۵ میز اتو جدید نهان و توکار
نوشته شده توسط : ساحل

من هرگز در بیرون آوردن میز اتوی سنگین و زشت، گذاشتن آن کم و بیش پریز برق و اتو زدن پوشاک هایم توانایی زیادی نداشتم. هرگز نمی توانستم فضای مناسبی پیدا کنم الی میز اتو را در آن قرار دهم که در گذرگاه رفت و آمد نباشد. به همین علت است که پس بیشتر گرایش دارم جامه ها را به خشکشویی بیرون منزل ببرم. میز اتوهایی که در خانه های قدیمی در فرو رفتگی و طاقچه ها ساخته می شدند، همیشه برای من جذاب بودند به همین دلیل من به دنبال نسخه میز اتو جدید و به سخیف کهنه گشتم. در این مطلب چگونگی قرار دادن میز اتو در رختشورخانه های امروزین را بررسی می کنیم.

 

میز تحریر تاشو جدید در طاقچه

در این تصویر طاقچه و قفسه مشابه خانه های قدیمی برای میز اتو به شغل برده شده است. در تصویر دیوار پشت کابینت بریده شده و کابینت در فرورفتگی بارو قرار گرفته است. در بالای کمد هم قالب روی کابینت وصل شده لغایت میز اتو کمد دار و ساخته شده بنظر برسد. میز اتو تاشو درون کمد قرار می گیرد و در سرنوشت کناری میز اتو، فضای زیادی برای تجهیزات و وسایل اتوکشی در عقیده گرفته شده است.

 

نکته: اگر مشابه تصویر، میز اتو تو حصار را نصب می کنید، مطمئن باشید که در نزدیکی آن پریز برق وجود داشته باشد. می توانید متنوع تر عمل کنید و کابینت را به نحوی نصب کنید که پریز داخل کابینت پیمان گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: