ساخت وب سایت برای شرکت
نوشته شده توسط : ساحل

مزایا طراحی سایت شرکتی
وب سایت فروشگاهی به عنوان یک افزار امروزین جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده پیمان می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت کمپانی شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و در ضمن افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه طراحی سایت شرکتی در طویل مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. پس خرج تارنما شرکتی به عنوان ابزاری نیرومند جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، زیاد مقرون به صرفه می باشد.


طراحی سایت شرکتی و مزیت نسبت به رقبا
امروزه شرکت های زیادی حائز تارنما بوده و فعالیت های بسیار و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم تکاپو شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان خفته خود را از دست بدهید. بعضی از شرکت ها خدمات فروش و بعد از فروش خود را در تارنما خود ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفی الی فروش محصول را بدست تارنما خویش انجام می دهند. بنابراین به تیم فروش دربایستن نخواهند داشت. طراحی تارنما شرکتی اگر به نوع ای باشد که بستگی درست بین مشتریان نهفته و سوداگری خویش تعامل برپایی نماید.

طراحی وب سایت

هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی راحت و تند فراهم می نماید.
2) می تاب از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت برپایی کنید.
3) با به کارگیری تارنما شرکتی به علت اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی درونمایه سایت، بعد از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به کمپانی شما می باشد؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این فرمایش برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید فرآورده یا خدمات شما بشود.
وب سایت مناسب به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و سوداگری خود را شفا ببخشید. طراحی سایت مناسب و وانگهی رعایت نمودن سئو سایت از پیش مایحتاج در این فرمایش می باشد. گروه متخصص طراحی سایت وب وان از ابتدا الی انتهای این گذرگاه همراه شما خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی

نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در راستا تکاپو بهتر و قوی تر باید پیش از طراحی تارنما شرکتی به بعضی نکات پروا نمود:

به دنبال سایت های حاضر نباشید. حتما از ساخت سایت شرکتی اختصاصی بهره‌گیری نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خویش از طیف رنگی مناسب کاربرد کنید. توصیه می کنم نوشتار " طراحی سایت فروشگاهی الهام بخش و زیبا " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
استفاده از کد بازتاب گرا (responsive)
خیلی ساده و تند کاربر را به هدفش برسانید. نوشتار " 5 نکته بسیار مهم برای طراحی سایت چیره دست " را مطالعه فرمایید.
رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست تند تر قبل رود.

امکانات سایت شرکتی
در اثناء طراحی سایت با توجه به گونه تکاپو وب سایت باید امکاناتی را اعمال نمود. طراحی تارنما شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟

صفحه "درباره ما"
صفحه "تماس با ما" که حائز اطلاعاتی نظیر: آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، عدد تماس، ایمیل می باشد.
صفحه مربوط به محصولات شرکت دارای اطلاعاتی مثل: عکس ها محصول، درج قیمت، سرنوشت توضیحات
امکان درج نظرات درباره محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات درباره گارانتی محصولات
گالری عکس ها از محصولات و پیرامون شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به آگاهی ها شرکت
معرفی ماحصل ها و اهداف شرکت
شرکت طراحی سایت وب وان در طراحی سایت شرکتی کل ی این امکانات را اعمال نموده؛ و علاوه بر موارد گفته شده کمپانی وب وان با پروا به دربایستن و خواسته مشتریان خویش دسته های سایر را نیز به صورت سفارشی و اختصاصی پیاده سازی خواهد کرد.

 

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان پیش از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مثل گوگل سرچ می نمایدند؛ سئو و بهینه سازی سایت حائز اهمیت بالایی می باشد. به همین علت در طراحی وب سایت باید به این مسئله پروا نمود که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد الی بعد از وارد کردن درونمایه سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شود.
شرکت طراحی سایت وب وان طراحی سایت را براساس اصول سئو سایت شرکتی اتمام دیتا و بعد از ورود درونمایه سایت مشکلی از نظر SEO یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.

با پروا به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا سپریدن خواهد شد. می توانید در صفحه "نمونه پیشه طراحی سایت" انواع طراحی وب سایت شرکتی سپریدن شده بدست گروه کارآزموده وب وان را نگریستن فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که بدست گروه کارآزموده وب وان اتمام می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد. شرکت طراحی سایت طهران وب وان ، سایت باره عقیده شما را با امکانات بالا و با استفاده از واپسین تکنولوژی برنامه نویسی و طراحی سایت و همچنین قیمت پسندیده ، طراحی می کند.

رعایت کردن قواعد صحیح برنامه نویسی

کاربرانی که وارد سایت شما می شوند در آغاز نخستین چیزی که نگریستن می کنند، تصاویر سایت شما می باشد، که تمامی آنها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه نویسی روی این صفحه برپایی شده اند. بر این اساس شما باید به طراحی سایت شرکتی و این باره توجه بسیار زیادی داشته باشید، چرا که کمپانی گوگل به این باره توجه زیادی می کند و اگر برنامه های صحیح و اصولی را در سایت تان رعایت کرده باشید آن را در صفحات نخست جستجو می آورد.

سرعت و استقامت

سرعت بالا آوردن سایت باید بسیار بالا باشد و زیر 3 ثانیه بیشتر سررسید نبرد. هرچه که سرعت سایت شما بالا باشد، خوشنودی و اطمینان کاربران هم بسیار اغلب می شود و تندتر می توانند کالا و محصول مورد عقیده خویش را پیدا کنند، ،همچنین موجب می شود از سایر تقدیر هایی که شما در سایت خویش دارید هم بازدید کنند. گرد از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید این است که، برای طراحی سایت شرکتی خویش بی گمان باید به دنبال فرد یا شرکتی باشید که در این گویه تخصص اکثریت دارد، چرا که در غیر این چهره همگی هزینه ها و موعد شما بیهوده صرف شده است و شما نمی توانید به هدف خود برسید.

طراحی کردن صفحه های اختصاصی

برایاینکه شما محصولات و یا خدمات خود را شناسایی کنید، باید صفحاتی را در طراحی سایت شرکتیخود طراحی کنید که متناسب با آن فرآورده و خدمات باشد. در واقع باید بدانید که از این طریق مشتریان بسیار زیادی را جذب می کند و می توانید روز به روز به منظور هایی که در شرکت و سایت خویش دارید نزدیک شوید. دقت داشته باشید صفحه هر فرآورده و خدمات باید به چهره جداگانه طراحی شود الی کسان به نکویی بتوانند محصول خویش را پیدا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: