طراحی سایت شرکتی چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شرکتی چیست؟
اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها
 اگر مخاطبین شما در نخستین تجربه خویش متوجه خلاقیت و تاثیر در طراحی وب سایت شرکتی شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن شان ساخته می شود از همان نخست آرمانی خواهد بود. این کامیابی در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتی امکان پذیر است.

امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها امثال داشتن منزل یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برپا نمایند.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای اینترنت است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی شرکت شما داوری می کنند. امروزه سفر مشتری این طور است:

ابتدا اسم برند را تنها شنیده اند.
سپس اسم آن کمپانی را در اینترنت جستجو می کنند.
از بین سایت هایی که گوگل معرفی کرده وارد سایت کمپانی مدنظر می شوند
طراحی یک وبسایت حرفه ای یا شبکه های اجتماعی؟
حضور در شبکه های اجتماعی عموما ابزاری کمکی در جهت معرفی و بازاریابی محصولات کمپانی و شفا تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در پیرامون ایننرنت حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی مناسب میتوانید کلیه فعالیت های بازاریابی، گرفتن بازخورد از مشتریان، برندسازی دیجیتال، فروش و معرفی محصولات و خدمات و… را در محیطی جامع و چیره دست انجام دهید. شما در وبسایت امکان توسعه و اشاعه امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره شرکت، به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

امکانات باره احتیاج طراحی سایت شرکتی
طراحی وبسایت شرکتی دارای مراحلی است که نتیجه قراردادن حرفه ای مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در ساحل یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی منسجم و پسندیده با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت پسندیده یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش درست سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود. رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی(UI)، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. ایزی وب فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد. امروزه مهمترین اصل، طراحی سایت شرکتی با رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی چیره دست سایت منجر به کسب جایگاهی پسندیده در موتورهای جستجو میشود. به این صورت که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش دیتا میشود.

طراحی واکنشگرا یا واکنش گرا (ریسپانسیو)

طراحی واکنشگرا (Responsive)
روشی است که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد ، لب تاپ ، انواع مانیتور کامپیوتر خانگی و تلویزیون ها بازتاب نشانه داده و خویش را بر پایه اندازه صفحه نمایش، نمایش می دهند.با توجه به اینکه ضریب نفوذ تلفن به اتفاق در ایران اکنون 115% است . بنابر این کاربر حروف و نوشتجات را در صفحه نمایش حقیر بدون زحمت و زوم کردن اسکرول چپ و راست براحتی می خواند .

طراحی اختصاصی صفحات

طراحی اختصاصی صفحات
یکی دیگر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، معرفی واضح خدمات و فعالیت های شرکت است که انجام این شغل با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به درستی اتمام میشود. برای نمونه با تبیین صحیح صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات کمپانی را در قالبی درست به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، گالری  تصاویر و… نمای شرکت شما و سخیف فعالیتتان را به نکویی به کاربران شناسایی میکند.

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در اختصار ترین زمان و به ساده ترین شکل با شما بستگی بر پیمان کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل شماره های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و نقشه شرکتو… میتواند در این صفحه پیمان گیرد. وانگهی ایزی وب فرم تماس با ما را به گونه ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از راه ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز نگریستن کند.

لینک های شبکه های اجتماعی

لینک های شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری بسیار تأثیرگذار است. از این رو سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که وابستگی احسان با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها هماهنگ باشد. ایزی وب بستری فراهم میکند که شبکه های اجتماعی مانند سربازانی در جذب مخاطب و برندینگ آنلاین برای وبسایت شما عمل کنند. گرد از مهمترین سیستم ها قابلیت به اشتراک گذاری درست مقالات و مطالب سایت در این درگاه هاست.





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: