تیک آبی اینستاگرام چه فوایدی دارد؟
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش اخذ تیک آبی اینستاگرام (Verified Badge) پیچ رسمی اینستاگرامتوسط محمد قاسمی2020/01/26VIRLAN, اخبار, بازاریابی در شبکه های اجتماعی, سوشال مارکتینگ
تیک آبی اینستاگرام
اگر به پیگیری ساده‌ترین روش دریافت تیک آبی اینستاگرام Verfied Badge یا تایید حساب کاربری در این شبکه اجتماعی هستید، این نوشتار برای شماست. در پیوستگی به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با انجام چند شغل ساده، اکانت خود را به تایید اینستاگرام برسانید. با ویرلن همراه باشید:


امروزه شبکه های اجتماعی به بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با پروا به فراگیری شبکه های اجتماعی در میان ملت و حضور بسیاری از کسان و سازمان‌های رسمی در این فضا، تشخیص اکانت‌های عادی از رسمی همواره یک مشکل بنیادین در پلتفرم‌های گوناگون مثل Instagram بوده است؛ مشکلی که البته اکنون با پرتو تایید اینستاگرام تا بی گمان زیادی حل شده است.

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام به چه معناست؟
تاییدیه اینستاگرام یعنی تعیین اکانت اینستاگرام شما به عنوان «حضور معتبر یک شخص، سلبریتی یا برند جهانی مشهور.» اکانتی که توسط اینستاگرام تایید شده باشد، نشانه تایید یا Verified Badge را اخذ می‌کند؛ یک نشان آبی با یک تیک سفیدرنگ در میان آن که درست پس از اسم کاربری شما نمایش دیتا می‌شود. این مهم نیست که حساب شما شخصی باشد یا از نوع تجاری؛ هر کسی با پیمودن مراحلی مشخص می‌تواند برای اخذ تیک آبی اینستاگرام تقاضا دهد.

Verified Badge
تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی به ملت کمک می‌کند اکانت‌های تقلبی را از اصلی و رسمی تشخیص داده و به راحتی افراد و برندهایی را که می‌خواهند، دنبال کنند. این تیک آبی علاوه بر پروفایل، در نتایج جستجوی اینستاگرام نیز نمایش دیتا می‌شود. با این ویژگی، ملت مطمئن می‌شوند که اکانت‌هایی که می‌خواهند فالو کنند، به راستی رسمی هستند.

برای مثال، با هستی این تیک، در یک لحظه می‌توان اکانت یک سلبریتی را از یک اکانت جعلی تشخیص داد. جدای از آن، این تیک اکنون به یک نماد نیز تبدیل شده است. به هر چهره خویش اینستاگرام می‌گوید پرتو تاییدیه، مدرکی‌ست که پرتو می‌دهد شما برند یا «شخصی برجسته» و مشهور هستید.
چه کسی واجد شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام است؟
گرفتن نشان تایید اینستاگرام آنقدرها هم که اندیشه می‌کنید، آسان نیست.اینستاگرام این نشان را به افرادی می‌دهد که اندیشه می‌کند «مورد علاقه عموم» هستند. افزون بر این، شما باید یک فرد مشهور، سلبریتی یا برند جهانی باشید فلذا دانستن فواید تیک آبی اینستاگرام از نکات مهمی است که پیش از یادگیری شرایط اخذ باید در ارتباط با آن اطلاعات کافی داشته باشید.

افرادی که این نشانه را می‌خواهند، باید به شرایط خدمات این پلتفرم و دستورالعمل‌های آن متعهد باشند. در ضمن مطابق با توضیحات رسمی اینستاگرام، اکانت شما باید شرایط ذیل را هم داشته باشد

معتبر. شما باید کسی باشید که می‌گویید؛ یعنی یک شخص واقعی، کسب‌وکار ثبت‌شده یا برند.
منحصربه‌فرد. تنها یک اکانت به ازای هر شخص یا کسب‌وکار می‌تواند پرتو تایید اینستاگرام را داشته باشد (با استثنائاتی برای اکانت‌هایی که مختص زبان‌های مخلتف هستند. اینستاگرام می‌گوید سایت‌های دوست داشتنی کلی را تایید نمی‌کند. پیج پیروان افراد یا برندها نیز شامل این ویژگی نمی‌شوند.
عمومی. اگر می‌‌خواهید اکانت اینستاگرام شما تایید شود، حتما باید چگونگی پروفایل شما در حالت عمومی باشد. اگرچه بعضی برندها حساب کاربری خصوصی را ترجیح داده‌اند، ولی این گروه مشمول تاییدیه اینستاگرام نمی‌شوند.
کامل. پیج شما باید کامل باشد و در آن بتوان بیوگرافی، عکس پروفایل و کمینه یک پست را پیدا کرد.
شهرت. مجددا، اینستاگرام پافشاری می‌کند که حساب‌های کاربری تاییدشده باید «نشانگر یک برند یا فرد شناخته‌شده که جستجویی فوقانی دارد، باشند.»
اگر پیش از این اثر تایید را در فیسبوک دریافت کرده باشید، به این معنا نیست که واجد شرایط اخذ تیک آبی اینستاگرام نیز خواهید بود. گفتنی‌ست گرفتن تیک آبی فیسبوک به مراتب آسان‌تر است.
خود اینستاگرام درمورد شیوه دریافت تیک آبی Verified Badge توضیحاتی دیتا است،که چطور ستاره آبی در اینستاگرام را گرفتن کنید و ولی تایید حساب شما به چه چیز هایی پیوستگی دارد؟

چک آبی در اینستاگرام چیست؟
ستاره آبی در اینستاگرام (verified badge) یک نشانه تایید میباشد که اینستاگرام آن را به شما اعطا میکند که در ساحل حساب کاربری و جستجوی نمایه پرتو دیتا میشود به این معنی که اینستاگرام این باره را به نشانه رسمی بودن حساب شما به چهره منش عمومی نامدار و یا نام بازرگانی در جهان دیتا میشود.

تیک آبی در اینستاگرام نشانه رسمی بودن حساب شما تاثیر تیک آبی در پروفایل

چطور ستاره آبی گرفتن کنم؟
۶ مرحله به ترتیب زیر درخواست تیک آبی در اینستاگرام را بدهید :

اینستاگرام را باز کنید و وارد پروفایل خویش شوید.
روی مظهر منو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
روی سمبول(لاتین) چرخ دنده «تنظیمات» در زیر صفحه خود کلیک کنید.
به ذیل بروید و روی «درخواست تأیید یا Request Verification ضربه بزنید.
نام حساب شما به همراه اسم کامل و یا سرشناس که در (رسانه های معروف تجارت ها که کارایی گذار است) را وارد کنید یا اگر یک حساب کاربری Instagram for Business دارید، یک عکس از شناسه خویش را آپلود کنید تیک آبی در اینستاگرام.
سپس بر روی ارسال “Send” بزنید ،پس از بررسی برنامه خود، به شما اطلاع داده خواهد شد که آیا درخواست شما تایید شده یا رد شده است. ولی منتظر پاسخ نباشید.طبق جدول زمانی تعیین شده برای مدت سررسید فرآیند درازا می کشد.
بنابراین، آیا باید تقاضا کنید؟ بیایید به بعضی سوالات متداول پذیرش دهیم.

شرایط گرفتن ستاره آبی
شیوه دریافت تیک آبی
نحوه دریافت تیک آبی

ملاک هایی جهت اخذ ستاره آبی در اینستاگرام که آن را نظارت میکند این است

معتبر بودن حساب : بدیهی است که شما باید یک فرد حقیقی باشید یعنی ربات نباشید،برند یا شخص مهم باشید
منحصر به فرد : شما نباید چند حساب داشته باشید یعنی فقط یک حساب قابل تایید اینستاگرام پیمان میگیرد.
اطلاعات پروفایل و پست : مرز اقل یک پست باید داشته باشید عکس مناسب داشته باشید و اصلا نباید لینکی به سایر رسانه ها قرار دیتا شود.
افزایش فالوور های اینستاگرام خود : برای اینستاگرام زیاد مهم میباشد شما اگر شخص نامی هستید بعد چرا فالوور ندارید! نه اینکه ملیونی داشته باشید بلکه قابل توجه باشید و شناخته شده باشید
فعال باشید : اگر اینستاگرام ببیند اخرین پست شما مال ماه ها پیش باشد پیج شما را هک شده یا از دست رفته تشخیص میدهد.
پیشینه پاک : از واژه ها غیر مجاز بپرهیزید و مسدود نشوید دائم خوش برخورد باشید الی بدست اینستاگرام متخلف تشخیص دیتا نشوید.
بیوگرافی معتبر : الی میتوانید برای خویش بیوگرافی معتبر بسازید گذرگاه های زیادی در اینترنت است همانند ویکی پدیا
تیک آبی چه کمکی به ما خواهد کرد؟
کاربرد تیک آبی در اینستاگرام و تاثیر تیک آبی در پروفایل

حال سوال اینجاست ستاره آبی در اینستاگرام چه سود ای دارد؟

تیک آبی در اینستاگرام نه به شما امتیاز خاصی میدهد نه امکانات خاصی را به پروفایل شما اضافه میکند.

تنها استعمال تیک آبی به شرح پایین است :

تشخیص پروفایل فیک و جعلی از اصلی
معروف شدن در عالم و نوعی ساخت شناسنامه جهانی
افزایش فالوور افراد برای اینکه خودشان هم سرشناس شوند سعی میکنند کسان نامی تیک آبی را فالو کنند.
قدرت مانور آسان در اینستاگرام به معنی دیگر حرف شما به نوعی سند میشود و مورد تایید سایرین پیمان میگیرد.
قدرت مانور جهت دریافت تبلیغ از کسانی که میخواهند معروف شوند (نوعی کسب درامد)
مورد عاخر : این باره را همنشین ندارم ترویج کنم ولی در این مقاله باید راستی را گفت “سوء به کارگیری حساب ” فروش در بازار های سیاه.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: