مدل کمد و تخت های دو طبقه بچه ها
نوشته شده توسط : ساحل

در این روزهای سرد زمستانی هیچ چیز دلچسب تر از نشستن در کناره شومینه و لذت بردن از گرمای اثیر نیست. در این مطلب ایده های زیاد زیبا، شیک، نوین و مینیمال برای شومینه شناسایی کرده ایم.

 

مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


در این منزل شیک ابلق که در سان‌فرانسیسکو پیمان دارد، طراحی داخلی به نام «نیکول هولیس» با مهارت و زیرکی بسیار، شومینه مشکی با شعله های زرد آتش را در بارو کاملا سفید گنجانده است. این شومینه بسیار هنرمندانه و زیبا است و در فضاهایی که رنگ سفید غالب است، بسیار تظاهر می کند.

 

مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


دکوراتور این خانه «مارک انگلیش» است. او برای نصب شومینه در این خانه که در ویرجینیا قرار دارد، از سنگ های تزئینی درونی بهره گرفته است. این سنگ ها رنگ طبیعی و چوب‌مانند دارند. این شومینه به زیبایی به چهره یک نوار در طول بارو کار گذاشته شده است و از کناره که به آن نگاه می کنید، ردیفی از اخگر های قشنگ را می بینید.

 

مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


این شومینه طراحی موسسه طراحی داخلی به نام «سینبرگ لویناس» است. این شومینه سفارشی همچون شومینه های معمولی که هواکش و تزئینات آجری دارند، نیست و به روشی کاملا خلاقانه در این خانه کار شده است. البته باید بدانید این شومینه گازی است و دودکش جدیدی برای دفع گاز و هوای داخل شومینه برای آن طراحی شده است.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


نوار آتشین این خانه زیاد شیک و نوین طراحی شده است. این شومینه همچون جعبه آتشی است که موسسه طراحی «روزانا» آن را طراحی کرده است. سرتاسری بودن تزئینات این باکس شیشه ای مشکی در زیر حصار زیبایی گزیده تر ای به آن بخشیده است.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


جعبه های آتش را می طاقت کوچک تر نیز طراحی کرد. این مثال جمع‌وجور شومینه ای شیشه ای است که در بالا نگریستن کرده بودید. موسسه «المز» آن را طراحی و در دل مرمرهای نقره ای زیاد شیک آن را جای داده است. حصار کاذبی که از جنس مرمر است در بالا و پایین این شومینه باعث زیبایی بسیار اتاق شده است.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


ایجاد یک نوار باریک در دل دیوار باعث می شود لغایت نمای طبیعی تری از اثیر را در اطاق داشته باشید. یک بارو برجسته توسی رنگ در وسط دیواری که با چوب های عمودی تزئین شده، شخصیت متفاوتی به این اطاق بخشیده‌اند.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


کف شومینه پهن که به طور سراسری یک دیوار را در بر بگیرد، برای افرادی که می خواهند شومینه و تلویزیون را در یک حصار واحد پیشه کنند، ایده بسیار نکویی است. همان طور که در عکس می بینید، این شومینه حدود 120 سانتی متر طول و 41 سانتی متر ارتفاع دارد و در تقدیر پایینی بارو پیشه شده است. شومینه در یک طرف و تلویزیون در طرف سایر بارو کار گذاشته شده اند لغایت گرمای آتش به تلویزیون آسیبی نرساند.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


این شومنیه طراحی هنرمندی به نام «تانیا شونرث» است. او طرح های روستایی و مدرن را با یکدیگر تلفیق کرده و این شومینه گازی را ساخته است.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


این شومنیه به طور سفارشی و با سلیقه شخصی یک تن میز تحریر تاشو و تنظیم شو و ساخته نشده است. یک شومینه آماده است اما روش به کارگیری آن در منزل آن را به ایده ای ناب تبدیل کرده است. این شومینه گازی است و پانل آن را می توانید به رنگ های دلخواه خویش تغییر دهید. هنر استفاده از این شومینه های آماده است این است که بدانید کجا و چطور آنها را نصب کنید.


مدل شومینه دیواری,مدل شومینه جدید


این شومینه سیمانی به معنای واقعی واژه جالب است. کاملا طبیعی دیده می شود و گرمایش نکوداشتن نیز دارد. این نوع شومینه و حصار سیمانی آن برای فضاهای خارج از منزل همچون کناره استخر یا تراس مناسب است.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: