ساختن وب سایت رایگان شرکتی
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای طراحی سایت رایگان
از مزایای طراحی سایت رایگان می طاقت به سادگی پیشه با آن ، نیاز به سررسید مختصر در طراحی وب سایت ، خرج ی بسیار زیر و طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد، این گونه سایت ها بر بر اساس استاندارد های طراحی سایت ساخته می شوند پس نگران کارکرد آن در آینده نباشید.

معایب طراحی سایت رایگان
سایت های رایگان محدودیت های زیادی داشته و امکان بروز رسای آن ها هستی ندارد، امکانات در بیشتر آن ها اندک بوده و اگر دربایستن به یک ماژول یا برنامه خاص در سایت خود داشته باشید به چهره پولی و با پرداخت خرج چهره می گیرد.

اغلب شرکت های ارائه دهنده ی این گونه سایت ها تبلیغات خویش را بر روی سایت شما به نمایش می گذارند که اصلا خوب نیست.

سایتی که شما دارید از لحاظ ظاهری و چهره شبیه بسیاری از این گونه سایت ها خواهد بود و به هیچ عنوان اختصاصی نمی باشد.

اکثر این سایت های مجانی حالت وبلاگ دارند لغایت یک تارنما ، به نحوی که یک ساب دومین از سایت اصلی را برای مشتریان خویش به جای یک سایت کامل ارائه می دهند که در این حالت نیز کار و جنبش های شما بیشتر به نفع صاحبان سایت اصلی هستند الی خود شما!

از آنجایی که امکان تغییرات زیاد و توسعه در این نوع سایت ها وجود ندارد لذا بعدها اگر هدف گسترش کسب و کار خود را داشته باشید،طراحی سایت رایگان اصلا توصیه نمی شود.

آیا طراحی سایت مجانی واقعا خرج ای ندارد؟
جواب منفی است، اغلب کمپانی های ارائه دهنده ی این گونه سایت ها اغلب برای تبلیغات این عنوان را برگزیدن می کنند و یا به مدت اندک این سرویس را ارئه می دهند و بعد از گذشت سررسید معینی تمدید آن را پولی می کنند، و کسانی که زحمت زیادی برای سایت خود کشیده اند و سوداگری خود را به این سایت متصل کرده اند ناچار به تمدید و پرداخت خرج های زیادی در این قسمت کار می شوند. و اگر حتی شرکت طراحی سایتی هستی داشته باشد که این پیشه را به چهره رایگان اتمام دهد ، هزینه ی هاست و دومین بر دوش ی مشتری خواهد بود.

از این رو با ترقی علم و فناوری به مراکز خیریه برای راحتیه کار در زمینه ی معرفی پروسه و گرفتن کمک به نیازمندان به چهره نقدی و … می توانید استفاده کنید.

طراحی سایت مراکز خیریه به چه چهره است؟
امروزه با پیشرفت علم و اهمیت بالای اینترنت سایر نیازی به توضیحات نیست.امروزه در بیشتر مراکز و دیگر مراکز علمی و آموزشی و علمی از اینترنت بهره‌گیری می کنند.طراحی سایت رایگان این امکان را می دهد که کاربران بتوانند به چهره غیر حضوری برای پرداخت کمک و مبالغ اهدایی به مراکز خیریه با متصل شدن به درگاه های پرداخت وجه مورد نظر خود را انتقال دهند.به همین دلیل یک مراکز خیریه به طراحی سایت نیاز دارند.

یک مرکز خیریه برای عملکرد خوب و مناسب در فضای مجازی به روش های بنیادین احتیاج دارد.روش هایی که در نما سایت تغییری در آن اعمال نشد می توانید از سئو برای عملکرد سایت استفاده نمایید.به همین انگیزه این جستار مایه می شود که سایت خیریه شما در صفحه ی نخست گوگل نمایش دیتا شود و این سوژه مایه می شود که کارایی زیاد نکوداشتن در پربازدید شدن سایت شما بگذارد.به همین علت هرچه سایت پربازدید تر باشد کمک های بیشتری از این مرکز خیریه برای شما فراهم می شود.

رعایت اصول در طراحی های سایت از قبیل ریسپانسیو بودن سایت باعث می شود که کاربران زیادی به سایت شما مراجعه کنند و کمک های مالی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

طراحی سایت رایگان

مدیریت سایت را خودتان بر عهده بگیرید
طراحی سایت سفارشی به شما این امکان را می دهد لغایت با پرداخت خرج ی مقداری صاحب سایت خویش شده و با به کارگیری قالب های اختصاصی ، یک سایت کاملا مطابق با استاندارد های طراحی سایت داشته باشید که امکان هرگونه تغییر و بروز رسانی و به همراه ایجاد صفحات و منو های بی نهایت را به شما می دهد.
ما در کشوری حیات می کنیم که مردم آن تمایل زیادی به به کارگیری خدمات مجانی دارند!! در پهنه it بحث طراحی تارنما مجانی جمله ای است که طرفداران زیادی چه در بین شرکتهای طراح وب و چه در بین مشتریان این پهنه دارد! لازم است قبل از پیوسته کمی در مورد طراح وب سایت روشنگری دهیم.این پیشه احد از تخصصی ترین مشاغل گیتی به حساب می آید و نزدیک تمام مردم به شکل سر راست و یا غیر سر راست با اینترنت و به طبع آن با تارنما سروکار دارند.برای ساخت یک سایت علاوه بر تخصص وافی و کافی به تجربه زیاد هم بیچارگی است که بی گمان مشمول پرداخت خرج می باشد.اما چرا تارنما رایگان؟!چرا ساخت سایت شرکتی رایگان؟! یا حتی طراحی سایت رایگان فارسی ؟با کمی جستجو در وب به این نتیجه رسیدیم که کسانی که به تبلیغ ساخت سایت رایگان در گوگل می پردازند هدفی غیر از سپریدن این خدمات به شما دارند:

1)یک دسته آن هایی هستند که در روبرو فروش هاست و پهنه به شما اقدام به سپریدن این عمل آن هم در سطح بسیار مقدماتی نموده اند.

2)یک تقسیم آنهایی هستند که برداشتشان از طراحی تارنما جستجو در نت و دانلود قالبهای حاضر می باشد که این عزیزان بابت انجام این شغل و دادن آن به گفته خودشان هزینه ای اخذ نمی کنند اما در ساحل این سوژه به نوعی برای خود و وبسایتشان کسب اعتماد می کنند غافل از این که برای طراحی تارنما نخست باید مشخصات طرح باره عقیده را از مشتری (بنا به سلیقه او) دریافت کرد سپس فایل psd زده شود .بعد این قالب تبدیل به کد Html شده و در مرحله پس پیاده سازی تکنیکهای روز می باشد که هیچ کدام از این قسمتها در قالب آماده که به شما دیتا می شود سپریدن نمی گیرد!!

3)دسته دیگر هم هستند که اقدام به دایرکت کردن نام سایت روی وبلاگ نموده و بعد از مدتی مهار سایت را از مشتریان گرفته و به گونه ها بهانه ها از آنان هزینه های فوقانی اخذ می کنند.همانطور که گفته شد طراحی سایت وبهینه سازی تکاپو علمی.روانشناسی و کاملا تخصصی می باشد که احتیاج به تاب فنی و تجربه کاری فوقانی دارد. از این جهت کاری هزینه بر می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: