مشاوره سئو
نوشته شده توسط : ساحل

مشاوره seo چیست و چرا به آن به چهره چیره دست نیاز دارم؟
به طور کلی، مشاور، فردی است که در سوژه خاصی تخصص داشته باشد که معمولا توسط شرکت ها به او پول پرداخت می شود الی به شرکت یا رئیس خاصی از آن شرکت مشاوره بدهد. پس این جستار برای مشاور سئو نیز صدق می کند. متخصصانی در دامنه موتورهای جستجو وجود دارند که بدست افراد گوناگون که صاحب بیزینس هستند، به آن ها پول دیتا می شود الی در بهبود رتبه سایتشان، ایجاد ترافیک و سودآوری بیشتر، به آنها مشاوره دهند. کسی که شغل مشاوره seo را اتمام می دهد، باید حداقل در سئو داخلی و سئو بیگانه وب سایت، از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.

حال در موضوعاتی همانند بهینه سازی موتور های جستجو شما به مشاوره سئو حرفه ای دربایستن دارید. متاسفانه در موضوع seo بسیاری از کسان با مطالعه چند مقاله و درک آنها تصور می‌کن که سئو پیشه هستند و نظرات قطعی می‌دهند.

استراتژی اشتباه در سئو و پیاده سازی آن ممکن است سایت شما را به سمت نابودی بکشاند و خسارات جبران ناپذیری را برپایی کند. پس به چهره کلی نباید هر مشاوره ای را از هر کسی قبول کنید بون آنکه رزومه آنها را برسی کنید.

معمولا سعی کنید که از افراد چیره دست و یا شرکت های کارآزموده در این پهنه کمک بگیرید تا با پیاده سازی بهترین راهبرد برای سایت شما، حرکت به سمت موفقیت را میسر سازد.
مشاوره سئو شامل چه مواردی است؟
توسعه استراتژی سئو مطمئن نیستید که دقیقاً چه چیزی لازم دارید؟ ما به شما کمک می نماییم لغایت نیازهای سئو متناسب با کسب و کار خود را تعریف کنید و یک استراتژی بلند مدت و سفارشی برای بهبود سایت خویش ایجاد کنید.
رهنمودهای اجرایی آیا در حال حاضر، راه مشخصی برای بهینه سازی سایتتان در ذهنتان هست، اما نمی دانید چطور بدون اینکه رتبه ساییتان افت کند، آن را اجرا کنید؟ ما می توانیم تیم توسعه شما را در شرایط فنی سخت، راهبری کنیم.
توصیه ی نرم افزار در اینترنت، نرم افزارهای زیادی هستی دارد که می تواند به آنالیز سایت شما و شفا واژه ها کلیدی شما کمک کند. ما می توانیم به شما کمک نماییم که بهترین نرم ادوات را مطابق با راهبرد ها، دربایستن ها و بودجه خویش معرفی و از آنها استفاده کنید.
بررسی سئو سایت ما به طور کامل، سئو درونی سایت شما را آنالیز می کنیم و گزارش کاملی متعلق به را با ذکر مواردی که باید فوراً اصلاح شوند، به شما ارائه می دهیم. ما کاملاً متوجه ایم که هیچ دو سایت یا کسب و کاری شبیه به هم نیستند، فلذا این بررسی می تواند کاملاً مخصوص شما باشد یا یک رسیدگی اجمالی باشد.
آنالیز و پژوهش واژه ها کلیدی تحقیق کلمات کلیدی، معمولاً یکی از سخت ترین و کسل کننده ترین کارها در سئو، می باشد. تیم ویکی دمی، با به پیشه گیری بهترین ابزارها، کلمات کلیدی پر سرچ در حوزه کاری شما را پبدا می کند الی بتوانید از رقیب هایتان جلو بیفتید. علاوه بر آن عبارات کلیدی مهم را پیدا کرده و رفتار کاربران را آنالیز می کند.
آنالیز رقبا آیا شما می خواهید تمام رقبایتان را پایین نظر داشته باشید و می خواهید بدانید چه کاری را دقیقاً چگونه انجام می دهند؟ ما تکنیک های آنها را برای شما رونمایی می نماییم و می توانیم اطلاعات مفیدی درباره حدود بودجه آنها و ارائه دهندگان سرویس هایشان در برگزیدن شما بگذاریم.
بررسی لینک های سایت شما ممکن است شما فرآیند ساخت بک لینک برای وبسایتتان را به شرکت دیگری ودیعه باشید و ندانید که آیا این بک لینک ها به شما کمک می کنند یا در حقیقت دارند به سایتتان اسیب می زنند. یا احتمالاً شدنی است شما در این مقوله کاملا پسین وارد باشید و ندانید که چگونه می نا بک لینک های با کیفیت و طبیعی ساخت؟ ما می توانیم بک لینک های باستانی و موجود در سایت شما ر رسیدگی نماییم و یک استراتژی برای دریافت لینک های با کیفیت برای شما تعیین کنیم.
کمک به طراحی دوباره سایت ممکن است سایت شما رقبای قدرتمندی داشته باشد و در همان سان نیاز به تغییر دارد، ولی شما می ترسید با طراحی مجدد، دچار افت رتبه و جایگاه شوید. بگذارید ما یک استراتژی جدید برای طراحی دوباره سایت شما تعریف نماییم لغایت با مشارکت تیم گسترش وب سایتتان، سایر نگران مسائل جانبی نباشید.
نگهداری به منظور تضمین کیفیت ممکن است شرکت شما یک سئوکار و یک تیم توسعه قابل اطمینان داشته باشد، اما هم چنان برای گرفتن بعضی تصمیمات مهم، دربایستن به یک مشاور برای تایید داشته باشید. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که ایا رهسپار که می روید درست است یا نه، ما به شما توصیه می دهیم که یک رایزن برای پروژه خود استخدام کنید یا از خدمات مشاوره سئو به طور ماهیانه بهره ببرید.
سوالات رایج در مشاوره مجانی سئو

• آیا روش هایی که برای بالارفتن رتبه سایت من سپریدن می شوند شیوه های استانداردی هستند؟
• چه راهکار و نقشه ای برای بهینه سازی سایت من دارید؟
• به چه دلیلی سایت من دچار تفریق بازدید و افت رتبه گوگل شده است؟
• پس از گذشت چه مدتی می توانم شاهد افزایش رتبه خویش باشم؟
• با هستی اتمام فعالیت های سئو بر روی سایت من چرا رتبه مناسبی کسب نکرده ام؟
• هزینه سئو سایت برای رسیدن به رتبه اول گوگل چقدر است؟

مزایای مشاوره مجانی سئو چیست؟

قطعا هیچ وبسایتی نمی تواند بدون گرفتن مشاوره مجانی سئو یا بهینه سازی شدن به موفقیت دست یابد و همچنین بازدیدکننده و درآمد نکویی داشته باشد. ممکن است برخی مواقع برخی از افراد بتوانند یک وبسایت طراحی کرده و آن را در برخی واژه ها کلیدی ساده و سبک بالا بیاورند، اما چنین وبسایتی دوامی نخواهد داشت و در آینده ای نه چندان بعید با شکست روبرو خواهد شد. در اثناء طراحی یا سئو سایت علاوه بر برپایی یک ساختار مناسب و قوی برای سایت و داشتن ایده های جدید و خلاقانه کلمات کلیدی نیز از اهمیت زیاد زیادی برخوردار هستند. برگزیدن درست کلمات کلیدی رمز موفقیت سایت شما خواهد بود ولی اینکه بدانید چه جور کلماتی را انتخاب کنید و از چه رهسپار آن ها را بیابید بیچارگی به مشاوره مجانی سئو دارد. یک خبره سئو با برگزاری جلسات مشاوره مجانی سئو می تواند در شیوه جستجو و یافتن پسندیده ترین واژه ها کلیدی به شما کمک کند و اطلاعات مناسب را در اختیارتان پیمان دهد.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: