قیمت طراحی سایت
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید یگانه از پکیج های طراحی سایت را گزینش کنید و پس از چند روز وب سایت شما در گستره و هاست باره نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت معرفی (شرکتی)، لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس سایت فروشگاهی و هر نوع دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی بهره‌گیری شده باشد می تواند در تعیین بها تارنما تاثیر گذار باشد. در این نوشتار از دارکوب من حالت های فرآوری تارنما با وردپرس را اغلب برای شما تشریح خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت درونمایه CMS است که با کمک آن می توان گونه ها مختلفی از تارنما از تارنگار گرفته الی سایت های شرکتی و فروشگاهی را تاسیس نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی سایر از دارکوب درباره این روشنگری دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS بهره‌گیری می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه گسترش تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. ولی وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین برابر تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات باره احتیاج سایت خود را به چهره یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های مختلف ارسال نمایید الی آن ها پروپوزال و خرج های خود را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش داده می شود. زمانی که بر سر این جستار انتخاب خویش را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات تارنما نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم سخت بسیاری از سایت های طراحی شده در این قسمت نهفته است.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: