محتوای شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای شبکه های اجتماعی را جدی بگیریم بازاریابی محتوایی بدون توجه ب
نوشته شده توسط : ساحل

ازاریابی محتوایی بدون پروا به شبکه های اجتماعی محال است!

شبکه‌های اجتماعی را می‌توان عضو لاینفک بازاریابی در کسب و کارهای امروزی دانست. امروزه بسیاری از کسان ساعت‌های زیادی از وقتشان را در این نوع از شبکه‌ها می‌گذرانند. از همین رو، شبکه‌های اجتماعی را می‌توان بستری مناسب برای حرکتی راحت به قصد پیشرفت کسب و کارها دانست. پس نمی‌توان به همین آسانی منکر اهمیت و جایگاه شبکه‌های اجتماعی برای معرفی بازارکار شد.

همان طورکه گفته شد، اهمیت شبکه‌های اجتماعی، صاحبان سوداگری را بدین اندیشه واداشت تا به قصد رونق هرچه اغلب کار و کامیابی روز افزون بازرگانی خود، به فکر تاسیس صفحاتی در شبکه‌های مجازی باشند. انواع محتوا برای شبکه های اجتماعی همین امر را می‌توان دلیل اشباع شبکه‌های اجتماعی در چند سال تازه دانست که سایر به راحتی نمی‌توان کاربران آن را به مشتری بلقوه تبدیل نمود. افزونی صفحات فروش و تنوع در تبلیغات از آنگونه علل بی توجهی کاربران به این پهنه شده است.

تیم ویکی درونمایه بعد از آنالیزهای پی متعاقب و معرفی بازار منظور مشتریان، توانسته است گام‌های پایدار در این پهنه بردارد. مهم‌ترین عناصری که مخاطبان را جذب محتوای شبکه‌های اجتماعی ویکی محتوا کرده است:

تهیه و فرآوری محتواهای متنی و تصویری انبوهی برانگیز که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته می‌کند.
بارگذاری پست ها در زمان‌های مقرر، با پروا به جدول زمانی هرمشتری
تنوع در فرآوری محتوای شبکه اجتماعی
تولید درونمایه بر پای بست، دربایستن کاربران هر شبکه اجتماعی
ارائه سناریوی اختصار مدت و بلند مدت برای محتوای هر شبکه اجتماعی
برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در بستر شبکه‌های اجتماعی
علاوه بر اینکه ویکی درونمایه برای جذب کاربران در شبکه‌های اجتماعی هیچ‌گاه از پای ننشسته است و از گونه ها محتواهای متنی، گرافیکی، صوتی و ویدئویی در این باب کاربرد می‌نماید و همین فرمایش علت پیروزی این مجموعه در این پهنه پررقابت است. گروه ویکی درونمایه برای درخشش هرچه اغلب در شبکه‌های اجتماعی، فرآوری درونمایه در این بستر را نیز به‌صورت دسته جمعی انجام می‌دهد. در همین امتداد محتوای متنی، گرافیکی، ویدئویی و صوتی هر یک به‌صورت مجزا در دپارتمان مختص خویش جاسازی و فرآوری می‌شود.

ویکی درونمایه به‌خوبی بر چالش‌های شبکه‌های مجازی واقف است و مدام در حال طراحی استراتژی‌هایی کاربردی و هدفمند در این زمینه است. به همین جهت هیچ‌گاه مبتلا تکرار نخواهد شد و بر این فرمایش مدعی است که با نگاهی تیزبینانه بازار منظور کارفرمایان را نشان خواهد رفت.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: