صندلی های کاربردی بدون پایه
نوشته شده توسط : ساحل

افراد زیادی هستند که به صندلی مناسبی بیچارگی دارند الی با به کارگیری آن در ساحل استخر یا دریا یا در طبیعت بکر جنگل و کوهستان استراحت کرده و اوقات خوشی را سپری کنند. صندلی راحت‌نشین «اف آی تی» هم با طراحی ویژه خود، مناسب استفاده‌ی کسانی است که به یک صندلی آسان در ابعاد پسندیده با توانایی جمع‌شدن احتیاج دارند لغایت بتوانند دائم آن را همراه خود داشته باشند. این صندلی ضامنی برای تنظیم زاویه‌ی پشتی دارد الی به وسیله‌ی آن بتوانید زاویه‌ی پشتی صندلی را به میزان دلخواهتان تغییر دهید؛ در ضمن پشتی این صندلی حائز کشی است که تکیه‌گاه آن را به‌خوبی حفظ می‌کند الی بر اثر فشارهای وارده خم نشود. این صندلی در تقدیر نشیمن‌گاه، ساختاری ابری دارد که به شما این مزیت را می‌دهد الی اثناء نشستن روی آن، احساس راحتی اکثریت داشته باشید. شما به وسیله‌ی کیفی که همراه این صندلی عرضه شده است، می‌توانید آن را بسیار آسان‌تر حمل کنید. صندلی راحت‌نشین اف آی تی ابعادی پسندیده و پشتی و نشیمن‌گاهی آسان دارد و نمونه‌ای از یک صندلی قابل‌حمل مناسب است.
صندلی تاشو راحت‌نشین هم با طراحی خاص خود، مناسب استفاده‌ی کسانی است که به یک صندلی راحت در ابعاد پسندیده با توانایی جمع‌شدن احتیاج دارند الی بتوانند دائم آن را همراه خود داشته باشند.

این صندلی در تقدیر نشیمن‌گاه، ساختاری ابری دارد که به شما این مزیت را می‌دهد الی اثناء نشستن روی آن، دانستن راحتی بیشتری داشته باشید. شما به وسیله‌ی کیفی که به اتفاق این صندلی عرضه شده است، می‌توانید آن را بسیار آسان‌تر حمل کنید. صندلی تاشو راحت‌نشین ابعادی پسندیده و پشتی و نشیمن‌گاهی راحت دارد و نمونه‌ای از یک صندلی قابل‌حمل پسندیده است.این صندلی را به چهره تاشو طراحی کرده‌اند که می‌توان موعد جمع‌ کردن، حجم آن را زیاد کاهش داد؛ درنتیجه به‌سادگی در صندوق عقب ماشین جا می‌شود تا همیشه همراهتان باشد.

برخلاف بسیاری از صندلی‌های سفری که تنها از چند پایه و یک نشیمن‌گاه برپایی می‌شوند،مانند صندلی مبلی پارچه ای و میز و صندلی تاشو 4 نفره این مدل دارای پشتی است و با نهایت راحتی ميتوانيد بنشينيد و در آرامش از طبیعت قشنگ لذت برد. استفاده از پارچه برای پشتی و نشیمن‌گاه به صندلی حالتی ارتجاعی می‌دهد الی بتوان راحتی بیشتری را موعد نشستن روی آن تجربه کرد.

این صندلی ساختاری تغییر ناپذیر دارد و در موقعیت‌های گوناگون قابل‌استفاده است. وزن این محصول در حدود 3.5 کیلوگرم بوده که با پروا به اندازه‌ی آن، وزن مناسبی است. برای ساخت رویه‌ی این صندلی از تکنولوژی نانو کاربرد شده که عمر رویه را افزایش دیتا و همچنین آن را در مساوی ازدست‌دادن رنگ و کیفیت در چهره قرارگرفتن پایین نور مستقیم خورشید مقاوم کرده است. به‌علاوه به کارگیری تکنولوژی نانو در رویه، باعث می‌شود بعد از استفاده، رویه مجدد به شکل اولیه‌ی خود بازگردد. صندلی سفری تاشو ساختاری مستحکم و مقاوم دارد که می‌توان متعلق به در سفر، ماهیگیری و محیط‌های باز درون‌شهری استفاده کرد.
ساخت

ستون‌بندی این صندلی تماما از قطعات فلزی و مستحکمی ساخته شده است که دوام و استقامت زیادی دارد. شاید در ابتدا به عقیده آید که ستون‌بندی فلزی باعث افزایش اغلب وزن این صندلی خواهد شد؛ ولی باید پروا داشت که مدلی همچون این صندلی‌ باید قابلیت تحمل وزن زیادی را داشته باشد تا کسانی که از آن استفاده می‌کنند، بابت خراب‌شدن صندلی‌شان نگرانی نداشته باشند. وانگهی ستون‌بندی فلزی این صندلی به‌صورت یکپارچه است؛ طوری که بدنه‌ی آن به‌صورت جداگانه به هم جوش نخورده است و این جستار باعث افزایش استحکام آن خواهد شد. دو قسمت صندلی (قسمت تکیه‌گاه و سرنوشت نشیمن‌گاه) به وسیله‌ی پیچ‌ به یکدیگر متصل شده‌اند.

پارچه‌ی رویه‌ی این صندلی ساختاری نرم دارد که باعث می‌شود با نشستن روی آن کمتر احساس خستگی کنید؛ ولی توصیه ما برای داشتن راحتی بیشتر، این است که تو آن با کمی ابر، پنبه یا... تقویت شود.
نتیجه‌گیری

صندلی تاشو بدون پایه نه‌تنها در موعد سفر کاربرد دارد، بلکه به شما امکان می‌دهد لغایت متعلق به در محیط‌های خانگی نیز بهره‌گیری کنید. این صندلی با پروا به هدفی که برای آن طراحی شده است، استعمال بسیار نکوداشتن خواهد داشت و ابعاد مناسب آن، جابه‌جایی‌اش را آسان خواهد کرد. چه بسا بتوان تاریک‌ترین نقطه‌ی طراحی این صندلی را ضخامت پارچه‌ی رویه‌ی آن دانست که با استفاده از پارچه‌هایی نرم نیز می‌توان این عیب را برطرف کرد.
مشخصات فرآورده :
از جنس فلز
دارای قسمت فوم دار در ذیل تقدیر برزنتی در نشیمنگاه(قابل تعویض)
وسیله ای پسندیده برای نشستن بر روی زمین
محکم و بادوام ، سبک ، قابل شستشو و حمل آسان
تاشو و با ۳ گوشه مختلف
مناسب برای استفاده در مراسم های مذهبی و گردشگاه ها
طراحی شده توسط متخصصان فیزیکال تراپی و مهندسین
کاهش فشارهای وارده بر ستون فقرات و مورد نياز هر خانواده و به اخص افرادی که همیشه در سفر هستند
ابعاد باز: 41 × 89 cm





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: