تولید محتوا با کیفیت
نوشته شده توسط : ساحل

بهینه سازی سایت یا سئو باید توسط متخصص سئو سپریدن شود


اهمیت تولید محتوای مناسب برای بهینه سازی سایت
غالبا انگار می‌شود که یک سایت خوب و موفق قائم به ذات خودش است. یعنی گردآور اطلاعات و سیستم نرم‌افزاری سایت است که باعث کامیابی آن شده است. اطلاعات خوب و سیستم نرم‌افزاری کارآمد صد البته در کامیابی یک سایت تاثیر به‌ سزایی دارند اما گرد دیگر از علل کامیابی یک تارنما که معمولا مورد غفلت واقع می‌شود، “تولید محتوا” است.در این مقاله با طریق های تولید درونمایه برای بهینه سازی سایت یا سئو آشنا می شوید.

تولید محتوای پسندیده پیش از پیش درآمد بهینه سازی سایت
اولین گام قبل از آغاز بهینه سازی سایت یا سئو تولید محتوای پسندیده و کاربرپسند برای وب سایت است. فراموش نکنید که کاربران در وب به دنبال درونمایه هستند و مطالب تکراری و کپی شده از سایت های دیگر را نمی پسندد و در حالت کلی این محتوای وب سایت شماست که به آن ارزش می دهد و باعث می شود تا کاربران از سایت شما بازدید کنند، آن را لینک کنند و یا به رفقا خود و دیگران معرفی کنند.

 
سئو سایت,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

 

در صورتی که زمانی برای تولید محتوای پسندیده برای وب سایتتان ندارید پیشنهاد می کنم از علاقه مندانی که در مقوله تولید محتوا در اینترنت کار و جنبش می کنند همانند مدیران سایت های خبری ویا وبلاگ نویسان، به تناسب جستار وب سایتتان کمک بگیرید و در چهره نا بودجه ای هر چند اندک را بدین منظور در نظر بگیرید.

 

بهینه سازی وب سایت یا سئو با واژه ها کلیدی مناسب

بارها مشاهده شده که محتوای یک سایت دارای غلط های املایی فراوان،کلمات نامناسب، فاصله های بسیار بین جملات و حروف و عدم رعایت ترازبندی پسندیده مطالب منتشر هستند. سعی کنید با رعایت یک زمان بندی مناسب مطالب جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید و در صورت امکان همیشه تارنما خویش را به روز نگه دارید.

 

گونه برای سایت خویش محتوای باارزش فرآوری کنیم؟
مگر در شرایطی که منظور دارید لغایت از مطلب با ارزش و  با اهمیتی که در سایت دیگری مشاهده کرده اید در سایت خود استفاده کنید که در این شرایط پیشنهاد می کنم حتما لینک منبع مطلب را در انتهای مطلب درج کنید.

 
سئو سایت,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

 

تولید محتوا با کیفیت چگونه است؟ ( راهکار 100% تضمینی )

 

 


در هر شرایطی قانون کپی رایت را رعایت کنید
نکته مهم دیگری که در فرآوری محتوا برای بهینه سازی سایت باید بدان توجه کرد این است که موتور های جستجو مطالب وب سایت شما را رسیدگی می کنند که در صورت کپی بودن مطالب می تواند امتیاز منفی برای رنک وب سایت شما به تعقیب داشته باشد.

سعی کنید در هنگام تولید درونمایه تصاویر پیوسته با آن را نیز تهیه کنید. استفاده از تصاویر پیوسته و جذاب می تواند مطلب شما را بهتر به کاربران انتقال دهد.

 

بهینه سازی وب سایت,سئوسایت,تامین محتوا

مناسب‌ترین روش برای بهینه سازی سایت تامین محتوای سودمند برای کاربران است

 
در محتوای خویش از تصاویر مناسب و پیوسته استفاده کنید
پس از این که محتوای وب سایتتان را تولید کردید (این درونمایه می تواند خبر، تصاویر، فیلم، یک مطلب اختصار و یا یک مقاله باشد) باید آن را برای نمایش بهتر توسط موتورهای به کاربران، بهینه سازی کنید.

اولین قدم برای بهینه سازی سایت به کارگیری یک عنوان پسندیده و پیوسته با جستار برای آن مطلب است.کاربران به شدت از مطالبی که عوان آن با محتوایش هم خوانی ندارد بیزارند.در نظر بگیرید تیتر خبری را مشاهده می کنید که موضوع آن برای شما جالب است.اما بعد از مطالعه بخشی از خبر متوجه می شوید که تیتر تازه با محتوای خبر هم خوانی ندارد!؟پس سعی کنید عنوان مناسبی برای محتوای خود انتخاب کنید.

قدم بعدی برای بهینه سازی سایت انتخاب واژه ها کلیدی پسندیده و موجود در متن محتواست.(در این خصوص در تقسیم های آینده توضیحات بیشتری خواهم داد) محتوای شما از این طریق هم مورد توجه موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت وافزایش بازدید از مطالب شما را به دنبال خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: