چگونه تیک آبی را رایگان دریافت کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

برای اینکه بدانید تیک آبی اینستاگرام (تیک تائید اینستاگرام) چیست و وضعیت گرفتن آن به چه چهره است، این مطلب را با دقت بخوانید.

یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام به اکانت های کسان سرشناس می دهد لغایت صفحه آن ها از صفحات جعلی جدا شود قرار دادن تیک آبی در پروفایل آن ها می باشد. اصطلاحا به این تیک آبی، Verified Badge گفته می شود.

اگر دقت کرده باشید برخی از کاربران اینستاگرام دارای تیک آبی هستند. به عنوان نمونه اگر به صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری و علی کریمی نگاه کنید، می توانید این علامت را در ساحل نام آن ها مشاهده کنید. بر پای بست، گزارشی که اعلام شده است، این تیک برای افراد مشهوری است که احتمالا پیج فیک برای آنها ساخته می شود. به همین علت اینستاگرام اجتهاد می کند با دادن این اثر به این بخش از افراد، صفحه اصلی آن ها را تایید کرده تا پروانه کلاهبرداری را به سایر افراد ندهد. بعد کلیه افرادی که سلبریتی هستند، برندهای گوناگون و … دارای تیک آبی در اینستاگرام خواهند بود.
برای دسترسی به این بخش، پیش درآمد به تقدیر تنظیمات مراجعه کرده و سپس به دسته « فعال سازی تیک آبی اینستاگرام » (Request Verification) وارد شوید. حال در این سرنوشت باید مشخصات فردی و تصویری از کارت شناسایی خویش را برای اینستاگرام ارسال کنید؛ البته اسناد مالی همانند فرم ثبت مالیات نیز برای ارسال اکتفا می‌کند.

با این وجود، تیک آبی اینستاگرام به مانندِ ارسالِ درخواستِ آن آسان‌ نیست. همانطور که اپلیکیشن شما را مطلع می‌سازد، هیچ ضمانتی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام وجود ندارد. بر پایه گفته‌ی اینستاگرام، فقط افراد مشهور، برندهای جهانی یا نهادهایی که هویتشان برای اینستاگرام تأیید شود، قادر به اخذ تیک آبی یا تایید هویت اینستاگرام هستند؛ پس اگر دنبال‌کنندگان زیادی در صفحه‌ی خویش دارید، هیچ ضمانتی از این بابت وجود ندارد.

در ساحل این قابلیت، اینستاگرام از دست موزه جدیدی نیز برای شبکه‌ی خود رونمایی کرد که به‌واسطه‌ی آن، استفاده از احرازکننده‌های هویتِ شخص‌ثالث برای ورود به حساب کاربریتان امکان‌پذیر خواهد شد. پیمان است این قابلیت طی هفته‌های نیاکان در دسترس کاربران پیمان گیرد.

برخی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام هستی دارد ادعا می کنند با گرفتن مبلغی بین 65 تا 120 دلار می توانند تیک آبی اینستاگرام را برای شما بگیرند این در حالی هست که شما می توانید با کمی کوشش و مراجعه به بخش Request Verification در بخش تنظیمات اکانت اینستاگرام و ارسال تقاضا تیک آبی را به چهره مجانی گرفتن کنید اگر شما موفق به گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان شدید می توانید از دسته نظرات تجربه و اکانت رسمی خویش را با سایر رفقا اشتراک گذاری کنید. 

راههای اخذ تیک آبی اینستاگرام رایگان
چند گذرگاه برای دریافت تیک آبی اینستا وجود دارد که در زیر به چهره فهرست وار آورده شده است. این راه ها می تواند برای شما هزینه ای در بر داشته باشد؛ یا اینگه اخذ تیک ابی اینستاگرام رایگان برای شما تمام شود.

افزایش فالوور، لایک و بازدید پیج
بالابودن فالوور های شما، بخت شما را برای دریاف تیک آبی افزایش میدهد، برای افزایش فوری فالوور واقعی میتوانید از پکیج های پایین کاربرد کنید

۱۰۰
فالوور ایرانی
۱۲۵۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۲۰۰
فالوور ایرانی
۲۰۰۰۰ تومان
پردازش سفارش: ۲۴ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون دربایستن به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۵۰۰
فالوور ایرانی
۴۵۰۰۰ تومان
زمان سپریدن : ۱ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون احتیاج به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون احتیاج به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۵۰ فالوور هدیه
۱۰۰۰
فالوور ایرانی
۸۵۰۰۰ تومان
زمان اتمام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون نیاز به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
۱۰۰ فالوور هدیه
۲۰۰۰
فالوور ایرانی
۱۵۰۰۰۰ تومان
زمان انجام : ۳ ساعت
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی بعد از خرید
بدون دربایستن به پسورد
ضمانت مراجعت وجه
بدون نیاز به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
فالوور ایرانی
۲۶۵۰۰۰ تومان
3 روز
با کیفیت ترین در بازار ایران
شروع آنی پس از خرید
بدون نیاز به پسورد
ضمانت بازگشت وجه
بدون بیچارگی به فالو کردن دیگران
دارای کمترین ریزش
خرید این پکیج
هم چنین بالا بودن لایک و بازدید، اقبال شما را برای دریافت تیک آبی افزایش می دهد . زیرا به اینستاگرام این پیام را میدهد که فالوورهای شما پرکار هستند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستید. علاوه بر این نشان می دهد محتوای تولید شده برای مخاطبین شما جذاب است.

اگر براوو کارگیری روش های ابله زننده علاقه دارید، می توانید به سراغ جعل هویت برای خویش بروید. در این حالت شما باید چند اکانت فیک برای خویش بسازید و هر بار با اکانت اصلی خویش به اینستاگرام پیام دهید که برای شما اکانت جعلی ساخته اند. در این صورت اینستاگرام انگاشت می کند که شما محوب هستید و تیک آبی را به شما می دهد.

فعال باشید

فعالیت همیشگی شما در اینستاگرام نشان علاقه شما به این شبکه اجتماعی است. پس کوشش کنید تکاپو خویش را در این شبکه زیاد کنید لغایت بزرگداشت اینستاگرام را به خویش جلب کرده و تیک آبی را اخذ کنید.

تاییدیه بخرید

اگر می توانید دست به جیب شده و پول خرج کنید، پس بهتر است که اکانت اینستاگرام خویش را به فیسبوک متصل کنید و پرداخت هزینه ای، تیک آبی را برای صفحه کاربری خویش خریداری کنید.

اعتبار خویش را مقاوم کنید

اصل بودن و واقعی بودن اولین چیزی است که اینستاگرام برایش ارزش قائل است. پس اگر به درستی خودتان هستید و می خواهید چیره دست عمل کنید بهتر است که صفحه خویش را به سایر شبکه های اجتماعی لینک کنید و آدرس سایت خویش را شامل اطلاعات محل حرفه و … را در صفحه تان قرار دهید.

داشتن یک بیوگرافی در ویکی پدیا

برای نشان اعتبار خویش یک صفحه ویکی پدیا البته به زبان انگلیسی استقرار کنید و اطلاعاتی در مورد خود البته واقعی در آن پیمان دهید. در این صورت بعد از مدتی تیک آبی اینستاگرام به شما دیتا می شود.

چگونه لایک فیک بگیریم ؟
گرفتن تیک آبی اینستاگرام در چند ثانیه
دوستان به رویداد برای آنکه گمان تان از بابت اخذ تیک آبی اینستاگرام راحت شود، مراحلی را برای شما گردآوری کرده ایم:

1- در ابتدا رهنمود می نماییم که مرورگر Explorer را برای کاربرد کردن گزینش فرمائید.
2- سپس صفحه اینستاگرام خود را مفتوح کنید.
3- بعد متعلق به بر روی نام کاربری خویش را که با حروف بزرگ نوشته اید کلیک راست کنید و از منوی مفتوح شده گزینه inspect element را برگزیدن فرمائید.
4- یک پنجره برای شما باز می شود که یک گزینه آن آبی رنگ است. بر روی آن کلیک راست کنید و گزینه edit as HTML را برگزیدن فرمائید.
5- سپس برای آنکه بتوانید حالت تایپ را آزاد کنید بر روی فرجام خط کلیک کنید
6- در این مرحله کد ذیل را کپی کنید و آن را در مکانی که برای تایپ برگزیدن کرده اید جایگزاری فرمائید.
<span title=”Verified”>Verified</span>
7- پس از آن، بر روی خط زیر مکانی که تایپ کرده اید با نشانگر ماوس کلیک کنید تا دگرگونی ها استقرار شده ثبت شود.
8- بعد از آنکه در پنجره ای که باز شده است، تیک ساحل اسمتان را تماشا کردید، ضربدر کوچکی را که در سمت راست و بالای صفحه مشاهده می کنید ببندید.
9- در این مرحله یک اسکرین شات از صفحه بگیرید
10-رعایت نکات گفته شده به شما کمک می کند لغایت با بخت اکثریت تیک آبی اینستاگرام را بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: