صندلی تاشو
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی و میز های تاشو مسافرتی گرد از بهترین وسیله های مخصوص نشستن و خوردن خوراک بر روی آن ها در سفر های مختلف که در انواع مختلفی ساخته و طراحی شده اند. این سری از صندلی ها و میز های تاشو در واقع به صورتی طراحی شده اند لغایت بتوان آن ها را به اندازه یک کیف به اندازه لپ تاپ جمع کرد. این محصولات از جنس های مختلفی ساخته شده اند که بهترین آنها آلومینیوم های ضد زنگ و فایبرگلاس های مقاوم می باشند. خاصیت های دیگر این صندلی ها ظرفیت های دو و 4 نفره آنها می باشد. البته از عقیده ساختاری و ارگونومی نیز تفاوت هایی با هم دارند و از این نظر صندلی و میز های تاشو به دو صورت سرهم و مجزا بخش بندی می شوند. مدل سرهم آنها به این صورت است که تمام صندلی ها به میز متصل بوده ولی در مدل مجزا صندلی ها از میز متمایز می باشند ولی امکان جمع شدن و حقیر شدن در سایز های کوچکتر نیز می باشند. اوزان این محصولات سفری زیاد پسندیده بوده و بدست دست نیز قابل حمل می باشند. از این صندلی ها می نا در هر سفر کوتاهی و بلند در هر شرایط آب و هوایی با خیالی آسوده استفاده کرد. برای مشاوره بیشتر می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

انواع صندلی تاشو گونه ها میز تاشو ، اریکه مسافرتی ، بست تاشو مسافرتی ، خرید میز و صندلی تاشو و بها صندلی و میز تاشو مسافرتی و خرید انواع صندلی و میز مسافرتی با کیفیت بالا و بها مناسب در نمایندگی اینتکس. صندلی و میز های تاشو اصولا برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده و مدل های زیاد کم و شماری تولید شده که با داشتن حجم و وزن بسیار ناچیز خویش برای سفر های کوهنوردی مورد کاربرد پیمان می گیرند. از ویژگی های مهم و بارز در صندلی های تاشو می تاب به حجم مختصر در حالت جمع شده ، وزن بسیار پسندیده ، جایگیری بسیار کم در سررسید حمل ، کیفیت و طول عمر بالا به شرط گزینش برند و مدل مطمئن با مشاوره اخذ از کارشاناسان کمپانی اینتکس اشاره کرد. بعضی از میز و صندلی های تاشو دارای سایبان مجزا نیز بوده که می تاب از سایبان آنها به چهره مجزا استفاده کرد. صندلی های تاشو سفری در مدل های یک نفره و چند نفره فرآوری شده اند و از عقیده جنس بدنه تنوع خوبی دارند. از آنگونه آنها می طاقت به مدل های پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و برزنتی اشاره کرد. خاصیت های سایر از جمله نحوه باز و بسته شدن ، طراحی ظاهری و رنگ ، مزیت هایی همچون داشتن قابلیت رگلاج ، داشتن ساک حمل مخصوص و ... دیگر موارد و آیتم های مهمی بوده که می بایست توجه زیادی به آنها در موعد خرید و بهره‌گیری شود.
جنس بدنه ی صندلی تاشو مسافتی خوب

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره می بایست در اثناء خرید این محصولات و حتی سایر محصولات توجه داشت ، جنس بدنه ی آن هاست . هرچه جنس بدنه و دیگر سرنوشت های صندلی ها مرغوب تر و مقاوم تر باشد ، می طاقت از آن محصول انتظارات بیشتری چون نرمی و راحتی و نیز عمر طولانی تری را چشمداشت داشت . بیشتر صندلی ها دارای رویه های بیشتر برزنتی با الیاف زیاد نرم یا پلی استری می باشند این رویه ها هر دو از اجناس زیاد مرغوب و انعطاف پذیر می باشند که می توانند به خوبی منعطف شوند و خاصیتی فنری داشته باشند . این اجناس برای فرآوری رویه ی صندلی های تاشو زیاد مناسب می باشند و بیشتر فرآوری کنندگان مطرح نیز از این کالاها در تولیدات خویش بهره‌گیری می کنند . جنس بدنه ی این صندلی ها نیز بیشتر از آلیاژ بسیار محکم و مقاوم آهن برپایی شده اند که دارای ویژگی ضد زنگی نیز می باشند ، گاهی بدنه ی بعضی از این صندلی ها نیز از آلومینیوم مقاوم ساخته شده اند که مقاومت بسیار زیادی را در برابر وزن می توانند تحمل کنند. در ضمن صندلی هایی که از بدنه ی فایبرگلاسی تولید شده اند نیز جز صندلی های درجه یک و با کیفیت محسوب می شوند . صندلی هایی که بدنه ی آن ها آلومینیوم و فایبرگلاس جاسازی شده اند از وزن سخیف تری برخوردار می باشند و به همین دلیل حمل آن ها نیز آسان تر است .

جمع بندی

با پروا به مطالب گفته شده در رابطه با صندلی های تاشو مسافرتی به خاصیت های مختلف این محصولات پی بردیم و با راهبری های بسیاری که در رابطه با گونه ها این صندلی ها کردیم شما را با با انواع گوناگون صندلی ها از عقیده ابعاد ، طراحی و سایر خصوصیات آن ها آشنا کردیم . این صندلی ها به علت اینکه ویژگی تاشویی دارند به اسم صندلی های تاشو شناخته می شوند و به علت اینکه حائز حجم و وزن کمی هستند ، به راحتی قابل حمل شدن می باشند از این رو می طاقت آن ها را در سفر ها نیز به همراه خویش داشت . چرا که به راحتی می تاب انواع مختلف این صندلی ها را جاساز کرد و همراه خویش به سفر بود در درازا مسافرت از آن ها کاربرد کنید . اغلب مردم این محصولات را برای لب استخر و یا دریا استفاده می کنند ، لازم به بیان است این محصولات را می تاب در هر لحظه و مکانی باره بهره‌گیری قرار عدل . این محصولات به علت جنس بدنه ای که دارند شدنی است در برابر ضربه با اشیاء تیز و یا نزدیکی با وسایل داغ و پر حرارت آفت ببینند ، پس بهتر است این افزار و وسایل را نزدیک این صندلی ها نکنید نکنید الی عمر محصول شما بیش از پیش گردد .





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: