همه چیز درباره اکسپلور اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اکسپلور اینستاگرام امپراطور جذب مخاطب:
اکسپلور اینستاگرام – تب اکسپلور اینستاگرام بی شک یکتا از بهترین صفحات برای جذب فالوورهای پیج شماست. بی گمان با ورود پست های شما به اکسپلور باید چشم براه سیل عظیمی از بازدیدکنندگان، فالوورها و لایک بر روی پست های خویش باشید. این سوژه باعث شده که اکثر اساتید از صفحه اکسپلور اینستاگرام به عنوان بیلبورد اینترنتی یاد می کنند و این صفحه را یگانه از مهمترین صفحات برای بازاریابی با اینستاگرام دانسته اند.

یکی از مهمترین مباحثی که در دوره بازاریابی با اینستاگرام تدریس می شود تعلیم ورود به تب اکسپلور اینستاگرام است. خویش من نیز در کارگاه سوداگری در امپراطوری اینستاگرام به تفصیل در این مورد صحبت کرده ام. البته نمی طاقت گفت روش قطعی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام وجود دارد. اما طریق هایی برای ورود به جمع پست‌های صفحه پرطرفدار اکسپلور اینستاگرام و بر پای بست، تجربه کاربران و صفحات معروف و محبوب اینستاگرام شناسایی و عنوان شده است. خود من هم از این طریق ها برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام بهره‌گیری کرده ام و در این گذرگاه موفق بوده ام.

البته این فقط راهکار برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام نیست و برای افزایش فالوور راستین می توانید از ربات افزایش فالوور اینستاگرام نیز اقدام به جذب فالوور پرکار نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ربات افزایش فالوور راستین اینستاگرم پیشنهاد می کنم بر روی افزایش فالوور راستین کلیک کنید و مطالب این صفحه را نیز مطالعه بفرمایید.

اکسپلور اینستاگرام چیست ؟
اکسپلور اینستاگرام یا همان Instagram Explore صفحه یا تب ای در اپلیکیشن اینستاگرام است که پست هایی از صفحات کاربری دیگر کاربران در سرتاسر جهان را به صورت یکجا به شما نشان می دهد، فارغ از اینکه شما آن صفحات را دنبال کرده یا نکرده باشید. این صفحه برای هر کاربر به شدت شخصی سازی می شود.

در ماضی به جای تب اکسپلور اینستاگرام – Instagram Explore تب اینستاگرام دیگری به نام پاپیولار پیج اینستاگرام یا همان صفحه دوست داشتنی ترین های اینستاگرام هستی داشت. در این صفحه پست های پر بازدید و پر لایک ترین ها به نمایش در می آمد، ولی نظر به اینکه هر چه بیشتر بیننده در اینستاگرام داشته باشید لایک و بازدید بیشتری هم دارید، سلنا گومز صدرنشین بی رقیب این پیج بود. اما با گذشت زمان و جانشینی صفحه اکسپلور اینستاگرام به جای پاپیولار پیج، سایر از حضور ابدیت سلبریتی ها در این صفحه خبری نیست و هر کس محتوای با کیفیت تر و جذاب تری برای بیننده برپایی کند، می تواند محتوای خویش را در صفحه اکسپلور اینستاگرام دیگر کاربران تماشا نماید.

اکسپلور اینستاگرام چگونه پیشه میکند؟
این صفحه به طور دقیق برای این قصد مشخص طراحی شده است که شما را برای مدت طولانی تری در اپلیکیشن اینستاگرام نگه دارد. برای این قصد احد از بهترین گذرگاه ها دسترسی تند تر و پر کردن این صفحه با مطالب باره علاقه شما برای تماشا است.

برای اینکار اینستاگرام صفحه اکسپلور شما را بر پای بست، اصول زیر برای شما شخصی سازی می کند و شعار اینستاگرام در باره این تب این است.

در این فیلم عالم را همانطور که اتفاق می افتد ببینید.

اکسپلور اینستاگرام
برای دسترسی به اکسپلور به اینجا مراجعه کنید.

تمام سعی اینستاگرام در دسته اکسپلور نمایش پست های باره علاقه کاربر و افزایش حضور کاربران در اینستاگرام است. تب اکسپلور اینستاگرام بر پای بست، الگوریتم علاقه مند سازی مشتری فعالیت می کند. با پروا به این موضوع صد البته عملکرد اینستاگرام محتوای صفحه اکسپلورر بر اساس موارد پایین بارگذاری می شود.

بر بنیاد عکس هایی که لایک کرده اید.
بر پای بست، اکانت هایی که با آنها تعامل دارید.
بر بنیاد پست هایی که سیو کرده اید.
بر بنیاد ویدیو هایی که نگریستن کرده اید.
بر بنیاد افرادی که فالو کرده اید.
بر اساس حساب کاربری که مشاهده کرده اید.
البته احتمالا موضوع دیگری نیز هستی دارد و آن محتوای لایک شده بدست فالوور و رفقا نزدیک شماست که حقیقت یا نادرستی این نکته هنوز در هاله ای از تاریکی است.

برای نگریستن این سوژه که محتوای تو اینستاگرام اکسپلور شما بر چه بنیادین برای شما بارگزاری شده اند بس است بر روی پست باره عقیده خود در صفحه اکسپلور کلیک کرده و در انتهای پست راهنمایی کوچک اینستاگرام در این باره را تماشا بفرمایید.

تب اکسپلور اینستاگرام
بر بنیاد عکس هایی که سیو کرده اید

صفحه اکسپلور اینستاگرام
بر بنیاد عکس هایی که لایک کرده اید

اینستاگرام ارژنگ امیرفضلی
بر اساس ویدیو هایی که نگریستن کرده اید

در نتیجه علاقه شما به هر مدل محتوایی باشد اینستاگرام محتوای اکسپلور را به تدریج برای شما بر پای بست، آن علاقه مندی ها پر می کند. اگر به محتوای طنز علاقه دارید، محتوای طنز می بینید و اگر علاقه به مطالب علمی دارید، تب اکسپلور ایسنتاگرام شما دانشگاهی از مطالب سودمند خواهد بود.

این جستار نگرانی هایی ایجاد می کند که آیا اینستاگرام ما را رصد می کند و از ما اطلاعات به دست می آورد؟

در پاسخ باید گفت بله، بعد از مدتی متوجه این سوژه خواهید شد که اینستاگرام شما را حتی اغلب از خویش شما می شناسد و تمام تلاشش را می کند که مدت سررسید حضور شما در اینستاگرام را اغلب کند، تا هم درآمد اکثریت به دست آورد و هم بتواند اطلاعات اکثریت از شما برای بررسی و حتی فروش به دیگران به دست آورد. چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم  ؟

چگونه می توان یک پست را وارد تب اکسپلور اینستاگرام کرد؟
۱. علاقه مندی مخاطبین خویش را رصد کنید و بر پای بست، علاقه مندی ها مخاطبین را جذب کنید.
بررسی کنید که مخاطبین سابق شما به چه موضوع هایی علاقه مند هستند که با سوداگری شما اشتراکاتی دارد. روی اشتراکات تمرکز کنید و مخاطبین جدیدخود را بر اساس سخیف کار و جنبش خود جمع آوری کنید.

۲. هشتگ های مرتبط انتخاب کنید.
هشتگ ها یکی از بهترین روش های جذب تعامل مخاطبین در اینستاگرام برای شما هستند. هشتگ ها کمک می کنند با پروا به علاقه مخاطبین پست شما در اکسپلور آنها به نمایش گذاشته شود. همچنین برخی مخاطبین هشنگ های باره علاقه خویش را نیز فالوو می کنند که این باره هم خودش مزید بر علت است که چرا باید از هشتگ هادر پست های خود بهره‌گیری کرد.

برای به کارگیری هشتگ ها البته دو نکته مهم هستی دارد:
۱. حتما از هشنگ های مرتبط بایستی کاربرد کنید. استفاده از هشتگ های نامرتبط ریز پست ها می تواند پیامدها سختی متعاقب داشته باشد.
اکیدا توصیه می کنم مقاله ای در سایت با عنوان شادوبن اینستاگرام چیست؟ چرا و چگونه از شادوبن خارج شویم؟ را مطالعه بفرمایید.

برای اینکار کافیست بر روی رفع شادوبن اینستاگرام کلیک کنید.

۲. اینستاگرام برای هشتگ های انگلیسی اهمیت بیشتری قائل است. سعی کنید از هشتگ های انگلیسی پیوسته حتما استفاده کنید.
۳. تگ کردن برند ها و صفحات هم فکر و هم علاقه با پست شما:
این طریق قطعی نیست اما شایستن زیاد زیادی هستی دارد که با تگ کردن برند ها و پیج هایی که سخیف کارشان با پست شما احد است، اینستاگرام شانس شما را برای پیمان دریافت در اکسپلور اینستاگرام کاربران علاقه مند به این پیج ها و سبک کارشان اغلب کند.

۴. ایجاد تعامل با کاربران:
یکی سایر از نکات مهم برای ورود به اکسپلور اینستاگرام تعامل با کاربران است. سعی کنید مایه ایجاد عقیده پایین پست های خویش شوید. سوال بپرسید که جواب بدهند، عقیده بخواهید و مهم تر از کل با پاسخ دادن به نظرات کاربران و با تایید یا نظر دادن به کامنت کاربران ذیل پست های خویش نشان بدهید کاربران خویش را می بینید. شما می توانید کامنت تک تک کاربران خود را لایک کنید و حتی به کامنت های اسپم اکانت های تجاری سایر نیز به سبک خودتان پذیرش دهید. افزایش بیشتر تعامل کاربران خصوصا در دقایق اولیه انتشار پست می تواند به ورود پست شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام کمک کند.

۵. پاور لایک power like بگیرید:
پاور لایک – power like یا همان لایک نیرومند یگانه از روش های مرسوم برای کمک کردن پیج ها به یکدیگر است. لایک شدن پست شما بدست پیج های با حجم مخاطب بالا می تواند امکان دیده شدن پست شما به کاربران آن پیج را به شدت بالا ببرد. راه مرسوم در بین اینستاگرامر ها لایک اشتراکی است.

مدیران پیج ها با هم وارد تعامل می شوند و پست های همدیگر را در لحظه انتشار لایک می کنند و همین فرمایش که به پاور لایک – power like معروف است موجب افزایش تعامل پیج شما و احتمالا ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام است.





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: