طراحی سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : ساحل

در وب وان با پسینیان متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل گسترش انجام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. تارنما فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. به راستی با راه اندازی تارنما فروشگاهی می توانید تکاپو خویش را به چهره 24 ساعته ادامه دهید.


فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و وانگهی افزایش تمایل مشتریان به این سخیف سفارش، تارنما فروشگاهی و کارایی آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری همیشگی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر بنیاد عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب اتمام شود. چنین طراحی سایت چیره دست نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.


سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
روزانه میلیون ها سرچ بدست کاربران در موتور جستجو گوگل سپریدن می شود. قرار گرفتن تارنما شما در صدر نتایج گوگل می تواند کارایی خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و برآیند اینکه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از عقیده موتور های جستجو همانند گوگل پسندیده باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و بعد از آن شما با قرار دادن درونمایه مناسب می توانید به منظور خود (نمایش برآیند اینکه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت وب وان با سهم گیری از قوای کارشناس و متخصص طراحی  تارنما را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی انجام دیتا و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.
سایت فروشگاهی موفق
قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خویش قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را گمان بزنید.و کوشش کنید که همگی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و پسندیده برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، رهنمود های تخفیفی و ... می باشد.
 

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی
سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت پیوستگی به درگاه بانکی     
اطلاع از خرید به صورت ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان سنجش محصولات
امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس خاصیت های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ اتوماتیک سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج بها متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان

طراحی سایت شرکتی

امکانات و خاصیت های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:
دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی تارنما فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی را در عقیده بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به درونمایه آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو نیرومند نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما پرتو منفی گذاشته و شکیبیدن اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. فلذا وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای بخش بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند گمان کردن ناخشنودی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. برآیند اینکه نباید از جستجو های ساده بهره‌گیری شود و جستجو مترقی را باید اعمال نمود.
ثبت اسم کاربر جهت خرید از تارنما فروشگاهی
در ساخت سایت فروشگاهی گرد از تقدیر های مهم و رایج، تقسیم مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این تقسیم از سایت باید دقت شود که یک فرم کبیر با دیتا های زیاد در روبرو کاربر پیمان نگیرد. باید چندی اطلاعات اندک در تقسیم پایانی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و ...
همچنین می نا در مرحله ثبت نام همگی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله گرفتن کنید.


جلب اعتماد مشتریان
در روند پیشه سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی زیاد پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما اتمام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.   
امکان مقایسه محصولات
مقایسه محصولات به نما مشابه احد از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق تارنما شما اقدام خواهد نمود. پس امکان سنجش محصولات یکتا از خاصیت های بایسته وب سایت های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن نقطه نظر ها
یکی سایر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهیاهمیت دارد و باید به آن پروا داشته باشید این است که، تقسیم نقطه نظر های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این تقسیم چندین مزیت دارد که عبارتند از:
 
شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد رسیدگی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکی از آنها را مشتریان زیاد نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این کار مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل پیمان بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خویش را در این سرنوشت ذکر می کنند و مشتریان سایر می توانند آن نظرات را نگریستن کنند تا با فرآورده آشنایی بیشتری به دست آورند.
کسب و کار شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهیرونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در وابستگی قرار می گیرند و نقطه نظر های خویش را در باره محصول بیان می کنند.
جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به تعقیب محصول مورد نظر خویش هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خویش را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین علت در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خویش را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. بعضی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم مترقی نمی باشد و به همین انگیزه مشتری نمی تواند محصول باره نظر خویش را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته پروا بسیاری داشته باشید الی بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.

 
روش های خرید در طراحی تارنما فروشگاهی
پرداخت آنلاین
در این شیوه پرداخت باید آغاز به چهره آنلاین برگ خرید را پرداخت کرده و بعد متعلق به کالا برای شما ارسال خواهد شد. در اکثر فروشگاه های دیجیتال تنها شیوه خرید پرداخت آنلاین می باشد.
پرداخت در محل
اغلب کاربران، روش پرداخت در محل را ترجیح می دهند. به علت اینکه در این روش بردباری کلاهبرداری تفریق می یابد. این شیوه به این چهره است که بعد از ثبت سفارش و تحویل کالا در فضا مورد نظر، خرج آن پرداخت می شود.
هزینه طراحی سایت فروشگاه اختصاصی
با پروا به استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی، تعرفه تارنما تعیین می شود. خرج طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر می باشد. در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده است.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی وب وان با توجه به به کارگیری فناوری های روز دنیا، حفظ کیفیت و رعایت استاندارد ها، ترازمند و مناسب می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: