یازده دلیل در پاسخ یک سوال؛ چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

در نوشته های قبل به این سوژه پرداختیم که تارنما چیست و انواع آن را بر شمردیم. حال به عنوان صاحب یک کسب وکار احتمالاً برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید تارنما داشته باشم.در نوشته ذیل بعضی از دلایلی که چه بسا می تواند شما را قانع نماید الی به اندیشه تشکیل ویترین سوداگری خود در فضای مجازی بیفتید را لیست نموده ایم.

۱- تارنما در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین
کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را سنجش کنید با خرج های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام دیتا اید الی به ارزش وب سایت اغلب پی ببرید.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار
اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند sales@etemadweb.com) برای ارائه به مشتریان بهره‌گیری نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مثل سرویس های جی تمایل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که هستی تارنما می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این سوداگری خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خویش معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان اکثریت پیمان بگیرید
طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد تن از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه
با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت بی اندازه را خواهید داشت که مشتریان خویش را با ارائه و شناسایی کارساز خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۵- تارنما در نقش یکتا خدمات مشتریان ۲۴ ساعته
وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران تارنما خود را تعبيه و منتشر می نمایید سایر لازم نیست تا آن ها برای سؤال کردن سوالات خویش به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه7 دلیل اینکه چرا باید یک وبسایت داشته باشیم؟ سریع واپسین محصولات و خدمات
به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید واپسین محصولات و خدمات خود را در تارنما ارائه نموده یا خدمات پیشین را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از دگرگونی ها کسب و کارتان با تازه سازید.
۷- تقویت بخش بازاریابی
قطعاً امروزه تقسیم مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان خفته خویش در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها زیاد اهمیت دارد چرا که می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها برپایی نماید.

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته
با تاسیس درست و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در تارنما خود همیشه می توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که ۲۴ ساعته از آنها پشتیبانی و پشتیبانی خواهید کرد.

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی
شما همواره می توانید در تقسیم مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خویش را با کاربران خویش در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

۱۰-یک رسانه در پسندیدن دارید
وب سایت شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای سوداگری درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکار ها است.

۱۱- بخت چشم وهمچشمی با غول های کسب وکار
شاید شما توانا نباشید مثل کمپانی رقیب یک آسمانخراش برای دفتر خویش بخرید ولی با داشتن یک تارنما زیاد جذاب و با محتوای پسندیده و کارساز می توانید در ذهن بسیاری از مشتریان خویش به عنوان رقیبی برای بزرگان عرصه سوداگری خود همواره باره پروا پیمان داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: