مدیرعامل وان پلاس: سری وان پلاس 8 زیباترین گوشی‌های این شرکت خواهند بود
نوشته شده توسط : ساحل

مدیرعامل وان‌پلاس، پیت لاو (Pete Lau) اخیرا ادعا کرد گوشی‌های وان پلاس ۸ که قرار است ماه مه سال آینده (خرداد ۱۳۹۹) معرفی شوند، «زیباترین» گوشی‌های وان‌پلاس خواهند بود. این شرکت قصد دارد سه گوشی هوشمند از خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ با نام وان‌پلاس ۸، وان‌پلاس ۸ پرو و وان‌پلاس ۸ لایت به بازار عرضه کند.

رندرهای منتشر شده از وان‌پلاس ۸ پرو، طراحی صفحه‌نمایش حفره‌دار را نشان‌ می‌دهند که شبیه رندرهای فاش شده از وان‌پلاس ۸ و گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و سری گلکسی نوت ۱۰ است. گوشی وان‌پلاس ۸ پرو مانند نسل قبل خود دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن ۶/۶۵ اینچ و کمی بزرگ‌تر از پنل ۶/۵ اینچی وان‌پلاس ۸ است.

وان پلاس 8 پرو

شایعه شده که وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس پرو از اتصال 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. هردوی آن‌ها از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 بهره می‌برند. این دو گوشی را می‌توان با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت خریداری کرد. از طرف دیگر، وان پلاس ۸ لایت از پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 1000 و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x استفاده می‌کند.

وان پلاس 8

پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ لایت از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۳۰ بهره ببرند؛ درحالی‌که ممکن است وان‌پلاس ۸ پرو باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی داشته باشد.

 
 
 
منبع:




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: