحی سایت شرکتی خویش بدون شک باید به تعقیب فرد یا شرکتی باشید که در این مقوله تخصص بیشتری دارد، چرا که در غیر این چهره تمامی خرج ها و زمان شما بیهوده صرف شده است و شما نمی توانید به قصد خویش برسید.
طراحی کردن صفحه های اختصاصی

برایاینکه شما محصولات و یا خدمات خود را معرفی کنید، باید صفحاتی را در طراحی سایت شرکتیخود طراحی کنید که متناسب با آن محصول و خدمات باشد. در واقع باید بدانید که از این طریق مشتریان بسیار زیادی را جذب می کند و می توانید روز به روز به هدف هایی که در کمپانی و سایت خود دارید نزدیک شوید. دقت داشته باشید صفحه هر فرآورده و خدمات باید به چهره جداگانه طراحی شود الی کسان به نکویی بتوانند فرآورده خود را پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

حذف اکانت دوم در اینستاگرام

به راحتی می توانید یک حساب از برنامه اینستاگرام را در iPhone یا Android خود حذف کنید.

توجه به این نکته مهم است که حذف یک حساب کاربری متفاوت از حذف دائمی یک حساب کاربری از اینستاگرام است. چه برای کار باشد یا برای سرگرمی ، اجرای چند حساب اینستاگرام غیر معمول نیست. با این وجود ، شاید شما نیاز به حذف یکی از این حسابها از اینستاگرام خود داشته باشید.

 

خوشبختانه حذف اکانت های اینستاگرام کار ساده ای است. در اینجا شش مرحله برای حذف اکانت اینستاگرام در گوشی آیفون یا اندروید آورده شده است:

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام در ایفون و اندروید:

1. برنامه اینستاگرام را در گوشی iPhone یا Android خود باز کنید. روی تصویر نمایه خود در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن

 

2. روی فلش در کنار نام کاربری اینستاگرام خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

 

3. اکانتی را که می خواهید حذف کنید از فهرست کشویی انتخاب کنید.

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

حذف اکانت دوم اینستاگرام اندروید

 

4. بر روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. ( باید وارد حسابی شوید که می خواهید از آن خارج شوید. )

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

چگونگی حذف اکانت دوم اینستاگرام

 

5. روی "Settings" یا نماد چرخ دنده ضربه بزنید. 

 

 

6. روی متن آبی "Log Out" در پایین صفحه ضربه بزنید. برای تأیید انتخاب خود ، روی دکمه آبی "Log Out" در پنجره بازشو کلیک کنید. در این پنجره می توانید همزمان با ضربه زدن به حلقه در سمت راست نام حساب کاربری ، از چندین حساب کاربری خارج شوید ، اگر حساب را انتخاب کرده باشید ، باید یک علامت تیک آبی در حلقه ظاهر شود.

 

حذف اکانت دوم اینستاگرام بدون پاک شدن آن, اموزش حذف اکانت دوم در اینستاگرام

 نحوه حذف اکانت از اینستاگرام

 

این حساب دیگر در کنار دیگر حساب های اینستاگرام شما نشان داده نمی شود.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/delete-account02-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

پین کردن کامنت, پین کردن کامنت در اینستاگرام

پین کردن نظرات در اینستاگرام

ویژگی جدید اینستاگرام پین کردن نظرات کاربران زیر هر پست است که به افراد این امکان را می‌دهد نظرات دلخواه را در بالاترین قسمت نسبت به دیگر نظرهای ارسال شده قرار دهند.

پین کردن کامنت ها در اینستاگرام :

ویژگی پین کردن نظرات برای کاربرانی که مایل به اظهار نظرهای مثبت در پست خود هستند ، مفید خواهد بود. نظرات مثبت را می توان در بالای بخش نظرات درج کنند و در صورت وجود نظرات منفی یا نامناسب آن نظرات حذف شوند. 

 

پین کردن کامنت, پین کردن کامنت در اینستاگرام

 آموزش پین کردن نظرات در اینستاگرام

 

به عنوان مثال اگر شما از اینستاگرام برای تبلیغ کیف های یک مارک خاص استفاده می کنید. کسی که بعد از دیدن پست شما کیفی را خریداری کرده و از آن استفاده می کند ، می تواند نظر مثبت در مورد تجربه خود را بگذارد و برای کمک به سایر کاربران در مورد اطلاعات بیشتر می توانید این نظر را در بالا پین کنید. بازخورد مثبت همچنین ممکن است سایر کاربران را ترغیب به خرید کیف های شما کند.

 

برای پین کردن کامنت در iOS کافیست که کامنت را به سمت چپ بکشید و گزینه Pin را انتخاب کنید. اینستاگرام محدودیتی برای پین کردن پیام ها قرار داده که فقط شما می توانید در یک پست ۳ کامنت را پین کنید.

 

حذف نظرات منفی :

یکی دیگر از ویژگی هایی که اینستاگرام در حال پخش است گزینه حذف نظرات به صورت عمده است. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند نظرات منفی یا نامناسب را به یکباره حذف کنند. 

 

برای کاربرانی که تعامل زیاد و بالایی دارند ، این ویژگی برای آنها می تواند مفید باشد. مواقعی وجود دارد که حساب های جعلی یا کاربران نظرهای نامناسب را در پست های شما می گذارند.

 

پین کردن کامنت, پین کردن کامنت در اینستاگرام

حذف نظرات منفی در اینستاگرام

 

برای فعال کردن این ویژگی در iOS:

1. روی یک نظر ضربه بزنید و سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه ،روی آیکون سه نقطه  ضربه بزنید.

2. Manage Comments را انتخاب کنید و حداکثر 25 نظر را برای حذف یکباره انتخاب کنید.

3. برای مسدود کردن یا محدود کردن حساب ها به صورت عمده ، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید.

 

برای مسدود کردن یا محدود کردن حسابها در Android:

1. برای انتخاب آن ، یک نظر را فشار داده و نگه دارید.

2. روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Block یا Restrict را انتخاب کنید.

 

انتخاب کنید چه کسی می تواند شما را تگ یا منشن کند:

 

این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا انتخاب کنند چه کسی در اینستاگرام می تواند تا در کامنت ها ، زیرنویس ها و استوری ها شما را تگ/منشن کند.

برای تنظیم این قابلیت اینستاگرام ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به قسمت Settings > Privacy بروید. در این قسمت شما می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید تگ های خود را محدود کنید وارد گزینه Tags شوید. و اگر می خواهید زیر پست ها منشن نشوید به قسمت Mention بروید.

 

پین کردن کامنت, پین کردن کامنت در اینستاگرام

تگ کردن افراد در اینستاگرام

 

وارد هر کدام از دو گزینه بالا که بشوید شما سه گزینه مشاهده خواهید کرد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده است.

می توانید گزینه های زیر را انتخاب کنید:

1.  "Everyone " هر کس می تواند شما را تگ/منشن کند.

2. "Only People You Follow" فقط افرادی که دنبال می کنید می توانند شما را تگ/منشن کنند.

3. "No One" هیچ کس نمی تواند شما را تگ/منشن کند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/pin-comments02-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایا طراحی سایت شرکتی
وب سایت فروشگاهی به عنوان یک افزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار باره استفاده قرار می گیرد. تارنما فروشگاهی در واقع مشتری های خفته را جذب کرده و به آن ها را به سمت کمپانی شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان پیمان گرفته و افزایش اعتبار شرکت و در ضمن افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.
به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در سنجش با هزینه تبلیغات سایر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... خرج طراحی سایت شرکتی در طویل مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. پس خرج وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری نیرومند جهت تبلیغ ابدیت و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
طراحی سایت شرکتی و مزیت نسبت به رقبا
امروزه شرکت های زیادی حائز وب سایت بوده و تکاپو های بسیار و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم تکاپو شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان خفته خویش را از دست بدهید. بعضی از شرکت ها خدمات فروش و بعد از فروش خویش را در تارنما خویش ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل شناسایی لغایت فروش فرآورده را بدست تارنما خود انجام می دهند. پس به تیم فروش دربایستن نخواهند داشت. طراحی وب سایت شرکتی اگر به گونه ای باشد که پیوستگی صحیح بین مشتریان خفته و کسب و کار خویش تعامل ایجاد نماید.

طراحی وب سایت
هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و تند فراهم می نماید.
2) می نا از طریق تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت ایجاد کنید.
3) با به کارگیری وب سایت شرکتی به دلیل اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، بعد از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به تعقیب فرآورده یا خدمات مربوط به شرکت شما می باشد؛ تارنما شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این فرمایش برای سایت شما بازدید کننده برپایی کرده و حتی می تواند منجر به خرید فرآورده یا خدمات شما بشود.
وب سایت پسندیده به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خویش را شفا ببخشید. طراحی سایت پسندیده و همچنین رعایت نمودن سئو سایت از قبل مایحتاج در این فرمایش می باشد. گروه کارآزموده طراحی سایت وب وان از ابتدا لغایت انتهای این راه همراه شما خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی
نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در راستا فعالیت بهتر و نیرومند تر باید قبل از طراحی تارنما شرکتی به بعضی نکات پروا نمود:
به پیگیری سایت های حاضر نباشید. حتما از طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خود از طیف رنگی مناسب بهره‌گیری کنید. پیشنهاد می کنم نوشتار " طراحی سایت فروشگاهی الهام دسته و قشنگ " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
استفاده از کد بازتاب گرا (responsive)
خیلی ساده و سریع کاربر را به هدفش برسانید. نوشتار " 5 نکته بسیار مهم برای طراحی سایت شرکتی حرفه ای در کرج " را مطالعه فرمایید.رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست سریع تر قبل رود.صفحه مربوط به محصولات کمپانی حائز اطلاعاتی مثل: عکس ها محصول، درج قیمت، سرنوشت توضیحات
امکان درج نظرات در رابطه با محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات در رابطه با گارانتی محصولات
گالری تصاویر از محصولات و پیرامون شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به آگاهی ها شرکت
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت
شرکت طراحی سایت وب وان در طراحی سایت شرکتی همه ی این امکانات را اعمال نموده؛ و علاوه بر موارد گفته شده شرکت وب وان با توجه به دربایستن و خواسته مشتریان خود بخش های سایر را نیز به صورت سفارشی و اختصاصی پیاده سازی خواهد کرد.


سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مشابه گوگل سرچ می نمایدند؛ سئو و بهینه سازی سایت حائز اهمیت بالایی می باشد. به همین علت در طراحی وب سایت باید به این مسئله توجه ارائه کرد که سایت بر اساس اصول سئو سایت طراحی گردد لغایت پس از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.
شرکت طراحی سایت وب وان طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی اتمام دیتا و بعد از ورود درونمایه سایت مشکلی از عقیده SEO یا بهینه بودن سایت هستی نخواهد داشت.

با توجه به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا سپریدن خواهد شد. می توانید در صفحه "نمونه پیشه طراحی سایت" انواع طراحی وب سایت شرکتی سپریدن شده توسط گروه متخصص وب وان را تماشا فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که بدست گروه کارآزموده وب وان انجام می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد. شرکت طراحی سایت طهران وب وان ، سایت مورد نظر شما را با امکانات بالا و با استفاده از واپسین فناوری برنامه نویسی و طراحی سایت و وانگهی قیمت مناسب ، طراحی می کند.
رعایت کردن قواعد درست برنامه نویسی

کاربرانی که وارد سایت شما می شوند در آغاز نخستین چیزی که تماشا می کنند، تصاویر سایت شما می باشد، که تمامی آنها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه نویسی روی این صفحه برپایی شده اند. بر این بنیاد شما باید به طراحی سایت شرکتی و این مورد پروا زیاد زیادی داشته باشید، چرا که کمپانی گوگل به این مورد پروا زیادی می کند و اگر برنامه های صحیح و بنیادین را در سایت تان رعایت کرده باشید آن را در صفحات نخست جستجو می آورد.
سرعت و پایداری

سرعت بالا آوردن سایت باید بسیار بالا باشد و زیر 3 ثانیه بیشتر سررسید نبرد. هرچه که سرعت سایت شما بالا باشد، خوشنودی و اطمینان کاربران هم بسیار اغلب می شود و تندتر می توانند کالا و محصول مورد نظر خویش را پیدا کنند، ،همچنین مایه می شود از سایر تقدیر هایی که شما در سایت خود دارید هم بازدید کنند. یکتا از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن پروا داشته باشید این است که، برای طراحی سایت شرکتی خویش بدون شک باید به تعقیب فرد یا شرکتی باشید که در این گویه تخصص بیشتری دارد، چرا که در غیر این چهره تمامی هزینه ها و سررسید شما بیهوده صرف شده است و شما نمی توانید به هدف خود برسید.
طراحی کردن صفحه های اختصاصی

برایاینکه شما محصولات و یا خدمات خویش را معرفی کنید، باید صفحاتی را در طراحی سایت شرکتیخود طراحی کنید که متناسب با آن فرآورده و خدمات باشد. به راستی باید بدانید که از این طریق مشتریان زیاد زیادی را جذب می کند و می توانید روز به روز به قصد هایی که در کمپانی و سایت خود دارید نزدیک شوید. دقت داشته باشید صفحه هر فرآورده و خدمات باید به چهره جداگانه طراحی شود الی کسان به احسان بتوانند فرآورده خود را پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل به شما در منسجم‌تر کردن اطلاعات وارد شده و همچنین دوری از اشتباه کمک می‌کند و اکسل نیز در دل خود این امکان را گنجانده است. بنابراین اگر می‌خواهید از اکسل استفاده کنید می‌توانید اطلاعات خود را در لیست کشویی دسته‌بندی کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم در نرم‌افزار اکسل، مدیریت و ویرایش ساده اطلاعات بوده که این امر یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار برای عموم می‌باشد. یکی از روشها جهت انتخاب و ویرایش ساده داده‌ها، می‌توان به موضوع لیست کردن اطلاعات اشاره کرد که نقش بسزایی در مدیریت و استفاده از اطلاعات ذخیره‌شده دارد. در ادامه شما را با مراحل ایجاد لیست کشویی در اکسل آشنا می کنیم:

 

یک لیست کشویی ایجاد کنید :

برای ایجاد لیست کشویی در اکسل ، مراحل زیر را اجرا کنید.

1. در برگه دوم (2 sheet) ، مواردی را که می خواهید در فهرست کشویی ظاهر شود ، تایپ کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: اگر نمی خواهید کاربران به موارد موجود در Sheet2 دسترسی پیدا کنند ، می توانید Sheet2 را مخفی کنید. برای رسیدن به این هدف ، بر روی برگه Sheet2 کلیک راست کرده و روی Hide کلیک کنید.

 

2. در اولین برگه ، سلول B1 را انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

طراحی لیست کشویی در اکسل

 

3. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

نحوه ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

کادر "Data Validation " ظاهر می شود.

4. در قسمت Allow ، روی List کلیک کنید.

5. در کادر Source کلیک کنید و دامنه A1: A3 را در Sheet2 انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی Excel

 

6. روی OK کلیک کنید.

 

نتیجه:

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: برای copy/paste لیست کشویی ، سلول را با لیست کشویی انتخاب کرده و CTRL + c را فشار دهید ، سلول دیگری را انتخاب کرده و CTRL + v را فشار دهید.

 

7. به جای استفاده از مرجع دامنه ، می توانید موارد را مستقیماً در کادر Source تایپ کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: این مورد لیست کشویی شما را حساس می کند. به عنوان مثال ، اگر یک کاربر yes را تایپ کند ، هشدار خطایی نمایش داده می شود.

 

 لیست کشویی با مجوز ورودی های دیگر:

همچنین می توانید یک لیست کشویی را در اکسل ایجاد کنید که اجازه ورود سایر موارد را نیز می دهد.

 

1. اگر مقداری را وارد کنید که در لیست نیست ، اکسل هشدار خطایی را نشان می دهد.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی Excel

 

برای اجازه به ورودی های دیگر ، مراحل زیر را اجرا کنید.

2. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

کادر گفتگوی "Data Validation" ظاهر می شود.

3. در زبانه Error Alert ،تیک "Show error alert after invalid data is entered " را بردارید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

4. روی OK کلیک کنید.

5- اکنون می توانید مقداری را وارد کنید که در لیست نیست.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ساخت لیست کشویی در اکسل

 

اضافه یا حذف موارد در لیست کشویی اکسل :

بدون باز کردن کادر محاوره ای "Data Validation" و تغییر مرجع دامنه ، می توانید موارد را از لیست کشویی در اکسل اضافه یا حذف کنید. این باعث صرفه جویی در وقت می شود.

 

1. برای افزودن یک مورد به لیست کشویی ، به موارد بروید و یک مورد را انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

2. کلیک راست کنید و سپس بر روی Insert کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

3. "Shift cell down" را انتخاب کرده و OK را بزنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

نتیجه:

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: اکسل به طور خودکار مرجع دامنه را از Sheet2! $ A $ 1: $ 3 $ به Sheet2 تغییر داد! A $ 1: $ 4 $. می توانید با باز کردن کادر گفتگوی "اعتبار سنجی داده" این گزینه را بررسی کنید.

 

4- مورد جدید را تایپ کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

طراحی لیست کشویی در اکسل

 

نتیجه:

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

ایجاد لیست کشویی در اکسل

 

لیست کشویی به روز شد.

 

 

5- برای حذف یک مورد از لیست کشویی ، در مرحله 2 ، روی remove کلیک کنید ، "Shift cells up" را انتخاب کرده و OK را بزنید.

 

لیست کشویی پویا در اکسل :

همچنین می توانید هنگام افزودن یک مورد به انتهای لیست ، از فرمولی استفاده کنید که لیست کشویی شما را به صورت خودکار به روز می کند.

 

1. در اولین sheet، سلول B1 را انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

2. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

کادر گفتگوی "Data Validation" ظاهر می شود.

 

3. در کادر Allow ، روی List کلیک کنید.

 

4. در کادر Source کلیک کنید و فرمول زیر را وارد کنید

=OFFSET(Sheet2!$A$1,0,0,COUNTA(Sheet2!$A:$A),1)

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

5. روی OK کلیک کنید.

 

6. در برگه دوم ، به سادگی یک مورد جدید را در انتهای لیست اضافه کنید.

 

نتیجه:

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

حذف یک لیست کشویی :

برای حذف لیست کشویی در اکسل ، مراحل زیر را اجرا کنید.

 

1. سلول را با لیست کشویی انتخاب کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

2. در زبانه Data ، در گروه Data Tools ، بر روی Data Validation کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

کادر گفتگوی "Data Validation" ظاهر می شود.

 

3. روی Clear All کلیک کنید.

 

ایجاد لیست کشویی در اکسل, آموزش ساخت لیست کشویی در اکسل

 

توجه: برای حذف سایر لیستهای کشویی با همان تنظیمات ، قبل از کلیک بر روی Clear All ،  "Apply these changes to all other cells with the same settings را  بررسی کنید.

 

4. روی OK کلیک کنید.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-list02-excel.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که از رایانه شخصی خود، فایل مهمی را سهواً یا عمداً حذف کرده باشید و بعد از مدتی دوباره به آن نیاز پیدا کرده اید.

 

نوع سیستم ذخیره سازی هارد درایو ها در رایانه های شخصی به گونه ای است که با حذف یک فایل، در واقع آدرس بیت های آن در درایو حذف می شود و این یعنی، با یک نرم افزار ریکاوری مناسب می توان فایل حذف شده را بازگردانی کرد. به شرطی که این عمل در اسرع وقت صورت گیرد و قبل از آن، عملیاتی روی فضای ذخیره سازی صورت نگرفته باشد.


در این مقاله می خواهیم یک راه حل تضمینی را به شما معرفی کنیم که در چنین شرایطی می تواند به کمکتان بیاید. نرم افزار بازیابی اطلاعات EaseUS Data Recovery توسعه یافته شده تا هر نوع فایلی اعم از عکس، ویدیو، فایل های اسنادی مثل Word یا PDF را بازیابی کند. این نرم افزار می تواند با همه رایانه های رومیزی ویندوزی، لپتاپ ها و هر دستگاه سازگار با سیستم عامل ویندوز کار کند و بیش از 100 نوع حذف داده مثل حذف عمدی، فرمت کردن و RAW را پوشش دهد و در عین حال درصد موفقیت آن هم بیشتر از باقی نرم افزار هاست.


حالا می خواهیم به صورت آزمایشی، مراحل بازیابی اطلاعات و نحوه عملکرد این نرم افزار را مشاهده کنیم. برای اینکار تنها کافی است سه مرحله را طی کنیم و این سادگی کار با نرم افزار، در عین قدرت شگفت انگیز آن را نشان می دهد.


قدم اول
اولین قدم، دانلود و نصب EaseUs Data Recovery است. وقتی برنامه را باز می کنید، همه پارتیشن ها و درایو های داخلی و خارجی از جمله حافظه خارجی را در صفحه اول خواهید دید. حالا تنها کافی است درایو یا حافظه ای که فایل از آن حذف شده را انتخاب کنید و روی دکمه Scan کلیک کنید.
 

نرم افزار EaseUS Data Recovery,بازیابی سریع اطلاعات با EaseUS Data Recovery,

 
قدم دوم
به محض اینکه شما دکمه Scan را کلیک می کنید، پروسه اسکن آغاز می شود. اسکن سریع فایل های حذف شده، زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.
 

نرم افزار EaseUS Data Recovery,بازیابی سریع اطلاعات با EaseUS Data Recovery,

 
قدم سوم
بعد از اتمام فرایند اسکن، در پنل سمت چپ روی پوشه “Deleted Files” که شامل همه فایل های حذف شده است، کلیک کنید. در اینجا می توانید فایل ها را مشاهده کرده و هر کدام را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فایل های مورد نظر، گزینه “Recover” در پایین صفحه را انتخاب کنید تا فرایند بازیابی آغاز شود. البته در اینجا باید مقصد ذخیره فایل های بازیابی شده را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که مقصد فایل ها نباید در پارتیشنی باشد که فایل ها از آنجا حذف شده بود.
 

نرم افزار EaseUS Data Recovery,بازیابی سریع اطلاعات با EaseUS Data Recovery,

 
بعد از مدتی، بسته به تعداد و حجم فایل های حذف شده، فرایند بازیابی به اتمام می رسد و با یک پیام موفقیت که شامل آدرس محل ذخیره فایل هاست روبرو خواهید شد. نرم افزار EaseUS Data Recovery با سابقه طولانی و همچنین با کمک مهندسان و برنامه نویسان خبره می تواند تقریبا هر نوع فایلی را در اسرع وقت و با درصد موفقیت بالا ریکاوری کند.


البته کمپانی EaseUS برای سایر دستگاه ها با سیستم عامل های مختلف از جمله Mac و اندروید هم برنامه ریکاوری توسعه داده که همه آن ها با عملکردی و سریع و قدرتمند می توانند تمام نیاز های شما برای بازگردانی اطلاعات را مرتفع سازند و برای آشنایی با نحوه عملکرد یا دانلود نسخه های دیگر این نرم افزار هم می توانند از این صفحه استفاده کنید. با EaseUS Data Recovery دیگر نگران فایل ها مهم خود نخواهید بود. البته برای به حداکثر رساندن درصد موفقیت بهتر است بعد از حذف، تغییرات زیادی روی آن پارتیشن یا حافظه خارجی صورت نگیرد، بنابراین بهتر است بعد در اسرع وقت فرایند بازیابی انجام شود.


ویژگی های نرم افزار EaseUS Data Recovery
پشتیبانی از انواع سناریو های حذف فایل مثل حذف عمدی، فرمت شدن درایو، از دست دادن پارتیشن ها، ریکاوری سیستم عامل و...


بازیابی بیش از 250 نوع فایل از جمله عکس، اسناد، ویدیو، فایل صدا، ایمیل و...


رابط کاربری ساده و سرعت بالا به صورتی که تنها با سه کلیک می توانید فرایند بازیابی اطلاعات را تکمیل کنید.


سازگاری با انواع دستگاه ها مثل PC و لپتاپ، HDD و SDD، فلش های USB، RAID، کارت حافظه SD/CF و...

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/easeus1-data-recovery.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت چیست و چگونه کار میکند:
بینید سایت به راستی بانکی از اطلاعات شما در دنیای اینترنت است که با طرح و رنگ ولعاب و نام اسم شما در دنیای اینترنت دیده میشود،

به کلیات این شغل سایت میگویند، که ما با متد های روز جهان واستاندارد های جدید انرا برای شما به صورت کاربند پسندی طراحی میکنیم که آسان تر با مخاطبین خودتون بستگی برپا کنید

حالا این سوال پیش میاید که که چند مدل هستند:

طراحی سایت با بها پسندیده در کرج از خانواده های زیادی دارند که رویهمرفته کد نویسی در علم کدنویسی به اونها لغب دیتا میشود مثلا زبان :

PHP

HTML

ویا

ASP.net

مجموع این زبان ها در دنیای وب مایه میشود که یک وب سایت رو تاسیس کنید و یا با کدوم زبان پیشه کنید که این برمیگرده به گونه پروژه شما که چه جور سایت میخواهین داشته باشید.

حالا نوبت به هزینه طراحی سایت با قیمت مناسب در کرج ؟
شما باید برای طراحی سایت ارزان در کرج با چندتا برنامه نویس و طراح گفتگو کنید که هر کدوم مبالغی رو اخذ میکنن که سایت شما به اصطلاح بالا بیاد.

خوب در این مرحله شما طرح موضوع کردین وبراورد قیمت سپریدن دادین هرطراح و برنامه نویش هم مبلغی رو به شما پیشنهاد دادن که جمع این مبالغ رقم بالایی شده !،خوب اکنون باید پروژه رو استارت بزنید و کلی پول باید پرداخت کنید!!
طراحی سایت ارزان در کرج ما در تلاشیم که با بهره‌گیری ار تکنیک ها و طریق های طراحی سایت با استاندارد های روز گوگل و دنیا سایتی رو برا شما طراحی کنیم.

که با کمترین خرج و بالاترین کیفیت به خواسته عادت در دنیای وب برسید.

ما تنها برای شما سایت طراحی نمیکنیم بلکه کسب و کار شما را در دنیایی اینترنت گسترش میدهیم.

خوب اکنون که این سوال پیش می اید که چرا اصلا باید سایت داشته باشیم؟؟!!

طراحی سایت شرکتی در کرج



سایت چیست و چگونه کار میکند:
بینید سایت به راستی بانکی از اطلاعات شما در دنیای اینترنت است که با طرح و رنگ ولعاب و نام نام شما در دنیای اینترنت دیده میشود،

به کلیات این شغل سایت میگویند، که ما با متد های روز گیتی واستاندارد های جدید انرا برای شما به صورت کاربند پسندی طراحی میکنیم که آسان تر با مخاطبین خودتون بستگی برقرار کنید

حالا این سوال پیش میاید که که چند مدل هستند:

طراحی سایت با بها مناسب در کرج از خانواده های زیادی دارند که در مجموع کد نویسی در دانش کدنویسی به اونها لغب داده میشود مثلا زبان :

PHP

HTML

ویا

ASP.net

مجموع این زبان ها در دنیای وب باعث میشود که یک وب سایت رو تاسیس کنید و یا با کدوم زبان پیشه کنید که این برمیگرده به نوع پروژه شما که چه جور سایت میخواهین داشته باشید.

حالا نوبت به هزینه طراحی سایت با قیمت مناسب در کرج است.شما باید برای طراحی سایت شرکتی ارزان در کرج با چندتا برنامه نویس و طراح صحبت کنید که هر کدوم مبالغی رو دریافت میکنن که سایت شما به اصطلاح بالا بیاد.خوب در این مرحله شما طرح جستار کردین وبراورد قیمت اتمام دادین هرطراح و برنامه نویش هم مبلغی رو به شما پیشنهاد دادن که جمع این مبالغ رقم فوقانی شده !،خوب اکنون باید پروژه رو استارت بزنید و کلی پول باید پرداخت کنید!!

پایین ترین بها برای شما رهنمود های داره در پیوسته با ما به اتفاق باشید.

ما با استفاده از متد های روز دنیا و استخراج منابع در این دانش متدی رو یگانه هم اوردیم تا شما برای ساخت یک وب سایت دیگه نیازی به هزینه های هنگفت البته برای پروژه های در کلاس کوچک نباشین.

طراحی سایت در کرج
طراحی سایت ارزان در کرج چه موقعی رهنمود میشه ؟
ببینید زمانی هست که شما دربایستن به یک سایت برای دیده شدن در دنیای اینترنت رو دارین و این فقط اکتفاء میکنه به نام و اطلاعات شما در دنیای وب توصیه ما برای شما یک وب سایت ارزان بها هست، جرا که شما محوریت کار خودتون رو بر روی تارنما تنظیم نکردید و به این مقدار بسنده میکنید

وپیشنهاد ما هم یک وب سایت با هزینه کم و سریع برای ار شماست

اما!! اگر به تعقیب کسب درامد و همه توان مالی ومعنوی خود از یک وب سایت رو دارید یک وب سایت ارزان برای شما بدترین گزینه است ،زیرا وب سایت های ارزان برای کلاس های بزرگ اینتنرنتی و رقابت در دنیای وب ساخته نمیشن و توان رقابت با رقبای شما در دنیای اینترنت رو ندارن.

خوب میرسیم به گونه وب سایت اصلا چند نوع وب سایت دارین وب سایتها کلا به دو خانوداه تقسیم میشن وب سایت استاتیک و تارنما داینامیک.

استاتیک چیست؟
استاتیک به وب سایتهای گفته میشن که برای تغیرات کلی در وب سایت شما باید با برنامه نویس سایت در بستگی باشید و از اون برای دگرگونی ها کمک بگیرید، خلاصه بگم که تارنما استاتیک وبسایت های هستند که قیمت پایین تری دارن و فقط میتونیدجای متن و عکس ها و منو ها ودر برخی موارد رنگ بخشی از سایت رو تغییر بدید این خانوداه از وب سایت ها پسندیده بعضی شرکت ها و شخص ها میشود ، که خیلی نیازی به دگرگونی ها اصلی در تارنما نیستند و هر چند ماه یک بار جاهای از وب سایتشون رو تغییر میدن مثل عکس و متن ومنو…
طراحی سایت ارزان در کرج ما در تلاشیم که با کاربرد ار تکنیک ها و روش های طراحی سایت با استاندارد های روز گوگل و جهان سایتی رو برا شما طراحی کنیم.

که با کمترین خرج و بالاترین کیفیت به خواسته خو در دنیای وب برسید.

ما فقط برای شما سایت طراحی نمیکنیم بلکه کسب و کار شما را در دنیایی اینترنت گسترش میدهیم.

خوب حال که این سوال پیش می اید که چرا اصلا باید سایت داشته باشیم؟؟!!

طراحی سایت شرکتی در کرج



سایت چیست و چگونه شغل میکند:
بینید سایت به راستی بانکی از اطلاعات شما در دنیای اینترنت است که با طرح و رنگ ولعاب و نام نام شما در دنیای اینترنت دیده میشود،

به کلیات این پیشه سایت میگویند، که ما با متد های روز دنیا واستاندارد های جدید انرا برای شما به چهره کاربند پسندی طراحی میکنیم که راحت تر با مخاطبین خودتون پیوستگی برقرار کنید

حالا این سوال پیش میاید که که چند مدل هستند:

طراحی سایت با بها پسندیده در کرج از خانواده های زیادی دارند که در مجموع کد نویسی در دانش کدنویسی به اونها لغب دیتا میشود مثلا زبان :

PHP

HTML

ویا

ASP.net

مجموع این زبان ها در دنیای وب مایه میشود که یک وب سایت رو تاسیس کنید و یا با کدوم زبان پیشه کنید که این برمیگرده به گونه پروژه شما که چه جور سایت میخواهین داشته باشید.

حالا نوبت به خرج طراحی سایت با قیمت پسندیده در کرج ؟
شما باید برای طراحی سایت ارزان در کرج با چندتا برنامه نویس و طراح صحبت کنید که هر کدوم مبالغی رو اخذ میکنن که سایت شما به اصطلاح بالا بیاد.

خوب در این مرحله شما طرح سوژه کردین وبراورد قیمت انجام دادین هرطراح و برنامه نویش هم مبلغی رو به شما توصیه دادن که جمع این مبالغ رقم فوقانی شده !،خوب اکنون باید پروژه رو استارت بزنید و کلی پول باید پرداخت کنید!!

صبر کنید ما برای شما فکری کردیم .

گروه مهندسی افق نتورک با براورد خرج طراحی سایت ارزان در کرج

پایین ترین بها برای شما رهنمود های داره در پیوستگی با ما همراه باشید.

ما با به کارگیری متد های روز دنیا و استخراج منابع در این فرهنگ متدی رو گرد هم اوردیم تا شما برای ساخت یک وب سایت دیگه نیازی به هزینه های هنگفت البته برای پروژه های در کلاس حقیر نباشین.

طراحی سایت در کرج
طراحی سایت ارزان در کرج چه موقعی توصیه میشه ؟
ببینید زمانی هست که شما نیاز به یک سایت برای دیده شدن در دنیای اینترنت رو دارین و این فقط اکتفاء میکنه به اسم و اطلاعات شما در دنیای وب رهنمود ما برای شما یک وب سایت ارزان قیمت هست، جرا که شما محوریت پیشه خودتون رو بر روی وب سایت تنظیم نکردید و به این مقدار اکتفاء میکنید

وپیشنهاد ما هم یک وب سایت با خرج کم و تند برای ار شماست

اما!! اگر به پیگیری کسب درامد و کل نا مالی ومعنوی خویش از یک تارنما رو دارید یک تارنما ارزان برای شما بدترین گزینه است ،زیرا تارنما های ارزان برای کلاس های بزرگ اینتنرنتی و چشم وهمچشمی در دنیای وب ساخته نمیشن و تاب رقابت با رقبای شما در دنیای اینترنت رو ندارن.

خوب میرسیم به گونه وب سایت اصلا چند گونه وب سایت دارین وب سایتها کلا به دو خانوداه بخش میشن وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک.

استاتیک چیست؟
استاتیک به وب سایتهای گفته میشن که برای تغیرات کلی در وب سایت شما باید با برنامه نویس سایت در بستگی باشید و از اون برای دگرگونی ها کمک بگیرید، خلاصه بگم که وب سایت استاتیک وبسایت های هستند که بها پایین تری دارن و فقط میتونیدجای متن و تصاویر و منو ها ودر بعضی موارد رنگ بخشی از سایت رو تغییر بدید این خانوداه از وب سایت ها مناسب بعضی شرکت ها و شخص ها میشود ، که خیلی نیازی به تغییرات اصلی در وب سایت نیستند و هر چند ماه یک بار جاهای از وب سایتشون رو تغییر میدن مشابه عکس و متن ومنو…

طراحی سایت کرج
و ولی وب سایت های داینامیک
وب سایت های داینامیک به تارنما های گفته میشوند حائز دو بخش هستند طراحی سایت که بدست طراحی انجام میشود و پنل مدیریتی سایت که توسط برنامه نویس طعبیه میشود، لغایت سایت رو بتونین از راه پنل کاربری مدیریت بکنید ، به همین دلیل است که امروزه کل به سوی وبسایت های داینامیک میرن که بتونن خیلی از کارها رو خودشون سپریدن بدن و دیگه نیازی به تماس با طراح نداشته باشن .

خوب حال که میپردازیم به توضیحات بیشتر به طراحی سایت ارزان در کرج

سایت های داینامیک ویا پویا تارنما های هستند که به صورت نیمه اختصاصی طراحی میشوند و پسندیده براس سئو بوده متناسب به نوع کار و جنبش شما ساخته میشوند

مزایای تارنما داینامیک
1.مدیریت مطالب

2.گزارش گیری از بازدید سایت

3.مدیریت کاربران

4.تعداد توان محدود صفحه و نوشته

5.ویرایش اسان صفحه و نوشته ها

6.مدیریت اخبار

7.مدیریت وبلاگ

8.مدیریت گالری

9.استفاده از اسلایدر و انیمیشن های فلش

طراحی سایت ارزان در کرج به صورت واکنشگرا
سایت responsive و یا واکنشگرا به سایتهای گفته میشوند در انواع صفحه نمایشها همانند گوشی ، تبلت، و رایانه ها به صورت درست به نمایش در بیایند و یک امتیاز مثبت برای طراحی به حساب می ایند این نیز یک تکنیک در طراحی سایت ارزان در کرج محسوب میشود.

پنل مدیریتی فارسی
پنل مدیریت پارسی این امکان را برای شما فراهم میکند که یه صورت کاربر پسند وساده وب سایت خودتون رو مدیریت بکنید و همراه این امکان برای شغل بر های سایت شما فراهم میشود که به صورت اسان در تارنما شما ثبت نام کنند .

سازگار با گونه ها مرورگرها
خوب حالا کاربر شما میتواند با هر مرورگری به سراغ تارنما شما بیاد همانند گوگل کروم ، موزیلا ، اکسپلورر و حتی مرورگر های سیستم عامل های چون مک ویا لینوکس، یک ویژگی های طراحی سایت با ما این است که سایتی سلامت و بدور از به هم ریختگی در مرورگرهای گوناگون است.

بدون محدودیت در ایجاد صفحه
به مد نظر خود صفحه ونوشته ایجاد کنید و در انها ویدئو و یا عکس و تقریبا هر چیزی که همنشین داری ایجاد کنید .

سئو و بهینه سازی سایت
در طراحی اولیه ما با رعایت کردن استاندارد های سئو برای موتور های جستجو وگوگل سایت رو با بالا ترین کیفیت در سئو طراحی میکنیم. وباید در سئو در کرج با صبر وحوصله شغل رو پیش ببرین فرایند سئو یک فرایند سررسید بر است باید با دانش فنی و پشت شغل روی سئو سایت شغل شود تا گوگل شما رو به عنوان یک سایت معتبر به مشتریان شما نمایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,بهترین دوربین‌های گوشی‌های حال حاضر
با پیشرفت تلفن‌های هوشمند در سال‌های اخیر شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از بازار‌های پیرامون این محصولات نیز تحت تاثیر قرار گرفته و حتی برخی از آن‌ها مشتری‌های خود را به کلی از دست داده‌اند. یکی از این بازار‌ها به دوربین‌های دیجیتال اختصاص دارد. محصولاتی که در رده‌های مختلف، مشتری‌های بسیاری داشتند و معمولا اگر می‌خواستید تصاویری با کیفیت را ثبت کنید باید یکی از مدل‌های آن‌ها را خریداری می‌کردید.

به گزارش برترین ها، امروزه، اما شرایط به کلی تغییر کرده. همکاری مستمر سازندگان تلفن‌های هوشمند با کمپانی‌های تولیدکننده سنسور و لنز دوربین باعث شده که کیفیت دوربین‌های قرار گرفته در تلفن‌های هوشمند به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. در حال حاضر امکانات معرفی شده از سوی تلفن‌های در زمینه تصویربرداری دست کمی از دوربین‌های حرفه‌ای ندارد و همین موضوع تاثیر منفی را روی این بازار گذاشته که روزی قدرت بسیاری داشت.

 

در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند به سراغ استفاده از چند لنز و سنسور مختلف رفته‌اند تا در تمامی موقعیت‌های ممکن، بهترین کیفیت را به کاربر ارائه کنند. در این میان البته کمپانی همچون گوگل تصمیم به اتخاذ چنین رویکردی نگرفته بود و تا پیش از عرضه آخرین پرچمدار خود تنها از یک دوربین استفاده می‌کرد، مسئله‌ای که نهایتا تغییر کرد و گوگل هم به استفاده از چند دوربین رضایت داد. با توجه به این موضوع امروز قصد داریم به معرفی تعدادی از تلفن‌هایی بپردازیم که در زمینه دوربین، بهترین عملکرد ممکن را ارائه می‌کنند.

 

Google Pixel ۴ XL

متوسط قیمت: ۱۶ میلیون تومان (۱۲۸ گیگابایت)

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,بهترین دوربین‌های گوشی‌های حال حاضر

 

گوگل تنها شرکتی بود که گوشی‌های هوشمندش را تنها به یک لنز برای دوربین اصلی مجهز می‌کرد، زیرا مدعی شده بود که با همین یک سنسور هم می‌تواند تصاویر باکیفیت و عکس‌های پرتره خوبی بگیرد. اما با گذر زمان همیشه همه چیز، به خصوص در دنیای تکنولوژی یکسان نمی‌نماند بنابراین کمپانی مالک اندروید امسال تصمیم گرفت پرچمدارانش را با یک لنز بیشتر و با ماژولی دوگانه تولید و روانه بازار کند.

 

در کنار سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۷ که به سیستم ثابت‌سازی اپتیکال هم مجهز شده، این‌بار شاهد اضافه شدن یک لنز تله فوتو هستیم که اتفاقاً این حسگر هم از فناوری ثابت‌سازی بهره می‌برد و با دریچه دیافراگم f/۲.۴ خود به محصول گوگل اجازه می‌دهد تصاویری با قابلیت زوم ۲ برابری بگیرد. ضمن اینکه سنسور اصلی به نام Super Res Zoom هم این فرصت را به وجود آورده تا بتوان از زوم ۲ برابری استفاده کرد و به خاطر وجود الگوریتم‌های HDR+ گوگل در هر دو لنز، کیفیت تصاویر افزایش یابد.

 

به هر حال، در کنار لنز ثانویه، گوگل چند حالت دیگر را هم به اپلیکیشن دوربین خود آورده که اولین آن‌ها Live HDR+ (HDR پلاس زنده) نام دارد و با استفاده از آن می‌توان خروجی نهایی را پیش از فشردن دکمه شاتر مشاهده کرد. تا پیش از این قابلیت و به خصوص در برخی شرایط خاص، در قسمت منظره‌یاب تنها می‌توانستیم ببینیم چه محتوا‌هایی به ثبت می‌رسند و پس از لمس دکمه شاتر آن چیزی که گرفته بودیم را می‌دیدیم، ولی حالا بسیار خوشحالیم که می‌بینیم گوگل چنین ویژگی را اضافه کرده، زیرا مطمئناً تأثیر بسزایی بر افزایش کیفیت عکس‌های گرفته شده خواهد شد.

 

ویژگی بعدی هم در مورد قابلیت تنظیم دستی سایه‌ها و قسمت‌های تاریک می‌باشد که بیشتر جا‌هایی به درد می‌خورد که می‌خواهیم عکس‌های هنرمندانه بگیریم. از آن جایی که گوگل معمولاً اجازه نمی‌داد تا افراد به صورت دستی گزینه‌های دوربین را تغییر دهند، مطمئناً باید از فراهم شدن این فرصت استقبال کنیم. این خصوصیت را همچنین می‌توان با گزینه Live HDR+ ترکیب کرد تا عکس‌هایی گرفته شود که قبل از ذخیره شدن آنها، از میزان نورپردازی در صحنه مدنظر آگاه شویم.

 

iPhone ۱۱ Pro

متوسط قیمت: ۲۰ میلیون تومان (۶۴ گیگابایت)

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,بهترین دوربین‌های گوشی‌های حال حاضر

 

اپل در نهایت لنز سوم را به دوربین اصلی خودش اضافه کرد. هر سه لنزی که برای دوربین اصلی این گوشی استفاده شده سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی دارند. لنز اصلی که پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری دارد به f/۱.۸ مجهز شده و به تثبیت کننده اپتیکال تصاویر هم مجهز است در حالی که برایش فوکوس خودکار دوتایی پیکسل‌ها هم استفاده شده. لنز دوم هم سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد و یک لنز تلفوتو به حساب می‌آید و قابلیت زوم ۲ برابر اپتیکال را برای این گوشی فراهم می‌کند.

 

این لنز نور بیشتری نسبت به نسل قبل دریافت می‌کند و به f/۲.۰ مجهز شده و از ویژگی OIS پشتیبانی می‌کند. لنز سوم هم سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد و یک لنز اولترا واید است و می‌تواند تا ۱۲۰ درجه را پوشش دهد. این لنز از موهبت OIS محروم است. دوربین سلفی هم در آیفون‌های جدید بهبود داشته‌اند. لنز تایم آو فلایت برای تشخیص چهره، پرتره و انیموجی‌ها به کار می‌رود.

 

لنز اصلی دوربین سلفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دارد که به f/۲.۲ مجهز است. زمانی که گوشی را در حالت عمودی نگه می‌دارید آیفون شما زاویه دید ۳۰ میلی‌متری و سلفی ۷ مگاپیکسلی را بازسازی می‌کند و زمانی که آن را در حالت افقی بگیرید رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی با دیدی کامل استفاده می‌شود. البته می‌توانید بین هر کدام از این حالت‌ها به صورت دستی سوییچ کنید. لنز‌های اصلی آیفون به صورت دائم با هم در ارتباط هستند و زمانی که بین آن‌ها جا به جا می‌شوید نقطه فوکوس به طور خودکار اصلاح می‌شود و تنظیمات نوردهی هم به همان صورت ذخیره می‌شود. این حالت هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری پاسخگو است.

 

 

در صفحه ویوفایندر دوربین این گوشی می‌توانید تمام زاویه‌ای که تحت پوشش لنز‌ها است را مشاهده کنید و در نتیجه در همان حالت زنده ببینید که چه سوژه‌ای در تصویر شما قرار دارد و چه سوژه‌ای خارج از سوژه است. نایت مود گزینه‌ای است که به دوربین این گوشی هوشمند راه پیدا کرده است. با کمک این تکنولوژی می‌توانید عکس‌هایی روشن‌تر در نور کم تهیه کنید. آیکون مربوط به این ویژگی بالای صفحه به نمایش در می‌آید. زمانی که در نور کم عکاسی می‌کنید کنار این آیکون به شما مدت‌زمانی که برای عکاسی نایت مود و نوردهی به سوژه‌ها نیاز است را نمایش می‌دهد که امکان خاموش و روشن کردن یا کم و زیاد کردن زمان به صورت دستی وجود دارد.

 

Samsung Galaxy S۱۰

متوسط قیمت: ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان (۱۲۸ گیگابایت)

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,بهترین دوربین‌های گوشی‌های حال حاضر

 

از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در سری S۱۰ گلکسی، اضافه شدن یک دوربین اولتراواید (بسیار عرض UltraWide) به عنوان دوربین سوم، در پشت گوشی است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل رزولوشن دارد و دریچه دیافراگم متغیر به همراه لرزشگیر اپتیکال و فوکوس اتوماتیک در آن به کار رفته است. حالا وظیفه گرفتن عکس‌های پرتره در حالت Live Focus هم به این لنز سپرده شده است. دو لنز دیگر ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن دارند؛ لنز تله فوتو برای زوم کردن دو برابری و لنز التراواید برای عکس برداری با زاویه دید وسیع. عملکرد این دوربین‌ها در روز و شب بسیار مناسب است و به خوبی می‌توانند با iPhone XS و Google Pixel ۳ رقابت کنند.

 

البته یکی از مشکلات جزئی که همیشه در گوشی‌های سامسونگ وجود داشته، اشباع بیش از اندازه رنگ‌ها، در تصاویر ثبت شده است. ویدیو‌های الترا اچ‌دی هم در این گوشی به خوبی ضبط می‌شوند و جزییات در آن‌ها دقیق به نظر می‌رسد. همچنان امکان ضبط ویدیو‌های صحنه آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن اچ‌دی نیز وجود دارد. اصلی‌ترین تفاوت S۱۰ و S۱۰+ در دوربین سلفی آنهاست. در هر دو گوشی یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی به کار رفته است که کیفیت بسیار مناسبی دارد.

 

اما در مدل پلاس یک دوربین دیگر برای تشخیص عمق به کار رفته است، به همین علت سلفی‌های پرتره در این گوشی به نسبت مدل پایین‌تر خود دقیق‌تر است و سوژه بهتر از محیط پیرامونش جدا شده. اگر بین S۱۰ و S۱۰+ شک دارید، باید به این نکته توجه کنید که تفاوت ابعاد صفحه نمایش این دو گوشی زیاد نیست و از لحاظ سخت افزاری با هم برابر هستند، اصلی‌ترین تفاوت دوربین جلوی دوم برای کسانی که به ثبت پرتره‌های سلفی علاقه دارند، دیده می‌شود. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد S۱۰ گزینه محبوب‌تری نسبت به S۱۰+ برای بیشتر کاربران باشد.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews507265.html



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

وجود گوشی‌های موسوم به قاتل پرچمداران به یکی از برجسته‌ترین گرایش‌های بازار موبایل در سال‌های اخیر بدل شده است که تجربه اصلی گوشی‌های پرچم‌دار را با قیمت مناسب برای کاربران به ارمغان می‌آورند. بین برندهایی مانند ایسوس، شیائومی و ریلمی در یکی دو سال گذشته انتخاب‌های زیادی ارائه شده ولی باید بگوییم که در سال ۲۰۲۰ به احتمال زیاد تنوع مربوط به این دسته از گوشی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

 

افزایش قیمت تراشه پرچم‌دار

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

مهم‌ترین چالشی که سازندگان قاتل پرچمداران در سال ۲۰۲۰ باید با آن دست و پنجه نرم کنند، موضوع افزایش قیمت اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در مقایسه با دیگر تراشه‌های پرچم‌دار اسنپ‌دراگون است. این تراشه فاقد مودم یکپارچه است و در عوض از مودم ۵G جداگانه بهره می‌برد. با این حال، استفاده از این مودم برای تراشه مذکور اجباری است و تولیدکنندگان نمی‌توانند صرفا از یک مودم ۴G ارزان‌قیمت بهره ببرند. در حال حاضر در بسیاری از بازارهایی که قاتلان پرچمدار پرطرفدار هستند، مانند بازار هند، هنوز اینترنت ۵G به صورت گسترده ارائه نشده است. با این حال، اگر مجموع این مودم و تراشه با قیمت مناسبی ارائه شوند، با مشکل بزرگی مواجه نمی‌شویم اما همه نشانه‌ها حاکی از افزایش شدید قیمت است.

 

شیائومی مدتی قبل دلایل گران‌تر بودن سری می ۱۰ نسبت به نسل قبلی را اعلام کرد که مشخصاً به دو برابر شدن هزینه مربوط به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و مودم ۵G آن اشاره شده است. همچنین باید به اظهارات تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو، اشاره کنیم که اعلام کرده اسنپ‌دراگون ۸۶۵ به همراه مودم X55 برای سازندگان گوشی‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ دلار هزینه دارد. در همین رابطه شرکت‌هایی گزارش داده‌اند که قیمت نسل قبلی تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون حدود ۷۰ دلار بوده است، پس این یعنی با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو هستیم.

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

شرکتی مانند ریلمیهم که به ساخت گوشی‌های مقرون به صرفه شهرت دارد، تصمیم گرفته قیمت قاتل پرچمداران خود را افزایش بدهد. ریلمی X50 پرو در هند با قیمت ۵۲۸ دلار عرضه می‌شود ولی در سال گذشته شاهد عرضه ریلمی X2 پرو با قیمت ۴۱۵ دلار بودیم. البته اسنپ‌دراگون ۸۶۵ به تنهایی مقصر اصلی افزایش قیمت گوشی‌های موردنظر در سال ۲۰۲۰ نیست.

 

گوشی‌های جدید از تعداد بیشتری از دوربین‌ها بهره می‌برند، نمایشگرها به دلیل افزایش رفرش ریت و دیگر امکانات گران‌تر محسوب می‌شوند، باتری‌ها بزرگ‌تر شده‌اند و تکنولوژی‌های جدید مربوط به رم و حافظه داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته با وجود تمام این مسائل، همچنان قیمت تراشه مهم‌ترین عامل افزایش قیمت این گوشی‌ها است.

 

آیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شمار گوشی‌های قاتل پرچمداران بیشتر می‌شود؟

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

یک احتمال این است که در نیمه دوم سال جاری، تعداد گوشی‌های پرچمدار مقرون به صرفه افزایش پیدا می‌کند. این موضوع به احتمال کاهش قیمت تراشه پرچم‌دار کوالکام برمی‌گردد که شاید این موضوع با عرضه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس و کاهش قیمت مدل اصلی عملی شود. ولی در مورد این موضوع نمی‌توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم.

 

در سال گذشته، کوالکام بعد از عرضه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ تصمیم گرفت مدل بهبود یافته آن موسوم به ۸۵۵ پلاس را روانه‌ی بازار کند. اما یکی از مدیران ارشد برند پوکو طب مصاحبه‌ای اعلام کرده حتی بعد از این عرضه هم قیمت تراشه اصلی به اندازه مورد انتظار کاهش پیدا نکرده است. به عبارت دیگر در مورد اگر در سال ۲۰۲۰ هم کوالکام همان مسیر سال گذشته را طی کند، شاهد افت قابل توجه قیمت این تراشه نخواهیم بود.

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

یکی دیگر از عوامل موثر بر افزایش قیمت گوشی‌های مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۶۵، به موضوع بهره‌گیری از تعداد بیشتری از ماژول‌های آنتن و دیگر قطعات مربوط به فناوری ۵G برمی‌گردد. البته این افزایش هزینه عمدتا مربوط به پشتیبانی از فناوری امواج میلی‌متری است و با وجود محبوبیت این قابلیت در آمریکا، بسیاری از گوشی‌ها تصمیم گرفته‌اند فعلا از امواج میلی‌متری پشتیبانی نکنند.

 

احتمال افزایش تعداد گوشی‌های میان‌رده پیشرفته

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

روزی روزگاری کاربرانی که خواستار ویژگی‌هایی مانند عملکرد روان و نمایشگر جذاب بودند و نمی‌خواستند پول زیادی بپردازند، قاتل پرچمداران خریداری می‌کردند. اما طی یکی دو سال گذشته بسیاری از گوشی‌های میان‌رده هم به راحتی می‌توانند بسیاری از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های پرچم‌دار را به ارمغان بیاورند. اگرچه این گوشی‌ها از ویژگی‌های پر زرق‌وبرقی مانند ضد آب بودن و شارژ بی‌سیم بهره نمی‌برند، ولی اغلب قاتلان پرچمدار هم فاقد چنین مشخصه‌هایی هستند.

 

به لطف عرضه تراشه‌های جدیدی مانند اسنپ‌دراگون ۷۶۵G و ۷۳۰G، مدیاتک Dimensity 800 و Helio G90T وضعیت این گوشی‌ها در سال جدید بهتر هم خواهد شد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، جدیدترین تراشه‌های میان‌رده نه‌تنها از لحاظ پردازنده و پردازنده گرافیکی حرف زیادی برای گفتن دارند، بلکه در زمینه عکاسی و فیلمبرداری هم پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند.

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو، مدتی قبل اعلام کرد که کوالکام قیمت تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵ را با کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی به ۴۰ دلار رسانده که ظاهرا این تصمیم برای فشار بیشتر بر تراشه پرچم‌دار Dimensity 1000 مدیاتک اتخاذ شده است. این در حالی است که تراشه موردنظر مدیاتک با قیمت بین ۶۰ تا ۷۰ دلار فروخته می‌شود.

 

با توجه به اینکه تراشه‌های میان‌رده موردنظر ارزان‌تر شده‌اند و در عین حال از امکانات بیشتری بهره می‌برند، شرکت‌های سازنده برای ارائه‌ی گوشی‌های میان‌رده به جای قاتلان پرچمدار انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند. مهم‌ترین عیب این رویکرد و استفاده از تراشه پرچم‌دار مربوط به سال گذشته این است که برخی از ویژگی‌های کلیدی تازه‌نفس را از دست می‌دهیم. از جمله این موارد می‌توانیم به فیلمبرداری ۸K، پردازشگر تصویر پرسرعت (برای پردازش تصاویر رزولوشن بالا و سوپر اسلوموشن) و جدیدترین امکانات پردازنده و پردازنده گرافیکی اشاره کنیم.

 

 

این شرایط چه معنایی برای گوشی‌های قاتل پرچمداران دارد؟

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

شرکت‌هایی که گوشی‌های پرچم‌دار مقرون به صرفه را روانه‌ی بازار می‌کردند، اغلب به ناچار با حاشیه سود بسیار اندکی بسنده می‌کردند اما افزایش هزینه تراشه پرچم‌دار در سال ۲۰۲۰ به این معنا است که مشتریان نمی‌توانند انتظار عرضه این گوشی‌ها را با قیمت سابق داشته باشند. در واقع با توجه به شرایط موجود، به نظر می‌رسد کاربران طرفدار این دسته از گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ درگیر سه تصمیم احتمالی می‌شوند.

 

گزینه اول این است که برای خرید پرچم‌دارانی مانند سری می ۱۰ یا ریلمی X50 پرو قیمت بیشتری نسبت به حد انتظار بپردازند که البته در نهایت این گوشی‌ها نسبت به دیگر گجت‌های مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۶۵ بسیار ارزان‌تر خواهند بود.

 

گزینه دوم هم انتخاب یک قاتل پرچم‌دار است که برای دست یافتن به قیمت ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار مرسوم، ویژگی‌های متعددی را فدا کند. این موضوع می‌تواند نمایشگر ارزان‌تر (رزولوشن پایین‌تر، LCD یا فقدان رفرش ریت بالا)، طراحی ارزان‌قیمت (بدنه پلاستیکی)، دوربین‌های کمتر، تکنولوژی قدیمی برای حافظه رم و حافظه داخلی، سرعت شارژ پایین‌تر و دیگر موارد باشد. اما آیا واقعا یک تراشه پرچم‌دار تازه‌نفس ارزش این اقدامات را دارد؟

 

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,گوشی های قاتل پرچمداران

 

در نهایت سومین گزینه برای مصرف‌کنندگان این است که یک گوشی میان‌رده پیشرفته خریداری کنند. شرکت‌های سازنده به جای صرف هزینه بیشتر برای تراشه پرچم‌دار، می‌توانند گوشی‌های میان‌رده مبتنی بر نمایشگر بهتر، طراحی جذاب، دوربین باکیفیت، حافظه داخلی بیشتر را روانه‌ی بازار کنند.

 

در هر صورت، با توجه به شواهد موجود در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های قاتل پرچمداران تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند ولی احتمالا این فشار چندان طولانی‌مدت نخواهد بود. در سال ۲۰۲۱، قطعات ۵G همه‌گیر می‌شوند و به همین خاطر قیمت آن‌ها کاهش می‌یابد و در نهایت شاهد بازگشت گسترده گوشی‌های پرچم‌دار مقرون به صرفه خواهیم بود.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews507607.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سوال بزرگواری شما را به این نوشتار رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید کامیاب نیست. چرا مانند پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های کبیر اینستاگرامی چه می‌کنند که لغایت این مرز موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود کاربرد می‌کنند؟ چه تدبیر و ترفندی هست که شما متعلق به آگاه نیستید؟ من در این نوشتار هدف دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه شیوه های رایگان یا مختصر خرج ای برای جذب فالوورهای راستین و ایرانی وجود دارد.

اما نه! این یک مقاله ساده و بی راز و پایان نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق جنبش کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را برادر دارند و در آن کار و جنبش می‌کنند. بعد اگر به تعقیب یک تعلیم درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خویش هستید، جای راستی آمده‌اید.

در ادامه ما ۸ مرحله بنیادی برای برپایی یک پیج اینستاگرام موفق را با شما بررسی خواهیم کرد. ۸ تکنیک و روش برای آنکه مطمئن شوید پیج اینستاگرام شما موفقیت بی‌نظیری خواهد داشت. با ما همراه باشید.

 

۸ شیوه فوق‌العاده کاربردی رایگان برای افزایش فالوور اینستاگرام
۱) برای خود یک استراتژی اینستاگرامی تعریف کنید
افزایش فالوور اینستاگرام یک روند تدریجی است. البته که روش‌هایی وجود دارند که شما یک‌شبه ۱۰هزار فالوور پیدا کنید (مثلا خرید فالوور فیک)؛ ولی مسلما این تنها به یک شماره در صفحه شما تبدیل می‌شود و سودی به حال اینستاگرام شما ندارد. اصولا مسیر صحیح هرچیزی وقت و انرژی لازم دارد، اما در برابر شما را به نتیجه‌ای دلخواه، مطلوب و مطمئن می‌رساند. برای بسیار شدن فالوورهای خویش شما ابتدا به یک استراتژی بیچارگی دارید. استراتژی طراحی یک گذرگاه است که شما از نقطۀ کنونی به نقطۀ دلخواه می‌رساند. برای طراحی راهبرد خوب باید:

هدف خود را مشخص کنید
داشتن یک قصد شفاف مهم‌ترین بخشِ طراحی استراتژی خوب برای افزایش فالوور است. برای تعیین هدف به منظره و آیندۀ کسب‌وکار (یا زمینه فعالیت‌تان) خویش فکر کنید. به این اندیشه کنید که “جایگاه مطلوب شما در یکسال آینده کجاست؟”، “دوست دارید صفحه شما در مطلوب‌ترین وضعیتش چه شماری فالوور داشته باشد؟”، “میزان تعامل آنها در صفحه شما چقدر و چگونه باشد؟”، “وضعیت لایک و کامنت‌ها چگونه باشد؟”

اگر جواب این سوال‌ها را می‌دانید که خیلی خوب است، اما اگر از سوالات بالا هیچ تصوری در ذهنتان ندارید، سخت اصلی شما در بخش هدفگذاری است، پس پیش درآمد هدف خویش را مشخص کنید و سپس استراتژی مناسب طراحی کنید.

برنامه عملی (Plan of Action) داشته باشید
حالا که قصد مشخص شد به برنامه عملی (Plan of Action) فکر کنید که بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند.

لابد الان با قیافۀ آویزان می‌پرسید “بر چه بنیاد برنامه بنویسم؟” اصلا نگران ناشید، سه نکته‌ای که در پیوسته با هم بررسی می‌کنیم پاسخ سوالتان را خواهند داد.

شناخت مخاطب: شما باید بدانید که با چه اشخاص و سلیقه‌هایی در بستگی هستید (یا می‌خواهید باشید). بهتر است فالوورهایتان را از عقیده سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقمندی‌ها و…به نکویی بشناسید. با شناخت مخاطبان، پیش‌بینی‌ و تحلیل‌های دقیق‌تری از رفتارها و واکنش‌های آنها می‌توانید برنامۀ عملی هدفمندتری داشته باشید.
علاوه بر این پیوستگی باید کوشش کنید در جست‌وجوی کسانی باشید که به چهره خفته به پیج شما علاقه‌مندند.
تحلیل رقبا: احد از چیزهایی به شما در طراحی یک برنامه عملی کمک می‌کند، بررسی و تحلیل دقیق پیج‌های رقبا است. شما می‌توانید نقاط ضعف و توان آنها را بسنجید، کدام پیج‌ها فالوورهای اکثریت دارند؟ کدام پست‌ها بیشترین لایک و کامنت را دارند؟
با سپریدن یک رسیدگی دقیق در پیج‌های رقبا شما به یک گنچینۀ ارزشمند از تجربیات سایرین دست پیدا می‌کنید که این برنامۀ شما را از اشتباهات احتمالی رقبا حفظ می‌کند.

هویت و ارزش‌هایتان را بشناسانید: یکتا سایر از کلیدهای طراحی استراتژی مناسب اندیشه و ایدۀ شما در باره برندتان است. قطعا شما یک فکر و ایده‌ای پشت برندتان دارید. مثلا شعار رسانۀ تجارت نوین این است “شفاف باشید، متفاوت باشید” و شما همه‌جای سایت و در تمام محتواهایی که منتشر شده سر راست و غیر مستقیم رد این شعار را می‌بینید، در درستی رسانه تجارت امروزین یک هویت مشخص برای خودش تعیین کرده و این هویت به مهم‌ترین ارزش شرکت تبدیل شده است. مخاطبان نیز نوین را با همین هویت می شناسند.
اما چه راه‌هایی کمک می‌کند که شما هویت برند خود را به مخاطبانتان القا کنید؟

اگر تمام پست‌های شما در عین متفاوت بودن یک تم ویژه داشته باشند صفحه اینستاگرام شما گیرایی اکثریت خواهد داشت. این به شدت در بالا بردن فالوور های شما موثر است. داشتن لوگو مایه می‌شود حرفه‌ای‌تر به عقیده بیایید. شعار برند شما نشان خواهد عدل که مصمم هستید، منظور دارید و آمده‌اید که بمانید. و در پایان برای خودتان یک هشتگ ویژه بسازید؛ هشتگی که ویژه شما و معرف کسب و کار شما باشد. این شغل کمک می‌کند در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید.

تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty

تم صفحه اینستاگرام oh.sopretty

بررسی و تجزیه تحلیل: در پایان شما باید دائما استراتژی‌تان را تجزیه و تحلیل کنید. ادامه باید در نظر داشته باشید که چقدر از هدف‌تان دور شده‌اید یا چقدر به آن نزدیکید. این استراتژی کجا اغلب پاسخ داده و کجا نه. سؤال کردن سوال‌های درست مهم‌ترین کاری است که در زمینه شفا استراتژی‌تان باید اتمام بدهید.
[academy]

۲- پیوسته و در سررسید پسندیده پست بگذارید
بالاتر گفتیم که باید یک استراتژی اینستاگرامی داشته باشید. قراردادن یا پست به چهره یومیه مایه می‌شود شما در کانون توجه مخاطبتان بمانید. در راستی شما به کاربرانتان نشانه می‌دهید که کسب و کار شما فعال و زنده است و بخت اینکه فالوورهای شما به پستتان واکنش پرتو بدهند بیشتر می‌شود. علاوه بر این لایک و کامنت فالوورهای شما به فالوورهای فالووهای شما هم پرتو داده خواهد شد و همین چرخه مایه می‌شود شما اغلب دیده شوید.

در گذاشتن پست امتحان و خطا کنید. پست قراردادن یا در ساعات گوناگون را آزمون کنید و نتیجه را بررسی کنید. شما باید مخاطب خود و نیازها و رفتارهای او را بشناسید. این طور با شناختی که از محتوای خویش و مخاطبتان دارید روش روایت شما رفته رفته جذاب‌تر می‌شود.

به آمارهایی که در اینباره وجود دارد پروا کنید. آنها را تحلیل کنید و مطابق با گویه فعالیتتان از آنها استفاده کنید. برای مثال طبق تحقیق هافینگتون پست، ساعات ۲ صبح و ۵ بعدازظهر بهترین زمان برای قراردادن یا پست در اینستاگرام هستند. طبق این تحقیق در این اوقات پست‌های کمتری گذاشته می‌شود و عده‌ی بیشتری در حال بازبینی پست ها، لایک کردن و یا قراردادن یا کامنت هستند.

۳-عکس‌های باکیفیت و جذاب منتشر کنید
گفتیم که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. به این اندیشه کنید که چه چیز مایه می‌شود کاربری که تند تند در حال بالا ذیل کردن فید اینستاگرامش است، برای عکس شما توقف کند؟

اگر خودتان برای صفحه‌تان عکاسی می‌کنید سعی کنید تکنیک‌های عکاسی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. چیزهای زیادی هستند که می‌توانید برای شفا کیفیت عکس هایتان یاد بگیرید. برای مثال، آیا می‌دانستید عکس‌هایی که در آنها شی آبی وجود دارد ۲۴% بیشتر لایک می‌خورند؟! یا عکس‌هایی که ۶۵-۸۵% روشن‌تر هستند دوست داشتنی ترند؟

در جاسازی عکس‌ها خلاق باشید. از نرم‌افزارهای ویرایش عکس بهره‌گیری کنید و به عکس‌هایتان جلوه‌های بصری جالب اضافه کنید. کوشش کنید پست‌ها را به یکدیگر ربط بدهید الی یک روایت هماهنگ بسازید. اینگونه فالوور ترغیب می‌شود بقیه عکس‌هایتان را هم ببیند. تلاش کنید برند یا کسب‌وکار شما یک سخیف کاری منحصر بفرد داشته باشد لغایت از روی آن شناخته شود. برای مثال، صفحه اینستاگرام بیسکوئیت گرجی پست‌های زیاد جالبی منتشر می‌کند. در همه‌ی پست‌ها سعی شده است محصولات گرجی به نحوی خلاقانه در کانون پروا پیمان بگیرند.

 

۴-از استوری اینستاگرام کاربرد کنید
روزانه، کم و بیش به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام کاربرد می‌کنند. با استفاده از استوری اینستاگرام، محتوای شما قابلیت دیده‌شدن بیشتری دارد. چراکه استوری‌ها در بالای فید کاربر به نمایش در می‌آیند و شانس دیده شدن آنها بدست فالوورها زیادتر است. اگر فقط ۱۰٪ از فالوورهای یک کاربر استوری خود را منتشر کنند، شما شانس اکثریت برای دیده شدن خواهید داشت. این بدین معناست که در اینستاگرام، باید به‌طور منظم استوری خود را به‌روزرسانی کنید تا در صف اول فید باقی بمانید. به‌علاوه، الگوریتم شبکه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا پست‌ها برای کاربران پرکار اغلب نمایش دیتا شود. اگر به اطلاعات کاملتری در مورد استوری اینستاگرام نیاز دارید می‌توانید به مقالۀ استوری اینستاگرام، بازاریابی به سخیف نوین در تارنگار امروزین مراجعه کنید.

۵- کپشن های جذاب بنویسید
کپشن خود را به نحوی بنویسید که بتواند توجه بیننده را جلب کند، خواستن آن راحت باشد و مخاطب را به تعامل تشویق کند. برای اینکار نخست باید به محتوای پستتان نگاه کنید و مرتبط با آن بنویسید.

توصیه می‌کنم مقالۀ چگونه برای کپشن‌ اینستاگرام خویش متن جذاب بنویسیم را که در این رابطه در تقسیم تعلیم وبلاگ ما قرار دارد بخوانید. در اینجا خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات در نوشتن کپشن را می‌آورم.

مختصر و مفید بنویسید: نوشته طولانی و غیرمرتبط بیننده شما را خسته می‌کند. کپشن مکملی برای عکس شماست. پروانه بدهید عکس هم با مخاطب سخن بگوید!
کاربردی بودن را فراموش نکنید: هدف اصلی پست را فراموش نکنید. مثلا اگر محصولی از برندتان را در یک عکس معرفی می‌کنید، دادن اطلاعات کافی درباره‌ی محصول یا نحوه‌ی خرید (یا تخفیف!) ضروری است.
خلاق و بذله گو طبع باشید: همه‌ی ما تبلیغات خلاقانه بسیاری را به یاد داریم که چه بسا حتی مصرف کننده محصول آن برند نبوده‌ایم، ولی بخاطر خلاقیتی که در معرفی آن محصول بکار رفته بود، آن تبلیغ یادمان باقیمانده است. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با بیننده خود حرف بزنید. بذله گو طبعی می‌تواند باعث شود فالوورها شما را برادر داشته باشند.
سوال بپرسید: نظرخواهی از فالوورها بهترین مسیر تعامل با مخاطب‌ها است. درباره‌ی نقاط سستی و قوت برند، مایحتاج و درخواست‌های مخاطب و هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌رسد سوال کنید و جواب ها را با دقت بخوانید.
قصه بگویید: قصه‌گویی یکی از قدیمی‌ترین سرگرمی‌های دنیاست که توانسته است شکل مخصوص به خودش را در اینستاگرام هم پیدا کند. با قصه‌گویی می‌توانید برندتان را بهتر به فالوورها توضیح بدهید. مثلاً می‌توانید در قالب چند استوری صفر الی صد فرآوری احد از محصولات خویش را در قالب یک قصه روایت کنید.
اصول پلتفرم را رعایت کنید: نکاتی مثل بکاربردن کلمات مهم‌تر در نخست کپشن و کاربرد صحیح از هشتگ ها را رعایت کنید. در این مورد مقالۀ ۲۶ ترفند اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد، را در وبلاگ امروزین می‌توانید بخوانید.
۶- از هشتگ استفاده کنید
هشتگ کمک می‌کند پست شما اغلب دیده شود. اما هشتگ زمانی موثر است که پیوسته با محتوایی که منتشر می‌کنید، استفاده شود. هشتگ غیر مرتبط یک نوع اسپم است. درحالیکه یک هشتگ خوب ‌می‌تواند تا راه‌اندازی یک کمپین یا تحرک هم پیش برود.

این اشتباه ابهت است که اگر پستمان را پر از هشتگ کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم. حتی اگر پستتان هشتگ‌های زیادی دارد، شماری از آنها را در کامنت‌ها پیمان بدهید؛ آنها کماکان کارکرد خویش را خواهند داشت.

یادآوری می‌کنم، یک هشتگ مخصوص به خودتان بسازید، این مایه می‌شود راحت‌تر در ذهن بیننده بمانید و همه شما را با پیام خودتان بشناسند.

یک مثال خوب در این زمینه، یک برند محصولات بهداشتی بانوان به اسم Always است که در زمینه استفاده از هشتگ دست به کار جالبی زد. ایده‌ای که مطرح شد بر اساس یک نظریه علمی بود که می‌گفت دختران در سنین بلوغ مبتلا کمبود خودباوری می‌شوند. بنابراین برند آلویز هشتگ LikeAGirl# را ساخت و از بانوان خواست که در هر زمینه‌ای که به موفقیت رسیدند از این هشتگ کاربرد کنند. نتیجه این بود که طی دو ماه: ۷۶ میلیون بازدید در سطح جهانی و ۴٫۴ میلیارد ایمپرشن گرفتن کرد.

۷- به شیوه‌های مختلف با کاربرانتان تعامل داشته باشید
زیاد می‌خوانیم و می‌شنویم که گذرگاه رشد در شبکه‌های اجتماعی و وب به طور کلی، تعامل است. این کلمه به قدری دارد استفاده می‌شود که رهنمود می‌کنیم بیایید یکبار آن را برای خودمان به سادگی معنی کنیم. وقتی میگوئیم پستی بگذارید که میزان تعامل کاربران را بالا ببرد، منظور چیست؟

تعامل یک کاربر با پست شما یعنی این که او متعلق به پست خوشش آمده، درباره‌اش کنجکاو است و به نحوی می‌خواهد این حس ایجاد شده را با یک عکسل العمل منتقل کند. پس محتواهای شما در درجه نخست باید بتوانند حسی در بیننده برپایی کنند.

نکاتی که در پیوستگی آمده است می‌تواند به شما کمک کند با کاربرانتان تعامل سازنده‌تری داشته باشید:

سوال بپرسید: سوال پرسیدن معمولاً پروا کسان را جلب می‌کند، بخصوص اگر جواب سوال را بدانند. حتی وقتی سوالی ذیل یک پست مطرح می‌شود برخی کاربران برای یافتن جواب سراغ کامنت‌ها می‌روند.

فراخوان عمل (Call to Action): یعنی شما از فالوورهایتان می‌خواهید کاری انجام بدهند. البته باید انگیزه کافی برای آنها ایجاد کنید. مثلاً اگر گرد از رفقا خود را تگ کنید، کد تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت. یا مثلاً از کاربران بخواهید که اگر با موضوع مطرح شده در پست موافقند لایک کنند و اگر نیستند کامنت بگذارند.

پست کاربرانتان را به اشتراک بگذارید: از UGC یا محتوای ساخته شده بدست کاربران استفاده کنید. اینکار برای فالوورهای شما علت و چشم وهمچشمی برپایی می‌کند که با شما به اتفاق باشند و در گفت‌وگوهایی که ابتدا می‌کنید کمپانی کنند؛ چون می‌توانند امیدوار باشند که پستشان در صفحه شما مطرح می‌شود.

اجتماعی باشید: با رقبایتان در وابستگی باشید. افرادی که زمینه تکاپو مشترکی با شما دارند می‌توانند به شناخته تر شدن شما کمک کنند. به پیج این افراد بروید، آنها را فالوو کنید و پست‌هایشان را ببینید.

رخددادهای مهم حوزه کاریتان را اطلاع رسانی کنید (مثل یک نمایشگاه..) و خودتان هم در آنها شرکت کنید.

به Explore Tab اینستاگرام راه پیدا کنید: Explore Tab اینستاگرام همان آیکون ذره‌بین در ذیل اپلیکیشن است. بر اساس گفته سازندگان اینستاگرام Explore Tab جایی است که می‌توانید عکس‌ها و ویدیو‌های جالبِ کسانی که فالوو نمی‌کنید را بیابید. محتواهایی که در Explore Tab قرار می‌گیرند روزانه بدست بیش از ۱۰۰ میلیون نفر تماشا می‌شوند. راه یافتن به Explore Tab راحت نیست، ولی در چهره موفقیت تعداد زیادی فالوور پیوسته خواهید داشت. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنم مقالۀ چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

 

۸- از موفقیت دیگران آموزه بگیرید
هزاران حکایت کامیابی در سرتاسر وب وجود دارد. هر یک از آنها می‌تواند به شما در افزایش فالوور کمک کند. در پیوستگی چند نمونه از این کامیابی ها می‌آورم.

Murad Osmann و پروژه Followme#
مراد عثمان در سنه ۲۰۱۱ و در جریان یک سفر کاری با کمک شریک زندگی‌اش ناتالی عثمان یک پروژه عکاسی به گذرگاه انداخت. عکس‌هایی که عثمان در پروفایل خویش پیمان می‌داد شامل تصویر ناتالی بود که دست او را گرفته و او را به جاهای مختلف می‌برد. در پیش درآمد به عقیده نمی‌رسید موفقیت چشمگیری در گذرگاه باشد. ولی پس از یکسال پروژه او در Reddit مطرح شد و از آنجا Daily News سرگذشت او را منتشر کرد. موفقیت برای مراد از اینجا پیش درآمد شد؛ شرکت‌هایی نظیر سامسونگ با او همکاری کردند و ناتالی در روسیه صاحب یک برنامه تلویزیونی بر پای بست، این پروژه شد. صفحه اینستاگرام عثمان ۴٫۵ میلیون فالوور دارد.

 

Theron Humphrey و thiswildidea#

ترون هامفری مسافری بود که توانست مخاطب های زیادی برای پروژه اش پیدا کند. او تصمیم به سفر گرفت و وسایلش را پشت وانت ریخت و همراه سگش به جاده زد. در این سفر او مشغول ساخت مستندی به اسم This Wild Idea بود. مستندی که در ۵۰ ایالت فیلمبرداری شد و در هر روز یک منش جدید در آن حضور پیدا می کرد. در خلال ساخت این مستند او صفحه اینستاگرام خویش را مرتباً به روز می‌کرد. نهایتاَ در سنه ۲۰۱۲ نشنال جئوگرافی پروژه هامفری را خرید و او را به عنوان رهنورد سنه برگزیدن کرد. صفحه اینستاگرام او ۱٫۲ میلیون فالوور دارد.

 

 

حالا اگه افزایش فالوور اینستاگرام به روش‌های بالا برایتان هنوز مشکل است:
روش‌های غیر رایگان افزایش فالوور

افزایش فالوور در اینستاگرام چگونه است
روش‌هایی که لغایت اینجا توضیح دیتا شد، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت طبیعی بود. مزیت این روش در این است که فالوورهایی که اینگونه جذب می‌کنید وفادار هستند و بنا به تصمیم و علاقه وارد صفحه شما شده‌اند.

اما راه‌های دیگری هم برای افزایش فالوور وجود دارد. مانند تبلیغات در اینستاگرام؛ آژانس های تبلیغاتی مختلفی هستند که صفحه اینستاگرام شما را در صفحات پربازدید و صفحات کسان مشهور تبلیغ می‌کنند. دشوار این نوع تبلیغات بالا بودن خرج آنهاست. شما برای چندبار نمایش داده شدن باید چند میلیون پرداخت کنید.

یک روش سایر خرید فالوورهای فیک است. من این روش را به شما رهنمود نمی‌کنم، چراکه این شیوه هیچ سودی به حال شما ندارد و کاربران با یک نگاه به پست‌ها و میزان لایک و کامنت‌های شما خواهند فهمید که فالوورهای شما فیک هستند.

روش دیگر به کارگیری ربات اینستاگرام است. این بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات اینستاگرام نرم‌افزاری است که بر پای بست، هشتگ‌ها کاربران و صفحات مرتبط را پیدا و آنها را فالو یا آنفالو می‌کند و حتی لایک و کامنت می‌گذارد. این احد از موثرترین روش‌های پولی برای افزایش فالوور اینستاگرام است که خیلی از چیزهایی که در بالا گفتیم را پوشش دهد. برای اینکه با ربات اینستاگرام به طور کامل آشنا شوید به دو مقالۀ ربات فالوور اینستاگرام چیست و چرا ربات اینستاگرام روشی موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است مراجعه کنید.

[ads_instagrambot]

نتیجه گیری

اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق باشید، باید ابتدا در زمینه فعالیتتان خوب باشید. سپس باید یک راهبرد برای تولید درونمایه داشته باشید. پست‌های اکثریت منتشر کنید و کیفیت آنها را بهتر کنید. به تدریج شما سبک خویش را پیدا می‌کنید و صفحه‌تان هویت پیدا می‌کند.

در درازا این راه شما باید یاد بگیرید با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. برای آنها جذاب و آموزنده باشید و کنجکاوی‌شان را برانگیزید. آنها هم در مقابل شما را پیگیری می‌کنند و به شما وفادار خواهند ماند. بعد رمز موفقیت در ایجاد محتوای باکیفیت و تعامل با کاربران است.

گفتیم که روش‌های تبلیغاتی هم برای افزایش فالوور هستی دارند.مشکل آنها این است که در اکثر موارد کارامد نیستند و از سوی دیگر فالوورهایی که از این روش بدست می‌آیند ماندگار نخواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

Story Highlights در اینستاگرام چیست؟

شما با توانایی Story Highlights در اینستاگرام می توانید از استوری هایی که در اکانت خود گذاشته اید گلچین آن ها را در پروفایل خود پیمان دهید! یعنی از بین 5 استوری که گذاشته اید 2 تای آن را Highlight یا مشخص می کنید که برای بهتر دیده شدن در پروفایل شما قرار بگیرد لغایت کسانی که به پروفایل شما مراجعه می کنند ابتدا چشمشان به 2 پست Highlight شده بخورد. استوری های مشخص شده یا Highlight شده مثل استوری های ساده 24 ساعت بعد از پروفایل شما حذف نخواهد شد و برای همش در پروفایل شما هستی دارند.

 

آموزش ساخت Story Highlights در اینستاگرام
اشتراک گذاری استوری در پروفایل یا به کارگیری Story Highlights در اینستاگرام

ابتدا برای اینکه استوری خود را در پروفایل خود در سرنوشت Highlight شده قرار دهید باید از پیش در اکانت خود استوری بگذارید الی بتوانید از قابلیت Story Highlights کاربرد کنید. اگر می خواهید استوری هایی که پیشتر گذاشته اید در پروفایل خود بگذارید نخست می بایست آن ها را بایگانی کنید.

 

بیشتر بدانید :

هایلابت تو ابنستاگرام 

8 راه مهم برای افزایش امنیت و خصوصی تر کردن اکانت اینستاگرام

 

آموزش بایگانی کردن استوری در اینستاگرام

آرشیو شدن استوری ها بصورت پیشفرض برای شما پرکار می باشد. فقط کاری که باید انجام دهید این است که شما در استوری خود عکس بگذارید و اینستاگرام بصورت اتوماتیک آن را در پروفایل شما بایگانی خواهید کرد. برای نگریستن استوری های آرشیو شده مسیر زیر را طی کنید :

 

 

 

وارد برنامه اینستاگرام شوید.
آیکون پروفایل از نوار پایینی را لمس کنید.
آیکون “فلش” را مانند شکل لمس کنید.

– شما در فهرست آرشیو ها قرار دارید.

 

بخش فوقانی را لمس کرده و “Stories” را لمس کنید.
آیکون “3 نقطه” و “Settings” را لمس کنید.
در نهایت گزینه ی “Save To Archives” را غیرفعال کنید.

آموزش ساخت Story Highlights در اینستاگرام

آموزش ساخت Story Highlights در اینستاگرام

شما با دو شیوه می توانید از این قابلیت بهره‌گیری کنید :

1- هنگامی در استوری خود عکس می گذارید.

2- استفاده از استوری های بایگانی شده.

 

پیشنهادی :

اینستاگرام از این بعد مدت سررسید حضور کاربرانش را در Your Activity اثر می دهد

 

روش نخست ( گذاشتن عکس در استوری ) :

 

بعد از اینکه استوری جدید گذاشتید وارد آن شوید و آیکون “قلب” را لمس کنید.
حالا “New” را لمس کرده و یک نام برای استوری خویش برگزیدن کنید.

آموزش ساخت Story Highlights در اینستاگرام

روش دوم ( استوری های بایگانی شده ):

 

وارد تقسیم استوری های بایگانی شده شوید.
آیکون ” 3 نقطه” را لمس کرده و “Create Highlight” را انتخاب کنید.
استوری های باره عقیده را گزینش کنید.
در نهایت در پروفایل خود پیمان دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکسپلور اینستاگرام امپراطور جذب مخاطب:
اکسپلور اینستاگرام – تب اکسپلور اینستاگرام بی شک یکتا از بهترین صفحات برای جذب فالوورهای پیج شماست. بی گمان با ورود پست های شما به اکسپلور باید چشم براه سیل عظیمی از بازدیدکنندگان، فالوورها و لایک بر روی پست های خویش باشید. این سوژه باعث شده که اکثر اساتید از صفحه اکسپلور اینستاگرام به عنوان بیلبورد اینترنتی یاد می کنند و این صفحه را یگانه از مهمترین صفحات برای بازاریابی با اینستاگرام دانسته اند.

یکی از مهمترین مباحثی که در دوره بازاریابی با اینستاگرام تدریس می شود تعلیم ورود به تب اکسپلور اینستاگرام است. خویش من نیز در کارگاه سوداگری در امپراطوری اینستاگرام به تفصیل در این مورد صحبت کرده ام. البته نمی طاقت گفت روش قطعی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام وجود دارد. اما طریق هایی برای ورود به جمع پست‌های صفحه پرطرفدار اکسپلور اینستاگرام و بر پای بست، تجربه کاربران و صفحات معروف و محبوب اینستاگرام شناسایی و عنوان شده است. خود من هم از این طریق ها برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام بهره‌گیری کرده ام و در این گذرگاه موفق بوده ام.

البته این فقط راهکار برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام نیست و برای افزایش فالوور راستین می توانید از ربات افزایش فالوور اینستاگرام نیز اقدام به جذب فالوور پرکار نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ربات افزایش فالوور راستین اینستاگرم پیشنهاد می کنم بر روی افزایش فالوور راستین کلیک کنید و مطالب این صفحه را نیز مطالعه بفرمایید.

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟
اکسپلور اینستاگرام یا همان Instagram Explore صفحه یا تب ای در اپلیکیشن اینستاگرام است که پست هایی از صفحات کاربری دیگر کاربران در سرتاسر جهان را به صورت یکجا به شما نشان می دهد، فارغ از اینکه شما آن صفحات را دنبال کرده یا نکرده باشید. این صفحه برای هر کاربر به شدت شخصی سازی می شود.

در ماضی به جای تب اکسپلور اینستاگرام – Instagram Explore تب اینستاگرام دیگری به نام پاپیولار پیج اینستاگرام یا همان صفحه دوست داشتنی ترین های اینستاگرام هستی داشت. در این صفحه پست های پر بازدید و پر لایک ترین ها به نمایش در می آمد، ولی نظر به اینکه هر چه بیشتر بیننده در اینستاگرام داشته باشید لایک و بازدید بیشتری هم دارید، سلنا گومز صدرنشین بی رقیب این پیج بود. اما با گذشت زمان و جانشینی صفحه اکسپلور اینستاگرام به جای پاپیولار پیج، سایر از حضور ابدیت سلبریتی ها در این صفحه خبری نیست و هر کس محتوای با کیفیت تر و جذاب تری برای بیننده برپایی کند، می تواند محتوای خویش را در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیگر کاربران تماشا نماید.

اکسپلور اینستاگرام چگونه پیشه میکند؟
این صفحه به طور دقیق برای این قصد مشخص طراحی شده است که شما را برای مدت طولانی تری در اپلیکیشن اینستاگرام نگه دارد. برای این قصد احد از بهترین گذرگاه ها دسترسی تند تر و پر کردن این صفحه با مطالب باره علاقه شما برای تماشا است.

برای اینکار اینستاگرام صفحه اکسپلور شما را بر پای بست، اصول زیر برای شما شخصی سازی می کند و شعار اینستاگرام در باره این تب این است.

در این فیلم عالم را همانطور که اتفاق می افتد ببینید.

اکسپلور اینستاگرام
برای دسترسی به اکسپلور به اینجا مراجعه کنید.

تمام سعی اینستاگرام در دسته اکسپلور نمایش پست های باره علاقه کاربر و افزایش حضور کاربران در اینستاگرام است. تب اکسپلور اینستاگرام بر پای بست، الگوریتم علاقه مند سازی مشتری فعالیت می کند. با پروا به این موضوع صد البته عملکرد اینستاگرام محتوای صفحه اکسپلورر بر اساس موارد پایین بارگذاری می شود.

بر بنیاد عکس هایی که لایک کرده اید.
بر پای بست، اکانت هایی که با آنها تعامل دارید.
بر بنیاد پست هایی که سیو کرده اید.
بر بنیاد ویدیو هایی که نگریستن کرده اید.
بر بنیاد افرادی که فالو کرده اید.
بر اساس حساب کاربری که مشاهده کرده اید.
البته احتمالا موضوع دیگری نیز هستی دارد و آن محتوای لایک شده بدست فالوور و رفقا نزدیک شماست که حقیقت یا نادرستی این نکته هنوز در هاله ای از تاریکی است.

برای نگریستن این سوژه که محتوای تو اینستاگرام اکسپلور شما بر چه بنیادین برای شما بارگزاری شده اند بس است بر روی پست باره عقیده خود در صفحه اکسپلور کلیک کرده و در انتهای پست راهنمایی کوچک اینستاگرام در این باره را تماشا بفرمایید.

تب اکسپلور اینستاگرام
بر بنیاد عکس هایی که سیو کرده اید

صفحه اکسپلور اینستاگرام
بر بنیاد عکس هایی که لایک کرده اید

اینستاگرام ارژنگ امیرفضلی
بر اساس ویدیو هایی که نگریستن کرده اید

در نتیجه علاقه شما به هر مدل محتوایی باشد اینستاگرام محتوای اکسپلور را به تدریج برای شما بر پای بست، آن علاقه مندی ها پر می کند. اگر به محتوای طنز علاقه دارید، محتوای طنز می بینید و اگر علاقه به مطالب علمی دارید، تب اکسپلور ایسنتاگرام شما دانشگاهی از مطالب سودمند خواهد بود.

این جستار نگرانی هایی ایجاد می کند که آیا اینستاگرام ما را رصد می کند و از ما اطلاعات به دست می آورد؟

در پاسخ باید گفت بله، بعد از مدتی متوجه این سوژه خواهید شد که اینستاگرام شما را حتی اغلب از خویش شما می شناسد و تمام تلاشش را می کند که مدت سررسید حضور شما در اینستاگرام را اغلب کند، تا هم درآمد اکثریت به دست آورد و هم بتواند اطلاعات اکثریت از شما برای بررسی و حتی فروش به دیگران به دست آورد. چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم  ؟

چگونه می توان یک پست را وارد تب اکسپلور اینستاگرام کرد؟
۱. علاقه مندی مخاطبین خویش را رصد کنید و بر پای بست، علاقه مندی ها مخاطبین را جذب کنید.
بررسی کنید که مخاطبین سابق شما به چه موضوع هایی علاقه مند هستند که با سوداگری شما اشتراکاتی دارد. روی اشتراکات تمرکز کنید و مخاطبین جدیدخود را بر اساس سخیف کار و جنبش خود جمع آوری کنید.

۲. هشتگ های مرتبط انتخاب کنید.
هشتگ ها یکی از بهترین روش های جذب تعامل مخاطبین در اینستاگرام برای شما هستند. هشتگ ها کمک می کنند با پروا به علاقه مخاطبین پست شما در اکسپلور آنها به نمایش گذاشته شود. همچنین برخی مخاطبین هشنگ های باره علاقه خویش را نیز فالوو می کنند که این باره هم خودش مزید بر علت است که چرا باید از هشتگ هادر پست های خود بهره‌گیری کرد.

برای به کارگیری هشتگ ها البته دو نکته مهم هستی دارد:
۱. حتما از هشنگ های مرتبط بایستی کاربرد کنید. استفاده از هشتگ های نامرتبط ریز پست ها می تواند پیامدها سختی متعاقب داشته باشد.
اکیدا توصیه می کنم مقاله ای در سایت با عنوان شادوبن اینستاگرام چیست؟ چرا و چگونه از شادوبن خارج شویم؟ را مطالعه بفرمایید.

برای اینکار کافیست بر روی رفع شادوبن اینستاگرام کلیک کنید.

۲. اینستاگرام برای هشتگ های انگلیسی اهمیت بیشتری قائل است. سعی کنید از هشتگ های انگلیسی پیوسته حتما استفاده کنید.
۳. تگ کردن برند ها و صفحات هم فکر و هم علاقه با پست شما:
این طریق قطعی نیست اما شایستن زیاد زیادی هستی دارد که با تگ کردن برند ها و پیج هایی که سخیف کارشان با پست شما احد است، اینستاگرام شانس شما را برای پیمان دریافت در اکسپلور اینستاگرام کاربران علاقه مند به این پیج ها و سبک کارشان اغلب کند.

۴. ایجاد تعامل با کاربران:
یکی سایر از نکات مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تعامل با کاربران است. سعی کنید مایه ایجاد عقیده پایین پست های خویش شوید. سوال بپرسید که جواب بدهند، عقیده بخواهید و مهم تر از کل با پاسخ دادن به نظرات کاربران و با تایید یا نظر دادن به کامنت کاربران ذیل پست های خویش نشان بدهید کاربران خویش را می بینید. شما می توانید کامنت تک تک کاربران خود را لایک کنید و حتی به کامنت های اسپم اکانت های تجاری سایر نیز به سبک خودتان پذیرش دهید. افزایش بیشتر تعامل کاربران خصوصا در دقایق اولیه انتشار پست می تواند به ورود پست شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام کمک کند.

۵. پاور لایک power like بگیرید:
پاور لایک – power like یا همان لایک نیرومند یگانه از روش های مرسوم برای کمک کردن پیج ها به یکدیگر است. لایک شدن پست شما بدست پیج های با حجم مخاطب بالا می تواند امکان دیده شدن پست شما به کاربران آن پیج را به شدت بالا ببرد. راه مرسوم در بین اینستاگرامر ها لایک اشتراکی است.

مدیران پیج ها با هم وارد تعامل می شوند و پست های همدیگر را در لحظه انتشار لایک می کنند و همین فرمایش که به پاور لایک – power like معروف است موجب افزایش تعامل پیج شما و احتمالا ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام است.



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ابرکامپیوتر

 

سیاست‌های علوم و تکنولوژی کاخ سفید این روزها روی مبارزه با شیوع ویروس کرونا متمرکز شده است. در همین راستا شرکت IBM در ماه مارس از فراهم کردن صدها ابررایانه برای دانشمندان خبر داد تا به کمک آنها بتوانند تحقیقات خود را روی ویروس کرونا انجام بدهند. به‌عنوان بخشی از کنسرسیوم تازه شکل گرفته رایانش با کارآیی بالا (HPC) برای مبارزه با بیماری کووید-۱۹، شرکت IBM متعهد شده است برای ارزیابی طرح‌ها و برنامه‌های تحقیقاتی در این زمینه، دسترسی به منابع کامپیوتری را به شکلی فراهم بیاورد تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشند. هنوز اقدامات زیادی باید در این زمینه انجام بشود، اما بعضی از مهم‌ترین اعضای این کنسرسیوم شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، اینتل و انویدیا هستند. 

 

کامپیوترهای قدرتمند این امکان را به محققان می‌دهند تا حجم بالای محاسبات را در بررسی‌های مربوط به بیماری‌های همه‌گیر، بیولوژی و الگوسازی‌های مولکولی انجام بدهند؛ محاسباتی که با پلت‌فرم‌های کامپیوتری سنتی ممکن است ماه‌ها طول بکشد. علاوه بر این، از آنجا که دسترسی به کامپیوترها در فضای ابری امکان‌پذیر است، محققان این امکان را دارند تا از هر جایی در دنیا به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ایجاد شده از طریق این تجربیات و بررسی‌ها، می‌تواند به دریافت مسائل و نکات مهم در رابطه با بیماری کووید-۱۹ کمک کند. «تی‌ری پلگرینو» یکی از سرمایه‌گذاران شرکت Dell Technologies در این مورد می‌گوید: «درحال‌حاضر تکنولوژی بخش مهمی از تحقیقات جهانی درحال انجام روی بیماری کووید-۱۹ است. ابزارهای هوشمند و به‌روز برای مبارزه با این ویروس اهمیت زیادی دارند.»

 

این روزها شرکت‌ها و موسسات مختلف در آمریکا، آلمان، هند، آفریقای جنوبی، عربستان سعودی، کرواسی، اسپانیا، انگلستان و دیگر کشورهای جهان ۶۲ پروژه تحقیقاتی در زمینه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ را به کمک ابزارهای رایگان رایانش ابری مانند Google Cloud،‌Amazon Web Services (AWS)، Microsoft Azure، IBM انجام می‌دهند. در این کنسرسیوم که متشکل از ۴۰ شرکت است، تحقیقات و بررسی‌ها به کمک بیش از ۴۸۳ ابرکامپیوتر انجام می‌شوند.

 

 مایکروسافت

علاوه بر زیرساخت‌های ابرکامپیوتری مبتنی بر پلت‌فرم رایانش ابری Azure، این شرکت منابع شبکه‌ای و ذخیره‌ای لازم را در اختیار محققان قرار می‌دهد. همزمان با این اقدامات، بازوی هوش مصنوعی این شرکت هم در راستای اجرای «برنامه سلامت» که در ماه آوریل با بودجه ۲۰ میلیون دلاری برای تحلیل داده‌ها، تشخیص و درمان، تخصیص منابع، انتشار اطلاعات درست و انجام تحقیقات علمی با هدف بهبود نتایج به‌دست آمده در زمینه مبارزه با کووید-۱۹ ارائه شد، به‌کار گرفته می‌شود. مایکروسافت به‌عنوان یکی از اعضای این کنسرسیوم می‌گوید زیرساخت‌های هوش مصنوعی، رایانش کوآنتومی و دیگر ابزارهای علوم کامپیوتری خود در مرکز تحقیقات مایکروسافت را هم برای شناسایی الگوهای شیوع این بیماری و عملکرد آن در بدن بیمار، در اختیار دانشمندان قرار داده است.

 

این بررسی‌ها از طریق شبیه‌سازهای تحقیقاتی، الگوسازی پویای مولکولی، نقشه‌سازی سه‌بعدی از ساختارهای پروتئینی ویروس و بررسی اثرگذاری داروهای موجود بر جلوگیری از ورود ویروس و گسترش آن در بدن، انجام می‌شود. مایکروسافت اعلام کرده است هر سازمان و شرکتی که در این زمینه فعالیت می‌کند می‌تواند از زیرساخت ابری کامل Azure شامل CycleCloud، سامانه مدیریتی Slurm و ماشین‌های مجازی Azure و سیستم‌های ذخیره‌سازی آن بهره ببرد. یکی از این موسسات، موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی «آمارها و ریاضیات کاربردی نپال» است که به دنبال شبیه‌سازی الگوی گسترش کووید-۱۹ در میان مردم نپال است. به گفته مایکروسافت، این الگوها می‌توانند به نجات جان افراد زیادی کمک کنند. دانشگاه Duke هم از Azure مایکروسافت برای تحقیقات در زمینه استفاده از دستگاه‌های تنفس مصنوعی بهره می‌گیرد.

 

 گوگل

غول موتور جست‌وجوی اینترنت دنیا خدمات مختلف رایانشی، ذخیره‌سازی و مدیریتی را از طریق پلت‌فرم Google Cloud در اختیار اعضای این کنسرسیوم قرار می‌دهد و اخیرا ۲۰ میلیون دلار هم برای کمک به موسسات تحقیقاتی و آموزشی که در زمینه پیشگیری، روش‌های درمان و واکسن با کووید-۱۹ فعالیت می‌کنند، اختصاص داده است. گوگل به‌عنوان بخشی از این کنسرسیوم در بررسی مدل‌های همه‌گیری این بیماری با استفاده از الگوهای هوش مصنوعی هم با محققان دانشگاه Complutense همکاری می‌کند.

 

این شرکت همچنین با موسسه سلامت جهانی دانشگاه هاروارد برای تخصیص سرمایه به سازمان‌های غیرانتفاعی، شرکت‌ها، نهادهای دولتی و موسسات تحقیقاتی در زمینه کارهای تحقیقاتی برای مبارزه با کووید-۱۹ همکاری می‌کند. گوگل از طرفی در همکاری با مایکروسافت به توسعه و آزمایش واکسن‌های ساخته‌شده برای کووید-۱۹ کمک می‌کند.

 

 آمازون

این شرکت هم درست مانند گوگل، ابزارهای رایانشی و تحقیقاتی لازم را برای اعضای این کنسرسیوم تامین می‌کند. بیش از ۱۱ تیم کاری درحال‌حاضر از زیرساخت‌های Amazon Web Services برای انجام امور تحقیقاتی‌شان استفاده می‌کنند. شرکت آمازون به‌عنوان بخشی از طرح توسعه راهکارهای تشخیصی AWS خودش، به بیش از ۳۵ موسسه و شرکت خصوصی اعتبار مورد نیاز برای توسعه روش‌های تشخیصی و درمان کووید-۱۹ به‌خصوص در زمینه درمان‌های کلینیکی از راه دور و در خانه را تخصیص داده است.

 

درحال‌حاضر تیم تحقیقاتی دانشگاه جان هاپکینز در آزمایشگاه‌های دانشگاه MIT مشغول بررسی تله‌های پروتئینی ایجاد شده توسط ویروس کرونا در بدن انسان هستند. این محققان با استفاده از الگوهای یادگیری ماشینی مبتنی بر AWS شرکت آمازون این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند تاثیرات مضر این تله‌های پروتئینی ایجاد شده توسط ویروس کرونا در بدن را شناسایی کنند. آنها در ابتدا این بررسی‌ها را روی موش‌های آزمایشگاهی انجام داده و سپس نتایج آن را به کمک یادگیری ماشینی با بدن انسان تطبیق می‌دهند تا بتوانند راهکارهای کلینیکی و درمانی لازم را در این زمینه کشف کنند.

 

 

AWS شرکت آمازون همچنین در همکاری با محققان بیمارستان ملی کودکان آمریکا، صدها داده ژنتیکی با خطر بالای ابتلا به کووید-۱۹ را به کمک مدل‌های کامپیوتری و از طریق هوش مصنوعی مورد بررسی قرار داده‌اند. از طرفی آمازون به دانشمندان و محققان دانشگاه Emory کمک کرده است تا یک ابزار مبتنی بر وب به نام tmCOVID را برای استخراج و خلاصه‌سازی محتوای مهم علمی به‌دست آمده در زمینه مبارزه با بیماری کووید-۱۹ توسعه بدهند.

 

 انویدیا

به گفته مدیران انویدیا، ۱۴ عضو از این کنسرسیوم بیش از ۳ میلیون ساعت از پردازنده‌های گرافیکی به‌کار برده شده در ابرکامپیوترهای موجود در آزمایشگاه ملی Oak Ridge استفاده کرده‌اند. مجموعه ابرکامپیوتری مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی انویدیا، یکی از سریع‌ترین ابرکامپیوترهای جهان به حساب می‌آیند که از زیرساخت ۲۰ هزار پردازنده گرافیکی این شرکت بهره می‌برند.

 

این شرکت همچنین همراه با مایکروسافت و در همکاری با دانشگاه کالیفرنیا راهکارهای رایانش کوآنتومی را در اختیار محققان قرار داده است تا به کمک آنها چگونگی واکنش‌های مختلف بدن انسان را در مواجهه با ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید-۱۹ بررسی کنند. این سیستم‌ها از بیش از ۸۰۰ هزار ساعت عملکرد پردازنده‌های گرافیکی انویدیا روی ساختار پلت‌فرم Azure مایکروسافت بهره می‌برند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11054342.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,دکمه‌های مجازی گوشی‌
در سال 2020 با از راه رسیدن گوشی‌های مجهز به دکمه‌های مجازی شاهد ارتقای قابل توجه قابلیت‌های ضدآب آنها خواهیم بود. 

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، یکی از عوامل آسیب پذیر شدن گوشی‌ها در برابر آب استفاده از دکمه‌های فیزیکی در آنها است. پیش بینی می‌شود در سال 2020 طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها تنها شاهد وجود دکمه‌های مجازی باشند و همین امر جلوی نفوذ آب به تلفن‌های همراه را می‌گیرد.

 

در حال حاضر اکثر گوشی‌ها دارای دکمه‌هایی برای تنظیم صدا، روشن و خاموش کردن و غیره هستند. اما استفاده از حسگرهای مافوق صوت نصب دکمه‌های مجازی را بر روی گوشی‌ها ممکن می‌کند که مهم‌ترین مزیت آنها طراحی بدنه گوشی به شکل یکپارچه و افزایش دوام و عمر تلفن‌های همراه است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,دکمه‌های مجازی گوشی‌

یک موسسه نوپا به نام التراسنس در حال مذاکره با برخی شرکت‌های سازنده تلفن همراه است تا این فناوری را در اختیار آنها قرار دهد. این شرکت به همین منظور تراشه کوچکی در ابعاد 1.4 میلیمتر در 2.4 میلیمتر تولید کرده که در ازای آن به 0.5 میلیمتر می‌رسد و امواج صوتی غیرقابل شنیدن توسط انسان را تولید می‌کند که انتقال فرامین را با دکمه‌های مجازی ممکن می‌کند.

 

 

تراشه یادشده بخش اصلی حسگری به نام تاچ پوینت را تشکیل می‌دهد که برای طراحی دکمه‌های مجازی به کار می روند و قرار است ماه آینده در نمایشگاه سی ای اس 2020 در معرض دید علاقمندان قرار بگیرند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11043702.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینفلوئنسر کیست؟
اینفلوئنسر به کسان تاثیرگذار یا مشهوری گفته می‌شود که مخاطبان بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارند که مدام آن‌ها را پیگیری می‌کنند و از نظراتشان کارایی می‌گیرند. اینفلوئنسرها ممکن است در عالم راستین سرشناس و محبوب باشند (مثلا بازیگران)، یا این که مخاطبان خود را تماما از محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند به دست آورده باشند. در حوزه‌ی تبلیغات اینفلوئنسرها به چند دسته دسته می‌شوند که به شرح پایین است:

سلبریتی‌ها (افراد مشهور): این افراد شهرت خویش را به خاطر حرفه‌ای که در دانشمند راستین دارند به دست آورده‌اند. بعضی از این کسان ممکن است در شبکه‌های اجتماعی هم در پهنه خاصی تولید درونمایه کنند، برای مثال ورزشکاران. معمولا طیف مخاطبان این کسان گسترده و متنوع است و همکاری اینفلوئنسری با آن‌ها در کمپین‌های برندآگاهی یا تبلیغ محصولات عمومی مناسب است.
واینرها: واینر به کسانی گفته می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهای سرگرم‌کننده منتشر می‌کنند. این افراد به نوعی کمدین یا بازیگران دنیای مجازی به حساب می‌آیند. معمولا مخاطبان این افراد علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارند و پای صحبت‌هایشان می‌نشینند، بنابراین آن‌ها می‌توانند پیام برند را به طور کامل به گوش مخاطبان خود برسانند.
بلاگرها: بلاگرها معمولا بیشتر دست به تولید محتوای متنی در حوزه‌های ویژه می‌زنند و مخاطبانشان از آن‌ها چشمداشت نقد و بررسی تخصصی دارند. برای مثال بلاگرهای حوزه‌ی سفر و توریسم به شهرها و مناطق توریستی سر می‌زنند و نظر و تجربیاتشان را با مخاطبانشان به اشتراک می‌گذارند. بلاگرها به احسان می‌توانند در کمپین‌های اینفلوئنسرمارکتینگ در باره ویژگی‌های ویژه و شیوه به کارگیری محصولات توضیح بدهند و مزایا و معایب آن را بگویند.
میکرو اینفلوئنسرها: این کسان اینفلوئنسرهایی هستند که نزدیک ۲ لغایت ۵۰ هزار فالوور دارند و در یک حوزه‌ی خاص، علاقه‌ی مشخص و یا بازار کوچک دست به فرآوری و انتشار محتوا می‌زنند. به انگیزه این که جامعه مخاطبان میکرو اینفلوئنسرها کوچکتر و تخصصی‌تر است، معمولا پیوستگی نزدیک‌تری با فالوورهایشان دارند و تاثیرگذاری نظرشان بر آن‌ها اغلب است.
مایل به اجرای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ هستید؟

تماس و مشاوره رایگان
مراحل اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ
تعیین هدف کمپین
تعیین پرسونای مخاطبان
تعیین بودجه
انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب
اجرای کمپین
گزارش‌گیری
انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و مذاکره با آن‌ها درباره‌ی قیمت و نحوه‌ی اجرای کمپین کاری تخصصی و گاه دشوار است. به همین علت برای صرفه‌جویی در زمان و خرج بهتر است این فرایند را از طریق آژانس‌های تبلیغاتی اجرا کرد. کارشناسان دیما با داشتن تجربه‌ی اجرای کمپین‌های متنوع می‌توانند بهترین مجری برای کمپین‌های اینفلوئنسرمارکتینگ شما باشند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با گذشت سررسید وب گردی زیاد تغییر کرده است زمانی ما برای لود شدن یک عکس با اینترنت Dial-Up باید چندین دقیقه به مانیتور خیره می شدیم و چشم براه می ماندیم الی عکس به صورت کامل بارگذاری شود ، ولی امروزه با اینترنت پرسرعت با سرعت بیشتری در اینترنت گشت و گذار می کنیم و حتی در گوشی های هوشمند هم می توانیم به این دسترسی داشته باشیم اما نباید فراموش کنیم که هنوز هم حجم زیادی از صفحات وب را تصاویر برپایی می دهند و برای افزایش سرعت لود وب سایت یگانه از مهمترین اقدامات بهینه سازی تصاویر می باشد و موتورهای جستجو گر نیز به این حجم عکس توجه گزیده تر ای دارند.
بهینه سازی عکس ها و کارایی آن بر سئو سایت : انتخاب تصویر مناسب یکی از مهمترین مسائل در طراحی تارنما است و در این برگزیدن باید هم تجربه کاربری را در نظر بگیرید و هم رهنمود های موتورهای جستجوگر.

برای یافتن عکس پسندیده خویش می توانید از قسمت Image وب سایت Google.com آن را با هر اندازه و فرمتی پیدا کنید البته وب سایت های محبوب دیگری هم برای این کار هستی دارند همانند وب سایت :

Public Domain Archive Unsplash Freeimages

در این‌جا نگاهی به مزایای اصلی بهینه سازی عکس‌ می‌پردازیم:

سرعت لود صفحه شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه مایه سئوی بهتر و نتیجه ای موفقیت آمیز در موتورهای جستو می‌گردد، البته بارها در ارتباط با اهمیت عکس در مقالات اشاره کردیم و در سئو داخلی گفتیم که گوگل چه میزان در سرعت سایت و بهینه سازی عکس ها اهمیت می‌دهد. ناچیز شدن دیدگاه‌ها ، کمتر شدن بازدید کنندگان روزانه و … می‌تواند به علت کم بودن سرعت و بیش از حد چشم براه ماندن کاربران برای لود تارنما باشد. اگ شما منظور دارید سرعت وب سایت خود را بهبود بخشید می‌توانید از خدمات منحصربه‌فرد افزایش سرعت سایت میزفا کاربرد نمایید.
فایل‌های بک آپ (پشتیبان) خیلی سریع تر ساخته می‌شوند.
باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می‌شود. تارنما شما نسبت به پیش رنک بهتری در صفحات موتور جستجو می‌گیرد. فایل‌های سنگین مایه کاهش سرعت وب سایت شما می‌شوند و موتور‌های جستجوگر از وب سایت‌های کند متنفر هستند. گوگل برادر دارد که عکس ها شما را هرچه سریع‌تر در تقسیم تصاویر خویش مرتب و نمایه کند. الی به حال کنجکاو نشدید که چه مقدار از شدامد وب سایت شما از طریق بخش عکس ها گوگل می‌باشد ؟ وارد گوگل آنالیتیکس تارنما خویش شده و بر اساس این تعلیم ، شدامد ورودی از دسته عکس ها گوگل خود را رسیدگی کنید.
تصاویر مختصر حجم ، شدامد اقلیت مصرف می‌کنند که شبکه اینترنت و مرورگرها از وانگهی تصاویری پیشباز می‌کنند.
حجم اقلیت از سرور شما را اشغال می‌کند. (بستگی به شمار عکس ها شاخص بهینه شده شما دارد)
نحوه بهینه سازی تصاویر برای وب و عملکرد بهتر وب سایت
هدف اصلی در بهبود عکس ها سایت ، پیدا کردن تعادل بین کمترین حجم و بهترین کیفیت پذیرفتنی است. نزدیک برای روش‌های بهینه سازی اغلب از یک راه وجود دارد. احد از بهترین راه‌های موجود انجام بهینه سازی در عکس ها ، فشرده سازی عکس پیش از آپلود در سایت می‌باشد که در بیشتر اوقات در نرم‌افزارهایی مشابه Adobe Photoshop و Affinity Photo شدنی است. بعضی از بهینه سازی‌ها نیز توسط افزونه‌ها انجام می‌شوند که در پیوسته مقاله به آنها می‌پردازیم.

دو نکته اصلی که در بهینه سازی عکس ها باید به آن توجه کنید ، فرمت فایل و نوع فشرده سازی که کاربرد می‌کنید، می‌باشد. با گزینش بهترین نوع ترکیب بندی فرمت تصویر و بهترین نوع فشرده سازی ، می‌توانید به میزان قابل ملاحظه‌ای حجم عکس ها خویش را تفریق دهید. شما باید هر تصویر یا هر فرمتی از تصاویر را آزمایش کنید تا متوجه شوید که کدام نوع فشرده سازی بهترین نوع برای آن نوع از فرمت یا تصویر می‌باشد.

انتخاب فرمت فایل تصویری صحیح
قبل از شروع به اصلاح تصاویرتان ، باید بدانید که کدام گونه از فرمت تصویری برای عکس ها شما مناسب است و از انتخاب بهترین فرمت اطمینان یابید. در ذیل با فرمت‌هایی که می‌توانید در وب سایتتان استفاده کنید آشنا می‌شوید :

فرمت PNG – با کیفیت‌ترین گونه تصویر را به شما تحویل می‌دهد اما با حجمی زیاد بالا. برای فشرده سازی فقط از lossless کاربرد می‌کند. البته گاهی فرمت PNG از بقیه فرمت‌ها حجم کمتر و کیفیت بهتری دارد و باید آزمایش کرد، مخصوصا در تصاویری که دارای شمار رنگ کمتر هستند.
فرمت JPEG – از فشرده سازی lossy و lossless استفاده می‌کند . شما می‌توانید سطح کیفیت تصاویرتان را لغایت دریافت کیفیتی خوب و حجمی قابل قبول کنترل کنید.
فرمت GIF – تنها از 256 رنگ کاربرد می‌کند. بهترین انتخاب برای تصاویر متحرک است و فقط از گونه فشرده سازی lossless کاربرد می‌کند.
فرمت‌های دیگری نظیر WebP و JPEG XR نیز هستی دارد ، اما بدبختانه شوربختانه توسط همگی مرورگرها حمایت نمی‌شوند. در حالت ایده‌آل، شما برای عکس ها حجیم و پر از رنگ بهتر است که از فرمت JPG (JPEG) بهره‌گیری کنید و برای عکس ها ساده، شفاف (Transparent) و یا عکس هایی با تعداد رنگ کمتر از فرمت PNG کاربرد کنید.

کیفیت و سایز فشرده سازی
تصویر ذیل مثالی از فشرده سازی بیش از حد می‌باشد. تصویر نخست ، تصویری با درجه فشرده سازی زیاد ذیل و دریافت بهترین کیفیت (ولی با حجمی بالا) می‌باشد . تصویر دوم ، تصویری با درجه فشرده سازی بیشینه و گرفتن کیفیت بسیار نامناسب و مختصر (ولی با حجم کم) می‌باشد.

نکته : تصویر اصلی پیش از فشرده سازی حجمی بالغ بر 2.06 مگابایت را داشته است



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()