چگونه در اینستاگرام موفق شویم ؟
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه در اینستاگرام یک صفحه ی اجتماعی کامیاب داشته باشیم؟
تلگرام و اینستاگرام در بین شبکه های اجتماعی موجود در ایران، در بالاترین ردیف ی محبوبیت بین کاربران پیمان دارند و از این جهت اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل استفاده در کل ی پیرامون ها هستند، بسیار حائز اهمیت بین کاربران و صاحبین کسب و کار هستند. اینستاگرام یکتا از شبکه هایی است که شما به نسبت برنامه ای امثال تلگرام محدودیت های بیشتری در آن دارید. ولی با این حال، در اینستاگرام با پیرامون های بازتر و فعال تری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، روبرو هستید. در پیوسته با الی گشت به اتفاق باشید الی علاوه بر بازگوکردن راه هایی برای داشتن صفحه ی اینستاگرامی موفق از راهکارهای ما نیز کاربرد کنید.

راه کارهایی برای داشتن اینستاگرام موفق
۱- صفحه ی کاربری خود را با هشتگ به سایرین شناسایی کنید
مطالب مرتبط:
از چه حقایقی در مورد اینستاگرام بی خبرید؟

چرا باید در اینستاگرام پرکار تر باشیم؟
یکی از بهترین گذرگاه ها و صد البته مجانی ترین گذرگاه ها برای معرفی صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، استفاده از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته فراموش نکنید که به کارگیری هشتگ، در حالتی کارساز است که صفحه و پست شما در حالت عمومی قرار داشته باشد. برای آغاز در فرجام نوشته تان ،از هشتگ های مرتبط کاربرد کنید تا در صفحات گردشی بیشتر و بالاتر دیده شوید. به مرور زمان که تعداد تعقیب کنندگانتان اغلب شد، از هشتگ های کمتر نیز می توانید بهره‌گیری کنید. نکته! به دنبال نوشت هایتان از کسانی که از پست شما رویت کرده اند بخواهید لغایت به صفحه ی شما راز بزنند و شما را دنبال کنند. این نوع با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشتهای بی همتا و مناسبی برای پست خود بنویسید. نکته ی مهمی که در زمینه ی جذب بیننده به صفحه ی مجازی شما هستی دارد این است که، صبر داشته باشید لغایت ملت به صفحه ی شما جذب شوند.

کاربران اینستاگرام
۲- تعداد مطالب صفحه تان را بالاتر ببرید.
در میانی صفات ماهیت فضای مجازی اینستاگرام، بر خلاف پیام رسان مجازی تلگرام این قابلیت هستی دارد که آمار واقعیت ار تعداد پست های منتشر شده را به شما پرتو دهد که بیشترین بازدید را داشته اند. این رخداد این نوع می افتد که مطالبی که تعداد بازدید بالاتری داشتنه اند و بین دیگرانی که شما را پیگیری می کنند دوست داشتنی بوده اند، در صدر لیست مطالب در گردش شما پیمان می گیرند و شما با استفاده از این برتری می توانید در یابید که هرکدام این مطالب از محبوبیت بالاتری برخوردارند و از کدام بخش مطالب اغلب بهره‌گیری کنید. با بهره‌گیری از این طریق شما می توانید در مدت موعد کمی، مطالب محبوب بسیاری که البته با مضمون های پیوسته با صفحه ی شما در هماهنگی و خوانش باشند، استفاده کنید. در حالت کلی ارزش یک صفحه مجازی در قبل روی مخاطبان، به مطالب و شمار آن است. به همین خاطر اگر بتوانید با سرعت، مطالب زیادی در حدود ۱۰۰ لغایت ۱۵۰ پست در صفحه ی خود قرار دهید، ارزش بهتری نسبت به یک صفحه ی ناچیز پست، به صفحه ی خویش داده اید. پس از این که مطالب خود را حاضر کردید و در صفحه ی عمومی قرار دادید، اکنون در قدم بعدی، به عکس و یا ویدئویی که به به اتفاق آن پست می خواهید به اشتراک بگذارید پروا کنید. البته این را هم اضافه می کنیم که در روز تعداد زیادی پست نگذارید. همین طور هم در موعد های مناسبی همچون گرداگرد-نزدیکیها ظهر و یا گرداگرد-نزدیکیها عصر، پست بگذارید.

پست های اینستاگرام
۳- استفاده از تصاویر و ویدئو های با کیفیت
اگر به صفحه ی اینستاگرام الی گشت در اینستاگرام مراجعه کرده باشید، خواهید رویت که ما در صفحه ی خود کل ی استانداردهای لازم را در کران بالاتر از احتیاج مخصوصا در گویه ی عکس ها و ویدئو ها، بهره‌گیری می کنیم. کیفیت و رنگ عکس بسیار در جذب مخاطب فضای مجازی همچون اینستاگرام زیاد نقش مهمی دارد زیرا در نگاه اول، همه چیز از پالایه چشم گذر خواهد کرد واولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. از عکس و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی متفاوت و مربوط به سوژه پستتان استفاده کنید. همچنین به این نکات حتما پروا کنید. از عکس های چهارگوش شده و در سایز ۸۰۰×۱۰۰۰ کاربرد کنید. از عکس های تکراری بهره‌گیری نکنید.

لوگو مناسب
۴- نما رسمی و موجهی داشته باشید
این که می گوییم رسمی به این معنا نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک بهره‌گیری کنید. شما برای این که به صفحه ی خویش وجاهت ظاهری عذر می‌خواهم می توانید از یک ظاهر معرف اختصاصی بهره ببرید. لوگوی مخصوص به خود را با جستار محوریت صفحه تان، تنظیم و طراحی کنید و بر روی پرتو پیج خود قرار دهید. بهتر است از نام صفحه ی خویش به عنوان هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خویش کاربرد کنید. رعایت این موارد مایه می شود الی کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما دارای مدیریت است و برای آنان مفید است. در ضمن شما می توانید از قسمت معرفی خود در تنظیمات، ماهیت صفحه ی خویش را در سرنوشت تنظیمات بازرگانی یا Bussiness toolاستفاده کنید و زمینه ی کاری صفحه تان را مشخص نمایید. این نوع اعتبار صفحه ی شما بالا می رود. منظور صفحه ی خود را مشخص کنید و به سلیقه ی بیننده بزرگداشت بگذارید.

کاربردهای درست اینستاگرام
۵- برای قراردادن یا لینک از قسمت شناسایی بهره‌گیری کنید
اینستاگرام برای استفاده از برچسب و نظرات در بعضی از جایگاه ها، محدودیت ایجاد کرده است و شما به دنبال چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟  نوشت پست های خویش از لینک سایت یا اپلیکیشن هایی امثال تلگرام استفاده کنید. برای این پیشه یا باید از سرنوشت استوری سهم ببرید و در آن جا لینک باره نظرتان را بگذارید و یا باید از قسمت شناسایی یا همان بیو بهره‌گیری کنید تا لینک الحاقی شما، پیشه کند.

قابلیت های اینستاگرام
۶– صفحه خود را تبلیغ کنید
برای این که بیننده عام تر و اکثریت را در اقصی نقاط مملکت و یا حتی جهان پیدا کنید، هزینه ای را حتما برای تبلیغات در صفحات اجل و البته معتبر تر ،بپردازید و تبلیغ کنید. برای این که در گویه ی تبلیغات صفحات کاربردی را پیدا کنید، بدون پروا به تعداد فالوور صفحه، به شمار نظرات و لایک های پست های صفحه دقت کنید. آغاز چه بسا مشکل و وقت راهبند به عقیده بیاید اما برای این که منابع مالیتان را هدر ندهید، این شغل را انجام دهید الی در کوتاهی مدت پاسخ مد نظر برای دیده شدن را بگیرید. هستند کسانی که از امکاناتی همچون پیگیری کنندگان غیر راستین بهره‌گیری کنند، ولی استفاده از این امکان در تعداد و پیمانه بالا باعث می شود که کاربران سایر متوجه این جستار شده و حتی پیگیری کنندگان خودتان هم از صفحه ی شما انصراف دهند و این مایه تفریق اعتبارتان می شود. دلیلش هم زیاد ساده است. شما لایک و نظرات کافی ندارید ولی پیگیری کنندگانی دارید که پست های شما را حتی نمی بینند!!!

استفاده بهینه از اینستاگرام
۷- رفتارهای بی‌قواره با قوانین اینستاگرام را حذف کنید
اینستاگرام بسیار در گویه ی تکاپو های رباتیکی که در آن انجام می شود، حساس و زیرک است. اگر در پست های خود از ربات ها و الگوریتم های غیر معمول بهره‌گیری کنید، مایه کاهش دیده شدن و تفریق تعامل به دستیابی شما به مخاطبان جدید می شود و برآیند اینکه بازده صفحه ی شما را تحت شعاع قرار می دهد. ما در منتهی لینک صفحه ی اینستاگرامی تا گشت را برای شما می آوریم لغایت با مراجعه به آن، الی پس از مطالعه ی این متن به صفحه ی لغایت گشت، نگاهی بیاندازید.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: