گذاشتن لینک در استوری
نوشته شده توسط : ساحل

اگر مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین را برعهده دارید، بی گمان سایتی برای معرفی محصولات یا خدماتی خویش دارید. به راستی شما برای فروش فرآورده یا خدمات در فضای آنلاین برای کاربران را به فرآیند خرید محصول دعوت کنید و این پروسه در فضای اینترنت از راه اینترنت صورت می‌گیرد. البته هدف ما این نیست که تنها می‌توانید از راه سایت فرآورده خویش را بفروشید اما با استفاده از سایت می‌توانید فرآیند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. در نهایت فروش خویش را الی بی گمان زیادی افزایش دهید و از کسب‌وکار آنلاین خود لذت ببرید. از طرفی افزایش بازدیدکنندگان یک سایت از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به آمار می‌رود! اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید بدانید در حال کار و جنبش در یکتا از مهم‌ترین شبکه بازاریابی اینترنتی در ایران هستید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای معرفی محصولات یا خدمات خویش از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ انگیزه آن هم بهره‌گیری شمار زیادی از کاربران در اینستاگرام است و به راحتی می‌توانید به مخاطبان کسب‌وکار خود در ایران یا حتی بیرون از ایران دسترسی داشته باشید.

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های زیاد نکویی برای افزایش ترافیک سایت در پسندیدن شما پیمان می‌دهد و به راحتی می‌توانید مخاطبان (که فالوورهای شما هستند!) را به سایت خود منتقل کنید. احد از این قابلیت‌ها، قابلیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام است که با به کارگیری آن می‌توانید کاربران به چهره سر راست از استوری خویش به سایت منتقل کنید. اگر شما هم برای بررسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هیجان‌زده هستید، در پیوسته با ما همراه باشید.

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند کاربران را مستقیماً به صفحه خاصی از سایت خود منتقل کنند. مثلاً فرض کنید در یک استوری جدید‌ترین محصول یا خدمات کسب‌وکار خویش را معرفی می‌کنید و می‌خواهید کاربران آن را خریداری کنند! به کمک قرار دادن لینک صفحه خرید آن محصول یا خدمات می‌توانید کاربران را به صفحه همان فرآورده منتقل کنید و کاربر خود را سر راست به مشتری تبدیل کنید. اینستاگرام به برخی از حساب‌های کاربری خویش پروانه گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را می‌دهد. این حساب‌های ویژگی‌های خاصی دارند که عبارتند از:

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

صفحه شما باید تجاری باشد. (اگر با صفحه بازرگانی اینستاگرام آشنا نیستید، مقاله راهنمای کامل به کارگیری بیزینس پروفایل اینستاگرام را بخوانید!)
صفحه شما باید بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده (فالوور) داشته باشد.
اگر صفحه اینستاگرام شما بازرگانی است و بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما فعال است. اگر شمار دنبال‌کنندگان شما کمتر است، با روش‌های مختلف می‌توانید شمار آن‌ها را به ۱۰,۰۰۰ نفر برسانید و سپس از این قابلیت کاربرد کنید. البته رهنمود می‌کنم کران از روش‌های صحیح برای جذب دنبال‌کننده واقعی استفاده کنید لغایت بتوانید مخاطبان منظور خویش را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید؛ امکان خرید کاربرانی که بیننده قصد کسب‌وکارتان نیستنند، تقریباً صفر است! پس فقط از روش‌هایی که منجر به افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند می‌شود کاربرد کنید. توصیه می‌کنم نوشتار افزایش فالوور راستین در اینستاگرام را بخوانید و از روش‌های آن برای جذب فالوور واقعی بهره‌گیری کنید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چگونه سپریدن می‌شود؟
برای گذاشتن لینک در استوری فقط بس است شرایط بالا را داشته باشید و سه مرحله بسیار ساده را طی کنید. این ۳ مرحله عبارتند از:

مرحله اول) استوری خویش را برپایی کنید!
در مرحله اول باید وارد استوری اینستاگرام شوید و استوری خود را برپایی کنید؛ یعنی یک عکس بگیرید یا به کمک بالا کشیدن صفحه از عکس‌ها یا ویدئوهای نگارخانه موبایل خویش استفاده کنید. پس از انتخاب عکس یا فیلم موردنظر وارد بخش بعدی خواهید شد که می‌توانید لینک خود را اضافه کنید.

مرحله دوم) لینک خویش را به استوری اینستاگرام اضافه کنید!
در این بخش آیکنی هستی دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید لینک موردنظر خود را درج کنید. با کلیک بر روی این آیکن وارد صفحه دیگری خواهید شد:

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در تقسیم URL می‌توانید لینک صفحه موردنظر خویش را وارد کنید؛ توجه داشته باشید که این صفحه مرتبط با استوری شما باشد! مثلاً اگر تصویر یک کوله پشتی را در استوری خود پیمان داده‌اید که در فروشگاه خود آن را موجود دارید، باید لینک خرید آن را در اختیار کاربران پیمان دهید لغایت بتوانند خریداری کنند.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: